Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz tzsolesz #9101 üzenetére

    az nVidia nagyon sok pénzt és energiát tett abba, hogy jelen legyen a játékok fejlesztésénél, és a játékokba olyan megoldások kerüljenek, amelyek jól futnak a hardware-ükön. emellett üzemeltetnek egy (több?) irdatlan tesztközpontot, ahol a játékok számtalan nV hardware-en tesztelhetők.
    ezek nagyon jó dolgok, mert ha ezek nem lennének, akkor nem csak az ATI HW-ein futna szarul egy csomó játék (ld. inkompetens fejlesztők és / vagy lehetetlen időnyomás a kiadó részéről), hanem a Geforce-okon is.

    légy a levesben, hogy az így szerzett befolyást az nVidia arra is felhasználja, hogy a konkurencia kártyáin szarul fussanak egyes játékok (ld. pl. Bioshock és Lost Planet textúraformátum-ügy), lassítja az ALU:TEX arány elmozdulást annak érdekében, hogy a főleg textúrázásban erős kártyái előnyben maradjanak, ill. igyekszik az ATI-t kiszorítani a játékok fejlesztéséből, ahol teheti.
    erről megvan a jól szabott véleményem (konkrétan: büdös nagy köcsögök), de ettől még az egész TWIMTBP program egy remek kezdeményezés.

    olyat viszont nemigen láttam mostanában, hogy az azonos kategóriájú ATI kártyák halálra gyaláznák az nVidia megoldásait. sajnos.

Új hozzászólás Aktív témák