Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szőröscica #21995 üzenetére
Enyémben 6 és ez sem kapcsolgatja.
-
aero.
veterán
válasz
szőröscica #21995 üzenetére
Nekem is 3 fokozatú, de nagyon jól teszi a dolgát, sosem forró, csak mindig tökéletes.
-
KisBundi
őstag
2004-es mazda 3-hoz nem tudjátok hol találok kédergumit? Úgy tűnik ez az egyik oka a 100 feletti szélzajnak, ugyanis szakad szét az ajtó körül
-
Veron
addikt
Sziasztok!
Azt meg tudjátok mondani, miért csinálja az ülésfűtés azt, hogy egy ideig melegít, majd kicsit visszahűl, majd megint melegít és így tovább. Egy egyszerű ki-be állásos változatról beszélünk egy Fiestában.
Gondoltam arra, hogy így "szabályozza", hogy ne melegedjen túl, igaz lehet ez?Kösz!
-
szőröscica
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szőröscica #21986 üzenetére
A legutóbbi csere előtt is csinálta? Cseréld ki a szűrőt(minden egyes olajcserénél ki kellene belőle engedni a vizet), ha marad a hiba méress a pékkel résolaj veszteséget mindegyik injektoron. Ha nem egyforma, akkor küldd el felújításra, ha már mind egyformán pisil, akkor van egy jó alap, amiből ki lehet indulni.
Nem mellesleg ez a CR rendszeri zzít amikor intenzíven gyorsítasz, szóval ha gond van valamelyik izzító gyertyával, az is okozhat galibát.
Nem tudom mennyi egy ilyen szűrő az autódba, de biztosan olcsóbb, mint a befecskendező rendszer bármelyik része. Inkább az olajjal cserélném, mint a TDI-s kolléga.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szőröscica #21986 üzenetére
Én 10.000-ként. 1x cseréltem 20-nál, meg is szivatott.
-
szőröscica
addikt
válasz
Mágus2 #21983 üzenetére
30 ezrenként cserélem, tavaly nyári, kb. 25 ezernél tart - Mann van benne. De már előző télen is csinálta ezt, akkor pedig csak pár ezer km volt a szűrőben.
Érdemes lenne megpróbálni? Egyébként azt hiszem, van benne valami vizesedésérzékelő: egyszer a márkaszervizben elfelejtették visszadugni a csatlakozóját csere után, és visított érte.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #21984 üzenetére
Bedobják alá a Legend AWD rendszerét és kész. Az meg el is bír ekkora teljesítményt mert az is 300 lovas alapból.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szőröscica #21981 üzenetére
A gázolajszűrő mikori? Csak mert nem szereti a vizet a motor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #21981 üzenetére
Kéne egy obd olvasó és azzal nézni mizujs ha éppen előjön a hiba. Voltam hasonló cipőben ott végül a gyújtótrafó és/vagy kábelköteg hiba maradt a két fő esélyes. Érdemes a legolcsóbbtól a drágább felé haladni. Tehát ilyenre gondolok hogy előbb üzemanyagszűrő csere meg ilyesmi olcsóbb dolgok cseréje ha nem segít akkor lehet menni a drágább felé. Nincs annál kellemetlenebb érzés mikor cserélsz trafót sok-sok tíz ezerért meg kábelköteget és kiderül hogy amúgy csak a 2k-s szűrő miatt volt a hiba adott esetben.
-
szőröscica
addikt
válasz
Mágus2 #21980 üzenetére
Akkor ha jól gondolom, ez a hang nem csak a fülemnek, hanem magának a motornak is eléggé fáj.
Köszönöm szépen a válaszod. Elégedett vagyok a pékkel, jó kenyeret süt: tárolt hibakód mint írtam, nincs, mikor nála járok, akkor természetesen sosem jelentkezik a dolog, így hiába nézünk élő adatot, minden érték normálisnak tűnik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szőröscica #21949 üzenetére
Az nem kattanás, hanem ránt egyet a főtengelyen, mikor ismét elindul. Sokminden lehet, de nem sok mindent nem mutat a diag. Ilyenkor érdemes élő adatot olvasni, és amikor ezt játssza, megnézni, nem esik-e ki velemi létfontosságú szenzor jel. Nem sok olyan szenzor van, ami nélkül nem tud járni a motor, speciel a motorfordulat jeladó ilyen. Annak ha kiesik a jele egy pillanatra, leáll a motor, de ha visszatér a jel, ismét jár, ha nem érkezett leállni.
Lehet még táp relé, ü.a pumpa, befecskendezés kimaradás egy vagy több hengeren, meg még vagy 3000 másik apróság. A fent említettek a valószínűbbek. Most más csak egy péket kell találnod, aki végig zongorázza és kizárja a lehetőségeket. -
-
EQMontoya
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
-
kisza25
félisten
faternak egy 1999-es 1,4 90 ló civikje van 300e+ km-el kopó alkatrészeken kívül semmi nem lett cserélve, karosszériázni kellett a hátsó kerékíveknél tavaly, motorikusan most is hasonlóan megy (hangja is szép), mint az én 2011-es 1,4 105 lovas kia-m, fékek is jók, a kormány már nagyon gatya, de ez a sok napon állás miatt van. Csak a szívó, imádom mikor 4felett elkezd morogni (kia és honda is)
tudom ezek kicsi szívó motorok, de akkor is -
Qru
MODERÁTOR
Tud olyan jó lenni egy turbómotor, mint egy szívó, ha a Honda mérnökei csinálják? - [link]
TC TypeR 2015 teszt.
-
-
Declare
őstag
válasz
EQMontoya #21963 üzenetére
Hat mondom, nem vagyok jogasz, lehet, hogy igazad van
viszont nekem ez a "siman meg tudott volna allni", meg "nem lett volna baja" valahogy igen gyenge labakon allnak. A lenyeg, hogy mi lett....az hogy most, "ha jobb gumija van es nem 6 eves", "ha ivott volna egy kavet fel oraja", "ha eppen nem kelendozik el a figyelme egy pillanatra".... ezek olyan megfoghatatlanok.
Most nyilvan a Te peldad ilyen szempontbol egyszerübb eset. Ha van a motoros mögött 500m fekcsik es amugy 2 km t repült meg az ember, akkor az eleg valoszinü, hogy nem logatjak fel a "süket papat"
dashcam-et minden autoba...az sok ilyen kenyes szitut segitene tisztazni
en nagyon gondolkozom rajta, hogy beszerzek egyet.
-
Declare
őstag
válasz
EQMontoya #21961 üzenetére
"de az önmagában nem okozott volna a másik félnek semmilyne személyi sérülést"
Ezt azert megnezem, ahogy bebizonyitod
Vegyünk egy olyan peldat, hogy frontalis ütközes, X soför a hibas. Vetlen soför nincs bekötve, kirepül az atobol, meghal. Innentöl kezdve, X soför egy halalos közlekedesi baleset okozoja, mig ha be lett volna kötve, lehet nem lesz semmi baja a vetlennek.
Nem vagyok jogasz, de nehezen tudom elkepzelni, hogy jol jöhetne ki a vetkes soför a dologbol, mondvan, ö csak az anyagi kart fizeti, hogy meghalt a masik, arrol nem tehet....söt meg neki fizessenek, mert a halalos baleset okozasa miatt pszichologushoz kell jarnia fel evig
Szerintem nem nagy durranas, hogy beköti az ember az övet, ugyan azzal a mozdulattal, ahogy beinditja az autot....szoval nem tudom sajnalni azt, akit ilyen miatt megbüntetnek.
-
EQMontoya
veterán
-
Melack
veterán
Apósom keres szintén Nubira III-ba 2 dines fejegységet, olyat, amiben navi is van, és el lehet rejteni. Tudtok ilyet? Ne legyen irreálisan drága a kocsihoz képest
-
TaaT
nagyúr
válasz
tomiii. #21953 üzenetére
"Viszont nem is értem, hogy miért büntetik."
Ezt én se értettem régen, aztán egy nagyon jó példát írtak valamelyik fórumban.
Megy előtted valaki, megáll a lámpánál, te későn veszed észre, hátulról megtolod szépen, másik elvtárs homlokkal kilöki a szélvédőt. Téged nagyon meg vágnának érte, pedig ha be lett volna kötve valszeg nem sérült volna meg.
"Aki hülye, haljon meg. Tartja a mondás."
A másik indok, aki be van kötve kisebb eséllyel hal meg, aki meghal nem adózik többet, szal életben kell tartani egészen a nyugdíjkorhatárig. Nem vicc, kiszámolták mennyit veszít az állam egy halotton.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #21949 üzenetére
Moost mondjam az, hogy csak egy renault?
De nem
Inkabb tenyleg beszelj Magus doktorral, lehet tavolrol okosabb, mint a hires pesti szerelo"mesterek" -
MunezXBK
nagyúr
válasz
szőröscica #21949 üzenetére
Valakinek volt itt hasonló problémája, talán relé
gond volt.
Mágus kartárs lesz a gyógyítója.
-
szőröscica
addikt
válasz
MunezXBK #21943 üzenetére
Már épp megbocsátanám neki az utolsó nyűgjeit, kezdenék épp igen közel kerülni a lelkéhez, amikor újra hisztizni kezd. És bassza meg, nem szeretem ha hisztizik, mert rohadtul nem adja, ha a délutáni csúcsforgalomban araszolva játszik start-stoposat alapjáraton, ugyanis ebben az autóban nincsen start-stop a slusszkulcsot leszámítva.
Tavaly télen már csinálta ezt, jártam már emiatt szerelőnél, gyári diaggal néztük, nincsen semmi hibakód, nincsenek rendellenes értékek, a motor vezetékei épnek tűnnek. De valami baja mégis van, mert megint előjött. Én valami sunyi zárlatra gondolok, mert mintha hideg, erősen párás időben jönne elő leginkább a dolog,
de egyik szerelőnek sincs ötlete sem (annak sem, aki kisujjból vágja az 1.9 dci-t, mert azzal kel és fekszik, de ilyet még nem látott), illetve elég érdekes kattanás jön ki belőle, mielőtt megáll (ha megáll, és nem csak majdnem lefullad és magától visszaemeli a fordulatszámot).Először elkormolódásra is gyanakodtunk, hátha az EGR szórakozik, de azt kipucoltuk, és mostanában bőven van hajtva nagy terheléssel is, nincs tartós hidegüzem. És nyáron abszolút nem jelentkezett.
Persze ha ott vagyok a szerelőnél, sosem csinálja, hogy esetleg láthatnánk diagolás közben, hogy mi történik vele, mikor belekezd a játékba.
-
válasz
kalmanchris #21947 üzenetére
Igen. A videon hangosabb mint a valosagban, ha atmesz a honda klub topikba akkor pont most linkelt BlackSoul egy videot, amin egy 8gen-nek van pont ugyan ilyen hangja, ugyan ebbol az okbol kifolyolag
-
kri.gyorgy
újonc
Sziasztok!
Régi Suzuki Swiftet szeretnék vásárolni, kinéztem egyet a Bp. 10.kerületben Albertirsa köznél, a kérdésem az lenne, hogy tudnátok a közelben ajánlani egy korrekt műhelyt, esetleg ismerőst, aki átvizsgálná vásárlás előtt az autót? -
lsc
nagyúr
Úgy látszik nagyon kell a lé [link].
-
válasz
kalmanchris #21911 üzenetére
Voltam szerelonel, azt mondta semmi baja. A hang amit hallok a befecskendezes magnesszelepeinek ki-be kapcsolasa.
Egyuttal a futomu rejtelyes hangja is megoldodott. Fekvorendoroknel, bukkanonal muanyagos nyoszorges jott a bal elso kerek felol. Kicsit ideges is voltam, hiszen februarban koltottem 200k-t a futomure... megnezte eloszor Imi a hondas szaki, nem talalt semmit, minden ep, nyomogattuk allo helyzetben az autot de semmi. Most a masik szerelom tuti tippje a rugotanyer volt, belekerul egy kis dzsuva es ahogy mozog benne a rugo az "nyikorog". Befujta wd40-el es valoban elnemult.
Mas, felszaladt a fogyim 7,3L/100km-re
Az eddigi 6-6,3 helyett ez jelentos. Bar sajnos az okat is tudom, egyreszt ugye a hideg, masreszt elkoltoztunk, emiatt nagyon sok a 2-4km-es rovidtav
be se melegszik szerencsetlen, megy a szivato, nyakalja a benzint...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szőröscica #21942 üzenetére
Ajándék kell neki?
-
szőröscica
addikt
Büdös ribanc az autóm.
-
Qru
MODERÁTOR
Opeles utasítás készlet vajon nem jó? Az is GM.
Az enyém Opel_KWP_10400 szabványt is tud, a legközelebbi ph-s parkolóparádéra elhozom és akkor rápróbálunk, hátha nátha...
mod:
Barell: Anno az 1-es Puntóban én is azzal nyomattam, simán rákötöd és működik. Esetleg előfordulhat, hogy egy combosabb biztosíték kell a működéshez (nekem kellett).
-
Barell
senior tag
Sziasztok. Segítséget kérnék. Találkoztam olyannal hogy szivargyújtóba dugva lesz nekem 220V dugóm. Nos mivel a hozzáértésem ehhez gyakorlatilag 0 így azt kérdezném hogy mi módon működik ez? Konkrétan egy 2.1-es hangszórót szeretnék működésre bírni a kocsiban, de nemtudom hogy ez hogy tetszene az akksinak vagy hogyan kell ezt az egészet elképzelni? Lényegében csak menet közben lenne használva, állásában nem járatnám.
-
aero.
veterán
válasz
KisBundi #21936 üzenetére
Bármilyen utólagos rádiónál bukod az LCD infókijelzést, ellenben az utólagos kijelzőjén látni fogod ugyanúgy az RDS infókat. Kérdés ez hogy megoldható, mivel nem szabvány méretű a helyed, elcsúfítaná nagyon.
Qru: Jaja, nem kapcsolódik az ECU-hoz azt írja. GM Op-Com szoftverrel és spec kábellel, amit vettem tudok csak hibakódot törölni. Engem is szórakoztatna, láttad a fejemet, arra ki lehet rakni és lehetne nézelődni de erről lemaradok.
-
-
KisBundi
őstag
válasz
Skillet #21934 üzenetére
OBD2 kell hozzá.
Egyébként van itt olyan mazdás aki el tudja nekem magyarázni, hogy mit is jelent a can bus a fejegység kijelzőjénél? Olvastam olyat ha kiveszed a fejegységet, akkor búcsúzhatok az LCD kijelzőtől, mert nem nem can-busos az autója a 2004-es mazda 3. Pont mint az enyém
-
Skillet
addikt
Ha már fejegység... van olyan, amelyikre rá lehet kötni, le tudja kezelni az utólagos mérőműszerek szondáinak jeleit? Mondjuk olajhőfok, turbo nyomás, meg ilyesmi. Akkor nem foglalnák a helyet a műszerek
-
KisBundi
őstag
Na most nézem hogy nekem a régi fejegységem van amin nincs "media" gomb és így nincs rajta AUX bemenet.
Egyáltalán egy újabb gyári MP3-as fejegység jó a 2004-es modellhez?
-
mycso
veterán
válasz
EQMontoya #21926 üzenetére
Sok ezekre a panasz. Hideget nem szeretik, rosszul kezelik a mappákat (ha sok mappa van, akár egymás alatt, akkor megbolondul). Illetve lassúcska.
(#21930) KisBundi: nekem van AUX -IN a fejen, így szépen ki van vezetve a telefontartóhoz. Telefon mindig nálam, a zenéim rajta, tehát adott a dolog.
-
KisBundi
őstag
Köszönöm srácok!
A baj mondjuk annyi, hogy a gyári hangszóróival sem vagyok megelégedve. Eléggé puffogósan szólnak ezek a mélyek és sajnos a magas is elég kevés, mert 4 hangszórós csak.Van vmi ötletetek, hogy a gyáriakat mire lehetne cserélni? Egyáltalán van értelme?
-
aero.
veterán
válasz
KisBundi #21924 üzenetére
Ha a legolcsóbb megoldás kell, transmitter. [link]
Ilyenem van/volt, a hangminőség jó vele nagyon, semmilyen baja nem volt fél év alatt. Utána lecseréltem 2 DIN-es fejegységre.
De igaz, neked már vannak AUX-os adapterek is, amiket a gyári fejre lehet kötni, nekem még ez nem játszott.
Ha az ár nem számít: [link]
-
KisBundi
őstag
Sziasztok! Szerintetek mi a legjobb módja annak, hogy egy 2004-es MAZDA3-ban MP3-at tudjak hallgatni? Új fejegység? Talán vmi külső bluetooth-os CD tárra köthető lejátszó? Vagy AUX csatlakozó és kész?
-
trassher
addikt
válasz
tboy93 #21920 üzenetére
Az élet nem kívánságműsor.
Remélem mindjárt jön valaki és jól megmondja hogy mekkora kretén vagyok hogy ukrán benzint tankolok.
Még szerencse hogy ott is benzinnel meg gázolajjal üzemelnek az autók amik jellemzően kicsit drágábbak mint az itthoniak.
stickermajom: Úgy látszik egy tanult emberhez van szerencsém.
-
válasz
kalmanchris #21914 üzenetére
Most cseréltem vezérlést nyáron, gyári görgőre
Tökön szúrom magam ha 43k-ért szar görgőt kaptam
-
válasz
kalmanchris #21911 üzenetére
Ma viszem szerelőhöz, egyelőre passz
Menet közben egyáltalán nem hallani, alapjáraton ha fülelek hallom, ha felnyitom a motorháztetőt és onnan nézem akkor meg nagyon. Olajszint okés.
-
EQMontoya
veterán
Nah, f@szom. Pénteken valami szétvágta a bal hátsót az M3-on, ma reggelre az akku döglött meg... Remek.
A gumi két szezont futott Proxes T1R volt, az akku meg egy 3 éves Bären. Ez utóbbi fura, azért ettől többet vártam. -
MunezXBK
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Tesla topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Nintendo Switch 2
- One mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 32GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest