- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
trassher
addikt
Barátom B5.5 passat-hoz olyan cuccokat vesz fillérekért, hogy csak pislogok. Világos belsős kartámasz kompletten minden tartozékkal, karcmentesen 25K. Ugyanez g astrához nem létező dolog mivel gyári kartámasz itthon nem is volt csak irmscher. Abból is évente kb. 2 van eladó ebay-en 30-40-ért + posta. Nagy board-os műszeregység 10-13K, g astrához egy mezei fehér számlapos gyári krómkarikával 20-25K.
Mondjuk ez valahol érthető is mert itthon az extralista kimerül a 4 elektromos ablakból és a klímából.
-
-
Remekelek28
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
Szembe szomszéd a vámosoknál volt (már nyugger), ők kísérték azokat a kamionokat amik értékes cuccot vittek. Itt ne (csak) a pseudo kincsekre gondolj, hanem egy kamion ami rogyásig van pakolva cigivel pl.
Ilyenkor vagy leszurkolták azt a nem kis összeget ami a cigi vámja lenne (tranzit forgalom) vagy kértek biztosítást a vámosoktól (nem ingyen de sokkal olcsóbb mint letenni a vámot letétbe).Ebből állt egy nap: pesten felvette a szolgáltai Rönót le az ukrán határhoz majd a kamion mögött 90-el végig az osztrák határig, majd vissza pestre. Tempomat nélkül...
Na de nem ez a fő, kérdeztem, hogy a kalasnyikovot hova tették, azt mondta a lábuk között volt (nyilván a söfőrnek nem).
-
trassher
addikt
Igen, innen már látható, hogy hogyan is működik a dolog. Elég hangulatos az egyszer biztos. Németek már nem tudnak meglepetést okozni mióta egy nyugis helyi fazont letessékeltek az autópályáról. 120-al ment a kis c4-essel aztán helikopterből hangosbeszélőn megkérték illedelmesen, hogy vagy gyorsítson fel vagy le lehet fáradni.
-
Remekelek28
őstag
Knecht,bosch kb feleárban vannak a gyárihoz képest. 6000-7000 ft körül. Ami az üzemanyagszűrőt illeti. Olajszűrőből filtront láttam 2400,a mann duplája. De nem adok érte annyit,ugyis fél év,vagy 15 ezer km és cserélem.
Levegőszűrőm meg full tiszta,lehet nem is cserélem,az most gyári van benne. -
Remekelek28
őstag
A gyárit a márkaszerviz adná. A mann azt hiszem 8800 ft. A márkaszerviz a japanpartsot nem tanácsolta.
A boschra meg azt mondják kinai,cdak átcsomagolják. Amugy minden szűrő érdekelne. Olaj,pollen,levegő.
Kovács autonál nézegetem,mert onnan venném a lengéscsillapitót.
Sokféle szűrő van,azért nem tudom.Skillet köszi,csak egyikszer ugy irják knecht,másikszor mahle,harmardszor meg knecht-mahle
-
rbalint88
addikt
Koni STR.T széria mit tud? jó-nem jó, mennyire tartós, felújítható-e, stb.
január-februárban rakok rendes futóművet az alfa alá, aztán most nézegettem a dolgokat, ez a Koni gátló ár-érték arányban elég jó lenne. a kérdés csak az, hogy ehhez mindenképp sportrugó kell vagy jó lesz a gyárival is (nem baj, ha nem a gerincemnek kell feldolgozni az összes úthibát)?
Amiket találtam eddig (teljes árban)
Koni STR.T gátlók és Koni -40mm rugók 150e
Vogtland szett -40mm 147e
Na most ezekkel egy bajom van, a -40mm. Örülök neki, hogy eddig még nem vertem le sehol a kocsi alját és ezt a jó szokásomat meg is tartanám. Nekem az is patent lenne, ha egy megbízható rugógyártó kisiparos csinálna gyári méretes, de a gyárinál picit keményebb rugókat, amik passzolnak a gátlókhoz. -
#94529552
törölt tag
-
trassher
addikt
Az én szemem kifejezetten zavarja de én speciális eset vagyok. Nemrég mikor fújták az autóm kértem, hogy ne rakják vissza se az opel se az astra feliratot. Szerintem siettek mert 2 hét lett a megbeszélt 1 hétből és a lakk alig láthatóan ráncos lett az opel felirat helyén ahol gittelték. Nem lehet látni csak 10 cm-ről ha figyeli az ember de én már az udvaron láttam és kicsit zavar. Nem szóltam nekik mert korrekten megcsináltak mindent, meg lehet elzavartak volna, hogy mit akarok még egy 16 éves autótól.
-
Snoop-y
veterán
Elegge hasonlit egy regebbi modellre (ez csak 700Le)
-
Nagyobb lelki nyugalommal vennék Gen.2 1.4 TSI-t, mint Gen.2 1.8 TSI-t. Sokkal elterjedtebb és annyival nem lassabb. A kritikus alkatrész végre hivatalosan is megfizethető lett hozzá.
(Meg mert mindenhez IS értek.
)
Amit Kornél linkelt, azt tudja a manuális Octi szedán 1.4 TSI, 122 LE. BTW asszem az a meghalós DSG, 7 seb. száraz kuplung.
-
-
BigBlackDog
veterán
Vagy csak nincs jóban bizonyos autógyártókkal. Igazából nem az a lényeg, hogy melyik autó biztonságos, hanem az, hogy melyik nem az. Ha valamelyik típus már egyszer beégett törésteszten, akkor az kieshet a szórásból, a többiből meg esetleg van olyan, ami tényleg jó (de ugye ezt sem lehet biztosra mondani).
-
SzlobiG
félisten
-
Kornel
veterán
Mire mennél vele?
Ugyanúgy még fogsz fulladni, ha előtte nem főssz meg.
Csökken aztán betilthatjak a kuvikot is.
EU-ban ugyis végük, a brexit megteszi majd a hatását a brit autógyártásban.Pumma:
Mégegyszer, nem utálom a VAG-ot.
Lehet veszek még egy autót valamikor jövőre, ha ezen meglesz minden.
Simán benne van, hogy veszek egy 2.3V5 toledot, mert mindig is tetszett, elég bika, meg megy is azért.
Szóval azért, mert megvan a véleményem erről a dízel mizeriarol, kérlek még ne adj a számba olyan szavakat, és gondolatokat, amik nem tőlem származnak.
Te simán belekotsz itt az élő fába is, és mellette valótlanságot is állítasz a másikról, mar nem először es nem csak nálam. -
SzlobiG
félisten
Ismerősnek a zafiraba már vagy 2-3 éve nem jó a venti, de még nem ment szét neki.
(#37201) werszomjas Hát ez jó hamar megadta magát gari nincs már rá?
(#37204) TaaT A mondit mi is csak a garancia miatt vittük márkaszervizbe ahogy letelt ha jól emlékszek 2 év többet nem látták ott.
-
Integrale
veterán
Garancia az, amikor a gyarto garantalja X ideig, hogy a termeke hibatlanul fog mukodni, ez alatt az X ido alatt, nem a vevonek kell bizonyitania, hogy hibas a termek.
Ez alol mentesulhet, ha bizonyitja azt, hogy a vevo nem megfeleloen hasznalta, beazott, leejtette, megcsipszelte stb.Szavatossag pedig amikor az elado felelosseget vallal azert, hogy nincs rejtett hibaja az arunak, ezt az elso fel evben neki kell bizonyitani, hogy nem volt az eladaskor hibaja, kovetkezo fel evben pedig a vevonek, hogy vetlen a meghibasodasban. Magyarorszagon ilyen elonyos csak, illetve itthon tartos fogyasztasi cikk eseteben 3 ev, mas termeknel 2.
-
Csak az eljövő 50 évben ez nem lesz olcsón megoldható, hacsak nem történik valami csoda
A fasza dolog az űrrepülő volt, de vége, és most itt állunk pár kis rakétával, és a közelében sem vagyunk még csak egy holdbázisnak sem, nemhogy annak, hogy biztonságban az űrbe lőjjük ki a szemetet. A hülyéket meg könnyebb és olcsóbb elásni vagy a tengerbe dobni, trust me
A baleno-t nem értem, hogy témánál legyek, nekem egyáltalán nem tetszik, és nem is tudom tenni sehova. Ráadásul indiában készül. Én emlékszem azokra a tc-s cikkekre, amiket egy kiszakadt hazánkfia írogatott zseniális stílusban, amikben kifejti, miként dolgoznak valami tengerpart-feltöltésen, hogy megállítsák az eróziót, vagy mit. Fetrengtem a röhögéstől, és minden szava szentigaz, ez volt benne a pláne.
Indiába akkor se mennék, ha kényszerítenének, akkor már inkább a... Ezt nem írom le, mert csúnya dolog ilyet mondani -
Kornel
veterán
Draga...
Sőt baromi drága.
3 csillag (automata veszfekkel kamu 4 csillag)....
Made in india.
Mi van még?
Ja alap 1.2 motor, ami ugyan jó, de nem 4 millaert, amibe egy normalisan felszerelt GLX kerül...
Szóval aki suzukit akar, annak marad a vitaraHa meg mégis ilyen ropira törő közlekedési eszköz kell valakinek, akkor ott van a jóval olcsóbb sandero.
-
Integrale
veterán
Volt egy nagyon jó cikk ezzel kapcsolatban, ha megtalálom akkor elküldöm.
Végigszámolták a termeléstől a fogyasztásig a felmerülő veszteségeket, ami a több 10-100 km-es vezetékeken az erőműtől a felhasználási pontig elég jelentős, aztán magában az erőműben keletkező szennyezés, veszteség és az ottani felhasználás, illetve miután feltöltötted vele az autót, telefont stb, ami ugye szintén nem tárolja élete végéig a töltöttséget, tehát "szivárog" a telepből is, nem beszélve a hőmérséklet ingadozásról, és az abból fakadó teljesítménycsökkenésről. -
molnarpeter
nagyúr
Összességében az is probléma szvsz, hogy egy nagyvállalat max profitot akar termelni, az egyéni felhasználót sokkal könnyebb rávenni a szennyezés csökkentésére ily módon. Persze mindkét véglet (és a kettő között) ugyanazzal a problémával ütközik: drágább védeni a környezetet. Kisebb ipari léptékben szintén: hiába tetszik az egyszeri mezőgazdásznak az irány, ha nincs elektromos traktor, pláne olyan, ami 0-24 tud menni pár perc szünettel. Dízel-gáz átalakítás nagyon gyerekcipőben jár, talán az engedélyezés miatt, talán a nem megnyugtató számban jelen lévő töltőállomások okán nem látom terjedni, pedig ott azért lenne néhány évtized pl. a közúti fuvarozásnak, amíg el nem fogy.
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintem:
-nem az emberek orra alá pöfög a szennyezés, hanem jóval messzebb
-nap/szélenergiával nem fogjuk tudni tankolni a belsőégésű motoros autót, a villanyt meg de
Persze gumi ugyanúgy kopik, karosszéria és beltér is kell, szóval ez a közlekedés dolog valahogy eredendően környezetszennyező nagyrészt -
Qtya123
őstag
Erről a bőrkormány kopásról jut eszembe egy érdekesség:
Ugye mondják, hogy figyeld a kopását a kormánynak, váltónak stb... Egyszer olvastam valahol régen, hogy emberfüggő is az, hogy adott futásteljesítmény alatt kinél mennyire kopik a kormány.Ez például nálam is nagyon jól megfigyelhető, ugyanis mikor megvettük a gépet, a bal kéznél be volt mattulva a kormány, de még az apró "lyukacsok" látszottak. Nálam nem kellett hozzá 10ezer km és simára koptattam a bal felét, olyannyira, hogy az összeillesztésnél már nem csak elkopott, hanem kezd szétfoszlani. A jobb oldalon meg ép volt, nálam már szétmattult, pedig azt elég ritkán fogom.
Szerintem max 1 év és bőrözni kell, mert műanyagig "lerágom". -
Qtya123
őstag
Szépújvilág!
Majd felzárkóztatják lassan a benzineseket is a dízelekhez. Legyen mindegyikben részecskeszűrő, 1000 bar-os befecskendező, turbó, kettőstömegű, common rail stb... Persze szigorúan a környezetkímélés és a húdenagy fogyasztáscsökkenés jegyében.... Nehogy már lehessen venni nyugodt szívvel 13 éves használt autót ami még emberi áron fenntartható.
Olyan elvárásaim meg főleg nincsenek a jövőre nézve, hogy lehet majd venni vezetési élményt adó használt autót. 6-8 hengeres szívó is kihal szép lassan, mint a dínók...
Igaza van a TC-s Bazsónak az MX-5 tesztnél:
"elég nagy mákunk van, hogy még pont elcsíptük az utolsó pillantást az autóvezetés lenyugvó napjának fényénél"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Temu
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- iPhone topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- The First Berserker: Khazan
- Házi hangfal építés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Baby design smart sportbabakocsi
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- Eladó Gamer szék párna csomag!
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN Z1 Plus Be quiet! 650W
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- HP Rack szerverek és tartozékok egyben vagy külön-külön
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest