Hirdetés
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Megjött a Cherry legfrissebb, taktilis karakterisztikájú kapcsolója
Új hozzászólás Aktív témák
-
don dante
aktív tag
válasz
mikrosuttii #797 üzenetére
Hátha...
-
djdaniel
senior tag
válasz
mikrosuttii #797 üzenetére
ezt ki próbálom
-
toki87
tag
válasz
mikrosuttii #797 üzenetére
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz
mikrosuttii #796 üzenetére
És már van setup az összes pályához is,akinek szüksége lenne rá...
-
mikrosuttii
aktív tag
-
#97716736
törölt tag
válasz
Motion_Blur #791 üzenetére
Az igazán megtisztelő lenne
Egyébként úgy mentem mint a valóságban, 1-esbe sose váltottam le, csak 2-esbe, így a kigyorsításkor óvtam a hátsó gumikat.
Kerékvetőkre ott kimentem úgy mint élőben, azért csapattam neki rendesen, de valahogy finoman bántam velük. Na meg az első kopik a legjobban azon a pályán, így kiállás előtt 4-5 körrel hátra raktam a fékerőosztást, és így egálba tudtam hozni a kopást a gumiknál, és nem vesztettem vele szinte semmit, jól betudtam lőni a féktávokat.
Amúgy az Ai 2-3 kiálláson volt, tehát 2 kiállással ha ők megtudják ti is megtudjátok csinálni -
toki87
tag
válasz
Motion_Blur #789 üzenetére
Bocsi hogy megkérdezem, de mi az a TT?
És mik ezek a beállítások, mert nekem ez kicsit kevés adatnak tűnik :S -
#97716736
törölt tag
válasz
scampolo84 #788 üzenetére
Én ezekkel a beállításokkal mentem Indiaban 100%-os futamot, és kétszer álltam ki. Bírták a gumik
-
toki87
tag
válasz
mikrosuttii #786 üzenetére
Köszi
Majd legközelebb kipróbálom, már lenyomtam a futamot is, 14. hely
-
djrobaa
aktív tag
válasz
Motion_Blur #783 üzenetére
Még mindig ez a jó beállitás??
-
#97716736
törölt tag
válasz
Motion_Blur #783 üzenetére
Ennyi
-
toki87
tag
Hogy e fenébe kell Silverstone-ra beállítani az autót? Szabadedzésen full utolsó vagyok
-
mikrosuttii
aktív tag
Ezt a sisak festést egyszerűen imádom!
-
zsoltrs
tag
válasz
werszomjas #778 üzenetére
Köszi szépen és gondolom a 12-esbe is van ilyen.
Azt nem tudni, hogy a 2012-es szervereit mikor zárják be?
-
zsoltrs
tag
Sziasztok
Most állunk kód vásárlása előtt.
Az lenne a kérdésem, hogy multiba van-e olyan mód, ahol csak az általam meghívottakkal versenyzek (barátokkal).Ilyen privát szobára gondolok, ahol nem löknek fel
Köszi
Zsolt -
mikrosuttii
aktív tag
Nekem sem megy annyira a játék,tényleg azt gondoltam,hogy majd nagy legényként már Ausztráliát behúzom egy Sauberrel,aztán még a 2.-dik hely is nagy szerencsével jött össze.De ettől még nem kell rögtön abba hagyni szerintem.A gondolattal én is játszottam azért néhány futam után,de csak mert nehéz egy játék,nem szabad abbahagyni,hibáztatni meg főképp nem kell a játékot.Néha el kell gondolkoznunk,hogy mi a hiba BENNÜNK!Ha a szabadedzéssel töltenének el a billentyűzetesek is olyan 30-45 percet,elemeznék azt a 25-30 kört,amit mentek,akkor sokkal könnyebb lenne néhány embernek a dolga versenyen is.A gumi melegedését is figyelni kell versenyen is.Koreában is van egy két kanyar,ahol a bal első gumi jobban melegedik.Ott kéne valami olyat csinálni,hogy ne melegedjen annyira.
Szerintem teljesen jó ez a játék,sokkal több hangsúlyt fektettek a gumi kopásba,a jó setup is sokat számít,az is,hogyan vezetsz,stb.stb.!A bugoktól ha el tekintünk,akkor szinte tökéletes játékot kaptunk.
-
DarthRoni
tag
olvastam vissza a hsz-ekben, de konkrét segítséget nem találtam a gondomra.
Akárhogy vigyázok a gumikra, 25%-os versenytávnál 5 kör alatt meghalnak a gumik... bármit csinálok, kénytelen vagyok 2 kiállással menni, az ellenfelek meg vígan mennek 1 kiállással...
Nem volna baj a kopással, ha az ellenfeleknek is így kopna...
Mit csináljak? van valami patch vagy akármi amivel versenyképes lehetek? -
dragonfx
veterán
válasz
mikrosuttii #771 üzenetére
én 1x álltam ki pole.ból vertem őket fél perccel.
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz
dragonfx #768 üzenetére
Azért nem marad bent a beállítás,mert te más milyen szinten tolod.Én legenden játszom,szóval,ja...
Gondolom elfogadtad a Sauber ajánlatát,így kerültél át hozzájuk.Shiftel lehetett volna elutasítani.Amúgy,ha jól emlékszem,az nem sponsor offer,hanem Contract Offer.
És igen,Monzában könnyű őket verni,én 6.-ról lettem 1. két kiállással.De szerintem 1-el is ment volna,csak az utolsó 5 kört nem akartam megkockáztatni,+ jól is tettem,mert így Hülkenberg is 4.-dik lett.
-
dragonfx
veterán
válasz
Motion_Blur #769 üzenetére
én meg monzába levertem őket.
mondta 10 perc mulva elmegy az eső intermediate rol váltás fehérre.
ők persze eggyle töbebt mentke ki emiatt.
amugy verseny közbe mér nem engedi már a gumiválasztást variálni? -
Motion_Blur
félisten
Letoltam egy 50% Indiát (30 kör), 1 kiállással
9. körben váltottam keményre, onnan kellett végigmenni... 5 körrel a vége előtt már annyira elfogytam hogy 3-4mp-es tempóelőnnyel utolért az AI. Kb. 5-6 autót kellett feltartanom folyamatosan, de az utolsó körben a hosszú egyenes előtti hajtűben egyszerűen már nem fordult el az autó, így Rai elment mellettem. Sikerült végigvédekeznem a kört és bejönni másodiknak de úgy hogy az utolsó előtti kanyarban is vissza kellett kapcsoljak egyesbe hogy a motorfék segítsen elfordulni
-
dragonfx
veterán
válasz
mikrosuttii #767 üzenetére
nma qvalin short qvalival engedi állitania beáloitáűsokat de versenyre ugyanugy cska a front downforce.tmiért nem marad benne a qvalis beállitás?
szürke nem engeid állitani...ja meg mi ez a hülye sponsor offer szezon közbe átültem a williamsből a sauber.be??
-
mikrosuttii
aktív tag
Nem tudom,én csak szabadedzésen törtem össze az autót Monacóban,de általában 20 kört megyek szabadedzésen,és bele jövök
.Sőt,itt is nyertem először a játékba,pedig én is billentyűzetes vagyok,ráadásul 50%-os versenyen. Eddig nem volt komolyabb balhé versenyen,még soha nem is törtem autót.Kvalifikáción volt egyszer egy 10 helyes rajtbüntetésem,és 2x-er törtem szárnyat.
dragonfx:Szóval most tartasz Spába.Én ilyen beállításokkal mentem...
Front Wing Angle:1
Rear Wing Angle:1Balance: F 47% - R 53%
Pressure:Medium
Brake Size:LargeFront Anti-Roll Bar:5
Rear Anti-Roll Bar:11Front Ride Height:2
Rear Ride Height:2
Front Spring Stiffness:10
Rear Spring Stiffness:5Gear 1:148 kph
Gear 2:176 kph
Gear 3:212 kph
Gear 4:242 kph
Gear 5:276 kph
Gear 6:308 kph
Gear 7:ez told ki végigCamber Front:-3.5
Camber Rear:-1.5
Toe Front:0.07
Toe Rear:0.26Ezekkel a beállításokkal 3.-dik lettem versenyen.
-
dragonfx
veterán
válasz
mikrosuttii #762 üzenetére
én mostfolytatoma magyar után kivi avgyok a beállitásokra
-
toki87
tag
25%-os Monaco-i nagydíjon full utolsó lettem
Vagy 5x törtem össze a kocsit, és fele futamon bent volt a SC
Még szerencse hogy az első körbe volt egyicipici baleset az alagút utáni sikánba, így újrarajtolás, 17. helyett az első helyről
És csak 5-en értünk célba
-
#97716736
törölt tag
válasz
Motion_Blur #763 üzenetére
Én 15 kört mentem a lágyal, aztán 22 keménnyel, majd 37. körben kijöttem még 1 keményért, aztán azzal végig
De amúgy az Ai is 2-3 kiálláson volt. -
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz
dragonfx #752 üzenetére
"Jól" vezetek,de a gumik fogynak,és itt is 12.-ről lettem nagy nehezen 4.-dik.Pedig aztán simán gondoltam volna az elején egy 2. 3.-at,de mégse jött össze
Szóval tuti izgalmas lesz az egyéni is,mert van,hogy egyszer Rosberg ver meg,van,hogy egyszer én őt.
#753: Nem,igazából nem erről van szó,a gumi itt tényleg rendesen kopik,csak moddal jobban vizuálja.Egyébként meg még bőven benne volt ebben a gumiban 7 kör.6-ot tudtam vele menni
.Az AI-ét is jó volna,ha így szimulálná,de valamiért ezt nem csinálta meg jól a CM,vagy a modderek.
-
toki87
tag
jah, kimaradt hogy billentyűzettel nyomom
-
#97716736
törölt tag
Indian pályán mentem egy 100%-os futamot, Ai Legend, all assist off, és 2 kiállással.
( Hamilton-nal vagyok. ) -
scampolo84
aktív tag
válasz
mikrosuttii #751 üzenetére
Szerintem a mod vizuálisan csak a játékos gumijait csinosítja, az AI-ra nincs hatással.
-
toki87
tag
válasz
mikrosuttii #749 üzenetére
A stílusom nekem is megvan
Akármit csinálok, nem megy 80% felé. Hagyom a francba XD
-
barcalaci84
őstag
Igen tökéletesén a valóságnak megfelelőén kopnak a gumijaim...
Az ai meg lassul ha látható vizualisan a kopas, ha nem...
Az ai nem egy versenyző...előre ki van találva hogy mennyire lassuljon "gumikopas" hatására...
Sajnos idén is túl lassú az ai...és meg jobban kopik a gumijuk mint nekem ( több kiállás kell nekik) -
Breeze
aktív tag
válasz
barcalaci84 #753 üzenetére
Üdv! Te erre mondtad nem rég ,hogy jól megcsinálták jó gumiszimuláció
Hát tessék
-
barcalaci84
őstag
válasz
mikrosuttii #751 üzenetére
Lehet ő tud rá vigyázni
De viccet félretéve az ai csupán script, már a verseny előtt eldől hogy milyen időket fog futni...és szokott romlani az idejük...néha "felrakják richbe" és javul az idejük
lekorozeskor bizony látni csúszkalo ai-t (pedig látszólag Szep a gumija), de ez előre meg van írva.... -
dragonfx
veterán
válasz
#97716736 #748 üzenetére
ja hogy eza játék hibája?
én már elkezdtem a vga.m felmenőit sulyosan minősíteni....
ilyne volt nekem is.belépek és kikapcsol a monitor....750>>ha jol vezetsz itt max a konstruktőri lesz izgalmas az egyéni nem.
a magyar után hány futam van még?
van 40 pont hátrányám asszem kb.
ja és bevallom hogy valósághűnn legyne mert ugye a legjobb is kiesnek néhaa monacoi futamot retire.eztem mert elegemvolt a faltol faligbol.... -
mikrosuttii
aktív tag
Az én gumim 5 kör után,és Rosberg gumija 5 kör után.Ok
-
mikrosuttii
aktív tag
14 verseny után...
Érdekes lesz az utolsó 5 futam.
-
djrobaa
aktív tag
Van már valami okosság a játék leállás hibára? Pontosabban az van, hogy játszok és egyszer csak fekete képernyő fogad és kilép a játék. A steam közli velem, hogy sajnos nem tudja elinditani ezt a kiváló programot mert már fut. Már kezd tele lenni a ... Természetesen eredeti a játék, másképp nem irtam volna.
-
toki87
tag
válasz
mikrosuttii #744 üzenetére
de hogy kell vezetni hogy sikerüljön? mi a lényege
-
toki87
tag
látom nagyon pörög a topic, csak nekem nem tud senki válaszolni?
#692 -
dragonfx
veterán
válasz
#97716736 #735 üzenetére
aha értem.na majd ezt megnézem.asszem a one shot és a full weekend között van még 2 lehetőség short weekend avgy ilyesmi.gondolom 1 edzés 10 perc qvali....
..vagy valakie setleg megnézte pontosan a ine shoot és a full közti 2 mit takar??
előbb akkor feljebb rakom a weekendet ha ugysme akkromeg a fokozatot de igy is küzdök rendesen.
lewis fernando sebatian trio azért legyőz ám.
aha és épp ezt akartam ha full weekend akkor is lehet a verseny csak 25%?
illetve ha nem emgyek végig a 3 szabsdon hanem engyed oránál átugrom emrt ennyi alatt kb kitapasztaom a kocsit pályát akkor ott fogja engedni csak állitgtani auyg meg az "itálló" általi standard defaultlegszarabbon megyek??
régen az nfs.be egr allyba rengeteget lehetetta finom beállitással ynerni akár másodperceket is... -
barcalaci84
őstag
válasz
#97716736 #732 üzenetére
Holnap megyünk 100%öt Indiában 16.00-tol...gumigyilkos pálya...
Eddig egyetlen 100%-t mentem idén és Benzinnel nem volt problémám, gumival pedig ugyanannyi kiállás mint Vettel (mármint az igazi)az mondjuk vicces hogy gyorsabb vagyok mint ő a való életben...pedig nem vagyok csodagyerek sőt a játékban is vannak nálam jóval gyorsabbak...
-
dragonfx
veterán
-
#97716736
törölt tag
válasz
barcalaci84 #731 üzenetére
Értem már amit mondasz, csak valahogy még sem az igazi. Igazából is ha mennek egy versenyszimulálást, akkor a versenyen is ugyanúgy fognak menni, és tudnak következtetni, hogy meddig fogják bírni az abroncsok.
De az hogy 7 körrel kevesebbet tudjon na az
Én témát lezártam, nálam OFF! -
barcalaci84
őstag
válasz
#97716736 #730 üzenetére
Ne agressivbe tedd hanem cautionbe,....király lesz...
A gumira pedig szintén érvényes amit a benzinrol írtam,arányosabban gyorsabban fogyik ha nem 100%-öt mész...
A hang bug, illetve az online bugok viszont az igazi problémák...
Szimulacio téren idén hatalmas meglepetés számomra a játék...
A jelenlévő igazi bugok viszont tényleg idegesitoek és a tesztelés teljes hiányát mutatják (pl kezdeti fps bug)...hang bug két patch után LOL -
#97716736
törölt tag
válasz
barcalaci84 #728 üzenetére
De nekem nem az üzemanyaggal van bajom, hanem a gumi kopásával, hogy szabadedzésen nem fogyott, de versenyben meg eszi mint állat. Amúgy szabadedzésen végig Rich-be volt téve a Fuel, és így fogyott 17 kör alatt. Versenyben meg normal volt végig, mert Agressive-be tettem az üzemanyagot, és elfogyott 10 kör alatt.
Na ez nevetséges. -
Breeze
aktív tag
válasz
bandika0626 #721 üzenetére
Üdv!Logitech DFGT-t ajánlom!Nagyon jó kormány! G sorozat nem jobb annyival amennyivel drágább!
-
barcalaci84
őstag
válasz
#97716736 #718 üzenetére
Edzéseken, időmérőkon annyi körre elég amennyit tankolsz...versenyen ha 100%- ot mész szintén...50 ill 25%-ön aranyosabban gyorsan fogyik...ahogy a tavalyi részben is...
Verseny taktikával érdemes mindig a caution beállítást használni...friss gumival mész pár kört zürichben utána standard... Ha minuszba kerül az üzemanyag záráskor lenne stb...üzemanyagmenedzeles a mai F1 szerves része...
Ez a f12013 erőssége... -
dragonfx
veterán
válasz
mikrosuttii #724 üzenetére
ja én amugy szabadedzésen nem megyke pedig nem ártana mert a futam első 5 köre kb a pályába beletnaulás mondom sosme játszottma még f1gyle max amit tv.be látok meg ábrán milyen a pálya az alapján elsőre vaktába megyek
igen erre gondlok é is hogy a nehézségtől teszi függővé az állitást vagy csak szabadedzés esetén elérhető a részletes car setup?? -
mikrosuttii
aktív tag
válasz
bandika0626 #721 üzenetére
Logitech G25 elvileg az,ami jó.Bár drága,de sokak szerint nem érdemes 10-20k-s kormányokat venni.Kb. 35.000 Ft,amennyiért én láttam,még egész tűrhető.
-
bandika0626
senior tag
Sziasztok.
Tudtok valami jóféle kormányt aminek nem a csillagos ég az ára? -
#97716736
törölt tag
Spanyol pályán szabadedzésen beállítottam versenyszimulációra a kocsit, 50%-os üzemanyagot adtam neki 33 körre elegendőt, és keményebbik gumival megtettem 17 kört.
Na de ugyebár versenyen elfogyott 10 kör alatt. Akkor kérdezem én, ez realisztikus, és ne akadjak ki? -
#97716736
törölt tag
válasz
mikrosuttii #714 üzenetére
Értem én amit mondasz, sajnos ez van...
-
mikrosuttii
aktív tag
-
KaraDani
addikt
válasz
dragonfx #712 üzenetére
Úgy értem, hogy nem úgy állítom be az autót egy career módos versenyhétvégére ahogy egy körön a leggyorsabban lehetne menni. Pl váltóáttétel rövid qualira a legnagyobb egyenesre, hogy verseynre megtankolt autóval amikor lassabb vagy és nincs mindíg DRS ne legyen túl hosszú, plusz a felfüggesztés nem úgy van beállítva ahogy egy körön a leggyorsabb, hanem ahogy jobban kíméli a gumit. Anti roll bars, és a springs nálam 6 fölé sosem megy pl.
Parc Fermé az amikor nem állíthatsz a kocsidon egy bizonyos pont után a versenyig. F1-ben ez onnantól él amikor Qualin kimész először. -
KaraDani
addikt
Nem hiszem, hogy olyan húde gyors lennék. Verseny első felében optionön majd primeon 1:29.5-1:31 között autóztam gumikopástól függően, utána pont a poén miatt váltottam a kétkiállásos taktikáról és 1 prime helyettt két optiont használtam el a végén, ott 1:26 okat mentem többnyire. Qualin 1:25.7-et mentem jó abban még lett volna, meg nem is egykörös setuppal megyek nyilván (Parc Fermé). Nemtudom ez mennyire jó Sauberrel Melbourneben, de szerintem biztos nem kiemelkedő. Inkább az AI volt furcsa itt, elsősorban a Vettel Alonso, Roseberg, Hamilton 4-es, úgy tűnt nem gyorsabbak, mint előtte experten voltak melbourneben. Talán ezt igazolja is hogy Raikonnen Hülkenberg lett a 2. 3., pedig hátrébbról rajtoltak.
Majd a következő versenyen kiderül mi lesz. -
dragonfx
veterán
barcalaci &zerodk>>mondjátok már el nálatok hogy lehet a setupot llitani emrt nekem neme nged smemit a gearbx engine smemi...csak front downforce. a easy mod miatt van?vagy miért?
ha nem kopna gumi nem mennék ki akkor tul amatőr lenne nahhh meg a benzins e fogyna...
-
barcalaci84
őstag
válasz
#97716736 #707 üzenetére
Gondoltam hogy amúgy neked sincs gondod a kopassal
De akkor nem értem miért írod hogy a codemasters hogy elrontotta...
Idén lett ez a rész a legvalosaghubb...Van több más hibája a játéknak, de nem ez az...
Egy gumikopas kikapcsolasi lehetőségében van fantázia...és megszűnne a sírás... -
#97716736
törölt tag
válasz
barcalaci84 #706 üzenetére
Nem az én véleményemet írtam le, csak az egyik hozzászóló írta ezt, és az ő problémáját vetettem fel.
Most én pl Careerben Bahrein pályán 50%-os futamon a Caterham-al vagyok, és alapból két kiállást kínált fel.
Nyilván ahol felkínál 3-at azt meglehet csinálni 2-vel is, de nem mindegy melyik kocsival vagy, mert a Caterham alatt elfogy rendesen.
Setup-al meg el lehet szórakozni tudom, én mindenhol majdnem ugyanazt a setupot használom, és ugyanúgy kopnak rendesen, mint ha normálon hagynám. -
barcalaci84
őstag
válasz
#97716736 #698 üzenetére
na azért ez nem így van...
minden 25% -os futamon gond nélkül végig lehet menni egy kiállással...
mentem már vagy 5 pályán 50%-os futamot:
ausztrál 2 kiállás (bár szerintem jobb lett volna a 3)korea 3 kiállással /de 2 vel is meg lehet
usa (ez 3 kiállás simán)
Magyar 3 kiállás minden gond nélkül...
benzinnel ha folyamatosan követed akkor semmi probléma nem lehet
Kanada 1 kiállással!!!!
nagyon is tökéletsen modellezték az idei gumikopást/ Pirelliket
a játék legerősebb pontja ez...oda kell figyelni hogy ne blokkoljanak soha a kerekek, ne pörögjenek ki kigyorsításnál stb
gumi hőmérsékletet érdemes nézni (ha sötét zöld akkor finomabban kell menni)setupnál nem 11-11 es balance és ne 1-1, 11-11 es felfüggesztés legyen
első pár futamomnál én is szenvedtem , de meg kell tudni kezelni a dolgokat...magyar nagydíjat először nekem is 4 kiállás is neccesnek tűnt...de megtanulható
UI: viszont a casual rétegnek tényleg beépíthetnének egy opciót hogy kikapcsolhassák legalább offline...
mert értem hogy valaki nem képes /nem akarja a valósághoz közelebb álló szimulációt...
De nehogy visszafele induljanak el a fejlesztésben mert a casual réteg a leghangosabb....PLEBI :
szeintem 270 és 330 fok közt van az 1:1 es irányítás
ha a 270 túl érzékeny neked akkor emeld ameddig kényelmes nem lesz...én 300-on használom speciel az ideit -
Sziasztok!
G27-em van, a mai közvetítést nézve, kb 270-en fok a max amin tekergetik a kormányt, de nekem ezen túl érzékenynek tűnik, viszont az indiai pályán így lehet ugyanolyan kormánymozdulatokkal végigmenni mint a tv-ben. A kérdésem az, hogy hány fokra érdemes tenni a kormány elfordulást? Ha jól láttam akkor a játékban nem lehet állítani, szóval a kormány driverében kellene.
Előre is köszönöm!
Érdekesség, de a PC monitorán sokkal ködösebb, sárágbb (codemasteresebb a játék), de mellette a hdmi-re kötött tv-n teljesen tiszta a kép és nem is sárgás. A szín tudom állítható, de mindkét megjelenítő fullhd-s így a ködösséget nem értem, ennek ellenére így jó, mert az amúgy sem jött be.
-
dragonfx
veterán
válasz
#97716736 #698 üzenetére
hát igen....
én gy cisnálnám pofon egyszerű lenne az ottani mérnököknek akár egy patchhal is lehetne orovsolni.
hogy.....
én kimegyek 15kör alatt 3x de aki full versenyt nyom az is 3x emnjen ki akkor reális a kiállás aránya...egyszerűen egy szorzot beépitenének...ha nekem a sárga kibir 5öt akkor 50%on bírjon 2x anynit..100%os futamon 4x annyit....ennyi.
totálésszerű.
jo sokan huznák a fogukat erre ishogy a 15ös nem reális...dehát az f1 sosem lesz reális mivel a pc gamerek közü enm hinném bárki is lehuzott volna éveket az f1be ergo lenne összehaosnlitási alapja....mindenki tudja hogy se alonso se vettel..se sneki tudásának nyomba nem érhet max gépen virtuálsi körülmnyek között.
szoval szerintme igy lenne jo.hogy aki reálba tolja 100% futamon az kimenne reális de akir 25ön mit én mert nem akaro 2 orát egy futamon menni és elbaxni a 55. körbe mivel ninc smár flashbackem.....az is megtapasztalja milyena box része a játéknak és tudjon taktikázni....
nekem ez tetszik benne.
a benyafogyásra meg kéne valami adat hogy miylne fokozatba milyne gumival mennyi hogy fogy és te mennyit töltesz bele futam előtt konkrét literre....persze átlag adatok kellenének amitől ugye +/- 15% lenne az eltérés mondjuke gy drs.es top kör vs előnymegtartos kört között csak...na igne más játékokbol ismerve mit müvel a kocsi tc off.fal...hát még gyakorlok kicsit mire kiprobálom...
693.ra valaki??
Új hozzászólás Aktív témák
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Kézbe fogható paradoxon lett az iPhone Air
- PlayStation 5
- Konzol Screenshot
- Hobby elektronika
- Elektromos autók - motorok
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- További aktív témák...
- Workstation bazár - Lenovo, HP, Dell - számla, 6 hó garancia
- Xiaomi 14T Pro (használt, Független, 512 GB, 12 GB RAM, szürke)
- TUF Gaming F15 FX506HCB 15.6" FHD IPS i5-11400H RTX 3050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Dell Latitude 7420 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv gar
- Latitude 5520 27% 15.6" FHD IPS érintő i7-1185G7 MX450 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i5-5GEN I 8GB I 180GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Vadiúj számlás SSD-k
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 13 2020 M1 16GB 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest