Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Milyen videókártyát?
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Hobby elektronika
- Gaming notebook topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Lenovo Thinkbook, Yoga széria
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED TV topic
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz
roberto211 #20997 üzenetére
mert már megint túrod neki
ha messze megyünk, meg szoktuk tankolni a vasat, ha nem... akkor legtöbbször én sem szoktam 5ezernél többet. miért? mert csak. így szoktam meg. amúgy is megyek a kútra, mosom a szélvédőt, keréknyomást ellenőrzök. meg ugye nem megyek sokat. legtöbbször hetente elég az a 13 liter benzin.
valamelyik este, amikor esett az eső, budafokon az egyik csúcsosabb kanyarban, kettes padlónál sikerült nem kicsit megkacsáztassam a gép valagát
egy vectra "üldözött", már ha lehet ilyet mondani
a végén villogott nekem, elköszöntünk egymástól...
nagyon más az awd, ha csúszik, nem igazán szabad lelépni a gázról, meg rinyálni. taposni kell és kormányozni. beteg.levegőszűrő.
KATT
érdemes ilyet venni? -
roberto211
őstag
Jó mondjuk én azért rá is lapátolok, hogy többet fogyaszt.. 3e alatt ez nem mozdul meg,nem tudom nálad mi az optimális váltás.. 4-esig 4500 nál szoktam váltani, ha előzök akkor 5500-6e.. De muszáj különben nem megy.
Öregek , meg aki jól érzi magát pályán is vmax 85 el ott fogyaszt kb 5,2 litert. Nálam beszívja a 7 litert azért..
De nem érdekel...Ez van.. Másra hál isten nem nagyon kell költenem autón belül(most majd egy balos féltengelyt) ezt ellensúlyozza a fogyi.
De mivel karbantartom rendesen így meghálálja nincs semmi komolyabb baj vele..
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #20997 üzenetére
Én felváltva tankolom a FuelSave95-öt meg a helyi mosóbenzint és bizony a Shell-ből többet kér a gép. Csak itt a zsebkút korán zár így néha marad a Shell.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Declare #20992 üzenetére
Mert nem kell lesegetni, nem éjjel-nappal tankolgat senki ennyiért, én csak felhoztam példának, hogy néha-néha szoktak ennyiért és itt van mellettünk a kút, amikor beugrasz kenyérért, beszaladsz tankolni, közben beszélgetsz az ottaniakkal, megisztok egy kávét majd hazamész. Ezt meg, ha úgy van szerintem 1-2 hetente belefér, de csak azt mondtam, hogy előfordul azért a 3000 alatti tankolás, nem azt, hogy az a jellemző.
Utolsó bekezdés pedig tetszik, ez sokszor tényleg ilyen, még kisebb szinten is.
(#20993) [rvilike]: Én is ilyen lennék, de azért lehetőseimhez képest próbálok túllátni magamon minden téren. (bár a stadionokat nem értem akkor se
)
-
-v-
addikt
válasz
tomiii. #20991 üzenetére
A topikról néha George Orwell jut eszembe, mindenkinek egyazon séma szerint kell élni, aki máshogy gondolkodik, annak vége.
Nem a topik ilyen, az emberek
Kevesen látnak ki a saját életükből, mindenki csak a saját szempontjait meg élethelyzetét látja és az alapján ítél meg mindent - kevesen gondolkoznak el rajta, hogy talán az attól még nem lesz általános, és másnak máshol totál más tényezők játszanak.
-
Declare
őstag
válasz
tomiii. #20991 üzenetére
Arra a kerdesre nem valaszoltal es tovabbra sem ertem, mi a magyarazat, hogy miert jo ugy elindulni, hogy minden alkalommal lesegetem, hogy mar villog vagy csak vilagit a tankolasos lampa, ahelyett, hogy meg van tankolva, nincs vele gond.
Cikizni meg nem cikiztem le semmit es senkit. Akarki jarhat ugy, hogy epp nincs nala cash, elhagyta a bankartyat, elfelejtette a pin kodto, mittom en
aki sajat magat vagy mast azzal meri, hogy ciki e 3 ezerert tankolni, az önmagaban ciki
Volt jopar eve egy bmw kereskedös ismerösünk. Naluk külön szo esett pl arrol, hogy a szalonba betevedö embereknel semmi fele különbseget nem szabad tenni, mondjuk öltözködes alapjan, mert sokszor a pont kikent/kifent ficsur az aki 5 ev hitellel is csak neccesen tudja bevallalni a 316i-t, mig a kis noname pufidzsekibe beballagos ember leteszi cashben az M6 arat az asztalra
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Declare #20990 üzenetére
Az esetek nagyreszeben boltbajárós autók egy 800 fős faluban. Errefelé ritka az autópálya, de remélem sosem vásároltok boltban 3000ft alatt, mert az ultraciki es a csórók csinálják, akiknek nincs pénze kajára.
témához
Részemről ennyi, igazatok, csórof.sz mindenki, adják el az autót vagy, ha 1km-t boltba mennek utána azonnal irány rátölteni, fenét várnak 1-2 hetet míg kifogy megint a 2000ft, mert értelem szerint, amint megy valaki messzebb, megvan tankolva rendesen.Amúgy nincs is autójuk most jut eszembe, mind 2-300.000-es auto, annyiért nem is lehet venni. Mondjuk a Laguna inkább 150
A topikról néha George Orwell jut eszembe, mindenkinek egyazon séma szerint kell élni, aki máshogy gondolkodik, annak vége.
No, téma lezárva.
-
Declare
őstag
válasz
tomiii. #20978 üzenetére
de nem jobb erzes, ha ugy ülsz be az autoba, hogy kiaakad a mutato a full oldalon? Ha nem azt kell lesegetni, hogy na most ezzel meg eljutok a bizonyos B pontba, vagy mar nem? Nem ertem en sem, ez miert jo jatek sokaknak
15-20k hufbol tele van egy atlag auto. Meg ha oriasi penzforgato, tözsdemagus iz az ember, tul sok penzt nem bukik el, ha nem a szamlajan/befekteteseben van ez a penz, hanem a tankban
En kb ha felnel-negyednel van a mutato, akkor mar tankolok, ha eppen ugy esik idöben/utban.
Raadasul, ha valaki mondjuk nem akar/tud egyszerre sokat kiadni, miert nem tankol ugy hogy az 5 ezret mindig tele legyen a tank? Csak jobb erzes, ha tudom, lehet menni ha akarok/kell, vagy nem kell izzadnom, ha becsesz egy dugo az autopalyan, hogy most akkor hogy jutok el a kutig....
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Mágus2 #20986 üzenetére
Ha pedig vesznek egy Discovery-vel megegyező típusú űrrepülőgépet, majd figyelmeztetem őket, hogy 17 fok alatt ne repdessenek kifele az űrbe, mert az O-gyűrűk nem tömítenek rendesen, aztán cserélgethetik minden felrobbanás után.
Viccet félretéve, ha 15 éve ezzel járnak és megvannak vele elégedve, nm fognak a pár km-es távokra dízelt venni, de kitudja.
-
tresh
veterán
mennyit egyen 5km alatt? jo ha mire megallsz es elkezdett valamennyire melegedni az olaj.. az atlag fogyi adatokat ne hasonlitsd a rovidtav/hideg motor adataival..menj vele egy nagyobb karikat es tadam rogton jo lesz a fogyi amig kis tavokon maszkalsz vele lazan realis aza 8 liter
-
tomiii.
aktív tag
válasz
EQMontoya #20982 üzenetére
de van akinek 10 liter elég egy laza hétre. Látod, mint mondtam, sokan annyit tankolnak, amennyit kell és mégsem járnak félnaponta vissza. Ezért mondtam, hogy lehet én vagyok túl objektív, hogy mással is egyet tudok érteni. Ettől függetlenül tényleg sok olyan van, akit ti is fölvázoltatok, de attól még ez a 3-é' ciki tankolni egy nagy általánosítás, ami szerintem nem okos dolog.
-
Veron
addikt
Kösz a válaszokat!
Nyilván nem km pontosak ezek, de ha ugyanolyan körülmények között használom és az 5 km-es úton odafelé még 75 km-ot ír, majd ugyanazon az úton visszafelé 20 -at, az szerintem nem normális. De tegyük fel, hogy a komputer ennyit hülye, az üzemanyag-jelzőnek nem kellene hirtelen leesnie.
A 8,5 litert még mindig egy kicsit túlzónak érzem egy 1.25-ös Fiestához. Szerintem is az, és az átlagfogyasztások alapján [link] is 7 környéke lenne a reális, de ősz (tavasz inkább) lévén legyen 7.5. Az is egy liter difi. Valami biztosan nincs rendben, csak az a kérdés, hogy mi? -
EQMontoya
veterán
válasz
tomiii. #20981 üzenetére
Pedig ez összességében drága és időigényes. Én is azért tankolok tele, mert belátható időn belül úgy is kifogy. (Mondjuk a 70l-es tank max egy hónap, de rosszabb esetben bő egy hét)
Ha mindig 10l-eket tankolnék, akkor járhatnék a kútra 3 naponta, amivel havonta buknék mondjuk 1-2 óra időt, meg némi benzint, amivel mindig elmegyek a kútra.
Szóval értem én, hogy van, aki így csinálja, csak nagyon nem racionális. Max akkor, ha nem futja rá. -
tomiii.
aktív tag
válasz
EQMontoya #20979 üzenetére
Direkt nem magunkra gondoltam, hanem felnőtt ismerőseimre, akiket jobban ismerek.
Haveroméknak pl. a TV az előszobában háromszor annyit ér, mint a kocsijuk, pedig az apja németben elég jól keres, de amíg A-ból elmegy B-be megbízhatóan, addig nem érdekli az autó, Ő is gyakran tankol 3000 alatt, mert nem kell több.Szerelő is, a kis Puntóba szintén szokott ennyiért tankolni, pedig ott vannak a sok milliós offroad gépek összevissza törve az udvarán "majd megyek most a másikkal" mottóval, de ha ennyit kell tankolnia, ennyit tankol.
Tudom, tudom, kivétel.
Túl objektív vagyok.
(#20980) joamilestoné: Akkor válasz neked is.
-
szőröscica
addikt
válasz
tomiii. #20978 üzenetére
Pedig annyiban igaza van, hogy aki 3 ezerért tankol, az vagy csóró vagy rohadt sok ideje van, hogy 100km-enként tankolgat.
Engem meg az zavar, hogy csak 62 literes a tankom, így csak 1000-1200km-es hatótávom van. Pedig milyen jó lenne egy 100 literes túratank.
A Transit Customba legalább a 95 literest vettük a kis 80-as helyett, így az is tud hozni 1200km-t, óvatosan 1300-at is. De még nyomva is megvan az 1000.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
EQMontoya #20976 üzenetére
"3000-ért meg nem tankolunk, mert az:
-Ciki."Ennyiből végül is megjárom az Otthon-Miskolc távolságot és mindig ennyit tankolunk, de mivel ciki, inkább busszal járok ezután.
"-Annak a jele, hogy nincs pénzünk az autóra, amivel járunk."
Erre inkább példát se írok, mert jön a "jóvanmá" kivétel erősíti a szabáJtot"
Ha ezerért kell benzin, minek tankoljak 20 ezerért?
-
EQMontoya
veterán
hogy nagyjából milyen bajai lehetnek, merre keressük a hibát?
Az ülés fölött, a kormánytól kicsit hátrafelé, a vezető oldali könyöklőtől jobbra van a hiba.
Ne centizgesd, nem járunk kopp üres tankkal, mert tönkreteszi a benzinpumpát.
3000-ért meg nem tankolunk, mert az:
-Ciki.
-Annak a jele, hogy nincs pénzünk az autóra, amivel járunk. -
szőröscica
addikt
A legtöbb autó nem km-re pontosan írja ám ki, hogy mennyit mehetsz még egy tankkal, hanem az utolsó néhány tíz km vezetési stílusa alapján számol, és általában mikor 0-t írnak ki, még akkor is van bennük pár liter. Arról nem is beszélve, hogy ha ferdén parkolsz, dimbes-dombos területen jársz, csalhat a szintjelző is.
Úgyhogy én ezt nem hibának tekinteném, ez egyszerűen ilyen. Egyébként nem tanácsos gyakran alacsony üzemanyagszinttel járni.
Hideg motorral 4-5km-es távokon egy benzinessel nem meglepő szerintem a 8.5.
-
tresh
veterán
válasz
Snoop-y #20966 üzenetére
ja hat en is orulnek neki nem arrol van szo..de itt mindenert megy a hiszti kozbe meg mindig tele van az ut ipari hulladekokkal...de ha en felraknek egy s8 feket elolre az a4-em ala ( plug&play) rogton ugatnanak a vizsgan..pedig gyari es noveli a biztonsagot.. jo persze ha sogor koma rokon akkor azt is bepapirozzak hogy repulogep nem auto.. de ha rendesen akarsz eljarni elversz vagy 200-300k-t a papirok vizsgak vegett.. nalatok meg a nemeteknel kb bagoert meg van...
-
Veron
addikt
válasz
Snoop-y #20966 üzenetére
Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne egy 1.25 Fiesta MK7-tel kapcsolatban, a jelenség a következő. Mind a benzinmutató, mind fedélzeti komputer falsul mutatja az adatot.
Tegnap beültem, gurultam vele városban kb. 5 km-t, ekkor közölte, hogy még 75 km-re elég a benzin. Újra mentem vele kb. 4 óra múlva szintén 5-6 km-t, ekkor már azt írta, hogy csak 20 km-re elegendő a nafta. És ezzel párhuzamosan a benzinmutató és igencsak fogyásba kezdett. Viszont ezt a 20 km-t pedig hosszú km-eken keresztül tartotta.
Tankoláskor kiderült, hogy egy jó 6 liter benzin még volt a tankban, azaz még vagy 75 km-t simán mehettem volna, de nem mertem. És ezt nem először csinálja.
Valamint a fogyasztás is túlzónak tűnik nekem, főleg városban klíma nélkül 8,5 l/100 km. Kb. 1 hónapja volt gyertya- és szimmeringcsere, olajcsere pedig kb. 2-3 hónapja.
Meg tudjátok mondani, hogy nagyjából milyen bajai lehetnek, merre keressük a hibát?Köszönöm előre is!
-
TaaT
nagyúr
válasz
McSzaby #20970 üzenetére
Ja ok, de ez a rendszámos pályaautó dolog idehaza nem működik, vagy csak nagyon sok kenőanyaggal.
-
Snoop-y
veterán
válasz
kolosanyi #20960 üzenetére
Mondjuk ebbol talalni egy nem szarratort peldanyt kb lotto otos kategoria. Hjam es nem lesz olcso sem azt megvenni. Sosem volt belole sok az utakon akkor mar inkabb sporolj es vegyel egy VTI-t hiaba 2x annyiba kerul de azert tovabb autozhato mint ez megbizhatosag szempontjabol kb ugyanaz de kicsit erosebb.
Olcso sportos kocsik kozott mondjuk meg talan ez a legolcsobb. Kortarsai az R5 GT turbo vagy a GTE esetleg Uno turbo IE ( mindharom betegagy auto kerulendoek ) Esetleg 205 GTI de az is ritka mamar mint a feher hollo.
Hallani kell egyet eloben es megtudod.
Ezt tavaly oktoberben lottem itt Brooklandsben
A talalkozo legszebb hangu es leghangosabb peldanya volt pedig volt minden a sivatagi bogarhatutol kezdve a Bentley turboig bezarolag minden.tresh: En orulok neki
[ Módosította: Qru ]
-
gaborbol
őstag
válasz
kolosanyi #20957 üzenetére
Ezen a listan nezd meg az elso es masodik helyezettet:
[Top 10 Most Expensive Auction Mustangs]
1) 1967 Shelby GT500 Super Snake - $1.3 million
2) 1967 “Eleanor” Hero Car - $1.0 millionShelby GT500 Super Snake:
"Tucked in the engine bay is a 427ci V-8 used in Ford’s GT40 race cars. Used to test Goodyear’s “Thunderbolt” tire line, it did so with a top speed of 170mph. This initial test car was the only one built, making it the rarest of the rare and the most sought-after Mustang. -
TaaT
nagyúr
-
kolosanyi
veterán
-
McSzaby
őstag
Ha már a milliárdos Elííínornál járunk, akkor elmélkedjünk a másik végletről is.
Haverral pont beszéltük, hogy átlag, csóró magyar nem engedheti meg magának a hobbi autó fogalmát, kivéve ha tényleg ez a legkomolyabb hobbija és mindent rákölt, amit tud. Ezen sajnos nem tudtam fogást találni, mert igaz, hogy kevesen engedhetnek meg magunknak hobbi autónak mondjuk egy 3 milliós Elise-t, vagy 1-2 millás Mazda MX-t.
De én felbuzdulva ezen, elkezdtem keresni olyan autókat fél milla (500 000 ft.) alatt, amelyek alkalmasak lennének hobbi autónak. Pls, Ti is írjatok olyan típusokat, amiket könnyű barkácsolni akár otthon is, magunk szerelhetjük, nem hagy ott az út szélén alapesetben és akár jó móka is lehet elcsapni a kanyarokban, vagy az élmény faktor valamilyen úton jelentkezik.
Lada, Zastava és egyéb szoci járművek most nem érnek.
A hobbi autót én most úgy értem, mint németéknél egy két ajtós sportkocsi, vagy egy fasza off-road verda, esetleg Angliában gyakori pálya autók, amiket úton is lehet használni. Ilyesmi.
-
Declare
őstag
Valakinek, egy alkalmi vetel? Mustang ´67
es csak 500k ba kerül
-
Melack
veterán
Óbuda/Észak-Pest vonzáskörzetében tud vki jó elektroműszerészt egy Peuegot 205 GTI-hez?
-
aero.
veterán
válasz
Skillet #20941 üzenetére
Nem nyúlok már hozzá. Amúgy érdekes. Anno ezt az autót a CIB vette újonnan, és valószínűleg ők is rakatták bele, mert saab fórumon van egy tag, akinek szintén CIB-es volt az autója, viszont Stage II-vel, az injektorokat benne hagyták, az ECU-t kivették belőle eladás előtt.
-
Veron
addikt
Erre tud valaki okosat mondani?
Kösz előre is! -
tomiii.
aktív tag
válasz
szőröscica #20943 üzenetére
Még egyelőre anyagilag csak a "funkció a fontos, a kinézet mellékes" elv alapján épített/javított autók férnek bele a profilomba. Ez kicsit már más hozzáállást érdemelne.
-
szőröscica
addikt
-
Skillet
addikt
nekem is "csak" annyi... de nem írható az ecu, emiatt ki kell szedni az ecut, kikapni belőle az eprom-ot és úgy feltolni rá egy mókolt programot.
nyomásból ők 1.1-1.2 bar-t emlegettek. kíváncsi lennék annyival mit tudna a vas.
te fogod még nyektetni amúgy? ha igen, akkor az is kiderülne, hogy most okosítva van-e már. -
norrberth
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
Eközben a Keresztúri úton:
-
kolosanyi
veterán
Rábukkantam régi képeimre: álomautó múzeum.
-
gaborbol
őstag
Bedobom ide is, hata valakinek van otlete, hogy mi lehet ez:
"Friss Volvo tulaj lennék, de sajna van gondom, amit eddig nem tudott senki megmondani, hogy miből fakad. A motor ad egy fura kopogó hangot, ami a váltó felöl jön ha alulról hallgatom. Mondták váltó... Papp Tamás szerint az hibátlan, szerinte motor. Autó szerelő szerint váltó, és ez így megy egy ideje. Tanácstalan vagyok, ha tudtok segíteni hogy kit érdemes keresni, azt megköszönném. Az "N" verzió szerint, görbe a főtengely.
De ez csak tipp, eddig nem bontotta meg senki a véleményezők közül. A segítséget előre is köszönöm!
Ja, ez egy 2001-es évjáratu 2,5 TDI S80.
Már így vettem, gondolván nem nagy a baj, és független attol, hogy hideg vagy meleg, ez egy folyamatosan jelenlévő hang. Nagyobb sebességnél már nem hallani (140) de feltehetően akkor is jelen van, mivel ha arra a fordulatra (kb 2800-3000) forgatom üresben, sajnos ott van. Óra szerint 347.xxx Km van benne. Menetközben lelazítottam a nyomócsövet a hengereken egyesével, egészen addig, hogy hallhatóan nem megy az illető henger, de a hang marad.
Video a hangrol:
[link]A videón látszik hogy kóvájog a fogaskoszorú. Na azt már kicseréltük, nem hozott változást."
-
NoiZz
tag
morgó/búgó hang miatt kicseréltettem a kipufogót a kocsimon, kicsit jobb lett, de gázadásra és nagyobb sebességen még mindig jön belőle egy morgó/morajló hang, a pontos helyét nehéz behatárolni, lehetséges kerék csapágyak miatt? úgy tudom ezen a típuson nem jellemző hogy az első csapágyakkal gond legyen a hátsók cseréje a jellemző, viszont én inkább elöről hallom
-
Brumi˘
addikt
Üdv mindenkinek!
Mi is méregettünk a napokban: Leon Cupra4 TDI 80-120. Lassan összeáll a gép.
A sajátomról is készült egy kis before after: Passat B5.5 TDI 60-100.
Mindkét kocsin a szoftver saját készítés, a leonon a hibrid turbó kicsit nehezítő körülmény volt. -
McSzaby
őstag
Hi,
kipakoltam szegény, megbékélt apám szerszámos ládáját és találtam pár értékelhető kincset. A probléma az, hogy az évek során a régi szoci fém ládában enyhén olajosak lettek, vagy enyhe felületi rozsda lett rajtuk.
Egyenként lekefélni örökkévalóság lenne.. Tudtok valamilyen oldószert, ami szépen lehozza a fémről a rozsdát és olajat?
-
-
Qru
MODERÁTOR
Igen láttam, azért is döntöttem a mann mellett.
mod:
Munez:
Az szép és még én hittem hogy drága volt a vezérlés csere az enyémen...
aero.: Na egyben hazaértél tnap? Köszi a lehetőséget, nagy élmény volt.
Durvát lép a gép. Kéri a stage 1-et nagyon!!
Nagyon jól gyorsul, egy 2.0 TDI-vel voltam előtte ahhoz képest is nagyot lép. Kényelmes, eddig csak haver S60-a volt ami ennyire kényelmes (A6 hozzá képest fapados bőven).
Skillet: Fáradtoljat a MOL is bevesz.
-
aero.
veterán
tomcsi23: 5.05s lett a 80-120 3.-ban.
-
tomiii.
aktív tag
Újabb szerzemény haveromnak, hogy berakjuk a piros Sierra kombiba, de már most érzem, hogy szólni fog, hogy nincs pénze és adhatom el másnak, ahogy a 2.9-cel is történt....
No, mindegy az ő dolga, én hozom a jobbnál jobb motorokat pedig.
Automata, MK1 Mondeo, azt mondta a tag, hogy 8 literrel eljárt vele...
háááát...
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Milyen videókártyát?
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Google Pixel topik
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- 12 GB-os RTX 4070Ti - garanciával
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest