Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gondwana
addikt
A rendszámtábla alatti hőmérséklet-szenzor gyakran szokott tönkremenni? (G Astra) Tegnap még jó volt, ma reggel már 66.5°C volt, ami nap közben fölment 70°C-ig. Fűtés az csak Hi állásban van. Egyáltalán a szenzor ment tönkre? Van ezirányú tapasztalat?
-
Csabadi
tag
válasz
Hachiko95 #94298 üzenetére
Ne is mond a legelsőt egy szaki cserélte el is ment pár évet.Majd jött a második amit már mi cseréltünk jó is lett a kocsi de nagyon keveset birt(pasztát azt raktuk alá amit adtak hozzá)Majd a harmadik csere mondom vegyünk jobbat, kihozták (Unix) berak majd indít indult is viszont hibaikon már nem emlékszem mit irt(villogtattuk) ugye gariba vissza, jött a Hella márkájú. Berak ugyan az a hiba....jó gondoltam akkor bontott lesz... Megvettem elosztóstul egyet... Kop-kop azóta is jó.. De csak a modult raktam be, vagyis már nem bíztam a véletlenre, ahogy írtam is kivezetékeltem....
Van egy hőfokjeladó és annyi, meg a beszivott levegőből(vákum) számoló kütyü a tűzfara csiptetve, nem jut eszembe... Se főtengely, se veztengely csak a (impulzus jeladó amikből a vezerlo tudja melyik henger van sűrítésben) elvileg...
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
Csabadi #94297 üzenetére
A gyújtás modul engem is megviccelt, az új drágább fajtával el se indult a kocsi, még rosszabb lett mind volt. Úgyhogy megvettem a legolcsóbb mobiletron-t, a fém hátlapját bepasztáztam artic mx-4 hűtőpasztával azóta hibátlan, ennek már egy jó pár éve.
A gyújtás résznél a trafó kivételével minden cserélve lett, azóta nem is volt ezzel baj.Indításnál gyújtáson szoktam várni pár másodpercet, akkor könnyebben indul. Elképzelhető, hogy valamelyik hőmérséklet szenzor rosszalkodik.
-
Csabadi
tag
válasz
Hachiko95 #94296 üzenetére
Azt a modult mivel kettőt elfogyasztott,úgy döntöttem hogy az akkumulátor mellé a toronyhoz egy vastag alumínium lapra kivezetékeltem.Ez kB 5 éve és szinte az egyik napról a másikra jött a hiba.Előtte indult kB 2 fordulatra. Gyertyakábel kB 1 éves gyertyákkal egyben lett cserélve. Vákumcsövek rendben vannak...
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
Csabadi #94295 üzenetére
Alapvetően a gyújtás rendszere elég érzékeny, csak az inkább fordítva szokott történni, hogy melegen nem indul. Olyankor az eletronikus gyújtás modul kínlódik, ami az elosztófedél alatt van. Túlmelegszik, melegen nem indul, lefullad, majd utána már hidegen se indul. Illetve a gyújtás jeladó, ami nagyobb fordulatnál tud rosszalkodni, kimarad a gyújtás.
Gyertyák, kábelek rendben vannak?
Injektorház hátoldalán a vákuumcsövek a helyükön vannak? -
Csabadi
tag
Sziasztok, új vagyok itt.De nem nézelődni jöttem hanem kérdésem lenne.opel astra f 1993 c16nz, első indítás nehézkes, úgy értem, hogy sokat teker mire beröffen, utána minden frankó, simán egyből indul.Namost ac megy 1baros nyomás van az injektor házban,gyújtás ellenőrizve stroboszkóppal(diag csati két láb összehidalva)Inditózás közben nyom a pumpa, mert ugye a jobb lábtérnél relé baj is lehet. Minden jó és mégsem indul. Hibakód nincs, vagyis csak villogtatni tudjuk. Gondoltam vizhőfok jeladora, de már azt régebben cseréltünk. Mi lehet a gond? Jó állapotú a kocsi 190000km pár évesen vettük.
-
Ha a termosztát nyitott állapotban van mindig, akkor az termosztát csere? Nincs annak biztosítéka vagy reléje? Valahogy ki lehet zárni minden mást mielőtt kicserélném?
-
krisz4b70
aktív tag
Sziasztok!
Generátor hibával összefügghet hogy elment a szervó?Egyenlőre annyit tudok hogy felvillant az a piros aksi/generátor hibára figyelmeztető ikon.
Valószínű generátorral lesz valami mert akksit 1 hónapja cseréltük kb.Ott hibáztam hogy annak ellenére hogy felvillant a jelzés, még háromszor leállítottam és beindítotam a kocsit, utoljára már nehezen indult.
Hazafelé meg elment már a szervó is. Ez összefügg a generátor hibával?Mivel pont péntek délután van nem tudtam ma már sehova vinni a kocsit, de első utam majd a szervízbe vezet.
-
farkas-j
őstag
válasz
Szada85 #94286 üzenetére
Egyedül az irányjelzővel van gond, mert az olyan kicsi. A hátsó világítás az nagyon korrekt, mert oldalanként 3-3 hátsólámpaizzó van. Ezt észre lehet venni! Csak az irányjelző ilyen silány idióta megoldású. Ezt szóvá tette már a lányom és az öcsém is amikor jöttek utánam. Addig nem hittem el, amíg a lányommal autót nem cseréltünk és nem mentem a sajátom után. Napsütésben alig venni észre.
Próbáltam LED égővel, de nem lett annyival jobb, mint amennyi problémát generált. Több LED izzót is kipróbáltam, mindegyik "CAN Bus kompatibilis" volt, de mégis mindig hibára hozta a fed.komputer. Ellenállásozni meg nem akartam. Belül a hátsó ablakba került pluszban egy-egy LED-es irányjelző lámpa ami így már ráadásul szemmagasságban is van. Így már kellően észrevehető. -
Szada85
aktív tag
válasz
farkas-j #94285 üzenetére
Azért az utóbbi idöben jobban rá vannak szállva a rend éber örei a mindenféle átalakításokra, egy ilyen futkorászó fényizé meg elég feltünö tud lenni.
Valami erösebb LED-es izzót nem tudsz esetleg belerakni? Én lehet ilyesmit próbálnék inkább.(Nekem nincs tapasztalatom velük, de lumenetnél találni féklámpához is combosabb darabot, hátha.)
-
farkas-j
őstag
válasz
ntomka #94284 üzenetére
Eddig nem volt még gondom, pedig raktam fel kiegészítő hátsó irányjelzőket a hátsó ablakba, mert az idióta Hanzi olyan hátsólámpát tervezett a Meriva B-re, hogy nappal szinte észre sem lehet venni mivel kb. egy élére állított gyufásdoboz méretű az irányjelző. A Régi Meriva A-nak tökéletesen kitalált, magasan elhelyezett, jól látható méretes irányjelzői voltak. Számomra ez óriási visszalépés volt mivel biztonsági kockázata van!
-
farkas-j
őstag
Opel Meriva B-ben (és általában az új Opelekben) lehet a hátsóajtóban pl. az ablaktörlőmotornál gyújtás kapcsolt +12V? Egy ilyen LED sort szeretnék feltenni. Az irányjelzők +12V-jai, a féklámpa +12V-ja biztosan megvan, talán a kameránál a hátramenet +12V-ja is ott lesz (bár ez nem fontos). A világítást nem akarom rákötni. Viszont mindehhez szükség van egy gyújtás +12V-ra.
-
diablo1984
veterán
válasz
AMD Power #94265 üzenetére
Elvileg egy generációval korábbi opel motorral szerelt, mint ami akkor volt divat, semmi twinport, semmi változó szelepvezérlés. Haveréknak chevi tacuma van 1,6os motorral(ugyanaz mint a lacettinél) visszatérő gondja, hogy itt-ott szivárog belőle az olaj, kikeményednek a tömítései, bár nem mai darab az sem, egyébként más baj nincs velük a magasabb fogyasztáson túl, de az a kökorszaki motoroknak köszönhető.
-
ntomka
nagyúr
válasz
Tikakukac #94246 üzenetére
Igen, meg ha repedt valahol a cső, akkor kifolyik a csőből a lé és újra kell tölteni minden törlésnél. Emiatt is késhet (tudom, mert pont egy éve ezzel játszottam, a rácsatlakozásnál a szivattyúra van egy könyök és az volt elrepedve).
(#94253) smc : Küldjed tele amíg nem látod a csőben, én mindig úgy csinálom.
-
válasz
stickermajom #94267 üzenetére
Elvileg a H-ban is felugrál már hiába okézod, most megvárom míg kifogy aztán meglesem szól-e.
-
válasz
stickermajom #94267 üzenetére
Jaja nálam is, a tervezővel 7/24-ben nézetném. A reggeli téli útviszonyok figyelmeztetést is külön le kell okézni hog megértettem.
-
-
AMD Power
titán
2005 utana benzines 1.4 - 1.6 Lacettikről mit tudni? Enni szeretnek azt tudom. Azt is tudom,hogy GM. Milyen motor van ezekben? G Astra lancos Twinport?
-
Szada85
aktív tag
-
Részemről addig töltöttem, és majd a rádió feletti narancs kijelzőn egész estésen jelez ha kifogy. Update: 2014-es a kocsi, és nekem is jelzett. Amennyi erőt fektettek abba, hogy a figyelmeztetések ne legyenek ennyire idegesítőek (most így télen minden indításkor figyelmeztet hogy tél van, milyen meglepő), rakhattak volna egy normális hűtővíz hőfokmérőt, és látható szélvédőmosó tartályt, vagy tényleg legalább valami analóg szintjelzőt bele.
-
Felkeltette érdeklődésem ez az insignia spriccni dolog
B vektrába bele-e megy? -
válasz
Tikakukac #94246 üzenetére
B Corsáról váltottam H astrára, itt van késleltett törlés, így egyből feltűnik.
Corsa viszont tényleg olyan, hogy elkezd törölni de kb a 2. vagy 3-ra ér oda a lé, úgy tudom ez sem normális, mert a csöveknek teli kellene lennie, de sajnos ilyen idős korban már előfordulhat inkontinencia.Ui. Hogy a viharba tudom megnézni az ablakmosó szintet H astrában? A tartály kb a ködlámpa mögött van.
-
Tikakukac
titán
válasz
ntomka #94245 üzenetére
A kollégának is azonnali, de ő azonnal azonnalit akar, nem azonnalit.
Én értem, hogy miről van szó, nagy buli ebben nincs. Fogd meg a szivattyúd, indítsd be, nézd meg a cső végét. Szerelj a cső végére egy teli fémlemezt, amire rakj marha sok lyukat. És végezd el ugyanezt úgy, hogy sima csöved van, de előtte egy zárható szelep.
Hacsak nincs a H Astranak ilyen szelepe, ami azért elég kemény lenne, egyszerűen lennie kell benne késésnek. Most itt a rugózás azon van, ez az érték mekkora. De hacsak nem valami különleges fizikai elv szerint működik az ablakmosód, lesz benne késés.
Egy oka lehet, hogy hamarabb jön a víz, mint a törlés: szimplán késleltetés van az ablaktörlő motor és a szipóka között. Na úgy már végeredményt tekintve lehet így. -
Tikakukac
titán
válasz
ntomka #94243 üzenetére
Nem kell hozzá repedés, egyszerűen a villanymotor azonnal indul, a spricc meg ugye úgy működik, mint... nos férfiak ismerik milyen az, amikor fel kell építeni a nyomást a megfelelő sugárhoz
Ez ugyanaz. Insignia spriccni ebben jobb, mert porlaszt és tényleg szinte azonnal már tol nyálat a gumik alá.
-
Sanki
addikt
válasz
Gondwana #94237 üzenetére
és Tikakukac: úgy felfelé, mint, amikor beakad és szakaszosan töröl (amiből van 3-4 fokozat)? Csak gondolom nem kell az első kattanásig "erőltetni"?
Insignia spiccoló már itt van a fiókban, csak nyáron, amikor elkezdtem elsőnek, akkor nem jött le a gyári fúvóka a csőről (nem tudom, hogy csavarni kell róla, vagy simán lehúzni), mostmár van szerszám pluszba, csak hidegben nem akarom erőltetni.gban: arra gondoltam, hogy esetleg valami relével vagy egyéb kisebb elektronikával lehet vele "szórakozni".
-
Sanki
addikt
G astra esetében lehet valahogy állítani / játszani az ablaktörlő működésével (amikor magam felé húzom a mosás és a törlés miatt)?
Ugye most úgy van, hogyha 1 kicsit húzom magam felé, akkor töröl 3-at egymás után, ha pedig tovább húzom magam felé jön a folyadék meg közben töröl.
Valami olyasmi kellene, hogy:
- rövid húzásra egyet töröl
- ha tartom magam felé, akkor pedig elsőnek a folyadék indul meg és utána a törlés.Utóbbi azért lenne jó, mert most hamarabb indul a lapát, minthogy a folyadék elér az ablakra.
-
Sziasztok,
H Astraban merre kellene elindulnom a következő “problémát” kutatva?
Ahogy ráadom a gyújtást felkapcsolja a helyzetjelzőt, ha beindítom akkor pedig a tompítottat is. A kapcsolónak nincsen automata állása. Jól sejtem hogy ez így nem gyári? -
Rico45
őstag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek,van egy céges,Opel Corsa Van 1.3 CDTI autó és ma reggel kigyulladt a motor vezérlő rendszer lámpa
/kis autó,villáskulcs forma/ folyamatosan világít, vajon mi lehet a gondja? Elindulás után kb. pár 100 méter után...
Tudok vele még így járni pár napig? vagy sürgősen vigyem a szerelőhöz?
Köszönettel -
diegho
nagyúr
Sziasztok!
A Meriva-ba milyen izzó kell a rendszámtábla világításhoz?
-
Petyyyyy
addikt
válasz
diablo1984 #94218 üzenetére
G Astra és C Vectra esetén a tükör a hátsó ablakkal közös kapcsolóról fűthető. Élek a gyanúperrel hogy H esetén is így lehet.
-
diablo1984
veterán
H astrában a tükörfűtést mi kapcsolja? Milyen felszereltségi szinttől van benne függönylégzsák?
-
zazahoho
őstag
Sziasztok. Autóvásárlás előtt állunk, egy 2016-os 1.4-es corsa a kiszemelt. Tudtok-e típushibáról, mire kell odafigyelni? Vezérlés láncos vagy szíjas, olajból mit ajánlotok? Kerékpárszállító 2 db bringát bír el vagy hármat?
-
Hachiko95
aktív tag
Az A Vectránál is így van, hogy a német előírás szerint hideget fúj a középső, gyárilag ilyen, stb.. Forumokat olvasgatva én is azt láttam, hogy ez a normális, mert nekem is ilyen volt, de az átmosás után mégis jön ott rendesen a meleg üzemmeleg motornál. Valamivel valóban hűvösebbet fúj, úgy mondanám, hogy az oldalsó forró, a középső pedig tisztességesen meleg, összeségében pedig nagyon erős a fűtés.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
bandi0000 #94210 üzenetére
Ugyan A Vectrán, de ilyen volt nekem is. Szerintem érdemes lenne átmosni a belső radiátort, lehúzni a tűzfalon bemenő és kimenő víz csöveket, majd slaggal átmosni. Persze közben a hűtővízre figyelni kell. Nagyobb nyomással átengedni rajta a vizet, ezután én még egy kis trisós oldatot is beleöntöttem és hagytam ázni, majd egy pár óra múlva átmostam slaggal, végül kifújtam belőle a vízet.
Előtte a középső befúvón max. langyosat fújt teljesen üzemmeleg motornál, közvetlenül a mosás előtt teljesen eldugult a radiátor, úgyhogy még oldalt se volt langyos. Mosás után középen is rendesen meleget fúj. Elképzelhető, hogy a vízhőfokjelző szenzort le kell légteleníteni (kicsavarni-visszacsavarni) a művelet után, mert be tud ragadni egy kis légbuborék oda és rosszalkodni fog a műszercsoporton a vízhőfok visszajelzés.
-
bul07
nagyúr
válasz
bandi0000 #94210 üzenetére
Én régen pont ezt szerettem benne
Hogy fűthettem akármilyen meleget középen tudtam magamra állítani friss levegőt kintről, már ha persze az a kis motor feltudta fűteni a vizetDe szerettem vele menni ASTRA CARAVAN 1.4 (2001)
Céges kocsiként kaptam 2002 márciusában 6e Km volt benne akkor, 1.4 60lóerős (X14NZ)
És 2003 szeptember 23-án adtam le 97e Km-relÁ régi idők
Mennyi élményem van erről a kocsirólÉs még forgalomba van, mindig mikkor eszembe jut lekérdezem rendszám alapján és nézegetem a műszaki vizsgán készült képeket
-
bandi0000
nagyúr
F Astrába ki lehet kötni valahogy a 2 középső levegő befújó részt? Zavaróan hűvösebbet fúj be mint az oldalsóak, persze elzárom de akkor még hidegebb lesz és persze akkor is jön ott valamennyi levegő
-
lsebestyen
addikt
Hali! F Astra Classic első jobbos lámpatestet kéne kiszedni. Mit kell hozzá kibontani? Milyen szerszámmal készüljek?
-
Bitpalace
senior tag
Sziasztok!
Valaki nem ért hozza hogy kombi g astraba a hátsó ülés fölé is ledet szeretnék tenni de akármilyen izzot veszek mindig kicsapja a biztit. Többi helyen gond nélkül megy. Mit tudnék vele csinálni?
Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Samsung Galaxy S24FE 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest