Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomasvold
őstag
Sziasztok!
Corsa D, 2011, A14XER
Valószínűleg aksit kell cserélnem, nehezen indul be a motor. Nem cseréltem még, milyen típust vegyek? Kell valamit utána beállítani, el fog állítódni valami?
Köszönöm szépen a válaszokat!
-
Tyrel
őstag
válasz
ArthurShelby #111291 üzenetére
Oh... Köszönöm!
-
hdanesz
őstag
válasz
Tyrel #111286 üzenetére
Felszereltségi listát böngészve ezeket látom:
Rádió Navi 600
Fekete műszerek, kivilágított műszergyűrűkkel, Rádióhűtő-rendszer, AUX-in bemeneti csatlakozó
(LINE IN), Rádió és telefon működtetés a kormánykerékről, Fedélzeti számítógép kijelző (Grafikus), Színes
információs kijelző 7", Cápauszony antenna, 7 prémium hangszórós rendszer, Installációs elemek a rádió
és a GPS részéreRádió Navi 900 Europe, Hangfelismerés funkcióval
Fekete műszerek, kivilágított műszergyűrűkkel, Rádióhűtő-rendszer, AUX-in bemeneti csatlakozó
(LINE IN), Rádió és telefon működtetés a kormánykerékről, Fedélzeti számítógép kijelző (Grafikus), Színes
információs kijelző 7", Cápauszony antenna, 7 prémium hangszórós rendszer, Installációs elemek a rádió
és a GPS részéreFelirat alapján fel lehet ismerni őket.
Külön JBL, Bose...vagy egyéb dolgot nem találtam.
A chatgpt szerint Infinity cuccot lehetett rendelni hozzá. Ezt a cikket találtam ahol prémium hifi van benne. Ha jól látom Navi950 a neve.
-
Tyrel
őstag
Kb. 2012-től gyártott Zafira Tourer-nek létezett gyárilag valamilyen prémium HiFi-je?
Ha igen, azt miről lehet felismerni (hahu-s képekről), hogy az van-e benne?
-
-
dethroner
veterán
válasz
Markizmark #111266 üzenetére
Szóval megveszem a peppiről az 1.7-et, és honnan szerzek hozzá szoftvert? Eszközöm még nincs, de kiváncsiságból letöltöttem a honlapról az ott lévő magyar szoftvert, települt, betölt, úgy tűnik működne ha volna hozzá hardver. Sőt, még egy frissebb verzióra is updatelte magát
Jól gondolom, onnan letöltött szoftver a megoldás?
-
Bilux
veterán
Nincs valakinek ilyen felnikupak?
4db kellene
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark #111278 üzenetére
Egy B Corsa Instrument modult less meg majd. Kíváncsi vagyok rá
A többi megy, persze az nekem is megy, H Astra kijelző cserét is csináltam, de az teljesen más sztori és működés
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark #111276 üzenetére
Az addig oké de mi a kocsi?
-
ben11
őstag
Sziasztok!
Tegnap megnéztem egy 2014-es Mokkát. A váltója nagyon fura volt, mintha ragadt volna. Volt hogy 3as helyett 1esbe tettem be, mert üresbe húzás után nem talált vissza középre..
Mi lehet ennek az oka? -
norrberth
addikt
válasz
molnarpeter #111272 üzenetére
Köszikee
Most a golfba is ilyet akarok, sok jót olvastam róla.
És megtetszett 😁Védelmi idő:
Febi G12+: Általában 2-3 évente kell cserélni, a hűtőrendszertől és az autó használatától függően.Febi G12++: Hosszabb védelmet biztosít, és 5-6 év között javasolt a csere.
Korrózió elleni védelem:
A G12++ fejlettebb adalékanyagokkal rendelkezik, amelyek jobb védelmet biztosítanak a rendszer számára, és csökkentik a korrózió és lerakódások kialakulását.Febi G12+: Hibrid technológia, 3 évente csere, általános védelmet biztosít.
Febi G12++: Fejlettebb szerves technológia, hosszabb élettartam (5-6 év), jobb védelem a korrózióval és lerakódásokkal szemben.
A forráspontok különbsége:
Febi G12+: Általában 107°C körüli forráspont.
G12++: 110-115°C körüli forráspont. -
norrberth
addikt
Sziasztok
Opel Astra J 1.6 A16XER
Febi G12+ hűtőfolyadékot ír gyári cikkszám alapján.
Mehetne bele G12++ is? -
Zola007
veterán
Szerintetek ez a hang mi lehet?
Meleg motornál menetközben jelentkezett egy lámpától elindulás után ütemes kelepelés, kattogás.
Megálltam és megszűnt, majd fél perc múlva ismét előjött. Leállítás - indítás után megszűnt, 70km alatt nem jött elő ismét.
Teljesítmény nem változott, hibakód nincs.
Az elejétől hallani, de 0:34 től főleg.
link -
Tamy
senior tag
válasz
Markizmark #111266 üzenetére
Én ezt vettem, teljesen jó, kicsit szívtam vele, mert a 2014-es szoftver nem kommunikál a kocsival, de a 2010-es jó.
-
ncc1701
veterán
válasz
Markizmark #111266 üzenetére
Mondjuk én f@sz voltam, nem küldtem vissza, de én sem tudtam működésre bírni az enyémet. Ergo a verzióval van gondom.
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark #111266 üzenetére
1.7 van itt is, teljesen jó amíg rá nem jössz, hogy van ami nem.
CAN cuccokhoz ez is patent és minden máshoz ami engine dettó. Aztán jönnek az érdekes bugyrok -
dethroner
veterán
Üdv az Uraknak!
Jár az agyam hogy vegyek egy opcom eszközt de nem akarom hogy a hatóság cseszegessen, azért az Emag-ról vennék. 2006-os H Astra-m van, Z18XER motorral. Melyik verzió a legjobb választás ehhez a kocsihoz?
Ezek közül melyik a legjobb? Esetleg hasonlóan jó áron máshonnan van jobb vétel? -
313313
addikt
válasz
Ryan1318 #111256 üzenetére
Én egyszer az ECO gombot nem nyomtam ki, cserébe 2500-as fordulat dölé nem engedte a motrot...
Én idén adtam el az előző autómat,tavaly többet költöttem rá, mint amiért elvitték. 21 éves autó nagy baja nem igen volt(kuplung, vezérlés, fékek, felfüggesztés...etc előtte években volt cserélve). Most van valakinek egy 21 éves autója, amit szépen rendbe raktunk....
Szerk.: hibakódra rákeresve, rossz vezérlésre írja. Valamit elrontott a szerlő. Vagy elmozdult ez egyik vezérműtengely (kipufogó) vagy az okos kerék ment gajra és azt nem cserélte, vagy rossz pozicíóba állította mikor rakta össze. Ezeknek az autóknak/motoroknak már lelkük van. Akárki nem tudja szerelni, illetve oda kell rá figyelni...
Főnököm 10-11 éves Renaultján is kétszer cseréltek vezérlést 2 hónap alatt, mert az elsőt elrontották, utána olyan helyre vitte, ahol össze is bírták rakni...
-
-
Ryan1318
tag
Sziasztok! Tulajdonomban van egy Astra J 1.4T 2011 olyan problémám van vele hogy nem nagyon akar menni az autó ha vissza váltok és nyomok egy gázt most pályáztam vele de sokszor még a 130at se nagyon tudta emelkedőn meg amikor gyorsítok van hogy nem egyenletesen húz hanem így kicsit rángat. Klímát már bese kapcsolom mert akkor még ennyire se megy. Most jöttem vele egy 250kilometert azt mire ideértem alig akart gyorsulni. Utána hagytam egy kicsit kihűljön a turbo. Lehet hogy az szállt el?
Másik kérdés Fél évente kidobja ezt a hiba kódot. Most volt vezérlés meg kb 650 000Ft rálocsolva plusz meg az olajok meg szűrők szóval szoktam szerelőhöz vinni csak kicsit kezd elegem lenni hogy már használni szeretném. [kép] [kép]
-
Zola007
veterán
Opel Astra H tetőantennára van bevált link? (AliExpress és társai is jöhet)
Cserélt valaki mostanában? -
Bilux
veterán
Kérdés, schrader tpms szenzorokat veszek újat opel insignia kerékbe azt a gumis fel tudja tanítani? Azért kérdezem mert kedvezménnyel tudok vásárolni és nyilván olcsóbb lenne mint ha a gumis adná...
-
Honda567
tag
Sziasztok
H astra-ra Paragi dobon gondolkozom.
Teljesítménybe növel valamit?
YouTube-on videót néztem a hangja nem tetszik.
[link] -
FrankMonzano
őstag
Sziasztok!
Az új 1.5D 131hp Combokkal mik a tapasztalatok? A 2025-ös modellek mind 8mm-es lánccal vannak szerelve? A 8mm-es lánc mennyivel tartósabb az elődjénél (7mm)?
A 2025-ös modelleknél a korábbi gyermekbetegségek (pl. Adblue, 7mm-es lánc szakadása) mennyire vannak jelen? Tudom, kicsit sok a kérdés, de lényeges információk lennének. Köszönöm előre is a segítséget. Illetve hány km-ig hosszabbítható a garancia? Úgy láttam, hogy 200e km-ig kitolható.
-
Danecay
addikt
válasz
Micsurin #111245 üzenetére
Szándékosan nem autószerelőt írtam, hanem ismerőst, akivel a beszélgetésünk során szóbakerült általánosságban az EGR szelep. Neki még csak Opel-je sem volt életében, így érthető módon nem tudthatta fejből, hogy motorspecifikusan, már ha ez egyáltalánnszóba került, hogy az enyémben pont nincs, vagy van én már nem is tudom
Neki történetesen egy Honda Civic-je van, amin meg is mutatta, hogy hol van.
gban #111246
Az enyém nem turbós. -
Micsurin
nagyúr
Gyertya meg trafó volt ott az a fluktáció, esetleg az UEC megér egy takarítást mert lehet a gázpedál jeladó már darabosan adja át.
-
Danecay
addikt
Sziasztok!
Hengerkimaradás miatt, 2008-as H ASTRA Z16XER-ben cseréltem pár napja gyújtótrafót ill. gyertyákat. Saját autó, tehát nem szerelő vagyok és annyira érteni sem értek hozzá, de ez mondjuk gyerekjáték. Egyik jobban hozzáértő ismerősömmel beszélgettem, és ezeken felül javasolt még egy EGR szelep tisztítást, ha már úgy is turkálok a motortérben, ki tudja mennyire lehet elkormolódva, mert az is okozhat teljesítményingadozást stb, és tapasztalatam is ilyet, bár az valószínűleg az említett gyertya trafó párosra volt inkább visszavezethető szerintem. Mivel az EGR szelepről csak úgy általánosságban beszéltünk, nem konkrétan az enyémről, hogy nézd csak az ott az, ezért amikor oda került a sor elkezdtem bőszen keresni, de sehol nem találtam olyat amiket a képeken és a videókon láttam [link] [link] [link] Második videó esetében nincs is konkrétan rámutatva az EGR szelepre, annyi van megemlítve, hogy mivel kipufogó gázról van szó, értelemszerűen egy fém csővel van odavezetve. Mint írtam olyan kinézetű alkatrészt amit kerestem nem találtam, sőt az autóalkatrészes oldalak sem nagyon hoznak Z16XER kotorkódos H ASTRA-ra találatot. Találtam viszont ilyet, amihhez erősen hasonlító szerkezet van a motortér azon területén ahol ennek a bizonyos EGR-nek lennie kellene és a találat is egr (agr) szelepként hivatkozik a dologra. Viszont nem is úgy néz ki, de még úgy sem nagyon mint amire egy kipufogógáz fémcső csatlakozna.
Na most ha esetemben ez lenne az EGR szelep, úgy érdemes e vele bármilyen módon foglalkozni? Úgy gondoltam, hogy amennyiben a hagyományos típus van rajta, veszem a fáradságot, hogy azt a csatlakozót és pár csavart kitekerjem, megtisztogassam stb. főleg ha hozzáférhető helyen van, viszont erről azt sem sikerült még megfigyelnem, hogy hogyan van rögzítve, mennyire hozzáférhető, ill. van e egyáltalán bármi értelme babrálni vele?
Köszönöm! -
Tikakukac
titán
válasz
hdanesz #111242 üzenetére
Oké, akkor ennyi. A srác 170, az asszony 160 és járnak egy Honda Jazznél kisebb belterű autóval amivel platós autónyi helyen parkolnak és közlekednek. Ez így akkor végre átment mi a gond a felállással?
Olyan értelemben, hogy az autó minden létező porcikája úgy épült fel, hogy a szerencsétlen tönk szélén álló márka valahogy életben maradjon.
Van konkrét márkafórumos topik még a régi opelforumon és facsén is, ha szeretnéd konkrétan cikkszámozva látni, hogy egy szutykos futómű felújítás miért kerül annyiba, mint egy mergában, ott meglesz. Meg az is, hogy hogyan lesz a 300 forintos nem tudom milyen szervomotor fogaskerékből 800 ropis munkadíj, mert az egész autó elejét ki kell venni és 3 napig dolgozik rajta 2 ember.
Nem vagyok Insignia belterjes, nekem bőven elég az, amit eddig olvastam és amit ültem bennük. Ha kellenek a részletek, akkor szaktopik és típustopik. Alkatrész árak japánosan mozognak, ez is megmaradt. És nem társul mellé az a minőség, azt azért sejtheted.
De ismétlem: ha az nem elég intő jel, hogy milyen értékvesztést kaptak be ezek az autók, akkor tényleg nincs mit tenni
-
hdanesz
őstag
válasz
Tikakukac #111241 üzenetére
Értem. Csak nem mindenki 188 centi és valakinek elég a hely. Kollégám 170 centi a felesége 160. Ennyi.
Annyit írtál a méreten kívül hogy mennyit lehet rá költeni. Ma jó, de milyen értelemben? Mire kell költeni? Szerviz? Gondolom. Motorikusan szar? Elektronika szar? Konkrétabb dolgok érdekelnének.
Pl. 1.4 turbo astra, ott sorolja már mindenki a pcv membrán szakadást 2012 előtti modelleknél,...
-
hdanesz
őstag
válasz
Tikakukac #111238 üzenetére
Azért van majdnem 20 cm különbség, de oké. 4.9 m vs 5.1m
Amit Zola írt azt már el tudom fogadni, bár ott sem teljes a kép, hogy alapvetően minden motorral szar...?Az hogy ki miként fér el benne az egyéni preferencia.
Mindegy, köszi az eddigieket. Nem offolom tovább a topic-ot .
-
Zola007
veterán
válasz
hdanesz #111235 üzenetére
Azért kerül fele annyiba használtan, mint a kategória társai amik újonnan egy árban voltak mert sok vele a baj. (motor és elektronika)
Én is nézegettem de lebeszeltek róla.
Szerelő barátom akihez hordom a családi autókat annyit mondott hogy akkor vegyek Insigniat ha a vételár megvan 2x, mert a második árát ráköltöm az elsőre. -
Tikakukac
titán
válasz
hdanesz #111237 üzenetére
Ahhoz képest, hogy kívülről akkora mint egy hetes BMW, hogyne. Az az autó, amivel a céges parkolóba úgy állsz be, mint a Sprinterrel, közben pedig nem érzem benne jól magam 188cm-el, az gáz. Az, hogy mennyit lehet rá költeni, azzal fűszerezve főleg.
Ezért kapod meg annyiért, amennyiért
-
Tikakukac
titán
válasz
hdanesz #111235 üzenetére
Őszintén: amúgy szerintem kb. ja.
Én azért azt az internetet megböngészném rendesen, a piac mindig beáraz és nem véletlen, hogy egyes autók annyiba kerülnek, amennyibe. És az Insignia továbbra is értelmezhetetlen számomra, mert ennyire nagy autó kívül ennyire pici belül fogalmam sincs hogyan lehet.
-
hdanesz
őstag
válasz
Zola007 #111229 üzenetére
Miért annyira rossz autó az Insignia? Hogy az összeset el kell engedni?
Rendben, az 1.6-os dízelnél lehetnek gondok, meg sokba kerül a vezérléscsere mert ki kell szedni a motort. De melyik dízelnél nem lehet hasonló gond, DPF, turbó, porlasztók...fene tudja. (kivéve a motorkiszedős bulit, de pl. a Mercinek is van ilyen motorja)
A neten böngészve nem találtam általánosságban óriási bajokra utaló cikkeket vagy bejegyzéseket ami kimondottan ehhez a típushoz tartozna.
Én csak egy futár és kérdező vagyok, a kollégám veszi az autót. Elmondtam róla a véleményem, illetve továbbítom amit itt olvasok. Az hogy mit vesz, az ő dolga lesz.
-
nrg.960
tag
Astra H/Zafira B esetén találkozott már valaki olyan "hibával", hogy menet közben kb 1mp-re a sebesség és a fordulátszámmérő leesett, visszajelző lámpák kigyulladtak, az autó használatát nem befolyásolta, nem rángatott be, szépen ment tovább.
Astra H (A16XER ) Rec modulos. -
csabi98
tag
Sziasztok.
Lassan közeledik az autóklíma szezon
Sajnos a családban 4 autóban is gyenge a klíma (ebből 3db Opel) és szeretném elkerülni a sorbanállást ezért legalább a sajátomat mihamarabb szeretném megnézetni és feltöltetni,ehhez a művelethez keresek hozzáértő,akár hibakeresésben is jártas szakembert Nyíregyháza/Debrecen környékén! (Ha az enyémet jól megcsinálják ajánlom a családban a többi autó tulajdonosainak is,hogy ide menjenek!)
Esetleg ha van köztünk olyan Opeles tag aki tud erre a feladatra megfelelő/alkalmas szakembert/szervízt vagy kimondottan klímás céget ajánlani az említett 2 város környékén azt megköszönném! -
hdanesz
őstag
Sziasztok,
A B Insigniába írnak hat és nyolcsebességes automata váltót is. Meg lehet valamiből állapítani hirdetés alapján vagy JSZP lekérdezésnél hogy milyen váltó van benne?
Erről az autóról lenne szó. A hirdetésben 6 fokozatú van írva, de az lehet elírás is...
Megnézni/kipróbálni most értelemszerűen nem opció.
-
csoszogi
tag
válasz
exoduss #111219 üzenetére
Nekem F-el volt ilyen, nagyon kormosodott (sünis kokszlerakódás volt rajta) az egyik gyertya. És igen néha nem is működött az a henger. Olajlehúzó gyűrűvel volt valami annál a hengernél, azt hiszem el volt repedve, vagy törve. Alig kapott a szerelő, mert olyan ritka ez a hiba. Kicserélte, sokkal jobb lett de nem szűnt meg a hiba teljesen a szerelő szerint azért, mert volt egy kicsi egyenetlen hengerfalkopás is. Mikor gyújtókábel hibám volt akkor csak egyenetlenül járt a motor, de nem volt kormos a gyertya, én úgy emlékszem...de nem most volt már.
-
exoduss
tag
Igen volt gyertyacsere. Idén mar másodjára kapott újat. Elsőre mind a négy cserélve volt. Akkor is 3 hengerezett és csak az első gyertya volt rossz. Ma ismét ez volt a hibajelenség, de most csak az első gyertyát cseréltem. Annyira nem értek hozzá, de szerintem gyujtókábeles.
-
exoduss
tag
Sziasztok!
Adott egy Opel Meriva A 2004-es évjáratú 1.6 benzin motorral rendelkező kocsi, amiben idén másodjára kormolódik el az 1-es hengernél a gyertya. Szerintetek mi okozhatja? Hengerfejes?
Valaki járt már így esetleg? -
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Továbbra is keresgéli kollégám a következő autójukat. Az Insigniáról letettek, de megláttak egy Grandland X-et.
Sajnos 1.2-es motorral és ráadásul automata. Ez akár dupla sz*pórollert is jelezhet...jól sejtem?
A futás nem vészes, de sajna láttam már ilyen km környékén behalni motort és váltót is.
10XTA...a motorkód, ha valaki tud róla valami bővebbet. Azt olvastam a topic-ban, hogy olajban futó szíjas...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
birozoli7800 #111205 üzenetére
Nem pont F17, de gyengébb hírben álló váltóhoz (ahol a gyári 75W85, GL4+) én végülis 75W90, egyszerre GL4&GL5 előírást teljesítő olajat választottam. Picit jobban kéne bírja a melegedést, illetve nagyobb nyírást visel el. Motul Motylgear 75W90 GL4&GL5
Egy olaj importőrrel beszélgettünk is, hogy esetemben a GL4+ mint olyan nem is létező szabvány, csak simán 4 van -
ncc1701
veterán
válasz
birozoli7800 #111205 üzenetére
Csakis (valódi) castrolt töltök az autóimba. Insignia sem kivétel.
-
Zola007
veterán
válasz
Black_Raven #111199 üzenetére
YouTube és Autodoc videókra érdemes ilyenkor rákeresni.
-
Zola007
veterán
2015 utáni Opel Combo valakinek van itt?
-
bozont
veterán
válasz
birozoli7800 #111205 üzenetére
Üdv
Hatvan-Gödöllő-Budapest (M3 felőli rész) környékén tudnátok ajánlani megbízható bontót? Egy Zafira B-hez kellene vezető oldali tükör.
Hatvan határán, a 21-es út mellett van egy, azt hívtam nincs náluk.Újonnan sem lenne drága amúgy, de azt még színezni kellene.
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
FL utáni J Astra a14xer motorral f17 váltóval rendelkező autómban milyen váltó olajat érdemes használni?
Több helyen azt olvasni, hogy kizárólag csak a gyári GM olajat szabad, viszont nyilván annak is kérdéses lehet a valódi gyártója, a jelenlegi tulajdonos váltás után.
Egy-két helyen azt olvasom 75w85 gl4 a gyári spec. Ilyen jellegű specifikációval ellátott olajat lehet használni? -
Black_Raven
veterán
válasz
Tothgera30 #111201 üzenetére
Köszi szépen.
-
-
gban
veterán
válasz
Tothgera30 #111201 üzenetére
Akkor már én is rákérdezek, J Astrában (A16XER) hogy működik a váltóolaj csere?
Ott már normálisabb a kivitelezése?
Betöltéshez van minden fölül egy luk (csavar)? -
válasz
Black_Raven #111196 üzenetére
Nincs csavar, tudtommal. Deknit kell levenni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gumi és felni topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Kugoo Kirin G1
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest