Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Melyik tápegységet vegyem?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
Szerintetek érdemes lenne ... Vredestein Quatrac 5 -t venni ?
Nem is olyan vészesen drága Link
-
AMD Power
titán
Nem véletlenül van nekem téli és nyáriból is Barum.
-
haddent
addikt
válasz
AMD Power #48097 üzenetére
Lehet. Ennyi pénzt tuti nem ér meg, jó drága placebó
Na, Z/A/Y 16/18 XER motorosok, vezérléscserére fel! Azt hittem sokkal bonyolultabb a VVT miatt, de nem, semmi extra. Ha be tudnám szerezni a gyári rögzítőeszközöket, még talán neki is mernék állni
-
AMD Power
titán
-
Findzs
addikt
válasz
mohabá 007 #48085 üzenetére
"Figyeld meg,szerintem az lesz/volt a baja, ami a legkézenfekőbb,legegyszerűbb."
úgy legyen(#48092) SPF
köszi, kíváncsi leszek -
haddent
addikt
válasz
Calogero #48091 üzenetére
Ez komoly?
Mert baromira nem érte meg szerintem, ez iszonyat drága, meg ez turbózás, azért az tényleg nem úgy megy, hogy bepattintom azt csók
F_Gergely mármint mi nem egyszerű? Letölteni, majd visszatölteni ugyanazt a ROM-ot? Az pedig az. A ROM -mal mókolni nyilván nem, ismerni kell az offseteket stb., mert gondolom kb. gép kódban van az egész. De nem lehetetlen
-
F_Gergely
őstag
válasz
haddent #48090 üzenetére
Ha ennyire egyszeru lenne mindenki ezt csinalna
nem egy sztorit hallottam, hogy mokolt a laptoppal aztan nem is indult a verda vagy ha igen fustolt, csorgott, zorgott, lefulladt stb. De olyan ismerosom is van aki igy buzeralta a kocsijat es elfogyasztott par turbot, meg szethullot a motorja.
-
haddent
addikt
válasz
Borokafa #48089 üzenetére
Aztapi... hát a feléből veszek egy programozót aztán eljátszok itthon vele
Nekem is 1.6 szívó, szóval gondolom én is ezt a szép kerek számot kapom majd. Hát nem kössz, biztos profik és kedvesek de nagy f**t
Kiváncsi lennék mit szólnának, ha 2 héten belül letölteném a rom -ot, visszamennék, hogy nem kérem aztán visszanyomnám rá
Látom ez az MMC is 45 lenne nekem, de ez még egy emberi ár amit 1x meg lehet reszkírozni. Ilyened van/volt? Fogyasztás jobb lett? -
Borokafa
őstag
válasz
haddent #48086 üzenetére
Most kaptam tőlük ajánlatot, de jó hogy ültem mikor olvastam. 140k 1,6 szívóra. Reálisan amúgy kb 8% az elérhető. 2 év garancia, 2 hét kipróbálási lehetőség stb. tehát azért van előnyös oldala is. Ha még ezek után is érdekel átküldöm az egész anyagot amit küldtek. Azt hiszem maradok inkább az MMC-nél.
-
haddent
addikt
válasz
#81556480 #48087 üzenetére
Az tökéletesen hangzik, tisztában vagyok vele, hogy a turbós móka az, ahol lehet játszani 100 lóerőtől 1000 lóerőig
Egy kis fogyi csökkentés, meg egy kis plussz nyomaték móka (sőt, akár ez sem kell, csak annyi, hogy légkondinál nagyobb fröccsöt lökjön azonos pedálállás, ez alap kéne legyen
), tök jó lenne.
Feltéve, hogy semmit nem árt az autónak. Viszont 60 -ért nem valami olcsó -
#81556480
törölt tag
válasz
haddent #48086 üzenetére
Ezek általában arra mennek rá , az ilyen "tunningok" hogy kevesebb fogyasztás, és kb +10% (10le) teljesítmény növekedés érhető el mondjuk egy 1.6 motornál, ami arányaiban emelkedik nagyobb köbcentinél. nem is tunning ez, hanem motor optimalizálás.
Én is gondolkodtam rajta egy időben, hogy az x16xel-t elviszem, kb 60 ezer forintba kerül átlagosan egy ilyen művelet. -
haddent
addikt
Rigotech (Szekszárd) chiptuningról van valakinek infója, tapasztalata velük? Szimpatikus az egész hozzállásuk, rengeteg (videós) referenciával. Árat nem írnak sehova, kell kérni ajánlatot. Értem én, hogy egyedi elbírálás, de egy sacc/kb nem ártana azért.
Csináltak elég sok opelt, köztük benzineseket is. Nyilván szívó autóból sokat nem lehet kihozni ezt ők is mondták sokszor, kb. 10%, de elvileg egy picit a nyomatéktartományt lejjebb lehet huzigálni, gyorsabban reagál a pedálokra stb.Inkább olyan optimális beállítás. Ezáltal lehet, hogy még jót is tesz a motornak?
-
mohabá 007
aktív tag
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz
mohabá 007 #48075 üzenetére
Összeszedtem minden bátorságom, és nekiálltam:-)
Miután leszedtem a bal hátsó kereket, már látszott.
Visszaraktam és elmentem venni.
Az szakadt el, amelyik megy a bal hátsó kerékhez. Tulajdonképpen az idő vasfoga.
Elég szívás volt,de sikerült:-) -
w333
félisten
válasz
mohabá 007 #48071 üzenetére
Köszi akkor megnyugodtam ...
-
Petyyyyy
addikt
G Astra MID kijelző javítása:
Leipold Péter: +36-30-593-7171
Óbudán 9 és 17 óra közt, Érden 17 után. Gyári rádió esetén 22K, egyéb esetben 25K - előbbi esetben sokkal egyszerűbb kiszerelni a rádiót. Lehet vinni csak a kijelzőt vagy autóstul is érkezhet az ember fia. -
lsebestyen
addikt
válasz
lsebestyen #48022 üzenetére
UP!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
_seth_ #47852 üzenetére
Elmondom mit kutakodtam ki.Azt,hogy dizelnél is így van e nem tudom.
Kiindulásnak meg kell keresni az aktívszénszűrő tartályt.Jobb 1 kerék ki, műanyag dobbetétet kibontod,és máris láthatóvá válik.A tartályban aktív szén van.Megrázod,ha csak kicsit csörög,akkor a szén még jól egybe van.Abból van a gubanc,hogy idővel egy része,vagy mind porrá válhat,és dugulást okozhat. (por alakban a benzingőzt se tudja tárolni).
A tartálynak 3 ki-be csatija van.2 db simán lehúzható Az egyik pipa alakún megy be a friss levegő,a másik megy ki a regeneráló szelepre,a harmadik bilincssel van megfogatva,az jön az üzemanyag tartályból.Ott mi a helyzet nem tudom,de megfújtam a csövet,nincs e esetleg dugulás,és lezárt tanksapkánál hallottam,hogy bugyborog a benzin.A regeneráló szelepre menő vékony műanyag cső fent a tűzfalon van végigvezetve,és egy hirtelen kanyarral egyenesen a regeneráló szelepre csatlakozik .
Ő pedig a regeneráló szelep. Közvetlenül a gyujtótrafó alatt van. (ő is megmekkenhet)
A szelepről megy tovább a pillangószelep házba,a szelep alá.Fölötte az a kis fehér könyök pedig az alapjárati kartergáz visszavezető csatija.
-
Calogero
addikt
válasz
mohabá 007 #48076 üzenetére
Pl az Új Q7 Audi már nem csak az előtte haladó autó távolságát,sebességet tudja lekövetni ha nem a mozgását is.
Miv an ha az előttem lévő átkacsázik a záróvonalon az Audi meg követi magától a rendőrnek meg lehet magyarázkodni hogy nem én voltam az autó magától ment át
A Volvómba van minden, a tábla felismerő, sávtartó egy nagy marhaság, de távolságtartó adaptív tempomat az nagy találmány (sokkal jobb mint a sima tempomat), a holttér figyelő rendszer, parkololó radar is nagy segítség. A ráfutrásgátlót vészfékasszisztenst még nem (és nem is nagyom akarom) próbáltam.
Egy vasúti piros lámpa jelző rendszer is jobb lenne a tábla felismerő rendszer.
-
Calogero
addikt
És még kitudja miket fognak kitalálni a nagy okosok mi lesz még kötelező beépítendő rendszer egy új autóba Pl koccanás gátló, vészfék asszisztens, sávtartók, amik most pénzes extrák.
2007-ben rendeltem új autót akkor még a ESP külön extra volt + 500 000 Ft-ért, illetve a gumi nyomás ellenőrző rendszer is + 100 000 Ft-ért.
Ezek a rendszerek mára már kötelezően benne kell lenni az autókban, mert különben nem kerülhetnek forgalomba.
2014-ben rendelt Volvoban már alapból benne volt a City Safe rendszer. (fapad verzióba is)Ezeknek az árai szépen beleépülnek az alapárba, és lassan ott fogunk tartani hogy 5 millió alatt még normális autót nem is tudsz majd venni újonnan.
-
haddent
addikt
válasz
AMD Power #48067 üzenetére
Ezek most conceptek vagy konkrétan ezek lesznek már?
A GT nekem nagyon túl sok, de hát az összes kis nyomoronc SL merci is az nekem.
Az Insignián nem látom az óriási vérfrissítést. Nyilván azért, mert nem Insigniám van és nem tűnik fel, de a lényeg, hogy laikusként ránézek és tipikus Insignia, főleg a hátrahúzása a tetőnek. Persze ez nem baj, mert az elődje is gyönyörű volt, szebb sok halottaskocsi "új bmw"-nél. Reméljük akkor a belseje fejlődött annyit mint amit sokat elvárnak tőle.
A Manta az hibátlan első blikkreSkizz de megvan ennek a piaca. Miért rohangál annyi retek smart meg mini meg olyan gnóm audik,mercik ami kinézetre és minőségre is kb wagonr -re hajaznak
-
Egyhapsi
csendes tag
Tegnap elvittem az autót (Corsa C) műszaki előtti, előzetes állapotfelmérésre.
Kisebb-nagyobb hiányosságok vannak, de alapvetően ok minden.
Mint pl. 59%-os aksi, szivárgó olaj a szelepfedéltömítésnél..
Szóval jött a fékpróba, és nem elszakadt éppen mérés közben kézifékkötél.:-(Cserélt már valaki kötelet ?
Mekkora meló? Feltétlen kell hozzá akna, vagy elég ha felemelem, alámászva ki lehet-e cserélni? -
w333
félisten
Mi a f*szér kell én nézegessek ilyeneket (olyan jó és olyan olcsók)
500-600€ -ért olyan B Vectrak vannak hogy besz*rás
Bár mennyire is vonzanak a Vectrak, nekem egy G Astra 2.0i kéne a legjobban
-
haddent
addikt
Na emberek gyorsan valami szépet rakjatok be, splash és wagoner egymás utáni 2 hsz -ben kicsit túlterheli a jóizlés határait
-
AMD Power
titán
Becézhetlek Karcsinak?
MENETPRÓBA: OPEL KARL 1.0 – 2015.A legkisebb Opel is már a "nagyok" közé tartozik. Erre mondják ,hogy jó úton halad az Opel.
Miért mondom ezt? Mert annak ellenére, hogy pici, 3,7 méternél is rövidebb, telis-tele van extrákkal, köztük ízes biztonsági felszerelésekkel is. Annyira kitömték, hogy csodának tűnik, hogy maradt benne hely utasoknak. Olyan cuccokat tettek bele kazalszám, amilyenek sok más márkánál két kategóriával feljebb is csodaszámba mennek. Lám-lám, nem is olyan zsibbadt az az Opel-láb.
-
-
Calogero
addikt
válasz
Doki16 #48050 üzenetére
Igen automatán csinálja. És közben nem szabad leállítani.
Ezt találtam ez ügyben:
Diagnosztikai géppel néztem, hogy eddig 225-ször regenerált az autó és 99ezer km. van benne. Ez átlagban 440km-enkénti regeneráció. A BC2-t új kora óta nem nullázta le az előző tulaj, ott ennek a 99ezer km-nek az átlag sebessége 86 km/h. Sokat ment pályán az autó, ott ritkábban regenerált. Nálam a 300 km az országút és város felesben. A regenerációk átlagos ideje 13 perc volt, nekem kb 10 perc alatt végzett, ebből 5 perc alapjárat volt. Ment a hűtőventillátor, megváltozott a motor hangja, az alapjárati fogyasztás 3l/h volt, menet közben 10L/100 km.
-
HoaryFox
őstag
No, megtörtént, aminek meg kellett történnie
Múlt héten szerelőhöz vonszoltam az Astrát, elég valószínű volt a hengerfej. Fogyasztotta a vizet, zavaros olaj, olajszagú víz. Előzetes kalkuláció szerint 55.000 Ft munkadíjjal, anyaggal, síkolással, mindennel együtt. Tegnap voltam érte, a hengerfejtömítés volt átégve, minden tömítés cserélve, friss olaj + szűrő, friss fagyálló, mínusz 53.000 Ft. Most jön a teszt -
w333
félisten
válasz
mohabá 007 #48036 üzenetére
De igen pontosan erre .... mindjárt lefényképezem nekem hogy áll
-
Findzs
addikt
válasz
Grande Ale #48034 üzenetére
érdekes mindenféle világítás van hozzá csak az nem
ez esetleg? [link]
azt írja, hogy ha valami nincs írni kell neki, egy próbát megér ha máshol nincs vagy nem tudod esetleg megjavítani/feltenni valahogytrassher:
akkor jó rég óta nem kocsikázol
10 ezer egy beragasztás? lehetne olcsóbb is, bár az meg lehet olyan is lenne -
Doki16
addikt
Nálatok volt már olyan, hogy az addig normálisan működő fogyasztásmérő egyik pillanatról a másikra egyszer csak kb. 5 literrel mindig többet mutat? Alapvetően amikor gurul az autó egy lejtőn akkor mindig nullát szokott mutatni, de most olyan 4,8-5 körül mutat még gurulás közben is. 2.2-es CDTi motorról van szó. Nem tudjuk, hogy csak a számítógép hülyült meg vagy valami komoly gond van a kocsival. Valakinek van rá valami tippje?
-
Findzs
addikt
válasz
Grande Ale #48032 üzenetére
nem tudom milyen kocsid van de cromaxnál van ilyesmi
trassher:
mi lett a szélvédővel beragasztották már? -
Grande Ale
őstag
Nem tudjátok véletlenül hol lehet rendelni a belső világítás lámpabúrát? Leesett, letörött egy fül, gondolom elfáradt a műanyag..
-
Kickass
őstag
válasz
haddent #48028 üzenetére
Nem more autó, hanem hülyegyerek autó.
A kisebbség inkább az A Vectrára van ráállvaA legtöbb Cali szét van taposva és rozsdás, ráadásul elég needforspeed-es vonalat követő tuningolók körében. Ami 1-200k az kb annyit is ér, valószínűleg kopognak a hidrotőkék, zabálja az olajat, imbolyog a futómű és menthetetlenül rozsdás mindenhol.
Most ért a mélypontra egyébként a kínálat, az utakról is kezd kikopni, egy igazán jó példányt most érdemes beszerezni, pár év múlva a megmaradt ép darabok ára valószínűleg elindul felfelé. Pl 4x4 turbo vagy a 2.5V6 -
haddent
addikt
válasz
trassher #48026 üzenetére
Az nekem csak jó
Egyrészt egyedi másrészt olcsó. Kell ennél több/jobb?
More autó lenne, az nekem nem tűnt fel. Az inkább a gömbölyű passat meg a skoda ami konkrétan 1:1 ben ugyanaz csak más plecsnivel, meg az audi ami majdnem ugyanaz. Nem tudom konkrétan melyikek, de tuti beugrik így.Mikulásbá hát attól nem kell félned, hogy annál előbb lenne elég pénzem.. most voltam szakmai gyakon 2 hónapot, onnan van egy kis lé, dehát az épp annyira elég, hogy húbaszki már csak 10x ennyi és lehet venni egy roncsot
Egyébként ha tényleg van neked majd valamikor ha ráérsz mutogasd már, öröm nézni őket -
zolikaDB
veterán
válasz
Markizmark #48023 üzenetére
Konkretan Auchanban vettem tavaly 2500 Ft-ert. Ami epp ki volt rakva az autos reszlegen a polc vegebe
-
haddent
addikt
Most viccen kívül csak elméleti síkon gondolkodva. Szerintetek egy ilyen 1990-95 közti, min. 100 max. 250 ezret futott Calibra ami kívülről megnézve okés, próbaúton megy, vált, hörög. Megérhet ilyen 1-2-3 százezreket? Szóval nem értem, hogy miért nem kell senkinek ennyiért.. Vagy csak én vagyok oda értük? Szépek, egészen egyben vannak ránézésre, jó hát 20-25 évesek ez tény..
Azt már sokszor kitárgyaltuk, hogy a magas futás egyáltalán nem reprezentatív szám önmagában semmit nem jelent. Na de a kor, hogy 20 vagy 25 éves, az már rossz ómen és menekülni kell tőle?Nagyon tetszenek és egyszer akarok egyet, ez fix. És számomra úgy tűnik, hogy nem feltétlen kell konkrétan újjápíteni és kukázni mindent, motor, futómű stb..
-
lsebestyen
addikt
SOS segítség kellene! F Astra sárvédőhöz ,ebből és ebből mennyi kell, ha cserélni szeretném mindkettő első sárvédő lemezt?
Most rendelném meg a dolgokat hozzá. Köszi előre is!
-
w333
félisten
Srácok valaki tudna nekem mutatni egy első fékbetét rögzítő rugót hogy pontosan hogyan is kell az álljon ? mert nekem nagyon csálén áll ráadásul mostanában azt vettem észre ha kanyarodok pl. balra akkor mintha valami nyikorogna, a nyikorgás nem folyamatos hanem ahogy forog a kerék 1-1 pozícióban nyikkan meg
-
válasz
trassher #47995 üzenetére
Ja, nekem is sokkal jobban tetszik, meg nem is olyan gyakori ez a fajta. Igazából nem is nagyon láttam még ilyet.
mod:
(#47994) haddent
nekem az a bajom a 17-el, hogy 225/45-ös a gyári méret, ahhoz már szerintem kevés lenne a 116 benzines paci.
Árban amúgy lehet jót találni, mint a 16-os kb.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz
bubi92 #48012 üzenetére
& trassher - Opel bontó?
-
bubi92
őstag
sziasztok
G astrához, manuális klímás közép konzolt keresek. ilyet:
nem kell bele semmi, csak maga ez a műanyag elem. CSAK SZÉP ÁLLAPOTÚ érdekel -
Petyyyyy
addikt
válasz
trassher #48009 üzenetére
Hátöm...én átlátszó celluxot vetettem be fater verdáján.
Egyébként meg cseréltetni kell azt a kis darab gumit és voila. Állítólag típushiba, szóval remélhetőleg nem egy vagyon.
Lábjegyzetben: a legutóbb vizitelt 13 éves autón hibátlan az említett terület, míg a mi 8 évesünkön... -
trassher
addikt
válasz
haddent #48007 üzenetére
Hétköznapi használatra gyári méret és csókolom. Akinek van mutogatós autója amivel évente 1-2000 km-t megy annak oké de azért a kis +optikáért nem fogok állandóan zötyögni. A 16" még oké, azt mondta eddig mindenki hogy minimálisan pattogósabb vele az autó így az még szóba jöhet annak aki gumit - felnit venne.
Petyyyyy: Hátul ülők mondták már hogy ott süvít picit a szél. Van erre valamilyen jó megoldás ami nem taknyolás, tartós és nem látszik?
-
haddent
addikt
válasz
trassher #47996 üzenetére
Világ fa**sága... Felniből megértem, hogy drágább a nagyobb, mert annál jobban ki kell egyensúlyozni, nehezebb a gyártás, eleve több az anyag, mégis ugyanannyira könnyűnek kell maradjon stb... Meg amúgy is.. Ott megértem. -ném. De kb. nulla különbség. De gumiból?? Kb. könnyebb és kevesebb anyag és kissebb szakítószilárdság is elég,minnél peresebb a gumi...
Na, amúgy igen, sokat nem értettem meg abból amit írtálDe a vége megvan: 40k, vagy 52k -val drágább a 16" és a 17". Na most ez annyiból jó, hogy +40 vagy +52k az már szinte "mindegy". Viszont eleve a +40 is rohadt sok.
Én pl. Kleber Dynaxer 3 (nem azért mert olyanjó csak most olyan van, erre néztem meg) néztem, ott ilyen 2k1 a 15", 26-27k a 16" és valami jó 41k a 17". Nem hiszem, hogy megéri ez nekem.. nem fog rávinni a lélek, hogy ennyi retek sok pénzt kivágjak az ablakon a semmiért, sőt lehet, hogy azért, hogy jobban terheljem a futóművet, mert ki tudja hány kiló az a felni.Van itt egy Hastra 2 utcányira, azon olyan felni van, hogy oldalról nem látni a gumit, szó szerint. Az nemtom mekkora lehet, nem kicsi
Aztán arra is, meg a Hastra kombijukra is (2 Hastra van, mindkettő ilyen "szoft tuning") rá van téve, hogy "VAG Garage". Nem tudom mit élt át amikor felragasztotta
mohabá 007 te is nagyon jól bánsz a ragasztóval/epoxival vagy amivel csináltad, tökéletes lett
A kilincsnek én is állhatok neki újból majd tavasszal. Teljesen gyárira javítottam és fújtam, erre valami retek kő felverődött és lepattintotta a szélét (fekete) műanyagig
-
trassher
addikt
válasz
zolikaDB #48004 üzenetére
Nálam a két hátsó ablak szokott párásodni és a hátsó szélvédő de nem mindig. Teljesen véletlenszerűen jön elő. Van hogy egyedül ülök az autóban és tiszta pára, van hogy ülnek hátul ketten és semmi. Nekem az is rontja a helyzetet hogy az anyósülés előtti szőnyeg alatt megint vizes a szivacsos rész.
-
AMD Power
titán
válasz
lsebestyen #47988 üzenetére
Nekem is olyanok vannak.
mohabá 007 Nagyon ügyes vagy! Jó lett.
-
trassher
addikt
válasz
mohabá 007 #48000 üzenetére
Teljesen korrekt lett az eredmény. Kép alapján nem mondanám meg hogy tegnap még 2 darabban volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Energiaital topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- További aktív témák...
- Kihagyhatatlan ajánlat vadonatúj Ryzen 7 5800x processzorainkra! 0% THM-re is!
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Egyedi ékszerdobozka
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest