Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz
Feenyx #44083 üzenetére
Mostanában a bődületes melegben én is érzek valami kis benzinszagot néha, de amíg minden más okés és nem csöpög semmi sehol nem tulajdonítok neki túl nagy jelentőséget. Remélem nem robbanok fel egyik nap
AMD Power meg lesz az, csúnyát néznek majd vag nem vag bayerischemotorwerke meg a többi
-
AMD Power
titán
Összehasonlító teszt: melyik a legjobb középkategóriás autó?
Összehasonlító teszt: Ford Mondeo, Mazda6, Opel Insignia, VW PassatAzért ez régi *zar még mindig ott van a szeren. Remélem hamarosan tényleg jön egy újabb kiadás belőle. És remélem nagyon megfogja szorongatni a többieket.
-
Feenyx
aktív tag
válasz
mohabá 007 #44088 üzenetére
Köszi, megnézem!
gban: Nem, pont az ország másik végén lakom, és 95-öst tankolok bele.
-
trassher
addikt
válasz
mohabá 007 #44086 üzenetére
Ha pálinkás üveg lenne ott akkor egy szavam sem lenne.
-
AMD Power
titán
Azért tegyük hozzá a dolgokhoz ,hogy egy jobban felszerelt A3 Sportback Ambiente 1.4 TFSi 7 044 920 Ft alapáron. Azért ez mire kihozod a szalonból van min 8 milla. Biztos jobb mint egy Astra. De ennyiért legyen már jobb....
Mondjuk az is tény ,hogy drágák lettek nagyon az Astrak.....
-
molnarpeter
nagyúr
Ha már csűrjük-csavarjuk, ott a transaxle
(RWD, orrmotor, de a váltó hátul), pl. a Bauernporsche, a 924.
FWD vs. RWD: elég megnézni egy megfelelő részt a WTCC-ből, büntetés/korlátozás (súly) nélkül a hátul hajtó autók jelentős előnnyel indulnak. Mondjuk a FWD előnye fékezésnél jöhet ki, az első tengelyt terhelő hajtással, ezzel megint a stupid proof autóknál tartunk
-
Feenyx
aktív tag
Sziasztok!
Egy Opel Astra G-vel lenne egy gondom. Z16XEP motorral szerelt. A gond az lenne, hogy benzinszagot lehet olykor érezni az utastérben. Ez most nyáron jött elő. Úgy vettem észre, hogy akkor csinálja, mikor lehúzott ablakkal megyek, felhúzott ablaknál klímával, sima légbefúvással nem lehet tapasztalni. Most, hogy kicsit meghúzattam (persze üzemmeleg motorral), úgy tűnt, hogy akkor produkálja amikor meg van pörgetve a motor (4-5 ezres fordulatig), illetve kicsit régebben akkor amikor fékeztem. Volt szerelőnél, átnézte az autót, a csöveket is, és azt mondja nem talált semmi hibaforrást, nem tapasztalta ezt a jelenséget. Esetleg van valami tippetek mi okozhatja ezt? Azóta csinálja ezt kb. mióta kigyulladt a check engine lámpa a hátsó minitorozó lambda szonda miatt, de az már ki lett cserélve.
-
haddent
addikt
válasz
stickermajom #44080 üzenetére
Akkor lehet, hogy igazatok van, mondom életemben nem mentem említésre méltó RWD -vel, én ezt így olvastam/láttam videón, elhittem mivel nem volt tapasztalatom
Egyébként a FWD -t könnyebb gyártani? Nem pont az a bonyolult? RWD -nél csak 90 fokkal elforgatva betéve a motort hátra a tengely meg a difi aztán megy is nem? Nekem egyszerűbbnek tűnik az elmélet, vagy ez sem igaz? -
stickermajom
addikt
válasz
molnarpeter #44079 üzenetére
Pontosan ezért kérdezem, hogy erről hol van valamiféle link, hogy profik bebizonyították, hogy az FWD mennyire jó, mert ilyet én még életemben nem hallottam. Szimulátorozok, vezettem már pár autót, úgy alapból is követem az autóversenyzést, szóval azért nagyjából képben vagyok, hogy mi merre hány méter és ez most szíven ütött.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
stickermajom #44076 üzenetére
Legjobb az AWD, második legjobb az RWD (gyorsításnál a tapadásért sóvárgó tengelyre terhel), harmadik az FWD (tömeget nem figyelembe véve - van, ahol más érvényesül). Utóbbi mód viszont az alulkormányzottság miatt idiotensicher a nép számára, és olcsóbb gyártani, nameg könnyebb is.
-
#92891904
törölt tag
válasz
Declare #44067 üzenetére
Nekem már úgy ingadozott az alapjárat hogy szabályosan horkolt.
Aztán most februárban vettem ezt : [link] Elöször a cromaxnál néztem,de ott 46ezer... És a csere után jó lett. Te is ki tudod cserélni otthon,van rajta egy elektromos csati meg két imbusz csavar fogja,ennyi. Azóta jó az alapjáratom.
Enyém 1.7cdti 92kw (Z17DTR).
-
haddent
addikt
válasz
Declare #44074 üzenetére
Na nemár hát nincs annál jobb amikor odataposol és ki akarja csavarni a kezedből a kormányt
Nem viccelek tényleg jó érzés, és még milyen lehet 2-3-400 lóval
Szerintem még sosem vezettem hátsó kerekest, mármint személyautót, csak nagy dögöt. Ezért személyes tapasztalat nincs, de amit írtam az tény, nem én voltam a versenypilóta, van youtoube on is valahol vidi.
A kezesség alatt mit értessz? Olyan mintha FWD -vel hátsó tengelyen fékeznék de csak picit miközben kanyarodok? Én olyankor érzem azt hogy iszonyú kis helyen befordul és oda teszi mellé a seggét is, ha kicsit húzom a kéziféket kanyar közben. Ilyesmi érzés lehet? -
Declare
őstag
válasz
haddent #44071 üzenetére
Honnan tudjam mire gondolsz?
Hatsokereket, meg nem a drift miatt irom. En amugy sem vagyok az a vadallatkodo tipus az utakon. Egyszerüen az a kezesseg es maga az az elmeny, hogy odalepsz a kocsinak es nem erzel a kormanyon semmit, az eszmeletlen klassz. Egy sima kanyarbevetel is mashogy hat egy franko futomü es hatsokerek komboval
-
Danex
addikt
Üdv, egy x20xev motornál (Vectra B) mi okozhatja az instabil(alacsony 450-500 majd fel 750-800ig és vissza 450re)) alapjáratot?
-
haddent
addikt
válasz
Declare #44067 üzenetére
Nem lézer hanem ez az új ledmátrix cucc na écsed má!
A hátsókerék biztos nagyon jó móka csak használhatatlan, profi sofőrök versenyzésével számtalanszor bebizonyosodott hogy összkerék után az fwd ezerszer stabilabban és gyorsabban veszi a kanyart. Ja hát driftelni azt nem lehet meg menőzni, én kérek lnézést
Direkt túlzás / szarkazmus de amúgy lényegében igaz
trassher amíg vannak akik helyén kezelik a dolgokat és a jelent nézik nem a 30 évvel ezelőtti valóságot (ami egyébként épp a jó megbízhatóságot tükrözné), és veszik, addig nincs gáz. És van, jól láthatóan fogynak az Opelek, nincs itt gond.
Ez olyan mint hogy a Suzuki Swift (régit főleg) is le lehet nézni, hát nem is egy csoda. Csak akkor néznek nagyot amikor az 1.2 -es Swift a 600 kilójával kipicsázza a csoda 30 éves M3 -at németbő' rendszeres, 100 ezres olajcserével meg 2.5 tonnával -
trassher
addikt
válasz
Declare #44069 üzenetére
Nincs nekem ezzel bajom csak kezeljük helyén a dolgokat. Ahogy én látom az opel egyre inkább próbálja feljebb pozícionálni magát és ehhez fejlesztés kell amit próbálnak is megvalósítani. Sok ember fejében az opel még mindig úgy él mint a német kőműves autója pedig az a korszak már a 90-es évekkel leköszönt.
Itthon sajnos tényleg az a helyzet amit leírsz. Maga a márka még nem jelent prémiumot pláne nem 10+ éves autók esetén. Van 1-2 típus ami még azért ma is ott van hiába 10 éves de ez elenyésző. Amik meg valóban jó állapotban vannak azokat lenézik mert a maradék 99% egy fostaliga és az alapján ítélik meg azt is.
-
Declare
őstag
válasz
trassher #44068 üzenetére
Azert essel hasra, mert ez egy opel astra
Körülnezhetsz a kategoriaban es nem fogsz talalni, meg csak hasonlo pciot sem, de körülnezhetsz a passat/a4 kateoriaban, ott sem, de meg az a6/bmw5 kategoriaba sem biztos, hogy ennyire komoly a comfort üles. Csupan ezert jar egy füttyentes az opelnek
A masik az igy van, igy gondolom en is. A baj, hogy ezert van a sok elöitelet, mert a sok idiota megveszi a 10 eves a4 audit, aztan jatsza az eszet, mert ö a premium auto tulaj....közben annyit er a kocsija, mint egy hasznalt astra, de ugye ez nem esik le se neki, se masnak, mert az van a közudatban, hogy huuuuuuuu audi, na az igen, az premium, az mereg draga ...
csak arre akartam ravilagitani
-
trassher
addikt
válasz
Declare #44067 üzenetére
Akárhogy is nézzük ma már nem csoda hogy ilyen dolgokat beleraknak amikor egy telefonban van 8 mag. Most amiatt hasaljak le hogy beleraktak olyan dolgokat amiket már 5 éve szerelnek autókba?
Az a4 meg pont az a kategória ami egy hétköznapi embernek tökéletesen elég kellene hogy legyen. Oké egy a8l prémium de nem elsősorban a sofőrnek hanem annak aki jobb hátul utazik. Erre írtam hogy ezekre annak van szüksége akinek mutatnia kell kifelé üzleti okokból hogy megteheti. Én a bal1-ben akarom jól érezni magam nem hátul. -
Declare
őstag
válasz
trassher #44065 üzenetére
Egy A4 audi egy felsö-közep kategorias auto, az A3 meg közepkategoria. Ez ennyi. Persze hivhatjuk vadaszrepülögepnek is, de megsem az
Az ülesröl meg olvasd el mit irtak, nem gyökeres ujdonsag, de sok fejlesztes van benne es nagyon menö
ez amit linkeltel egy sima regebbi S line ülese az audinak, de köze nincs ahhoz, amiröl a cikkben irnak, se szellöztetes, se a rengeteg allitasi opcio, se masszazs....semmi.
(#44066) haddent Nincs lezer fenyszoro, az pont a bmw/audi, akinek van
.
Nem erdekel ki mit gondol, vagy hisz. En nem akarok az autommal se kitünni, se "mutatni valamit" stb....a hatso kerek es pont a bmw, ami azt gondolom vitan felül all, hogy a kategoriaban verhetetlen vezetesi elmenyt adMAS
Idönkent picit ingadozo alapjarat az 1.7 cdti nel mi okozhat? Föleg ha meleg a motor, akkor jelentkezik. Nem zavaro, nem is nagyon feltünö, de valami nem tuti.
Az ilyeneket nem szeretem, jobb ezeket idöben kinyomozni. Menet közben semmi problema.
-
haddent
addikt
válasz
Declare #44064 üzenetére
A lézer fényszóró? Az hogy ez nem egy tipikus na még egy bmw na még egy audi? Viccen kívül, itthon legalábbis, ezek az Audi kombik, bmw kombik illetve a szedán bmw -k sorozatban vannak. Ugyanaz az ócska szokásos fekete szín ugyanaz az összes. Értem én hogy jó autó megveszi élvezi leszarja de nekem pl van igényem arra hogy egy ici picit valahogy más legyen.
Egyébként te tényleg inkább vennél 1-2 éves valami alsó kategóriás hátsókerekes szutykot mint egy vadiúj K Astra GTC -ét?Annyiban egyetértünk hogy a motorok egyelőre nagyon kis harmatos szemetek de talán majd lesz valami erősebb, remélem. (Bár ezt épp a múltkor épp veled beszéltük ki, hogy hiába hangzatos a 200 lovas bmw ha mellé 2 tonna és 1 centivel sem agilisabb)
-
trassher
addikt
válasz
Declare #44064 üzenetére
Azért azt se felejtsük el hogy akinek egy új a4 nem elég prémium annak vagy problémái vannak vagy üzleti okokból mutatnia kell kifelé.
Azok az ülések meg nem épp mai darabok. Feltalálták már ezt a kialakítást 2002-ben valami négykarikás márkánál.Az hogy könnyebb, több benne az elektronika már csak részletkérdés.
-
Declare
őstag
válasz
AMD Power #44063 üzenetére
Belelapoztam a kommentekbe
vicces, de jo körkep is arrol, hogy miert erölködik sok tudatlan erön felül is legalabb valami negykarikas auto megvetelen...aztan miert feszit a palyan benne....mert premium
, mint az audi A3 ....atyavilag....szegenyek, ha tudnak, hogy meg egy A4 is csak felsö közep kategoria es az A8 is inkabb felsö kategoria, mint premium
Jo lesz ez a K astra
egy bajom van csak vele. Mi az az erv, ami elviszi az embert mondjuk egy uj K astra iranyaba egy 140 lo körüli dizel mocival, amikor ezert az arert vagy egy egesz picivel többert kapni lehet egy 1-2 eves bmw t, vagy audit
a masszazs ülest azert ehhez kevesnek erzem
-
AMD Power
titán
Íme az Opel Astra K ülései
Kezdődik a peep show: további részletek a 2016-os Opel AstrárólEzt nem is tudtam....
Az Opel ezért helyez ilyen nagy hangsúlyt üléseire, s kínálja ergonomikus, AGR tanúsítványos (a német hát- és gerincbántalmakat vizsgáló szervezet által javasolt) üléseit 2003 óta. Az első ilyen ülés a Signumban jelent meg, ma pedig a Merivától kezdve legtöbb modelljében megtalálható.
-
gban
veterán
válasz
BaKeSZ87 #44057 üzenetére
Nekem gyári van benne, filléres és hibátlan, pöccre indul, keveset eszik (X14NZ).
A Kadettomban jobb volt érzésre az NGK, ebbe is tettem, de visszatértem a gyárira mert nekem az jobb "érzésre".
De az is lehet, épp gagyibb benzint tankoltam az NGK alatt, ki tudja. Ami tény, a gyári hibátlan bele, és ez sok év tapasztalata. -
haddent
addikt
válasz
kriszpontaz #44058 üzenetére
Én pont ma néztem meg a gyertyákat ~20.000km után. Bosch -ok vannak benne, a gyertya alul benn a mociban ami van az a rész gyönyörű tiszta száraz és őzbarna világos szép semmi kosz semmi koksz. A meneten felül viszont van egy kis olaj. Ez gáz? Aztán még feljebb a gyújtáskábel (nem kábel hanem merev) ott megint semmi olaj.
Egyébként NGK menjen majd bele tavasszal? Vagy van annál jobb? Ár nem számít, most hogy 1.000 vagy 2.500, oly mindegy úgyis sokáig tart.. Illetve pl NGK -án belül is érdemesebb az ilyen olyan titán nagyon hegyes diódás kisüléses extra szart venni vagy semmivel nem fog többet tudni?
(A hosszú éllettartam tök mellékes mert úgyis cserélem rendszeresen mint mindent) -
BaKeSZ87
őstag
Esedékes a gyertya csere a C14SE-ben. Ki milyen gyertyát használ? Most NGK van benne.
-
-
mephi666
nagyúr
a 60le határa nálunk kb a tegnapi manőver volt, aminél még úgy érzem, hogy biztonságosan+gyorsan végre lehet hajtani... vasúti átkelőnél beértünk egy járatos buszt, kb 40el beálltunk mögé 3ban, lomhán gyorsult, szemből jött 1 autó, mögötte tiszta út hosszan, mögöttünk bmw tisztes távolságra... ahogy szemből érkező elment, index, kimentünk és padló... durván 50ről viszonylag gyorsan fent volt 80on... asszony nem szereti, ha előzgetünk, de nem szeretek beragadni buszok+nagyobb lassan haladó járművek mögé... más az, ha 80al megy valaki előttünk... ott 3ban nem akarom kínozni a gépet, 4ben viszont nem húz még annyira, mert kicsi a nyomaték... itt hiányolom a céges 1.6+1.9tdi-ket, amik ha kapnak 4ben 80nál egy padlót, akkor az előzés végére 110en van lazán a mutató
-
AMD Power
titán
válasz
Markizmark #44045 üzenetére
Szerintem ez az idő ahhoz kevés ahhoz ,hogy valami bajt okozzon. Ahhoz nem pár dl víznek kéne hiányoznia.
-
w333
félisten
Hát azt elhiszem ...
Én megfogadtam hogy inkább többet fogyasszon de akkor legalább menjen, a lovakat itatni kell
De lassan lecserélem és őszintén megmondom kb. 600e -től nem szeretnék többet rászánni, viszont tanácstalan vagyok hogy mit kéne venni ?
Egy 1.8i vagy 2.0i 16V Opel G Astra lenne a legjobb, bár mostanában már az A4 B5, 320i és Leon felé is kacsingatok, üveglámpás Octavia pedig csúnya
-
w333
félisten
Király ...
Hát akkor én mit mondjak a 22 éves Vectra -al ? az utóbbi 2 hétben megjártam 2X Erdélyt és 3X Balatont kb. 2000 km, szépen tette a dolgát a 116 paripa
Igaz hogy kb. minden most volt rajta kicserélve, de nagyon megbízható autó
Jah és annyit hozzá tennék hogy 1 csepp olajat nem eszik
-
gban
veterán
Megjártuk Horvátországot az F-fel (15 év, 60 LE, 240e km), 1300 km oda - vissza, erőteljesen hegyek között. 2 dolog ismét bebizonyosodott, amit tudtam eddig is:
- totál megbízható még most is, hibátlanul, korrektül teszi a dolgát minden tekintetben - nagyon nem érné meg lecserélni
- nagyon kevés a 60 LE, nem ártana több, jó lenne lecserélni
De azért nem cserélem le persze, mert elmegyek egy évben egyszer egy ilyen útra.
Fogyasztás 6 körül, most nem tudok pontosat, de láthatóan jól evett.
Kivéve itthon, amikor végig 140-en volt a mutató (ami 130 valós), vagy a lábam volt már túl nehéz, vagy megszokta a hegyekben hogy beljebb kell azt a gázt nyomni hogy menjen
De akkor sem vitte azért túlzásba, csak a mutatón látszott hogy itt már nem 6 liter volt az átlag.De tényleg, nem olyan régi autó feelinges az egész, hogy azon aggódok, mikor, mi megy tönkre, rá se kellett nézni csak menni.
Igaz, nem sok ilyen autót láttam az egész út alatt, sem korilag, sem lóerőileg.
Lerobbantat viszont annál többet - mind harmadannyi idős maximum, és 10-szer annyi értékű akár.
Ne értse félre senki, természetesen nem azt mondom hogy jobb az öreg autó, csak tényként írtam, lehet gond az "újakkal" is.
Gondolom az is ezt a statisztikát erősíti, hogy eleve nem volt igazából ilyen régi, így nem is tudott sok lerobbanni belőlük. -
w333
félisten
válasz
Markizmark #44047 üzenetére
Akkor 99% hogy a hőgomba a ludas
nálam kicsit idegesítő de ilyen nagy melegben jól jön ha gyorsabban kapcsol, pontosan 87C -nél
Viszont a napokban én is észrevettem hogy 30 másodperc helyett kb. 1-2 percig megy a ventilátor, de hát nem is csodálkozom ebben a sivatagi melegben
-
Markizmark
addikt
Úgy legyen.
Nem megnézetem, aknára állok a héten és a vízzel együtt kicserélem a gombát. 100%, hogy az a ludas, mivel a csatit lehúzva és az érintkezőket összezárva megy a venti. Max még a csatlakozó lehet korrodált, adok neki wd-t. Lehet, hogy az új gombával párhuzamosan beviszek a műszerfal aljára valahova balra egy kapcsolót is, hogyha úgy ítélem meg akkor a gomba helyett én bekapcsolom a hűtést.
-
w333
félisten
válasz
Markizmark #44045 üzenetére
Szerintem nem lesz semmi baja ... de a ventit mindenképp nézesd meg
-
Markizmark
addikt
Ma parkoló hely keresés közben 130km út után kiderült, hogy nem kapcsol a venti... Mire ránéztem a műszerre már a pirosat kezdte mutatni. Leállítás után még nyomta ki a vizet, pár decit rá kellett töltenem. Mák hogy mindig van hátul egy flakon deszt víz. Azon aggódom, hogy ettől az egy forrástól sérült-e a hengerfej tömítés. Haza indulás előtt megpatkoltam a gomba csatlakozót szóval hazáig nonstop ment a venti. Odafelé menet közben nem ment 95 fölé.
Pont ma a 37 fokban nem működött, amikor 300 méter után 95 fokos a víz... -
D4rkm4n
őstag
Sziasztok!
A C Corsán a hűtőrendszer független a kuplungtól, ugye? Mert előbbin cseréltem a vizet és behalt a kuplungom. Gondolom véletlen egybeesés.
-
-
AMD Power
titán
-
w333
félisten
válasz
haddent #44035 üzenetére
Persze alul-felül is van gumi (közötte pedig egy kis fém tányér) ...
Szerk.
Na elmesélem hogy járta a hátsó lengéscsillapító cserével ...
Kiszedem a jobb oldalon minden rendben lezajlott (a gyári lengéscsillapítóból az orrán száján szivárgott az olaj kuka kategória) majd jött szépen a bal oldal, igen csak valami okostojás kilopta a gumi szillentet és anyacsavart
nagy mázli hogy a gyári gumiszillent passzolt hozzá, viszont az anyacsavar a gázos monroe lengéscsillapítón sűrű menetű volt (autó szétkapva a legközelebbi csavarbolt is már zárva volt) szerencsére eszembe jutott hogy anyám 20 éves biciklijén biztosan van ilyen sűrű menetű anyacsavar, igazam is lett szóval pont passzolt hozzá
de ez ha hiszitek ha nem egy kőkemény 3 órás szenvedés volt míg a jobb oldalát 15 perc alatt kicseréltem
Féktárcsa + fékpofa csak ajánlani tudom a Brembo Easí Ceck + Textár betétet
NGK V-line 23 gyertyák erezhetően jobbak (sokkal jobb gyorsul az autó) amik benne voltak (Beru francia gyertyák) full fekete kormosak voltak már
Hátsó stabilizátor rúd szillent -re is ráfét a csere, ami benne volt úgy megvolt már keményedve mint egy műanyag darab szétporladt a kezemben
-
BaKeSZ87
őstag
válasz
molnarpeter #44027 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyit forog, nincs fordulatszám mérőm.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BaKeSZ87 #44025 üzenetére
Mennyit forog a motor? Lehet, hogy másfajta olajból nem enne annyit, de ki kell tapasztalni. Pályán nincs hidegjárat, mikor vízből és benzinből pótlódhatna az olaj, ez is hozzátesz. Ha valóban szszsz probléma van, akkor inkább azt csináltasd meg előbb, úgy összességében kevesebb olaj fog fogyni. Vannak itt páran, akik ismerik azt a motort étkezési szokásai terén, ha esetleg nem szimering.
-
BaKeSZ87
őstag
válasz
molnarpeter #44024 üzenetére
Shellből próbáltam bele 5W-40-est, de nagyon fogyott, így visszatértem 10W-40-re. Pedig a futásteljesítmény nem indokolná. A szerelő azt mondta, hogy ő a szelepszár szimeringeket kicserélné. Megnövekedett olajfogyasztást azóta tapasztalom, mióta pályázok, óra szerint 140-et szoktam tartani, az kb. 130. M1 Győrtől - M0 - M5 Kecskemétig, meg vissza.
-
BaKeSZ87
őstag
válasz
trassher #44010 üzenetére
Köszi az infót! Olajdoktor szerint az én motoromba 10W-40, ACEA A3/B4 minőségű olaj kell, ilyen csak egy van Eneosban, a 10W-40 ENEOS Premium, ami gondolom a sima standard olajuk, semmi extra.
-
HoaryFox
őstag
No, megtörtént, aminek meg kellett történnie
Amit megcsináltunk:
- légszűrő csere (nem volt vészes, de hát ha már van új)
- pollenszűrő csere (na arra ráfért)
- olaj és olajszűrő csere (Castrol 10W40 félszintetikus, érdekes, hogy 3L ment bele és pont középen van a nívópálcán, ez furcsa, egy pár napig még nézegetem)
- üzemanyagszűrő csere (hát ezt se gyakran cserélték, jó rozsdás volt a háza)
- antenna kábele (régi csati kontaktos volt, az új kábel meg kb. 1 m, szóval jómagyar szokás szerint megtoldottuk egy kis szigszalaggal, érdekes, hogy az újhoz való kábel rendes koax volt, ami az autóban van, az meg ilyen hajszálvékony sz*r... mind1, szól)
- izzó csere jobb oldalon (tompított nem világított)Közben kiderült, hogy valszeg gólyalábakat is cserélni kell, mindet, meg a bordásszíjat is cserélni kell, mert repedezett, remélem kibírja 10.-éig
-
_seth_
veterán
Opel Vectra B-hez vettem egy klímáshoz tartozó Valeo vízhűtőt, méretpontos, teljesen passzol.
És sajnos vettem egy Automega alapjárati motort is (x20xev), ami totálisan üzemképtelen, a régi már nem kapcsol olyan gyorsan mint kellene ezért vettem újat, de hibás döntés volt, majd vissza is viszem.
-
7Sony7
addikt
válasz
lsebestyen #44009 üzenetére
48;43cm van fent elöl. '96os
-
mephi666
nagyúr
válasz
lsebestyen #44009 üzenetére
ferdehátú? most rendeltem hátra 45centist... előre passz: azok bírják még
-
trassher
addikt
válasz
haddent #43974 üzenetére
Hát én szerelőktől eddig sok jót nem hallottam az skf-ről. Volt amelyik azt mondta biciklibe biztos jó de kocsiba nem. INA, Ruville az már "szint" valóban.
BaKeSZ87: Suzukiban használunk eneos 10w40-et már lassan 80.000 km óta, tökéletes. Nekem a g-be is az került legutóbb csak ugye hyper premium 5w40. Csendesebb a motor vele.
-
lsebestyen
addikt
93'-as F Astrara mekkora lapatok kellenek? Mindegyik kukás már. (ket elso, egy hatso)
-
Findzs
addikt
válasz
tboy93 #43996 üzenetére
pont ezt a "sima eneost" használom g astrába évek óta és nekem csak halkabb lett a gép tőle
előző tulaj castrolt használt mikor megvettem is az volt benne azt cseréltem eneosramikor megvettem volt egy kis hidrotőke csörgés de ez már szinte el is tűnt teljesen köszönhetően a sima eneos olajnak
(#44002) diablo1984
hidd el, hogy nem én találtam ki -
haddent
addikt
válasz
diablo1984 #44004 üzenetére
Jó, de akkor biztos ez volt a menő és erre koncentráltak. Meg ennyi erővel veterán autóba mit töltessz friss kőolajat a texasi földből mert 30 éve az volt?
Attól még, hogy akkoriban csak az volt elérhető (áron) és ezért azt ajánlották nem biztos hogy nem köszöni meg a jobbat szerintem.
-
haddent
addikt
válasz
diablo1984 #44002 üzenetére
Csak hideg oldalon van különbség a viszkozitást illetően, azaz üzemmeleg motornál semmi különbség nincs.
Viszont ahogy mondod, a 10w-40 egy elég ócska cucc már manapság az 5w-30/40 meg jobb valamivel, valószínűleg az olajbázis magasabb kategóriájú, teljesen szintetikus, jobb adalékok és a többi.. -
diablo1984
veterán
válasz
Findzs #43989 üzenetére
hát az 5w40-es és 10w40 között nincs akkora differencia, vékonynak véknyabb az 5ös, de a 10-es sem gépzsír! így szerintem akkora diffi a nyomások között sincs, inkább az hogy az 5-ös már szintetikus lehet, a 10-es meg részszintetikus....... inkább ezt tartom fontosnak, nekem a toyotában a 10w40-es van benne és láncos vezérlés....
-
HoaryFox
őstag
válasz
mohabá 007 #44000 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest