Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- E-book olvasók
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tacso
aktív tag
válasz
Foglalt név #98 üzenetére
Igen, valóban az aerodinamika is fontos, de manapság a törésbiztonság dominánsabb a forma kialakításánál! Szvsz pl. a corsának a gyalogosvédelem miatt ilyen bumfordi, és magasra nyúló az orra (meg is látszik 4-ből 3 csilag!)
Ami persze nem rossz, nekem nagyon tetszik!
Más: a belsőt tényleg nagyon eltalálták: engem az új kormány, és a kerek légbefúvók ''fogtak'' meg! Érdekes , hogy az Antarában is ugyanezek az elemek vannak, csak ott 3 kerek befúvó van középen... ez lenne az új, egységes márkaarculat?
[Szerkesztve] -
Foglalt név
addikt
-
- iSO -
tag
Sziasztok!
Nekem egy '96-os Pickupom van.
Sokan nem is tekintik Opelnak. 2.5 TD Isuzu motoros. ~80 LE ...
Nem az igazi... Pl. L200-ztal össze em lehet hasonlítani, igaz az árát sem.
Elöl nagyon kényelmes, nagy lábtér van, az ülések nagyon jól tartanak oldalról. Állítólag ebben a pickupban van hátul a legnagyobb hely. ha ez igaz, akkor nem tudom, hogy mi van a többiben, mert ez is nagyon kicsi. A plató jó nagy.
Spec az én kocsim kicsit más mint a többi, mert Campon elég ritka a króm felni és a 255/75R15 MT gumi. Egy elég komoly gallytörő van az elején és egy nagyon vastag bukócső a hátulján. Körbe van sötétítve. Belül: mivel a kézifék a kormány alatt vanezért a két ülés között van hely... oda került egy mélyláda
A gyári kormány helyett egy momo kormányvan, a pedálsor Sparco.
Mint már írtam a motor nem egy erőmű, de legalább cserébe nem is fogyaszt sokat. (8l)
Ami miatt nem ajánlanám senkinek az az alkatrészellátottság. Tavaly tönkrement a servom ..
Ne tudjátok meg azt a szenvedést... Szal alkatrész nem nagyon van, de ha találsz, akkor azt aranyért adják.
Végezetül pár tavalyi kép:
[link]
[link]
iSO -
bocX
tag
most látom van ilyen totyik! csatlakoznék, immáron 13éve opel....
-
KrAt
veterán
válasz
Foglalt név #83 üzenetére
Jahát igen
Egyik álmom egy ilyet kipróbálni, de egyszer láttam eddig életemben MO-n
Az első videó nagyon bejön, nagyonállat -
ZCoyote
őstag
Ja és az Astra előtt egy '80-as D Kadett 1.2-est nyüstöltem tavaly tavaszig
-
Lord Myn
senior tag
Na igen... Ezek miatt döntöttem úgy, hogy a mostani Astra-ba legyen minden földi jó (4 elektromos ablak, füthető elektromos tükör, automata klíma stb.). Persze, lehetett volna még sok mindent kérni, de egyrészt kényelmi szempontból nekem ezek elegendők (még van karfám is
), másrészt meg igencsak megdobták volna az árát az autónak...
-
k.
őstag
ÉN is csatlakozom: (opel astra g 1.4 2003) igaz nekem még nincs autom ez a szüleimé de ez a kis szerkezet megalapozta hogy 1 opellal kezdjek majd jó 6 év mulva
(14 éves vok
)Éljen az opel!
-
ZCoyote
őstag
Csatlakozom a klubhoz.
'97-es F Astra Caravan 1.4 16v (90 LE) -
Roxeus
tag
Jah, igen a szervó hiánya elég zavaró. Mellesleg ez még Classic Astra, szal semmi extra. Légkondi nagyon hiányzott nyáron
, Nem volt benne gyárilag se riasztó, se kpi zár
. Ezt megvétel után beleszereltettük...
Jah még az ablakemelő is jól jönne, de már csak kényelmi kérédés...
-
Roxeus
tag
válasz
Lord Zero #52 üzenetére
Hello! Én 1,5 éve vagyok tulajdonosa egy astra f caravan-nak. '99-es 1.4-es. Csak jót tudok róla mondani. Picit lehetne a gyorsulása jobb, de elvégre nem versenyautó...
Egyszer se hagyott még bajban.
Mondjuk a keret kevés lenne rá, mert 1.1 volt másfél éve a kocsi! 4200km-rel !
. Szal mondthatni alig használt volt. Jó az igaz, hogy a sedan astra olcsóbb vmivel, de kis szerencsével ki lehet fogni olyan 7-800-ból...
Mégegyszer: Csak ajánlani tudom!!!
Jah még annyi, hogy igazáól mire is kell... Mert a Corsa bőven elég ahhoz, hogy furikázzunk vele, de ha csomag is van akkor már elkell az Astra... -
Vada
tag
Ha nem bánod kiegészítenélek egy c20ne-vel is ami 115 LE gyárilag + van c20 LET is amelyik turbós 205 LE alapból ha jól emléxem. Egyébként én is csatlakoznék a klubbhoz ha lehet nekem GSi astrám van [link]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Csapi007
veterán
Hello
Nem is tudtam hogy ilyen is van.
Szóval nekünk egy Astra Classic Caravan van 1.4-es motorral, nekem tetszik, kényelmes, tágas. Ja és 4 éves és 15000km van benne.Komolyan!!!
-
Foglalt név
addikt
E Kadettben volt 1.8 először a GSI, azt a D-s GTE-ből vették át(injektor-einspritz), aztán jöttek a 2.0-k 20se, 20seh, c20xe(122, 130, 150(170
LE). Bár az, hogy se is volt, arra most mérget nem vennék, az omegánkban biztos ilyen van és az ascona-hoz is járt, de lehet, hogy a gsi-be csak az erősebb került
Programban is mindig elnézem a zárójeleket
[Szerkesztve] -
Vigneau
félisten
válasz
Foglalt név #57 üzenetére
Furcsa, pedig 1.8-ra emlékeztem...
Gyorsan utána is néztem.
[Szerkesztve] -
Lord Zero
addikt
szeretnék illemtelenül hozzászólni egyet, ha lehet (hát persze, h lehet
):
nos, (bár én magamnak vlaószínűleg sosem vennék opelt, elnézést) úgy alakult (úgy néz ki, h úgy fog alakulni), h a családban kellene egy kisautó, aminek a vásárlását nekem kellene összehoznom (3 hónapja is így nézett ki, de most már állítólag tényleg kéne az illetőnek vmi) - 600-700k lenne rá, max 9-10 éves kis gépek jönnének szóba
az egyik esélyes pályázó a corsa (még az f astra is belefér)
bárkinek bármi ellenvetése vagy (jobb/rosszabb javaslata lenne, kérem tegye meg
esetleg ha vki meg akar szabadulni egy jó kis géptől, az jelezze
köszöntem -
Foglalt név
addikt
c20ne fenntartása semmivel sem több, mint pl. egy 1.6osé. Emellett az opel egyik legjobban megépített motorja, jelentős folytások vannak benne mindkét(szívó, kipufogó) oldalról, ezért alapesetben szinte örökéletű vagy komoly tuningpotenciállal rendelkezik, kinek mi a fontosabb. Egy omega-ban kb. 7 liter eszik, a calibrának pedig sokkal jobbak az aerodinamikai tulajdonságai.
-
Digital
addikt
Haveromnak van egy A Vectrája 2,0 moci+ turbó+ 4x4 200pár lóerő
Fincsi gép
-
nemcso
őstag
Céges kocsim Opel Astra H Essentia. Erős a kasznija, kényelmes, menetstabilitása szintén jó, 1.4-es motorja nem éppen a robbanékonyságáról híres, de céges kocsinak kiváló.
Végsebessége automata klímával és nélküle is 185kmh.
Ami nem tetszik benne , az az elektromos ötödikajtó zárja. Nem sűrűn de előfordul, hogy a szerintem sikeres becsukása után is pittyeg a nyitott-ajtó jelző miatta. -
sh4d0w
félisten
Én is kérek klubtagságit...
'93-as A Corsa, 1.5D (Isuzu). Ezzel a motorral icipici méregzsák, amíg egyedül ülök benne... Persze ez igényli az olajat, eccer rá kell tölteni 2 olajcsere között. Az egyetlen nagy fájdalmam az autóval kapcsolatban, hogy a motort összesen 2 csavar rögzíti a bakhoz... Eddig 2 és fél év alatt 2x törtek el... Igen tréfás volt azzal az autóval közlekedni, aminek a motorja 1-2 ezres fordulatszám között hozzáér mindenhez, amire ráfeküdt... -
#35692544
törölt tag
üdv
agusztus óta tag lettem 2002-es f astrával
gyerek koromban volt egy 2 ajtós kormányváltós opel kadettünk
a hugomnak van egy holden senátora 3600ccm [link] -
deicide
veterán
Opelesként én is bejelentkeznék ide, rögtön egy kérdéssel is, egy jó gumis kellene nekem majd tavaszra fehérváron, vagy esetleg pesten, mert kell egy nyári gumi szett felnivel majd (astra f-re), olyan 195/50/R15 vagy ha rámegy 205ös, akkor az...
-
sbazsi
veterán
Nekem egy 1.6-os dobozos (2 személyes) astrám van. 2001-es
Imádom, jól megy, még nem volt vele gond (kop-kop-kop)
Ezt az Opel szagot még nem tapasztaltam. -
Lord Myn
senior tag
Egyszer volt nekem is egy céges F Astra Caravan-om, 1.4-es. Én meglepődtem milyen jól húz, ahhoz képest, hogy mekkora motor van benne. Az viszont nem tetszett benne, hogy full-fapad volt, még egy nyomorult szervót se raktak bele...
Más: Észervettétek, hogy minden Opelnek van egy bizonyos ''Opel-szaga'' (Bocs, illata)? Eddig akárhány Opelben ültem, mindig érzeztem. És most, hogy a H Astra-m kezd egy éves lenni, ebben is kezdem érezni ezt a tipikus illatot... -
Roxeus
tag
Hogy röviden jellemezzem: Lomha, de hűséges...
Ugyanis csak 1.4-es motor hajtja, tehát nem a gyorsulásáról hires, de 99'-es évjáratú, és műszakin kivül még egyszer se volt szervizben... kopp-kopp
Egy-két nem létfontosságú dolog szállt el rajta (pl. legutóbb a duda), de azt kicseréltem házilag. -
Roxeus
tag
Csatlakozok az Opel tulajokhoz, egy Astra F Caravan-nal...
-
Kiskokó
veterán
nekünk volt egy 2000 mileniumi évjáratú Vecttra 5ajtós hogy milyne motorral azt nemtudom.. 80valahány lóerős Dizel.. Méregzöld vagy miylen votl iylen különleges zöld azóta se láttam oylan zöldet.. meg előtte egy régi vectra.. azóta áttértünk VW. De az opelek is nagyon jók ám.. a zöld vectrába de imádtma a zenét.. jól szólt.. de aztán jött a Passat na az mégjobb ÁÁ szeretem a zenét..
-
Calogero
addikt
Igaz még nem vagyok tulaj, de remélem hogy hamarosan igen.
Egy Astra H 1,4 Easytronic (Njoy) lett a kiválasztott model néhány plusz extrával.
Egy februári Ford Focus lesz erre lecserélve. -
Foglalt név
addikt
válasz
GombócArtúr #27 üzenetére
Köszönöm, kombi nekünk sem az igazi és tényleg nehéz olyat találni, amit szeretnénk
-
KrAt
veterán
Hát csutkára hátratolva az ülést
Amikor oldalra - kicsit hátra kellett nézni, akkor a hátsó ablakon lestem ki
De jó volt
Régi jó kis 8 szelepes motorokAzok voltak a jók. Az astra 1.4-es 8v motort imádom
Gyönyörű hangja van
A Corsában minap láttam egy 2 ajtós kivitelt, sedan, hát az egy ritka kis darab voltMeg a C Kadett
Szeretem a nagyonrégi Opeleket, azok voltak még az igazán szépek
Persze az újak se csúnyák (sőőt) csak a régi vhogy más feeling
-
Vigneau
félisten
Úgy vezettél benne, mint Hightower a Rendőrakadémiában - hátsó ülésről?
Az A 1.2-es (45LE / 8V / 1992), a C meg 1.0-ás (60LE / 12V / 2003). Az a fura, hogy Ecotec van ráírva a motorra, de a motorszám szerint meg már Twinport. Valami átmenet lehet már. Érződik is a fogyasztásán. Én meg vagyok velük elégedve. -
KrAt
veterán
Ennek örülök
Én egy C Corsán tanultam vezetni, és imádtamKiskocsi, mégis elfértem benne a szerény 2 méteremmel (jó, mögöttem senki, de az mástészta
) Kis, 1.2-es motor volt benne, csendes, de azért ment is (igaz, nem toltam neki, kivétel 1x
) Váltó tökjó, meg úgy egybevolt
-
GombócArtúr
senior tag
válasz
Foglalt név #18 üzenetére
Annyira nem vagyok otthon a témában. Azt tudom hogy e legelső Omega után, nem tettszett neki a Vectrája mert túl kicsi volt
A 94'-es nagyon frankó volt, kényelmes, tágas, jó benne utazni. Autómataváltós volt sport fokozattal, meg hegymenet fokozattal, frankón húzott (azért megnéztem volna mit csinál egy 3000-es motorral.). Ez nem ette az olajat, de a benzint annál inkább.
A legújabb, kivül-belül a legszebb autó az Omegák közt. Belga import, tele extrával, digitális légkondi - a két ülésen külön beállitásokkal, cd-tár, gps (bár ez használhatatlan magyarországon) és beépített fedélzeti computerrel irányítható nokia telefon.
Azért pár dologért nem vagyok odáig.
- fedélzeti komputer: bármerre néztük sehol nem kaptunk nagy kijelézőset, csak a megfelezett méretűt (nem tudom miért volt jó ezzel terjeszteni)
- talán a frankó magyar utak miatt már keletkezet egy sor pixelhiba a kijelzőn
-az anyósülés előtti tartó kicsi (főleg hogy oda szerelték a nokia telefont) és a nyitószerkezete ugyanolyan gyenge mint az előző modellnek.
- Bulgáriában anyagfáradás miatt szétment egy vulkanizált gumi az egyik tárcsán amit az ékszíj hajt, jól megszívtuk miatta
Egyébként valamiért igen nehéz volt használtan szerezni, sokat kellett böngészni a neten hozzá. ígyis kompromisszumokat kellett kötni.
Valamiért a kombikat erőltették nagyon ebben a modellben, amik szerintem nem néznek ki jól, csak sedanban szépek.
[Szerkesztve] -
Tacso
aktív tag
Én is kinnt voltam tavaly autószalonon! Tényleg brutális az Antara GTC, nekem is nagyon bejön, az Insigniával együtt!
Jó lett volna ha Insigniát is kihozzák autószalonra!
Hát igen az Eshop...Kíváncsi lennék mennyibe ''fáj'' egy ilyen OPC-s karóra:[link]
Egy kis ''vérpezsdítő'': [link]
''A Lap of Nordschleife by OPC - In Car Telemetry'' -
KrAt
veterán
Én nekem is vhogy vágyam egy OPC, kegyetlenül büntet
Csakhát azt megvenni, fenntartani
Ezért lehet jó alternatíva a GTC, mert az olcsóbb, kis motor-kevesebb adó, stb..
Bár ami még nekem most az Astra OPC-nél is jobban tetszik, az az Antara GTC (feljebb linkeltem) Háát az vmi gyönyörű, csak az ára húzós lesz, attól félekLáttam kinn tavaly autószalonon, háát, élőben vmi nagyonszép
És termetemhez közelebb is áll. Majd meglátjuk, milyen árban lesz
Ami még nagyon komoly, az az opel.de shopja. A linked alapján jutottam el, vannak jó dolgokKéne keríteni vmi boltot, ahol lehet ilyen kis apróságokat venni
-
ZR92
tag
Ne üljön mle ez a jó kis topic.Nincs senkinek valami véleménye?
-
Tacso
aktív tag
Sziasztok!
Azt hiszem ez lesz a kedvenc topikom a PH!-n!
Családban eddig volt Kadett E, Corsa B, Astra G, és ha minden jól megy hamarosan jön az új jövevény egy 5-ajtós H Astra!Vágyálmom egy Astra OPC, talán jövőre egy szerényebb motorral, és felszereltséggel összejöhet egy saját GTC nekem is...
Addig is marad a sóvárgás: [link]
-
Lord Myn
senior tag
Hali!
Örülök, hogy nyílt ilyen topic. Én most nyúzom a lassan 1 éves H Astra-mat és nagyon meg vagyok vele elégedve. A régi Opelekkel az volt a bajom, hogy beleültem és olyan fapados volt mindegyik (na jó az utolsó szériás Omega az nem, de az már felsőkategória), viszont az új Opelek tetszenek nagyon. Először G Astra-t akartam venni, de beleültem egy olyanba és utána a H Astra-ba, hát inkább az utóbbi mellett döntöttem... -
ZR92
tag
Nekünk is mindig Opelünk volt és most már nekem is az van.Szerintem nagyon megbízható autó és az ára se olyan vészes.Így én mindig ezt a márkát ajánlom.
-
KrAt
veterán
válasz
Foglalt név #17 üzenetére
-
Foglalt név
addikt
válasz
GombócArtúr #13 üzenetére
Látom Ti akkor használtátok az omegából mind a 3 verziót
Megtennéd, hogy írsz egy szubjektív véleményt. A '94-esben jó eséllyel már a 16V-es 2000 volt és gondolom már B-s kasztni. Milyen volt az A-s hoz képest? Teljesítményre mennyire sikerül a kis teljesítménynövekedéssel kompenzálni a súlyt? Nem eszi nagyon az olajat a motor, úgy hallottam típushiba. Milyen ezekhez képes a legújabb? Kicsit olyan kockásnak tünt belülről
Kivülről szép és a felszereltség is egész jó, viszont érzetre még mindig a legkorábbi modell tünik a legnagyobbnak. Huhh, kicsit sok(k) kérdés lett egyszerre, ha csak egy részét megválaszolod, már azt is megköszönöm
-
Kokkantas
senior tag
Általávan hány évig használjátok a kocsikat, mert mi 2 évente cseréjük. Eddig volt:
Kadett majd 3 db F Astra , benzines volt mind. Most egy 2.0 DTI Astra G caravan van. Jó kocsik, A G Astrában, a pollenszűrőt nagyon rossz helyre tették,,, kénytelen vagyok kiszedni a kesztyűtartót, hogyha cserélem. :S Ezzel szembem a Peugeot 206-osban nagyon jó helyen van. Nemtudom miért nemlehetett úgy megoldani, vagy valami hasonló módon
SzalaiG: Jaja.Sosem kop el.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
SzalaiG
addikt
válasz
GombócArtúr #13 üzenetére
Nem a Signum van az Omega helyett?
Opel sosem kop el... -
GombócArtúr
senior tag
Apám veszélyesen opel fan.
Időrendben volt neki:
2 ajtós Opel Kadett
4 ajtós Opel Kadett
Opel Omega 2000ccm (1986)
Opel Vectra 2000ccm (1989)
Opel Corsa sport (1985)
Opel Omega 2000ccm (1994)
Opel Omega 2200ccm TDi (2002)
Imádja az Omegákat, mert akkora hatalmas és kényelmes. Legnagyobb bánata, hogy nem gyártják már, így évek múlva nem lesz mire lecserélnie a mostani kedvencét.
Ja, ha ittvagyunk egy kérdés:
mikor fogják végre kiadni a beépített GPShez a magyar térképes lemezt? Lesz ilyen egyáltalán? -
Foglalt név
addikt
D-s Kadettben volt szerencsém ahhoz a motorhoz és tényleg soha nem hagyott ott sehol
Vagyis egyszer volt, hogy álltam ki az utcából és leállt. Se kép, se hang, aztán rövid fejtörés után rájöttem, hogy valószinű porzik a tank
Sőt, egyszer szervízben is volt, mikor kész lett este elvittem kipróbálni, mondanom sem kell, hogy megállt, de tekintve, hogy tudtam mit csináltak rajta, csak a sötét miatt volt nehéz felderíteni a hiba okát, a gyújtás kábelét kicsit hanyagul rakták vissza, úgyhogy szépen lecsúszott
Nagyon strapabíró gépezet, a mienk már eléggé felújításra szorult volna, mikor elcseréltük egy omegára, az egyik hengerben valószinű törött lehetett a gyűrű, mert kb. 4es kompresszió volt benneEnnek ellenére elvitt olaszországba és vissza is hozott, úgy, hogy itthon derült ki, rossz olajpálca volt benne, úgyhogy kb. fele annyi olaj volt a motorban, mint kellett volna.
Persze benne van, hogy olyannak megbízható autó, aki nem fél hozzányúlni, mert azért a karburátort kb. minden második hétvégén ki kellett pucolni, hol kicsit sokat evett, hol nem igazán akart alapjárat lenni, de összeségében talán azt a kocsit szerettem a legjobban.
-
KrAt
veterán
válasz
Foglalt név #9 üzenetére
1.3S, asszem GL felszereltséggel
Igen, nálunk is gondok vannak lassan az elféréssel, én ütöm a 2 métert, apu súrolja alulról, szóval elvagyunkDe azért még el tudunk utazgatni, csakhát ha hátul is ül anyu+tesóm, akkor már kicsit szűkös tud lenni
Viszont több, mint 4 éve van nálunk, egyszer nem hagyott ott seholEgyszer volt, hogy (amikor már szinte üres a tank, kb 4 percre voltunk otthontól) akkor leállt dadogni. Olyan, mintha kevés benyát kapott volna
Ha nem tartottál rá gázt, leállt.. Akkor kb 2 percig játszottunk a ''kisgáz'' és ''nagygáz'' között üresben, és valszeg ''kidugult'', mert gyönyörűen hazajöttünk
Azóta semmi baja (kopp-kopp)
Volt egyszer vmi kicsi dolog miatt egy ismerős szervízében, volt neki új, eredeti GM dugattyúk, meg szelepek, azokat kicserélte benne, szóval kb 1 éve egy fél motorgenerál is volt benne
mod: hááát megpróbálok ellépninem ígérek semmit, de megpróbálok ottlenni
[Szerkesztve] -
Foglalt név
addikt
Ph-talira biztos nem tudsz meglépni otthonról?
-
Foglalt név
addikt
Kicsit késő van, arra gondoltam, hogy Te szeretnél valamit a Kadettal
Azok jó kis járgányok
1.6i? Nekünk GLS felszereltséggel volt egy 1.6S, a maga kategóriájában szerintem páratlan jármű volt. De most már muszáj az omega, mert ha öcsém is beül, akkor mögött már más nem fér el, ha nem azzal megyünk
-
KrAt
veterán
válasz
Foglalt név #7 üzenetére
Neked, B2 Omegában, tapasztalatok, stb
-
KrAt
veterán
válasz
Foglalt név #5 üzenetére
Akkor látom bevált a márka
Én most egy (egyelőre) családi E Kadettet vezetek, nemsokára (remélhetőleg nyáron) az enyim lesz, és akkor majd szeretnék 1-2 dolgát rá/beleIdős a kicike (kereken 20 éves) de nagyon egybenvan, mind motorikusan, mind karosszériásan
Remélem, betéved ide vki, aki tud segíteni -
Foglalt név
addikt
-
KrAt
veterán
válasz
Foglalt név #3 üzenetére
Milyen verdád van? Esetleg ha többen összegyűlnénk (és ők is úgy gondolják) akkor mehetne a #1-be egy kép a saját verdákról -
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Megnyitom az Opel topic-ot. Itt szeretném, ha a témában tudnánk eszmecserét végezni, mindenki megoszthatná az ötleteit, tapasztalatait. Ide összegyűjthetnénk, ki milyen hibákat tapasztalt eddig, és az esetleges szervizekről is a személyes tapasztalatot. Egyszóval mindenről
Egy pár hasznos link:
Ha új Opelt szeretnél, akkor a hivatalos weblapon ([link]) sok-sok infót meg lehet találni. Még egy olyan oldal, ahol sok minden fent van: [link]
Típusoldalak:
Astra: [link] és [link]
Calibra: [link]
Corsa: [link]
Kadett: [link]
Meriva (pop-up-ot engedélyezd!): [link]
Manta: [link]
Omega: [link]
Tigra, Corsa, Combo, Meriva: [link]
Vectra & Signum: [link]
Vectra A: [link]
Zafira: [link]Klub-ok és egyéb:
Mote - Opel Klub: [link]
Magyar Veterán Opel Klub: [link]
Opel Magazin: [link]
Opel törésztesztek eredményei: [link]
Opel adatok, típusok: [link]PH!-s Opel tulajok autói:
_seth_: Kadett E 1.3s 1985 [link]
Amu: Astra G Classic 1.4 2004
Calogero: Opel Astra H 1.4 Easytronic Enjoy+ (facelift) 2007
deicide: Astra F 1.6 16V 2000 [link]
dokar: Astra F 1.4 16v 1997 [link]
Dpower: Kadett E
Foglalt név: Omega A 2.0
helkis: Astra G 1.2 16V 1998
joe-ker: Astra F
k.: Astra G 1.4 16v 2003
Lord Myn: Astra H
Mania: Astra F 1.4 8V 1996
Mr X: Opel Vectra 1.6i GLS 1989
peterkeT: Astra G 1.6 Twinport 2006
Tacso: Astra G 1.2 16V 2002
TasiA: Vectra A 2.0 1995 [link]
tsigalko87: Astra GTC 1.9 CDTI
unclefucka: Omega B 2,5 TD 1994 [link]
Vada: Astra F 2.0 16V [link]
Vagyok: Astra G Caravan 1,4 2004
Vallas: Astra G 1,4
Vigneau: Corsa A 1.2 8v 1992
Vigneau: Corsa C 1.0 12V 2003
Wajk: Calibra 2.0 8V [link]
zsoltee10: Vivaro 1.9CDTI 2005
Kép hamarosan...gabipaci: Vauxhall Vectra C 2.2 Direct Automata
Kérem, hogy aki szeretné megmutatni, milyen autója (Opelje ofkorsz) van, linkelje egy hozzászólásban a képét, illetve adja meg az adatait
Végszónak: Amíg a Föld kerek, mindig lesznek Opelek!
[ Módosította: radi8tor ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Mobil flották
- Milyen videókártyát?
- Tőzsde és gazdaság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest