- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy Tab S10 FE - a szoftvertámogatás felára
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
-
PROHARDVER!
Szeretettel köszöntünk a sztereó otthoni/szobai Hi-Fi világában !
Új hozzászólás Aktív témák
-
barack1997
senior tag
válasz
denesdr #121098 üzenetére
Köszönöm a válaszod. Ez a jelszint csökkentő milyen minőséget képvisel? Szerintem ő lesz a megoldás egyelőre DAC-ot nem szeretnék cserélni, meg az tetszik, hogy jelenleg a gyari elofokrol hajtva ugye így megy a távirányítorol is a hangerő.
Dißnäëß: van fent marketplacen 2db Tannoy Jupiter 308. 32hz-rol indul a móka, de viszont nem tudom helyhiany miatt hova tenni. Szóval egyelőre marad a polcsugarzo szegmens.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
barack1997 #121097 üzenetére
Nem rontottál el semmit, ez a NAD jó cumó és pláne klassz, hogy elôfokot át tudod ugrani a Mains In-re menve, ha szeretnéd, jó design húzás.
Igazából én semmit nem változtatnék.
Az RCA jelcsökkentô annyit csinál, hogy a potidnak nagyobb tartományt fog adni forogni, a gyakorlatban, ha ez zavar, használd, ha nem zavar, nem kell felesleges alkatrész + pénzkidobás. Szóval potméter fordulatot veszel vele.
Ez izlés dolga..
A Dalik jók, de hajtani kellhet ôket, a 80W-os NAD-tól nagy diszkót ne várj Dalikkal, ha szeretsz házibulizni, de amúgy kiváló a NAD.
Mondjuk a mostani Wharfedale-jeid sem túl érzékenyek.
Cserébe a zenei igényedhez egyik páros sem megy igazán mélyre, én keresgélnék tovább nagy állóra, magasabb érzékenységgel, és/vagy a meglévô szetthez sub-ot (-okat) nézni, csak ezt jól összehozni igényel némi szakértelmet.
Van még jópár márka, 30Hz-ig lemenôvel mennék tovább, magasabb érzékenységgel (88-90+dB).
Ideális esetben DIY építtetsz egy hozzáértôvel 95dB körüli, PA alapokon nyugvó szettet valami fini magassal, szépen összehozva és elfelejted ezeket a kreatívtalan, fantáziátlan, 30 éve tökugyanazon receptre alapozó "bolti szarokat".
(Jöhet a lavina).
Kiváló asztalosmunkák, de én még nem fostam le a bokám se kicsi, se nagy gyári cucctól, egyszerûen sokkal borultabbnak kell lennie egy design-nak ahhoz, hogy k* jól szóljon.
denesdr szettje (DIY vadállat) számomra egy olyan ultimate szett, amivel meg tudnék öregedni, lehet kreatívkodni a középmagasával mindig, de a mélyszekció, az a rohadt kritikus, mindig onnan vérzô mélyszekció fenomenálisan kurvajó, ezt ezek a pici bolti kis tányérok egyszerûen nem adják, sem azt a hangfalról "leváló" hangot és közvetlenséget, ami ez kommunikál. A könnyedség érzését pláne nem, zéró erôlködés.. Számomra a bolti hangfal design-ok java el van b*va, nem túlzok, ami pedig közelít (még csak nincs is ott, de már nincsenek meg a spórolás nyomai), milliós liga -> kivéve DIY-ban. (De gyakran itt is amúgy).
-
denesdr
addikt
válasz
barack1997 #121097 üzenetére
Igazából sokkal nem tudsz körültekintőbb lenni, legalábbis integrált erősítő terén, mert az esetek kb 99%-ában ilyesmi szokott lenni a bemeneti érzékenységük, mint a NAD-nak. DAC-kal rendelkező forrásokhoz (amik már gakorlatilag több mint 40 éve léteznek) mondhatni, hogy túl érzékeny a bemenetük. Ami persze lehet előnyös, ahogy korábban írva volt (pl ha túl halk a felvétel), de amikor nagyon nagy a különbség, akkor a potival való hangerőállítás agyrém tud lenni.
Az említett Hypex vagy Purifi erősítők mind végfokok, azért olyan alacsony a bemeneti érzékenységük, tehát vagy analóg előfok, vagy hangerőszabályzós DAC kell eléjük, esetleg a forráson kell szabályozni a hangerőt.
-
barack1997
senior tag
válasz
fererencz89 #121095 üzenetére
Nem volt ebbe semmi lenezo, megfogadom a tanácsokat. Feleslegesen nem koltekezek.Ezt a jelszint csökkentőt amit fentebb linkeltek és a 2 Dali-t beiktatom aztán kiderul úgyis, hogy helyre kerül minden.
Próbálom nyugtatni magam, hogy hogy a hangfalak kivételével nem lőttem mellé.
Dißnäëß: nekem is tetszik a motoros poti, egyelőre marad így. Tanulgatom a témát, legközelebb korultekintobb leszek választáskor.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
barack1997 #121094 üzenetére
Elôfokon maradnék, a hangerôszabályzást megtartva így kényelmesen.
B opció, DAC ha tud hangerôszabályzást, akkor viszont Main In-re menni vele, de nem tud.
Szoftverrel tudsz hangerôt szabályozni (digitálisan persze), de egyszer szólaljon meg valami nem úgy, ahogy Te akarod és kap egyet a rendszer (meg a szomszéd).
Jó az az analóg poti a PRE fokozatán az erôsítônek, maradnék a classic mostani felállásodban, egy DAC csere után lenne értelme Main In-re menni abból.
Szerintem. (!)
-
fererencz89
őstag
válasz
barack1997 #121094 üzenetére
Lehet, hogy félre értettél, semmi "lenéző", kezdőségre utaló célzás nem volt részemről. Oda akartam kilyukadni, hogy: "...Ez a technológia felére csökkenti a kábel veszteségi és kapacitási tulajdonságait, és számos hallható javulást eredményez -
különösen az időzítés és a ritmikus pontosság szempontjából."Szerintem (nyilván tévedhetek), kábel ilyet aligha befolyásol.
-
barack1997
senior tag
válasz
fererencz89 #121093 üzenetére
Értem a célzást. Még nem tartok azon a szinten amiben teljesen igazad van.
denesdr: lehet célszerű lett volna a 100-as helyett a dacmagic plust venni, mivel azon volt potméter. De most már marad ez.
-
fererencz89
őstag
válasz
barack1997 #121092 üzenetére
Szerinted lehetséges, hogy a mostani kábeleddel a 120 bpm tempójú zene néha eltérő, mondjuk 121 bpm? Beugratós kérdés.
-
barack1997
senior tag
válasz
fererencz89 #121089 üzenetére
Igen ez az, de nem ujan venném, illetve ez nincs kőbe vésve csak gondolkozok, hogy a Dali mellé már érdemes lenne.
-
barack1997
senior tag
válasz
fererencz89 #121089 üzenetére
Csak probalom hasonló szintre hozni a rendszer komponenseit. De, ha maradhat az opera a Dali mellett akkor nem cserélem.
denesdr: köszi
-
denesdr
addikt
válasz
barack1997 #121086 üzenetére
A teló kimeneti szintje valószínűleg jóval alacsonyabb, mint a Dacmagic-é, ezért is a jobb potihasználhatóság.
Igen, ha közvetlenül a végfokba csatlakozol, akkor valamivel meg kell oldani a hangerőszabályzást. Ha továbbra is a NAD előfokára szeretnél csatlakozni, de jobban használható hangerőpoti a cél, akkor az előbb is linkelt RCA jelszintcsökkentő megoldás lehet: [link]
-
fererencz89
őstag
válasz
barack1997 #121088 üzenetére
Szóval, ha már válaszoltál, benéztem valamit az áraknál.
Vagy ez az?
A kérdés marad, mit vársz a hangszórókábel cserétől? -
barack1997
senior tag
válasz
fererencz89 #121087 üzenetére
A D320-ak menesztve lesznek. Kineztem egy Dali Ikon 2 MK1-et. Dehogy normális nyakig benne vagyok pár hét alatt.
-
fererencz89
őstag
válasz
barack1997 #121084 üzenetére
téves
-
-
denesdr
addikt
Közben utánanéztem, a NAD 356 BEE bemeneti érzékenysége (a normál, előfoki bemenetekre csatlakozva) 0.33 V, így már érthető a poti túlzott érzékenyen való reagálása egy 2 V körüli kimenetű forrás esetén. A 0.95 V valószínűleg a végfok (Main in) bemeneti érzékenysége lehet.
Ha valaki egy integrált erősítő bemeneti érzékenységen szeretne csökkenteni (pl hogy jobban használható legyen a hangerő potméter), akkor ilyesmivel is meg lehet oldani: [link]
-
barack1997
senior tag
válasz
Mathiask #121083 üzenetére
Tiszta a sor köszönöm a válaszokat. Akkor végulis nem lőttem mellé a komponensekkel, csak ebben az összeállításban ez konstrukciós sajátosság. Nagyon kíváncsi vagyok a Dali-ra minden esetre. Illetve azon gondolkozom, hogy hogy a Triangle Opera kábelt cserélem QED XT40-re
-
Mathiask
senior tag
válasz
barack1997 #121081 üzenetére
Igen. De a fentebbi Dißnäëß hozzászólást összefoglalva, valamilyen mértékben(csak nem ennyire) szükség is van rá, hogy ne 100% poti állásnál legyen a maximum teljesítmény, mert akkor egy halkra kevert zenénél nem tudod kihasználni a rendszeredben rejlő teljesítményt.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
denesdr #121077 üzenetére
Egy kis kieg.:
ALPS log. poti karakterisztikája, kb. ilyennel él mindenki szinte:
Függőleges tengely a kimeneti feszültség (abszolút vagy % is lehet), vízszintes tengely a fordulat mértéke, itt 0-300 fok közötti a poti tartománya, tehát 150-nél vagyunk középállásban, 12 óránál.
Az látszik, hogy (erősítőbe téve és így értelmezve) 150 foknál még közelében sem vagyunk a félteljesítménynek sem, nemhogy többnek, ha a bemeneti érzékenység maximuma a DAC kimeneti maximumára esik (ergo, a függőleges tengely teteje = a maximális névleges kimenő teljesítményével a végfoknak).
Ezt manapság módosítja a modern DAC-ok régebbi készülékeihez illesztése esetén a magas bemeneti érzékenység, ahogy írod.
Ami történik ilyenkor az az, hogy a görbe teteje, "plafonja" lentebb jön, a 100% teljesítmény-kivezérlés már a poti (csak mondok valamit) 15-30% körüli feszültségszintjén el van érve, ergo igen, az ehhez tartozó 150-180° környéki potiállásban már elértük az erősítés maximumát, efelett túlvezéreljük vagy a bemenetet, vagy a driver stage-et, vagy a végfok oldalt, vagy ezek tetszőleges egyikét, vagy mindet
Ez a forráshoz képesti "túlérzékenység" másik oldalon viszont SNR-t is ront, nem véletlen az, hogy rekord SINAD-okat csak "érzéketlen" bemenetű erősítőkkel lehet elérni (de itt is a trükk az, hogy nem feszültségosztóval lesz a bemenet érzéketlen, hanem újabban simán elhagyják a szokásos 3 lépcsős erősítésből a bemeneti fokozatot úgy ahogy van, és/vagy az bufferként szolgál csak és az erősítése 1 (unity gain)), mert a tényleges legelső fesz. erősítés a DAC seggén történik meg, egy (jó esetben) nagyon alacsony zajú félvezetős megoldással.
Szóval logikailag a DAC-ba átkerül a PRE fokozat az erősítőből, ha így tetszik.
Ha egy ilyen modern DAC-al hajtunk olyan erősítőt, aminek van PRE fokozata, ahogy az lenni szokott régen is és most is gyakran még, kicsit vagy nagyon, de túlvezérelhetjük simán az erősítőt a forrással, lényegében 2 PRE fokozat is dolgozik egymásra.
Ha túl nagyot erősít a DAC mint forrás (ez most relatív ugye), akkor az erősítő bemenetét csillapítani kell potival -> gyengülő SNR.
Ha viszont azt csináljuk, mint a Hypex és Purifi vonal (és mások is még amúgy, de inkább kevesebben, mint többen), hogy elhagyják az előfokot komplett és azt mondják, hogy alacsony bemeneti érzékenységű az erősítő modulunk, tegyél elé valami normális PRE fokozatot, mert ezt hajtani kell rendesen, ezek sokkal jobban illeszkednek a mai modern, 2Vrms (unbalanced) / 4Vrms (balanced) DAC-okhoz, mert a PRE-ként is funkcionáló DAC "potiállásának" maximumában fogják az erősítők is elérni a maximális teljesítményüket kb.
Én azért vagyok SINAD rovására híve annak, hogy egy erősítő érzékenyebb bemenetű legyen KICSIT (nem nagyon) a DAC-hoz képest, mert a forrás oldalt hiába illesztjük elektromosan nagyjából jóra, hogy max. kimeneti jelre max teljesítményt kapjunk a lánc túlvégén, ha a felhasznált forrás anyag viszont alacsonyabb amplitúdójú, ami meg ugye a DAC (vagy TAPE, LP. stb.) kimeneti jelszintjét determinálja a nap végén. Azaz elején.
Szóval míg ha egy Ava Max-ot, vagy bármilyen mai modern felvételt ráengedek erre a "tökéletes" láncra, az a zene kihozza belőle az elméleti teljesítmény maximumot a gyakorlatban is (ha minden más, táp, stb. bírja)
, egy Karajannal, vagy sok más klasszikussal, halkabb zenével, régebbi zenével nem tudom ezt megtenni, mert egyszerűen halkabbra lett masterelve. Tehát hasznos, ha van a kezemben eszköz arra, hogy az elméleti kivezérlés-maximumot átlépjem forrás oldalon olyan anyag további erősítésének érdekében, ami mondjuk közepesen halkra vagy halkra lett keverve.
Egy időben sportot űztem (még kamaszkoromban) abból, hogy halkabb felvételeket kitettem WAV-ba és Steinberg Wavelab alatt normalizáltam, a legmagasabb amplitúdójú hang üssön fel plafonig, 0 clippinget tartva. Nem érdekelt, hogy zajt is hozok fel ezáltal, a zene olyan volt, hogy a zaj még így sem lépett át egy szubjektíven hallható küszöbértéket, cserébe mikor kitettem az akkori láncomra, úúúúú véééégre, van itt "oomph"
Pedig ezeknek csak a formátuma volt CD, nyilván boldog-boldogtalan szalagra masterelt még anno.
denesdr mondandójára mindezek mentén ráerősítve, tegnap megkapta hugom az öreg Onkyo hm vasam az 5.0 szettel, brahiból kipróbáltam a Topping E30-at a CD bemeneten, ami pont egy ilyen konstelláció, hogy érzékenyebb bemenet, nagy jelet kap.
Betettem a jó kis fenékzsír-rázós hip-hop-ot, hát alig mertem húzni neki, 70% körül pedig már túlvezérlés jelei mutatkoztak az Onkyo-n, pedig amúgy nagyon nem szokása, mikor a saját DAC-áról megy (optikán).
Aztán betettem említett Karajan egyik kedvencem is, 100-on sem akart nagyon falat bontani az üstdob, pedig a Verdi Requiem - Dies Irae nem az a bealvós darab. Az ilyenekre jó az, ha van egy szolíd mismatch bemeneti érzékenység és a bemenetre adott jelszint között és még többet is tud a forrás, mint amivel maximumra vezérli az erősítőt.
Hogy a szitut bonyolítsam, az erősítő maximum teljesítménye ha több, mint a rátett hangfalé, könnyen hajtja azt, az a mai modern cuccokon ideális felállás.
(Tisztességes csöves teljesen más téma, egy Ongakut ráteszel egy 200W képességű motyóra és nem azon fogsz besírni, hogy az erősítő erőlködik, amikor a potit felkoccintod max-ra, miközben a hangfalak még csak éppen ébredeznek Csipkerózsika decibeleikből)
-
Mathiask
senior tag
válasz
barack1997 #121078 üzenetére
"Tehát akkor a DAC magas jelszintje miatt lehet ez a jelenség, mint ha érzékeny lenne a potméter. "
Nem, a DAC jelszintje normális. A mai erősítők ilyenek, nagy a bemeneti érzékenységük. Kicsit tekersz a potméteren, már hangosan szól. "Negyed" állásnál meg már elérik a maximumot, utána már csak a torzítás nő. Az, hogy félig el tudod tekerni a potit, az a ritkaság.(ezzel együtt a 950mV bemeneti érzékenyégi érték a NADnál lehet a valóságban nem annyi)
Azért van ez, mert a user bemegy a boltba és összehallgat két erősítőt és ugyanahhoz a hangerőhöz az A erősítőt "negyedig" kell tekerni a B-t meg "félig", akkor az lesz a benyomása, hogy "húú A erősítőben van még aztán tartalék, azt veszem". Közben meg lehet, hogy A erősítő 30W-os és negyed állásnál le is adja már a 30W-ot, tehát 0 tartaléka van, a B erősítő meg 60W-os és "feles" potméter állásnál 30W-ot ad le és még lenne 30W tartalék. -
barack1997
senior tag
válasz
denesdr #121077 üzenetére
Tehát akkor a DAC magas jelszintje miatt lehet ez a jelenség, mint ha érzékeny lenne a potméter. 3 méterről hallgatom a hangfalak viszonylag közel vannak egymáshoz kB 120cm-re. Az elektronikus korrekció alatt mire gondolsz? Az erősítőn bekapcsolva hagytam a soft clipping-et ha ez számít.
Eddig ketten mondták, hogy jó választás lenne Dali mellé, szóval jövő hónapban lesz egy köröm Pestre meghallgatni.
-
denesdr
addikt
válasz
barack1997 #121076 üzenetére
A potméter félállása gyakran közelebb van az erősítő maximumához (sőt, előfordulhat, hogy már túl is van azon), mint azt gondolnánk, főleg magas bemeneti érzékenységű erősítő és magas kiemeneti jelszintű forrás társítása esetén, bár a 356 BEE viszonylag alacsony bemeneti érzékenységű (0.95 V), de a forrásod (Dacmagic) azért még mindig jóval nagyobb kimeneti szintű (2.3 V), ami végülis nem baj és ez egy elég jó arányú párosítás, de annyi azért kijelenthető, hogy ebben az esetben sem a potméter maximum állásában fogja az erősítő a maximum kimeneti szintjét adni, hanem előbb, legalábbis 0 dBFS jelet feltételezve a digitális oldalról.
Ha tetszik a Dali hangja, akkor szerintem jó választás lehet a 356 BEE-hez.
Mekkora szoba, milyen messziről hallgatod a hangfalakat, használsz-e elektronikus korrekciót?
-
barack1997
senior tag
válasz
denesdr #121075 üzenetére
Igen a potméter állását. Meg se kottyan neki ez a 2 kicsi D320. Teljesen kezdő vagyok a témában. Valamit szeretnék fejleszteni, az alját, a meéyeket kevésnek találom alacsony hangerőn. Sajnos nem állványon vannak, hanem asztalon, nem tudom máshogy elhelyezni őket hely hiánya miatt.
Legfőképp Elektronikus zenét hallgatok (house, dance, trance, d&b), hangszeresbol keveset, néha rock, hip-hop, szóval ha tudsz esetleg ajánlani valami jó hangfalat mellé, szívesen fogadom a tanácsod.
-
denesdr
addikt
válasz
barack1997 #121074 üzenetére
Saccra a Dali-t is szinte ugyanúgy ki fogja hajtani "fél hangerőn" a NAD. De pontosan mit értesz fél hangerőn? A hangerőpoti félállását?
-
barack1997
senior tag
Sziasztok
NAD C356 BEE mellé a Dali Ikon 2 MK1 jó választás? Úgy néz ki kinőttem a Wharfedale D320-at. Nem rossz holmi, de az erősítő és a rendszer többi része jóval többet tud, mint amit ezzel a hangfallal ki tudok hozni belőle. Nagyjából fel hangerőn teljesen kihajtja őket az erősítő.
A többi komponens Wiim Mini Streamer, Cambridge Audio DacMagic 100, QED Performance RCA és Triangle Opera 2x2.5 hangfal kábel.
-
Dißnäëß
nagyúr
Estike. A jazz és a bossa nova blend mindig mmm nálam.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
fererencz89 #121071 üzenetére
Kurvajó ez az analóg gear, epic cuccok, két SL1200mk2 hmm csak annyit kérdeznék a csajszitól: járunk ?
Mondjuk a VU meter lol, saccra 10 és 2 óra között meg kéne állnia, de ez nagyon lekonyulna 6 órára is ha lenne hely a tűnek..
dynamic headroom enyén szólva kitöltve.
De hát jóvanazúgy.
-
fererencz89
őstag
válasz
Dißnäëß #120936 üzenetére
Lemezpörgetés. Az első trekkk után azt éreztem, hogy be kell dobnom.
-
VoidXs
Topikgazda
válasz
fererencz89 #121067 üzenetére
A felvételen sok probléma előkerül, például kimarad itt-ott egy minta, azok nagyon eltorzítják, viszont a lényeg változatlan, a fázis és az amplitúdó is más. Természetesen a nyers mérés van közelebb a valósághoz.
-
denesdr
addikt
válasz
fererencz89 #121067 üzenetére
Ha VoidXs grafikonját vesszük alapul, akkor a kevesebb magasat hallottad többnek és fényesebbnek, csakúgy mint más, aki eddig küldött erről szubjektív eredményt. Ez eléggé ellentmondásos.
A nagy különbség abból adódhat, hogy az én grafikonomon ki van szűrve a szoba hatása, tehát amit látunk, az sokkal közelebb van a valósághoz a két kondi produkcióját illetően.
Persze most lehetne mondani, hogy márpedig VoidXs grafikonja sem hazudik (mert azt nem módosította vagy ilyesmi), ami lehet, hogy igaz, de simán benne lehet a pakliban, hogy nem a teljes képet mutatja, amit azon látunk.Az én mérésem reprodukálható, ha 20x megmérem így, akkor 20x ez az eredmény lesz, a felvétel elemzéses módszer pedig szinte garantáltan mindig mást fog mutatni.
Az eddig beküldött eredmények az én mérésemmel korrelálnak jobban, mert egyrészt 5 dB különbséget (ha valóban lenne ennyi) szinte bárki azonnal kiszúr és nem az alacsonyabb magassáv hangnyomású verziót hallaná fényesebbnek az fix. Aztán ha nagyon bele akarunk menni, akkor az én mérésemen láthatjuk, hogy a szubjektíven tompább hangúnak ítélt kondi 10 kHz fölött alacsonyabb hangnyomást mutat, bár a különbség nagyon kicsi, 0,1 - 0,2 dB körül mozog. Szóval egyáltalán nem biztos, hogy ezt lehet hallani (persze nincs kizárva, hogy mégis), de jól látszik, hogy a különbség biztos nem 5 dB vagy ilyesmi, amit a szubjekítv teszteredmények is alátámasztanak, mert eddig mindenki kis mértékű különbséget hallott, legalábbis a 3-3 felvételes teszten. Élőben szerintem jobban hallatszott a különbség, illetve akkor a zenék is mások voltak.
-
kukulec
őstag
Erősítőnek van egy rca outuptja, és abból kellene kivezetni 2 dolgot:
- egy rca kábellel egy recorderbe
- és egy jack kábel hangfalba
van ilyen kábel? ha nincs mi a megoldás? -
VoidXs
Topikgazda
Végre egy igazi szakmai téma a topikba, ne szórakozz.
Ha DIY-on agyalsz, bőven elég az M7, FFTW alapon overlap-and-add (lophatod a Cavern-ből, az az én implementációm), semmi resampling miatti torzítás. Valamint tegyük hozzá, hogy ha a nagyobb hosszon renderelt szűrőkből egyszerűen kivágod a 8192 utáni részt, amit én csak kerekítési veszteségnek hívok, ugyanazt az eredményt kapod 16 biten. Pár éve volt egy papírom róla, hogy hol lehet egy szűrőt elcsalni, igaz, az FPGA volt.
-
VoidXs
Topikgazda
válasz
denesdr #121061 üzenetére
Néztem, és bár nem olyan durva a fázistolás mértéke, mint gondoltam, az osztott impulzus 20%-os kilengése asin(0.2) = 12 fokos tolást jelent. Ez tényleg egész hallható különbség, és néhány esetben a van tér - nincs tér különbség is függhet tőle.
#121058 CRTs: Benchmarkoltam neked a terméket, 2^17 mintát 8192-es késleltetéssel tud. Ahogy a szűrő méretét csökkented, úgy viszi le a késleltetést. Ez a szint megfelel, vagy jobbat szeretnél?
-
denesdr
addikt
A két kondi REW sweepje: [link]
-
VoidXs
Topikgazda
-
denesdr
addikt
Hajrá-hajrá, eddig van 2 helyes megfejtésünk kondiügyben!
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Parazitaeffektusok az áramkörben 1.
- Tudástár Melyik áram merre folyik a NYÁK földhálózatán?
- Tudástár Erősítők tápellátása
- Bemutató DSD: divatőrület vagy a zene új dimenziója?
- Bemutató Audio-gd Precision 2 erősítő teszt
- Parfüm topik
- Vallás
- Milyen monitort vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- BestBuy topik
- BMW topik
- Ömlenek majd az iPhone-ok az indiai futószalagokról
- További aktív témák...
- Kedvező ár! Lenovo X1 Yoga laptop-tablet (14FHD/I7-G7/16GB/256SSD) + ceruza
- Kedvező ár! Lenovo T570 laptop (15,6FHD/I5-G7/16GB/256SSD/Magyar)
- Kedvező ár! Dell Inspiron 15 laptop (15,6FHD/I5-G8/16GB/256SSD/Radeon520/Magyar/Win11)
- Ryzen 7 5800X / RTX 4060 Ti / A520M / 16GB vagy 32GB RAM / 256GB M.2 + 1TB SSD / 650W
- Vadonatúj iPhone 14 PRO MAX 256GB space black! 6 hónap garancia! Fulldoboz!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- Apple iPhone 15 Pro 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest