Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Tothgera30 #82783 üzenetére
Én annak idején az F-es Astrámon 2 garnitúra Hankook négyévszakost (H720 és Optimo4S H730) fogyasztottam el és még élek..
Kb. 2-3 évig megfelelően rugalmasak, télen is lehet vele közlekedni, akár nagyobb hóban is (3-4mm alatt szigorúan csere). Sokkal inkább téli gumik, mint nyáriak, a CrossClimate+ pedig ezekhez képest valódi előrelépés.
-
Feenyx
aktív tag
válasz
mohabá 007 #82779 üzenetére
Amúgy tegnap pont belebotlottam én is ebbe a videóba. Ma vagy holnap megyek és veszek is egyet, kívancsi vagyok, hogy tényleg ennyire levoszi-e a dzsuvat
-
-
athomi
veterán
válasz
Luck Dragon #82789 üzenetére
Komfortosabb bizony.
Mindig elgondolkodok a 205/55 R16-on, egyrészt jobban tapad, másrészt mutatósabb, ellenben visszatartanak a magasabb költségek, de főleg az utak minősége, ami várhatóan a jövőben csak rosszabb lesz.
-
-
athomi
veterán
válasz
Luck Dragon #82787 üzenetére
Én korábban apám Focus 1.6 TDCI-jét használtam, azon 195/65 R15 van, Crossclimate+. Tél óta használjuk. De a gumis topikban vannak már hosszabb távú tapasztalatok is, erősebb gépeken. Amúgy az összes gumis úgy szereli fel, hogy semmirevaló gumi, balesetveszélyes, stb.
Az Astrán Hankook Ventus Prime 3 van, szintén 195/65 R15.
-
-
athomi
veterán
válasz
Tothgera30 #82783 üzenetére
Ha a gumis mondja az semmit nem jelent, nem is értenek hozzá.
Vannak már vele hosszabb távú tapasztalatok is, nincs velük gond. Érdemes benézni a gumis topikba is.
-
Skynet258
veterán
válasz
Tothgera30 #82783 üzenetére
A pluszos verzión állítólag javítottak, de az még nincs kint elég ideje a hosszú távú tapasztalatokhoz. Ha gumis lennék én is lebeszélnék mindenkit a 4 évszakosról.
-
-
Clain
tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek a 2.0CDTI (140lovas) valamint az 1.4 turbos benzines motorokról? 2015 évjárattól
Az előbbi insignia az utóbbi Astra K -ra vonatkoznak55% városi és 44% országúti-autópályás használatban
köszi az infót előre is!
-
Skynet258
veterán
válasz
ArthurShelby #82776 üzenetére
Tényleg, el is felejtettem a prividet!
Nagyon nem akarok mókolni semmit, csak friss térkép kéne, a gyártói árnál olcsóbban.
A tükröket csak bentről lehet hajtani, akárhogy és akárhányszor nyomod a lezárás gombot a kulcson a tükrök maradnak. Az ablak is mondjuk amit nem értek, azt elvileg fel kéne húznia nem?
A kerekek jól néznek ki, titánum szín 12 küllős, a rázás még annyira nem is gáz (rosszabbat vártam), csak váltanék 4 évszakosra (bár a szakik általában húzzák a szájukat amikor felvetem a dolgot, de szerintem sokszor csak beidegződés). A Michelin CrossClimate+ a tesztek és sok felhasználó szerint is nagyon jó gumi, azt szeretnék venni - de erre a felniméretre nem gyártják. Na ezért is váltanék kisebbre.
Hát igen a kanyargás nem az erőssége, de ekkora dobozzal ez ilyen. Cserébe tényleg guruló nappali feeling, meg imádom, hogy magasan ülök. Pályán eddig egy Szeged - Budapest táv volt meg, szépen stabilan és halkan letudtam az utat.Sza_Sa: 1,6-os benzines turbo (125kW, 170LE)
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Skynet258 #82772 üzenetére
A térképpel kapcsolatban elég sokat/részletesen meséltem neked privátban (csináltam anno pár sd kártyát).
Az opel gyulaihoz járunk mi is olajcserére. Rendesek, hátra mehetsz nézni, mikor szerelik. Mondjuk a hátsó helyzetjelző kiégésre nem jöttek rá, hiába dobta ki a gép (mert az okos kocsi helyettesítette a féklámpával). Komolyabb javítást nem bíznék rájuk (egyrészt az áruk miatt, másrészt a motorvédő lemezt nem csavarozták egyszer vissza, és úgy adták át a kocsit egy olajcsere után).
Nálad be lehet hajtani elektromosan a tükröket a kulccsal? (vagy csak belülről a gombbal) (egy elmélet szerint akinek motoros az ülése annak ilyen).
Milyenek a 19colos kereket? Nálam csak 17-es. Biztos jól néznek ki, mennyire ráz?
"Lehet elmegyek gurulgatni sötétedés után.
"
Én a xenon szerelmese lettem miatta. Gyönyörű tud lenni egy országúton, ahogy mindent (pl az út menti fákat, amik fölül kicsit behajlanak) megvilágít.
Gondolom nálad sem egy kanyarvadász az 1.8 tonnával, viszont egyeneseben (főleg pályán) megy rendesen. -
Tikakukac
titán
válasz
Tothgera30 #82773 üzenetére
Azt raktam bele idén én is, csont ugyanezt, eddig jó volt, kacérkodok a 0W-s Mobillal meg Castrollal.
Amúgy a doboza kit érdekel. A lényeg, hogy van minősítése és a legfontosabb, hogy ez köthető egy liszensz számhoz is. Maga a dexos minősítéseket kiadó cég oldala szerint is:
Szóval ne parázz. A doboz jó ahogy van, az olaj maximálisan megfelel mindennek aminek csak lehet.
-
-
Skynet258
veterán
Pár napja már nyúzom az átvett Zafira Tourer-t, egész korrekt gépezet, súlyához képest még megy is ha arról van szó. Viszont a 19'-os felniket őszre el akarom adni és csere valami 17/18-asra, csak nem nagyon találok megfelelőt. Arra rámegy a Michelin CC+, és remélhetőleg le van tudva a dolog egy időre.
Ma elvittem az Opel Gyulaihoz átnézetni, nincs vele semmi komolyabb dolog, a motortérben némi olajnyomot találtunk, nemsokára úgyis beviszem olajcserére meg szűrőket újítani, majd akkor ránéznek. Mondjuk 60k kilométerrel nem is nagyon volt várható komolyabb hiba. 5k volt az átvizsgálás, mindenki tök normális meg közvetlen volt, bemehetsz hátra a szervizesekhez együtt bambulni az autót meg ilyenek.
Vezetni elég más, egy kis Punto-val kezdtük vagy 8 éve, aztán Kia Ceed, és most ez.Elég buszos feeling, de nekem igazából bejön. Minden földi jóval meg van áldva, még a navit akarom frissíteni, mert a térkép elég régi rajta... A jófogásos cirka 13k-ba kerülő, gyárinak kinéző frissítő memóriakártyával van valakinek tapasztalata? Mert az Opelnél cirka 100 euró, szóval árban van difi... Hát nem tom.
A motorosan állítható sport ülés baromi kényelmes, konkrétan fotelek vannak elöl, alig várom, hogy kimenjünk a szokásos német utunkra (bár a Ceed-ből is úgy szálltam ki mindig, hogy még pár száz kilométert simán levezettem volna ha úgy van). A gyerekek meg csalódottak, ha a feleségem a Ceed-del viszi őket oviba/bölcsibe, az újjal akarnak menni mert az olyan menő.
A világítást még nem próbáltam pedig attól sokat várok - de egyszerűen nincs már sötétben semerre sem dolgom. Lehet elmegyek gurulgatni sötétedés után. -
Tikakukac
titán
válasz
Tothgera30 #82770 üzenetére
Reménnyel teli válasz: a közös fejlesztések és a maximálisan a motorcsaládhoz igazított tulajdonságok miatt mindenképpen csak olyat rakj abba a motorba, amire előírták.
Reményvesztett válasz: egy újabb baromság amit kifizettet a gyártó az emberekkel és a gyártókkal. Semmi értelme nincs, nincs benne varázsadalék, lehúzás vol999.
A z igazi válasz talán valahol ezek között van. Addig amíg van választék és olcsóban is, addig annyira ez a kérdés nem foglalkoztat, próbálok hinni a gyártónak. Ami nehéz, valljuk be.
-
válasz
Egyhapsi #82768 üzenetére
Összességében: A motorolajok viszkozitása valójában nem más, mint a folyási képessége.
Ui.: Dexos 2-nek mennyire van jelentősége szívó benzinesnél, azt figyelembe véve hogy 10-15k km-enként ledobom belőle az olajat?
-
Egyhapsi
csendes tag
Szia!
Nem vettem fel az oktató egyenruhát, de ezt írta, ill. erre reagáltam.
Idézem"Akkor is azt mondom hogy az 5W30 csak akkor jó ha nem kopott motor, mert különben enni fogja az olajat és sokkal csattogósabb lesz a motor mert túl vékony és már nem biztosít megfelelő kenést !
Nem az a baj hogy hidegen csattog, hanem az hogy melegen is ha vékony az olaj !"István
-
Feenyx
aktív tag
válasz
ArthurShelby #82765 üzenetére
Az enyém 1 éves és kb. 10e km van benne, Pierburg márka. Másfél hete már tisztítottam, jobb is lett az autó. Ne jelentkeztek a tünetek mint ami pucolás előtt volt. Előtte volt hogy megtorpant gyorsításkor és utána nem volt már olyan dinamikus amíg nem váltottam sebességet. De ma megint visszajött a torpanás és elég durván sikerült neki meghőkölnie. De érdekes, hogy csak indítás után csinálja gyakrabban, bemelegedett állapotban kevésbé. Legalábbis ezt figyeltem meg.
Tavaly nyáron az EGR csatornák is tisztítva lettek a szelepcsere után mert ugye a csere nem oldódott meg a problémám.
Ennyi idő alatt tönkre mehetne egy EGR? Elég drága mulatság akkor
Mondjuk Eneos olaj volt benne, abból 1000 km-ként 1,5 decit megevett.
-
-
Feenyx
aktív tag
Sziasztok,
EGR szelepet hogy érdemes pucolni, mi a taktikája? Van valami hatásos módszer esetleg?
Valami ecset + féktisztító, vagy esetleg beáztatni egy kis időre valamilyen oldószerbe? Bár mondjuk ezen rajta van az elektronika, ezért tartanék kicsit az áztatástól (Z16XE1 a motorkódom, de az EGR szelep csont ugyanaz mint a Z16XEP-é). Valami ötlet esetleg?
-
Tikakukac
titán
válasz
_seth_ #82762 üzenetére
Huzat lesz rajta ismét, ilyen gond nincs. A deréktámasz miatt és a kemény tömés az, amiért megvettem. A ClassicII alap ülései tényleg kínzások már 20km után is.
Így, hogy ez 1 fokozatos nagy matek nincs, bekábelezni egyszerű lesz. A kis konzolba faragni a kapcsolókat volt művészet, meg majd lesz szépen el is igazgatni és rögzíteni. . Amúgy igen, az oldalán is végig fűtőszálas, a balos huzatát kellett átvarratni, így volt alkalmam megtekinteni
-
_seth_
veterán
-
Tikakukac
titán
Ha egy egyszerű mobilos felvételen én, akinek semmi köze az egészhez, mindösszesen egyszer tekertem fel egy ilyet a kormánycserekor meg tudom mondani, hogy minek a hangja van a felvételen ami nem oda való, adott a kérdés, hogy most nyissak műhelyt, mert már profi vagyok vagy várjak vele nyárig? Elképesztő.
_seth_: Lassan nekem is ez lesz. Külön móka, hogy ugye Astra kapott Vectra ülést és Omega kapcsolókat
-
-
_seth_
veterán
Gyakorlatilag is felismeri, konkrétan a kopogásérzékelő dolga.
-------------
Bekötöttem az ülésfűtést, igen, fáztam az autóban...
[kép] [kép] [kép]Pár napja a korábbi Kicx ICQ 6.2 165 mm-es hangszóró szett helyére Hertz ESK 165.5-ös szett került be, van hallható különbség a kettő között, így egész "kerek" lett az audio rendszer
-
Tikakukac
titán
A kattanás az más. A középső kis nyelv ugrik vissza ilyenkor.
A recsegés pedig pont olyan, mint mikor feszül az átvezető szalag.
Ez az "Eddig nem vetted észre..." akkor ezentúl nekem is beépül. Eddig nem vetted észre, hogy hangos, meleg, villódzik, kékhalált dob satöbbi. Bár megengedhetném ezt magamnak. Sajnos nem, jellemzően az ügyfelek megölnének.
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #82747 üzenetére
Szep fogyasztast produkalt az teny. Mondjuk nem is mentem vele "gyorsan". Autopalyan 110; autouton 90-100 korul.
-
-
Tikakukac
titán
Kérdezem a műhelytől: ha ez a normális akkor ha nincs ilyen hang az a nem normális?
Kész vagyok komolyan. Nekem ez a hang továbbra is az átvezető hangját hallatja. Mondanám, hogy adok egy másikat, cseréld ki és nézd meg, csak ugye még ha otthon is vagyok van köztünk vagy 60km.
-
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
Luck Dragon #82743 üzenetére
Az egy nagyon vonzó csomag, jókat is írnak róla, most volt laptiming-ban is, és a srácok is dicsérték.
Egyetlen bökkenö, hogy nem hiszem, hogy odaadják egy C Vectra OPC árában Kp-ért.
(Hitelt pedig kizárólag legvégsö esetben, akkor is max lakásra/házra veszek fel, autóra sohasem.)
-
Szada85
aktív tag
válasz
ArthurShelby #82742 üzenetére
Azt gondolom, hogy lehet az embernek szerencséje, és elmegy alatta a vezérlés akár többet is, mint a gyári, én elismerem, ettöl én is alapvetöen inkább óvatos irányból (lehet néha picit talán túlzóan óvatos) megközelítve szoktam véleményt/ tanácsot adni, illetve a saját autóimmal én is ezt az irányt tartom.
Pl. talán 1, vagy 2 hete hírdettek itt kint 2 Vectra OPC-t, ami ugye láncos - tehát végítélet kétszer plusz örökkévalóság a néphiedelem szerint- ,az egyikben 106 ezer Km, a másikban 170 ezer körül volt, az elsöben szakadt a lánc, a másikban csak a feszítö tört el, és átugrott a vezérlés...nyilván a háttér nem ismert, de akkor sem árt pl. egy láncosnál is ébernek lenni.
-
-
AMD Power
titán
540km = 32.6l benzin. 200km autopalya a tobbi autout.
Ez a fogyasztas nagyon jo ezzel az oreg vassal. Benzin OMV 95 MaxxMotion.
-
válasz
ArthurShelby #82744 üzenetére
Attól függően még szeretheti.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Luck Dragon #82743 üzenetére
Az az opc-től távol van szerintem.
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Szada85 #82733 üzenetére
Nálunk az A zafiban 60, a C-nél 150km az előírt. A szerelő mutatott is egy 170ezres 1.9 cdti-t (B zafi), ahol elfelejtették a vezérlés cserét (ott várt kibelezve).
Egyelőre csak az olajcserénél nem tartjuk a gyári előírást:
15ezrenként olaj+olajszűrő, 30ezrenként levegő, pollen... szűrő csere is van -
Szada85
aktív tag
-
kisszoli0707
tag
Sziasztok!
Tavaly vásároltam egy 2008-as Astra G-t,amelyben Pioneer fejegység van,az első két gyári hangszóróval,amik számomra remek párosításban szólnak,legalábbis azokkal a tuc-tuc zenékkel,amiket hallgatok vezetés közben.Nem szeretnék százezreket költeni külön erősítő,mélyláda,stb... beépítésére,de vásároltam a két hátsó ajtóba is pioneer hangszórókat+beépítő keretet,de sajnos Szolnokon és környékén nem találtam olyan szakit,aki beépítené őket,nem szalon áron.Sőt,egyik ismerősöm Opel szalonban dolgozik,ő is vizsgáztatta le,de elmondása szerint még náluk sincs,aki hifi szereléssel foglalkozna.
Első kérdésem,hogy tudtok-e valami olyan oldalt,ahol képes vagy videós segítséget találnék,hogy hogyan tudom beépíteni ezeket.
A kárpit levétele nem okoz gondot,de nem tudom,hogy abban a csonkban,ami belóg a hátsó ajtóba,megtalálhatóak-e a hátsó hangszórók kábelei és melyek azok.Ha pedig nincsenek elvezetve odáig,akkor hol kellene elvezetnem "szakszerűen",igazából ehhez kellene a képes/videós segítség.Nem vagyok autóvillamossági szerelő,csak olyan otthoni hakellmindentmegjavítok hozzáállású,bérből és fizetésből élő magyar embör,aki nem ijed meg,ha forrasztópáka , betonkeverő,vagy Opel Astra kerül a kezébe.
Próbáltam kutakodni a neten,akár külföldi leírás után is,de gondoltam talán időt spórolok,ha a régi fórum tagoktól,akik sok ideje böngésznek itt,kérek segítséget.
Köszönöm előre is,ha bármilyen mankót tudtok dobni,persze nem fikázót!
Szép napot és balesetmentes kilómétereket kívánok! -
athomi
veterán
válasz
Szada85 #82730 üzenetére
A rendőrautóknál ennél sokkal tovább használták a gyári szíjakat, ilyen 250.000 km-eket futottak le velük, gondolom ment a spórolás.
Szóval annyira azért nem paráznék, hogy már 150.000 előtt rohanjak cseréltetni. Nyilván túlhúzni én sem húznám túl a gyári előírásokon, meg a 10 évet sem várnám ki.
-
athomi
veterán
válasz
Tothgera30 #82728 üzenetére
Astra H Z16XER
- Vezérműszíj készlet (Contitech szíj, Ina görgők) 25.000,-
- Hosszbordás szíj (Contitech) 3.700,-
- Feszítő és vezetőgörgő (INA) 14.500,-
- Vízpumpa (Hepu) 17.000,-
- Szelepfedél tömítés 5.500,- Ezt csak nekem kellett, mert a szelepfedél tömítésnél szivárgott az olaj.
- Motorolaj 5L (Mobil 1 Esp Formula 5W-30) 14.000,-
- Olajszűrő (Mann Filter) 2.300,-
- Levegőszűrő (Mann Filter) 2.800,-
- Pollenszűrő aktívszenes (Hengst Filter) 5.000,-
Össz.: 89.800,-Ft+ Munkadíj: 20.000,-Ft (komplett vezérléscsere, szelepfedél tömítés csere, olajcsere, autó átvizsgálása)
Munkadíjban ennél csak többel számolj, inkább 25-30 körül.
Nekem 9 éves az autó és épp 150.000-nél járok. Én előbb biztos nem cserélném ha biztos lennék a km állásban.
-
Szada85
aktív tag
-
válasz
Tothgera30 #82728 üzenetére
Ugyan az a motor van benne mint a H astrában , hasonló ára kell hogy legyen neki.
Nem is olyan régen kicsivel feljebb írta is kolléga neki mennyiben ált meg.
Amd Powerpoint
Nekem is 10- év vagy 150- ezer. Persze én sem vártam meg. -
AMD Power
titán
válasz
Tothgera30 #82728 üzenetére
Ez nem sok egy kicsit....!?
-
Vezérléscserére A16XER/B16XER-re 150k km-t mondták a szervizben. Ha kicsit előrehozva letudom, nagyjából milyen összegre kell számítsak?
-
amargo
addikt
Érdekel ez a téma, de nem tudom mennyi különbség van az üzemanyagokban. Én legtöbbször omv 95, kb 4-6 alkalmanként pedig maxxMotion 95. De bevallom még a fogyasztáson se látok semmit. Egyedül, mintha az agip -nal tényleg jobb lett volna a fogyasztás egy 0.5-1L -el, de lehet csak többet pályáztam vagy az időjárás.. franc se tudja.
-
athomi
veterán
Debrecenben a Füredi úton az OMV-nél tankoltam MaxxMotion 95-öt, majd mikor leürült, akkor sima 95-öst tankoltam a Benedek Elek téri MOL-nál. Nem lett tőle erősebb a kocsi, de mintha jobban reagált volna a gázadásra. Aztán rápróbáltam a sima OMV 95-re, de ismét lustábbnak érezem a kocsit, majd ismét MOL 95 és megint úgy éreztem hogy élénkebben reagál az autó. Pedig úgy indultam neki, hogy biztosan az OMV a király. Szóval nálam marad a MOL 95.
Z16XER
-
válasz
diegho #82710 üzenetére
Elvileg az itthoni, de még az importbenzinek is magasabb oktánúak a gyárilag megadottnál. 95 esetében bő 96 oktán, 98 esetében sokszor 99+ (Auchan), és 100-asok esetében is minimum 100-101. Nyilván nem izooktánról beszélünk, hanem kísérleti "oktánszám egyenértékről".
Nyilván az 1,6-os Ecotec szereti a 98-ast, de nem kéne, hogy csörögjön a 95-től.
Sokáig OMV-ztem (Maxxmotion 100plus), de semmi különbséget nem tapasztalok az Evo Plus 100 és az OMV között. Ehhez teljesítménypados mérések kellenének, mint ahogyan a 95-ösök esetében is. Egyéb megállapítás szerintem placebo.
Egy 2006-os benzinteszt szerint a megemelt adalékolású 95-ös benzinek pár tized oktánnal kevesebbek voltak az általános Super 95-öknél.
Sikamlós témakör ez.
-
w333
félisten
válasz
ArthurShelby #82716 üzenetére
MediaMarkt
-
diegho
nagyúr
válasz
ArthurShelby #82716 üzenetére
MaxMotion.
-
diegho
nagyúr
válasz
zolikaDB #82711 üzenetére
Nálam az a baj, hogy 3 kút van a szokott útvonalamon.
OMV - magán tulajdonban, kis kút, felújítva az egész, de ezek szerint nem túl jó minőség
MOL - szintén magán tulajdon, nagyobb kút, de itt már tankoltam 52 litert a negyedig lévő 50 literes autóba és még csak le se kattant... mondjuk azóta cserélődött a tulaj és a személyzet is, de ki tudja...
AVIA - ez 1 éve van, párszor tankoltam, szintén kis kút, de nem vagyok elájúlva tőle, majd megnézem hátha van 98-as -
diegho
nagyúr
Pár hónapja már felfigyeltem rá, hogy alacsonyabb (2000 alatti) fordulatnál, nagobb fokozatban (4-5) ha elkezdek fokozatosan a gázra lépni, akkor becsörög a motor. Tipikus tökéletlen égéses csörgés. Ma pont kellett tankolnom, de nem tudtam a megszokott kedvezményes OMV-hez menni, ahová szoktam, mert másik irányba volt dolgom és toltam bele 100+ Mol-t. Nem csak a csörgés szűnt meg, hanem mintha kaptam volna 10 pacit is a motorba extraként, csak az a probléma, hogy legalább 50km-t (25-25) kellene utaznom minden tankoláshoz, hogy 100+ mehessen bele...
Közben megvolt ~2000km az 5W30-as Mannol-al is, pont most villant a jelző, hogy kéri a fél liter olaját, tehát 2k km fél liter, ugyanez 5W40-el 3k km után szokott megtörténni, de már készültem előre és 2,5 litert vettem plusszba
-
vmk
tag
Sziasztok.
Opel Corsa E 1.3 CDTI-nél az figyeltem meg, hogy ha az alábbi állásban van a levegőztetés (venti fokozat mindegy) , akkor jó hideget tol be 25-30 fokban is.
Lehetséges, hogy ilyenkor megy a klíma annak ellenére, hogy bekapcsolnám manuálisan?
Ha bekapcsolom a klímát nem lesz hűvösebb.
Egyébként ha nem az ablakra állítom, akkor sosem jön be a kinti hűvös idő. Ha süt a nap kb 18 foktól lehetne klímát kapcsolni :/ -
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Bezámítás! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB W11
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest