-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
És így jutottam el oda, hogy amikor valaki felszívva kérdez, hogy miért nem viszed el egy rendes helyre? Mondom okay, csak tudod a kövi rendes hely az lassan 200km-re van. Ha mondjuk tényleg baja van a kocsinak, akkor a fél országot trélereztetem, mert 2 megyényi távolságban nincs szerelő?
-
Tikakukac
titán
válasz
Luck Dragon #92195 üzenetére
Van nekem is. Ez nem azt jelenti, hogy a fél flakont felfújjuk foam-gunnal
Sanki: Ez általános. Csak nem értem, hogy akkor miért nem ment az ilyen bányába dolgozni. Ott verheti a csákánynak erővel egész nap.
-
-
Tikakukac
titán
Hááát, igen. Mondjuk ezért is cserélgetem magam és használom a nyomatékkulcs nevezetű szerkezetet
És még így is elég combosan oda tud gyógyulni.t1: Én is szoktam ilyet. Történik valami, a homlokegyenest ellenkezőjét leírom. Jajaja. Ha sok az ismerős akkor jó sok barátot lehet elnyesne a bizniszen. Nekem 2 gyerekkori haverom ment rá arra, hogy bizniszeltünk.
-
t1
veterán
Beszéltem mindkettő tulajjal.
Piros: Napi 60-70km munkába járáshoz használja, állítólag folyamatosan szervizeli csalódás mentes vétel, nincs rozsda és nincsenek különleges sérülések, rákérdeztem milyen olaj ment bele...10W40... itt meginogtam picit, állítólag vezérlés is jó nem csörög nem zörög.
Homok: Örökölt autó, most zárult le a hagyatéki, sérülés a motorháztétőn egy belecsúszás ahol cserélni kellett a lököst mert elrepedt, de a motorháztetőt nem cseréltette az öreg mert akkor nem lenne meg a gyári festék vastagság, de hűtő lámpák és a többi elem nem sérült. Az üléseken huzat volt most szedte le és így lett lemosva kitakarítva a kocsi, igen a motortere is le lett mosva. Beszéltünk egy jó 15 percet szimpatikus az eladó, és mint kiderült nem egy közös ismerősünk van, szimpatikus volt és az ár is rugalmas.
-
Sanki
addikt
válasz
diablo1984 #92188 üzenetére
Persze, van másik, rendeltem kettőt is.
Flex sajnos nincs nekem (se olyan a környéken most, akitől tudnék kérni).
Imbusszal megnézem, csak mára elment a kedvem. -
Sanki
addikt
Na hát persze az olajleeresztő csavar nem akar kijönni, előzőleg a "szakik" szépen meghúzták (annak ellenére, hogy látták, hogy már a csavar nem a legjobb)...
[kép]
Szóval egyelőre a mai olajcsere elmaradt.
Valahogy vagy valakivel megpróbálom majd kiszedetni.. -
diablo1984
veterán
válasz
stickermajom #92184 üzenetére
mondom ez a vevőnek alkualap, hogy egyáltalán kell-e neki! De hogy értsd a példát, egyedi rózsaszín autó, szép-szép, de ha addig elmegy, hogy megnézze, tudja hogy ez a szín is mivel jár!
Egy szürke nem úgy fakul, mint ez a sárga volt nekem ilyen színű autóm, az alja és a teteje sem volt gyári színnel sem azonos, a nap nagyon szívja, kinyitott ajtónál az oszlogok sötétebbek, olyat szív rajta a nap, míg a szürkén nincs ekkora kontraszt!
Ezzel magyarán nem az eladó képébe kell vágni, hogy -100e, mert ez a színe, hanem mindenki döntse el maga, hogy ezzel a nyűggel ér-e ennyit neki az autó!Amúgy ha ennyiért kibasznál mint érdeklődő, akkor az olyan barmokhoz mit szólnál akik nálam jártak pár hete, jöttek, körbemérték, átnézték a 2,17m-ért hirdetett autót, mondták, hogy tényleg szép és törésmentes, tényleg jó, de 1,9m-t tudnak érte adni! Hát akkor mennyit tudnának, ha még szar is volna? Az árat mindenki durván rugalmasan kikiáltási árnak tartja, amit már megnézés előtt 1-200ezerrel már alacsonyabbra is tesz fejben, ha még szar is, akkor a felezőt is benyögheti.....
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #92184 üzenetére
Ezt tudják 20-30-40-50 millióért is. Merci GTS meg M6 volt olyan, amire nagy okosság nem kellett, verte a szerkesztőség szemét, hogy más árnyalat a lökös vagy éppen lökös-géptető-ív. Ami mondjuk... nanorobotoknál járunk lassan, de ez még nem megy.
-
stickermajom
addikt
válasz
diablo1984 #92182 üzenetére
Nézd meg bármelyik alsó-középkategóriás autót, nagyrészt el fog ütni a műanyag lökhárító a karosszéria színétől. Megsúgom a 2018-as Astrámon is látszik, hogy melyik elem műanyag, melyik nem. Kis pénz, kis foci.
Ez kb. olyan mintha a vétel utáni olajcserét vennéd alkualapnak, vagy beleszámolnád, hogy ha 5 év múlva összetöri, akkor annak bizony költsége lesz. -
Richard!
addikt
válasz
diablo1984 #92182 üzenetére
Az összes színeltéréses, de nem csak az Astránál, hanem
a Corsánál is. Gyárilag ilyet tudnak ennyi pénzből. -
diablo1984
veterán
válasz
stickermajom #92170 üzenetére
nézze meg élőben azt az első lökös színét a többi elemhez, utána döntse el, hogy neki kellhet-e egy 15 éves gép ami jó seéllyel pár éven belül javítandó lesz. Ha ezt így nem érted, mint "alkualapot", akkor én kérek elnézést, nem az eladónak alkualap, hanem a vevőnek, hogy egyáltalán kell-e neki.
-
Fandango
veterán
-
A BM lekérdező alapján automata, a képen kézi váltó. Az elején a rendszám gyűrődött. Bácsiautó lehetett, a kérdés az, hogy a a futást és a karbantartást az évekhez, vagy a futásteljesítményhez igazították-e. Azt írja, hogy örökölték, ott azért figyelnék arra is, hogy ne egy a hagyatékból önkényesen kiemelt darab legyen, hanem legyen mögötte egy valós hagyatékátadás is. Az tényleg fura, hogy kinyalja a motorteret, de közben meg nem ezt írja.
A bordónak állítólag gondos gazdája volt, de nulla beltéri kép. A BM szerint 2012-ig 50.000 kilométert ment, utána meg évi 15.000 körül, így jön ki a mostani óraállás.
-
válasz
mohabá 007 #92162 üzenetére
Az a erősítő biztije, vmi 60 A-es csöppség
-
-
Sanki
addikt
-
Tikakukac
titán
Megkérdezted mire figyelj oda. Leírtam egy egyértelmű hazugságot. Az a motortér és az egész autó atomra ki lett nyalva és szilikonozva. Pont. Ennek az ellenkezőjét írja a hirdető. Ez is tény. Vagy lehet, hogy ők ezt a kiskocsit tartják akkora becsben és járósnak egy Merak SS van inkább. Ez is lehet. Csak egy párhuzamos világban.
Nem tudom neked itt hol nincs kamu, nekem ez így eléggé az. Aki pedig egy ilyen tételen rugózik, ellenben nem említ meg ezer más fontosabb paramétert... onnan vennék mondjuk szalámit, ha hentes.
-
Tikakukac
titán
"Nem egy nagytakarításon és polírozáson átesett darab" meg majd külön tétel lesz a hótálca és társaik. 1 millás tételnél 5 ezer forint az majd külön tétel, mert ő tud azoknak jobb helyet. Áhá, ja.
Szóval ilyenkor arra kell figyelni, hogy be kell csukni a hirdetést tempósan. Az a motortér árulja el, hogy igen, emberünk az első mondatában kamuzik. A többit ízlés szerint egy állapotfelmérővel megnézném.
-
stickermajom
addikt
válasz
diablo1984 #92167 üzenetére
"A színe is alkualap"
Ne már basszus.
Ha gond van a színnel, nem kell elmenni megvenni. Nelem ilyet beközölnél, hogy a színe miatt alkudsz , kiröhögnélek.
-
diablo1984
veterán
A miènk ugyanúgy 2004-es bár kivül-belül szürke, ez vidámabb belül. Csak a színètől fosnèk, elèg ha valaki meghúz ès boci mobil lesz, tarka-barka, ha mèg a színazonos elemmel próbálnád, az sem lette olyan színű. Egyèbkènt ha tènyleg patent minden akkor birtoklási kènyszered függvènyèben 1,1m sőt többet is èrhet, sokáig kiszolgál, de azèrt az első sárvèdő-küszöb tövènèl nèzd meg, hogy a humusztól nem rohad-e, másfelè nem jellemző.
Amúgy a miènkben kètszázötvenakárhány ezer km van 800e ft-èrt vettük több mint 1 ève, olaj ès szűrőcserèken kívül egy hátsó fèket kellett rajta csinálni, mert a munkahenger elfosta magát benne. Mikor megvettük ette az olajat, de szelepfedèl+olajteknő levètel ès takarítás után ès az olajszivattyú szűrőjèt, kartergáz csatorna járat ganèzása(el volt dugulva) után 5w30 dexos2 olaj bele ès láss csodát 1 èv eltelt, de mèg egy csepp olaj sem kellett bele. -
t1
veterán
válasz
diablo1984 #92167 üzenetére
Szerinted mi lehet a reális ára ha amblokk egyben van?
-
diablo1984
veterán
A horpadás az orrán, a jobb első sárvèdő-lökös nyit, színre is mintha világosabb lenne, de ott a tartón volt valami erőszak. A színe is alkualap, bármit kell rajta festeni, sosem fogják eltalálni a színèt, mert akkorát fakul. Motorikusan hidegen IS legyen csendes, se csörgès, se zörgès, se csipogás ne hallatszon. Toronycsapágy kupakját egy csavarhúzóval vedd le, ha rozsdás, akkor az is alkualap. Vízcsövek ha hidegen össze vannak rántva, akkor az a cső elgyengülèsèt, esetleges szèthullását vetítheti elő, kiegyenlítő tartály is legyen tiszta, fekete moslèktól mentes.
-
t1
veterán
Sziasztok. Megnézném ezt a kocsit [link] mire figyeljek vásárláskor, mik azok a hibák amik alkualapot jelenthetnek?
-
odorgg
addikt
Megvolt a toronycsapágy/szilent csere. Ég és föld a különbség. Végre nem akar lemászni az autó az útról, tetszőleges irányba, nem kopog, kattog, elől semmi. Kanyarban is íven marad, nem kúszik. Mintha egy új autóm lenne
-
cszolee79
csendes tag
válasz
mohabá 007 #92163 üzenetére
OK, holnap - azaz ma - elmondod mit nem értek
... kezdem sejteni. Cam vs crank? -
mohabá 007
aktív tag
válasz
cszolee79 #92156 üzenetére
"...Az 1-es a karter ami a szívócsőbe megy, stimmel. 3-as a cső ami a karterből jön fel (ez megy tovább az 1-esbe a szelepfedélen belül.) Ha belefújsz a 3-asba akkor az egyesen jön ki a levegő. És viszont.
Akkor 2-es mégiscsak a PCV lesz..."Olvasd el figyelmesen amit írtál. Ha nem jössz rá, hogy mik a bibik, segítek,de csak holnap.
Konkrétan Z16Xe szelepfedél nem volt a kezemben, de tudom, hogy ugyanúgy működik mint az X18XE szelepfedél, csak a csonkok elrendezése más.[kép]
-
Boni
újonc
Sziasztok,
tudnátok lszi segíteni?
2006-os opel corsa c.
eső esetén a kuplung részen befolyik a víz.
álló helyzetben nem realizáltam, de ha elindulok vele, egyből látható, hogy a kuplung feletti részen főleg kanyarodáskor folyik a víz.
olyan, mintha megtelne vmi vízzel, és kanyarodáskor kifröccsen.
találkozott már vki ilyennel? mi lehet a gond?
megnézettem, kitisztítiották az elvezetőket, de nem hozott ez megoldást. továbbra is fennáll a probléma.
a szerelő másik tippje, hogy szélvédőt kell cserélni, de vmiért ezzel szkeptikus vagyok.
nagyon köszi, ha tudnátok segíteni. -
válasz
mohabá 007 #92159 üzenetére
-
válasz
mohabá 007 #92157 üzenetére
Milyen törpe lecsapató? Én ilyet rendeltem:
Aminek keresem a helyét, nem nagyon fér el
De lényeg a lényeg, a vastag csőre teszem.Jó sok trutyit megfog, kemény
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
body007 #92154 üzenetére
A korábbi hozzászólásokban arról volt szó, hogy a két visszavezető külön rendszer, és ezért külön lecsapatót érdemes betenni. A szelepfedélen lévő vékonyabb csövön az alapjáraton keletkező kartergáz vezetődik el a fojtószepepházba, a fojtószelep alá. A vastagabb csövön a szívógyüjtő csőbe áramlik a kartergáz, mivel a folytószelep nyitva van, nem akadályozza a kartergáz áramlását.
Ez a törpe lecsapató max alapjárati lecsapatónak lesz jó.
A lecsapatómban kb 1000km rendszeres városi használat alatt ennyi lecsapatott lé volt a tartályban:[kép]
Ennek a nagy része koszos deszt víz, a tetején ilyen megkeményedett olajsár úszkált:[kép] -
cszolee79
csendes tag
válasz
mohabá 007 #92155 üzenetére
Érdekes. Honnan származik a kép? Csak mert fogtam a kezemben ilyen szelepfedelet és átnéztem
Az 1-es a karter ami a szívócsőbe megy, stimmel. 3-as a cső ami a karterből jön fel (ez megy tovább az 1-esbe a szelepfedélen belül.) Ha belefújsz a 3-asba akkor az egyesen jön ki a levegő. És viszont.
Akkor 2-es mégiscsak a PCV lesz -
cszolee79
csendes tag
válasz
body007 #92145 üzenetére
Mit csapat ez le, karter vagy PCV?
Amelyiket, arra.
A szelepfedélből a szívócsőbe menő vastagabb gumicső a karter, a tőle jobbra lévő kisebb, ami a fojtószelepbe megy, az meg a PCV.Feltételezhetően a karterba akarod bekötni. Ha már szóbakerült, a fojtószelepen érdemes megnézni hogy a PCV szellőztető nincs-e eltömődve. Eddig 3 ilyet néztem, és mindben el volt tömődve
(ez egy kb 1.5-2mm-es kis luk, ez szívja a szelepfedelet). 3mm-es fúrószárral óvatosan ki lehet szedni a dugulást belőle.
-
diegho
nagyúr
-
Findzs
addikt
H astra hosszbordás szíj cserét, hogy lehet házilag megoldani?
Itt egy videó amiben van egy 20 ezer forintos rögzítő amivel könnyűnek tűnik:
[link]Illetve a feszítőben nem lehet külön cserélni a görgőt vagy magát a csapágyat?
[link]
Van olyan motorkodú aminek lehet külön cserélni lényegesen olcsóbb lenne úgy:
[link]Közben találtam is külön görgőt:
[link]
Vajon mennyire rafinált a cseréje? -
-
Tikakukac
titán
válasz
ricsi8800gt #92139 üzenetére
A végeredményről te még semmit sem tudsz
Te egy mostani pillanatot látsz, majd ennek a kérdésnek és ennek a vaskos véleménynek pár hónap után ess neki. Ha majd elkezd pontozódni és hámlani... na akkor tudod meg miért nem 1 nap alatt fényeződnek a dolgok és miért nem mossuk le.
-
válasz
ricsi8800gt #92139 üzenetére
Én digit nyomdába dolgozom ahol a nagyformátumú nyomtatok oldószeres festéket használnak - pár mikron vastagon fújják a vinyl (műanyag) felületre. A nyomtató előmelegíti, melegen tartja majd szárítja a nyomatot és így is 24 óra a "teljes" száradása (kipárolgása). Kézzel már simán fogdoshatod ha pár centit kijött a gépből, nem ragad, de azt még nem lehet "használni"
Tudom, nem autófényezés de hasonló -
Fin10
tag
válasz
MCMLXXVVII #92140 üzenetére
Én ilyet használok H astrával, ez úgy tudom minden szivargyújtóval kompatibilis. (mikrofon nincs benne, ha a telefon kihangosítása esetleg szempont)
-
MCMLXXVVII
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 2003-as G Astránk. Hozzá szeretnénk egy FM transmittert.
Egyet már vettünk korábban, de az sajnos nem kompatibilis (https://www.autokihangosito.hu/x7-bluetooth-fm-transmitter-1118).
Akinek van, vagy volt, tudna segíteni, hogy melyik, melyek jók hozzá?Nagyon köszi előre is!
-
Tikakukac
titán
válasz
ricsi8800gt #92136 üzenetére
Huh, na itt meg főleg van baj.
Nem csodálom, hogy a rendes fényezőkhöz 2 éves várólista van. Ilyen megoldások mellett teljesen érthető.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
ricsi8800gt #92136 üzenetére
Lakkozas utan fenyeztek?
Amugy a castrolos dolog tovabbra is erdekelne.
-
ricsi8800gt
addikt
válasz
Tikakukac #92134 üzenetére
Hát szerintem jó munkát végzett és biztos igazat irsz.Tavaly szèkesfehèrváron nekem tolatott egy L200 és volt rajt vonó horog is és szépen tönkre bazta az első lökhárítót.Tudtam szerezni egy olyat ami le volt lakozva már és csak színre lépett fújni.haver meg csinálta és azt is le mostam száradás után,azóta is szép,pedig az nagy felület már,szépen csillog 😁
-
Sanki
addikt
válasz
ricsi8800gt #92132 üzenetére
Nekem festés után azt mondták 1 hétig ne mossam.
-
Tikakukac
titán
válasz
ricsi8800gt #92132 üzenetére
Ez már a fényezésnél el volt kufircolva, szóval a mosással igazán nem tettél rá sokat.
Elmondtam, de leírom megint. Attól, mert te kézzel már foghatod, mert megszáradt, attól még a fényezés nincs kész. Az oldószereknek ki kell "lélegezniük". Ez igaz az egyes fázisokra darabonként is. Kérdezz rá egy rendes fényezőnél, hogy mennyit pihennek az egyes fázisok és a kész darabok még mielőtt felrakják meg waxolják és polírozzák őket. Gyors munka ritkán jó. Ez itt hatványozottan igaz.
-
ntomka
nagyúr
válasz
mohabá 007 #92130 üzenetére
Köszi. Így már értem és logikus is.
Pont így csinált az előző autónk is, de az még hidrós volt, itt nem tudtam, hogy van tőke, csak másképp. Akkor ez az a probléma, amit akkor oldunk meg, ha tényleg kezd problémát okozni.
Még most flottul megy az autó.
-
Tikakukac
titán
válasz
ricsi8800gt #92129 üzenetére
Dolgok amiket nem csinálunk rovatunk lesz ma szerintem.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
ricsi8800gt #92127 üzenetére
Varjal. Mar mostad is?
-
Tikakukac
titán
válasz
ricsi8800gt #92124 üzenetére
Csak ez nem így megy. Az, hogy valami megszáradt nem egyenlő azzal, hogy kipárolgott minden oldószer. Az ilyen fényezés esik össze és lesz benne egy rakat pici lyuk.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
ricsi8800gt #92124 üzenetére
Nem kamraban fujtak?
-
Tikakukac
titán
válasz
ricsi8800gt #92114 üzenetére
Az igen. Fűnyírófestésnek csak alapozónak adtam 3 napot kipárolgásnak, itt ennyi idő alatt fény és lakk is felment. Nincs tökölés.
-
válasz
ricsi8800gt #92114 üzenetére
Ez gyors volt, örülök.
llwynog
Újra az utcákon.Grat.
-
HoaryFox
őstag
No, mindent tisztázok, a lényeg: az autó működik, minden frankó, valószínű tényleg az ECU adta be a kulcsot.
Helyesbítés: az ECU, ami beszerelésre került, az bontott, nem felújított, csak felprogramozta az én autómhoz. Ezeket Angliából szerzi be BTW. És 1 év garanciát ad rá, ami szerintem korrekt.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
ricsi8800gt #92118 üzenetére
Es rendesen meg is szaradt?
Fzolee: enyem XER 140le, de volt a 120lovas verzio is (saab 9-3) az sem ette az olajat. Siman lehet, hogy pont azt a ket darabot fogtam ki egyeduli modon a vilagon, amelyek nem ettek az olajat.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
ricsi8800gt #92114 üzenetére
Brutal gyors volt! Arban megallt ott, amit irtal?
FZolee: akkor ez az egyedi edet, vagy nalam egyedi, hogy nem eszi?
-
-
Tikakukac
titán
válasz
Magnum_ #92107 üzenetére
Nekem az első töltet amivel megkapod a kocsit. Az pedig nagyon távol áll ettől a sima kupás olajtól 6.5k-ért
Sok nyomozás volt ebben is, Shell volt állítólag benne akkor és ebben a részben, de atombiztosat senki sem tud. Az biztos, hogy 10k km-t sem bír ez a GM cula anélkül, hogy ne kezdené kidobálni mindenhova az olajsarat a kosárban. -
Tikakukac
titán
válasz
ntomka #92100 üzenetére
Tőke.
Saint_: Ha valaki szeret dupla pénzt fizetni egy másik dobozért
Ha a "gyárit" meglesed meg ezt akkor oltári felfedezéseket fogsz tenni. Mert hát ugyanaz mind a kettő. Én is vettem 2k-ért 1k-s szűrőt, kösz, inkább magamba tankolom fagyi formájában
Szar nem lesz, nyilván. Itt minden az adott olajban lévő qrva drága adalékokon múlik. Kevésbé tudja magában tartani a kormot? Nem gond. Egészen addig amíg nem az aknában fetrengesz és mosogálod ki a nyitott motorból a dolgokat, nyilván nem gond.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest