Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
veterán
válasz
Findzs #32098 üzenetére
Nekem az F-nél 100-nál kapcsol a venti nagyjából, a víz meg normál használatban 92 fokos.
Ennyire eltérne a G?
Illetve az enyémnél 90 az első kiírás, nem is tudnám hol a 85 - ha a G-ben ez látszik, akkor lehet, erre is tervezték.mod: na jó, látszik nálam is a 85, de az még nincs odaírva, viszont a vonás már ott van
-
adidas4death
aktív tag
válasz
Markizmark #32096 üzenetére
Hát sanszos, hogy akkor már megadta magát nagyjából, csak nekem leszedéskor tört le..
Gondolhatod, hogy a gumisnál mennyire nézik a 90nm-t felrakáskor
Kezd gondolkodóba ejteni egy saját nyomatékkulcs beszerzése..
Nekem is ez ugrott be először, hogy megfúrni aztán kitekerni, hát majd kiderül nemsokára. -
Markizmark
addikt
válasz
adidas4death #32090 üzenetére
Felrakáskor jól le lett tépve, mi? Elég ám 90Nm-el lehúzni.
Majd meséld el hogyan jött ki. Egyik ötletem, hogy fúrd meg, balos menetet vágj bele és úgy talán kijön. De jól küldd tele lazítóval.A másik a hegesztés lenne, de ha mélyen van akkor az nem játszik.
-
AMD Power
titán
Erre ki kéne menni majd!
-
zolikaDB
veterán
válasz
Gergőke88 #32084 üzenetére
Plusz kupé hűtőrács
Engem ne mzavar a fekete műanyagok megléte, és így az összkép szexibb, mintha OPC lenne(mert olyan van, ilyen meg hivatalosan nincs
)
adidas4death: csavarkihajtó -
adidas4death
aktív tag
Beletört kerék csavart hogy tudnék a legkönnyebben kiszedni? Lelazításnál sikeresen benne maradt egy része....
első körben házilag szeretném megoldani, aztán ha nem érdemes akkor menne szerelőhöz
Közepét megfúrni és szépen kicsavarni belőle majd mehet bele a másik?Vagy érdemes előtte egy menetvágóval átmenni rajta mielőtt beletolnám az új csavart?
-
zolikaDB
veterán
válasz
sziada5925 #32076 üzenetére
Tuti!
30 fok az a 0 fokhoz képest. Bevásárlóközpont parkolója. Ketten voltunk durván 240-250 kilóban, és nem lendületből mentünk neki az emelkedőnek
Nem azt mondtam, h nem bírja a 130-at agyig pakolva. Németországban a 160-at is bírta, kifele menet meg nem 1 gatyát vittem ki magammal, csak annyit mondok, hogy ez a kocsi a dinamikus közlekedéshez kevés.
És ehhez képest kajál becsületesen. Most, h elégedett vagyok vele, 7L/100km. Kopp-kopp-kopp.
A kollega megy évi 17000km-t, átlagosan. Az még mindig az a táv, ahova egy nagyobb szívóbenzin rendben van.
Tehát az a véleményem, hogy semmi nem indokolja az 1.4/1.6 kocsikat ekkora távra, amikor ennek árában van már 1.8/2.0 is.
Nyilván TDI, dCi, TDDI, PDTDI, CDTI, DTi nem biztos, h megérné, de azokról most nincs szó. (mindamellett, h pl nekem oké lenne, mert jobban tetszik a dízel "stílusa" és hajlandó lennék áldozni is rá.) -
gzbotii
nagyúr
válasz
sziada5925 #32076 üzenetére
En ma utazok egy 250km, 2 szemely, jo sok csomaggal. Kivancsi leszek, mennyire fekteti meg a kis kocsit
-
trassher
addikt
Nem heti 100at megyek az csak egy sima vasárnap mikor visszajövünk egyetemre. 2 hét alatt stabilan megyek 700km-t.
Na de azt ne mondjátok nekem hogy egy 90 lőerős kocsi nem bír el 4 személyt lomokkal mikor a lánykorában 67 lóerős swift simán bírja úgy hogy a vegyes fogyasztásom 5,3 liter. Főúton megyek vásárosnaményból debrecenbe mikor 4en vagyunk. 100km/h az utazó és sosem volt gond. -
zolikaDB
veterán
válasz
trassher #32069 üzenetére
Annyit ebben a temaban, h 1.4 90LE Astra sedan 4 fovel plusz 4 fo egy hetvegi csomagjaval KO, elozni nem kell, csak nyugiban csorogni 100-al, ha elered!!!
Ketten ocsemmel cirka 30 fokos emelkedon 3-ban megfulladt, ures, kezifek (kis panik), 1-2.
En azt mondom, h ha ugyis ennyire keveset megy az autoval, akkor siman jo egy 1.8-2.0 is.
A tortenem azert jo vmennyire, mert 1.4-1.6 kozott sok kulonbseg nincs, meg a kasztnik ia hasonloak meretben/sulyban. -
AMD Power
titán
válasz
Markizmark #32063 üzenetére
Értem.
gzbotii Köszi a visszajelzést.
Végre valaki.
-
-
gban
veterán
-
zolikaDB
veterán
Hasznal itt valaki 12V-os kis porszivot?
-
AMD Power
titán
87-88 az már szerintem elfogadható. De az igazi ez a 90 fok körüli érték....
Jelentkező egyenlőre egy se sincs az Október 25. találkozóra!?
vebbful: Nekem indítás után szépen felmegy ilyen kb 95 fokig majd gyorsan visszaesik 90 környékére. A hűtő venti olyan 97-98 fok körül már bekapcsol. Nyáron 1 órás dugóban sem ment föl 100-ig a mutató!! Szintén X14NZ moci.
-
#81556480
törölt tag
válasz
trassher #32048 üzenetére
Ez a veki amit linkeltél egy rohadt jó kocsi. Én egyedül használom 7-9 liter körül fogyaszt az 1.6
klasszisokkal jobb egy B vectra egy G astránál. Eleve magasabb kategória. Sokkal kényelmesebb, komfortosabb. Én is astra meg vectra között vacilláltam de egyértelműen nem vennék G astrát. Nekem az nagyon kommersz , és közel sincs így felszerelve. Na meg nagyobb. De ez szubjektív dolog. Mint az is hogy sokkal szebbMég annyit hogy a sajátomban 270e km van kb ami valós. És abszolút nem izgat mert semmiféle probléma nincs vele.
-
Markizmark
addikt
Nálam érdekes ez a vízhőfok dolog. X14NZ.
Városban műszer szerint 100 fölé megy simán. De akár egy dombon is. 90 alatt sosincs. Műszer szerint 100 fok fölött kapcsol a venti. Az a gyanúm, hogy rossz a műszeregységem, mert a kilométeróra is 30-al mutat többet, mint a kijelző középen. -
gzbotii
nagyúr
válasz
KonzolKartel #32055 üzenetére
És ezen, kb hova lőnétek be a 85 fokot?
Igazából az érdekelne, hogy az mennyi lehet, amikor az mutató megmozdul, illetve az első fehér csík és a 90-es jelzés között félúton.
-
SPF
senior tag
válasz
KonzolKartel #32055 üzenetére
Vagyis 85 fok alatt kezdjek csak aggódni... Köszi!
-
-
trassher
addikt
Köszi a válaszokat. Muszáj leszek kipróbálni egy vekit hogy milyen is. A piacon jolly jokernek tartott 1-es focus nagy kiábrándulás volt mert nem lehet benne rendesen ülni. Nem vagyok létra (184 cm) de a térdem végig a középkonzolt ütötte.
-
gban
veterán
válasz
trassher #32048 üzenetére
G-ből kaphatsz pár évvel fiatalabbat is (B Vectrából ugye 2002 az utolsó évjárat), meg lévén kisebb autó, jellemzően előfordul belőle kevesebb km-es is - gondolom nem mondok újat, Vectra - Passat - Octavia - Mondeo kategóriát az veszi újonnan aki picit jobban el van engedve anyagilag, és használja is, mert telik rá, és azért is veszi a nagyobbat, mert nem két utcányit megy vele naponta.
Vectrából, pláne ebben az árban épphogy 200 alattiak vannak, kevesebbel még neppertől sincs, ami ugye egyre utal - ez alá már tényleg nem tekerik, mert még ez is hihetetlen sokszor.
Ezzel szemben az Astrából kifoghatsz 100 környékit, 2-3 évvel fiatalabbat is, magánszemélytől.
Ha szigorúan az érzésre megyünk, akkor viszont egyértelműen Vectra -
trassher
addikt
Köszi a válaszokat viszont ebből következik a kérdés hogy:
Astra G 1.4 vagy Vectra B 1.6?Az astra bejön de ha a vectra jobb alternatíva akkor rámozdulok kicsit mélyebben arra a típusra is.
Továbbra is kell klíma, szervó, villanyablak, kp zár és a szokásos sallangok + legyen benne hely 5 táskának és ne egyen 8-nál többet vegyesben. Mielőtt jönnétek itt zafirával meg utánfutóval jelzem hogy az 5 táska, 5 ember felállást jelenleg 96-os ferdehátú swifttel oldom meg és elférnek persze kalaptartó nincs. Attól a csomagtértől kb a világon nincs kisebb személyautó kategóriában így gondolom a fenti 2 modell is megfelel ezeknek az elvárásoknak. -
trassher
addikt
Srácok b vectra 1.6 benzines sedanról vélemények? Valamiért nagyon olcsón adják az összes b-t, ennyire rossz lenne vagy szimplán ennyit érnek?
-
#81556480
törölt tag
válasz
gzbotii #32035 üzenetére
hát az enyém x16xel ami majdnem ugyan az csak 1.6 ban. Ennek kivül vana termosztát egy külső házban ( vagyis nálam így van) amikor megvettem nekem is 80-85 körül állt a hőmérséklet, aztán kicseréltem és 90en áll. Ezzel együtt lejjebb ment a fogyasztásom is ! MÉg annyit hozzátennék hogy néhány fokot a hőmérők is csalhatnak.
-
gzbotii
nagyúr
Na, hétfőre programálva vagyok olajcserére. Ti milyen olajat javasoltok hozzá?
-
#81556480
törölt tag
válasz
gzbotii #32020 üzenetére
Volt sok opel a családba ezek a régebbiek. (f astra, B vectra, B corsa) annak 90 fok körül kell lenni de inkább 92. Ha veszel gyári ÚJ termosztátot annak a papírján 92 fok van. Ha nem lennék ilyen hanyag , előkeresném a dobozt és lefényképezném neked. az x16xel 1 literrel többet fogyasztott amikor nem volt jó a termosztát és 80 fokos motorral jártam. Szerintem még a szerviz könyvbe is benne van. Azt majd megnézem neked. De én azt mondom cserélj termosztátot. nem nagy pénz. És meglátod. 70- 80 fok NEM JÓ
vezess.hu, opel fórum, google :
GM , opel motorok normális üzemi hõmérséklet, 80-110°C
ezen belül a te fajtád: 90-92°
(#32021) zolikaDB az oké, de a 80 nem jó, már az az 5 fok is sokat számít. ő meg 70-80at ír.
-
gzbotii
nagyúr
Napokban irtam itt parszor, hogy a Corsamban nem eri el a viz a 90°.
Megkerdeztem errol a dologrol (hogy ez normalis/egeszseges e a motornak) 3, eleg nagy autobuzi ismerosmet (autokereskedo, kamionsofor, fanatikus Ascona tulaj) valamit 2 autoszerelot, es mindenki azt mondta, ez okes.
Csak a jozan eszem es ti, paran itt a forumon irtatok az ellenkezojet.Akkor most mi van?
-
-
fero02
nagyúr
-
AMD Power
titán
Ez csak szerintem nagyon szép?
-
hdman
őstag
Lauda, Neked milyen kocsid van?
-
#81556480
törölt tag
Elmagyarázod miért kell? (tényleg, a leírtak után kiváncsi vagyok műszakilag mi indokolja)
ki lett véve az egész irányító kar ( ha ez a neve ? ) szerelő lemérte a két végét + menetszámolás. és ugyan olyan alkatrész került bele ( ugyan az a márka). Így nem változott elméletileg semmi. lehetne futóművet állítani . meg akkor már a másik oldalit is cserélni. hogy egy idősek legyenek.
De ki lehet azt cserélni probléma nélkül.Ezt azért is mondom mert a családi F astrában volt cserélve szilent, gömbfej meg talán stabilkar az elmult 10 évben ( ennyi ! ) és 1x elvittem futóműállításra és nem keleltt vele csinálni gyakorlatilag semmit
f astra. nem űrhajó.
(#32000) INMOTEP Szereztem lámpákat, jövőhéten megy a szett a festőhöz aztán épül a gép. Kap új lengéscsillapítókat, olajcsere, minden szűrő csere, tetőkárpit, minden van
Örülök neki, nagyon egybe lesz a gép ( b vectráról van szó )
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Horgász topik
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- ARC Raiders - Új előzetesen a hamarosan induló tech teszt
- Túra és kirándulás topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest