Hirdetés
- OLED monitor topic
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S8 és Tab S8+ - méretvariációk egy témára
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Projektor topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
willike71
tag
A GoCompete közössége gondolt egyet és ha már online ligázunk az F1 2013-al, akkor miért ne tehetnénk ugyanezt élőben gokarttal!

Ezen a hétvégén kezdjük meg a 9 futamosra tervezett GoCompete Gokart Bajnokság 2014-es sorozatunkat:
Akit érdekelnek a részletek, netán a részvétel, a gocompete.hu fórumában a ./Formula 1/Gokart bajnokság/GoCompete Gokart Bajnokság 2014 topicba nézzen be.

-
willike71
tag
válasz
diablo1984
#1451
üzenetére
Ha a Young Driver Test-et végigcsinálod úgy, hogy mindenhol arany érmet kapsz, ahol lehet, akkor elérhető lesz a Lotus is.

Ha túl kemény a Karrier, akkor én azt javaslom kisebb nehézségre állítsd és ott nem lesz élményromboló. A másik lehetőség persze az, hogy gyakorolsz, jó setupokat nézel RD-ről és jobb versenyt tudsz futni a pályákon.

A gumikopással az ég világon semmi baj nincs, setup és "talp" kérdése, de tény, hogy nagyon el lehet koptatni a gumikat, ha túlhasználod. Ezért oda kell figyelni a fékezésekre, kigyorsításokra, hogy ne csússzon meg az autó, illetve a boxkiállási etapok vége felé ügyelni kell arra, hogy már nem tapad úgy a gumi, mint új korában. Nagyobb szárnyállással jobban odatapad az autó az úthoz, ezáltal nem kopik annyira a gumi a kanyarokban, bár a sebességből, gyorsulásból vesztesz, de ha megtalálod az ideális sebesség áttét - szárnyállás párosítást, sokat javulhatsz.
Az AI-k valószínűleg azért gyorsulnak le az egyenesben, mert nem jól gyorsítasz ki a kanyarból. Erre célszerű a legnagyobb hangsúlyt fektetni és jobb lesz egyből.

A boxkiállás sajna dühítő, ha sok AI-val együtt érkezel, ezt kétféleképpen tudod kiküszöbölni:
1. Annyira elhagyod őket (kb. 10 mp.) az első boxkiállásig, hogy mielőtt beérnének te már végezz
2. PRIME gumival csinálod a Q3-at, azzal indulsz és így teljesen máskor mész a boxba, mint ők -
willike71
tag
válasz
hermanyi
#1435
üzenetére
2010-ben ugye még csak 12 emberes volt a multi és messze nem játszottak olyan sokan online, mint most, vagy akár a 2011-el. Ha 2010-el funrace-t csináltunk, már örültünk az 5 emberes multinak is. Az még windows live-on ment, de én emlékszem akkorról is leszakadásokra, laggolásokra bőven, pedig akárhogy nézzük a 16-os max. létszám pont másfélszerese az akkori 12-nek.
-
willike71
tag
válasz
TommyS_27
#1432
üzenetére
Srácok tök igazatok van, ez a játék tökéletesen alkalmatlan a ligázásra, de ez így van már a 2010-es óta.

Mindeközben mégis ligázunk vele.
Mondjuk a laggolások nem hiszem, hogy a steam, vagy a telepített játék számlájára írhatók, inkább nagy %-ban az internetszolgáltatók okozzák, illetve szerintem a codi szerverei kell, hogy a steam mögött álljanak a multihoz, és az ide vonatkozó erőforrással, megoldási hiányosságokkal magyarázható szerintem a dolog. Én ezt sejtem, de az a dühítő (amennyiben ez helytálló), hogy picit több ráköltéssel nagy lenne az erőlelépés és ezt mégsem teszik meg 2010 óta.

No de talán idén megjelenik valami olyan (nem codemasters gondozásban), ami átveszi a trónt, mármint ami az eladásokat illeti és végre lesz egy jól használható szimulátorunk, a mai körülményeknek megfelelően. Természetesen a project C.A.R.S.-ra gondolok.

-
willike71
tag
Maximálisan Bekuval (Hermányi, aki nem tudná
) értek egyet. A 13 sokkal jobb lett elődjénél, a 12 legfeljebb a billentyűzeteseknek tettszett, de az tényleg nonszesz, ha a játék annyira rásegít a billentyűzetes irányításra, hogy a félprofi kormányt is verni lehet, vagy legalább olyan szinten lehet menni.
Azt tanácsolom a billentyűzettel játszóknak, hogy vegyék vissza a nehézséget. Amúgy Toro Rosso-val a pontszerzés sem rossz, idővel és gyakorlással, illetve hozzászokással lehet fejlődni, de ahogy Beku is írta, ez egy autós játék, picit szimuláció is, így igazán élvezetes kormánnyal lesz, billentyűzettel talán nem annyira.
MÁS:
A ligákkal Monaco-ban jártunk. Mint előző idényben, most is kifogtuk az esőt a pro ligával, úgyhogy nem volt egyszerű...
Viszont magamhoz képest elég jól szerepeltem: -
willike71
tag
válasz
prtvlogan
#1319
üzenetére
Valószínűleg azt a hozzászólást az F1 2012-es topicban írtam. A 2013-ban sok dolgot csinált jobban a Codi, mint az előző részben, pl. a gumikopás szimulálása nagyon élvezetesre sikerült.

A ligában eddig minden pályát sikerült megoldanom egy cserével kevesebbel (gumivigyázós taktikával). Most voltunk Bahreinben és 1 kerékcserével megcsináltam, igaz, ezért 100%-os gumival rajtoltam (ahogy Kínában is). Az tény, hogy nagyon sokat lehet veszteni az etapok végén, nagyon szenvedős a dolog a kanyarokban is, de a gyorsulás sem olyan.
#Lorant: A szaturáció látom már nem kérdéses, a linearitás picit bonyolultabb: Ha egy koordináta-rendszer vízszintes ("X") tengelyére a kormány egyik irányú elfordulási szögét skálázod be (középállástól indulva), a függőlegesre ("Y") pedig a játékban tapasztalható kerékelfordulást az egyenestől a teljesen elfordultig, akkor az értékeke alapján egy "lineáris" (átlós) egyenest kapsz. Azt nem tudom, hogy a Codi miként programozta a linearitás állítását ehhez képest a játékban (mert két iránynak kellene lennie a fentiek szerint), de elvileg ha a linearitást magasabbra teszed, ez az átlós egyenes (nevezzük egyenletes emelkedőnek) megváltozik. Szerintem F1-ben úgy, hogy az emelkedő eleinte lankásabb, majd meredekebb lesz, tehát a kormány egy bizonyos elfordulási szögig kevesebbet mozdít ugyanakkora szögelfordulásnál a keréken, majd, amikor a meredekebb emelkedős szakaszba ér, jóval nagyobbat mozdít a keréken ugyanannyi kormányszög.
Nem tudom mennyire volt érthető a magyarázat.
Láttam erről egy jó cikket (ábrákkal) valahol évekkel ezelőtt, de most hirtelen nem találtam. -
willike71
tag
Shanghai-i pálya volt soron a hétvégén. Többen más elfoglaltság miatt nem tudtak rajthoz állni, de 11-en ott voltunk. Az időmérőn nem hajtottam ki a boxból, hogy 100%-os gumikkal tudjak elindulni és ismét egy gumispórolós taktikát tudjak bevetni. Ezen a pályán is 3 kerékcsere volt az ideális, így a kihívás az volt, hogy 2-vel meg tudjam csinálni, kemény-kemény-lágy sorozatban.
Élvezetes volt ismét a versenyem, főleg az eleje, mikor az utolsó helyről kellett előre jutnom, de a vége is izgalmas lett a kis üzemanyag mennyiségem (előtte túlhasználtam) és a mögöttem zárkózó Blank közeledése miatt: -
willike71
tag
Vasárnap ligafutam idején sajnos nagyon maga alatt volt a steam-codi network. Minden ligában nagy volt a lost connection szám, nálunk is. A mezőny fele tudta csak befejezni. Én szerencsés voltam és végig értem. Sőt nagy meccset vívtam az első 6-7 körben Coolerrel, nagyon élveztem. Ő folyamatosan támadt, én védekeztem.

-
willike71
tag
#Jim74: Az én ízlésvilágomnak tökéletesen megfelel a videód minősége, szerintem teljesen jó!

#tkesy: Csodát nincs értelme várni, minden átalakítás romlással jár. Ezért választottam én azt a módszert, hogy eleve mpg-ben csinálom a capture-t és a szerkesztés végén is abba renderelem. A progi saját készletéből választottam formátumot. Így nem lesz a minőség sosem igazán tökéletes, de ha YT-ra kerül fel ígyis-úgyis konvertálja a hely a saját formátumára. Ezzel egyébként sok időt takarítok meg, hiszen a szerkesztés utáni kimeneti formátum nagyjából ugyanaz, mint az eredeti, így a renderelés nem tart hosszú ideig, sőt...
Az a tapasztalatom amúgy, hogy ez a kimeneti formátum a YT szempontjából is jól kezelt, a legkevesebb minőségbeli romlást látok benne (legalábbis az általam kipróbáltak közül).
De íme az MSI Afterburner és a Corel VideoStudio-ról a lényeges képek (így használom):

Ezt inkább url-ként, mert nagy:
Corel formátum_01
-
willike71
tag
válasz
bandika0626
#1212
üzenetére
Vasárnap elindult a gocompete liga.

Jó volt újra nekivágni az idénynek, immár a 2013-al és nagyon élveztem a futamot. Kivéve a 4. kör elején történ incidensemet, nagyon közel voltam az előttem haladóhoz és nagyon hirtelen kellett a fékre taposni, blokkoltak kerekek és csúsztam előre megállíthatatlanul. Legnagyobbat szerencsére én szívtam, de sajna az előttem haladó Vityát is meglöktem, aki meg a közelség miatt araccot, ezúton is elnézést miatta.Viszont később ugyan hibázgattam, de Vityával nagyon nagy harcot vívtunk és a 3-ról kettőre átállított kerékcsereszám miatt nagyon előkelő helyen is értünk be. A 12-13 kört külön ajánlom, nagyon szép és élvezetes meccs volt ott, Vityával egyharmad körön keresztül mentünk egymás mellett:
-
willike71
tag
Ilyen videók lesznek várhatók!

Ez a futam a PRO liga idénynyitó futama volt, azóta is emlegetjük, mert amit a verseny utolsó harmadában műveltünk barcalaci és domaa versenytársakkal az hihetetlen élmény volt. Mindezt az utolsó pontszerző helyekért vívtuk.
Ajánlom ezt mikrosütti-nek is, mert ugyan hibák előfordulnak sokszor a versenyzőknél, de ez mutatja a valódi hozzáállást, ezért érdemes multizni, nem a német dodzsemisták miatt.
Az megnézésre ajánlott csata kb. a 20. kör környékén kezdődik és a végéig tart.

Saját felvételem:
Will71 - GoLiga Pro liga MelbourneKülső felvétel roly11111 jóvoltából, aki ligatag volt, de épp nem tudott versenyezni, így kívülről filmezte le:
GoLiga Pro liga Melbourne - közvetítés -
willike71
tag
válasz
mikrosuttii
#828
üzenetére
Én Lotusba ültem, bár inkább az online versengést részesítem előnyben, így csak az ausztrál és a maláj pályát tudtam le. Természetesen legnehezebb fokozaton játszom, full assist off és cockpit nézetben és még sokat kell gyakorolnom, mert online sajnos sokan megvernek, de az ausztrál versenyt meg tudtam nyerni a Lotusban ülve. Igaz, hogy minimális előnnyel és kellett hozzá a pole is, amit ha jól emlékszem 1:23 elejei idővel nyertem, miközben a legend AI-k közül 4-5 is bejött 1:24 alá, tehát közel voltak.

A maláj nem sikerült ilyen jól, valószínűleg a setupot nem találtam el olyan jól, csak 5. lettem.
Közben a Classic módot próbálgattam, tettszett, de visszatérve a karrierhez többet kell gyakorolnom az egyes futamok előtt és setupot hangolni, hogy eredményes lehessek, mert a Lotussal már elég jól lehet menni.

-
willike71
tag
Patch biztosan jön hozzá, mert már elég sok apró és nagyobb hibáról hallani, reméljük minél hamarabb kijavítanak mindent, de hogy megint ezt játsszák, azért hihetetlen...

Én a Classic résszel ügyködöm. A benne lévő scenariot próbálgatom. Íme a 3. része (GOLD szint és full assist off, ja és persze cockpit nézet), szerintem nagyon élvezetes, bár még a pályaív nem az erősségem:
-
willike71
tag
Hadd pontosítsak:
Én steam-en megvettem a Classic Edition-t és ma 00:00 óra után már indult is a játék. A 90-es autókat is próbáltam, csapattam a 99-es ferkával és a 96-os Williams-el Brands Hatch-ben. De ott volt a plusz két pálya, Imola és Estoril is.Még egy: Kettő db. DLC-t kell megvenni ehhez (90-es pack és Track pack), mindkettő ott a steamen szintén nulla óra óta és 7.99 EUR az áruk egyenként.

-
willike71
tag
Jövő hét szombaton (szept. 7.-én este 19:30-tól) ismét GoCompete Gokart-ot szervezünk. Ezúttal a Budaörsi gokart pályán (Budaringen). Részletek a gocompete.hu-n a Fórum Csevegő/Gokart topicjában. Aki netán szeretne még jönni az ott a topicban jelentkezzen. Eddig két alkalommal rendeztünk ilyet (Battaringen és GokartVácon), mindkét esetben jó buli kerekedett belőle, most sem lesz másképp. Kedvcsinálónak itt az előző gokart versenyünk összefoglalója:
-
willike71
tag
válasz
ZoliGamesHD
#9
üzenetére
Mint ahogy a 2012 nagyon hasonlított a 2011-re, ami meg a 2010-re.

A játék alapjai biztosan hasonlítani fognak az előzőekre, kérdés, hogy a körítés, az extra tartalmak (classic betétek) mennyire dobják fel a játékot majd.
Illetve ami szerintem a leglényegesebb nekünk játékosoknak, hogy mennyi javulás lesz szimulációs fizika terén, valamint a multi játék lehetőségei mennyivel lesznek bővítve a mostani puritán állapotról... pl. az online játék mentését megoldják-e valóban és ha igen jól sikerül-e, vagy pl. bővítik-e a 16-os multi létszámot (bár úgy tudom erről jelezték, hogy marad), illetve pl. lesz-e a mentéssel egybefüggésben Q1-Q2-Q3 lehetősége a multi játék esetében, és még sorolhatnám... meg fogjuk látni október elején.

Új hozzászólás Aktív témák

- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X230 - i7-3GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I W10 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3133, 95% Akkumulátor
- Apple iPhone 13 256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / 100% Akku
- HP 14 Elitebook 640 G10 FHD IPS i5-1345U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Samsung Galaxy Z Fold 4 256GB,Újszerű,Dobozával, 12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő






) értek egyet. A 13 sokkal jobb lett elődjénél, a 12 legfeljebb a billentyűzeteseknek tettszett, de az tényleg nonszesz, ha a játék annyira rásegít a billentyűzetes irányításra, hogy a félprofi kormányt is verni lehet, vagy legalább olyan szinten lehet menni.



