Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rover45
őstag
Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt
Ma vettünk a párom szüleinek egy Meriva A-t.
Egy érdekes első kérdéssel kezdeném: hogy lehetséges az, hogy a forgalmiban 2005 szerepel mint gyártási év, de az alvázszámban 6-os van, azaz 2006? -
Szada85
aktív tag
válasz
Laraxior #84697 üzenetére
Szia.
Azért annyira ne kenödj el, összességében egyáltalán nem rossz autó az Insignia.
A legtöbb autónak elöfordulnak kisebb-nagyobb gondok márkától függetlenül, de ez a használt autó velejárója.
Amint írtad jól karbantartott autó, a vezérlést már cserélték (bár itt én speciel szoktam vásárlás után cseréltetni, mert mindenki azt Mond/pecsétel a könyvbe, amit akar), a váltó a 110 lovasban elvileg a M32-es széria, ennek ismert némi kényessége, de azt is írtad, hogy már cseréltek váltót ( ettöl mondjuk esetleg egy váltóolajcsere max 60 ezrenként nem árthat, illetve, ha nem tudod, hogy volt-e már az új váltóban cserélve, akkor érdemes lehet ), így az olajcsere intervallumot gyakoribbra veszed, akkor nagy gond nem feltétlen lehet.
Ebböl a motorból a 160 lovasnál lehet olvasni gyakrabban elöforduló csapágygondokról, amit jellemzöen a ritkán cserélt (30 Ezer Km-enként), valamint a nem a legjobb minöségü olaj okozhat, a Te változatodról kevesebbet olvasni, ha nagyon maximalista vagy, elviheted szakihoz, aki leveszi az olajteknöt, kipucolja azt is, és az olajpumpa kosarát, vagy megnézi akár a csapágyak állapotát, és utána elvezetsz a horizonton.Az Insigniát amiatt ekézik sokat, hogy az autó külsö méreteihez képest meglepöen szükösnek érzödik a belsö tér (de ez ugye emberfüggö), valamint, hogy Opelék talán picit túltöltötték anyaggal a kasztnit, és emiatt számottevöen nehezebb, mint a konkurencia, ami ugye mindenre kihatással van, dinamika, fogyasztás, stb..
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Laraxior #84697 üzenetére
Mindenből lehet sz@r-t venni, és jót. Insikkel a turbó csövekkel volt baj az elején, de ezt már az összesbe cserélték. Illetve ha elvolt hanyagolva, csapágy gondok lehetnek. Más nem nagyon, futóművük az egyik legjobb, nem egy rohadósak. Én majdnem 2 évig használtam az enyém, kötelező dolgokon kívül egy hátsó csomagtérajtó kapcsoló gomb volt ami elromlott, más semmi.
-
Laraxior
titán
Hmm, tényleg ennyi gond van az Insigniákkal?
Egyre több infot linkelgetnek innen-onnan, de inkább a rossz tulajdonságok gyűlnek -
diegho
nagyúr
válasz
mohabá 007 #84695 üzenetére
Persze. Egr és lambda csere után minden rendben van. Lambda lehet nem kellett volna, de ingyen volt.
-
Szada85
aktív tag
válasz
ArthurShelby #84688 üzenetére
Megértem, hogy sokszor vegyes a kép, de rengeteg portálon volt már szó az adott cég üzletpolitikájáról, tényleg csak az nem hallott róla, aki barlangban él (kicsit sarkítva). És ezzel továbbra sem mentegetném a céget, mert genyók, de a user felelössége sem elhanyagolható.
Én elfogadom, hogy a hölgy nem ért az autókhoz, nem érthet az ember mindenhez, de, hogy ilyenkor nem tud a környezetében megkérni valakit, hogy segítsen neki, azt nehezen hiszem el. És nem kell, hogy beleássa magát az önindító müködési elvébe nyilván Ö sem, csak kicsit olvasgasson utána. Vagy elviszi állapotfelmérésre (amit ugye, ha nem enged az "eladó", akkor máris tipli.), vagy van aki kimegy címre autót átnézni, a lehetöségek sora végtelen.
Mindamellett, ha fogom, és bepüfölöm a Google-be, hogy AAA Autó, akkor a második javaslat az "AAA Autó vélemények", kettövel alatta pedig az "AAA Autó átverés" jelenik meg, tehát tényleg nettó 15 perc alatt végigfutsz pár cikket, és legalább egy csipetnyit tájékozottabb leszel. Ettöl még persze átverhetnek, de tettél legalább egy lépést ellene.
Nyilván én a másik - szintén talán nem egészséges - véglet vagyok, én hónapokat olvasok utána pl. autóvásárlás elött is az összes szóba jöhetö típusról, de ugyanezt eljátszottam hütö, TV, egyéb vásárlásakor. És nem csak a konkrét eszközt illetöen, de ha pl. egy Webshop kínál piszok jó áron valamit, akkor a webshopnak is utána szoktam olvasni, igen, hátha problémás, és volt már bizony ilyenre is példa.
@(#84693):
Én nem szoktam nyelvtannáciskodni, szóval engem nem zavar. -
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby #84688 üzenetére
@szada85
Most ez nálam lett tele helyesírási hibával (mint pl ezalatt, kiképzem és akkor még a fogalmazásról nem beszéltünk), jöhet a revans -
Petyyyyy
addikt
válasz
Laraxior #84690 üzenetére
Bemelegedést tekintve benzin-dízel ugyanaz. Miután a víz eléri a 90°-ot/beáll üzemi hőmérsékletre, a teljes blokk csak a következő 25-30km megtétele után lesz üzemmeleg. Ide beszúrnék egy korábbi hozzászólást -> [link]
A lehűtésnél annyi, hogy az utolsó 5 km nálam egy levezető szakasz, gurítósan. -
stickermajom
addikt
válasz
ArthurShelby #84688 üzenetére
"Pl ha felmerül egy igény, hogy fényképező gépet kéne venni, akkor először ki képzem magam fényképészetből, utána kinézem a nekem való masinát, aztán meg kukkolom az árakat, ahelyett hogy időt spórolva egy megbízható helyről kb közép áron."
Ne aggódj, én is ilyen vagyok. Ha kell hónapokat bújom a fórumokat, hogy a számomra legjobb ár/érték arányú cuccot megtaláljam, aztán megismerjem vétel előtt.
-
Laraxior
titán
Hello
Közelembe került egy Insignia. Nem igazán akartam dízelt, de annyira foglalkoztak az autóval, annyi számlája van a srácnak, mint egy biblia
2.0 cdti, de a legkisebb teljesítményű a 110lovas. 2010-es az autó. 194ezer km van benne. Igazából nem igazán találtam olyan dolgot az utastérben ami erre utalt volna.
Új műszaki van rajta, kb 3 hónapos. A váltóban nem igazán klappolt valami a 3-4-es fokozatnál, ezért cserélték. Motorvezérlés szintén cserélve volt 150ezer km-nél, olajcsere kell majd neki lassan, szeretném az intervallumot lerövidíteni, de nem néztem, hogy milyen gyakran volt. (Ezt még megnézem legközelebb)
Nincsen felni, de kapok hozzá téligumit is, a nyári gumija még elfut bőven 1évnél többet.
Kapcsolók működnek, futómű rendben van, fogyasztás sok-sok km-nél átlagban 6.6liter. (computer szerint)
70ezer km óta van ennél a srácnál, első autója.
6200EUR-ért hirdette, 5800-nál állapodtunk meg.Igazából rossz időben 8km-re levő munkahelyemre vinne el, de szeretnék vele hosszabb távot is járni.
Mivel eddig benzines autóim voltak, kérdésem egyből, hogy a turbó miatt majd a megállás után hagynom kell járatni egy kicsit, hogy visszahűljön? Illetve indulásnál ugyanez, kicsit hagyni, had melegedjen?Köszönöm a helpet.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Szada85 #84686 üzenetére
Általában egy autókereskedésről lehet találni jót is rosszat is a neten, néha nehéz kihámozni az igazságot. Jelen esetben ez az arány elég erősen a rossz irányba dőlt, híresen rossz autókereskedés. Az emberek lusták utána nézni, és ebbe 1 óra munkát/fáradtságot ölni. Úgy vannak, hogy ők megveszik becsületes magyar pénzért, nem nagyon alkudoznak, ennyi az ára, nem akar sokat foglalkozni vele, le akarja tudni.
(Külön érdekesség, hogy eddig hiába volt tele az internet a rossz hírükkel, ez nem befolyásolta a bevételüket, az agresszív reklámkampány meg gondolom még hozott is plusz vevőket. Talán, hogy már a médiába is bekerültek már jelent valamit.)Itt nő vette az autót, akinek fingja nem volt semmiről, nem érdekelte semmi, csak hogy legyen, menjen, valamit segíthetett a bátyja is (.
Lehet rosszul tapasztalom, de ma csomó emberben kialakult bizonyos szakmák/munkák iránti lenézés, és ezt a fizetek menjen filozófiát vallják. Értem ez alatt, hogy őket nem érdekli a működési elv, kihívja a szerelőt, pedig csak rá kéne nézni és egy csavart kéne meghúzni. De számukra ez alantas feladat, ők fél méterrel a föld felett lebegnek, és inkább szerelőt hív őnagysága. A szerelő meg látja, hogy fejhető, jó vastagon is fog a ceruzája. (Engem itt az egészben az zavar, hogy a szerelő már helyből hülyének néz, mert ehhez van hozzászokva)Persze lehet én is túlzásba viszem a másik oldalt, nagyon megnézem mire költök. Pl ha felmerül egy igény, hogy fényképező gépet kéne venni, akkor először ki képzem magam fényképészetből, utána kinézem a nekem való masinát, aztán meg kukkolom az árakat, ahelyett hogy időt spórolva egy megbízható helyről kb közép áron.
-
Szada85
aktív tag
válasz
ArthurShelby #84679 üzenetére
Igazad van, valóban inkorrekt banda, nem is szeretném öket védeni, viszont tegyük hozzá halkan, hogy rögtön utána hasonlóképpen néhányat a "vevönek" is kioszthatsz, amiért ennyi esze van. Különösen manapság, az Internet korában, amikor gyakorlatilag bármiröl, de tényleg BÁRMIRÖL nagyjából egy óra böngészéssel megtudsz bármit, hasonlóképpen az AAA Autóról is egy csokor hírt találsz, és máris nem szaladsz be vidáman a f@szerdöbe...
Számomra az ilyen cikkek olvasásakor az a szomorú konklúzió, hogy az emberek jelentös hányada egy nyomorult órát nem szán arra, hogy tájékozódjon, utánaolvasson akár annak, amit venne, vagy annak, ahonnan venné, különösen annak fényében, hogy közismert, hogy a használtautópiac mekkora lutri.
-
-
sziku69
őstag
Sziasztok!
C Corsánál hogy kell a távirányítót újra tanítani?
Volt egy tartalék, távirányítós kulcsunk, aminek a panelja most lett rendbe téve. Új mikrokapcsolók lettek ráforrasztva. Ehhez a Corsához való a kulcs, de mi még nem használtuk hozzá távirányítóval.
Elem jó benne, de hiába nyomogatom a gombokat, semmit sem csinál.
Van valami tippetek? -
amargo
addikt
válasz
ArthurShelby #84679 üzenetére
Amikor elakarod adni az autód, akkor is egy gané cég. Szerencsére előbb olvastam utánuk, amikor árultam a G Astrát.
-
dSERiES
senior tag
válasz
ArthurShelby #84679 üzenetére
Hihetetlen.. a teljesen egyértelmű dolgokból (szart adtak el, tájékoztatták az autó hibáiról amiket ők ismertek eladáskor is) semmit nem ismer el. 4 év alatt eléred hogy -2 kilóba vagy.
-
pvt.peter
őstag
válasz
B-L-A-C-K #84181 üzenetére
Sziasztok,
Visszatérve a B-L-A-C-K által linkelt kézikönyvre: biztos, hogy ez a megfelelő kézikönyv?
Csak azért kérdezem mert tegnap a műszerfalon megjelent ez a szimbólum:
Természetesen nem tudtam hirtelen, hogy ez mit jelent, aztán persze kiderítettem, hogy ez a kopott fékbetétekre figyelmeztető jelzés.
Viszont hiába kerestem a korábban linkelt kézikönyvben, nem találtam meg.
Nem kellene benne lennie? -
ArthurShelby
addikt
Undorító ez az AAA, most látszik milyen alvilági banda.[link]
"A cég ügyvédje lekéste a fizetési meghagyással szembeni kifogás benyújtásának tíznapos határidejét, mert ahogy a peranyagban olvasom, időközben feltörték az autóját és ellopták belőle Ágnes suzukis ügyének dokumentumait."
Itt kiosztanék pár sallert -
Gergőke88
addikt
válasz
Luck Dragon #84672 üzenetére
Az normális, hogy ennyi súly van bele Ragasztva?
-
Doggy dog
senior tag
válasz
#41635072 #84617 üzenetére
Ki kell olvasni,hogy melyikre dobja!
Cimbi 1.4-e is dobálta,utána folyamatosan égett.
Neki a kormányban lévőre dobta.
Cim modulban lévő szalagkábel vezetéket kellett cserélnie, (cim-et nem!)mert az volt megtörve.
Próbálta forrasztani,de az első kormánytekerés után már dobta is újra.
A másiknak meg a vezető ülésben lévőre dobott,ott más probléma volt.
Ezért kell kiolvasással kezdeni. -
Magnum_
nagyúr
válasz
Luck Dragon #84672 üzenetére
Most latom.a.kepet.
Hat azert a csavaroknal meg dolgozhattak volna rajta.Petyyy: zarjuk rovidre annyival, hogy ez betegseg nalam
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Luck Dragon #84672 üzenetére
Te ezt nem erted :-)
-
válasz
Magnum_ #84670 üzenetére
Majd eljön az idő mikor igen.
Petyyyyy
Pontosan nem tudom hogy mikkel dolgozónak. De a "flakon bázist" ahogyan elnéztem van minden.
Na meg gőz tisztító berendezések, forró magasnyomású és vízes porszívó is akad. Csak értik a dolgukat.
Én most mindent kértem, külső, belső, felni pluszban. -
Petyyyyy
addikt
válasz
BaKeSZ87 #84665 üzenetére
Na bakker, nem gondoltam volna hogy az EGR ilyesmit okoz. Az ingadozó alapjárat még csak-csak, de nehéz indulás. Szívócsonkot leszedtétek-takarítottátok végül?
Luck Dragon - Azért a tiéden nem igazán találnék fogást. Csini paripa. Újabban akkor csak nagynyomású mosás van megengedve vagy megfelelő eszközökkel contact-wash is mehet?
Ritkán nézem az összefoglalót - soha. Jók ezek a felnik.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Luck Dragon #84669 üzenetére
Enyemhez nem nyul mas :-)))
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Luck Dragon #84666 üzenetére
Enyem meg nem jart autokozmetikusnal :-(
-
-
BaKeSZ87
őstag
Január óta vagyok G Astra tulaj, Y20DTH motorral szerelt fekete kombi, mint Petyyyyy fórumtársé. Eddig ami probléma felmerült:
1. Nehezen indult, sok tekertetés után végre elkapta, aztán már meg sem állt
2. Alapjárat ingadozott indítás után, majd egy sarok megtétele után, minden ok
3. Menet közben fordulatszám leesett 0-ra a műszeregységen, check engine kivillant ( ez egyértelmű volt rögtön, hogy főtengely jeladó hiba)1. Hiba megoldása:
Levegősödött a rendszer az üzemanyagszűrőnél, ki lett cserélve Golf II szűrőre plusz egy kézi pumpát is beépítettem, hogy ha mégis előjönne a hiba, ne kelljen tekertetni, úgy néz ki ez működött, 10 nap állás után is pöccre indul.
2. Hiba megoldása:
Az EGR szelep adta meg magát, csere után minden OK lett.
3. Hiba megoldása:
Kicseréltem a jeladót, azóta OK.Köszönet Petyyyyy-nek a hibafeltárásban nyújtott segítségéért!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
stickermajom #84660 üzenetére
Hőbaccus, ezer éve csináltam róla képet, azt sem töltöttem fel
-
#41635072
törölt tag
válasz
Luck Dragon #84621 üzenetére
Köszi!
-
Declare
őstag
Matol hivatalosan is ex-opel tulaj lettem. Vegyetek le az automat az összefoglalobol pls.
azert faj a szivem a kis verdamert....jo kis auto volt
-
Sanki
addikt
válasz
MasterDeeJay #84652 üzenetére
Jó ötlet, megpróbálom így.
(#84653) diegho: sajnos akkora kulcs nincs itthon, az lesz a B terv.
Köszönöm.
-
beg
veterán
Vagy hajtani egy 1.4 ecotec-et 270e km-el a háta mögött, pár pályatempós ezer km után le fogja csípni automatikusan a szintre
-
diegho
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #84652 üzenetére
Vagy kiönteni a szűrőből.
-
-
Sanki
addikt
Motorban az olajszint a maximum felett van kb. 1 osztással megegyező magasságban. Gondolom nem kellene így hagyni..
Ezt csak a lenti leeresztő csavaron lehet lentebb ereszteni ugye?Illetve, spal autóriasztó van a kocsiban, az A oszlopon van 1-1 érzékelő. Az egyik ilyen érzékelőnek hiányzik a tartó pöcke. Mi ennek a hivatalos neve? Hogyan kereshető? (Első képen a pirossal bekarikázott.)
-
stickermajom
addikt
válasz
-=RelakS=- #84643 üzenetére
Engem leginkább az zavar a K-ban, hogy nem elég, hogy nem vinnyog, ha fogyóban van, még a tartály sem látható.. Megérte kispórolni a szenzort belőle.
Amúgy korábbi szériákban a Vectra/Insignia spricnije átrakható volt, hogy porlasszon, most ez már nem opció?
Szada85 Köszi, ránézek!
-
footy
addikt
Az 1.6 CDTI-vel van valakinek hosszu tavu tapasztalata?
A kiszemelt J AStraban a 136lovas valtozat van. Olvastam egy-ket horror sztorit nehany forumon, de ebbol nem feltetlenul altalanositanek. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
HoppMaster #84647 üzenetére
Új, LUK.
-
HoppMaster
aktív tag
Szakikhoz lenne kérdésem.
Kettőstőmegűt érdemes bontottan garanciával venni vagy mindenképpen újat?
Ha csak újat akkor melyik gyártót ajánljátok?
Válaszotok előre is köszönöm!
-
trassher
addikt
válasz
Luck Dragon #84641 üzenetére
Nekem már zavaró ha van hangja, minimálisan csíkoz akár a vége is. Ennyi pénzért nem játszok vele hanem csere.
hacki87: Ismerek olyat akinek a téli még előző szezonról maradt benne, vakartam is a fejem, hogy mit is lát a szélvédőn keresztül.
-
amargo
addikt
Én Valeo silencio-t használtam a G-n és most a J-n is, 5 vs 7e. Itt a J-n többet bírnak simán van 1 év is (szerintem a rain sensor takarékosabb), ami nálam jónak számít tekintve, hogy szeretek kilátni a tiszta ablakon ezért használom is.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
hacki87 #84642 üzenetére
Mondjuk azért amit az Astra K-nál csináltak, hát azért anyázok vastagon.
A Skoda Fabiában beledöntöttem 4 litert a tartályba, és pár hónap múlva kellett újra töltenem, pedig használtam. Szépen bepermetezte az üveget, oda ment víz ahova kellett, lehetett törölni.
Ezzel szemben az Astrának nem csak hogy szerintem kisebb is a tartálya (nincs fényszóró mosó), de 6db pöttyre slagolja a vizet, így annak nagy része kárba vészIgen, tudom, lepattan a szélvédőről, és szétfröcsköl, de ez nem az a szép spriccolás, mint ami a Fabiában volt. Ott is nagyon szépen látszott, hogy a hátsó ablakra nem permetezi, hanem locsolja a vizet, nem is takarított rendesen.
-
-
trassher
addikt
válasz
Luck Dragon #84639 üzenetére
Ha van eső, ha nincs többet nálam semmi sem bír ki. Mondjuk a 2 literes szélvédőmosó tartályt is hetente újratöltöm.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
stickermajom #84634 üzenetére
Nem túl bonyolult a rendszer, gyújtáselosztó fedél, rotor, kábel, gyertya.
Ha leveszed az elosztófedelet, akkor rögtön látszik a belső felén, hogy az érintkezők mennyire kopottak, ahogy a rotor feje is. Ha kopott, akkor érdemes cserélni.
Gyújtáskábelből saját tapasztalat alapján Kugler Károlyt tudom például ajánlani, nekem a GSi-be Ő csinálta a kábeleket jópár éve, és a mai napig hibátlanok. -
ArthurShelby
addikt
válasz
-=RelakS=- #84635 üzenetére
Nekem a fejegység tud befagyni indításnál (ha CD-n volt hagyva, mert akkor mp-re pontosan ugyanonnan akarja folytatni, csak nem tudja), ilyenkor nincs pl indexhang fél percig.
A tolatókamera tud még furcsaságokat művelni, de szerintem az a naptól (fölforrósodik valahol valamilyen elektronika, vagy csak egy vezeték).
Szóval én a tűző napra tippelek. -
-=RelakS=-
veterán
Találkozott-e már valaki olyan jelenséggel, legfőképpen Opel Astra K-nál, hogy az autó ugyan elindul, de az összes segédrendszer (távolság figyelő, sávtartó, stb) le van kapcsolva annyira, hogy még az infotainment sem működik. Megy rajta a rádió, de hogy melyik, azt találjam ki, mert nem írja, ahogy a külső hőmérsékletet sem.
Pár km autózás után jött helyre az egész.Mi lehetett a gond? Nagy meleg? Hosszú állásban lemerülő akkumulátor?
-
stickermajom
addikt
Benzines F Astrában mit érdemes még cserélni a gyújtógyertyákkal együtt? Ki tudja mikor volt a gyújtás részével foglalkozva, múltkor volt egy rövid ideig tartó 3 hengerezés.
-
dkaro
őstag
Sziasztok!
Ti milyen gyakran cseréltek ablaktörlő lapátot? Tavaly vettem a D Corsam-ra egy pár Boscht de már most maszatol. Azt hittem 1 évnél tovább bírja. Érdemes egyáltalán ilyen drágát venni vagy 1 évig a 2-3000 Ft-os darabok is jól szolgálnak?
Van esetleg ajánlott márka? -
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #84611 üzenetére
Megvolt az olaj ès olajteknő tömítès csere, ráfèrt a takarítás, az olajszivattyú szűrője ilyen kokszdarabokkal volt tele, kiganèltam ès remèlem sokáig problèmamentes lesz! Öröm szerelni az opelt a renault után, itt vanahogy csak 1-2 csúnya szó hagyta el a számat egèsz idő alatt, míg a lagunánál szinte vègig. Itt is csak az volt kellemetlen, mikor az olaj a nyakamba csorgott, azt nem szeretem.... -
-
Erről volt régen szó. Nem elem. Valószínű CIM lesz az, vagy esetleg a kulcsban az immo chip, pl a forrasztása kontaktos. Utóbbit ki lehet zárni, ha mind a két kulccsal csinálja.
Vagy az is lehet ha hátul a REC módunkban nincs meg a biztositéka.
De általában kontakt hiba ez 80%
-
#41635072
törölt tag
Udv!
H astranal gyakran felgyullad a legzsak jelzo lampa. Ez mitol lehet, letezhet erre javitas? -
Tikakukac
titán
válasz
molnarpeter #84615 üzenetére
Igen, ez lehetne megoldás, ha eljutnék oda, akkor megcsinálnám. A baj, hogy így is napok hullanak bele a kocsiba. Egy kis tömítés, egy kis ez egy kis az. Nappali menetfény mellett szerencsére alig van használva, az sokat segít.
-
PETEE78
senior tag
válasz
PETEE78 #84581 üzenetére
Kapcsoló 3x kivéve, megpucolva az érintkezők meg a csúszka is. Semmi változás, majd 4. re kivettük és az érintkezőt,amin az érintkező korongok vannak, azt meghajtottuk egy kicsit. Valamint van rajta egy kis fül ami a műanyag konzolban tartja, hogy ne essen ki , ha szétszeded. Ezt kiakasztottuk, és úgy raktuk vissza.Sokkal erősebben nyomja az érintkezőt így a rugó.
És működikRemélem pár évet még kibír. amúgy meg ha annyira elkopik érdemes bütykölni hozzá egy érintkező sínt meg fejeket.
-
diablo1984
veterán
válasz
Feenyx #84609 üzenetére
olyan mintha a régi felületet megcsiszolták volna, csak kapott az a rész is, ami nincs takarásban.....
Más: H astra olajteknő tömítését kell valamivel kenni, vagy azért van rajta 2 sorban a gumiváll, hogy tömít az eléggé! Elértem már odaáig, hogy végre ledobnám az asta olaját a teknővel és kipucolnám a moslékot belőle, mert bár elvileg az előző gazdánál múlt októberben cseréltek benne olajat, de ez fekete benne! Egy alapos pucolás nem árthat és legalább a motor alját és az olajpumpát is láthatom, és a pumpa szűrőjét is ki tudom ganélni, gondolom az is retkes lehet(a kartergáz visszavezető vájat tele volt takonyszerű bekocsonyásodott olajemúzióval, a szelepfedelet már eltakarítottam, azóta sem jött vissza a retek bele, most jön az alja is).
-
Feenyx
aktív tag
-
Corsa02
őstag
válasz
mohabá 007 #84606 üzenetére
Szerintem a bal szélső (A) csatinak test csatlakozást, a jobb szélső (E) csatinak akkuról 12V, vezetéket hozzáérinteni,és ha az EGR működőképes hallani kell egy kattanást.
Így van ahogy itt írod, én is ezzel a módszerrel szoktam csinálni, az akkuról hozok negatívat és pozitívat is, majd féktisztitóval befújom a szelepet és csattogtatom amíg szépen kidolgozza a mocskot.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
ArthurShelby #84595 üzenetére
Semmi gond.
Most én is kérezek tőled,vagy más olyan topiktárstól,aki jártas az elektronikában.
A linkelt leírásban ezt olvasom: "...A nyitáshoz az AGR szelep két szélső csatlakozójára kell 12V-ot kötni..."
Ez biztos jó megoldás? Ez nem olyan, mint amikor a konektor két csatijára 220V ot kötök?
Ugye az EGR szelep működésének ellenőrzéséről van szó.Így néz ki a csatlakozása:Szerintem a bal szélső (A) csatinak test csatlakozást, a jobb szélső (E) csatinak akkuról 12V, vezetéket hozzáérinteni,és ha az EGR működőképes hallani kell egy kattanást. Hol az igazság?
-
-
Feenyx
aktív tag
Sziasztok,
ma készült el a kormányom bőrözése, viszont miután elhoztam vettem észre, hogy valami nem stimmel. Konkrétan a képen lévő részen mint ha le lenne nyúzva a kormányom borítása, ahol a bőrrel találkozik. Előtte nem volt ilyen. Mi a francot tudtak vele csinálni, hogy ilyen lett? Itt sajnos a helyszínen nem néztem meg, mert nem gondoltam volna, hogy ennél a résznél kárt okozhatnak. És mind a három ág tövében ilyen...
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel N4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- GIGA AKCIÓ!!! AKTIVÁLATLAN iPad Air M2 11" WiFi + CELLULAR 512GB!!! KÉK
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest