Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- E-book olvasók
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KonzolKartel
őstag
Van rá mód, hogy a BC-t vezéreljem, miután kiszedtem a gyári fejegységet? Gondolok itt valami adapterre, vagy panelre, amin lehet vezérelni. Vagy ilyen nem létezik, csak én örülnék neki?
-
Calogero
addikt
-
bicsigabi
tag
Sziasztok!
Vectra A-t néztem ki
ezen nemrég cserélték ezeket :lengéscsillapitó, féktárcsa, fékbetét, olaj, olajszűrö, levegőszűrö, vezérműszíj.Mi az amire figyeljek megnézéskor?
Mit lehet tudni a motorjáról?
A váltója ugyanolyan fos mint astra f-é?
Rozsda nem nagyon van rajta, végig garázsban tartották.üdv
Bence
-
válasz
KonzolKartel #20089 üzenetére
Lehet az izzítórelé is. Az szokott villáskulcsot dobni.
-
zolikaDB
veterán
válasz
KonzolKartel #20089 üzenetére
Bizony, azt mondja, bibis az autó. De ez bármilyen hibára vonatkozhat, általános szimbólum.
Kicx: adott a gyári hangszóró. Annak a membránja pont annyit leng ki, h ne érjen bele a rácsba/kárpitba, hátul a mágnese is akkora, h elfér tőle az ablak, és nem ér a lemezhez sem.
Ellenben ha megnézed a Kicx 6020-ast, batár nagy mágnese van, egy hangszóró 2kg, öntvénykosár. Ezt beteszed a gyári helyre, értelemszerűen nem tudod az ablakot felhúzni/leengedni. Nem tudom, de nem kizárt, h így nem ér a rácsba. Ezért kell gyűrűvel kiemelni. DE. Ha kiemeled gyűrűvel, akkor jó lesz az ablak-téma, viszont beleér a rácsba. G Astránál 65mm a max, gyűrűvel lehet játszani, h a 70 körüli beférjen.
Namármost. Ez 76mm mély, a membrán pedig 4mm-t leng ki max (Xmax=4mm), tehát jó kis helyet kell neki barkácsolni.
Megfelelő erősítővel, jól kiszigetelve az ajtót, oda lehet állítani pár mélyláda mellé.
De amúgy nem ajtópanel lesz nagy tétel. Rodolphonál 17k egy pár.
Te hány csatis erőt vettél hozzá? Bi-amp-al akarod használni, vagy aktívban? -
KonzolKartel
őstag
Persze a lényeg amiért írtam ide, azt eddig elfelejtettem feltenni.
2004-es H Astra-m van, 1.9-es diesel. Egy hete hoztam el, és reggelente nehezen indul.
Ma már az lett a vége a dolognak, hogy le is merült az aksim az eddigi indítózások miatt.
Izzító lámpám nem villan fel gyújtásnál. Cserébe viszont az első kb. 1km-en végig ég egy autó szimbólum, aminek a közepén merőlegesen van egy villáskulcs. Gondolom ez azt jelenti, hogy menjek szerelőhöz.
Valószínűleg az izzító gyertyákat kéne cserélni? 4db izzító gyertya van benne, vagy csak 1db? -
válasz
KonzolKartel #20087 üzenetére
Nem lehet barkácsolással megoldani. Elveszik a hangzás. Többet vesztesz a cserével, mint nyersz.
-
KonzolKartel
őstag
válasz
KonzolKartel #20086 üzenetére
Közben kiderült, hogy van itt esztergomban is, ha szükséges.
-
degu
senior tag
Elmeselek egy kis tortenetet az Opelemrol,ami kisse hihetetlenul fog hangzani,de...Isten bizony-megtortent.
Reggel siman elindult a kocsi.Megerkeztem az Isten hata moge-egy oregek otthonaba,es amikor a mamit el akartam vinni a templomba /hogy eleteben-talan utoljara-meghallgassa a miset/...a kocsi egyszeruen nem indult el! /Minden elozetes jel nelkul/
Felhivtam egy ismeros autoszerelot,aki a legkozelebb,de egy masik varosban volt,a ficko kocsiba pattant,bebikazta a kocsit,megmerte,hogy van-e toltes,ezutan kozolte,hogy az aksi roggyant le,es elmagyarazta,hogy hol van a legkozelebbi bolt,ahol kaphatok egy uj akksit,amit csak be kell rakni a rossz helyere..es haway!
Es ezutan...egy fillert sem fogadott el!
/Azt hittem hirtelen,hogy nem Magyarorszagon vagyok.../
-
válasz
KonzolKartel #20079 üzenetére
Nem standard forma/méret. Átalakító kell. Akkor 16-os belemegy.
-
KonzolKartel
őstag
Megtudnátok mondani, hogy egy Opel Astra H-ban mekkorák a gyári hangszórók?
-
zolikaDB
veterán
válasz
Watson25 #20075 üzenetére
Érdekes. Az AC pumpa beindul, amikor ráadod a gyújtást? Búgó hang az ülés alatt?
Nekem ugyanilyen hibám volt meleg motornál, csak ott indult a kocsi, és üzemi hőmérsékletes leállt. A computer jelzett hibát, a saját hibáját, ugyanis tönkrement. Csere lett belőle.
Esetleg dugulás a benzinpumpában/csőben? -
Watson25
tag
Sziasztok!Van egy 2000-es évjáratú g astra.Tegnap óta nem indul be.Benzin van benne, aksi jó, oninditó forgat. Én a benzinszivattyúra gondoltam, hogy nemmukodik. Hol található ennél a típusnál a szivattyú?Vagy esetleg más ötlete, hogy milehet a gond?!
-
adorjant
őstag
válasz
bambano #20067 üzenetére
Én is most végeztem a gumisnál,nem volt egyszerű menet,legutóbb a fékcentrumnál volt levéve a kerék,és nagyon ügyesen,és alaposan meghúzták a csavarokat,egy olyan légkulccsal tudták végül levenni a gumisnál,aminek olyan hangja volt,mint amikor az aszfaltot verik fel...
A fékcentrumnál mindig történik valami,ami miatt elégedetlen vagyok,most sem cáfolták meg magukat... -
Pitu
aktív tag
egr szelep probléma okozhatja azt amit linkeltem? (hibajelzés mondjuk nem világít) [link]
Városban 30-40perc kocsikázás után sem tudom előidézni, így a szerelőnek is csak videót tudok mutatni. A zaj egyébként úgy hallom nem a vezérlés felől jön most. -
No, reggel áshattam elő a hó alól. Nem voltam rá felkészülve, hogy ennyi hó szakad le az éjjel.
-
zolikaDB
veterán
Csak azért linkeltem be, mert nagyon gyanúsan piri áron van...
-
TasiA
senior tag
válasz
bambano #20057 üzenetére
Ja ja, az sem poroszkálós, de már erősnek sem nevezném, max hazai viszonylatban egy közepes. Manapság mér némelyik 1.4-es is megy úgy mint az enyém. ( az más tészta meddig és mennyire pörgetve) Ennek is tolom mindig, mi lenne velem egy OPC-ben ?
Lehet a majdnem 9 órás haza utam meg lenne 7 alatt is
-
bambano
titán
nem tolnád neki, mert nincs rajta tolólap és mindig mennek előtted. egyébként neked 2 literes vectrád van, ha jól emlékszem, azért az se teljesen poroszkálós gép.
(#20056) _seth_: tesztekben... nekem eddig 28 l/100km volt a rekord, Pesten, dugóban. de végülis nem azért nincs pénze, mert sokat eszik, hanem egyáltalán nincs pénze.
-
_seth_
veterán
válasz
bambano #20054 üzenetére
Tesztekben 14-17 körüli értékeket találtam ami azért egy átlag autóénál akármennyi is a súlya nagyobb. De változatlanul pusztán arra akartam célozni, hogy divat nálunk sportkocsit venni hitelre amiből pont az ilyen keveset futott autók kerülnek ki pár év alatt mert nincs pénz tankolni... akkor sem lenne a többségnek ha fele annyit enne annyira sokba van kifizetni. Persze van akinél ez nem így van de amennyi idióta van ebben az országban... Pontosan a BMW 710 esete... ha lenne 3 hengeres 1 literes de 7-es bmw akkor azt is megvennék nálunk, hogy nagy autó legyen de kis fogyasztással
-
bambano
titán
válasz
_seth_ #20052 üzenetére
oké, de tudnék sorolni olyan, átlagos családinak tartott autókat, aminél ez az opc vectra kevesebbet fogyaszt, meg egy csomó olyat, amihez képest alig fogyaszt többet. főleg, ha a tömeget is figyelembe veszem.
szóval amikor kiderül, hogy a fogyasztása x liter, azért arra is gondolni kell, hogy 1600+ kiló, nem 1100, mint egy g astra.
zafit egyszer vezettem tartósan, a hideg kirázott tőle.
-
Faterkam
addikt
Sziasztok!
Egy Astra H-ra kéne téli gumi szett, 4db, 196x65 R15. Valakinek tapasztalata? Normális áron milyen márkát érdemes nézni? (15eFt/db körül)
Ezt találtam, de nem ismerem őket: [link]
Ebből igazából a HANKOOK Ice Bear W442, FULDA Kristal Montero 3 és a BARUM POLARIS 3 amit nézegettem árban.
-
zolikaDB
veterán
OPC Zafira 1.3m-ért -> [link]
-
degu
senior tag
Astra F classic 1,4-es benyas moci.
Letort a tolatolampa-kapcsolo.Beszereztem egy uj, megfelelot.
Kerdesem az,hogy siman kicsavarom egy 19-es kulccsal,es becsavarom az ujjat,vagy van valami,amit ehhez tudnom kene?/Olaj kifolyik kozben,valami rugo kiugrik,valamit berakaskor a helyere kell passzitani,stb?/ -
Greyfoot
tag
válasz
crazyszanyi #20023 üzenetére
Azt tudod, hogy az üzemanyag rendszer nyomás alatt van?? Cső lehúz csak úgy=katasztrófa is lehet...
-
bambano
titán
válasz
_seth_ #20037 üzenetére
egy kétliteres opel motornak nem kéne rommá kopni 230k kilométeren.
a hengerek-dugattyúk állapotát sűrítési nyomás mérésével lehet ellenőrizni. viszont a dugattyúgyűrűk környékén nincs nyomás alá téve az olajozás, tehát hiába lenne esetleg kopott a dugattyúgyűrű, az nem okozná, hogy nincs olajnyomás, az magas olajfogyasztást okozna.
emlékeim szerint a főtengely csapágyazás környékén vannak olyan furatok, ahol nyomás alatt megy az olaj, illetve a hidrotőkéknél. de lehet, hogy tévedek.
-
_seth_
veterán
válasz
bambano #20036 üzenetére
Tapasztalt szerelő arra sem vágta rá, hogy egyértelműen az lenne az okozója. Kopott mindene ahogy 230e km után lennie kell de nem lóg semmi, nincs is válla, ettől függetlenül lehet akkora kopása együttesen az alkatrészeknek, hogy az már gondot okozzon, gondolom én bár nem értek hozzá annyira.
-
_seth_
veterán
válasz
Jim Tonic #20033 üzenetére
Nem kizárt ez sem, ez is felmerült már nem egyszer hibaforrásként. Viszont ha szét van már bontva akkor érdekelne, hogy mi az ami 100%-ig összefügg az olajnyomással és azt cserélném. Jelenleg nem a motort felújítása lenne a cél hanem a beüzemelése. Ha rendben üzemelne akkor pár év múlva vagy felújításra kerülne vagy már úgysem lenne meg addigra az autó. Tehát ami mérés után átmegy a vizsgán és nincs vele gond azt nem cserélném. Csapágyakat nem ártana mert azt mindenhol látom, hogy előfordul mint hibaforrás ha olajnyomásról van szó. Hengerfejben is írnak sokmindent de, hogy ott is mi az ami felelős lehet az olajnyomásért azt sajnos még nem tudom. Hidrotőkéket ki lehet takarítani, ha kell akár cserélni belőle de ez sem az olajnyomással kapcsolatos alkatrész.
-
_seth_
veterán
válasz
Greyfoot #20031 üzenetére
Szerelőnél van az autó jelenleg(eddig vártam arra, hogy majd találok egy tuti motort de meguntam, viszont nem szeretnék csak 1 emberre hagyatkozni javítás terén). Ott lett műszerrel mérve az olajnyomás. Valamint hallani is lehet és látni is az olajbetöltő nyílásnál, hogy nincs olaj azon a részen és kattognak a szelepek. A motor jelenleg teljesen darabokra lett bontva és annyit a szerelő is megállapított, hogy nem látni egy alkatrészt sem amiről ordítana, hogy annyira kopott, hogy ez okozhatja a nyomás megszűnését. Olajszivattyú csere után kb 40 km-ig jó volt, néha felvillant az olajnyomás visszajelző de el is aludt és a hangja is rendben volt, amikor ismét égett folyamatosan és a hangja is erősödni kellett le is lett állítva azonnal.
TasiA: köszi eddig is -
Greyfoot
tag
válasz
_seth_ #20025 üzenetére
Kicsit hiányos így az info, és bár nem vagyok szerelő és már Opelem sincs de azért értek az autókhoz.
Honnan veszed, hogy nincs nyomás? Visszajelző? Magas fordulaton ha nincs nyomás menetközben az nagyon gallyra teheti a mocit, azt írtad atomjaira bontva tip top a mtoor állapota.
Ezt, hogy érted? Dirib darabra szedted a motort?
Szabad szemmel a furatot és dugókat ellenőrizni nagyon nehéz, persze általános képet lehet kapni, ha nincs "válla" de ez lejjebb nem mutatkozik ilyen egyszerűen. Minden gyártónak vannak gyári tolerancia értékei, ezeket érdemes lenne letöltened és ha már a motor szét van hajítva ellenőrizni.Ha magad cserélsz mindent, úgy nem egy nagy tétel a motor generál, gyűrűk, csapágy(ak), tömítések, szimeringek,vízpumpa, vezérműszíj mind mind anyagárban, én majdnem mindig a felújítás mellett vagyok. Egész egyszerűen tudni fogod, hogy a motor fel lett újítva, szemben egy bontott csirkével ami bármikor elengedheti az olajat vagy csapágyas lehet stb..
Ha a szivattyúd cserélve lett akkor az is lehet, hogy az olaj nem tud feljebb tornázni(ilyenkor valahol azért utat fog találni) vagy egyszerűen elfogy.
-
_seth_
veterán
válasz
Szplöttyy #20028 üzenetére
Sajátomba nem kell semmi, bőrkárpiton (amit nem is szeretnék) és a napfénytetőn (amit pedig nem egyszerű berakni) full extra
Kimenni ausztriába, megvenni kint egy autót, az autó papírjai + a jelenlegibe átvezetni a motorkódot + az sem tuti, hogy hibátlan lesz, sajnos arra jöttem rá, hogy amit kiszednek és úgy árulnak annak 90%-a külföldi aminek a papírjai vagy jók vagy nem, többnyire nem de ha mégis akkor a motor ára nagyon húzós. + Nem tudnám hol tárolni sem a donor autót. Egy autót már kiárultam, sokáig tartott, kevés pénz jött be sok utánajárással
Ez annak jó aki erre van szakosodva.
-
Szplöttyy
senior tag
-
_seth_
veterán
Ha ezeket cserélem mennyi az esély arra, hogy jó legyen a motor szerinted? Mi lehet ami ezeken kívül még bekavarhat? A motort atomjaira bontva nem látni számottevő kopást sehol sem, hengerek rendben vannak. Olajfogyasztása a hiba előtt 13e km alatt volt 1 liter, és benzinből is takarékos volt. A héten leülök a szakival megbeszélni a dolgot, mindenesetre teljes nagy felújításba biztosan nem fogok bele mert értelmét sem látom és anyagilag sem támogatnám viszont jövő év elejére már kell az autó, eddig elvoltam nélküle de ez is változik.
-
TasiA
senior tag
-
_seth_
veterán
Adott egy vacak motor, nincs olajnyomás amikor meg van emelve a fordulat, ha beindítom és csak jár alapjáraton akkor akár órákig sincs vele gond majd ha odalépek a gázra utána már nincs nyomás. Olajszivattyú kompletten már cserélve lett. Mi az amit egy motorgenerálnál feltétlenül el kellene végezni, hogy meg legyen mentve a motor? Már elegem van a sok papír nélküli meg aktív angol-szlovák forgalmis "eladó" vagy épp lopott motorokból és a hibátlan csak beletört egy gyertya meg hengerfejes de menthető jellegűekből... lehet feltámasztom azt ami megvan.
Milyen költsége lenne? Gondolom a blokkot érdemes felújítani ami nálam az olajnyomás probléma miatt ha jól sejtem főtengely csapágy valamint hengereket felfúrni. Ilyenkor dugattyúkat cserélnek vagy csak gyűrűket?
-
-
Tomoty
senior tag
válasz
Jim Tonic #19992 üzenetére
Én váltóban próbáltam.
A híres (inkább HÍRHEDT) F17-es váltóm 7000-es fordulat felett 2-esbe 3-asba berakáskor gyakran megszámolta a fogaskerekeket. Gondolkodtam, hogy vagy váltót cserélek, vagy kipróbálom ezt a Xado löttyöt 2000Ft-ért (és majd utána cserélek).
Meglepődtem, de most ok.
Biztos valami "nitritező" lötty van benne (nem vagyok a felületkezelésben túlzottan jártas), de ez az fémkerámia újraépítés rizsa szerintem. -
bambano
titán
-
válasz
crazyszanyi #20016 üzenetére
Jó kis munkadíj. Semmire nem kell figyelni, csak hogy rendesen rakd a helyére a tömítést, és hogy ne tépd túl a csavarokat. Kb. 10-15perc.
-
adorjant
őstag
válasz
crazyszanyi #20016 üzenetére
Szerintem a munkadíj picit sok...
Képek alapján nem nagyon van útban semmi,maga a művelet így nem tart sokáig,az alkatrészár reálisnak tűnik.
A szerelést ettől függetlenül inkáb rutinos emberre bíznám. -
crazyszanyi
csendes tag
Hello.
Van egy opel sintra 2.2 benzines autóm. Szelepfedél tömítést kellene rajta cserélnem!
A szerelő azt mondta,hogy 6500 ft a szett,és 6000 a munkadíj. Ami nem is lenne túl vészes,de csak 2hétúlva tud fogadni. A kérdésem az,hoy otthon magunknak nem lehet kicserélni? Ha igen mire kell figyelni? Üdv
-
-
R. Bagoly
csendes tag
Hali!
Van egy a Opel Astra H 1.7 CDTI autóm. Hétvége óta azt produkálja, hogy véletlenszerűen kigyullad a szervizlámpa és az ESP visszajelző lámpa egyszerre és ettől fogva csak alapjárat van, a gázpedálra nem reagál. Ha ekkor leveszem a gyújtást és újra indítom a motort, semmi baja pár kilométeren keresztül.
Az interneten rákerestem erre a problémára. Több fórumon is kérdeznek pont ugyan erről a problémáról. Tehát ebből gondolom, hogy az én autómnál sem egyedi eset ez.
De megoldást, vagy hogy mi okozza sehol nem írnak rá. Van ahol azt írják, hogy gázpedál szenzor hibát ír ki hibakód alapján. Ennek a cseréje nem olcsó, és után is fennállt ez a probléma.Van aki esetleg találkozott itt már ilyennel és van valami ötlete?
-
bambano
titán
válasz
#TOTTI #20009 üzenetére
nekem a sógornőm egyszer mágneses üléshuzatot? ülésbetétet? vett ajándékba. két ilyen lapból állt, gumírozott szalagokkal lehetett az ülésbe rögzíteni, és mágneses gömbök voltak beleapplikálva.
Nem tudom, hogy mit csinált, nem tudom, hogy hogyan működik, de valamit csinált. Egy 100 kilométeres út után ketten szedtek ki a kocsiból, annyira tönkrevágta a hátamat az a dög. Pedig máskor mosolyogva lenyomtam egy ezrest.
Szóval valamit csinál, arról kifejezetten nem vagyok meggyőzve, hogy jót. Sőt.
-
hdman
őstag
Ha már a kenceficéknél tartunk: használ valaki spurit? Az autójába persze
-
bambano
titán
válasz
Jim Tonic #20000 üzenetére
Oké, akkor onnan induljunk ki, hogy van egy motorod, amibe beleöntöttél valami kemény kerámia trutyit, ami a motorban keletkező nyomás beledolgoz a fémbe, majd a motorban keletkező hő hatására az anyag átalakul egy fém-kerámia ötvözetté.
és ugyanettől a nyomástól és hőtől nem olvadt egybe tömbbé a motorod, mielőtt beleöntötted. ahha.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotó állvány eladó
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest