Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PiE137
senior tag
válasz
jozsi252 #295 üzenetére
Overall 59%
Spring 40%
Damper 40%Nálam a centererezés off-ra van hagyva, a szög 200 fok, de én már a túlkormányzott verdát szoktam meg!
Sokan akár 300-ig felrakják, én nem szeretek annyit forgatni...
Allow game... az pipa.@Barthezz2
Sztem igen, mert különben 0-án elég vezethetetlen lenne!
Emlékszem ez vmikor változott, mivel a Grid1-ben még én is 70-es körüli linearity-vel mentem, és az alapérték is akörül volt.
Majd - meg nem mondom melyik játéknál - egyszer csak nulla lett az alap. -
mikrosuttii
aktív tag
Valaki ment már 50%-os versenyt Kuala Lumpurba bill-el Sauberrel,Legend AI-val?Ha igen,írja már le az "élményeit",már ha volt,mert számomra katasztrófa volt a verseny (8.-ról 8.-dik úgy,hogy 4 box kiállásom volt,a többieknek meg 5
)
-
KaraDani
addikt
Nem az akadás a lényeg a bugnál. Magasabb FPS -> gyorsabb vagy, alacsonyabb fps -> lassabb vagy. Asetto Corsa tech previewban volt ilyen probléma, de az csak egy tech preview nem kiadott játék
Amúgy semmi bajom az FPS-el igazából nálam igen impresszív volt hogy 3 monitoron high beállításokkal stabil 80-100 fps és nagyon szép. -
PiE137
senior tag
válasz
jozsi252 #292 üzenetére
A korábbi évadokban sem igazán reagált a játékban állításra, a profilerben jobb behangolni a kormányt egyszer, mert az már minden évadban akkor hasonló lesz.
Nálam egyedül a kormány holtjáték van 5%-on, mert nullán nagyon szitált a kocsi, minden más nulla nálam az advanced wheel settings-ben. Nekem így stabil és kezes. -
jozsi252
veterán
válasz
scampolo84 #102 üzenetére
Köszi a tippet, ezt megpróbálom én is, mert ez a beesés nálam is jelentkezik, amikor már nagyon elfordítom a kormányt. G27-em van amúgy.
Ma vettem át a játékot, és így elsőre, jobban tetszik mint a 2012. Grafika is szép, viszont FFB terén lenne még mit javítani. Mert pl ha a játékban az erősséget 20%-ra rakom, akkor is ugyanolyan erősséggel lehet tekerni mintha 100%-ra tenném. Szóval ezt nem nagyon értem, no sebaj. De ezt az általatok is tapasztalt beesést remélem a középrehúzás rendbe hozza nekem is.
Illetve annyi kérdésem lenne hogy nektek a kormány linearitás, illetve saturation hogy van beállítva? ( Tudom van logout-on kormány leírás, de személyes tapasztalat érdekelne
)
Köszönöm
-
PiE137
senior tag
válasz
KaraDani #286 üzenetére
Azt még ki kell kísérleteznünk, hogy jutunk túl legjobb helyzetben a Melbourne-ön, mert mi mindenképpen LRW-el akarjuk tolni a Coop-ot, és remélem a Malájtól már nem lesz ilyen fennakadás!
Én fura mód a korábbi évadoknál tapasztaltam akadást, most folyamatos nálam állandóan.
Viszont a haverom kicsit panaszkodik, hogy néha kb 15fps-el játszik...
Nálam kicsit combosabb a gép, de nem hiszem, hogy köze van hozzá, nem tudom mi lehet.Kormány dologról meg annyit, hogy ilyen arcade szintű autósokhoz még az én G25-öm is túl komolynak hat sztem. Bár nyílván műterheléses kormányokkal jobb a vezetési élmény, de relatíve gyorsabb attól nem lesz senki, hogy drága a kormánya! Egy belépő szintűvel is ugyanúgy lehet szép időket menni, ha vkinek jók az adottságai, és versenykormánnyal is lehet bénázni, ha vki gyenge, mint a harmat!
-
--Lorant--
aktív tag
Van valakinek valami ütős beállítása HRingre ?
-
Sonja
nagyúr
Lehet kapni a jó kis Thrustmaster Ferrari F1 Wheel Integral 500 kormányt!
Ennyit egyébként ki fog kiadni érte?!
-
KaraDani
addikt
Legalább rájöttetek és nem kell rajta törni a fejetekt.
Először foglalkozzanak az FPS buggal, amellett úgyis totál értelmetlen az online rész. Én még relatív szerencsés helyzetben vagyok mert elsősorban AI-val mókázásra vettem csak a játékot, és nem terveztem online komolyabban foglalkozni vele (arra szimulátorozok inkább) De akik ligázni akarnak vele azokat úgy igazán megszivatták, mert ez így használhatatlan online.
-
cyberkind
félisten
Ti milyen beállításokkal mentek Kínában ?
Mert ami fent van az 2 fajta TT, meg egy ps3-as, ami nem a legjobb, vagy jó a tavalyi is mindenhova ? -
PiE137
senior tag
Elb..ztunk rá egy egész délutánt, mire úgy ahogy körvonalazódott a gond:
Steam és játék újratelepítés se segített.
Ekkor kíváncsiságból kipróbáltuk one shot-on, amin nekünk is rendbe elindult a futam is.
Próbáltuk short race weekend-en, szintén jó volt.
Ekkor tértünk vissza a Long-ra úgy, hogy feladtuk a Q1-et, akkor is betöltött a futam.
Q3 után viszont továbbra se, tehát ez is egy jó kövér BUG.
Most már csak az a kérdés, hogy minden hosszú kvalifikáción s...r a coop mód, vagy csak a Melbourne-in.
Codiék ismét jól leszivattak minket! -
mikrosuttii
aktív tag
Pfúú,le mentem a versenyt is.Háát,ez a 29 kör olyan volt,mintha 60 lett volna.A rajt után jól jöttem el,a 3.-dik kanyar után már a 2.-dik voltam.Aztán a 2.-dik kör 1. kanyarban Alonsot is megelőztem.Egészen 5 körig voltam 1.A box kiállás után vissza estem a 10. helyre,aztán onnan küzdöttem Grosjeannal,Hamiltonnal,Räikkönennel,és Rosbergel (kemény gumin).Szerencsére senki se tudott megelőzni,így megtudtam tartani a 3. helyet.16. körben ki jöttem megint kemény gumiért,ezzel pedig végig mentem,és küzdöttem,vért izzadtam oda-vissza előzgettem Ros-Alo-Gro párost.Az utolsó 2 körben már annyira óvszereken közlekedtem,hogy azt hittem,defektet kapok.Az utolsó kör utolsó kanyar eszméletlen volt.Egy kis ideig Rosbergel és Alonsoval külön-külön íven voltunk,fej-fej melett,aztán vissza lassultak valamiért.Végül 2.-dik lettem!
De ez még mindig nem okés,hogy ennyire kopik a gumi.
Ebben a kanyarban annyi pilótát megszívattam.Szinte mindenki ki ment a homok ágyba,amikor vissza előztem őket
Talán a legjobb pillanat kép.
Végeredmény - versenyzői
Konstruktőri
Szegény Hülkenberg,pedig úgy tűnt,behozza 6.-nak,aztán valahol elveszett.
-
PiE137
senior tag
válasz
KaraDani #276 üzenetére
Ez vmi más lesz. A tavalyiba bénázott a cloud, akkor kompletten eldobta a profilt.
Most már volt olyanom is, hogy el se indult a játék!
A havernál dettó. Egy csomó javítási procedúrát eljátszottam, mire újra elindult.
Most kísérletezgethetünk, mire mindkettőnknél okés lesz a steam... -
mikrosuttii
aktív tag
-
Éppen azon gondolkodtam, hogyha nem javítják 1 hónapon belül normálisan (nem egy sima FPS limittel) az FPS hibát, akkor írok a CM-nek, hogy adják vissza a pénzemet.
Online ligázás miatt vettem meg a játékot, de a jelenlegi állapotában nem lehet erre használni, mert (sarkosítva) az nyer, akinek nagyobb az FPD-e... -
kovinor
csendes tag
ha valakinek túl nehéz a játék, resetelje és vâlassza a nincs sok keresnivalóm a forma 1-ben választ az elején és nem fogynak el a gumik idö elött, valamint stabilabb autót kap
-
Xirtam
veterán
Ma este 9 körül egy közös gurulás?
-
Csöbronit
tag
válasz
mikrosuttii #270 üzenetére
Olyan modot szívesen használnék ami kicsit jobban mutatja vizuálisan a gumik kopását.
-
mikrosuttii
aktív tag
No,most már lenyomok egy teljes szezont így 5-6 újrakezdés után a Sauberrel Legenden
Melbourneben valamit nagyon el találtam,mert sikerült 6.-nak lenni a Q3 végén.Talán még 3. is lehettem volna,ha még megpróbálok egy kört,de inkább nem kockáztattam meg.Lehetett fékezni az autóval,nem volt nehéz,nem kopott el a gumi 1 kör alatt,élvezni lehetett.Persze,ez még csak időmérő volt,majd a versenyen minden ki derül.Parc fremé on-nal egyébként nálam kevésbé kopnak a gumik.Talán jobb,ha bent marad,és nem offolom ki,mert azzal,hogy ki offoltam,csak jobban fogytak.De az is lehet,hogy akkor rossz volt az autóbeállítása.Nem tudom,de látszik,hogy befolyásolja az eredményemet az autó beállítása,mert amikor mentem egy quick időmérőt és versenyt,akkor quick setuppal mentem 50% távot.Időmérőn 14.-dik lettem,versenyen 8.
Egyébként,már van 2013-as Helmet Mod a játékhoz,ha valakit érdekel:
Meg még van egy pár.Durva,hogy még alig jött ki,de már van hozzá vagy 30 mod.
-
KisBundi
őstag
Az irányításra tudtok vmi tanácsot adni, hogy állítsam be billentyűzetre, hogy ne legyenek ilyen hirtelenek a mozdulatok?
-
Lenyomtam újra a Malay futamot. Minden ugyan az: Lotus, ugyan olyan kocsi setup(mivel parc fermé on, és az időmérő már megvolt), expert szint, minden segítség off. Egyedül annyi a különbség, hogy most boxban előre belőttem a boxtaktikát. Íme:
Hát khm.. Most vagy én lettem ennyivel jobb fél nap alatt, vagy valami nagyon nem kóser..
-
willike71
tag
Patch biztosan jön hozzá, mert már elég sok apró és nagyobb hibáról hallani, reméljük minél hamarabb kijavítanak mindent, de hogy megint ezt játsszák, azért hihetetlen...
Én a Classic résszel ügyködöm. A benne lévő scenariot próbálgatom. Íme a 3. része (GOLD szint és full assist off, ja és persze cockpit nézet), szerintem nagyon élvezetes, bár még a pályaív nem az erősségem:
-
Igen, időmérőn nekem is simán megvan, másodperces előnnyel, futamon viszont jó, ha 1-2 kört tudsz jól menni lággyal, aztán kuka. Persze az AI-nál nem..
2-4 körrel mindig előbb kell boxba mennem, mint ahogy belőtte a kiállásokat(prime-on is), és így is az utolsó pár kör másodpercekkel rosszabb már.
Már várom silverstone-t, hogy ott meg majd durrognak el -
PiE137
senior tag
Coop módba is csinál nálunk egy furcsaságot:
Vagy 3X kezdtük újra a Melbourne-t, mert Q3 után a futam betöltő képernyőjénél kidobja előbb a haveromat, majd engem is. "Az alkalmazás már fut!" - 2012 soha nem csinált ilyet.
Újrarakjuk a steam-et, kíváncsi vok lesz-e változás.A PF szerintem se szól sokat bele, vagy csak bug-osan néhány embernél.
Mi bekapcsolva hagytuk, és Lotus Renault-val experten simán megy a pole.
Igaz a futam más kérdés, mert odáig nem jutottunk még...A gumikra mindenképpen jobban kell vigyázni! Q3-ba 1-1 gyors kört szabad próbálni, aztán csere.
Akkor nálunk ilyen 85%-os marad kb. a futamra a lágy. -
Nem az a lényeg, ugyan az a kocsi lassabb futamon, mint időmérőn. Ott verek rájuk másodperceket futamon meg megizzasztanak. Amúgy Lotus.
De most kezd betelni a pohár. Malay futam, 100%-os versenytáv. Elvileg 3 box kiállásom lett volna option-prime-option-option felállásban mentem volna végig, de mivel az option nem bírt annyit, mint kellett volna, ezért gondoltam megpróbálkozok egy option-prime-prime felállással. Az első kiállásnál nem is volt gond, eleve prime ment volna fel, a másodiknál viszont hiába lőttem be, hogy prime legyen, szépen feltették az option gumit
Na mondom sebaj, akkor már a végére is tegyünk azt, és akkor megyünk úgy, ahogy tervezve volt, hátha. Hát mit csinálnak? Felteszik a prime-ot a következő kiállásnál. Hát a..Na meg persze utolsó két körre leszakad az eső, és mindenki körbe tud menni option gumin, csak én nem prime-on..
Nyomtam egy Alt+F4-et..
Szerk.: Az a legrosszabb, hogy 2 órád megy a levesbe ilyenkor..
-
válasz
Barthezz2 #252 üzenetére
Milyen kocsival tolod a legend AI-k ellen?
Red Bull-t próbáltam Kuala Lumpurban, szintén legend AI ellen. 4. helyről rajtoltam (csak versenyt futottam időmérő nélkül), a 2. kanyarnál már első voltam és kb. 7 mp előnnyel fejeztem be a versenyt. A legjobb köridőm kb. 7 tizeddel volt jobb a legjobb AI köridőtől.
Visszatöltődő flashbackkel még nem találkoztam, bár nem is figyeltem erre. -
Én sem nagyon láttam különbséget.
A nehézségi szintek viszont most sem a legjobbak. Expert AI ellen másodpercekkel nyerem az időmérőt, de futamon lazán pariban vannak velem, legend AI ellen az időmérőn küzdenem kell a helyekért, futam alatt meg jó ha pontszerzőre behozom.
Egyszerűen nem bírok olyan köröket menni futamon, mint az AI. Max lágy gumival 1-2 körig..Én még mindig a visszatöltődő flashback-nél vagyok. Ez csak nálam ilyen?
-
Próbálgattam ezt a Parc Fermé ON/FF dolgot, de nem nagyon láttam különbséget.
Legend AI ellen, Melbourne GP-n a Toro Rosso-t mindkét esetben 4. helyre tudtam behozni. Kanyarív jelzés kivételével minden segítség kikapcsolva.
Nem lehet, hogy Parc Fermé ON-nál az időmérős gumival rajtol az ember, OFF-nál meg új szettet kap? Ezzel magyarázható lenne, hogy ON-nál hamarabb elfogy az első szett. Bevallom őszintén, hogy nem figyeltem, hogy OFF állásban használt, vagy új gumival rajtolok-e, csak próbálok magyarázatot találni a jelenségre, amit tapasztaltok. -
Sundesz
addikt
A Season Challenge módban nincs gumikopás meg benzinkeverék állítás? Most már nem tudom mi bug, és mi nem.
-
Csöbronit
tag
Na csak nem bírtam és megnéztem Park Fermé off-ban és láss csodát az első helyért harcoltam,az más kérdés hogy a végén csak 4. lettem mert meghaltak a gumik. Most már csak azt nem értem,hogy ez miért befolyásolja ennyire a versenytempót,ha amúgy is csak a legelején állítok egy quick setupot. Ez inkább valami bug lesz mintsem értelmes magyarázat.
-
Csöbronit
tag
válasz
cyberkind #246 üzenetére
Na holnap még azt megnézem ma már elég volt. Valami baj biztos van mert a 2012-ben a legnehezebb fokon nyertem szinte mindent. Ennyire nem felejthettem el vezetni hogy itt meg a pro is begyaláz. Azért attól feljebb még van 2 szint. Meg a Lotus sem az a kimondott szar kocsi,amivel képtelenség lenne dobogón végezni.
-
Csöbronit
tag
válasz
cyberkind #244 üzenetére
Úgy néz ki kb a dolog hogy az első 4 embertől az elejétől kapok kb 2-t,attól függetlenül hogy épp ki van az első 4 -ben. Tőlük hátrébb lévőkkel vagyok kb egy dimenzióban. Most már lenyomtam 5 futamot és mind az ötben így volt. Kíváncsiságból nyomtam egy classic futamot a 99-es ferrarival imolaban,legend fokon megnyertem(25%-os volt egyébként)
tkesy:Én a te képességeidet nem vitattam,de én is tudom,hogy mikor hibázok és mikor nem
-
válasz
Rolly Dy07 #229 üzenetére
Jaj, maradjál már
Caterham-mel körbevered a legend AI-t
-
Csöbronit
tag
válasz
Rolly Dy07 #229 üzenetére
Mi a normális abban,hogy a Lotus kap 2mp-t a ferraritol úgy is ha rajtam lágy ,rajta meg kemény keverék van? Itt nem lenne baj,hogy gyorsabbak,de ne úgy,hogy esélyed se legyen,legalábbis ne Professionalban.
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz
Csöbronit #228 üzenetére
Na igen.
Én újra kezdtem a karriert Legend AI-val,Ausztráliában Caterhammel lettem 19.-dik időmérőn,versenyen 20.-dik.Bár ha észre vettem volna az elején,hogy van tartalékban egy fullos lágy gumi szettem,akkor simán hozok egy 10.-dik helyet,vagy legalább egy 15.-et.Sajnos későn vettem észre,így aztán 2 közepes új szett,1 használt,és még egy használt lágy szett gumival mentem.Valamilyen szinten a játék is hibáztatható azért.
Sundesz: Nálam is ilyen.
csabi0805:Space + Enter-el ki tudtad volna törölni
Gondolom DVD5-ös verzió volt.Az csinál ilyet.
-
csabi0805
senior tag
Sziasztok!
Most lehet hülye kérdést fogok feltenni,de hogy lehet profil nevet választani.Én próbálom törölni a Player Onet de nem tudom sehogy sem.
Nyomom a ctrl-t és nem töröl semmit sem.Próbáltam úgy hogy be akartam írni egyből a nevem,de úgysem tudtam. -
Sundesz
addikt
Nektek is mindig +1 az extra fuel akár cautious, akár normal az startégia, és akár 5 kör, akár 100% a verseny?
-
v!ct0y
veterán
válasz
Rolly Dy07 #229 üzenetére
Na nekem eltűnt a mentésem de lehet csak rosszkor alt+f4 eztem
-
Csöbronit
tag
Számomra kicsit érdekes az AI, a 2012-ben legnehezebb fokozaton segítségek nélkül oda-vissza vertem a gépet,itt meg professionalon közöm nincs még a dobogóhoz sem a Lotus-al. Egész versenyen kvalifikációs köröket megyek,de az eleje így is 2mp-vel gyorsabb tökmindegy milyen gumi van fent.
-
Đusty
addikt
És a billesek közül játszik valaki vezeték nélkülivel? Egy ilyen mennyit késik a vezetékeshez képest, használható ilyen játékra ugyanúgy?
-
lacy86
addikt
Nem tudom Ti hogy vagytok vele , de En egyszeruen bill.-el nem tudok menni rendesen!
F1 2012-ben meg ment is valamennyire de ennel , egyszeruen halal
/ Csak be kell szerezni egy kormanyt mostmar!/
-
polonic
félisten
A futam közbeni mentés jól működik?
-
Nos, toltam egy 50%-os versenyt legend ai ellen, parc fermé off, de nem vettem észre sok különbséget. Prime gumikon így is levernek. Meg persze gyorsabbak, mint expert-en.
Viszont a falshback valami úton módon továbbra is töltődik vissza. Ez bug lenne, vagy valami után osztja a flashback-et?
-
munky
őstag
Apróság ugyan, de a Steam nálatok sem jelzi a nemrég játszott játékok között az F1 2013-at
(A profil oldalon.)
-
#51736960
törölt tag
bill-ről milyen a játék, nyomja így valaki?
-
KaraDani
addikt
Sziasztok.
Alapvetően szimulátoros vagyok de most ez a része a sorozatnak tetszik végre, egész jó lett az irányítás.
Tegnap mentem 100%-os futamot karrier módban Melbourneben.Expert nehézség, parc fermé on, Lotus.
Poleból indultam optionön beállítottam egy 3 kiállásos stratégiát először az olvasottak miatt, de végül az optionön elmentem a 14. körig, az első set prime-ot a 37-ben cseréltem. Itt csaltam picit, volt egy visszatöltésem, nem tűnt olyan rossznak a gumi úgyh 36. körnél mentettem egyet és megpróbáltam, hogy el tudok-e menni a 44-ig, hogy optionön fejezhessem be. Ez a húzás már hiú ábránd volt 40. után nagyon rossz lett túl sok időt buktam.
De összességében az 1 option 2 prime nekem működött, az etapok végére erősen belassult persze, verseny végére felért Vettel ott védekeznem kellett pár kört. Lehet, hogy az eredetileg beállított 11 kör option 2x 18 prime majd megint 11 kör option gyorsabb lett volna.
-
válasz
Barthezz2 #214 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs, mert már össze-vissza kapcsolgattam/állítgattam mindent
Valószínűleg újra fogom kezdeni a karriert, mert ezzel az eredménnyel már van értelme csinálni (amikor még a Caterhamet sem tudtam megelőzni Toro Rossoval, azért az idegesítő volt)Kipróbáltam a Red Bullt is quick race-ben Melbournben. Legend AI, időmérő, lágyon, mix3-ban 1:23:7xx
. Lehet, hogy másnak ez nem nagy idő, de napok óta ez az első sikerélményem a játékban
-
cyberkind
félisten
válasz
mikrosuttii #211 üzenetére
Én legend ai-n, billel a Lotus-sal, a 3. lettem Ausztráliában 25%-os futamon, de iszonyat nagy küzdelmek árán .
-
mikrosuttii
aktív tag
Háát,kicsit érdekes a nehézségi szintek közötti különbség.Időmérőn expert AI-val Vettelt vertem 0.250-0.300-al Lotussal,míg legenden Vettel megy 1:25 alatt,ami teljesen irreális,mert a valóságba is 1:27,4-et ment Vettel.Szóval legenden egyszerűen lehetetlen ilyen időt futni.Bár aki kormányos,annak talán sikerül.Azt is észre vettem,hogy legenden a gumik durvábban kopnak.Az AI pedig elég agresszív egyenesekben,kanyarokban rád esnek,de féktávon óvatosak.Experten annyira nem kopnak a gumik,AI-ra ugyan az igaz,de kevésbé esnek rád egyenesben és a kanyarokban.A többi nehézségi szintet nem nagyon néztem.
Legenden 9. helyről rajtolva lettem 6.-dik.Elég jót rajtoltam,fel jöttem 3.-nak,de aztán szépen vissza estem annyira koptak a gumik.Az 50%-os távot szinte csutkáig letekert motorral teljesítettem.Nem könnyű,ez biztos,de hogy ennyire... Van benne egy-pár hülyeség,pl. ez az 1:24-es idő úgy,hogy 2 zónában nyithatsz szárnyat.Kicsit F1 2011 rulez,abban volt még hasonló,hogy valóságba mentek az emberek a Nürburgringen mit tudom én 1:22-őt,játékba meg lazán 17-18-at futsz.Mondjuk ha még csak ez lenne vele a probléma.
-
Húú fiúk, azért van baj..
Azt nem tudom, hogy több FPS-el jobban tapad-e, de most végigtolva egy Ausztrál 100%-os futamot, azt hiszem a parc fermé off-ot is ki kellene próbálnom. A 3 tervezett helyett 4x jártam box-ba, prime-on 2 etap volt(a két középső), de 31-es időket tudtam menni(az AI 29 elejét), a végén kimentem lágyért akkor meg első köröm 1.26.. Szóval igen, van baj a tapadással..
Azt meg nem tudom ki vette észre, de a segítségeket kikapcsolva egyedül a flashback-et tettem vissza 4-re, csakhogy futam alatt vagy 100 van. Sokszor ha elhasználsz egyet, nem is jelzi, következőre megint 4 van, de van, hogy lemegy kettőre, aztán egy darabig mindig kettőt jelez, majd egyszer csak ismét 4. Direkt minden kis elfékezésért nyomtam már egyet a végén, és ugyan nem számoltam, de sokszor 4-et használhattam el..
Nem lepődök meg, ha 1 hónap alatt 11 patch jön ehhez is..
-
válasz
mikrosuttii #206 üzenetére
Köszönöm, kipróbálom.
-
mikrosuttii
aktív tag
Bill-es vagyok.Én ezzel tolom AUS-ban:
Front Wing Angle:1
Rear Wing Angle:1Balance: F47% - R53%
Pressure:High
Brake Size:LargeFront Anti-roll Bar:11
Rear Anti-roll Bar:11Front Ride Height:1
Rear Ride Height:1
Front Spring Stiffness:1
Rear Spring Stiffness:6Gear 1:129 kph
Gear 2:159 kph
Gear 3:186 kph
Gear 4:215 kph
Gear 5:244 kph
Gear 6:280 kph
Gear 7:321 kphCamber front:-3.50
Camber rear:-1.50
Toe front:0.05
Toe rear:0.20A pali aki írta a beállítást,kormánnyal tolta,Q3-ban lággyal 1.23,458-at futott.Sok sikert!
-
válasz
mikrosuttii #200 üzenetére
Köszönöm
Kormánnyal tolod? Esetleg tudnál egy konkrétat linkelni, hogy kipróbáljam?(elég sok setup van a RD-en, hátha jó lesz, ami Neked i bejött
)
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Motion_Blur #203 üzenetére
Köszi a választ. Valószínűleg holnap bevásárlós nap lesz és ezt is betenném a kosaramba.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Rolly Dy07 #202 üzenetére
Jerez + Brands Hatch benne van + asszem 6 klasszik autó.
Ezen felül steam-en lehet venni a class. pályacsomagot + autókat (8-8 euró).Vágást nagyon engedi sajnos, kb. úgy mint 2011-ben. És a füvön is tapad...
-
Rolly Dy07
senior tag
Az érdekelne még, csak megerősítésként.
Ha megveszem a boltban PC-re, akkor abban vannak régi kocsik pályákkal?
-
Rolly Dy07
senior tag
Senki nem írta még de mi van a kanyar vagdosással? Keményebben büntet?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon G8 Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- AKCIÓ BONTATLAN GARIS IPHONE 16 PRO ÉS PRO MAX MINDEN SZÍNBEN ÉS TÁRHELLYEL 1 ÉV GARANCIÁVAL
- iPhone 17 Air - összes tárhely és szín bontatlan, viszonteladótól független 1év Apple garanciális
- iPhone 13 128GB midnight-black, független + extra tokok
- Bontatlan E olvasó..
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB ZALMAN Z1 Plus A-DATA 750W
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest