Hirdetés
- OLED TV topic
- Veszélyben vannak az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Képernyős trükkök növelik a notebookok üzemidejét
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Mini PC
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen széket vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikrosuttii
aktív tag
Ez volt az utolsó,hogy FI-vel megyek.A szezon első felében folyamatosan fogytak a gumik,alig lehetett tartani a tempót a többiekkel,ráadásul szerencsém sem igazán volt.A vége felé egész okés lett minden,csak kétszer elszállt a motor,egyszer meg belém jöttek vagy 200-al a kocsim hátuljába.

-
Gabesz1019
senior tag
Xbox 360-on ti milyen kormánybeállításokat használtok?
Thrustmaster 458 Italia kormányom van
-
Csapoati
nagyúr
válasz
bandika0626
#1397
üzenetére
Nem kell, mert Steamről megy az egész (a 2011 még GfWL volt, ha jól emlékszem).
-
bandika0626
senior tag
Sziasztok.
Eredeti játéknál a DVD-t a meghajtóba kell tenni, hogy lehessen játszani a játékkal mert a 2011 verziónál még kellett.
-
mikrosuttii
aktív tag
Elég,ha csak nézed,mit írnak neked.Egyébként,F11-et kell lenyomni azt hiszem.Vagy 12-őt.Nem tudom,majd meglátod.
-
stiffi
újonc
Most kezdtem vele játszani és mitöl van az h a tanulói teszt vezetés során a harmadik probánál a kanyarodásicsucspontnál mindig beveszem a kanyart és az egyenesben defektet kap ? aki tud segitsen lécci köszi
-
Fang
aktív tag
Legutóbbi ligafutamunk:
[F1 2013 GoCompete Liga R6 Monaco]
Sokáig nem történt semmi, de a vége izgalmas lett, a lényeg kiemelve a leírásban. -
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984
#1384
üzenetére
új csodaló: Force India Mercedes! sokkal kezelhetőbb mint a torro rosso, ennek tükrében nem csúszkál annyit! az időm már csak 0,4mp-re volt a legjobb körtől(torro rossovan 1,5mp), simán pariba lehet lenni vele egy lotussal és egy mclarennel! simán tudtam követni egy bolyt vele, igaz 10. lettem úgy, hogy csak egy quick setup volt a gépen, meg egy gyors időmérőkör(nem is tudtam, hogy egy köröm lesz, 16.hely....), de jó versenytempót lehet vele kocsikázni, meg nem húznak el erőből mellettem a nagyok! még vezettem is vagy 4-5 kört, mikor kiálltak előlem a boxba, a torro rossoval az is max a 6.hely volt.....
szóval nem rossz ez az indián merci!

-
mikrosuttii
aktív tag
válasz
hermanyi
#1390
üzenetére
Mert ez a mostani rész a kettő között döcög.A '12-vel próbáltak jobban a szimulátor felé húzódni,de nem jött össze.
Tehát nem azt mondtam,hogy nem szimulátoros a '13,csak azt,hogy a '12-vel próbáltak kihozni egy szimulátoros szintet,ami egyáltalán nem jött össze.A '13-ba azért még van jó pár dolog,ami arcadés.Pl. az időjárás változás,pálya felszáradása,törésmodell.Az viszont tény,hogy jó úton haladnak.Valami hasonló vonalat kellene folytatni +-kal.A szerződéses rendszert is átdolgozhatnák,mert ez így egy kicsit nyers.Lehetnének tárgyalások,ahol kérdésekre kell megfelelő választ adni,vagy épp véleményezni valamit,mint a '10-ben.Csak nem úgy,hogy opciókat választasz,hanem te írod be amit mondani szeretnél.Ezek persze olyan dolgok,mint pl. a Calssic Mod,de azért fel dobná a játékot.Lehetne még ilyen karakter editor is,amiben a pilótádnak csinálnál bukót,a névjegyedet is szerkeszthetnéd.Lehet lenne egy Sims-es beütése,de szerintem jól nézne ki.
Apropó névjegy,a 2011-be benne volt az,hogy ha még + 1 évre aláírtál egy csapathoz,akkor ott volt a neved a rucidon,a '13-ba ez benne van?Mert a 12-be nem volt benne.
-
hermanyi
addikt
válasz
mikrosuttii
#1389
üzenetére
Szerintem az idei jobban hasonlít a sim hez mint a tavalyi . Tavalyiba simán olyan kigyorsitásokat tudtál csinálni,hogy kanyar csúcsponttól padlógáz azt had szóljon (ezt idén is meg lehet csinálni vagy eldobja a seggét vagy elpörög) .Tavaly egy 25% os versenynél meg lehetett csinálni ,hogy kemény gumi start végig mix2 majd gumicsere fel a lágyabbik azt végig mix3 . ezt az ideiben is lehet kivitelezni max az utolsó 3 körben 30 al döcögsz mert kifogyott a lonyál. Tavalyiban kanyar bejáratnál ha csak hozzáértél a fékpedálhoz azonnal eluszott az autó eleje (kormányrol beszélek) mint tudjuk azért ez irreális . 2013 ban is simán le lehet csúszni a pályáról ha besokallsz kanyarban vagy rossz iven fordulsz rá ,és nem egyforma a kanyar teljes szélességében a tapadás (tavalyiban kanyarban 1 autószélességnyi hely volt csak használható. 2012 ben nem kellett vigyázni az abroncsokra lehetett simán agresszívan autózni míg a 2013 ban ha túl agresszív a vezetési stílusod akkor idő előtt megeszi az autó a gumit. A 2012 ben gumikopásba közel sem számított ennyit az autó finomhangolása . A 2013 ban rengeteget számít a setup ,hogy mennyire fogynak el a gumijaid .
Szóval szerintem a 2013 inkább mint a 2012 . Kormányos nézetböl beszélek .
-
-
hermanyi
addikt
Amit leírtál teljes mértékben egyetértek . Amúgy egyetlen egy gond van csak a játékkal ,hogy codemasters és abból is a rosszabb csapat . A 2012 ben amúgy épp az volt a gond szerintem ,hogy túl nagy segítséget adott a billeseknek a játék.
Visszatérve a ló hoz
azt nehéz lesz nekik eltalálni megtalálni mármint a középutat . -
tkesy
őstag
válasz
hermanyi
#1380
üzenetére
Igen vicc, ezzel egyetértek. De attól még meg kellene hagyni az élményt annak is aki nem kormánnyal megy, mert nem akar / nincs pénze, stb kormányt venni. És ez ami hiányzik a '13-ból, és emiatt kikapcsolódás helyett inkább agyrém lesz (lett,számomra is legalább) belőle, holott a dobozán az van, hogy elég hozzá bill is. Akkor vagy ne írják rá, vagy programon belül vegyék ketté (3 felé, ha kontrolert is nézzük) a rásegítések bekapcsolását / mértékét és akkor mindenki boldog...
Az "átestek ló túlsó felére" résszel a két rész közti különbségre céloztam, az, hogy ki mennyit szán egy kormányra, az már másik kérdés....
-
tkesy
őstag
válasz
diablo1984
#1382
üzenetére
Lehet, csak ahhoz a program elején lévő 2 napos képzést, közel 100%-ra kell teljesíteni, és utána a Sauber és a Lotus is elérhető...
(nálam a nehézség prof szinten volt mikor kezdtem a tesztet, de azt meg lehet állítani később is, ha túl gyenge lenne az ellenfél...) -
willike71
tag
Maximálisan Bekuval (Hermányi, aki nem tudná
) értek egyet. A 13 sokkal jobb lett elődjénél, a 12 legfeljebb a billentyűzeteseknek tettszett, de az tényleg nonszesz, ha a játék annyira rásegít a billentyűzetes irányításra, hogy a félprofi kormányt is verni lehet, vagy legalább olyan szinten lehet menni.
Azt tanácsolom a billentyűzettel játszóknak, hogy vegyék vissza a nehézséget. Amúgy Toro Rosso-val a pontszerzés sem rossz, idővel és gyakorlással, illetve hozzászokással lehet fejlődni, de ahogy Beku is írta, ez egy autós játék, picit szimuláció is, így igazán élvezetes kormánnyal lesz, billentyűzettel talán nem annyira.
MÁS:
A ligákkal Monaco-ban jártunk. Mint előző idényben, most is kifogtuk az esőt a pro ligával, úgyhogy nem volt egyszerű...
Viszont magamhoz képest elég jól szerepeltem: -
diablo1984
veterán
válasz
mikrosuttii
#1383
üzenetére
komoly? azokat elvből sem próbáltam, mert olyan messze vannak az f1-től, mind baumgartner! de ha azt mondod, hogy az is megy, akkor kipróbálom!
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz
diablo1984
#1382
üzenetére
Inkább menj a zöld fossal,még az is jobb,mint a Toro

-
hermanyi
addikt
Billel könnyebb a 12 . Jobb időket mentem vele mint G27-el . Ès ezért vicc . De a 12 ben pl kanyar bejárati iven pl nem lehetett a fékpedálhoz érni mert hirtelen jég lett az első kerekek alatt . Kormányal viszont sokkal jobb a 13 .
Amugy egy 5-10 ezres kormány miért a lo tulsó fele ? -
v!ct0y
veterán
válasz
ricsi8800gt
#1377
üzenetére
Neked kell akkor beszélned...
-
ricsi8800gt
addikt
Nálatpk Játék közben müködik a push to talk ? nekem az E-re van állitva de nem beszélnek
-
tkesy
őstag
válasz
hermanyi
#1369
üzenetére
Szerintem meg pont nem, a '12 sokkal könnyebben és élvezetesebben játszható bill.-el mint a '13... Utóbbira még azt az 5 fontot is sajnálom amit kiadtam érte, mert számomra játszhatatlan...
Azt megértem, hogy így valósághűbb, meg aki autós játékkal akar játszani vegyen kormányt, de azért nem kellene átesni a ló túloldalára...amúgy meg szvsz Lotus-al kell kezdeni a szezont...

-
presbazsi
tag
Sziasztok!
Szintén bill.-el. Most jön Monaco, eddig 2 pontot (2 db 10. hely) sikerült vért izzadva a torro rossoval magamévá tenni.
A kérdésem: mennyire lehet finomhangolni a bill.-t? Pl.: kormány, fék holtjátékot hova érdemes állítani? Van-e ennek valami érezhető hatása? Amennyire lehet, szeretném irányíthatóbbá tenni az autót.
-
cyberkind
félisten
válasz
mikrosuttii
#1373
üzenetére
Ja, Kínában a középső szinten lehetetlen akárhogy menni ellenük, jól ki van találva, én pont ezért hagytam abba.

Gondolkozok hogy elkezdem megint, csak az a baj hogy megint felidegesítene, remélem a next-gen normális minden szempontból, és nemcsak beleraknak pár klasszik pályát+kocsit azt ciao.
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz
diablo1984
#1372
üzenetére
Az AI-t az opsönsz menüben lehet állítani valahol.Gondolom annyi angol tudásod van,hogy ki tudd keresni,de asszem verseny közbe is lehet állítgatni ezt azt.
Amúgy,próbáld ki True To Life AI moddal.Úgy lehet vele törni zúzni az autót!Öröm nézni!
Én is billes vagyok,Force Indiával nem rég kezdtem karriert.Ugyan ez van,hogy az elején fel jövök 17.-ről 6.-ra,aztán oylan 2-3 helyért vissza esek,végül nagy nehezen beérek 9.-nek Legend AI-val,+ a TTL AI moddal,ami rendesen dob az AI erősségen,ez rá is fér a játékra.Aztán volt Malajziában egy 11. helyem,20. Kínában (elején kiforgatott Bianchi,majd Gutiérrez egy 220km/h-ás kanyarban lelassított 50-re,bele futottam),egy 8. Bahreinben,egy 19. Spanyolban (szárny letörés,+ 30mp bünti [szabálytalan előzés,és 2 kanyar levágás]),egy első hely Monacoban,az egyik kedvenc pályámon (8-an fejeztük be a futamot),Kanadában 9.-dik,Silverstoneban is 9.,a Nürburgringen kizártak,Mogyoródon meg inkább kiálltam,miután Massa megforgatott,és a váltóm is elb@szódott 
-
diablo1984
veterán
válasz
hermanyi
#1371
üzenetére
volt a momo-s logitech, még szarabbul tudtam az autós játékokat irányítani, mint billről!
megint karrier, ausztrál nagydíj, sokáig a 6.hely, box ki, visszaérek a 18ba, megelőzök 6 versenyzőt, 12.be haladok, mikor az utolsó kör utolsó előtti-előtti kanyarjában felúszik a kocsi segge és beleállok a szalagkorlátba! utána meg dadogott a motor és beértem a 15.helyre.....
rohadjon meg az aki így tervezte, ez max elveszi a kedvemet a játéktól, nem meghozza! lentébb is vihették volna a szintet, vagy ha nem akarok fékrásegítést meg ilyeneket, akkor az AI erősséget is feltolja? vagy azt hol lehet állítani?
-
hermanyi
addikt
válasz
diablo1984
#1370
üzenetére
Ruház be egy olcsó kormányra ha ilyen játékok tetszenek . Sajnos vagy nem sajnos ( én örülök neki,hogy ilyen lett a kigyorsítás) de autós játékhoz kormány kell Fifához meg gamepad .

7000 töl már vannak bohockodni való kormányok itt aprón amik azért már használhatóbak rendesebben mint egy bill. -
diablo1984
veterán
válasz
hermanyi
#1369
üzenetére
billentyű. csak ezzel ha csúszik el kell venni a gázt, akkor meg elmegy mindenki mellettem! a torro rossovan a szezon első versenyén a 13.helyről rajtolva feljöttem a 6. helyig, onnan 10 körön keresztül tartottam a helyet(semmi másra nem voltam képes, csak tartani), utána 10.körben box(15körös volt a verseny). úgy elcsesztem utána, hogy a marussiákkal versengtem a végéban, annyira csúszott az autó, hogy míg a többiek kigyorsítottak és balra-jobbra mászkáltam a pályán, mintha más kategóriában indultam volna!
most gyorsversenyben nézem, hogy a mercedes kezelhetőbb, de az meg nem adott karier elején.....
azt tudom, hogy nem azonnal jönnek az új autók, de a 2011-ben a torro rossoval is világbajnok tudtam lenni, kb 5 verseny volt, ahol nem nyerem csak, utána megkaptam a red bullt és köröket is osztottam a többinek.....
itt meg az első 10ben sem tudok lenni az időmérőn....

-
hermanyi
addikt
válasz
diablo1984
#1368
üzenetére
gyakorolj

ha ez vezethetetlen akkor a 2012 számodra egyenlő lenne a kötél általi halállal
Kérdés mivel játszol ? bill vagy kormány?
a kigyorsitásokra itt végre oda kell figyelni mert elpörög nem lehet teli gázzal kigyorsítani és a benzin is jó felé tendál azzal ,hogy figyelni kell mert képes elfogyni .
-
diablo1984
veterán
sziasztok!
mostanában kezdek ismerkedni ezzel a játékkal, az f1 2011-el játszottam ez előtt és az a problémám, hogy egyszerűen irányíthatatlan az autó a 2011-hez képest! kanyarban leesik az ívről, kipörgésgátló fullon és száraz úton is elpörög a hátulja.....
lehet ezzel valamit csinálni? carriert indítva egyszerűen szendedek a kocsival, jóformán egy tiszta kört sem tudok menni!

-
MC HOBO
aktív tag
Boldog Új Esztendőt Kívánok Mindenkinek!

-
Csapoati
nagyúr
válasz
mikrosuttii
#1363
üzenetére
Ha most azt mondom, hogy nagy valószínűséggel a nem eredeti mivolta miatt, akkor gonosz vagyok?
-
mikrosuttii
aktív tag
Új karriert kezdtem.Meg csináltam a YDT-t,és amikor el kezdeném az új karrieremet,akkor nem választható a Caterham.Ez miért van?A Marussia sem egyébként.Sem a Toro Rosso,de a többi igen.Állítólag az össze patch fent van.
-
duckload
aktív tag
Itt pedig az én izgalmas ligafutamon ajánlom mindenkinek.
F1 2013 Gocompete Barcelona -
Fang
aktív tag
Sziasztok, itt a legutóbbi két ligafutamom, egész sok érdekes dolog került bele, a lényeges részek kiemelve a videó leírásában, csak rá kell kattintatni az időpontokra:
[F1 2013 GoCompete Liga R4 Bahrein ]
[F1 2013 GoCompete Liga R5 Spain] -
ricsi8800gt
addikt
Nálatpk Játék közben müködik a push to talk ? nekem az E-re van állitva de nem beszélnek
-
gameresboy
aktív tag
Sziasztok!
A játékot PC-re vettem meg. Osztott képernyőn 2-en szeretnénk játszani egymás ellen, de 1 kormányt és 1 Xbox360 controllert nem kezel egyszerre.
Erre valakinek van ötlete, hogy miként lehet megoldani a problémát? -
-
willike71
tag
válasz
prtvlogan
#1319
üzenetére
Valószínűleg azt a hozzászólást az F1 2012-es topicban írtam. A 2013-ban sok dolgot csinált jobban a Codi, mint az előző részben, pl. a gumikopás szimulálása nagyon élvezetesre sikerült.

A ligában eddig minden pályát sikerült megoldanom egy cserével kevesebbel (gumivigyázós taktikával). Most voltunk Bahreinben és 1 kerékcserével megcsináltam, igaz, ezért 100%-os gumival rajtoltam (ahogy Kínában is). Az tény, hogy nagyon sokat lehet veszteni az etapok végén, nagyon szenvedős a dolog a kanyarokban is, de a gyorsulás sem olyan.
#Lorant: A szaturáció látom már nem kérdéses, a linearitás picit bonyolultabb: Ha egy koordináta-rendszer vízszintes ("X") tengelyére a kormány egyik irányú elfordulási szögét skálázod be (középállástól indulva), a függőlegesre ("Y") pedig a játékban tapasztalható kerékelfordulást az egyenestől a teljesen elfordultig, akkor az értékeke alapján egy "lineáris" (átlós) egyenest kapsz. Azt nem tudom, hogy a Codi miként programozta a linearitás állítását ehhez képest a játékban (mert két iránynak kellene lennie a fentiek szerint), de elvileg ha a linearitást magasabbra teszed, ez az átlós egyenes (nevezzük egyenletes emelkedőnek) megváltozik. Szerintem F1-ben úgy, hogy az emelkedő eleinte lankásabb, majd meredekebb lesz, tehát a kormány egy bizonyos elfordulási szögig kevesebbet mozdít ugyanakkora szögelfordulásnál a keréken, majd, amikor a meredekebb emelkedős szakaszba ér, jóval nagyobbat mozdít a keréken ugyanannyi kormányszög.
Nem tudom mennyire volt érthető a magyarázat.
Láttam erről egy jó cikket (ábrákkal) valahol évekkel ezelőtt, de most hirtelen nem találtam. -
#97716736
törölt tag
válasz
bendeguz76
#1354
üzenetére
Ez egy bug, ha nem tudod állítani. Az Ai nehézségi szintjét állítsd át, indítsd újra a játékot, majd utána jó lesz, aztán rakd vissza a nehézségi szintet amin játszottál, és kész. Nekem is volt ilyen.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
bendeguz76
#1352
üzenetére
Melyik jatekmodban?
-
bendeguz76
aktív tag
az mitől lehet,hogy egyik pillanatrol a másikra nem tudom állitani az üzemanyag keveréket csak a gumiválasztás maradt?

-
v!ct0y
veterán
Most steamen 5,4 euro a classic pályák meg verdák egybe.
-
ricsi8800gt
addikt
Na hogy le dolgozzam a bejgli által felszedett töbletet neki esek egy F1-szezonnak
let's go Sauber F1 Team -
kozmy
őstag
Kellemes Boldog Karácsonyt minden sors társnak
-
djrobaa
aktív tag
válasz
--Lorant--
#1340
üzenetére
Ha a szaturációt állitod akkor érzékenyebb lesz a kormányod. Most hogyan irjam le neked jobban... Apróbb mozdulatokra is elöbb reagál.
Nekem most Monacoban 15%-on volt a Fanatec-el. -
--Lorant--
aktív tag
Hanem inkább ezt magyarázza már el valaki érthetően Mi változik ha a Kormány Szaturációt feljebb állítom? + a Kormány lineritás ? Aki valóban tudja,mert én nem tudom. [link]
-
--Lorant--
aktív tag
válasz
duckload
#1306
üzenetére
Neeem is azért írtam ,engem sokan levernek......csak amit gondolok azt írtam. Bocsánatot kérek,ha ezzel megsértettelek. Csak "Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten".
hermanyi: Most mit mondjak ,neked nem tudok mit komentelni Ilyen lettem volna?

Boldog Karácsonyt kivétel nélkül mindenkinek!!!
-
prtvlogan
aktív tag
válasz
ricsi8800gt
#1320
üzenetére
Amit írtam azt "ironikusan" írtam. Egyáltalán nem tartom valószínűnek, hogy akármilyen versenyautó lassabb végsebességre képes ugyanazokon a beállításokkal, kopott gumikon, mint frissen.
-
#97716736
törölt tag
válasz
ricsi8800gt
#1334
üzenetére
Az pályától függ, mikor hol, és melyik kanyarnál kell a fékerőelosztást állítani. Mert pl Monte Carlo-ba megnézném, hogy mész úgy hogy hátra rakod a fékerőelosztás, mikor ott azon a pályán zabálja a hátsó gumikat rendesen

-
hermanyi
addikt
válasz
ricsi8800gt
#1334
üzenetére
1 óra szabadedzés alatt 3 szett gumi szerintem nem sok . fékerő elosztást nem szoktam állítani inkább degresszív fékezést használok és nem kopik a gumi .

-
hermanyi
addikt
válasz
ricsi8800gt
#1332
üzenetére
szabadedzésen nekem el megy 2 kemény 1 lágy általában
-
fess
őstag
válasz
hermanyi
#1327
üzenetére
A gumikkal én is szívok, van hogy kettővel több kiállásom van,de ez is pályafüggő,van amelyiken jobban, van ahol kevésbé fogy alattam. Az előzéseknél viszont lehetne agresszívabb az AI, van hogy egész kis sor alakul ki mögöttem,de előzni nem nagyon tudnak,max a boxban
-
hermanyi
addikt
válasz
ricsi8800gt
#1328
üzenetére
Magam állítom az autót mert teljes versenyhétvégéket megyek . Nem tudom jok e a setupjaim de vannak pályák ahol a 3.-4. helyért is izzadni kell , dehát ezért csinálták ezt a játékot ,hogy élvezetes legyen. a gumistratégiám általában keménnyel szeretnék indulni de sajnos ritkán jön össze mert az AI lágyon kezd és nem mindig lenne elég a keménygumis időmérő eredmény a 10 közé kerüléshez.
Január közepétöl meg megnézem milyen online a régi ellenfelek ellen .

-
ricsi8800gt
addikt
válasz
hermanyi
#1327
üzenetére
Az autot magad állitod be vagy ahhoz hozzá se nyulsz?Sauberel voltam én is és a 2.szezonra a Red Bull ülésben voltam.Azért Hard felett i beállitáson már küzdeni kell plusz a gumira is vigyázni meg egy jo box taktika se árt.Én kemény gumival szeretek startolni azt ismét kemény azt lágy gumma.
-
hermanyi
addikt
fess vannak olyan pályák ahol tényleg elég lenne a prof . de azért az esetek túlnyomó részében simán lehet velük tartani a tempót még Legenden is . Nekem személy szerint nem az a célom a játékkal ,hogy már a 10. futamon bajnok legyek hanem az ,hogy jókat mecseljek az AI kal . Sauberel megyek és a dobogóért küzdöm minden futamon általában sikerrel . Próbáltam Prof szinten de úgy nagyon gyaloggalopnak tűnt az első 3 verseny és emeltem a szintet és újra kezdtem az egészet .
Ami tetszik benne az a gumira való figyelés ,mert végre rákényszerít a játék ,hogy rajzszöggel rakjam teli a G27 gázpedálját ,mert ha nem 4-5 kör és elfogyott a gumi .

-
#97716736
törölt tag
válasz
ricsi8800gt
#1323
üzenetére
Ja hogy ott, én a Settings-ben néztem

(#1324) hermanyi Pontosan +1

-
hermanyi
addikt
Kövezzetek meg de ennek a játéknak csak Legend szinten és beállításokkal van értelme . Alatta arra jó ,hogy közben meg tudj vacsorázni míg játszol .
-
ricsi8800gt
addikt
válasz
ricsi8800gt
#1322
üzenetére
Sima Grand Prix módban van
-
#97716736
törölt tag
válasz
ricsi8800gt
#1320
üzenetére
Hard beállítás nincs is

Amateur, Intermediate, Professional, Expert, Legend
-
ricsi8800gt
addikt
válasz
prtvlogan
#1319
üzenetére
Igen.E téren valoság hü nagyon és ha sokat mész mix3-ban akkkor bizony a benzin is ki figy idő elött ha nem figyelsz.Amugy a féktávokon is észrevehetö ha kopott a gumi nagyon.Alig fordul be.
Az erő viszonyok is jok nagyon.Én hard-beállitásokon szoktam menni és elég kicsi a külömbség az idők köszt idömérön ha jol belövöd az autod.
Jok az időjárási viszonyok is.Eső-eláló esö pálya száradás.Jo kis F1-lett ez
-
prtvlogan
aktív tag
Egyszer Willike71 írt egy pár sort a játékról. Sajnos nem találtam a keresővel, így idézni nem tudok belőle, de megragadt bennem egy fél mondat: mitől szimulátor egy játék.. szimulál az F1 is sok mindent gumikopás, benzinfogyasztás Nem biztos, hogy így hangzott el, ez maradt meg bennem. Nincs időm annyit játszani, mint Nektek, így csak most volt időm "kitapasztalni" egy dolgot. Nálam ha kopottabb gumin megyek egy futam közepe felé, nem gyorsul úgy az autó, mint friss gumival. Nem a kigyorsításra gondolok, hanem India, hosszú egyenes, DRS zóna, odaállok friss gumival egy pontra, padlózok, és nézem, hogy mikor éri el a leszabályzást. Kopottabb gumival, egyáltalán nem szabályoz le, ergo lassabban gyorsul, mint friss gumival. Ugyanez a helyzet, ha nem álló rajtot veszek, hanem futam közben a köröket nézem. Még a motor hangja is más, olyan, mintha mix1-be állítanám.. Aztán kimegyek a boxba, új gumik fel, és lám, megjönnek a lóerők, és megint képes leszabályzásig pörögni a motor..
-
#97716736
törölt tag
Én még sose jártam így mint tegnap... Bahrain 100%-os versenyt mentem, első voltam, utolsó körben utolsó kanyarba befordultam, majd megláttam hogy lengetik a kockás zászlót, és hát úgy mentem mint élőbe, közel a Pit falhoz, csak hát az történt hogy a pit sarkát valamilyen módon megtaláltam, és totál káros lett az autó

Vissza tekertem az időt, de csak a becsapódásig tudtam tekerni, úgyhogy elölről az egészet...
-
ricsi8800gt
addikt
válasz
scampolo84
#1315
üzenetére
Értem.De amugy a mentéseket hova teszi?milyen mappa mert Codmasterest nem találok a C-n
-
scampolo84
aktív tag
válasz
ricsi8800gt
#1314
üzenetére
Ebben az esetben meg kéne venned, és várunk vissza, hogy segíthessünk!

-
ricsi8800gt
addikt
válasz
scampolo84
#1313
üzenetére
Hát az hogy igazi e passz.Torrerntröl van.Reloados verzió.Amugy hova menti a játék a mentéseket helyileg?
-
scampolo84
aktív tag
válasz
ricsi8800gt
#1312
üzenetére
Ha eredeti a gamma és be van állítva a Steam felhő szinkronizálás, nem lehet semmilyen gondod. Win felrak, Steam felrak, játék újrahúz és voilá.

-
ricsi8800gt
addikt
Sziasztok.
A Gépembe van egy SSD ezen van a rendszer.Van egy E-meghajtom amin a telepitett Játékok vannak kösztük az F1 2013.
Fel szeretném tenni a Win8-at a gépre és ha formázom az SSD-t akkor az F1 2013 mentéseim is mennek?Ha oda menti a játék mentéseit? és ha nem oda ahova van telepitve a játék. -
hermanyi
addikt
válasz
--Lorant--
#1305
üzenetére
Lori Lori
Nem változtál 
-
mikrosuttii
aktív tag
-
duckload
aktív tag
válasz
--Lorant--
#1305
üzenetére

Én is ligazok tudom miröl beszélsz.
Tavaly megnyetem A ligába bahreint. -
--Lorant--
aktív tag
válasz
duckload
#1299
üzenetére
Ilyet tudtak nálunk is ,annyi különbséggel ,hogy mindenféle szamárvezető kikapcsolva. (Aztán meg mikor élesbe kell menni akkor nem mindenkinek jön össze mivel elizgulhatod a kört) Aki ligázik az tudja miről beszélek.
:azt hittem sokkal többre vagy képes ,a beszólásod alapján.Először azt gondoltam jé itt egy Új Vixen
aki majd agyon veri az időket. ,de nem 
-
Chereiose
addikt
válasz
mikrosuttii
#1303
üzenetére
Hát én próbálok úgy vezetni, de sokszor kipörögnek ugye a hátsó kerekek, azzal meg nem igen lehet mit kezdeni

-
Chereiose
addikt
Emberek, ebben a játékban nevetséges a gumikopás !

Eddig lenyomtam az első 5 futamot a karrierben...Kettőt megnyertem, egyet be se tudtam fejezni, most meg a spanyol nagydíjon vezetek végig, utána ezek a szaros gumik úgy elfogynak, hogy nem lehet a pályán tartani, s már füstöl a gumi és csúszok le, 2 kör alatt 5. lettem
ilyenek miatt szívok állandóan...Nincs erre valami stratégia?
Új hozzászólás Aktív témák

- Alkalmi ár! Gamer Notebook! Acer Nitro 15 - I7 11800H / RTX 3060 / 16GB DDR4 / 512 SSD + 1TB HDD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3438, 94% Akkumulátor
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i5-6G I 8GB I 512SSD I 14" FHD Touch I HDMI I W11 I CAM I Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Fatal1ty Z97 Killer alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


azt nehéz lesz nekik eltalálni megtalálni mármint a középutat .



tehát a túlsó felén








