Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- E-book olvasók
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz
lezso6 #108099 üzenetére
Végülis lehet két külön véleményünk arról, hogy a brutál 80Nm vagy a 90Nm között 2000-nél micsoda orbitális orgazmus közeli az élmény különbség, csak ez már perverzió és kicsit furcsállom. Lásd még racse 1.8-as Zafirál ami félelmet kelt.
Van itthon 2 ütemű Trabant, igazándiból az egy fenevad ha úgy nézem -
válasz
Markizmark #108091 üzenetére
Nekem 125 lóerős Zafira A Z18XE-hez volt szerencsém, arra már talán mondható, hogy egész jól megy. A Z18XER-rel gondolom a Zafira B-ről van szó, de teljesítmény / súly arányban kb ugyanaz lehet kettő.
-
Markizmark
addikt
válasz
Tothgera30 #108094 üzenetére
Ja én nem versenyeztem, csak mentem előre. De gondolom a korom azért dől belőle ilyenkor, mert nyomják neki, nem?
Majdnem ködfényszóró kellett.
-
válasz
Markizmark #108093 üzenetére
Szerintem ő nem tudta hogy verseny van.
-
Markizmark
addikt
válasz
Tothgera30 #108092 üzenetére
Én nem mondom, hogy tökéletes állapotban volt az a ódi, de nehezen vette észre, hogy mások viszont haladnának...
-
válasz
Markizmark #108091 üzenetére
Ez olyan mint a karikatúra, erős túlzásokkal tarkított.
-
Markizmark
addikt
válasz
lezso6 #108076 üzenetére
"Astra H-val se nagyon lehet gyorsulni"
Ezért vettem az asszonynak csapott seggű Z16XER H astrát. Egyébként ezekben is változik a szívócső hossz (kb 4500nál kapcsol rövid útra), ráadásul benne van a sátán fattya okoskerék is.
2 hete az emelkedőn 4 emberrel és klímával negyedikben megkajázott egy smokencsarm audit, pedig abba nagyon folyott belefelé a gázolaj, aztán csak ki kellett mennie a kapaszkodóba.
Magamnak ugyanezzel a motorral (XER) csak egynyócasba zafirát vettem. Nem versenygép, de néha olyat lép hogy megijedek.
-
Tikakukac
titán
válasz
lezso6 #108085 üzenetére
Igen, ott van annyi nyomaték, hogy a fenekedben érzel némi ülésbe tapasztást, nem csak azt, hogy nyomod a pedált és várod, hogy szegény motor végre tudjon valamit kitermelni a légköri nyomásból. Mindezt persze full tökéletesen pucolt sorral és felújított flepnikkel, ugye.
De, az elégséges szint az, amiről beszélünk, tehát az alacsony fordulatszámon ébredő nyomatékról, nem pedig a magas fordulaton lévő teljesítményről, amit kb. soha senki sem autóz ki főleg nem hétköznap.2000 alatt ez a motor lóf@szt tud rizzsel, már bocsánat. Tegyél be egy kamerát a motortérbe és lesd meg a bakokat, mit szenved szegény motor, amikor 5-ösben bevágod neki a parkettát. Ugyanígy dugd rá a gépet és hagyd logolni kicsit, nézd meg mekkora fojtószelep állást csal a gép a félig lenyomott gázpedál mellett is, hogy egyáltalán meginduljon és szerencsétlen szaggatja le magát a nyúlványokról, annyira nem tud mit kezdeni a helyzettel.
Mondom, 19 éve itt ez a kocsi velünk, közben szívódízel Saxotól kezdve, a legnagyobb kormányváltós Fiat Ducaton át megfordult itt már minden.
Jó ez a változó szívócsőhossz, csak változó szelepvezérlés nélkül ez félsiker. Egy-egy mérőpados görbét egy XE-vel megnéznék.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz
lezso6 #108085 üzenetére
Kis szívónál szerintem tök mindegy éppenséggel kevéssé vagy alapvetően nyomatékosabb-e alul. Nem használjuk alul. Mondom ezt egy 1.4-es Civic meg egy 1.6-os Golf3GT után vagy pl a Jazz után... Nem, kis szívót nem használunk lent ha szeretnénk úgy érezni mintha haladnánk.
-
válasz
Tikakukac #108084 üzenetére
A Z14XEP motor 2500-2800 körül húz nálad szerinted? Persze hogy ott jobban húz, konkrétan 4000 a nyomatékcsúcs, ott a legjobb, ez tök szubjektív, hogy adott motor szerinted hol húz elégséges szinten. Én nem erről beszélek, s ez irreleváns.
Arról az objektív tényről van szó, hogy a változó szívócső miatt a Z14XEP már 2000 alatt is tudja azt, amihez egy sima 16 szelepesnek 3000+ kell. Mert utóbbival 2000 RPM alatt hiába parkettázol, akkor sem történik gyakorlatilag semmi 50-60-as tempónál.
-
Tikakukac
titán
válasz
lezso6 #108083 üzenetére
Segíteni tudok a sivatagban egy embernek 3 csepp vízzel is, meg 3 literrel is. Na ez a lényeg.
Én tudom, hogy alsó nyomatékról beszélgetünk, te meg azt értsd, hogy szalon kora óta van nálunk az autó és pontosan érzem fülre és vibrációra mikortól megy ez a motor legalább emberi módon. És az pont ott van, mint azon a görbén is amit anno valaki berakott ide. Tehát 2500 vagy 2800 körül.
-
válasz
Tikakukac #108080 üzenetére
Segít = nem kell forgatni ugyanahhoz a nyomatékhoz. Semmivel nem lesz nagyobb a se a csúcsteljesítmény, se a csúcs nyomaték. Csak alacsonyabb fordulaton ébred a motor. Ez gyakorlati felhasználásban annyit jelent, hogy nem kell annyiszor visszaváltani, továbbá valamivel alacsonyabb a fogyasztás.
-
mephi666
nagyúr
válasz
csoszogi #108079 üzenetére
ráguglizva elvileg létezhet z14xe-nél is alapjárati motor
én ezzel tennék először egy próbát... (anno F-nél magam cseréltem, mert 2 csavar fogja, ami imbuszkulccsal könnyen kitekerhető és 1 csatlakozó van rajta... annyi, hogy akkut le kellett húzni csere idejére, majd utána visszakötni, hogy "újra tanulja" az újat)
-
csoszogi
tag
-
válasz
Tikakukac #108077 üzenetére
Hát bármilyen nem szívóhoz hasonlítani tényleg hülyeség.
A szívó 16 szelepes motorok rákfenéje, hogy habár nagyobb teljesítményűek szoktak lenni, mint 8 szelepesek, de alacsony fordulaton nyomatékszegényebbek. Ezen segít a változó szívócsőhossz, hogy a 8 szelepshez hasonlóan huzatosabb legyen a motor alacsony fordulaton is.
-
Astra H-val se nagyon lehet gyorsulni, csak alacsonyabb fordulaton is van nyomaték, így nem kell, sőt nincs is értelme forgatni. Pl Ford Focus MK1 1.4 mezei 16 szelepes motor, szóval se turbó, se változó szelepvezérlés, se változó szívócsőhossz, se nyomaték...
Kb 3000-től kezd történni valami, igazi délutáni motor, forgatni kell. Mondjuk ezt leszámítva a Focust legalább élmény vezetni (pl futómű, kormány, váltó érzet), ellentétben az Astra H-val, ami kb egy szekér.
-
mephi666
nagyúr
válasz
metrion #108074 üzenetére
ez tipikusan az a tünet, ami nálunk F Astra-nál volt, amikor szórakozott az alapjárati motor
általában hidegen csinálta pár percig üresben és kuplung kinyomásakor... (fordulatszám felment 2000 környékére) valószínű betrutyisodott és hidegen szorult... ha meg már bemelegedett, tette a dolgát...
-
metrion
aktív tag
válasz
Micsurin #108073 üzenetére
Persze nyílván, de ha mondjuk nem várok 1-2 percet akkor meg pl nagy melegben megbolondul 1 pillanatra. Ez azt jelenti, hogy mikor raknám a 2-at akkor felpörög a motor és mintha beragadna a pedál. Ilyenkor kinyomott kuplunggal várok, hogy leessen a fordulat.
De persze üresjáratban is lehet szimulálni, kb 1.5 mpre beragad a pedál ilyen 2000 rpm fölött.
Hibakód sosem volt mióta nálam van, fizikai hibát viszont látok az IAT szenzor csatijánál, mégpedig, hogy a vezeték csúszik ki. Aliról megrendeltem az új csatit, de sajnos még nem jött meg... -
metrion
aktív tag
válasz
dellfanboy #108066 üzenetére
Most megnéztem az enyémet (Z14XE motorkódú), szabad ég alatt (11°C), 8:30 perc állás után, több mint 5 perc mire lemegy az alapjárat. Szerintem ez nem normális...
-
peet137
tag
válasz
Markizmark #108050 üzenetére
És ezzel is meg lehet kerülni a fejegységet? Mert akkor megvan a megoldás a zenére
Már csak az idő beállítása a probléma... Meg ezzel a kütyüvel tudsz több oldal adatot is kezelni? Ha igen, hogy lapozol bennük? -
metrion
aktív tag
válasz
dellfanboy #108062 üzenetére
Ha válaszol valaki és leírja, neki mennyi idő volt adott körülmény között az még jobb.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
dellfanboy #108062 üzenetére
Má megint tudományoskodsz
-
dellfanboy
őstag
-
metrion
aktív tag
Sziasztok!
Akinek 1.4-es vagy 1.6-os G Astrája van azoktól kérdezném, hogy kb. mennyi idő a hideg indítási, emelt alapjáratról még leesik a normálra? Úgy, hogy nem történik semmilyen beavatkozás.
Köszönöm, ha válaszoltok! -
Én a dízelt nem ismerem.
Viszont Astra H-ból használtam jópárszor Z14XEP-et is, kettő is van a családban. Vagy az egyiknek van valami baja, vagy a másik van valahogy megpiszkálva (???), mert sokkal jobban megy.
Használni jó motor, mert a Twinport miatt lent is van nyomaték, nem nagyon kell 2000 felé forgatni. Viszont hátránya, hogy a Twinport szívócső szeret meghalni, mert műanyagból van, ennek érdemes utánaolvasni. Illetve a Meriva A nem tudom mivel szerelt, de az Astra H-ban nagyon rövid váltót adnak mellé, ami azt jelenti, hogy 130-nál 4500-at forog.
-
gg72
veterán
Sziasztok! Opel Mervia A-kat nézegetek 1 mill körül, 1.7 CDTI (101LE) ill. 1.4-es Z14XEP (90LE) motorokkal. Havi 600-800 km-t megyek, ennek kb. fele-fele város és országút/autópálya. Melyiket ajánlanátok, ill. milyen típushibák ismertek a rozsdásodáson kívül?
-
Stonerice
őstag
Sziasztok!
Érdeklődési körömbe került egy G astra (benzin gázos)Z14xep motorral.. Nincs obd kütyüm de pedáltesztel kiíratram hibát mert van olyan nap amikor nem akar beindulni.
-P0201=Befecskendezőszelep (1. henger) funkció-rendellenesség-
hiba jött ki! Nem tudom nyilván azt se, hogy ez mikori hiba.
Ez injektor vagy vezeték hiba? Vagy előfordul hogy valami ok okozati viszony következménye? Nem ismerem még mennyire okosak ezek az autó vezérlők. Hogy mennyire is tudja szűkíteni a hibakeresést! -
Micsurin
nagyúr
válasz
Markizmark #108052 üzenetére
Nem ijesztesz meg
Cégnél vannak sokkal groteszkebb dokkumentációk legacy projektek/kódok esetén.----
Létezik, hogy eltört a lámpa emelő motor? Néha elkezd balelől búgni ha rákattintok a magasságra és leveszem a gyújtást elkussol. Szóval fixen az emelő motornak lesz hisztije...
Tippre mi? Fényszóróban tört el esetleg valami vagy motor és rendelhetek egyet élből?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Markizmark #108050 üzenetére
Köszi
Hmm most nagyon komolyan agyalok neki kéne essek végig nyálazni a howtot mert egyébként ezt megoldhatnám magamnak is fillérekből. Ha nem kallódik itthon ~4-5 féle Arduino meg 2 Rasp akkor esküszöm boardok sincsenek a fiókban... C, C++-t meg szeressük szóval... -
Markizmark
addikt
válasz
Micsurin #108049 üzenetére
GID-CID között az érdemi különbség csak a színesség meg a méret, amúgy semmi. GID-re még navis fejegységet is tettek gyárilag.
Húh, elég sokmindent tud az LWPM.
Arra alkalmas ABS kockával DDS funkciók, vízhőfok, töltés, csak a digitklímának sokféle értékét lehet megnézni, pl befúvott levegő hőfok, gáznyomás, kabin hőfok, stb, ECU élő adatok. Dízelnél látható elvileg a DPF telígtettség is szeriintem, legalábbis van rá külön DPF licenszcsomag úgy láttam.
Akkor létre lehet hozni sebesség vagy egyéb függő történéseket, pl menetfény felkapcs 65km/h felett, vagy akárhány km/h felett kb akármi, gyújtásra mit csináljon, járó motorra mit csináljon...
Tényleg csilió dolgot tud amit PC-n tudsz konfigurálni és aztán ahogy az autóra dugod teszi a dolgát, ha pedig lehúzod akkor mintha ott se lett volna, mint az OCM.Ezen felül meg akármilyen lámpa animációt létre lehet hozni akár távirányító gombhoz kötve is. Ez már csak ilyen látvány funkció, de jópofa.
A csoportból származó leírás:
Aki nem ismerné az eszközt: ez egy Opel Zafira B/Vectra C/Corsa D és Astra H modellekkel kompatibilis komfort modul.Működését konyhanyelven nagyjából úgy tudnám elmagyarázni, hogy az átlag autó használó számára elérhetővé tesz olyan dolgokat, amire az autó alapvetően képes lenne, mert minden műszaki feltétel adott, de valamiért a gyárban úgy gondolták hogy erre nincs szükség. Mondok pár példát a könnyebb érthetőség kedvéért: az autó az elektromos ablakemelő segítségével mozgatja az ablakokat fel és le. Egyes modellek képesek arra, hogy a távirányító nyitó/záró gombjainak folyamatos nyomva tartásával nyissák vagy zárják az ablakokat. Viszont arra nem képes, hogy a távirányító egy gombjának egyszeri megnyomával működéssék az ablakokat. Ez a modul lehetővé teszi ezt. Egy másik példa: az autó tisztában van a szenzorai által mért adatokkal, úgy mint hűtővíz hőmérséklet, töltési feszültség, turbó nyomás, EGR pozíció, lambda jelek, stb, mégsem írja azt ki sehol. Ezzel a modullal ez is lehetséges.Amiket tud a modul:💻 Hibakódot olvas/töröl💡Első és hátsó lámpa animációk lejátszása💻 Motor és egyéb vezérlőkből történő kiolvasás/kijelzőre kiírás⬆️⬇️ Ablakok gombnyomásra nyitása/zárása🚙 OPC tűsöprés🖲️ Kormány vagy rádió gombokról végrehajtható bármilyen művelet💡 Tolatáskor villogó pótféklámpa (igény szerint bármi más) és/vagy lehallkuló rádió💡 Hazakísérő fény tetszőleges hosszúságban🚬 Hozzáférés a DPF vezérlőhöz. Regenerálás manuális indítása, szűrő telítettségének kijelzése, legutolsó regenerálás óta megtett távolság🚪 Nyitott ajtókról visszajelzés📐 Tolató radar által mért távolságok kijelzése🇭🇺 Magyar nyelvű modul menüÉs még számos egyéb funkció... -
Micsurin
nagyúr
válasz
Markizmark #108047 üzenetére
Van van de azt, hogy milyen azt még nem néztem csak azt, hogy balhátul ott van.
OCM van most, LWPM-ből a regenerálás kijelzése tetszene...
Mi más lenne még ami annyira must have?CID nem tetszik szerintem csak GID-et rakatok be és át lesz cserélve benne a LED kékre... nem hiszem manuális klíma meg navi nélkül vesztenék bármit vele.
-
csabi98
tag
Sziasztok.
Csak érdeklődésképp.
Van köztünk esetleg aki Astra G-ben cserélt sima fix kormányoszlopot állíthatóra?
Valóban cserélni kell hozzá a műszerfalat is ahogy mondják,vagy ez hülyeség lenne és elég csak szimplán a kormányoszlopot burkolatostól állíthatóra cserélni és kész is?
Köszönöm,ha valaki esetleg tud nekem ebben segíteni! -
Az index kattogó-visszajelző hangját mi adja ki? Vectra B. A kérdés igazából arra irányulna, h lehetne azon a hangon valahogy hangosítani? Állandóan úgymarad az irányjelző (baszik visszakattani a kar) és ha szól a zene akkor elég nehéz észrevenni, h balra indexelek percek óta
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Markizmark #108039 üzenetére
Az másik van CD40 USB és CDC40 Opera. Nem azonos sajnos a végfokuk.
Hogy árnyaljak CDC40-ből is kettő volt egy ami MP3 képes egy ami nem. ...esetemben mivel ha már írok akkor lossless tökmindegy szerencsére.Saccra az lesz, hogy CDC40 Opera + GID upgrade 30 MP3 és BID-ről nyár végén. Aztán ha már ott vagyok lehet megkérem LED-ezük át az egészet kékre.
-
Markizmark
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz
peet137 #108031 üzenetére
Ha van GID - CID akkor a CD70 plug n play bemegy és van AUX-od. Arra mehet a BT adapter vagy kérsz Attillától DAB modult és voilá van BT-d is.
---
Én csak azért szenvedek mert a CDC40-et akarom beerőszakolni mert csak a zenélés érdekelne gyáriasan egyszerűen de abból a lehető legjobban.
Markizmark szóval jah szerintem itt lesz egy CDC40 aztán elengedem a BT meg AUX vonalat is...
Markizmark ha a fejegység nem CAN-es nem vakon kell kapcsolgasd a digitklímát? GTC csoportban erre többen panaszkodtam droidos fejnél.
-
ncc1701
veterán
válasz
Markizmark #108036 üzenetére
Eh. Engem zavarna.
Plusz veszek egy kínai akármilyen fejegységet, fene tudja, mikori/milyen androiddal, lesz-e rá frissítés, stb. És akkor még azt nem is mondom, h a fene tudja, hogy szól.
-
ncc1701
veterán
válasz
Markizmark #108027 üzenetére
Insignia A-ba vannak nagyon csecse 10"-os tabletes fej egységek, 200 font körül, de pont ezekért nem vágtam bele. Ezzel legalább minden hibakód nélkül működik.
-
peet137
tag
Más... Tudom, hogy volt már erről szó korábban, de eddig nekem ilyen gondom nem volt. Az utóbbi időben elkezdett a verda random panaszkodni, hogy kevés a hűtővíz. Volt, hogy tényleg kicsivel volt csak min felett, de általában rendben van és tiszta is, úgyhogy gondolom a szintjelző elektronika sza*akodik, erre van házi módszer, vagy csak tartálycsere oldja meg? Z16XE1 motor, bár gondolom, minden verzióban egyforma...
-
peet137
tag
válasz
Micsurin #108028 üzenetére
Na ez nekem egy újabb eddig ismeretlen plusz info. Nyilván az én autóm digitklímás is ráadásul
Tényleg úgy tűnik én is elengedem ezt a fejcsere témát. Keresek valami komolyabb transzmittert, mert ami most van kettő, abból az egyik igenjó telefonálni, de tré módon zenél, a másik meg vica-versa
Még az AUX-ban bízom, meglátjuk, amit terveztem elkölteni fejegységre, abból meg lecserélem a hangszórókat és nézek valami olyan szubot, ami alul-felül tud frekit vágni és bekötöm direktbe a kábelkorbácsba. Itt a kapcsolószálat hova lehet kötni? -
Markizmark
addikt
válasz
Micsurin #108028 üzenetére
Cardroidos srácokkal dumálj, elmondod mit szeretnél és megmondják mit tudnak nyújtani, eléggé ajánlott társaság. Persze ha csak zenézni szeretnél, akkor felesleges a csilivili meg a navi. Akkor persze jó a sima 2din pio vagy a CD70 CDC40 stb.
Én egyébként most egy nem droidos 2din-es andoid autós fejegységet vennék egy nagy gyártótól. Csak az már 2-essel kezdődik. Pl Pioneer SPH-DA250DAB. De még arra is figyelni kell, hogy ne csak vezetékes android autot tudjon.
-
Markizmark
addikt
válasz
Markizmark #108027 üzenetére
Lejárt a szerk időm:
Ha egy tájidegen fejegységet beteszünk akkor több vezérlőben is lesz hibakód, hogy nincs kommunikáció a fejegységgel.
Ezen még a droidos sem segít, de legalább minden gyári funkciót pótol a gomb emulálással. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Markizmark #108027 üzenetére
Nem csak a digitklímás az ami összefügg a BC képernyőjével?
Úgy tudom a sima manuális és a félautomata klímás az elvan még GID nélkül is pont emiatt.2DIN AA azt értem én de mit, a csoportban ajánlgatott darabot? Most találtam közben Junsun V1 Pro-t csak amerikai csoportba sorolja az Opelt a GM miatt, ott már listáz Zafiraba valót az meg belemenne a H-ba is.
Nem tudom, tök tanácstalan vagyok perpill
---
Őket ismerem, ja azt adják H-na amit a csoportokban is árulnak páran. Hmm akkor már lehet Junsun és a Zafira kerettel bepattanna H-ba. -
Markizmark
addikt
válasz
Micsurin #108026 üzenetére
Sajnos ez van, én a 2 DIN android autos fejegységeket nézem egy ideje, de ennyit nem ér. Csak lehetőség.
Csak azt mondom feleslegesen túlbonyolítottnak érzem az Opelt BC és elektronika terén.
Valószínűleg sokan rosszul képzelik el ezeknek az opeleknek a felépítését. Az a középső kijelző nem csak egy kijelző, abban van maga a BC és abban van a rejtett menü, tehát nem csak ténylegesen egy kijelző. Ráadásul a fejegység, a kijelző és még a klímavezérlő is szorosan összedolgoznak. Ha egy tájidegen fejegységet beteszünk akkor több vezérlőben is lesz hibakód, hogy nincs kommunikáció a fejegységgel.De ha ennyire azt mondod a ~100-120 ezres droidos ftw konkrétan mit? Junsunt végig futottam meg az Eonont de nem látok olyat ami kerettel jönne és ne kéne faragni.
Facebookon Cardroid műhelyre keress rá.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Markizmark #108025 üzenetére
DVD90-re van nem olyan régi térkép btw.
(CD70 már off 17-es a legfrissebb de DVD90-hez még van térkép.)android autot vagy carplayt az még ennél is jóval több (200 körüli) és hiába van hozzájuk canbus adapter attól még csak max a kormányvezérlése lesz megoldva a fejegységnek.
Most nem értelek és az offensive hangvételt sem.
Pont ezt írom és ezzel van a bajom, átlag nem hifi hobbista felhasználónak nem érzem indokoltnak. A 60k-s Piot meg csak azért hozom be újra és újra mert messze szebben szól mint a csoda Junsun majd kereken kétszer annyiért. Valahogy nem hiszem el, hogy egy gyártó sem akar már a sima egyszerű 2 DIN fejekbe energiát fektetni, kicsit sajnálatos... volt most itt a céges K Astra hát azért az is elbírt volna egy s mást audió terén. Szóval bőven nem tartunk ott, hogy a gyáriak mindig középutat mutassanak.
Csak azt mondom feleslegesen túlbonyolítottnak érzem az Opelt BC és elektronika terén. Kettes fókában lazán belemegy 2DIN fej és kortárs...
De ha ennyire azt mondod a ~100-120 ezres droidos ftw konkrétan mit? Junsunt végig futottam meg az Eonont de nem látok olyat ami kerettel jönne és ne kéne faragni.
-
Markizmark
addikt
válasz
Micsurin #108018 üzenetére
Hallottad a tutit? Problémád van azzal, hogy felsoroltam a lehetőségeket?
Mit vártál? Nem droidos, de valamire való fejegység ami tud android autot vagy carplayt az még ennél is jóval több (200 körüli) és hiába van hozzájuk canbus adapter attól még csak max a kormányvezérlése lesz megoldva a fejegységnek.
A köztes út meg a >100k droidos fejegység, ami szól is és szolgáltatása is van, a megmaradó gyári funkciók (rejtett menü, órabeállítás stb.) mellett.
Lehet ezzel vitázni, de ez van, a 60k-s piohoz képest másik lépték az igaz.
Gyári navis fejegységekre pedig tudtommal lassan 10 éve nincs térkép frissítés, ha netán valaki arra akarna fejleszteni. -
mephi666
nagyúr
1 hónapja volt éves nagyszerviz, amikor átnézettem a kocsit, mit érdemes rajta csinálni: olajszivárgás, főtengely+féltengely szimering... megcsináltattam, nehogy durvuljon: anyag kb 10ezer, munkadíj 36ezer... szerintem korrekt ár
...csak egy rövid távot jöttem a műhelytől munkahelyig, de mintha sokkal simábban lehetne kapcsolni a fokozatokat (elfelejtettem megkérdezni, hogy mennyi olaj hiányzott a váltóból)
-
bul07
nagyúr
-
gban
veterán
válasz
bul07 #108021 üzenetére
Ez így van, a gyárban amit beletesznek, legtöbbször nem ugyanaz mint amit ugyanazzal a névvel meg tudsz venni.
Egyszerűen nem akarnak garanciában mindent is cserélni.
Még a gumi is ilyen, gyári Semperit (Kadetton? F Asrtán? nem tudom már) elment közel 80 ezret (!!!), vettem ugyanolyat, 30 ezer után hulladék volt minden tekintetben.
Akkor mondták, még tökegyforma gumi minősége sem ugyanaz az új autón és a boltban... -
moczo
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy új termosztátot z12xe motorhoz.
Rengeteg féle gyártó van, és szeretnék tanácsot kérni melyik gyártót válasszam? Egy ismerősöm hármat ajánlot.
Mahle
Meyle
Wahler -
peet137
tag
válasz
Micsurin #108009 üzenetére
Na ez egy elég komoly érv az aftermarket fejegység ellen. Nem kell a fájás
Én is sokat agyaltam ezen, de akkor én is elengedem. Próbált valaki esetleg jelet levenni valamelyik hangszóróról egy szubra? Mindenképp vagy aktív sub lenne, vagy erősítőn keresztül, ott úgyis lehet vágási frekit állítani, ez nem probléma..
Nekem sajna kell vagy az aux vagy a BT, ezért a CDC40 kiesett. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Markizmark #108011 üzenetére
MVH-S620 nem épp a tescos kategória, mögötte van a CAN adapter is.
Ezért meg nem fogok venni még drágábbat mert nem akarok se érintőképernyős retket kocsiban sem 120k+-t kiadni érte halál feleslegesen.Végig van szigetelve mind a két ajtó + csomagtér + hátsó járatok. Többet ér mint bármilyen fej csere.
Pont ma dumáltuk Attilával, hogy dosztra mindegy mit teszel be ha nem szigetelsz ha meg már megvan az utóbbi akkor ott már egy egy gyári fej is elboldogul ha nem a hifizés a hobbid. Egy biztos, ennek a kocsinak az elektronikája egy katasztrófa...
Egyébként nem véletlen írtam van BC-m mert a CAN adapter átviszi szépen az adatot (másképp eleve no function lenne) csak épp az óra beállítása nem lesz megoldott. Ezért meg külön fejet vadászni stb stb nem ér annyit az egész.
-
Markizmark
addikt
válasz
Micsurin #108009 üzenetére
Nem gyári fejegységhez kelleni szokott canbus adapter amit a rádió mögé kell tenni. A rádiókon pedig van erre való app, ami emulálja a gyári rádió gombjait és onnantól be lehet állítani az órát valamint be lehet lépni a rejtett menübe és még a multikormánnyal is lehet vezérelni a fejegységet. Szóval nem mindegy, hogy 30k az a nem gyári fejegység, vagy 120k.
De tény, hogy a gyári megoldások utólagos beépítése igényesebb hatást kelt. Viszont a droidos fejegységeknek van más egyéb előnyük, mivel azok kvázi tabletek. -
csoszogi
tag
lehet, nem tudom, használtan vettem. Automata kézifékes, kétfajta színű belső borítás, szóval gondolom nem teljesen szériás...talán Selection volt a hirdetésben...cserébe több minden ment tönkre már nálam..
Most megint nyikorog a fék, szorul csere érett lett, bírt 57ezerkm-t...ez van.
-
Micsurin
nagyúr
...na kérem.
Multikormány + OCM + nem gyári fejegység. Ott tart a dolog, hogy nem ez nem fog soha az életben értelmesen működni úgy, hogy ne piaci juliska néni érzése legyen az embernek.OCM kiváltja a titkos menüt, multikormány tekeri a BC-t. Csak épp ha valamiért akku le / akku csere / időzóna miatt kell órát állíts akkor bizony nem fogsz sehogy.
Itt el is engedem a dolgot több lenne a húsa mint a leve... beszéltem ma Attilával (*) abban maradtunk leciterázom a toldatok stb stb és visszamegyek egy pezsgő CDC40 Opera-ért. Igen se aux se bt nem lesz sehogy (ha ez a terv akkor a CD70 messze jobb ötlet, annyival nem szól szebben az Opera sem mint amennyivel kényelmesebb a 70-es...) de van láda kivezetése és EQ-ja.
Szóval visszaállunk a lemezírogatásra.
6-os cdtár szóval ~2-300 szám, bőven elég...(*) OCM jól megszívatott minket mondván spóroljunk meg egyszerűbb a cégessel mentem el este a modulért... hazahoz betesz. Nem örül... se kép se hang, ma reggel meló előtt gyors vissza ott nézük nézük nem megy. Kicsiny kínaiak még mindig nem tudnak áramkört nyomtatni.
Gatya volt az egyik panel gyors forrasztott rá újat már ment is a modul.
-
csoszogi
tag
nem értelek, mit aktiváltál. Csak eltekerem az indexen az eltekerhetőt, és azt látom amit itt leírtál. Lásd: [link]
Vagy ezeket egyszerre, folyamatosan kiírja a panelen?Az már más...A kijelzett értékek tényleg, mint az ökör**ggyozás, autópálya alföld tempomat ugrál a pillanatnyi fogyasztás. De én is szoktam néha nézegetni...
-
gban
veterán
5 év után újra megpróbáltam aktiválni pár menüpontot a 2010-es J Astrában.
Végre sikerült, de most is kellett trükközni.
Aktiváltam a pillanatnyi fogyasztás kiírást, az átlagfogyasztást, valamint a hátralévő hatótáv kalkulálást.
Érdekesek a kijelzett értékek a pillanatnyi fogyasztásnál, minimális emelkedőre is nő az érték tempomatnál, egyesben meg odalépve 39,9 a max, amit ki tud írni
Nem mondom hogy ezt fogom nézni mostantól minden percben, de szerettem volna ha kiírja ezeket, ha már tudja úgyis alapból, csak be kell kapcsolni... -
red523
újonc
válasz
Markizmark #108002 üzenetére
nem láttam, de azt hiszen INA, csak germany hanem china
-
red523
újonc
válasz
Markizmark #107958 üzenetére
Olajhűtővel kezdték, nem az volt a hibás, aztán jött a hengerfej... később kiderült, hogy annak sem volt baja. A hibás darab az egy vezérlés mögött található lemez, amin vannak tömítések. Az igazi anomália már itt megvolt, de a csapásoknak még korántsem lett vége. Új tömítések és szimeringek mindenhova, okoskerekek és vezérlés, olajpumpa, klímagáz le stb.. amikor úgy volt, hogy készen van, akkor a szerelő általi próbakör után folyt a víz az autóból. kiderült, hogy az utastérben, ajtók le, műszerfal ki, fűtó radiátor csövek csere. Ja, közben tönkre ment az akksi is benne. Számlát még nem láttam, de tuti ledobom a hajam. Gazdasági totálkár...
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Medence topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gitáros topic
- Bestbuy játékok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Parkside szerszám kibeszélő
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest