Hirdetés
- Riasztó topik
- Az Intel szerint a régebbi processzoraikat keresik az ügyfeleik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
-
PROHARDVER!
Szeretettel köszöntünk a sztereó otthoni/szobai Hi-Fi világában !
Új hozzászólás Aktív témák
-
wep
tag
válasz
bajnokpityu #26849 üzenetére
Néhány éve már csak alkalmi zenehallgató vagyok, mivel többre nincs időm(család,meló).
Az általad dobozhangnak nevezett jelenség valóban meglehet, de valószínűleg tudok majd együtt élni vele. Vegyes az általam fogyasztott zenei paletta, Mozart-tól Motörhead-ig minden van, hangulattól függően. Ahol már egyértelműen hiányzik valami, az a nagyzenekari művek, a barokk orgona és a zúzósabb rock. -
bajnokpityu
félisten
válasz
#71562240 #26847 üzenetére
dobozhangot egyszerűen leírva (és pongyolán) többek között az okozza, hogy a hangszóró membránfelületéhez képest kicsi a mögötte levő légtérfogat.
A picike pont ezért tud aránylag dobozhangú lenni. Enyém konkrétan talán a legdobozabb hangú hangfal,amit valaha hallottam. A gyapjú csillapitás meg virtuálisan meg tudja nö9velni a légtérfogatot.
Ez az én elméletem. Gyakorlatban nem próbáltam ki, nem zavar eléggé.
-
wep
tag
válasz
bajnokpityu #26845 üzenetére
Nem tudom, egyelőre tetszik. Talán azért, mert nem volt még szerencsém ilyen minőségű dobozokat hallgatni. Amik nekem voltak (többféle Videoton, Orion, Jamo Studio,) azokhoz képest ég és föld.
-
törölt tag
Így már érthetőbb: a lomis nem volt audiofil tájékozottságú, és nem tudta, hogy mi került a kezébe. Neked ez egy meghökkentően szerencsés vásárlást eredményezett.