Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
mephi666 #102095 üzenetére
cd optika tisztítás volt már?
Első körben akár segíthet az olvasási képességen.
Mert azon gondolkodom, hogy ha nem tudja beolvasni a lemezt, akkor folyamatosan keresi, és ettől szívódik az akku (feltételezés); ha viszont rendesen be tudná olvasni, akkor "megnyugodna a kicsi lelke", és nem tekerne folyamatosan a motorja. -
Matthew
őstag
Sziasztok!
Tudnátok esetleg ajánlani Budapesten vagy a környékén Opel benzines motorokhoz értő szakit? Főként hidegen rángat a motor, a szerelőmnek nem nagyon van rá ötlete mi lehet az oka (Opel Ampera, 1,4 Ecotec motor).
Köszi!
-
mephi666
nagyúr
na, vége a hosszú hétvégének: pénteken leraktam a kocsit, ma reggel pedig pöccre indult...
voltak -6-7 fokos reggelek és kamatostól szeret leszívódni ilyenkor az akku, ha rejtett fogyasztó is eszi...
a csillagok állása szerint a következőképp szívhatja a cd30 az akkut: nem olvassa mindig rendesen a lemezeket... pl egyiken van 22 nóta és ha pl 15-20. közt akarok indítani egyet, 99% hogy nem fogja lejátszani, csak pittyeg-kerreg, léptetne következő zenére, de azt sem játssza... ilyenkor eject-el ki sem adja a lemezt azonnal, csak 1-2 perc késéssel... ha bűvészkedek vele, kiadatom a lemezt és az első 5-10 zenéből indítok, akkor az 90% hogy gond nélkül indul, zenéket sorban hallgatva meg el tudok jutni akár a 15-20. környékéig is... de ha léptetek, akkor nyűglődik megint... volt, hogy reggeltől délutánra leszívódott az akku, de ha játszok egy zenét az első számok közül és onnan kapcsolom ki a cd30-at, akkor 5 nap alatt se ette le mínuszos reggelek hatására sem
onnantól lett gyanús, hogy szereztem egy metallica black album-ot, amiről az enter sandman (1.) és unforgiven (4.) a 2 kedvenc zeném... általában "ezekről" kapcsoltam ki a zenét és vettem le a gyújtást, majd furcsa lett hogy nem szívódik le több nap után sem az akku
-
kocolaci
csendes tag
válasz
FoLey-v #102091 üzenetére
Szia!
Az alábbi lépésekre készülj (szerszámokkal, hellyel, lélekben):
- akkumulátort nem kell levenni: kulcs legyen az autón kívül, és egy csavarhúzóval pattintsd be az ajtózárakat (mintha be lenne csukva az ajtó)
- ülés alatti csatlakozó széthúzása (piros rögzítő fel, majd kifelé húzva szétemeli)
- üléstámla aljánál kis háromszög műanyag kiszerelés: lefelé jön le, de egy reteszt ki kell akasztani benyúlva egy újjal
- öv alsó bekötés oldása (TX40)
- az üléssínt tartó csavarok kiszedése (TX45 vagy TX50)
- ülés kiemelhető az autóból
- műanyag burkolatok eltávolítása, utána az ülés alatti kábelrögzítés oldása
Innentől fokozott óvatóssággal, mert szinte bárhol mélyen felsértheted a kezed!
- háttámla leszerelése (4×TX40)
- ülőlap leszerelése (2 vagy 4 kis csavar)
- már csak az övpatron maradt, amit le kell venniÖsszerakás ugyanez visszafelé. Érdemes pár fotót készíteni az ülés aljáról a kábelek rögzítése miatt, illetve a hasonló fejű csavarok különböző menettel vannak az ülésben, emiatt jegyezd meg melyik hova való. Szükség esetén tudok TIS-ből küldeni pár rajzot az egyes lépésekről. Kb. 3 órányi munkával számolj.
-
FoLey-v
addikt
Sziasztok!
Én vagyok ennyire béna hogy egy videót sem találok róla Opel Astra H-ról ülés sín csere folyamatáról vagy valaki részletesen elmondaná?
Még nem kezdtem neki ehhez kicserélni,de lassan jóidő van és szeretném már kicserélni.Ilyet vettem még egy hónappal ezelőtt. A kép nem saját.
-
Szada85
aktív tag
válasz
ArthurShelby #102085 üzenetére
Slácok, azért ne forgassuk ki a mondatokat, bitte!
Leírom mégegyszer: Gyakorlatilag bármelyik modern típusra rákeresve találhatunk bejegyzéseket, hogy ilyen-olyan nyügje lehet a motornak/váltónak.
Ez még ettöl nem azt jelenti, hogy az adott típus kompletten fosch, csak, hogy érdemes naprakészen lenni ezekkel, hogy ha meg is történik ne érjen váratlanul.Nézel Opeleket, 2.0 cdti, 2.8V6, M32, találhatsz valamit. Kisebb benzinesekböl is volt problémás széria.
Nézel VAG-ot, száraz DSG ismerten szervizigényes lehet nagyobb futásnál, koszosodhat, sok szériában a vízpumpa háza szivároghat.
Nézel Hondát, Gen10 Civic 1.5 benzin, volt széria ami benyával higítja az olajat.
A listát biztosan lehetne folytatni, a gyúlékony dízel bimmerekkel, sok egyéb modellel.De maradjunk röviden a VAG vonalnál (bocs IIwynog, utolsó OFF):
A VAG 2 literes EA888 Gen3 motorok egy kimondottan jó konstrukció, meg kell nézni hány százezer ha nem millió autóba került bele, és hajtják öket a mai napig vidáman.
A mostani OFF Leon Cuprámban is ilyen van, 130e km-hez közeledve, és "alapos karbantartás" mellett köszöni szépen jól van.
Minöségi olaj, 12-15 ezer között legkésöbb cserélve, és figyelve az autóra, rendesen bemelegítve, pálya után visszahütve.De! Ahogy írtam, voltak/vannak ennél is dolgok, amikre figyelni kell, viszont nem végzetes dolgok:
- a vízpumpa/ vízkeringetö egység háza ismerten problémás, müanyag, hajszálrepedés lehet rajta, vagy a tömítése ereszthet, fogyogat a víz. Csere nem olcsó, de megoldja a gondot.
- ha direkt befecsis (van, amelyik modellnél több pontos befecsi is van) akkor kokszosodhat, tisztítható, megoldja a gondot.
- DSG olajcsere ismert dolog, cserélhetö, ~400€ márkaszervizben, 60 ezrenként kibírható.
- Olaj-vízhütö elosztó rész tömítése szivároghat, cserélhetö.Ahogy írtam, olvasni ennél a modellnél is csúnya eseteket, pár motort sikerült megölni, egy részük tuninggal ment (400 ló körül), de volt gyári szoftos is. Ami sosem derül ki (mert ugye erröl mindig mindenki hallgat, mindenki alapos gondos tulaj) hogy miként volt használva, miként volt karbantartva az adott autó.
Ezért írtam, hogy (szerintem) az igazán kulcspont akár egy GTI-nél, akár más sportosabb modellnél, hogy mennyire követhetö, számlákkal igazolt (nem szervizkönyves macinyomdával, azt ma már az elsö 1€-s boltban is kapsz) igényes karbantartást kapott az adott darab, mert ez fogja meghatározni inkább az élettartamát. A sajátomról is megvan minden számla, mindennek a cseréjéröl a bizonylat, és eladásnál hatalmas + lesz, korábban a 7es GTI-mnél is sokat számított.
-
grizlisandor
veterán
Sziasztok!
Meriva Bvel szemezek, a típussal kapcsolatban kell tudni valami hibát? Pl. rozsdára hajlamos x helyen?
B14NET motor szimpatikus, ha minden igaz ez egy konszern motor. Láncos vezérlésű, okoskerékkel szerelt motor. Vezérlést mennyi km után/legkésőbb időnként kell cserélni? Remélem nem biciklilánc vezérlésű.Motor koxosodásra hajlamos? Közvetlen befecskendezésű? Olvastam, hogy 2011 utánit kell venni, mert onnanstól orvosolták a PCV szelep hibát.
Automata váltóval szemeztem, míg meg nem találtam, hogy ez a robotizált váltó nem ajánlott. Így marad M32 6 seb váltó, ami megint nem egyszerű. Olvasom, hogy 2012 utáni autót kell venni, mert ott már a gen 2. váltó van.
Köszi a segítséget! -
FoLey-v
addikt
-
Richard!
addikt
válasz
thomasvold #102079 üzenetére
A Corsa 1163 kg, az Astra legalább 300-zal több. Ez is lehet szempont
Bár tény, hogy elegánsabb a beltere, mint egy gagyi Corsának... -
thomasvold
őstag
válasz
Tothgera30 #102078 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek, ezeknek is utánanézek.
-
válasz
thomasvold #102076 üzenetére
A16XER és B16XER bőven jó. 4 éve már használunk egyet. Nincs vele gond.
-
FoLey-v
addikt
válasz
mephi666 #102074 üzenetére
Ne mond hogy 1.6 zafi elég mindenre.
Az enyém okés picivel könnyebb,de 1.6 105 lovas nem egy versenyautó. Bár a gázreakció késés 80-100 között nem egetrengető. Majd utólagos sport gombot teszek már bele.
thomasvold Astra J 1.6 116 lovas,főleg kombihoz nagyon gyér,de ha csak A-tól B-ig akarsz elmenni arra tökéletes.
-
thomasvold
őstag
válasz
mephi666 #102074 üzenetére
Magyar dombokra, külföldi hegyekre, tök mindegy
Ha Erdélybe a Fogarasi havasokba elég volt egy H-s 90 lovas Astra és a haveromnak egy 1.2-es Ignis, akkor remélhetőleg elég lesz az 1.4-es Corsa is
Vagy Corsa opc line-t szeretnék, de már nézegetem a J-s Astra-kat. Azokból mely motortípusokkal lehet megfelelő? Úgy láttam azokból az 1.6-os 116 lovasok a gyakoribbak.
#102075 Richard! : Igen, szívem szerint olyat szeretnék, mint a tiéd
-
Richard!
addikt
válasz
mephi666 #102074 üzenetére
Éppen ezért keresnek egy erősebb Corsát. Erre az 1.4, 101 lovas szívó éppen megfelel. A többivel egy lomha szar.
A GSI-t és az OPC-t pedig meghagyják azoknak, akik szeretnek szopni, illetve végtelen pénz áll a rendelkezésükre.
Az, meg hogy egy faceliftes OPC Line tetszik neki, hát na bumm, nagy kaland. Ki kell várni és jönni fog az. -
mephi666
nagyúr
válasz
thomasvold #102073 üzenetére
...milyen hegyekbe? a magyar "hegyekbe"?
...mert a magyar dombok közt az 1.6os zafira is elég... karácsony körül mentünk a mátrába és 3-4 közt pakolászva jó volt az is teljesen...
-
thomasvold
őstag
válasz
Szada85 #102072 üzenetére
Jó is az, ha ennyire vágja az ember a témát
Mi még csak most fogjuk az első autónkat venni a párommal, van a családban 2 Opel is, azokat szoktam használni, azokat ismerem.
Ezért is maradnék az Opel vonalon és kettőnknek bőven elég egy erősebb Corsa, mivel szeretünk a hegyekbe kirándulgatni
-
Szada85
aktív tag
válasz
thomasvold #102071 üzenetére
Úgysincs chip, nem lesz autó sem, amit meg lehetne venni.
(irónia vége).
Nem szerettem volna/szeretnék senkit sem elrettenteni, ezért is próbáltam úgy fogalmazni, hogy ettöl még nem fhos minden technika, csak sajnos tényleg igaz a mondás, hogy amennyire lehet utána kell nézni az adott technikának, az adott típusnak, darabnak, hogy amennyire lehet, az ember bevédje/felkészítse magát rá.
A mai világ ilyen szempontból viszont "tök jó", millió vélemény tapasztalat, adatok elérhetöek pár kattintással, én is minden autócsere elött ezeket a köröket szoktam végigfutni, amennyire lehet utánaolvasok az adott típusnak, motorjainak, gyakori problémáinak, így sosem ér váratlanul, csak erre be kell készíteni kavicsot is a batyuba, és akkor sosem lesz keserü a szájíz.
Igazából a G OPC sem hagyott ott sehol, tette a dolgát rendületlenül, csak a benya mellé némi olajat is kortyolgatott. Azt is gatyába lehetett volna szedni egy komplett motorgenerállal, csak akkor és ott úgy értékeltem, hogy "nem ér annyit" a dolog.
A C Vectra V6-ja is gondos karbantartással, 10-12 ezres olajcserékkel vígan lepörgetett 2-2,5 év alatt ~90ezer km-t, bejártunk vele több EU országot, hazavitt tucatszor.Szóval nem félreérteni ám a sorokat, csak az ember magát védi a saját alaposságával.
-
Szada85
aktív tag
válasz
ncc1701 #102065 üzenetére
A hegyezett motorokkal eleve "illik" óvatosabbnak, elörelátóbbnak lenni, ez nagyjából márkafüggetlenül, és kortalanul elmondható.
Egy OFF 7-es GTI, Leon Cupra motorján ugyanúgy vannak sorozathibák, nem is feltétlen egyszerü, olcsó gondok (gyürütörés például), de még egy RS3 csoportban is két kattintással találsz olyan bejegyzés halmokat, hogy hamar elmehet az ember kedve ezektöl, holott alapvetöen egy jó konstrukciójú motorok.Opel vonalon sem kell messzire menni, még az oldschool, mai szemmel faék egyszerüségü C20XE-t is pikkpakk meg lehetett ölni egy közepesen falábú, a technikával köszönöviszonyban sem levö usernek.
És inkább ezt érzem/látom a gyökéroknak, hogy (elöbb-utóbb) technikai analfabétákhoz kerülnek ilyen autók, a gyártó pedig nem tud (vagy aránytalanul bonyolítaná a dolgot) ezekhez is alkalmazkodni.Ezt csak - saját véleményem szerint - hatványozottan rontja (fogja rontani a jövöbeni tulajok élményét) a modernebb korok autóinál az a tény, hogy egy csomó bérautós cég flottájában szerepelnek GTI-k, ST-k, egyéb sportok modellek, amiket (bérautó mivoltuk miatt) olyan szinten bacnak szét hidegen is, hogy nem csoda, ha majd 80-100 ezer km-nél minden bajuk lesz. A minap a Hertzes srácok vittek vissza a cégtöl 8-as GTI-t, Fiesta ST-t, a cégtöl kifordulva az elsö lámpáig már megvolt a tiltás, onnan rajtautomatika...
De ugyanígy a temérdek 1-2-3 éves privát-lízingre kihozott gépek is így végzik, miért is érdekelné a tulajt a technika, ha a végén visszaadáskor lesz bennük 30-40 ezer km, azt pedig még ilyen állat ridegtartásban is szokszó nélkül kihúzza a technika, utána pedig valaki örömmel megveszi "alig futott, kereskedöi autó"-ként, és ezekböl lehetnek aztán a keserü tapasztalatok.Plusz nem szabad elfelejteni a csúnya kapitalizmus mellékeként kifejlett kapzsiságot is, hogy mindenen (vezérmülánc vastagság, befecskendezöszám, anyaghasználat, stb.) spórolni kell(!), mert akkor lesz több a profit.
Így lesznek grammra kimodellezett müanyag vízpumpaházak, amik mégis elrepednek, hajszál vékony láncok, amik nyúlnak és szakadnak, stb. És ezt pontosan látom autóipari beszállítónál (fékrendszer) dolgozva, hogy még ezen is muszáj reszelnünk centeket, Eurókat, mert a Mercinek, Volvonak minden cent számít. Még a féken is, ahol pedig nem igazán szerencsés.Bocs, hosszú lett.
-
zgospel
őstag
válasz
mephi666 #102066 üzenetére
Lakkfekete amúgy, úgy is érdekel? Elvileg nincsen baja, nem meríti az akksit, faceliftes verzió, működik rajta minden, azt hiszem auxos, de ha ki lesz szerelve ellenőrzöm majd.
Ha találok lakkfekete CD 70-et amiért nem kérnek irreálisan sokat akkor szólok neked mindenképpA DVD 90 kiesik nálam, mert ahhoz kijelzőt is kell cserélni, az úgy meg már 150 ezer körül lenne, amit az autó értékéhez képest irreálisnak tartok.
Ha mégsem gyári fejegység mellett döntök, akkor pedig megtartom a CD30-at, jobb szeretem ha megvannak a gyári cuccok tartalékban -
zgospel
őstag
Péntek óta nem nyílik a géptető... Meghúzom a bowdent, a kattanás megvan, de a motorháztetőt már nem tudom feltépni sem. Ma délelőtt pedig a kattanás sem volt már meg, húztam a bowdent de semmi. Gondoltam megnyúlt a kábel, ezért kiakasztottam a nyitókar tokjából a bowdent és fogóval meghúztam amennyire csak bírtam, de többszöri próbára sem sikerült kinyitni. Nem tudom mi a bré lehet, a bowden mozog oda-vissza, feszes... Ja és persze a beltérben ehhez a nyitókarhoz szinte lehetetlen hozzáférni, a bowdentartó műanyag pedig egy olyan szűk valami, hogy már visszatenni a helyére nem is tudtam. Elmehet az anyjába aki ezt így kitalálta.
Gugliztam egy órát, de túl nagy sikerrel eddig nem jártam. Ha valakinek van tippje vagy járt már így az kérem ossza meg velem a tudástDe legalább kicseréltem a vezetőoldali ajtóhatárolót végre, az ajtónyitási élmény most pazar
Az ajtókárpit rögzítése kapcsán azért gondoltam a megtervezőjének a szüleire... G Astrában hülyebiztos volt a rögzítés, akárhányszor leszerelhettem és visszarakhattam, nem lehetett elrontani semmit, nem törtek patentok, nem szakadtak le tartódarabok...
Itt a H-nál meg van 7 csavar és 2 patent ami oké, és ezen kívül akad még 4 műanyag távtartószerűség ami egy-egy patentra csúszik rá oldalról, de mind a 4 különböző irányból, szóval nem lehet kiakasztani sem őket, mert ellentétes irányba feszülnek. Ez nem feltétlen lenne még baj, mert a patentokat így ki lehetne húzni velük a lemezből, na de ezek a távtartók ragasztva vannak (voltak) a kárpithoz, úgyhogy persze leszakadt azonnal mind. Erre az i betűre az teszi fel végül a pontot, hogy fent az ablaknál (ahol könyökölni lehet) egy fémsínbe pattan bele 4 helyen 4 műanyag darab, és ez a 4 műanyag elem szintén ragasztva van a kárpithoz, de alájuk nyúlni persze nem lehet, ezért mind a 4 le is szakadt rögtönVisszaszerelés után természetesen csálén áll felfelé az ablaknál a borítás, de nem vészes, majd szerzek valami jobbféle ragasztót hozzá és visszaragasztom őket.
Értem én, hogy ezt nem arra tervezik hogy az évente le-föl szerelje az ember, de nem hiszem el hogy nem lehetett volna egyszerűbbre megcsinálni.Ellenben a hangszóró az így néz ki
és volt még benne egy poloska is miután kiszereltem. Lehet lecserélem a hangszórókat valami fapados márkás típusra, a CD30 MP3 úgysem egy túl acélos fejegység, ezért a drágább hangszórók tök feleslegesek bele. A fejegység cseréjén még erősen gondolkodom, egy CD 70 előrelépés lehetne, de ahhoz képest drágán árulják. Annyiért már jobbfajta Alpine, Pioneer, stb is kapható, de akkor meg zavarna, hogy elveszítem a beállításokhoz való hozzáférést...
Bocsi a túl hosszú kommentért
-
ncc1701
veterán
válasz
thomasvold #102060 üzenetére
Leginkább a mobile.de. De németek se nagyon szórják ki a hibátlan kocsikat mostanában...
-
gban
veterán
válasz
thomasvold #102060 üzenetére
Az enyém a willhaben.at-ról van
-
Tikakukac
titán
válasz
thomasvold #102060 üzenetére
Ha ezeken nem találod meg a kocsidat, akkor sehol.
-
thomasvold
őstag
Tudnátok még jó hirdetési oldalakat ajánlani? A használtautó.hu, a jófogás, facebook csoportokon kívül?
-
Szada85
aktív tag
válasz
ncc1701 #102053 üzenetére
Az OPC Insignia külsö dizájnja, meg hangja kb. az összes elönye.
Én is sokáig szemeztem vele, aztán elengedtem, amellett, hogy mennyi nyügje tud lenni még az erejéhez "méltó" menetteljesítményekben is híján van, mellé aránytalanul nagy fogyasztással.@102052 mephi666:
A G Astra/Zafira OPC egy nagyon "szerethetö" autó lehetne, csak a legtöbbjük már olyan tulajokon van túl, akik után vastag zsebekre van szükség, hogy újra régi fényükben tündökölhessenek.
Én is megbántam annó a G Caravan OPC-t, ahelyett kellett volna rögtön a V6 GTS Vectra, sokkal több kellemes évet tölthettünk volna el... -
thomasvold
őstag
válasz
Tothgera30 #102054 üzenetére
Meglátjuk, ráérek megvenni, tavasz végéig kellene, hogy meglegyen.
-
Richard!
addikt
válasz
Tothgera30 #102056 üzenetére
+ igazából ezt sem értem: "Opc Line-t nem erőltetném"
-
-
Richard!
addikt
válasz
Tothgera30 #102054 üzenetére
Hát de az OPC Line is egy extrásabb szívó 1.4
-
válasz
thomasvold #102051 üzenetére
A helyedben lehet keresnék egy extrásabb szívó 1.4-es Corsa D-t. Opc Line-t nem erőltetném. Így kompromisszumokkal, de bőven lesz választék.
-
mephi666
nagyúr
válasz
thomasvold #102049 üzenetére
...nekem is tetszett nagyon a 2lityós benzines opc zafira
...aztán lett belőle 1.6... jó ez... városban meglepően dinamikus tud lenni (mondjuk ha nehezebb a lábam, akkor télen 10-11 litert megeszik 90% városi használat mellett)
-
mephi666
nagyúr
válasz
thomasvold #102047 üzenetére
...de miért is lényeg ennyire az opc line?
...ez kb olyan "tátott szájjal a faszerdőbe", mint amennyire én mitsu colt 1.6 glxi-t szerettem volna 10 éve
...oké, lehet 1000ből egy normális példány, de szerintem ebből is főleg lerúgottak lehetnek piacon...
-
Richard!
addikt
válasz
thomasvold #102045 üzenetére
Ha fent az összefoglalót lenyitod és legörgetsz a nevemhez, meglátod
-
thomasvold
őstag
válasz
Richard! #102044 üzenetére
Nincs még kinézett példány, nem sok van sajnos eladó és a közelben szeretnék venni (Nyíregyháza), hogy el tudjam vinni ismerőshöz állapotfelmérésre (Volán).
Közben csatlakoztam az általad ajánlott facebook csoporthoz, olvasgatni
Csak a sima verziókat is néztem, de azokból sem igazán találtam nekem megfelelőt, de inkább az OPC Line, kis optikai tuningosok tetszenek
2011 utáni gyártásút keresek és 1.4-es 101 lóerőset.
Tiéd milyen? Nem hirdeted?
-
Richard!
addikt
válasz
thomasvold #102043 üzenetére
De emellett nem azt mondom, hogy ne vedd meg. Én is ilyet hajtok már lassan három éve, de semmi ilyen idegesítő kis problémám nem vót...
Melyik a kinézett példány? A facebook csoportba is beléphetsz, ott is sok okosságot meg lehet tudni. (Opel Corsa D Hungary) -
Richard!
addikt
válasz
thomasvold #102041 üzenetére
Szia!
A teljesség igénye nélkül:
Mállik első ülések szivacsa, leesik a sminktükörtől elkezdve a külső visszapillantótükörlap és a csomagtérajtónyitó fogókája. A km óra meghallhat, ki kell venni és újra kell forrasztani a léptetőmotorokat. Gyárilag rövid a vezeték, feszül. Aztán elnémulhat az index, tolatóradar, bizt. öv bekötésérzékelő hangszórója, ami a km órában van. Bontóból lehet kukázni. Aztán a légbefúvók rostélyai is szeretnek megmakkanni, aliexpress és társairól lehet szerezni. A légkondi csak bizonyos erősségen működik pl 1-2-3 nem, de 4-esen igen. Előtétellenállás csere a megoldás. Nagyon gagyi, kopogós, kemény és zajos a műszerfala. Értem ezalatt, hogy nyekeg-nyikog összevissza.
A hátsó sárvédő és a lökhárító találkozásánál szeret rohadni, a stab pálcákat is szereti fogyasztani, illetve az elektromos szervó hiba sem ritka.
A motorháztető belső éle, a "visszahajtásnál" rohad.
A vezérlés kényes az olajra, csak 5W-30 dexos2 mehet bele. Ha már van hangja a láncnak, akkor egy normális szervizben akár 200-250 ezer HUF is lehet a komplett csere (A14XER).Talán nem hagytam ki semmit...
Üdv -
thomasvold
őstag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy Opel Corsa D OPC Line 1.4-es benzines autót. A látható és alap dolgokon mire érdemes még figyelni vásárlás esetén?
-
ncc1701
veterán
Srácok, g09-es, a20dth motorkódos insigniánál hol van a külső levegő hőmérséklet érzékelő? Visszajött a kocsi szerelőtől, mikor beröffentem, jó fokokat mutat, csak menet közben felmászik 40-50 fokig, gondolom vmit elbökött a szaki.
-
Tikakukac
titán
válasz
diablo1984 #102037 üzenetére
Remek.
Én meg ebben a percben estem be a műhelyből meg próbakörről. Apám, hogy amúgy ha valaki vesz egy rendes nagy dög kocsit, V motorral, hogy az még ehhez képest mennyivel odébb lehet
Tényleg apróságok, futóműben is, de basszus, hogy mennyit kell bontani mindenhez -
válasz
M0ng00se #102035 üzenetére
En nem dicsekedtem vele de 2 holland turammal ezelott kint csreltek az oninditot
Jottek bikageppel, h hatha beindul de el kellett huzniuk. 350 europai penzbe volt. Nem mondom, h boldog voltam. Itthon egy onindito 30-40 plusz 1-2 ora az auto alatt (mar ha nem fersz hozza rendesen, csak ugy alafekudve). De most indul mint a kisangyal
-
-
Tikakukac
titán
válasz
diablo1984 #102032 üzenetére
Titok, hogy pörgesd meg a dolgokat a neten is. Sachs a jellemzően Opelhez kapcsolt gyártó, szóval bátran.
[link] parancsolj.
-
diablo1984
veterán
válasz
Tikakukac #102031 üzenetére
megvan a régi az új oldalról, na az annyira szűkíti a kört, hogy egy valeo szett és csá, nincs semmi helyettesítő, vagy bármi, az új oldalon is megvan az, meg ami paraméterre megegyezik, de luk, sachs, blueprint, de egyiket sem hozza helyettesítőjeként, fogszám, átmérő megegyezik, a motorkód is, kinyomó csapágy formája is....
-
Tikakukac
titán
válasz
diablo1984 #102030 üzenetére
Régi oldal is elérhető menj arra rá. Amúgy maguk a Cromax dolgozók is köpködik az új oldalt
-
diablo1984
veterán
astra h z14xep-be manuális váltósba melyik kuplungszett kell? A cromax régi oldala egyértelmű volt, ez az új webshop mindent IS hoz hozzá és ahogy látom, kinyomócsapágyban is lehet eltérés....
-
zgospel
őstag
válasz
Tikakukac #102014 üzenetére
Első tárcsa+betétek, hátsó betétek, stabpálcák, munka = 110 ezer.
De talán még jobb volt most megejteni, mint hetekkel később mire megjelenik az új euró és üzemanyag árfolyam is a termékárakban…Hátsó rugókat illene még cserélni, de 27 ezer lett volna darabja, úgyhogy azt inkább nem kértem. Ahogy néztem 12-13 ezerért már jófajtát lehet kapni, úgyhogy nem akarok ezért duplán fizetni.
A cseréjéhez kell valami célszerszám, vagy házilag én is meg tudom csinálni sima emelőn? -
se000
tag
válasz
Markizmark #102024 üzenetére
Köszi. Gyereké az autó majd noszogatom hogy mozduljon .
-
Markizmark
addikt
válasz
se000 #102010 üzenetére
Gondolom Z16XER, annál ez típushiba. 90%, hogy elfáradt az olajhűtő tömítés és bekeverte az olajat a vízbe. 5%, hogy az olajpumpa tömítés fáradt el, és ugyanúgy bekeverte a dolgot. Maradék 5% pedig a hengerfej. Persze a számokat nem kell komolyan venni, csak az arányokat.
Mielőbb csináld meg mert az olaj megeszi a gumicsöveket és eldurrannak. Ráadásul a termosztát is cserés lesz hamarosan valószínűleg, nekem is megette az olaj a termosztát gumiját és átengedte a melegvizet. Csak az enyém Z18XER, de a motor ugyanaz teljesen.
-
peet137
tag
Nincs valakinek véletlenül egy elfekvő felesleges struktur felni szettje H astrára? Akár gumival is érdekelne...
-
peet137
tag
válasz
molnarpeter #102015 üzenetére
És ők egyedi áron csinálják? Esetleg tapasztalat is van vele?
-
corsa1.4
újonc
Köszi!
-
venom8888
őstag
Sziasutok. A k astranál mi a kulombseg a manual es az automata kozott? Fogyadztás, vagy melyiket erdemes venni? Benzinesrol van szo.
-
Tikakukac
titán
Ejha, apróságok, kis hátsó fék stb. úgy összerakott egy 120k-s számlát mint a huzat... eszetlen drága minden bakker.
-
-
se000
tag
Üdv. 1.6 benzines 116 le H Astra . Olaj lehet a vizben?
-
blac
tag
Sziasztok!
Astra H, op-com-al le lehet tiltani a hangokat (öv világítás stb)?
Ha igen hogyan? -
mephi666
nagyúr
válasz
peet137 #102001 üzenetére
eddig nincs tapasztalatom, most rendeltem innen egy ilyet ...régi céges laptopom volt, ami le lett cserélve és olcsón megkaphattam: 6+ év után az eredeti akkuja már nyűglődik nagyon... ha ez 1-2 órát már stabilan bír, jó lesz opcomozgatni... céget néztem hogy lassan 20éve piacon van, sz*rt remélem nem árulnak (annyi, hogy ez 2200mah, a gyári meg 2700-as volt)
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Energiaital topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Szólánc.
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Horgász topik
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- További aktív témák...
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest