Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
A hétnek még nincs vége de már ha jól számolok 4x állítottak meg csak ezen a héten... egyszer meg is büntettek... nem voltam szabálytalan, nem mentem gyorsan, be volt kapcsolva a fényszóró, be voltam kötve, nem is ittam... ki találjak ki, hogy végül mi az az egy amibe sikerült belekötnie a rend őrének és megbüntetnie?
-
zolynet
veterán
haverom sikeresen leparkolt a gsi-vel ... ma vitte volna a vevőhöz (skipp)
-
eddie88
csendes tag
köszönöm a segítségeket! a polírozás sajna tőlem messze van,mármint debreceni vagyok,nem mennék érte sokat,de köszönöm,jah még felni sincs
na de majd lesz valahogyan
további szép napot
-
glutamin
őstag
Bp-en van valakinek jó maszek szervízes tapasztalata, ismerőse? Úgy döntöttem, hogy nem kívánom nagyon márkaszervízbe hordani a verdát a későbbiekben, mert nem igazán veszik figyelembe a pénztárcámat.
-
TasiA
senior tag
válasz
eddie88 #6087 üzenetére
A kasztnit hátul az ívnél otthon is nagyon egyszerűen lehet szélsesíteni, minden féle roncsolás nélkül. Legegyszerűbb a perem befelé történő visszahajtása, illetve emelővel picit kinyomni. Csináltam már jó pár autót. Ami nincs szétrohadva + gittelve, azzal semmi baj nem lesz. Ha a perem visszahajtást választod, akkor belülről drótkorong, alvázvédő+tömítő, hogy ne maradjon "vájú" amiben megáll a sár.
-
wwhy
veterán
válasz
buherka #6085 üzenetére
Tényleg nem írtam mert öl az ideg
szerencsére nem történet nagyobb baj, de rágondolni is rossz, hogy mi lett volna ha a 16t-ás fékezés nélkül megtolja a kis Corsát
biztosítót hívtam, azt mondták holnap benjek be, ők már rendszám alapján elindítják az ügyet (K&H Biztosító); rendőrségtől csüt-péntekre ígértek papírokat, igazolást akár azonnal, de az nem kell a biztosítónak. Sajnos nem láttam, hogy mit írtak a papírra, mert a zuhogó esőben csak a tolmács+sofőr+2 rendőr fért be a rendőrautóba, de mind a tolmács, mind a rendőr, mind a sofőr mikor kiszálltak, odajöttek, és tanúsították, h elismerte a felelősségét.
-
buherka
addikt
jól van...mert azt nem írtad, hogy volt helyszínelés is. De így már van nyoma a dolognak, hogy megtörte a verdád.
Remélem bolgárul is ráírattad a kár bejelentőre, hogy Ő elismeri a felelősségét, mert ebbe bele szoktak kötni sajnos...de nem mindig
Vedd fel a kapcsolatot a biztosítóddal, és kérj kárfelvételt. Addig ne javíttasd meg az autót.A te biztosítod, majd rendezi az anyagiakat a külföldi biztosítóval.
(#6084) deicide ...most így télen sokat számít a garázs, ez tény. Nekem nagyon hamar eléri az üzemi hőmérsékletet a motor. De megnyugtattak, hogy az ECO TEC amúgy is egy elég melegedős motor. Dugóban is igen sűrűn kapcsolgatja a ventilátort.
-
deicide
veterán
válasz
buherka #6073 üzenetére
én is így vagyok vele, kiállok, becsukom a kaput és addigra beáll az alapjárat, elhalkul a szívató, ez kb 1 perc, pedig nekem is direktszűrő van rajta. Az 1.6 Ecotec-ről pedig rosszat nem tudok mondani, a 2év és 70.000km alatt 2db EGR szelep tisztítás volt és egy törött motortartó bak, de az nem a motor hibája...
-
_seth_
veterán
válasz
eddie88 #6077 üzenetére
15 alámegy mindnek ha megfelelő az ET szám talán hátul kell keményíteni a rugón de arra jók a lada pogácsák is
Elöl nincs gond vele. ET-ben 33 az már eléggé az éppen sőt talán már az amikor az ívből hátul le kell venni egy kicsit de ennél nagyobb ET-s felnikkel nincs gond. A J-s szám az elvileg a felni szélessége colban, a gyári az 5J.
Egyébként meg: [link]
-
buherka
addikt
Kis pénzmagot le kellett volna akasztani róla
Ilyenkor be kell fenyegetni, hogy hívod a Police-t...mindjárt beszarnak
Mert ezt a lököst minimum el kell vinned egy műanyagoshoz, aztán telibe kell hogy fújassad.
20K, ha normálisan megcsináltatod.
Az még rosszabb, ha elment a hátsó rész is...nézd meg, hogy rendesen csukódnak az ajtók, tehát nincs e szorulás. Legrosszabb esetben huzatópad is játszikMássz is be alá és nézd meg, hogy a lökös mögött nem e hajlott meg valami lemez. Nehogy bemenjen egy résen a víz, mert akkor hamar tud rohadni a szerkezet.
-
eddie88
csendes tag
Sziasztok,a segítségetekre lenne szükség!Na szóval: alufelni vásárlás előtt állok van egy E-kadettem,de nem tom h milyen méretüt kéne venni,nem értek hozzá nagyon
15-sbe vagy 16-sba gondolkodok,de nem tom h milyen lenne jó,milyen tűréshatár van gondolok itt et számra(annyi h a gyári et49)de pl az et40 alámegy stb..?meg "j" számra,szóval ha valaki le tudná írni nekem h pl 15 vagy 16os felni milyen egyéb méretekkel rendelkezzen,hogy alá tudjam tenni ív kalapálás kinlódás nélkül nagyon megköszönném,üdv mindenkinek -
wwhy
veterán
Mi rosszra számíthatok, mert tegnap kicsit utolérte a kis Corsámat egy bolgár kamion
álltam, és hátulról utolért
Szerencsére tényleg kicsit, bal hátsó részén a lökhárító repedt, de nem szakadt le stb.
van vkinek esetleg tapasztalata, eljárás stb. -
-
buherka
addikt
Szóval raktál bele katit...jól van.
Nem lehet, hogy azért eszik ennyit a járgány, mert sokáig megy az autómata szivató? Mivel lassan melegszik fel a vized.
Thermosztát?Az mondjuk tény, hogy amikor kiállok a garázsból és kiszállok, hogy becsukjam a kaput...mire visszasétálok a géphez, már el is halkult a szivató...szóval nekem sokáig tuti, hogy nem megy
Viszont a vizem még mindig 94 fok, az óra szerint
, de már ez sem érdekel
-
a szerelő szerint furni kellene,és dugókat is cserélni,gyürü cserék.
nem a legolcsóbb megoldás.számolgattam,és a blokk csere mellett döntöttem.
találtam közelebb egy blokkot.igy nem találkozunk személyesen (egyenlőre).
köszönöm a felajánlást.
alakul a helyzet.
odaadja 10k-ért. oda-vissza 170km az út.
vectra-s barátaimtól kaptam az infót,igy megbizható a kolléga akitől elhozom.
ők már többször is boltoltak vele.
holnap délután le is zajlik a fuvar.
azt mondta a szerelő szerdára kész az autó.
én meg utána utazhatok vissza pest mellé melózni.
majd talán hétközbe hazajövök érte,mert éjszakás vagyok és szombat reggel
éjszakás után eléggé szar lenne buszra várni mindenhol.
lassabb is rosszabb is drágább is,mint kocsival. -
TasiA
senior tag
válasz
buherka #6067 üzenetére
Az nem ugyan az, mint mikor beindítod Pesten reggel, elgurulsz a forgalomban 4km-.ert, aztán leállítod. "Ja...otthon fűtött garázsból indulok...eheh " Ez meg NO komment! Dokarnak a városi jött ki ennyire magasra és város alatt tényleg várost ért. Sokaknak a vidéki elgurulgatok a boltba, meg a melóhelyre a városi fogyasztás, mert ugye nem mindenki lakhat nagyvárosban.
Csak hát szerintem azért nem lehet alapozni teljesen az ilyen enyém eszik ennyit, erre valaki ÚR ISTEN az kúrva sok, mert enyém meg csak ennyit összehasonlításokra, mert ugye teljesen mások a körülmények.
-
buherka
addikt
Nagyvárosnak megfelel számodra mondjuk Budapest.?...mert én ott melózok és Gödről járok be
Szóval ez szerintem vegyes használat...és bizony rövid utakat teszek meg vele és még a büdös életben nem evett meg nekem 9 litert ez az autó. Persze nem racingolok, meg nem passzírozom neki és nem hajrázok az egyik piros lámpától a másikig.
Csak szép nyugdíjasan"tojással a lábam alatt"
Meg is őrülnék ha 9 litert zabálna az autóm.Ja...otthon fűtött garázsból indulok...eheh
-
TasiA
senior tag
válasz
buherka #6063 üzenetére
"nekem, most télen 7-nél nem eszik többet. Vegyes használat mellett."
Kinek mi a vegyes? Nem mindegy hol és hogyan használod. Egy nagyvárosban rövid utakon símán hozzádhatnál +2 litert.
Amúgy meg az 1.6-okkal van sok baj, ez viszont tény. A többivel csak akkor van gond, ha sokszor rövid utakon használják és elkoszolódik az EGR + környéke. -
buherka
addikt
válasz
Winner_hun #6059 üzenetére
muszály
Dokar...nekem, most télen 7-nél nem eszik többet. Vegyes használat mellett.
Jövő héten megyek Kavicshoz Debrecenbe és lemérem, hogy hosszútávon mennyit eszik
Én eddig semmi rosszat nem tudok mondani az ECO TEC motorra...pedig annyian szidják, mint állat
Amúgy már raktál bele katalizátort?...vagy még mindig anélkül járkálsz? -
TasiA
senior tag
válasz
Winner_hun #6059 üzenetére
Jól van ügyes vagy! Sajna ez van, én már csak ilyen tanulatlan vagyok! Biztosan téged is mindíg kijavítgatnak, mikor valamiben nem vagy jó!
-
TasiA
senior tag
F Astra jellegzetessége. Ilyenkor télire nincs nagyon szükség a pollenszűrőre, vedd ki. Csak kell egy "szűkítő", mert nagyon fog betódulni a levegő. Se perc alatt meg fognak szűnni a párásodási gondok. Ha meg jön a jó idő, visszarakod. DSZ szűrőre meg vezzess a kipufogó környékéről meleget, vag vakold le az elejének a bal oldalát, hogy ne nyomuljon annyira a hideg levegő.
-
ez sem lesz olcsó mulatság.
ennek is pont decemberben kellett kijönniráadásul messze is vagy.
nem tudom mi lesz még.kérdés:
legutóbb mielőtt le volt véve a hengerfej,inditottuk és a levegőszürőben puffogott
és emelgette a dobozt.
ez azért is lehetett mert visszadolgozott a hibás szelepzárás miatt ?
lehet hogy érdemes volna csak próba képpen visszatenni a HF-t
és ugy mérni egy kompressziót ? -
dokar
addikt
nekem is nekem is nyomni kell: hátsóablak fűtés + világítás + fűtés...
mert reggel és este vezetek, ekkor télen sötét van. továbbá párásodik is mint az állat és a DSZ miatt alig melegszik.egyébként ma megtoltam. azt hittem a 3-ast kell elváltanom, közben az már a 4-es volt.
-
TasiA
senior tag
Nekem most 10-11 a városi. Amikor kkollegámnak volt olyan mint tiéd csak kombiba+klíma annak 12 körül evett télen. Viszont ő ilyen Májkül Nájt típusú embör, amit csak lehetett, minden gombot nyomkodott a kocsiban Szal párátlanítás klímával, ablak+tükörfűtés, ködlámpa, stb..
-
dokar
addikt
na erre varrjatok gombot, Astra fogyasztása:
városi (5-6km-es utak): 11.4 liter
országúti (120-130-as tempó): 6.0 liter -
beszéltem a szerelővel.
rendbe tették a HF-t,szimering cserék,2 szelep csere.
viszont a blokkban gondok vannak.
a 2-es 3-as hengerbe igen könynen leszaladt a benzin.
sérülés nem látszik a falán,de nagy váll van.
el vannak kopva a cuccok.
lehetőségek:
furás,gyürüsor és dugócserék.
vagy másik motor ill. blokk.az a baj,sztem már hiába rakná rá a felujitott HF-t.
4-es kompresszióval meddig "élne" a motor ? -
KrAt
veterán
Ma kb 3 órát tisztítgattam kicsi kocsim
Nem is tudom, mi lenne, ha történne valami vele..
Valszeg az én életem is gyökeresen megváltozna..
Mondjuk sajna pénteken megvolt rá a lehetőség..Astrás felbaszta az agyam, 120 körül a soroksárin kurvára megcsúszott a segge egy kis kanyarban.. Szerencsére ösztönből ellenkormányoztam, nem gondolkozásból, és megfogtam..
-
-Nemtom-
őstag
hi, ha valaki tud/látott eladó 2db 14" kadett gt lemezfelnit (hármszög lyukas, csillag alaku)
dobjon meg egy pü-vel pliz. -
_seth_
veterán
válasz
deicide #6003 üzenetére
Én még állítgattam rajta + átkötöttem a mélyet mert eddig a front kimenetről volt hajtva és átdugtam a sub kimenetre így levehetem a mély hangokat és nem nyúl hozzá a sub kimenethez amit meghagyttam 125hz-es vágáson így most minden több kakaót bír el jóval és szebben is szól
Eddig cask bizsergett a hátam benne... na most jobb mint egy beépített hátmasszírozó
Ezzel a cuccal sokáig elleszek... ismét a karosszéria a korlát... pedig minden ajtó plüs kárpitos teljesen, külön szigetelés van alatta gyárilag, minden csatlakozó burkolva, rögzítve.. de ha tekerek egy nagyot a SUB-on... akkor megmozgatja az autó alkatrészeit
(persze kadett után ebben alig hallani valami nem kívánt zajt azért mégis csak nagy autó és nagyon masszív...)
-
TasiA
senior tag
válasz
akoska07 #6019 üzenetére
Alkatrésznek vettem. Akkor már ropi volt. Pörögtek, forogtak vele minden irányban, de kiszáltak kisebb zúzódásokkal. Az volt a baj, hogy nem volt bekötve az utas és szana széllyel verte a fejét a szélvédővel, meg a tetővel. Nekem arra kellett, hogy a fapados Vecimbe átrakjam a központit, elektromos ablakot, +tetőt. A mocit is akartam, de addigra már eladtam a gépet, oszt vettem 1 olyat, amiben gyárilag C20NE-van.
-
dokar
addikt
-
TasiA
senior tag
Én úgy választottam fejegységet annak idején, hogy kinéztem az ár kategóriát, azok küzül halgattam melyik hangja tetszik, majd jött a kezelhetőség. Én speciel útálom, ha 65 féle gombot kell nyomogatni, meg körbe-körbe kell menni a menüben, hogy újra hangosítani lehessen, illetve szeretem, ha belépkedek mondjuk a mélyig, vagy a sub vezérlésig, állítok, békénhagyom, akkor lépjen ki, és, ha később megint megnyomom a gombot, akkor ugyan uda lépjen be. Mert ugye a legtöbbször a basszust állítgatod. Számomra fontos volt a külön szub kimenet is, hogy ne a basszussal keljen + mélyeket előhozni a ládából. Utánna jött a szín. Én piros/ kéket választotam, hogy menjen a piros bellső világításhoz. Nekem a follyon ki a szemed kék nem jön be, meg zavar is este.
Na innentől kezdve azt választod, amelyiket csak akarod. -
a vezérlést kihagytad.
nem utolsó szempont.
#6004 dokar : az kellemetlen. javitható a gumi vagy csere lesz?
én a nyáron,jobb oldalon dupladefektet kaptam.
szerencsére volt itthon egy garnitura gumi felnin.
barátom utánam hozta és ugy tudtam vele hazajönni.
azokat nem lehetett javitani.
kapott négy új gumit,jóféle yokohama-t.
majdnem ugyanugy fogta az utat akkor is amikor esett az eső.
40k-ból megusztam -
Jóqtya
csendes tag
sziasztok
régi opeles vagyok (1.4 f caravan) és most beköszönt egy új (1.4 g caravan)
elég furcsának tűnik, de lehet az, hogy csak az első ajtóban van hangszóró? se csipogó nincs, és még a hátsó ajtóban sincs semmi. az f-ben azért volt 6 db
ha tényleg nincs benne semmi, milyet érdemes venni? nem vagyok audiophile, csak szeretem ha jól szól. -
dokar
addikt
kaptam egy defektet
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- sziku69: Szólánc.
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Horgász topik
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- ARC Raiders - Új előzetesen a hamarosan induló tech teszt
- Túra és kirándulás topic
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Bomba ár! Dell Latitude E6420 - i5-2GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 14" HD I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest