- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomasvold
őstag
válasz
molnarpeter #111294 üzenetére
#111294 molnarpeter , #111295 tlala : Köszönöm a válaszokat, Bosch lett, működik frankón minden
-
norrberth
addikt
válasz
molnarpeter #111272 üzenetére
Köszikee
Most a golfba is ilyet akarok, sok jót olvastam róla.
És megtetszett 😁Védelmi idő:
Febi G12+: Általában 2-3 évente kell cserélni, a hűtőrendszertől és az autó használatától függően.Febi G12++: Hosszabb védelmet biztosít, és 5-6 év között javasolt a csere.
Korrózió elleni védelem:
A G12++ fejlettebb adalékanyagokkal rendelkezik, amelyek jobb védelmet biztosítanak a rendszer számára, és csökkentik a korrózió és lerakódások kialakulását.Febi G12+: Hibrid technológia, 3 évente csere, általános védelmet biztosít.
Febi G12++: Fejlettebb szerves technológia, hosszabb élettartam (5-6 év), jobb védelem a korrózióval és lerakódásokkal szemben.
A forráspontok különbsége:
Febi G12+: Általában 107°C körüli forráspont.
G12++: 110-115°C körüli forráspont. -
peet137
tag
válasz
molnarpeter #111124 üzenetére
Pont ez a lényeg, hogy akkor csörög, ha nincs csekkendzsin. Ha világít a műszerfalon, akkor nem sikerült csörgésre bírni eddig...
-
peet137
tag
válasz
molnarpeter #111120 üzenetére
A horog nem gond, találtam olyat, aminek a táblája hibátlan, azt simán behúzom, csiszolás, festés és mehet is a verdára. De az elektronika beszerezhetetlen...
-
313313
addikt
válasz
molnarpeter #111102 üzenetére
Linkelni egy eladó Insigniát linkeltem.
Nekem meg Zafira Tourerem vannak, abban a csoportban vannak szép számok, 2.0 dizel olajtömítés csere, porlasztók db árai (bár ahogy nézem a kislovasban van okos, a nagylovadban buta)...
-
ncc1701
veterán
válasz
molnarpeter #111097 üzenetére
Így van! Olajfelszívócső tömítés cseréhez le kell bontani a hajtást is.
-
Tikakukac
titán
válasz
molnarpeter #111002 üzenetére
Vagy keresni olyan darabot aminek a közepe sérült
-
válasz
molnarpeter #110979 üzenetére
Nem a garanciális problémákkal van gond hanem hogy van bennük egy beépített naptár és a gar lejárta után 1 nappal / héttel mennek tönkre
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #110924 üzenetére
Balos hátsó szinte 99%-ban kábelszakadás. Gyakran nem is egy szál szakad, ~5-7k egy teljes csere köteg csatlakozóval. A legegyszerűbb Tar Szabitól venni egyet és bekötni ~10p alatt.
Mi toldottunk, nem lett igazán tartós -> merevebb lett és hosszabb, ~3 hónappal később megint megtört.
-
válasz
molnarpeter #110891 üzenetére
F Astra lengéscsillapítói még a gyáriak voltak 250k után is, és egyértelmű volt kézi lökdösésre is hogy már nem teszik a dolgukat, a vizsgán a műszer full hibátlannak jelezte mindet bármi trükközés nélkül.
-
313313
addikt
válasz
molnarpeter #110819 üzenetére
Azt akartam írni
-
Sylvanas
csendes tag
válasz
molnarpeter #110805 üzenetére
Szolnok és környékén mozgok. Szerinted ha elviszem egy szerelőhöz és megmutatom neki ezt a hangfelvételt akkor abból ki tudná nyomozni a pontos hibát, vagy teljesen szét kéne szedni ehhez a motort? Csak mert nem szívesen költenék több százezret a semmire és/vagy kísérletezgetésekre. De ha tudsz egy nagyon profi szakit akkor megfontolom
-
Jofi81
őstag
válasz
molnarpeter #110801 üzenetére
Köszi, utánajárok.
-
peet137
tag
válasz
molnarpeter #110786 üzenetére
Köszi az infokat! Vaterán tényleg vannak sokan, érdemes szétnézni. De ezek amúgy típusspecifikus horgok, vagy univerzális, hegesztős sztori?
-
peet137
tag
válasz
molnarpeter #110784 üzenetére
GM elektronikát néztél, vagy unit? Nem tudom, mennyire válogatós ebben (is) az Astra...
-
birozoli7800
senior tag
válasz
molnarpeter #110740 üzenetére
Szabolcs megye. Hajdúban láttam erre korrektnek tűnő céget, akik teljesen felújítják de 250-270K plusz a le fel szerelési ártól megijedtem.
#110738MaddeNNNN
Tudom, viszont a magas felújítási ár miatt járok utána esetleg más váltó jó lenne -e rá, ha már a motor, váltó kód ua. csak az áttétel más.#110737ncc1701
Gondoltam sajnos nem fog rajta segíteni viszont nem láttam még annyira vészesnek. Tényleg a fagyban hidegen produkálja a hibát. Talán az olajcsere után mintha halkabb is lett volna, viszont az elmúlt két hét -12 -13 fokos hajnalain azért hangos volt.
Érdekes, hogy üzem melegen, valamint ha nem fagyos az idő teljesen csendes a váltó. -
hdanesz
őstag
válasz
molnarpeter #110734 üzenetére
Középső és hátsó kipufogódobot cserélnek szerdán rajta. És a srác mondta, hogy majd ránéz a katalizátorra is, hogy az rendben van-e. Már előre felkészülök lelkileg.
De gondolom a kati hibának lenne valami jele. Én meg csak a hangosabb kipuff hangot hallom.
-
hdanesz
őstag
válasz
molnarpeter #110726 üzenetére
Köszi.
Engem az zavar meg, hogy a 9-esre kattintva és a 19-re kattintva is katalizátort kapok eredménynek.Ez a 9-es:
És ez a 19:
-
válasz
molnarpeter #110711 üzenetére
Nem ugyanaz de féknél amikor tárcsa és betét is cserélve lett, szerelő mondta, textar páros nem viselkedik jól együtt, talán a tárcsa lett textar és valami lágyabb betétet vett hozzá.
-
MaddeNNNN
addikt
válasz
molnarpeter #110704 üzenetére
enyémbe (J 1.4T) is Heput rakott a szerelőm amikor megmihálylott a gyári és olyan hangot adott ki mint egy őrlő mozsár. akkor cserélve lett a csapágy és a generátor szabadonfutó is. azóta csöndben vannak (~1.5 év)
-
válasz
molnarpeter #110687 üzenetére
Igen, valószínű a biztosíték fölé van lőve.
De ennek némileg ellentmond csoszogi kolléga invertere, ami szivargyújtós és 300 wattos.
Ha a szivargyújtók csak 10 ampert tudnak, minek készült 300 wattos inverter? -
dethroner
veterán
válasz
molnarpeter #110649 üzenetére
Hát nem igazodom ki ezen az oldalon
Alvázszám beírása után a keresőben ezt az oldalt látom a legértelmesebbnek, itt a képen szerintem az 5 és 8 lenne az alátét, de semmi infó nincs több. [link] -
ncc1701
veterán
válasz
molnarpeter #110652 üzenetére
Ezért gondoltam, h ugyanaz a lengyel cég. Tavaly amúgy a bosal dpf ára a kocsimhoz még 3-assal kezdődött.
Simán utaltam már nekik 250eft körül, nem volt gond. Nagybátyám is onnan rendelt mindent, most is fogok majd valami 150k értékben rendelni. -
dethroner
veterán
válasz
molnarpeter #110646 üzenetére
Hol van a katalógus? Unixhoz bementem, nézte a gépben a manus, mondta hogy van több gyártótól is, de nem rendelhető. Tehát van, de nincs.
-
tusik
tag
válasz
molnarpeter #110645 üzenetére
Én ezzel tisztában vagyok.
De a fórumtárs lengyelből rendelést irt, közben magyar oldalt jelölt.
Ha nem tudok valamit, nem okoskodok. -
venom8888
őstag
válasz
molnarpeter #110638 üzenetére
20-40km tavolsagra kb
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #110638 üzenetére
Nagyon lomha 100 fölött, van kulcsosként. 2x meggondolnám…
Egy J A16XER-el egyébként jobban járnának…
-
FrankMonzano
őstag
válasz
molnarpeter #110624 üzenetére
Igen, de ez bontás nélkül nem fog látszani. Amúgy meg 2022-es az autó, szóval valószínűleg a 7mm-es lánc van benne. Kérdés, ha meghosszabbítjuk a garanciát a lejárta előtt, akkor fogják-e cserélni a láncot probléma esetén?
-
dethroner
veterán
válasz
molnarpeter #110609 üzenetére
Nem, a gyári villanyrendszer nem lesz megbolygatva, nincs fél éve hogy kiégett a seggem alatt az előző autóm, nem kockáztatok. Igaz hogy nem lehet tudni hogy mi okozta a tüzet, de ebben az autóban nem lesz egy centi szigszalag, összesodort vezeték, meg átkötözgetés. Reméltem hogy van valami beállítás abban a híres rejtett menüben, amivel ki-be lehetne kapcsolgatni beállításokat.
Akkor más kérdés. Továbbra is H Astranál az irányjelzőn lehet állítani, hogy a finom pöckölésre kicsit többet villantson? -
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #110609 üzenetére
Azt a bizti táblát inkább nem bolygatnám mert ha véletlen kimegy akkor lesz ne mulass. Ellenben a relé amitől annyira ódzkodik itt mindenki az 4db drót és konkrétan ott az ACC 12V a szivar világításból a relé kapcsol lábára.
-
nrg.960
tag
válasz
molnarpeter #110184 üzenetére
Az nem jött be nekem, simán a szivargyújtó kábele lett leágaztatva egy usb csatlakozóra, és a kardánalagutba volt elrejte. Azért érdeklődöm most a H Astra miatt, mert annál is ugyanígy szeretném megoldani, hogy ha csak gyújtáson van benne feszültség.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #110095 üzenetére
Kieg.: ERA akkura kauffernél 3 év garancia jár, vagy ha valakinek van a közelében mezőgazdasági bolt, akkor még a Kramp (nagyker saját márkás) akkukra is 3 évet adnak.
-
dethroner
veterán
válasz
molnarpeter #110001 üzenetére
Köszönöm szépen
Ha ezek a javaslatok nem válnak be, akkor ismerősök között is érdeklődöm, hátha találkozott már valaki olyan emberrel, akinek a szomszédjában lakik valami ilyen ügyes ember. Én akkor se állnék neki, ha tucatnyi felhasználható lámpa lenne ingyen a szekrényemben, mert vagy a kezem cseszem szét közben, az autón török le valami akasztó fületncc1701 Igen, tényleg kb fele lenne az új árának, de a helyemben biztosan te is lefutnál pár tiszteletkört hátha tudsz valahol kedvezőbben felújíttatni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #110001 üzenetére
Mégegy - lehet Aliexpress-en van külön búra, akkor otthon is neki lehet állni bátran a szétszedésnek. Meg neten amúgy fent van minden infó szétszedés hőmérsékletet és ragasztót tekintve.
-
dethroner
veterán
válasz
molnarpeter #109942 üzenetére
Kaptam ajánlatot a reflektor klinikától és seggre ültem. A gyömrői cég nagyon maximum 12 ezer/db áron megcsinálná a foncsorozást. A reflektor klinika az alábbi műveleteket végezné:
1., fényszóró szét- és összeszerelés
2., külső-, belső tisztítás
3., projektorok felújítása a legmodernebb PVD eljárással
4., lencse tisztítás
5., fényszóró újratömítéseEzt így 101600 ft/db áron
Tehát a szétszedés és összerakás 90 ezer. Na kéne nekem egy ügyes ember, aki már szedett szét és rakott össze lámpát
-
peet137
tag
válasz
molnarpeter #109991 üzenetére
Alul a motoron kell csesztetni, hogy elinduljon, de ahogy néztem, annak a csatlakozóját nem lehet csak úgy lehúzni, hanem van rajta valami biztosító perem, vagyis a motor alját le kell hozzá venni. De ebben nem vagyok biztos, sötétben néztem nyilván
Amúgy lehet ott is, mert a biztosítópöckökben van egy fém lemez, ami kicsit rozsdásnak tűnik, vagyis lehet, hogy vizet kapott szegény... -
hdanesz
őstag
válasz
molnarpeter #109961 üzenetére
Ez egy kereskedésben álló (kinézett) autó. Így kb. a ki tudja mi lesz kategória...vagy inkább ki tudja mi van alatta...
Az alja amúgy szép, sehol nincs rozsdára utaló nyom és tákolás sem látható vagy telibe fújt alvázvédő cucc. Valamint nagy előny, hogy a leömlőtől a vége irányába új a kipuf rendszer és új az első féktárcsa/betét is. Legalább ezekre nem kellene költeni.
-
dethroner
veterán
válasz
molnarpeter #109962 üzenetére
És ezek olyan könnyen hozzáférhetők, hogy csak mondom a szerelőnek hogy ezeket pucolja ki olajcsere alkalmával?
-
dethroner
veterán
válasz
molnarpeter #109947 üzenetére
Nem gond, azt már pár hete még a vásárlás előtt tisztáztuk, hogy Opeléknál a bixenon nem 2 db xenon, hanem hibrid módban xenon+halogén
Eladó azt mondta egyik oldalon még nőgyógyászos mozdulatokkal valahogy ki és be is lehet ügyeskedni valahogy az izzócserét, de a másik oldalon semmi hely nincs, ott már lökhárító le, lámpa ki és csak utána.
-
dethroner
veterán
válasz
molnarpeter #109942 üzenetére
Köszönöm
Gyönyörű szép a búra, az egészen biztos tökéletes, nem ott van a gond.
Van ismerős, akit megkérek, eddig még nem mondott nemet semmilyen villanyos nyűgömre, hátha most is segít. Ha tényleg 2017-ben volt cserélve a xenon, az nem tud annyira elöregedni, hogy kevesebb lesz a fénye? Menetfény nincs az autón, tehát ha mentek vele, mindig világított a tompított, a foncsor biztosan kapta végig a hőt. Következő dolgom lesz egy külső menetfény beszerzése, vagy megnézem a ködlámpát át lehet-e alakítani kettős üzemre. -
dethroner
veterán
válasz
molnarpeter #109937 üzenetére
Akkor kéne egy bátor ember Pécs környékén aki kibontaná a lámát
-
dethroner
veterán
válasz
molnarpeter #109932 üzenetére
De a távolsági fény meg nagyon rendben van
-
dethroner
veterán
válasz
molnarpeter #109923 üzenetére
Pár cseppet láttam a hűtő oldalán, a tartály tele volt. Az eladó azt mondta ő nyáron és meleg motornál nem tapasztalt szivárgást, csak hidegebb reggeleken, szerinte üzemmeleg motornál kitágul annyira az hűtő anyaga, hogy elfedi a lyukat. Ma is ránéztem, tartály tele. De azért elviszem valami szakihoz, nézzük meg mi a helyzet.
A facebook-on milyen androidos fejegység van kibeszélve? Az ilike?MaddeNNNN És tiszta a lötyi, nem olajos
-
MaddeNNNN
addikt
válasz
molnarpeter #109923 üzenetére
semennyi, az olaj szigetel
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #109861 üzenetére
Igen én se tudom eldönteni...
Mielőtt máshova viszem azért futnék egy kört vele. Drága buli kiszedni mert DTR-DTJ esetén a szelepfedél alatt vannak --> tömítés élből gatya. Ha más nem itthon ki és Benedeczki.
Sokat kell forgasson valóban de nem mindegy mennyit. Volt J-nk, ott az 1.6CRDi. Hidd el érzem mi a sok és mi nem. ~2-3s tekerés sok, nem ilyen volt februárban.
Markizmark Én se feltételezem, hogy ne tudná. Bízom benne gariban lerendezzük és végre elfelejtem a témát.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #109856 üzenetére
[link] kezdek elveszni velük, csak emiatt érdekelne… mielőtt futok egy kört a szerelőmmel mondván szerintem nem lett f*a az a felújítás.
-
Markizmark
addikt
válasz
molnarpeter #109852 üzenetére
Na igen, nem a menet tömít. De ha az alsó O-gyűrűt leveszi akkor ugyanúgy ki tud pisilni a betöltő melletti kis "túlfolyón".
-
dethroner
veterán
válasz
molnarpeter #109843 üzenetére
Hűtőkupak nélkül biztosan szétspriccolná a vizet a tartályon kívülre, azt nem szeretném. De a kupakot nem rászorítani, jó altarnatíva. Pf, hogy pont ezeken nincs vízhőmérő óra, csak vészlámpa
-
ncc1701
veterán
válasz
molnarpeter #109798 üzenetére
Köszi.
Még rákérdezek a szerelőmtől, h preferál-e valamit.
-
Bilux
veterán
válasz
molnarpeter #109744 üzenetére
Ne ajánlgasd, mert szűkíted azzal a közdarabbal az olaj szállítási mennyiségét.
Nézd meg mekkora annak az ajakos tömítésnek a belső átmérője és mekkora a kisipari megoldásnak… -
ncc1701
veterán
válasz
molnarpeter #109744 üzenetére
Alu cucc nagy királyság, örök darab, bekaphattya a gyári cucc.
-
Markizmark
addikt
válasz
molnarpeter #109693 üzenetére
Eladás, amíg ketyegett... azon kívül hogy nem volt meg minden ereje még járt a motor rendesen, csak endoszkópon látszódott a hiba. Bátyámé volt, vett másikat amibe már nem rakatott gázt.
-
Markizmark
addikt
válasz
molnarpeter #109679 üzenetére
Megyeszékhelyen lévő, csak ezzel foglalkozó neves cég képtelen volt jól megcsinálni sajnos, ez lett az eredménye.
-
Markizmark
addikt
válasz
molnarpeter #109668 üzenetére
Családban egy Z16XER-ben már kicsipkézte a szelepeket az utólagos LPG.
Valóban vannak gyárilag is gázosak, de az ugye gyárilag olyan, így van kitalálva.
Egyébént a Z14XEP még ugye G astra hozadék, az talán ezért bírja. -
ncc1701
veterán
válasz
molnarpeter #109668 üzenetére
Inkább gázolajoznék akkor már. Akkoriban még nem volt se dpf, se adblue.
-
válasz
molnarpeter #109622 üzenetére
55Ah-val szerelik őket. Bár érdekes, faterébe (J FL ST 16XER) Varta 60Ah volt a gyári. Exide Premium EA612-t kapott.
-
mephi666
nagyúr
válasz
molnarpeter #109616 üzenetére
ez 1.6 benzin, a kisebb is elég volt, most teszek egy próbát megint a varta-val... f-nél szerintem ilyen blue-kat vettünk bele és jól bírták
a választott méretre ugyanaz, mint a branner, csak 1.5 centivel magasabb... felfelé van hely, de a 278-as szélesség már szerintem sok lenne (saccra 25 centi körül van a hely)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #109572 üzenetére
Katalógus (catcar) csak egyféle injektort ír hozzá, ezt webshop leírásban csak 3 bar nyomással látom, egyelőre ennyi a megfejtés.
-
bbubby00
őstag
válasz
molnarpeter #109441 üzenetére
Olajpumpatomites igen. Elotte 10evig Insigniaztunk, ott egy 2011es motorja adta fel a szolgalatot, pedig mindent megadtunk neki idoben.
-
válasz
molnarpeter #108476 üzenetére
Igen.
-
ncc1701
veterán
válasz
molnarpeter #107796 üzenetére
Megvolt a dobozban a letört fül. Ha nem lesz szép/jó a javítás, akkor még mindig tudok két lámpából csinálni egy hibátlant, de remélem nem kell vele pöcsölnöm majd.
(#107797) Micsurin: Megvallom, nem kérdeztem. Majd teszek be fotót. Amúgy én lökös esetén talán futnék egy kört bontókban is. Bár nyilván OPC elemek nem gyakoriak. Viszont jól teszed, h jó helyre viszed, mert méret helyesen kellene megcsináltatni, h ne álljon szarul.
-
válasz
molnarpeter #107734 üzenetére
Igen ez mind ok de konkrét tapasztalatokra lennék majd kíváncsi, úgymint hangosság, esetleges traktorozás ami korábban nem volt, vagy annak megszűnése, illetve hogy mennyire fogy el egy periódus alatt, amennyiben nem 3000 km megy bele az alatt.
Ezek használható, érdemi infók, ellentétben az általánosan leírt ‘jó az’ / ‘nagyon rossz’ megfoghatatlan frázisokkal. -
Joe Swanson
senior tag
válasz
molnarpeter #107661 üzenetére
gazolaj Szűrő új, leszedtem a csöveket róla, odáig eljut az üzemanyag.
-
Joe Swanson
senior tag
válasz
molnarpeter #107661 üzenetére
Tudok, igen, Rail nyomás 0
-
válasz
molnarpeter #107581 üzenetére
Itt beírod az alvázszámod és megkeresed a csavarod
-
Tikakukac
titán
válasz
molnarpeter #103799 üzenetére
Tehát lett egy felújított gátló, amibe vasfűrésszel csinálsz egy hornyot és reménykedsz benne, hogy vagy a csavarhúzó vagy az anyag amibe raktad bírja majd a nyomatékot amivel le kell húzni rá a tányért.
Évezred üzlete. Ezt így a pillanatba' küldtem volna vissza, hogy akkor jó, most akkor jöhet az igazi változat, mert ez poénnak mondjuk elment
-
farkas-j
őstag
válasz
molnarpeter #103779 üzenetére
Köszönöm az infót, de nekem maga az antenna talp is kellene, nem csak a gumitömítés.
-
válasz
molnarpeter #103779 üzenetére
Ha már téma, nekem komplett antennát kellene cserélnem, h kombi, gumi tömítés, antenna talp, antenna. Ezeket honnan érdemes beszerezni? Tömítést azt én is látok sokszor a Facebookon.
-
Sanki
addikt
válasz
molnarpeter #102840 üzenetére
Hosszútávon az lesz, csak most ideiglenesen kellene egy tartalék, a mostanin már csak 1 csap mozog.. az is az utolsókat rúgja...
Csak nem akarok rosszat venni, mert alig stimmelnek a számok.. -
peppe79
senior tag
válasz
molnarpeter #102838 üzenetére
Köszi! Erre az évre kiköltekeztem magam, remélem hogy addig nem kerül újra terítékre a hiba. Még egy dinitrolos kezelésre szeretnék beruházni, aztán egy ideig nem akarok az autóval foglalkozni...leszámítva persze az éves olajcserét, szűrőcserét.
-
ncc1701
veterán
válasz
molnarpeter #102711 üzenetére
Nekem már bennt van az alu tömítés. NIncs vele gondom, ha ez érdekel, nyugodtan használd.
-
Pikaa
aktív tag
válasz
molnarpeter #102136 üzenetére
Manuális klíma, igen, az összes fokozaton jó, pollen szűrő fedele jól zár.
Csappantyúkat nem tudom.
-
se000
tag
válasz
molnarpeter #102115 üzenetére
Nálam ez nem kérdés minden évben csere minden szürő üzemanyag is kb 20 e km ert megyek. Tudtommal tipushiba 1.7 nél az alapjárat ingadozás
-
Pityka_
tag
válasz
molnarpeter #102115 üzenetére
Én évenként, de max 15000km-enként szoktam cseréltetni minden szűrőt (nagyon max 10000-et szoktam menni egy évben).
A pontos tipusát nem tudom (a szerelő szokta rendelni és cserélni).
A common rail nyomás szabályozó szelep cserénél ott voltam. Kb 15 perc volt és utánna teljesen megszünt az alapjárat ingadozás. -
peet137
tag
válasz
molnarpeter #102015 üzenetére
És ők egyedi áron csinálják? Esetleg tapasztalat is van vele?
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #101183 üzenetére
Így van. Egyik ismerősömnek megtérítették így a kárát.
-
realpopek
tag
válasz
molnarpeter #101168 üzenetére
Szia, valóban nincs hibakód.Azért zárom ki a mechanikai hibát mert ha lehúzom a vízhőfok jeladó vezetékét rögtön beindul.
-
Markizmark
addikt
válasz
molnarpeter #101023 üzenetére
Egyelőre nem fúj ki, hatóságin is átment így. Kösz a tippet.
-
Markizmark
addikt
válasz
molnarpeter #100889 üzenetére
Egy petákot nem teszek bele, és időt sem.
Megy amennyiért megy.
-
peet137
tag
válasz
molnarpeter #100880 üzenetére
Sajna nincs hely. Még a "külső" torx fej sem fér el, pedig az a legtartósabb kivitel a tapasztalataim alapján...
Sima imbuszfejűt vettem végül, mert torx fejet nem találtam helyben, postát meg nem vagyok hajlandó fizetni 4 db csavarért -
Earl_Muttley
őstag
válasz
molnarpeter #100866 üzenetére
Nem különleges semmiben, csak nem lehet a mintát roncsolás nélkül kiszedni, így biztosra mennék.
-
válasz
molnarpeter #100843 üzenetére
Melyik/milyen az ajánlott eme nemes feladathoz?
-
peet137
tag
válasz
molnarpeter #100791 üzenetére
Erre már én is gondoltam, de olyan elcseszett helyen van a motoron, hogy nem nagyon férni rendesen hozzá. Mindenképp megpróbálom, ha nem lesz info.
-
válasz
molnarpeter #100780 üzenetére
-
embe
nagyúr
válasz
molnarpeter #100730 üzenetére
és toompa - Köszi a választ!
-
Ablakos
őstag
válasz
molnarpeter #100703 üzenetére
Világos(odik).
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #100628 üzenetére
Az előző tulaj annyit mondott, hogy két évente ~15k km-enként 5w40-et kapott, és fél litert evett a legutóbbi cserék között.
-
Feenyx
aktív tag
válasz
molnarpeter #100624 üzenetére
Köszi a válaszod!
Utána olvastam ennek a MOL olajnak és elvileg jobb API besorolást is kapott, mint a GM olaj, amellett, hogy teljesíti az előírásokat. -
venom8888
őstag
válasz
molnarpeter #100510 üzenetére
Hasznalt auto lenne a terv. Kicsit dinamikusabb tipus. Olvastam hogy az 1.4 est kerulni kell,mar nem tudom melyik az benzones vagy diesel. Azert gondoltam az 1.6 ra 136 lóval,az ug, jol hangzik meg valami 350Nm el.
-
venom8888
őstag
válasz
molnarpeter #100506 üzenetére
Miert nem a 150 lovas pl ugyan ugy 1.4 ben ?:( vagy a diesel a 136 lovas 1.5 is motorral? Valami érvet mondj legyszi :) miert a leg gyengebb motorral szereltet ajánlod?
-
ncc1701
veterán
válasz
molnarpeter #100450 üzenetére
Na, ezt remélem is. De ha nem is hőálló, annyira szorosan illeszkedik a fémdarab, h nem tud sok luftot szívni a szivattyú.
-
ncc1701
veterán
válasz
molnarpeter #100437 üzenetére
Ja, jogos, toyotánál is megvannak a hibás kontruckiók is akár.
-
ncc1701
veterán
válasz
molnarpeter #100396 üzenetére
Ez egy jó link, köszi szépen.
-
adorjant
őstag
válasz
molnarpeter #90729 üzenetére
Wowwwwww ilyenek vannak?
Azt hiszem rendelek is, egy próbát megér, csak aztán nehogy leégjen másnap reggelre a garázs
@dawenport: Mindennel működik,azzal nincs is gond,csak olyan,mintha az aljzat nagyobb lenne picit. A Zafirában és G Astrában is ugyanígy viselkedik egyébként.
-
Tikakukac
titán
válasz
molnarpeter #90561 üzenetére
Ha a gyári akkora távokon használva, ahova köpőversenyeken a legjobb 3 ember simán el tud lőni 15 évig bírja egy dob, akkor szerintem nem a rövid táv a gond ott, hanem izomból szemét amiből készült a cucc.
-
ntomka
nagyúr
válasz
molnarpeter #90561 üzenetére
Elnézve a képet kizárható az összegyűlt víz probléma.
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #90561 üzenetére
Nekem konkrétan a szerelőm nem engedte, hogy bosal-t vegyek.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
molnarpeter #90401 üzenetére
fogkefével alaposan átmosom, ápolom, azt' jónapot. a kormánybőrözésre meg kaptam időpontot.
-
_seth_
veterán
válasz
molnarpeter #90387 üzenetére
Az! A20DTE 2014/06-os, ezek is érintettek még ebben a hibában? Olvastam, hogy valami gond van a tömítésével az olajpumpának, ha jól értem nem is a 2-es a problémás hanem a szívó ágon a 7-es tömítés. Ha tudsz róla bővebb infót írni jöhet
Ami még talán gyenge pont az a bal oldali intercooler cső illetve a turbó nyomó oldali olajcsöve. Az olajcső már cserélt, a töltőlevegő hűtő csöve még gyári.
-
ntomka
nagyúr
válasz
molnarpeter #90351 üzenetére
Valszeg az is arra lesz jó. Kár, közel is van, és a közeljövőben pont cserélni is fog kelleni. Így viszont nem jó.
(#90350) diablo1984: H Astra emlékeim szerint, pont can busos, de fogyasztóként fogja érzékelni, szerintem nem lesz gondja, nem egy LED.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900XTX 24GB be quiet! SB802 1000W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Enermax 650W
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest