Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fcbarca
őstag
sziasztok.Opel Astra G 1.6 16v ecotec tulajok.szerintetek milyen tartós tempónál,illetve fordulatszámnál fogyasztja a legkevesebbet a kocsi?meddig egészséges pörgetni ezt a blokkot?
-
-
Fr0z3n
őstag
válasz
Luck Dragon #78096 üzenetére
Késő van, nem értem
-
-
Fr0z3n
őstag
Műszaki vizsgát érintő kérdésekben valaki otthon van? Első sorban a szín miatt kérdem.
-
ArthurShelby
addikt
Fúú, a H astra kabriók milyen jók! Nagyon bejönnek formára. El is kezdek spórolni
-
Szada85
aktív tag
válasz
Hauptmann #78088 üzenetére
A legtöbb G Cabrio-nál - legalábbi mikor mi vadásztunk - nem nagyon adnak meg felszereltségi szintet, lehet nincs is.
A Linea Rossa a piros-fekete börbelsös típusok neve Volt, emellett Volt Line Blue is, ott kék-fekete börbelsövel. Illetve egy Edition 90 Jahre kiadás. Ezen felül nem nagyon láttam mást.Sok rosszat nem olvastam a tetöröl, azt kell megnézni, hogy rendesen, egyenletes tempóban nyíljon-záródjon, az olcsóbbaknál gyakran kiderül, hogy nem jó. Hátul a csomagtérben a jobb oldali rekesz fedele mögé benézve van elvileg a hidraulikaegysége, ott pl. hogy mennyi olaj van a rendszerben, azt érdemes lehet megnézni.
Elég sok Cabriot bontanak is mostanában, szóval ha bármi is kellhet hozzá, akkor nem nehéz szerezni szerintem. -
Szada85
aktív tag
válasz
Hauptmann #78086 üzenetére
Fejböl sajnos már nem tudom pontosan mikor volt a visszahívás, de egy vezérléscsere egyébként sem árt egy ismeretlen elöéletü autónál, évjárattól függetlenül, jobb azt, mint késöbb bosszúskodni, ha esetleg beüt a krach.
A Tempomat kezelöje a G-ben az indexkar végén van, amelyikben van, ott keress két gombot.
A klímában annyira nem vagyok otthon, a digitálist picit komplexebbnek gondolom, mivel ott höfokot választasz ki, majd a szenzorokkal érzékelve teszi a dolgát, a manuális sztem ennél egyszerübb.
Bár nekem a G OPC-ben digitális volt, bajom 1 év alatt nem volt vele ( bár emiatt nem is túl hosszútávú a tapasztalat.).
Plusz, ahogy írod a legtöbben manuális klíma van, a digit nem volt túl gyakori, még a német autókban sem.
-
Hauptmann
veterán
válasz
Szada85 #78085 üzenetére
Köszi az infót. Gyors utánanézés után Z22YH nem fordul elő az Astrákban szerencsére. A korai széria mit jelent? '98-'99? Én az utolsó évjáratos, '03-'04-es autók között nézelődöm eleve.
A tempomat kezelőszervei a kormányon vannak? Csak azért kérdem, mert rengeteg rossz hirdetés van, és korábban egy másik típusnál már párszor belefutotam abba, hogy azt mondták, van benne tempomat, közben meg nincs. És nem lenne hátrány, mert szoktam pályázni.
A digitális klímának van valami nyűgje, válasszam inkább a manuálist? Mondjuk, elég kevés autó van digitális klímával szerelve.
-
Szada85
aktív tag
válasz
Hauptmann #78083 üzenetére
Szia,
Az 1.8-as talán a legjobb hírnek örvendö variáns a G Astra korából, elég strapabíró, relatíve kevés meghibásodást produkáló, egyszerü konstrukció, illetve van már benne annyi erö is, ami elegendöen mozgatja a kasztnit.
A 2.2-es ugyan benne van a Totalcar-os "20 Motor, ezeket kerülje " címü Bibliában, azonban inkább a 2.2 Direct ( Z22YH ) motorra volt sok panasz.
Ami a Z22SE-nél biztos, hogy a láncos vezérlésére nagyon kényes, a korai szériáknál volt gyári visszahívás is a rossz minöségü vezérlés miatt, így vétel után mindenképp érdemes vezérlést cserélni rajta, jobb a békesség, szerintem.Az, hogy egy motor mennyire olajzabáló, az Opel Ecotec szériájában eléggé lutri tud lenni, plusz függ attól is, hogy a korábbi tulaj hogy használta.
1.8-ból ritkán olvasni ilyesmiröl, de ez nem jelenti azt, hogy 100%-ban kizárható.Barátnömnek 1.8-as G Cabrioja van, Ö nagyon szereti, nagyon gond nem is volt vele, eddig kopó dolgokat cseréltük neki, plusz egy olajbetöltö kupak tömítést, az elöregedett, és tolta ki az olajat, ezen kívül majd esztétikai dolgok lesznek ( lámpamattulás, apróságok ).
-
rvn_10
senior tag
-
Hauptmann
veterán
78062-re esetleg tudna valaki válaszolni?
-
diegho
nagyúr
válasz
rvn_10 #78078 üzenetére
Nekem 2003-as 1.6 Z16XE van. Ha megkímélt példányt veszel, akkor nem lehet nagy gondod. Én a legolcsóbbat vettem HAHU-ról 2 éve nyáron, ráadásul osztrák volt, sőt még fújva is volt pár elem (persze 300 alatti értékek vannak) de összességében jó autó. 31k-t tettem eddig bele. Az EGR-el volt szívásom, de már levakoltam és kifordítottam. Igazából a kopó alkatrészeken (futómű) kívül egy kipufogósort vettem rá, mert kifújt a középső dob több helyen, de ha már ott voltam, akkor a hátsó dobot és a flex csövet is cseréltük, valamint volt egy motorolajszint mérő cserém, mert max olajszint mellett bejelzett, hogy nincs benne olaj, a többi az vagy kopó, vagy apróság (hátsó ablaktörlő kábel törés, kp zárnál kábel törés, szellőztető rendszernél egy műanyag valami törött le, ezek összesen kb 15k-ba kerültek). Szerintem nagyon praktikus autó, iszonyat jól pakolható, 2 gyerek van, simán elmegyünk 3-an +2 gyerekülés akár több száz km-t is. Nekem az üléspozíció nagyon jó, imádom, hogy magasan ülök. Ha találsz egy itthoni keveset futott végig szervizelt példányt, akkor nagy meglepetés nem fog érni, de mint látod a legolcsóbbal se igazán volt gond.
-
kmarci25
veterán
válasz
rvn_10 #78080 üzenetére
Nekem 1,7 DTI van. (A motorról csak annyit, hogy gyenge, mindössze 75 LE, cserébe jól fogyaszt.) Maga az autóval nincsen nagyobb bajom, az enyém még 2004-es (régi típusú hátsó lámpa, illetve nincs sötétítve egyik ablak sem). Autópályán erős a motorzaj, ez az ami legjobban zavar, mert átlagban 2-3 hetente pályázunk. Fenntartása egyszerű, mert nem drága az alkatrész, és kb mindenütt kapni, illetve a szerelők sem hajtanak el. Típushiba a kormányszervó hibája, ami úgy jelenik meg, hogy kigyullad az ESP lámpa, illetve nincs szervó. Ez azért zavaró tud lenni. Tüneti kezelés az, hogy leállítod, majd újraindítod a motort, ez van, hogy egyből segít, ha nem, akkor kell neki hosszabb idő leállítva (kb. 1 óra). A hosszútávú megoldás valami kormányszögjeladó (jelentsen ez bármit is
) cseréje, állítólag Szekszárdon van egy szaki, aki 70 ezerért csinálja, akkor meggyógyul. (Facebook csoportban olvastam.)
Csomagtartó élhető (azért lehetne nagyobb), engem egyedül a gyengusz motor (ez téged nem érint, ha benzinest szeretnél), illetve az erős motorzaj (ez lehet, hogy érint) zavar. -
rvn_10
senior tag
Hello. A 2006-2007 körüli merivakról mik a tapasztalazok, velemények?
-
Willie
őstag
Sziasztok!
Behalt az előtét ellenállásom, csak negyedik fokozatban megy az utastér ventilátor. Hol találom Astra G esetében? (Z16XEP, klímás)
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv.
-
Szada85
aktív tag
válasz
LucentTwo #78071 üzenetére
Valószínü nem a legolcsóbb megoldás ( 30-40k Ft körül vannak ), cserébe elég profik a témában a Dension-nál.
Nekik több széria is van, Gateway, Gateway BT, amiket elvileg a rádiók CD-tár, esetleg az AUX kimenetére lehet kötni, és ebbe már tudsz pendrive-ot is tenni, valamint a BT-s modell Bluetooth-t is támogat.A kompatibilitási oldalukon ugyan nem frissült a lista, de érdemes lehet megkérdezni öket, hogy az Insignia rádiójával kompatibilis-e.
Ez persze csak egy lehetöség, hátha másnak lesz más.
-
LucentTwo
tag
Sziasztok,
Gazdája lettem egy 2013-as Opel Insignia CDTI Cosmo-nak. CD300-as egység van benne, amihez csak aux bemenet van a könyöklőben. Meg lehet-e oldani valahogyan, hogy usb-t is lehessen csatlakoztatni hozzá. Vagy elégedjek meg az aux-al.
Előre is köszönöm a segítséget!
-
kisZ2
csendes tag
Opel Astra G-hez 2001-es hol érdemes váltószoknyát és kézifékszoknyát venni? Utángyártottra én olyan 9-10eFt körüli összegért találtam vagy megfelelő a "Jani" által készítettek is mert az 3300 lenne a szett. Ez utóbbi azért barátságosabb ár csak kérdés, hogy mennyire pontos és beszerelésnél hogyan mutat majd.
-
kmarci25
veterán
Nem ezt rendeltem, nekem Aliról jött. Én egy sima csavart kaptam meg egy anyát. De végül oké lett, kijött a menetből a tőcsavar, annak a helyére meg illett az új antennához kapott csavar, úgyhogy már fenn van az autón. Egy hajszálnyit talán rosszabb a vétel, de lehet hogy csak én képzelem, egyébként teljesen rendben van.
-
_seth_
veterán
Felnik, gumik kicsit megtisztítva:
Az egér úti shellnél felfújtam a gumikat pénteken 2,2 barra de még így is nagyon kényelmesek voltak, tegnap fújtam böszörményben a shell kúton ismét a gumikba, mindegyik kerek 2 bar nyomáson volt, most 2,3-ra fújtam mindet, kicsit keményebb, de így is nagyon komfortos (defekttűrő után...
)
Fogyasztásban nem vettem észre eltérést a korábbi 16-os felnikhez képest, hiába szélesebb a gumi 2 centivel. -
Hauptmann
veterán
Sziasztok,
Opel Astra G Cabrio-kat nézegetek, 1,8-as, vagy 2,2-es benzinmotorral. Milyen típushibák jellemzőek a típusra? Ezek a motorok is szeretik fogyasztani az olajat?
-
-
AMD Power
titán
Illetve ez van még itt nálunk a környéken futtatva.
3 csomag is van. 10e-19e-ig.
-
WP14
őstag
válasz
Luck Dragon #78041 üzenetére
Honnan van az a 15-20 ezer? Én ezt találtam, 8 ezer.
(#78042) AMD Power Na főleg akkor.
-
AMD Power
titán
-
-
rvn_10
senior tag
Egy márkaszervízes állapotfelmérésnek kb milyen idp és költség vonzata van?
-
#51970304
törölt tag
Sziasztok Urak !
Ma meg gyógyították a CIM - modulomat a H astrába ! Szeretném ajánlani az urat, ha valakinek ilyen problémája van esetleg. Vagy típus hibával küszködik.
Bréda Zoltán : zoltan.breda@gmail.com. -
rvn_10
senior tag
Chiptuningról vélemények? Persze hozzáértő kezek alatt?
-
AMD Power
titán
Kint voltunk ma a Hajogyari csuszdaparkban a gyerekkel. Mogom parkolt egy uj kombi Insignia. Csoda szep egy gep. Bar az arat elnezve nem tudom mikor adnek ennyit egy autoert.
-
sziku69
őstag
válasz
diablo1984 #78032 üzenetére
Lehet hogy valami dugulás lehetett, mert most nagyon pörög. Maradjon ilyen...
-
sziku69
őstag
válasz
diablo1984 #78029 üzenetére
A gyertyák tavalyiak. Még nincs bennük 10k km. A trafó is elég új.
WP14: Még nem néztem, de átnézem.
-
diablo1984
veterán
válasz
sziku69 #78028 üzenetére
Gyertyák mikoriak? Gyújtótrafó èp?
Az AAA autót ha lehet kerülni kell, nepper szöveg megvan, de mindent fèláron vesznek meg, aki meg annyièrt is ott hagyja, az tudja az okát.... Ez a hírdetès szöveg, hogy magasan felszerelt -mikor 2 villanyablak van benne- kissè túlzó, ahogy az ár is....
-
sziku69
őstag
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy hidegen indítva eléggé rángat a motor. Mintha nem menne egy-két henger. Melegedés után már nincs gond, de akkor is előfordul, hogy gyorsításkor néha berángat. Mostanában csinálja.
x16xel -
amargo
addikt
A G astramon nem volt matt a lámpa 14 evesen adtam el, se pokírozva se cserélve nem volt, továbbá a szabad ég alatt álltam vele a legtöbbet.
AAA-t kerülni kell, ennyi, ha nem hiszed adj el nekik autót féláron, én csak eladás oldalról tapasztaltam meg, szerencsére előbb utánuk olvastam..
Ui, miután bedobtam ide a milyen autót vegyek topicba jöttem rá, hogy nagyon sok fotel jós van itt, élőbe kell elmenni megnézni, de AAA-s autóért nem éri meg elmenni..
-
WP14
őstag
válasz
Gergőke88 #78021 üzenetére
Amelyik 13 éves autónak nem matt a lámpája, az vagy cserélt már, vagy felpolírozott.
Nem ismerem az AAA autót, mesélj róla milyen tapasztalataid vannak velük!Ezeket olvastam náluk:
Garantáljuk az autó jogszerű eredetét.
7 napon belül kicseréljük autóját, kérdés nélkül.
Minden autón 107 paramétert ellenőrzünk.
Minőségi autókat árulunk, első-második tulajdonostól, szervizkönyvvel.
Hosszú próbautak tesztvezetés. -
Imy
veterán
Astra J-hez ki milyen telefontartót használ, ami a szellöző rácsba megy bele? Eddig egyet rendeltem e-bayről, de az kipotyog a rácsból.
-
rvn_10
senior tag
válasz
Luck Dragon #78012 üzenetére
Nagyreszben 2 varos közötti ingázás főuton kb 15 km napi szinten oda vissza. Évi kb 10-15 ezer km. Néha becsuszik 1-2 hosszabb ut is családi kirándulás évi 6-8 út. Erre lenne szánva.
-
Gergőke88
addikt
válasz
Luck Dragon #78010 üzenetére
Azért ez nem teljesen igaz.
Nekünk 150e környéken kellett rákolteni, de nem egy bonyolult szerkezet.
(Sima kuplung van benne ami elektromotor mozgat).
Varosban szerintem sokkal jobb mint a manuális, pályán meg teljesen mindegy. -
-
rvn_10
senior tag
válasz
Luck Dragon #78010 üzenetére
Köszi, akkormarad az 1,4 benzin, 1,6 benzin vagy az 1,7 dizel. Teljesen automatat nem szeretnék, ugyhogy akkor kézi váltó.
-
válasz
rvn_10 #78009 üzenetére
Szia. Az easytronic nem egy tartós szerkezet, én nem ajánlanám. Inkább a hagyományos automataváltó itt van 4 & 6 fokozatú, vagy manuális kézit.
Dízelből az 1.3-CDTI nem szabad meg venni. Az 1.7-CDTI megbízhatóak ,mindegy melyik lóerős. Ugyanis több is van.
Szintén zenész az 1.9-CDTI ezek is jók de a 120-pacis kicsivel megbízhatóbbnak tartják mint a 150 pacist. -
rvn_10
senior tag
Hello, Astra H t szeretnék venni. Kérdésem az easytronic váltóval kapcsolatban lenne. Mennyire tartósak ezek illetve mennyire dráhga a szervíz költségei? Szóval mennyire ajánlott ezzel a valtóval szerelt auto? Illetve a dizel motorokból melyik a jó illetve melYik kerülendő?
-
WP14
őstag
válasz
kmarci25 #77993 üzenetére
Elvileg, annak a csonknak az antennaszárban kellene maradnia, mikor letekered és egy menetes furatnak az antennatalpban maradnia, nálam legalábbis így van a coupe-n
Kitekertem antennaszárat, a kis kapott tőcsavart a cápához betekertem teljesen, egyik anyával rászorítottam, rá a kis gyűrű a kábel végéről, másik anyával megszorítottam és a kétoldalas ragasztóval felragasztottam a cápaantennát. Ennyi -
Calogero
addikt
-
dkaro
őstag
Sziasztok!
Gondolkozom azon, hogy lecserélem a gyári rádió a kocsimban (2007 Corsa D), mert telefonról hallgatok zenét és kényelmetlen, hogy nem tudom a kormányról vezérelni.
A cseréhez a beépítőkereten és a fejegységen kívül szükséges még valami? Tudom majd kormányról vezérelni vagy kell valami adapter vagy trükközés hozzá?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- sziku69: Szólánc.
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Horgász topik
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- ARC Raiders - Új előzetesen a hamarosan induló tech teszt
- Túra és kirándulás topic
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest