Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Szada85 #62097 üzenetére
A lényeg, hogy elég nagy legyen a talicska, ne kelljen kétszer fordulni.
Reméljük minden rendben lesz. Gondolom az új turbóval együtt jár az ECU módosítás is, ugye?Én elengedtem az idei évet, már csak az olajcsere - vegyszeres motormosás lesz. Addig megveszek mindent ami kell az apróbb javítgatásokhoz, pótlásokhoz. Begyűjtöm az ablaktörlőt hátulra is karral, lapáttal, sárga sonax ablakmosó is megvan, tükröt is sikerült szerezni bagóért - délután cseréltem is, bicskakulcs is lesz zsír új elektronikával nyerskulccsal. Egyik nap majd kiszaladok elsősegélydoboz, háromszög, mellény és hasonló bizgentyűk.
Pedig lesz meló a géptető alatt is bőséggel. video reakció
Tudom, bújjak el ilyen kis tételekkel, de idén erre fussa a tankon kívül. Bár ki tudja mit hoz a hétfői interjú. -
Szada85
aktív tag
Ha már nagyon szerelös lett a témavezetés, akkor részeredmények egy megkímélt, németországi OPC-röl..
- Alsó talpas gömbfejek szegecses, gyári darabok, megértek a cserére ( 224e Km / 13 év ), mondhatjuk, jól bírták
- Kormányösszekötöknek volt játéka, így cserélödtek
- Toronycsapágyak szintén csereérettek --> nyilván a gewinde sem pont növeli az élettartamukat
- Balos féltengely elment világgá, kapott egy felújítottat.Lekerült a turbicsekk is, a feltevések helyesek voltak, turbótengely már nem a gyári türésekkel dolgozik, szemmel/kézzel jól definiálható mindkét irányú mozgást produkál.
Lekerült turbómühelybe, ahol a szaki fel is adta rá az utólsó kenetet, sajnos nem javítható gyári alkatrészekkel, így megrendelödött a helyszínen egy új turbó beléje.Ugyan már erösen a 18-cas müsorsávot karcoljuk, azonban összeget nem írok/nem is tudok még, de szerintem jobb is, ha mindenki piszkos fantáziájára bízom a dolgot
-
trassher
addikt
-
Kickass
őstag
válasz
trassher #62092 üzenetére
Zörgött, néha fémes hangja volt, csak a kompresszor környékén volt valami kis fémforgács, először a szerelő azt hitte az lesz a ludas. De kikapcsolt klímánál is szólt, aztán a műhelyben észrevették a szíjtárcsát.
A szíjtárcsa belseje teljesen szét volt esve, az valami gumi, de nem is repedés hanem árkok voltak benne.
-
F_Zolee
nagyúr
Szerintem 5W40 mehet bele simán ha tudja az olaj az alábbi(aka)t:
- ACEA-B4: Dízel részecskeszûrõvel nem rendelkezõ gépkocsiknál
- ACEA-C3 Dízel részecskeszûrõvel ellátott gépkocsiknálAzt nem tudom neked melyik kellene, hogy van-e benne részecskeszűrő.
Plusz: Kizárólag olyan motorolajokat használjon, melyek 0W-30, 0W-40, 5W-30 vagy 5W-40 viszkozitásúak.
-
vans?
őstag
sziasztok,
sajnos nem tudom, milyen olaj valo az automba, es a szerelo szabadsagon van. tudnatok segiteni? 2004-es 1,7 DTI Meriva A-rol van szo. A kutasokban nem merek megbizni
koszi!
-
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Adott egy kutya ami keveset eszik. Legalább is a táp táblázati leírása szerint napi 140g kellene ennie. Ehelyett ilyen 100g-okat eszeget. Néha megvan a 110g is. Ez még beleférhet ? Napi háromszor próbálom a kajcsit adni neki. Szárazan is megette de picit nedvesen többet eszik belőle pár 10g-al.
-
Corsa D-nél, vezérlés cseréjekor a motorolajat elengedik, vagy az a motorban marad? Azért kérdem, mert két hét múlva kaptam időpontot a vezérlés cserére, de szívem szerint az olajat már holnap lecserélném, ugyanis koromfekete...
-
Petyyyyy
addikt
BP-n mindenütt 8-10 ezer forintért másolnak immo chipet urak?
-
AMD Power
titán
A General Motors európai operációja, az Opel/Vauxhall nyereséges negyedévről számolt be, erre 2011 óta nem volt példa. Ugyanakkor az egy járműre jutó üzemi eredménye 190 euró volt, ami jóval alacsonyabb, mint a legtöbb versenytárs egy autóra jutó üzemi eredménye. A vállalat üzemi marzsa pedig csupán 1,3 százalék volt.
Ezt valós lehet?
-
Nem olcsó, de szerintem egy frissen vásárolt használt autónál azért érdemes meglépni. Itt az ajánlat, amit kaptam rá az egyik bevált üzletben:
Vezérlés szett, gyári
56 800 FtVezérműfedél tömítés, gyári
7 960 FtSzelepfedél tömítés, gyári
8 970 FtVízpumpa tömítés, gyári
1 390 FtFőtengely szimering, gyári
3 870 FtOlajteknő tömítés
5 280 FtPlusz 3 óra munkadíj.
-
Declare
őstag
válasz
realmadrid #62073 üzenetére
Azert az fura az a 80k....a lancokra manapsag is 300k körül szoktak megadni. Volt nemreg egy cikk egy 35d bmw röl amiben 160k nal szakadt el a lanc egy szeriahiba miatt....azert is volt akkora felhajtas körülötte, mert ezen haborgott mindenki, hogy nonszensz, 2x el kellene mennie a lancnak.
TSI k nel is ez volt ahogy irod, hogy az elsö generacioban alulmereteztek (ma mar asszem szijasok azok is). A mienkben is kb 80k nal cserelni kellett a lancot....ezen volt akkora melodrama
szoval szerintem is, ma is az a normalis ha egy lanchoz 300k km alatt nem kell nyulni. Aztan szeriahibak mindenhol vannak persze
-
realmadrid
aktív tag
válasz
Markizmark #62072 üzenetére
De érdemes a TSI motorok lánc mizériájáról olvasni, Octávia szemszögből pld.
Manapság már hiába tartanád karban, úgy is be van lőve egy bizonyos km. futásra sajnos.
Teherautókban persze "ipari" használatra tervezik, így más a periódusa.
Talán. -
realmadrid
aktív tag
válasz
Markizmark #62072 üzenetére
Akkor én rontottam el valamit.
Minden évben cseréltem az olajat, mégsem ment el 3-400 ezret.
80e-nél hideg indításkor már volt hangja, így jobbnak láttam kicseréltetni.
Ha látnátok, hogy milyen vékony biciklilánc van benne... -
Markizmark
addikt
válasz
realmadrid #62071 üzenetére
Az attól függ ... ha valaki biztosra akar menni az cseréli, de nagyon nem olcsó egy szett, pontosan azért mert nem a kötelező szervizek része.
Egyik transitunkban 400ezer km óta fut a lánc, hang nélkül. Mondjuk az dupla soros, esélye sincs nyúlni.
Cimborám céges 319-es Sprinterében pedig 900ezer km óta fut ugyanaz a lánc, mindig márkaszervizbe lett hordva.
De egyébként minden láncos motor úgy van kitalálva, hogy nem kell rajta sose vezérlést cserélni, ez az előnye a szíjassal szemben. Persze ez csak akkor érvényes, ha mindig időben megkapta a kötelező olajcseréket. -
Brembo SportMax tárcsa + GM fékbetét kombinációval nincs gond.
-
Declare
őstag
válasz
Calogero #62065 üzenetére
Nem fog tudni vele a szerelö szvsz mit csinalni. Ez a fek tarcsa es fekbetet anyagatol függ....van amelyik csikorog, van amelyik nem. Ez nem lesz garancialis dolog, mint ahogy a lyuggatott tarcsanal sem garancialis gond, hogy hangos....
(#62067) AMD Power akkor marad a radio....azert legyen ez a legnagyobb bajod a jargannyal
-
Calogero
addikt
válasz
Declare #62064 üzenetére
Én ATE Cheramic/ ATE Power Disc párossal próbálkoztam a szerelőnél, de az mondta hogy nem kell az 1,4-es H Astrára.
Jelenség az volt, hogy a hátsó fék első kopás jelzője néha bejelzett, de akkor azt mondták hogy még elmegy vagy 2000 km-t és nem cserélnék még. Akkor vigyem ha folyamatosan jelez.
A csere már az új tulajra várt. -
Declare
őstag
válasz
AMD Power #62058 üzenetére
"Az normális ,hogy az új tárcsa már nyikorog néha?" Akkor valszeg nem a legjobban passzolo tarcsat parositottak a fekbetethez. En ezt külön mondtam a szerelömnek, hogy azert akarok EBC feket, hogy ne nyikorogjon es nyilvan, hogy faxan fogjon. Aztan vegülis erröl lebeszelt, hogy felesleges, de nyugodjak meg, nem lesz nyikorgas. Szoval Zimmermann/Textar van valahogy valamilyen kombinacioban. Erezhetöen jobb lett picit a fekhatas es tovabbra sincs semmi nyikorgas....valamilyen "mártott" tárcsa, azaz elvileg nem igen fog rozsdásodni sem.
(#62062) Calogero kamu a hirdetes....marmint, olyan szempontbol, hogy direkt heccelödes kedveert lett megirva igy es ez.....gondolom valami pattanasos kiskamasz elvezi, hogy a facebookon lájkolják a müvet es lehet csamcsogni a bmw ken
-
Calogero
addikt
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #62059 üzenetére
Én sem. Nem tudom milyen lehet.
-
HoaryFox
őstag
Na, úgy néz ki, mégiscsak az ABS vezérlő lesz a ludas
Tegnap itt állt kint a cég parkolójában az autó, elindultam vele, elmentem tankolni, utána egyet kajálni, rá egy kis biznisz, majd vissza a céghez és ezidő alatt (4 motorleállítás) egyszer sem villant be az ABS lámpa. De ahogy este megyek ki az autóhoz, indulok haza, már ott virítDe az az érdekes, hogy az elmúlt 1 hónapban meg konstans világított, ha tűzött rá a nap, ha garázsban állt, ha esett, ha fújt, aztán most akkor megint elkezdett játszadozni...
Azt hiszem indulhat a vadászat a bontókban... vagy érdemesebb lenne felújíttatni? Hallottam ilyenről is
-
-
AMD Power
titán
De jó kis cikk. Retro!
Ilyen volt a luxus a 60-as években
Amikor a BMW ellenfele volt az OpelAz normális ,hogy az új tárcsa már nyikorog néha?
-
Szada85
aktív tag
Indításkor azért lehet hangja - feltételezhetően, kiindulva én barátosném Z10XE, szintén láncos motorjából -, mert a láncnál olajnyomásos láncfeszítő van, tehát emiatt mire feláll a nyomás, szép feszes lesz a lánc, és nem lesz hangja.
Igazából szerintem senkit nem kell győzködnöd / magadat sem szabad hagyni befolyásolni, ha a büdzséd megengedi, hogy a vásárlás utáni első nagyszervízbe belefér a lánc és annak feszítőjének cseréje vagy vízpumpa csere, akkor ártani biztos nem ártasz vele, ahogy Te is írtad, fő a biztonság.
A vízhőmérővel kapcsolatban pedig ha használsz fiatalabb autót, annál úgyis azt fogod észrevenni, hogy amelyikben van is vízhőfokmérő, az is kb digitálisan működik, egyszercsak beszalad 90 fokra, és akkor is ott áll, ha a Szahara közepén kerülsz többórás dugóba.
-
Indításkor van csörgés durván másfél másodpercig, érdekes, hogy ameddig hallom, addig az olajnyomás lámpa sem alszik ki. Ezért gondoltam, hogy megelőzöm a bajt, és cserélek. Frissen vásárolt autó, a jó ég tudja, mennyi benne a valós kilométer. A vízpumpát is pont azért cserélném, mert ha besül, már csak akkor fogom észrevenni, ha késő. A Corsában vízhőfokmérő sincs, csak egy lámpa, ami gondolom én már csak akkor világít, amikor rotyog a víz. Mondjuk, a Feleségem hajtja majd a kocsit, neki vélhetően ha Kis Grófó személyesen játszaná el egynyári slágerét a műszerfalról, az sem tűnne fel. Pedig, magától megtankol (jó üzemanyagot), vizet, olajszintet ellenőriz, nagy hidegben motort hidegindítás után néhány másodpercig járat. Mondhatni, jó nevelés!
Itt jegyezném meg, hogy a jó édes anyját annak, aki annyira egyszerűsíti az autókat, hogy már a vízhőfokmérőt is feleslegesnek tartja.
-
Doggy dog
senior tag
Szerintetek mit kérhetek a '96-osF Astra Sedan 1.7 Tds-ért?Isuzu motoros,metal szürke.Ködlámpa,szervó,vonóhorog.
Mechanikusan ok.Külsején apróbb karcok,néhány festék felhólyagosodás.
Dec.-ig műszaki,de folyamatosan szervizelt,nem húztam,ha javítani kellett valamit.Bármikor el merném vinni műszakira.
Téli-nyári gumigarnitúra,3 évesek.Nem Michelin,de nem a legolcsóbb,lemez felni 1 garnitúra.
Elég ritkán van Isuzu Sedan Hahu-n.Néhány hónapja volt 1 piros 400e Ft-ért.
Mennyi az annyi???
[kép] -
beg
veterán
És most: aktuális olimpiai híreink. Gratulálunk a pólós lányoknak
Bocs
-
Declare
őstag
válasz
oliwire #62050 üzenetére
Ezek csak szvsz dolgok azert, en sem vagyok szakertö, csak amiket tapasztaltam, azt irom. A BP vel meg csak ovatosan...rengeteg a simlis nepper...plane ha ilyenben gondolkozol, hogy beszamitani, ujat elhozni. Inkabb a privat uton eladni, privat uton venni egy masikat formát próbálnám eröltetni.
Esetleg Neked is leirom, amit le szoktam, hogy moblie.de t erdemes lehet megnezned, sokkal nagyobb a valasztek mint otthon es jo esellyel talalhatsz egy jobb vetelt hasonlo aron. Behozni, lepapirozni, nem nagy kunszt, ha van idöd kicsit bele asni magad a temaba.
(#62049) w333, (#62048) beg
+1. Nekem is volt mar olyan, hogy a mögöttem allonak csuszott a kuplung vagy valami szij es a dugoban ahogy haladtunk ugye kb az en haladasi ütemembe jött a hang es füleltem kiguvadt szemekkel egy darabig, mire leesett
-
oliwire
őstag
válasz
Declare #62046 üzenetére
Köszönöm a szerviztippeket
remélem a kocsi minél hamarabb kész lesz, hogy élőben is elkezdjek nézelődni. Érdemes amúgy Pestre felmenni, ott kedvezőbb árak vannak, mint itt Szabolcs megyében meg Hajdú-Biharban. De ott meg "kockázat" az utazási költség. Mert be akarnám számoltatni az Opelt, és az újjal hazajönni.
-
beg
veterán
Erről jut eszembe.
Parkolok a nagyboltnál lehúzott ablakkal, egyszer csak ütemes fémes nyüszögés kintről (alapjárat ütemében), mint amikor csapágyas valamelyik görgő. Lejátszódott a fejemben az összes variáció: vízpumpa, valamelyik feszítő, generátortárcsa. Közben pörögtek az ezresek/tízezresek lelki szemeim előtt.
Álltam egy helyben alapjáraton, közben füleltem. Gázadás, nem változik az ütem. Mondom mi a gyösz? Finoman kigurulok a parkolóhelyről-vissza. Ütemes fémes nyüszögés marad. Szentségelve felpöccintem a motorháztetőt, leállítom a motort.
Hang marad....Felnézek a fára ami alá beálltam és egy öklömnyi madár adta ki a hangot
De olyan élethűen és kitartóan, hogy simán elhittem. Azt hittem felmászok és lerúgom onnan, de szegény nem tehetett róla, hogy ezt így betanulta
-
w333
félisten
Vezérműláncot nem kell cserélni ... csak akkor ha már hallod a hangját hogy csörög, de az legalább min. 300-400 ezer Km -t simán kibír !
Vízpumpát inkább vezérléscserével együtt (szíjas autóknál) szokták ahol a vízpumpa a feszítőgörgő szerepét játssza, nálam pl. külön van a vízpumpa így csak akkor cserélem ha tönkremegy, szóval én a helyedben nem piszkálnám csak akkor ha kell (nálad is külön van a vízpumpa a vezérléstől ?) !
-
Declare
őstag
válasz
oliwire #62043 üzenetére
Vilagos! Hat akkor tenyleg erdemes lepni
Nem tünik rossznak tenyleg ez a H astra, ahogy mondtam, elvileg az olajat ez a konstrukcio eszegeti, ami normalis, de ettöl meg törödest igenyel, azaz ra kell nezni olykor es picit utannatölteni.
Elsö szervizre egy 160-200k t rakalkulalnek (vezerles, olaj, vizpumpa, szürök stb csereje + esetleges aprosagok, fek vagy ilyesmi). Kipufogot megnezetni, nem csereerett e, ha sokat varosoztak vele, aktualis lehet. Ezen kivül lengescsillapitok, egr szelep (tisztitas 5k kb).
Ezen kivül teli gumit nem ir, azt hozza kell meg venni, vagy esetleg beszerezni egy mischeli crossclimate gumit, ha nem mesz sokat es nem jarsz extrem havas/forro helyeken.
En kb igy allnek hozza/ezek jutnak hirtelen eszembe, de vannak itt 1,6 os tulajok, biztos jön meg velemeny
(#62045) Timer Azert irta ugy, hogy "-Igen" (azaz akkor kell cserelni a lancot, ha csörög), mig a masodik kerdesedre "- 60ezer az általános" (a vizpumpara es görgökre vonatkozoan
en is ilyesmire gondolnek amugy. Welcome
-
válasz
HoaryFox #62044 üzenetére
Köszönöm a fogadtatást, és a tanácsokat! X16XEL-nél tartom a 60 ezres ciklusokat, de a láncra - elvileg - más intervallumok tartoznának. Ezt állította a kereskedő, legalábbis. Mindenesetre, nehezen hiszem, hogy a hajtás módja befolyásolna teszem azt a vízpumpa cseréjének intervallumát.
-
oliwire
őstag
válasz
Declare #62041 üzenetére
Igazából van még baja, csak hirtelen ennyit írtam le
a belső keringetést váltó kapcsoló sem megy, 2000-res fordulatszámon pici köszörűhang jön a motortérből, néha parkolásnál elmegy a szervó, csak újbóli beindítás után megy. Dudagomb kiszakadva. Az előző tulaj eléggé belesz@rt a kocsi igényessége megtartásába, és úgy gondoltam, hogy nem vészes ez, első autó, de tanulópénznek jó volt, és legalább tudom, hogy mit nézzek mindenképp meg egy kocsin. Természetesen nem sürgős a csere, mindenképp meg akarom találni a megfelelőt, meg addig is csak a keret bővülne ráadásul. De szeretnék úgy beülni a kocsimba, hogy azért inkább a jó érzés fogjon el
meg egy picit érzelmi okok is mondhatják ezt velem, de az nem illik már ide
-
Sziasztok!
Bár még nem írtam ide, de már 2009 óta tulaja vagyok egy ötajtós Vectra B-nek (X16XEL). Most vettünk a feleségemnek egy 2007-es Corsa D-t, Z14XEP motorral. Mivel a kézikönyve nincs már meg, lenne néhány kérdésem:
- 0W30 vagy 5W30 olaj a javallott?
- A vezérműlánc cseréjére van kilométer megadva, vagy valóban fülre megy?
- Vízpumpa, görgők, egyéb kopó alkatrészek csere periódusa?
- Általános jótanács Corsa D-hez, vagy a motorhoz?Köszönöm!
-
Declare
őstag
válasz
oliwire #62040 üzenetére
Kerdes, hogy egy autot, amit ismersz erdemes e eladni egy fekhiba, ingadozo alapjarat es nyikorgo ablak miatt
semmi garancia nincs ra, hogy egy masik 10+ eves auton nem jön elö egyszer csak valami hasonlo.
Amugy ez az 1,6 os H Astra egesz szimpi. Kicist tulsagosan ki van rittyentve, az ilyen nagyon patyolat motor bennem azert mindig felkelti a gyanakvast...de összesegeben szimpatikus.
Azt hiszem ez a motor amugy sem problemas. Az olajat ha jol tudom eszi egy kisse, de ez nem a vilagvege....ha nem eszi nagyon. Ezt ugye nehez a helyszinen kinyomozni.
Ha jol tudom szijas a vezerlese, szoval egy vezerles/vizpumpa csere az epp aktualis lehet...olajcserevel, szürökkel együtt azert az is egy kezdeti költseg. Fek/futomü/akku, kipufogo ezek megint csak olyanok, amikre itt is lazan elkepzelhetö, hogy költeni kell. Azert ezeket szamitasba kell venni.
Rozsda szempontjabol jo a H astra. Nekem 2008 as, aljan azert van rozsda, de semmi olyan, ami rendellenes lenne.
Többiek irnak majd pontosan a motorrol szerintem
-
oliwire
őstag
válasz
Declare #62034 üzenetére
Na hat a csere gondolatának oka a következő: Most a fékkel van probléma, nem tud néha kiengedni, pontosan nem tudom miért, felkeményszik, és érződik, hogy fog, lassabb az autó, kiszállva érezni, hogy melegszik a felni is. Emiatt áll az udvaron egy hete, és várom, hogy a szerelőnek legyen szabad kapacitása, hogy megcsinálja. De emellett az alapjárata még mindig nem oké, de nem nagyon volt időm rá magam megnézni alaposan, de beadni megint egy hétre eddig nem akartam, nem nagyon volt lehetőség nélkülözni, de most meg tudtam oldani. Nem jó benne a központi sem, meg a klíma sem, a bal első ajtaját nem lehet nyitva tartani, mert folyton bezáródik magától, nem lehet kiakasztani. Az ablaktekerője kurblis, amivel nincs is gond, de már úgy nyikorog, hogy az egész utca tudja, hogy lehúzom az ablakot. Ezek nem annyira nagy bajok, valaki szívesen elbütykölné ezeket, de nekem eddig az új munkahely miatt nem sok időm van ilyenekre, meg úgy szerszámom sem hétköznap, hétvégén meg időm. Találtam H Astrát is:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_essentia-10456926
-
Petyyyyy
addikt
-
Doggy dog
senior tag
válasz
Petyyyyy #62032 üzenetére
Kiírva ugyan nincs,de az egyik képen látszik a 4 el. ablakemelő kapcsolója.
Szerintem is túlárazott 1 kicsit.Nem tudom mi lehet a reális ár érte.
C Vectrákat is átnéztem Hahu-n.A legtöbbnél mégis megemlítik a kettős tömegű cseréjét.
Mindnél van típushiba.Csak nem mindegy mennyire költséges az a hiba.
A Signumot felejtsük el teljesen?
Már azt sem tudom melyiket nézzem... -
adorjant
őstag
Srácok,létezik,hogy a lefalazott EGR alapjárati problémát okoz?
Egy ideje alapjárati gondokkal küszködik a Astrám,többnyire üzemmelegen nincs alapjárat,leesik 500 köré,aztán ad egy kis gázt,felugri,majd megint le,és sokszor annyira,hogy le is áll. Hidegindításkor is megesik hasonlóElkezdtem próbaképpen lehúzni a szenzorokat,beszívott levegő hőmérsékletre meg se rezzen (
), ha a MAP szenzort lehúzom,akkor ritkán,de produkálja a hibát,viszont értelemszerűen többet fogyaszt. Ha lehúzom az EGR csatlakozóját,akkor minden probléma megszűnik...
A csavar a dologban az,hogy mióta nálam van az Astra,azóta le van falazva (4 éve)
Vagyis a szívóága zárt,a szelep nyitott,tehát üresen megy. Kipróbáltam normál üzemben az egr-t,össze-vissza rángat a motor,azt se tudja mi van
Gondolom elszokott attól,hogy kipufogógázt is kell ennie
-
Declare
őstag
válasz
oliwire #62033 üzenetére
Kerdes miert akarod cserelni?
Annyit irtal, hogy "öreg" G astrat....na most a G astrat 2005 ig gyartottak, ezek az autok, meg 2002 es evjaratok, azaz 14 evesek.
Nekem az a 2.2 es gyanusan olcso....az 1,8 as szepen nez ki kepekröl, de azert 14 ev az 14 ev...kerdes milyen allapotban van az alja, kipufogo, klima, futomü....szoval kerdes, hogy mennyit kell rakölteni. Esetleg...motorikusan nem tudom milyen az az 1,8.
Ha fiatalitani szeretnel lehet erdemes a H astra iranyaba is nezelödni.
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Mostanában autócserén gondolkozok, az öreg G Astrát le akarnám cserélni. Találtam ilyeneket:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_c/opel_vectra_c_2.2_comfort-10456590http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_c/opel_vectra_c_1.8_gts_elegance_gyari_allapotban__176.000_km-10427203
Bocsi a linkekért, telefonról vagyok, lassított nettel. Érdemes lenne?
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Doggy dog #62028 üzenetére
Ez egy elég csini darab. A fényezett díszlécek, a fejegység, színes kijelző, 4 ea ami ritkítja. Egy vizitet megérhet, meg egy kis alkut. Mondjuk ennyi pénzért C Vectra is akad, akár dízel is.
Múltkor említettem, egyik barátom C GTS-t vett, 1.9 CDTI - 1 gurigáért.zolikaDB - Igen, adagoló a típushiba.
-
zolikaDB
veterán
válasz
Doggy dog #62026 üzenetére
Ebben a kereskedesben akkor se vennek kocsit, ha csak naluk lehetne kapni.
Szepen fotozott autot korbeneztem eloben, es csak hebegtek-habogtak. 98-as elso generacios A6, 1.9 dizellel. Lewaxolva, de az oldala vegighuzva, sarvedok pereme rugyezett, kerekek tukrosre kopva, motor lemosva, valto alig talalta meg a fokozatot... Persze kepen semmi se latszott, de ott a duma, h jajj full HD kepek, meg agyonkimelt, 93 eves nemet bacsi kocsija blabla...
Az en akkor 10 eves Astram nekik 400 ezret ert volna meg, az o Audijuk meg 1.1m-ert volt hirdetve, es nem engedunk belole egy fillert sem...
Kapjak be! -
trassher
addikt
válasz
zolikaDB #62024 üzenetére
Ezt láttam tegnap, eléggé átverés. A fényezése szép de amúgy mondhatni egy alap signum. Ilyet 800-ért is lehet venni, a maradék 500K-ból meg bőven szebb/jobb lesz mint ez.
Petyyyyy: Egy próbát megér ha szépen letudod venni a tükröt.
Doggy dog: Öreg, alacsonyan felszerelt és ehhez képest drága. Itthon nagyon kicsi a választék signum-ból és jellemzően automaták.
-
trassher
addikt
-
Petyyyyy
addikt
Ha túl könnyen mozog a visszapillantóm - tehát egy ujjammal is el tudom állítani - akkor magát a visszapillantót elég cserélnem, ugye?
-
-
BaKeSZ87
őstag
Sziasztok!
F astrába milyen fékbetétet érdemes tenni? 4 éve került bele brembo, de nem vagyok vele elégedett. Kopni szinte semmit nem kopott, de fogni sem fog normálisan. -
Jofi81
őstag
X16XEL-hez szeretnék gyújtótrafót venni. Egy közepes árkategóriát céloztam meg a HÜCO-Hitachival. Megjegyzésben az van odaírva, hogy "Teljesen elektronikus gyújtáshoz (VZ)teljesen elektronikus gyújtáshoz (VZ)". Az összes többinél nincs ilyen. Mit jelent ez? Jó lehet nekem?
-
Markizmark
addikt
Csak leírtam mennyire nem bonyolult, hátha más is tud vele spórolni 5-10 ezer forintot, ha magának csinálja.
Egyébként a mellékelt leírásban is minden lépés le van írva, pontosabban képekkel bemutatva, különleges szerszám sem kell mert adnak mellé egy jó adag gyorskötegelőt a kábelek rögzítésére, a piros és fekete gyárilag saruzott, csak rá kell szorítani az akkusarura, a 2 vezérlőszál csupasz, de adnak még ilyen bontás nélküli csatlakozót amivel össze kell fogni a 2 vezetéket és rároppantani. Egy villáskulcs kell az akksira szereléshez és egy csillagcsavarhúzó a lámpatestek felcsavarozásához ami szintén 2-2 önmetsző csavar, meg persze 1 fúró kell amivel az állampolgár kifúrja a lökösben a lámpatest vezetékének lyukát.
-
Fkris
őstag
válasz
Markizmark #62010 üzenetére
Nem tudom miért, de ez a kis leírás nagyon jó érzéssel töltött el, kicsit elégedettséghez, teljességhez hasonlitanám.Mondjuk nemtudom miért, mert nem én csináltam..
-
Markizmark
addikt
válasz
HoaryFox #61950 üzenetére
Elég egyszerű bekötni, másfél órám ment rá, de annak a nagy része a felcsavarozás volt, bekötés már pite. Persze könnyű nekem villamosmérnökként, de akkor sem bonyolult.
Én DRL-102-t vettem, szép homogén fénycsíkkal világít, nem pöttyös. Ez dimmerelős típus, nem kapcsol le teljesen. Amúgy összesen 4 szálat kellett bekötnöm, piros közvetlen az akksi pozitívra megy (gyárilag van a modul előtt a vezetékben biztosíték), fekete közvetlen az akku negatívra, narancssárga megy egy gyújtás pontra (én a trafó alatt a gyújtás modul egyik feketéjére tettem, kilámpáztam), zöld szál a tiltó szál amit a helyzetjelzőről vettem, aztán már csak rögzíted a kábeleket és a modult aztán csók. Gyújtásra már felkapcsol a DRL, helyzetjelzőre le és mivel a helyzetjelző a tompított mellett is világít ezért amikor felnyomod a tompítottat vagy a refit akkor is ledimmerelve marad. Teljesen szabályos. Viszont amikor lekapcsolt lámpa mellett csak villantasz egyet a fénykürttel akkor nem dimmerel le, mivel akkor nem villan a helyzetjelző.
-
-
Gergőke88
addikt
válasz
Luck Dragon #62007 üzenetére
Elol biztosan, mival az a legolcsobb es egyben igenytelen is.
-
Egy olyan kérdésem lenne hogy a H astra is McPherson futóműves?
-
-
trassher
addikt
válasz
diablo1984 #61998 üzenetére
Mindig elfelejtem, hogy az összefoglalóban ott vannak a tagok autói.
Új hozzászólás Aktív témák
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Villámgyors teljesítmény és 10 év nyugalom!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest