Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz
ArthurShelby #84085 üzenetére
Mire én kifordultam, már szép előnyöd lett, mivel hideg volt a moci, így a cipőzés esete nem jöhetett szóba, hogy beérjelek, így melegítettem az X lovat, ahol X>101(x2) Le
, amikor a lámpa után megpillantottam jobbra a bozótosban rejtőzködő fotósunk szemén megcsillanó súrlófényt, én akkor lenéztem, és a mutató 65-öt, a GPS pedig 61-et mutatott.
Gondoltam is Rád, remélve hogy a töltőnyomás még addigra nem jött meg, és nem durrantál bele. Szorítok, hogy így legyen. -
Tikakukac
titán
válasz
Declare #84087 üzenetére
Ha ez egy így tervezett motor és ilyen tűréssel dolgoznak, akkor ez egyszerűen ilyen. Tudnék mesélni szivárgó áramokról és tűrésekről. Van egy szint ami fölött nem lehet, de, hogy alatta ki mit csinál, az a gyártóra van bízva. Ha szerinte ennyi belefér, akkor ennyi belefér. Meg mondom, ezeket kideríteni qrva nehéz, mert benzinnel fellocsolja úgyis a motor. Üzemszerűen ennie kell valamennyit, semennyi olajfogyasztás nincs. Nem látható esetleg, na olyan van.
-
KrAt
veterán
válasz
BigBlackDog #84095 üzenetére
Azok a kamerák BKK-s kamerák, nem kell félni, KKEP nincs ott.
-
HoppMaster
aktív tag
Olyan kérdésem lenne, hogy a bagy 2 DIN-es CD30 Mp3 fejegységehez hol találok csatlakozót?
Bontóba nem találtam eddig sajnos. -
Petyyyyy
addikt
válasz
ArthurShelby #84085 üzenetére
Látod-látod, mindjárt jól jött volna az a 101 tagú ménes. Azzal nem lehet gyorshajtani.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #84093 üzenetére
Itt mondjuk hatvanas tábla van kint a képen. Mérést a kép utáni parkolóban láttam párszor már. A fix kamerák, amikre én emlékszem, meg valahol itt szoktak lenni. Tudomásom szerint ezek figyelik a sebességet (de még nem próbáltam ki
).
Nem tudom mennyit csal az órád, elvileg valós 75 km/h-ig jó kell legyél.
-
Declare
őstag
válasz
B-L-A-C-K #84091 üzenetére
Ezert irtam en is, mert en a környezetemben nem tapasztaltam ilyen "normalis olaj evest". De mondjuk idösebb autorol is volt szo a kommentben....szoval ez igy összeallhat.
Am, persze, h beleirja, igy letudva a gond....meg nezd a jo oldalat, ha 10k km alatt megeszik 6 l olajat, nem kell olajcserevel bibelödnöd
-
ArthurShelby
addikt
válasz
BigBlackDog #84090 üzenetére
Nem sokkal az első lámpa után. Kb 90-nel mentem (traffi), aztán kb 70-nel (fix) (óra szerinti felfele kerekített értékek)
Remélem, hogy igazad van (70-es szakasz, csak forgalmat néző kamera), és mindenhol pont megúsztam. -
proof88
addikt
válasz
BigBlackDog #84078 üzenetére
Hát ez nagyon durva
Sosem láttam ilyet. És ha úgy áll a Nap / kedv, előre lehet húzni a napellenzős részt a tükörig? -
B-L-A-C-K
titán
Én az Insivel mióta nálam van ~17 ezret mentem, 2 olajcserém volt, de egy deci se hiányzott belőle egyik cserénél sem. Amúgy a kocsi útmutatójába az van hogy 1000km-enkénk 0.6l olajfogyasztás lehetséges:
Ezt én értem amúgy rosszul, vagyis a gyártói adatt szerint az nomrális hogy 5 ezer km után hiányozhat 3 liter...?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #84085 üzenetére
Asszem 70-es korlát volt azon a szakaszon (van egy tippem, hogy hol mértek). A fix kamera nem traffi, ha jól tudom, csak a forgalmat nézi.
-
Declare
őstag
válasz
adorjant #84074 üzenetére
Igen ez igy van
Viszont nekem az 1,7 cdti nem evett olajat. Meg amugy sem öntögettünk a csaladban soha olajat autokba....lehet ezert erzem furcsanak. Raadasul ugye itt sima szivo benzinröl beszelünk. Egy turbos autonal egy fokkal jobban erthetö szerintem, de egy sima szivobenzinnel
....nekem valahogy akkor se szimpatikus ez, hogy olajoskannaval a csomagtartoban közlekedjek....
Mint irtam ugye a ceges passat ugyan ezt csinalja....24 k km van az autoban es bö 1 liternel tart...nekem ez nem gyere be kategoria.
(#84079) Tikakukac hat ha valaki erre azt mondja, hogy ok, akkor az megerdemli a sorsat
benzinnel locsolnam körbe, aztan begyujtanam fel a gyarto kapujaban azt az autot, ami nekem 10k km alatt megeszik 5 liter olajat
azert a hülyeseget sem szabad elfogadni es benyelni.
(#84083) pvt.peter a fenti valasz ide is passzol
akkor ezek szerint nem rendellenes....mondom csak a jo szandek vezerelt, azert irtam amit irtam
de akkor ugy nez ki, ennyi benne van.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Szada85 #84076 üzenetére
Jó kis tali volt, jókat beszélgettünk.
Számomra a szájíz a végére elég rossz lett, mert természetfotósok valószínűleg rendesen elkaptak, ráadásul utána még lehet a fix trafi is. Nem voltam 100%-os hirtelen utána, hogy mindenre figyeljek. Nem is rúgtam el nagyon, szada85 jött mögöttem, ő látta mennyire vadultam (szerintem nem, de majd elmondja).
Szóval most félve várom a postát...Egyből ott voltak a lámpa után (én meg lendületből mentem, mivel zöld volt a lámpa, és este már nem nagyon volt forgalom).
-
pvt.peter
őstag
válasz
Declare #84072 üzenetére
Jaa világos
Tehát precízebben fogalmazva: 11.000 km -enként cserélte az olajat és a két csere között kb. 1,5 - 2 dl olajat töltött még pluszba bele.
Ahány ember, annyi félét hallok olajfogyasztással kapcsolatban
Azt azért vegyük figyelembe, hogy ez egy 14 éves autó, 210.000 km -rel a háta mögött.
Én nem vagyok egy nagy szaki, de úgy gondolom, hogy 11.000 km alatt 2 deci olajzaba az nem olyan sok.
Valószínűleg kifogok majd próbálni más olajat is, ha összejön a mai nap folyamán az adásvétel.
Köszönöm a válaszokat -
athomi
veterán
válasz
BigBlackDog #84078 üzenetére
Ha ez kavicsot kap az mibe fáj?
-
Petyyyyy
addikt
Ave nép!
@topiktali: csakugyan elég jól sikerült a meeting, shame on me hogy nem voltam valami fitt. De sebaj, így legalább nem akadt az ekétek semmibe.
Köszi mindenkinek, aki kigurult.
Ami a verést/pofonosládát illeti - ami késik, az nem siet. Csak mondom.
A km-ek tekintetében pedig - az összes IS benne van az Astra-ban. Hétvégén teszek mellé, le kell járatni a ménest.
-
Tikakukac
titán
válasz
adorjant #84074 üzenetére
10k km alatt 2 decit minden motor meg fog enni. Max benzinnel pótolja. Ilyen olajfogyiért szerintem szinte mindenki ölni tudna. 0,5l 1000km-enként is némelyik motornál gyárilag is elfogadott, na ahhoz képest ez egy vicc. 60 kezemet összerakná a legtöbb tulaj ha csak 2 decit zabálna be neki is.
-
Szada85
aktív tag
válasz
BigBlackDog #84073 üzenetére
Részemrôl is köszönet mindenkinek, aki eljött, azt gondolom, hogy a hangulat jó volt, az autók még jobbak, Opelek széles palettája tiszteletét tette, és még két tiszteletbeli vendégünk is volt egy ugyan nem Opel, de annál patikább autóval. Nagyon jó érzés egy ilyen csapat tagja lenni.
Petyyyyynek külön köszönet, hogy nem akart agyonverni a szép új adagolójával, kár lett volna érte.(értem kevésbé, nyilván.
)
A mókavonatozás most elmaradt, legközelebb pótoljuk, mondjuk a sarok után a bozótosban bújkáló kék-fehér természetfotósok is biztos örültek volna 1-2 közelinek a lámpától elrúgva rólunk, de így most az is elmaradt (és ezt pótolni sem szeretnénk értelemszerűen).
-
proof88
addikt
válasz
BigBlackDog #84073 üzenetére
Kinek volt panorámaszélvédője? Arról van szó mint ami ennek a kocsinak van?
-
adorjant
őstag
válasz
Declare #84072 üzenetére
Lehet én nem vagyok túl szigorú, de szerintetek tényleg sok olajfogyás az, ha maxról lemegy 3/4 szintre két olajcsere között?
Nekem 1 litert eszik meg a szintén 1.8-as, Zafira A, de SZERINTEM 17 évesen nem ez az elsődleges szempont, pláne hogy új autóknál is igencsak rendszeres az ekkora mértétű olajfogyasztás -
BigBlackDog
veterán
válasz
Szevam #84071 üzenetére
+1, köszönöm a lehetőséget, élveztem én is a tegnapi talit, kellemes volt a hangulat!
Néhány frissen szerzett tapasztalat;
- A panorámaszélvédő abszolút hangulatos élőben
- Az a G Astra Caravan nagyon szép állapotban volt kívül-belül (mind a 101 lovacskájával), még egyszer elismerésem a tulajnak hozzá!
Őszintén meglepődtem, mikor kiderült, hogy mennyi a méter benne.
Sajnos a véhatot csak álló helyzetben sikerült szemügyre venni, de remélem, hogy legközelebb majd lesz lehetőség megfülelni menet közben (nyálcsorgatás on
).
-
Declare
őstag
válasz
pvt.peter #84065 üzenetére
Mondjuk 10 k km enkent 2 dl olaj az azert nem keves. Mondom nezz utanna a forumokon, ahol van ezzel a motorral tapasztalat. En igy elsö hallasra sokallom.
(#84067) B-L-A-C-K ugy erti, hogy ott mar cserelni lehet az olajat. En a sajat automban 10-15k km között csereltem az olajat. Neked is ezt javasolnam
GM olaj nyilvan nem a legjobb....a legolcsobb olajok köze tartozik es ami a legolcsobb, az nyilvan valamiert a legolcsobb....en a Liqui Moly olajat hasznaltam es szerintem nagyon jo. Szepen egyenletesen jart a motor, nem volt olajfogyasztas. Egy csaladi 1.4 TSI be is vittem a bele valo Liqui Moly-t es ott is erezhetö jaraskultura javulast tapasztaltak töle. Ki kell probalni több olajat, de szvsz erdemes erre figyelni, hisz megis csak a kenes egy kulcskerdes a motor elettartama szempontjabol.
-
Szevam
senior tag
Sziasztok!
Nagyon jó volt a tegnapi összeröffenés. Örülök hogy megismerhettelek benneteket, szuper csapat vagytok
. Az autók is egytől egyik nagyon jók, köszönöm a lehetőséget, hogy megnézhettem őket (így kívülállóként is).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
toth_janika #84064 üzenetére
Biztosíték
-
toth_janika
őstag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni? Nem működik a szivargyújtó csatlakozóm. Észrevettem, hogy a Roidmi nem tölti a telefont. Azt hittem az ment tönkre, bedugtam a szivargyújtót de az sem fűtött fel... Mi lehet a probléma? Hova vihetem, vagy hogy oldhatom meg? -
adorjant
őstag
válasz
Declare #84062 üzenetére
Valószínűleg a fedélzeti jelzi akkor (Nálam is elég érzékeny, 1-2 pálcika lemegy a maxról,már sír,hogy ellenőrizzem). 2dl fogyás még nem akkora tragédia, és azt se felejtsük el, hogy nem egy négy éves autó. Nyilván körül kell járni a témát, mert pl pályázva lehet többszöröse lesz az olajfogyasztás, és igen, az olajcsere periódus sem elhanyagolható
-
Declare
őstag
válasz
pvt.peter #84059 üzenetére
"Nem az "olajos kanna" világított, hanem vmi más. A lényeg, hogy már nem jelez semmit sem olajjal kapcsolatban."
Igazabol tök mind1, mi jelzi, a lenyeg, hogy akkor eszi az olajat. Neten en utanna neznek, adott tipusnal ez mennyire jellemzö. Ha sokan irjak, akkor ez van, nem feltetlen gond, csak mindig legyen a csomagtartoban egy literes olaj
Meg ugye nyilvan az sem mind1, hogy mennyi idö alatt ette meg ezt a 2dl olajat? Ket olajacsere között....ok es az heny km? 10-15-30k km? Mert azert ha mondjuk 10k km alatt megeszik 2 dl olajat, az nem biztos, hogy jo. -
-
pvt.peter
őstag
válasz
diablo1984 #84035 üzenetére
Köszönöm a választ diablo1984, Petyyyyy és adorjant.
Elnézést, hogy eddig nem reagáltam.@diablo1984: Jó kérdés. Annyit tudok, hogy Z18XExxxxxxxx típusú motor van benne. Elméletileg ez a "legjobb" 1.8 benzines esetén.
@Petyyyyy: 700eFt lenne téli-nyári (jó állapotú) gumival együtt. Ennyiért sztem jó vételnek tűnik.
@adorjant: váltó kényelmesen jár, motor is jól szól.
Azt mondta, hogy 2 újratöltés között kb. 1,5-2 dl olajat kellett még beleöntenie (gyárit GM -et használ).
"Az olajfogyasztásról mit lehet tudni? Ha a visszajelzőnél látod, az már régen rossz. Vagy a fedélzetire gondolsz, amikor jelzi, hogy ellenőrizd az olajszintet?"
Na ez az amit ő is magyarázott, csak nem tudtam teljes egészében követniNem az "olajos kanna" világított, hanem vmi más. A lényeg, hogy már nem jelez semmit sem olajjal kapcsolatban.
Bizakodó vagyok, mert közeli ismerőstől lenne (konkrétan rokon, de nem vér szerinti), bátyja pedig autószerelő, mindig hozzá vitte. Korából adódóan 1-2 felületi sérülés, kisebb karc van rajta, ezt leszámítva még a jobb első Xenon lámpának a tisztítója hiányzik. A könyöklő van még kikopva, de hát anyagából adódóan ez ilyen, ráadásul ezt könnyen lehet cserélni.
-
shootme2
senior tag
Sziasztok!
Debrecenben és környékén keresek op-com vagy tech2- vel rendelkező személyt/szervízt. Astra G tempomat aktiválás lenne a feladat. Aki ismer ilyet kérem jelezze.
Köszönöm
Üdv
-
Szada85
aktív tag
Pusztán emlékeztetönek pottyantanám ide, nehogy elfelejtödjön (meg mindenki gyorsan még kitalálhasson valami kifogást, bár azt a hatalmas pukkanó kúpot is csak csütörtökön emelik ki a vízböl, szóval valami jobbal kell elöállni.
)
Szóval:Idöpont: 2018.07.04. szerda, 18:00-tól.
Helyszín: Budapest, Szerémi úton a térképen [ehun e] jelölt parkoló. Rossz idö (esö, erös szél, hüvös idö, amit nem mondanak jelenleg) esetén B helyszín a Savoya Park mélygarázsa a közelben.
-
HoppMaster
aktív tag
válasz
molnarpeter #83915 üzenetére
Géppel gondoltad?
-
farkas-j
őstag
válasz
Fandango #84051 üzenetére
Semmi extra. Régi égő ki, új LED-es be. Arra kell odafigyelni, hogy a LED-es "égők" nagy része polarítás érzékeny. Ha nem világítana bedugás után, meg kell fordítani.
Még egy fontos dolog saját tapasztalatból. Nagyon nagy fényerőt tudnak pl. a nagy teljesítményű 5630 vagy az 5730-as LED-ekkel szerelt "égők". Ennek velejárója a relatíve magas hődisszipáció. Ha egy pici "égőn", kis felületen összezsúfolnak belőlük sokat (mégha egy pici hűtőbordát tesznek is alájuk), azoknak az élettartama általában nem lesz hosszú, egyszerűen túlmelegszenek zárt térben. (Ez a 220V-osokra is igaz!) Ezek szoktak egy idő után villogni vagy később már be sem kapcsolnak. Nehéz megtalálni az optimális LED "izzót". Vannak itthon is bevált márkájú LED "izzók" (pl Osram stb.) de ezek ára horror a Kínából rendelhetőekhez képest (amiket ráadásul általában ingyen hoz a posta). -
Fandango
veterán
válasz
farkas-j #84049 üzenetére
Ezek a ledes megoldások semmi extrát nem igényelnek, csak simán berakom a normál izzó helyére és kész?
--------------------------------
Beszereltem ma a kartámaszt, kicsit előrébb van mint gondoltam, a teljesen hátra tolt ülés miatt. A gyári megoldás biztos jobb lenne, mivel ott az üléshez van rögzítve, de majd kiderül milyen menet közben.Illetve nagyon pimp cuccok is megérkeztek.
-
stickermajom
addikt
válasz
Declare #84047 üzenetére
Persze, először mindenképpen cseréltetem majd a füzet alapján, nem akarom, hogy ezen rugózzanak egy esetleges későbbi probléma esetén. Nem tervezem megvárni azt sem, hogy az autó szóljon, max 15000-nél/1 évnél le lesz dobva az olaj mindig.
Persze, ha át tudom venni egyáltalán valamikor.
Volt már itt "számlázási rendszer karbantartás", most a legújabb, hogy szabin van az értékesítő.
-
Declare
őstag
válasz
stickermajom #84043 üzenetére
En tutui cserelnem par ezer km utan. Ha meg bele is van irva, akkor mindenkepp. Sajna en ugy gondolom, hogy a gyartok arra mennek ra, hogy ez is jo pont a flottakezelöknek, hogy egy autoval kevesebb a gond ha kevesebb olajcsere van elöirva...szerintem ezert is vannak ezek a 30k km es intervallumok...
aztan vicc, hogy a passat meg 27 ezer km futas alatt mar masodszor bilimbalambol a palyan, hogy ellenörizd az olajszintet.....persze olajcsere meg nem volt, mert hat nem szolt az auto...
-
tlala
addikt
Saját kérdésemre válaszolva, vettem ilyen W5W izzót nagy fényerővel, gyönyörű, pazar is a fénye, de sajnos a mérete túl hosszú, nem fér be a csomagtér világítás apró lámpatestébe.
Lehet, hogy majd a belső világítás, stb. lámpatestek valamelyikébe jó lesz. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
stickermajom #84043 üzenetére
Követni kell a gyártói előírást, általában normál ciklust érdemes végigvinni a gyári olajjal is - más összetételű, így tudja kifejteni a hatását.
-
Declare
őstag
válasz
Petyyyyy #84037 üzenetére
"EGR nem nagy durranás, néhány Mátyásból megvan"
Azert az a nehany matyas, az nekem 60 db nehany matyas volt kb az astranal
Viszont hosszu evekig nincs vele egy csere utan gond es a csere is meg a tisztitas is full easy...egy hasznalt auto lehetseges hibaihoz kepest meg semmiseg kb
-
bozont
veterán
Olaj témában itt egy érdekes podcast, hosszú de érdemes végighallgatni szerintem: [link]
-
adorjant
őstag
válasz
pvt.peter #84033 üzenetére
Az 1.8 alapvetően jó választás, de ilyen korban már sok minden előfordulhat. EGR nincsen benne, de az lenne a legolcsóbb hiba kb
Futómű, kuplung valószínűleg valamilyen szinten biztosan szervízre szorul, ott pedig el lehet tapsolni némi pénzmagot.
Az olajfogyasztásról mit lehet tudni? Ha a visszajelzőnél látod, az már régen rossz. Vagy a fedélzetire gondolsz, amikor jelzi, hogy ellenőrizd az olajszintet? -
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Autóvásárlás előtt állok és egy Opel Vectra C 1.8 benzines, kézi váltós, 2004 -es, Elegance felszereltségű autó van a terítéken.
2 kérdésem lenne:
- Van-e esetleg olyan "rejtett" hibája ami miatt mindenféleképpen lebeszélnétek róla? (azt tudom , hogy az EGR szelep eléggé kényes pontja az autónak)
- Sztetek mennyi az ideális ára egy korához képest nagyon is rendben levő példánynak? (sérülésmentes, parkolásból adódóan 1-2 nagyon kicsi meghúzás látható rajta, könyöklő kikopott az anyaga miatt)Még annyit hadd mondjak el, hogy talán felmerült túlzott olajfogyasztás, de nem lehet biztosra megmondani ugyanis már nem jelez a kontroll lámpa.
Köszönöm a választ.
-
gban
veterán
válasz
Amos17 #84031 üzenetére
Nekem ugyanezt csinálta a J de nálam a 8,5 éves gyári akku halt meg.
Nálad ha jó akkuval is ezt csinálja, valamint motorháztető 'csapkodásra' változik akkor ott akár egy testkábel is lehet a bűnös (elöregedett, elrohadt, vagy simán lelazult), vagy más hasonló kontakthiba. -
Amos17
tag
Sziasztok,
A következő problémám van a H-s 1,6 XER Astrámmal. El akartam indítani. ráadtam a gyújtást de nem aludtak ki a visszajelzők a műszerfalon (ABS, ESP, Légzsák, stb) amiknek ki kellett volna pár másodperc múlva. Próbáltam beindítani de csak egy hangosat kattog (közben pedig a rádió kijelzője ki-be kapcsolgat). Aksit bemértük, lemerült, feldobtuk tölteni addig meg egy másik kocsiból átraktunk egy jó aksit. Azzal is ugyanezt csinálja. Visszaraktuk a feltöltött aksit, nem változott semmi. Ezen felül a központi zár sem működik, nem reagál semmire de ha a motorháztetőt felnyitom és lecsukom akkor utána be tudom zárni a kocsit (mintha úgy érzékelné, hogy nyitva van és ezért nem tud lezárni)..
Van ötletetek, hogy mitől lehet ez? -
gban
veterán
A J Astrámon egyre idegesítőbben rezeg a bal tükör lapja.
Pályán leginkább.
A jobb meg se moccan ugyanakkor.
Mi lehet az oka? Enged a ragasztás és el fogom hagyni?
Motor viszi rendben, nem hinném hogy az lógna, bár a szerkezete is kilazulhatott ez tény.
Kézzel megnyomkodva a jobb is mocorog, de jóval kevésbé.
Tapasztaltatok már ilyet? Mi a megoldás? -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Coccolino_O #84027 üzenetére
C vagy D passz, sose néztem ezeknek utána, olaj témában meg én annak a híve vagyok hogy 10 ezrenként cserélem, vagy 1 év utána ha nem is mentem 10 ezret akkor is.
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
Ide lettem irányítva. Opel Corsa C és D között vaciálok, a C-re már kaptam tanácsot évjárat és motor tekintetében, de érdekelne a D is, mert itt Angliában vannak átfedések ár szempontjából a két kategória között. Melyik évjáratot, mekkora motort nézzek? Ami még érdekelne, hogy hány ezer kilométerenként kell olajat cserélni? Mert már olvastam és hallottam több fajta verziót is. Köszi.
-
Sanki
addikt
A hamutartó belsejében van egy kis átlátszó műanyag rész, kb 10 mm magas és vagy 50-60 mm széles. Ez azt jelenti, hogy ez ilyen világítós hamutartó lenne? (Elvileg van ilyen úgy olvastam.)
-
Tikakukac
titán
No, megcsináltam az ajtónyitás sípolás delete modot is. Hogy mennyire tud annak örülni az ember, ha kussol az autó mikor kinyitod az ajtót
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
toth_janika #84006 üzenetére
-
válasz
toth_janika #84006 üzenetére
Érdekes, nálam ez a jelenség nem jött elő,
Vajon ez a pedál bizonyos kopása után jön elő?
Amúgy nem is olyan régen a Lidl egyike üzletében lehetett venni ilyen szettet, de meg ne kérdezd hogy milyen rögzítése volt vagy milyen, csak átfutottam a dolgot.Homosita autó áruház van a közeledben , na ott tuti kapni fogsz.
-
Tikakukac
titán
válasz
farkas-j #84010 üzenetére
Ha jól számolom 1900 forintra jött ki. Annyiért nem tétel
Sokat a középső eddig sem vakított, ugye hátrafele fóliázott a kocsi, sokat fog eleve a fényből. Azért lett ez, mert tükröt eleve kellett volna cserélni, elkezdett leválni körben a visszaverő réteg a gyárin. Akkor meg már Úr leszek a javából
Van még 2 eladásra, egyik esőszenzoros, na az még móka lehet, de bekötni is
-
HoaryFox
őstag
Én hidegen óvatos gázzal 2500-as fordulatoknál váltogatok addig, míg be nem áll a hőfokjelző. Utána is csak 3000-ig egy jó 10-15 km távig. Utána mehet a móka
-
Petyyyyy
addikt
válasz
toth_janika #84004 üzenetére
Nem biztos hogy jobban jársz az alu pedálokkal, sőt. De ki kell próbálni.
Tothgera30 - Nem tudom mire gondolsz az alatt, hogy kéri a fokozatot. Mindenesetre Én is max 2000-ig forgatom hidegen vagy méginkább 1750. Hogy érdemes-e tovább forgatni - passz. Arra érdemes figyelni, hogy gurítsd az autót finom jobb lábbal és ne parkettázva hajts és váltogass el 2000-nél.
Szerintem. -
farkas-j
őstag
válasz
Tikakukac #84009 üzenetére
Kíváncsi leszek a véleményedre az automatikusan sötétedő tükörrel kapcsolatban. Az enyémben gyárilag az van és nem dobtam magam hanyatt tőle. Szerintem ez egy olyan extra, ami nekem egy fillért sem érne, de ebben a felszereltségben tartozék volt. A kézi átbillentésest többre tartom.
-
Tikakukac
titán
válasz
Fandango #84008 üzenetére
Az udvaron jelenleg kint álló négykeréken guruló tesztlabor miatt, ami azt mutatja: lehet jó ez ebbe a motorba, de akkor max 5000-enként dobáljad le.
Más: na megvolt a csomizár átrakás is. Most már 2 helyen is stimmel a kulcs. 2 hét jön az ajtószigetelés és akkor bekerül a vezetőoldali is.
Apró érdekesség: a hátsó zárnál alul van egy pici kifolyó, gondolom, hogy nedvességet vezessen el és ne fagyjon be télen sem ha vizes lesz. No, ez totál tele volt földdel, meg belül is minden. 4 papírtörlő ment el mire tiszta lett. Pölö ezt sem hallom sehol, hogy igen, néha mosd ki, mert lehet belőle gond. Ezektől megyek a falnak.
Ja meg feldobtam az automata sötétedős visszapillantót is. Majd ha lesz idő bekötjük, szerintem a felső tároló faragással egyszerre. -
Fandango
veterán
Egyébként mi alapján, vagy miért húzzátok le ennyire a GM olajat?
-
válasz
athomi #83999 üzenetére
#83999 athomi, #84000 Petyyyyy, #84001 Sanki: Köszönöm a segítséget, talán egy percre le tudom redukálni az indítási és álló helyzetben történő járatási procedúrát. Bár nagyon zavar hogy már 2000rpm körül kéri a fokozatot, gondolom érdemes "elforgatni" 2500rpm-ig.
Végül Mannol Energy Formula PD 5W-40-re esett a döntés, ez Dexos2-es, és talán picivel jobb mint az original GM lötty.
-
toth_janika
őstag
válasz
Luck Dragon #84005 üzenetére
Valamit nagyon elcseszek akkor a cipőkkel, mert majdnem az összes csúszik, mint a rohadvány... A futócipőm az egyetlen, ami nem csúszik, de hát na...
-
válasz
toth_janika #84004 üzenetére
Új cipő?
-
toth_janika
őstag
Sziasztok! 2007-es Astra TT-m van, és nagyon csúszik a pedál vizes cipővel. Szeretnék bele csúszásgátlós fém/alu pedálokat... Meg lehet ezt oldani? Tudtok ajánlani valamit?
-
Petyyyyy
addikt
válasz
-=RelakS=- #84002 üzenetére
Ó dehogynem, azért Mikibá nem beszél hülyeségeket.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Petyyyyy #84000 üzenetére
Lehet, hogy nem ők a legjobb információforrás, de azt sem árt figyelembe venni, hogy milyen sűrűségű olajról van szó.
Mondjuk ahogy nézem, az 5W-nél ez az 5-8mp pont áll
-
Sanki
addikt
válasz
Tothgera30 #83998 üzenetére
Nekem is ezt javasolták, hogy felesleges járatni. (Ugye nekem télen elfagyott a kartergáz cső és ekkor beszélgettem pár kollégával).
Télen 30 mp, max. 1 perc és lehet indulni, sokkal gyorsabban bemelegszik a motor és kevesebb lecsapódás is lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Energiaital topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Szólánc.
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Horgász topik
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- További aktív témák...
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest