Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
B-L-A-C-K #83593 üzenetére
Köfi
A megszületni volt nehez kategoria az azert nem ez, mert 4 ev nem keves munka es energia befektetes volt ebbe a poziba elerni. Nem a gyerekkori cimbim a miniszterelnök, aki atpasszol evi par 10 milliard ingyenpenzt
bar akkor valszeg en sem a vw konfiguratort nyomogatnam
-
mohabá 007
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz
collie555 #83594 üzenetére
Ez elöfordul sajnos, Anyum C Vecijében néha csak 4-es fokozaton indul el, az elsö hármon nem, ott meg az elötétellenállás tréfáskodik valószínü.
Nekem digitklímás van, gyakorlatilag folyamatosan megy, én is fel vagyok készülve, hogy elöbb-utóbb megmakkanhat.Nem kevés pénz igen, egy bontott biztos olcsóbb, csak ugye az megint rizikós, hogy 1 hétig, 1 évig, vagy 1 életig fog müködni.
-
Szada85
aktív tag
-
Üdv mindenki!
Légyszi aki biztosan tudja, mondja meg nekem, F Caravan első és hátsó gyári hangszórói 100%-ban egyformák? Valójában a gyári műanyag keret érdekelne, mert feleslegesen nem akarom lebontani a kárpitot.
Köszi a választ előre is!
-
Declare
őstag
válasz
B-L-A-C-K #83500 üzenetére
Nem láttam, h kerdezted
Ceges auto lesz / van. Passat vagy golf. Van egy limit es az alapjan lehet összekonfiguralni egy sajatot. Valszeg a golf lesz a befuto, mert abbol egy tök jol felszereltet össze lehet rakni.
Amugy a kis GTC is ugy nez ki meg lesz javittatva. Mindenki azt mondta, hogy tul jo auto, tul jol karbantartva, ahhoz, hogy roncskent legyen eladva. Az a baj, hogy a csaladban nem kell senkinek most
csak ugy hogy alljon a garazsban az meg baromsag....szoval mivel tök jol javithato (hütöt kell kicserelni, bal lampat, ködlampat, meg par aprosagot, ami a lecsavaroz+uj visszacsavaroz kategoria) szepen megcsinaltatom, aztan valszeg eladom
-
Doggy dog
senior tag
válasz
mohabá 007 #83588 üzenetére
Köszi a segítséget
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Doggy dog #83586 üzenetére
"...Bírja az indítózást. 15mp egyhuzamban..."
Ezek szerint az önindító jó,teszi a dolgát. Minek kocogtatni ha működik? A bizti is jó,mivel teker az önindító.
Meg kellene nézni, hogy az üzemanyagszűrőben nincs e sok víz,és kosz.
Lehet, hogy levegős a rendszer.Házilag két helyen tudsz légteleníteni
Ha ez nem segít,marad a szervíz,ott tudnak kutakodni.(üzemanyagnyomás, befecskendezőszelepek ellenőrzése, stb) -
Doggy dog
senior tag
válasz
mohabá 007 #83585 üzenetére
Akku új,még garanciás.
Bírja az indítózást. 15mp egyhuzamban.
Mostanra az is megfeküdt.
Biztire rákérdezek.
szerk: nemrég kezdte ezt a nehezen indítást.
hibakód ezzel kapcsolatban nincs,opcommal nézve. -
Doggy dog
senior tag
Sziasztok.
Cimborámnak is van egy H Astrája, 1.9DTH.
Merre van az önindító?Cserben hagyta az autó.Megpróbálná megkocogtatni,hogy hazajusson vele.
Esetleg kép...
Köszönöm. -
collie555
csendes tag
üdv
1 kérdésem lenne
c vectra ventilátor gond
hol forog hol nem
egész nap ment másnap reggel nem
ha kivettem a pollenszűrőt és meg forgattam megint megy
mi a megoldás?köszi
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
littlejohnny #83580 üzenetére
Tessék, annyi hogy logót nem tudom adnak e hozzá (elvileg írják hogy igen), de az eredetiről át rakod ha nem lesz benne, és kész.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
littlejohnny #83578 üzenetére
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
littlejohnny #83565 üzenetére
Ebay és társairól lehet rendelni hozzá, minőségben vannak eltérések, de enyémhez találtam 100% megegyezőt, minőségben és kinézetre is ugyan az volt, még az embléma is full olyan, és volt kőkemény ~5 dollár . Átszerelése 5 perc (puskászni tudsz youtube videók alapján).
-
amargo
addikt
-
KrAt
veterán
No, kaptam is időpontot, HF komplett felújítás..
Remélem, az megoldja, és ha lenn van a fej, akkor más csontváz nem hullik ki..
Meglett az időpont, megint arra mentem, ahol múltkor füstölt, most bezzeg semmi.. Arra tippelek, hogy mióta a motort megvettem 1 hónapja, azóta "hanyagolva" érzi magát az Astra, most felhívta magára a figyelmet...
-
Petyyyyy
addikt
válasz
littlejohnny #83565 üzenetére
Van egy ilyenem. Benne az elektronika, Immo és a penge is, csak fel kellene tanítani. Lustaság rulez.
Fogásra azért elég más, sajna érezni a minőség hiányát, de a célnak megfelel. -
littlejohnny
aktív tag
Halihó!
Utángyártott bicskakulcsokkal van valakinek tapasztalata? Sajnos a gyárin kilyukadtak a gombok, így csereérett lesz... Vagy ne cseréljem? Vegyek rá inkább ilyen szilikon "szütyőt"?
Bármiféle tapasztalatot szívesen meghallgatok. -
Sanki
addikt
Ha melegben áll a kocsi, akkor mostanában nehezebben fordul el a gyújtáskapcsoló (éjszaka garázsban áll mostmár, reggelente pöccre fordul).
Ha jól olvastam, akkor érdemes kiszedni az egészet és egy kis grafitos zsírral megküldeni az egészet. Ez még mindig jó módszer? -
kentucky
őstag
Hali! Opel astra g 2000-es évjárat. Nem tudjátok ha nincs elég gáz a klíma kompresszor akkor is elindul? Voltam töltetni háznál és előtte bekapcsoltatta velem a klímát de kompresszor nem kapcsolt rá. Biztosíték ok.
-
Tikakukac
titán
válasz
toth_janika #83556 üzenetére
1-1 izzó kicserélése nem gond szerintem senkinek így beltérben. Másik kérdés, hogy igen, az RGB-s honnan lesz magabiztos minőségben.
A szalag másik tészta, ott meg kell nézni hova meg hogyan tudsz felrakni honnan viszel delejt, ilyesmi. 1 napot rá kell szánni és akkor pöpi.
athomi: Jogfin bácsi elmondta egyszer, hogy miért van ez úgy ahogy.
-
athomi
veterán
válasz
Tikakukac #83551 üzenetére
Lehet azért, mert én is műszakis végzettségű vagyok, de az én fejembe továbbra sem fér bele mi személyes adat van benne. Az előző tulaj bizonyos adatait eleve tudom, hisz nálam vannak papírjai.
Másrészt a szervizelőzmény nem azt tartalmazza hogy az előző tulaj mikor ment el kamatyolni a szeretőjével, hanem a gépjárműre vonatkozó előzményeket, ami meg az én tulajdonom. Szóval nem értem miféle személyes adatokat adnának ki a szervizelőzmények ismertetésével, szerintem humbuk duma csak.
-
Tikakukac
titán
válasz
toth_janika #83553 üzenetére
W5W-ből már van RGB-s, szóval akkor hátra mehet fehér előre meg RGB azt csók
-
toth_janika
őstag
válasz
athomi #83549 üzenetére
Én is gondolkodtam, hogy regisztrálok a myOpel-re, de nem látom értelmét...
Egyébként ebben a ledes kérdésemben tudna valaki segíteni?
-
Ma megint megnéztünk pár autót, de komolyan mondom rosszabb mint két éve mikor az Astrát vettük. Az ideg tudd ilyenkor szét vágni. 😖😞
-
Tikakukac
titán
válasz
athomi #83549 üzenetére
Jogfinek ezt biztosan megértik. Mint műszaki ember pedig csak felhúzom magam ezeken mindig.
vebbful: Mikor raktam be az állófűtést akkor én is takarítottam rendesen. Minden klafa a motortérben, de a váltónál volt szépen feketeség. Most tiszta, de igen, olvastam érdekeseket a szintezésekről ennél a kódnál is.
-
Markizmark
addikt
válasz
Tikakukac #83548 üzenetére
Valamiért a 2008-as transitunk is simán veszi az egyest, de az astra annyira nem. Nagyon kell figyelni az olajszintre is, ha valamivel több van benne, mint amennyi kell akkor már szarabbul veszi.
Az enyém szórja az olajat a kulissza szimeringnél, szóval én gyökér nagy ritkán töltöttem bele 1-1 decit.
Valami sugallatra nyári kerékcserekor kitekertem a szintellenőrző csavart és ömlött belőle az olaj. Kiengedtem a felesleget és azóta könnyebben veszi. -
athomi
veterán
Voltam ma a debreceni Opel Magocsánál a Myopel regisztrációmmal kapcsolatosan, hogy állítsák be a szervizelőzményeimet.
Infópultnál kezdtem, onnan átirányítottak a munkafelvételre, ahonnan az értékesítésre, majd onnan az infópulthoz akartak küldeni.
Jeleztem hogy ott kezdtem, úgyhogy végül az infópult melletti fogalmam sincs milyen pulthoz küldtek. Ott a pultosnak viszont fogalma sem volt róla mi az a Myopel, úgyhogy a munkafelvételre szeretett volna irányítani.
Végül az értékesítésen kötöttem ki, ahol közölték hogy nincs közöm az előzményekhez csak onnantól hogy az én tulajdonomba került a gépjármű. Mondtam hogy az autó már az enyém, a saját tulajdonomhoz viszont van közöm. Végül azt mondták hogy ezek az előző tulaj személyes adatai, amit EU-s törvények miatt nem adhatnak ki. Az Opel így harcol az óratekerés ellen.
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark #83545 üzenetére
Mondjuk megérne egy pár csicskalángost aki ezeket a váltókat is csinálta. A 20 éves L200-as, ami egy pickup mindenféle trükk nélkül is olyan, mint egy másik univerzum. 15-nél is 1-et úgy be lehet tenni neki, meg sem érzi.
-
stickermajom
addikt
válasz
Tothgera30 #83514 üzenetére
Hm, úgy emlékeztem egyesével is lehet. De ezek szerint nem.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
Markizmark #83545 üzenetére
Ezért kapott a feleségem automatát. No shift, no shit. (vagy valami ilyesmi
)
-
Markizmark
addikt
válasz
ArthurShelby #83543 üzenetére
A rüki tolókerekes, ha épp úgy áll meg akkor nem csúsznak össze a fogaskerekek. De mivel tolókerekes, emiatt nincs ami összefékezze a fogaskerekeket, és a tolókerekessége miatt egyenes fogazású, ami miatt sír a rüki. A többi sebesség fogaskereke fix kapcsolatban van (és ferde fogazású ami miatt halk), váltáskor csak azt döntöd el, hogy épp melyik kapcsolódjon a benne forgó tengelyhez.
Azzal is segítesz neki kikerülni a holtpontból, ha felengeded üresben a kuplungot és utána teszed rükibe, de akkor is közben meg kell állnia a nyelesnek egyszer.Én azért teszem be mondjuk rüki előtt gyorsan 3-ba, hogy minden megálljon a váltóban, és akkor biztosan zaj nélkül összecsúsznak.
(#83544) Tikakukac : A kedvencem még a gurulás közben egyesbe pajszerolás. Nem mindig sikerül a szinkronnak annyira begyorsítania a nyelest, hogy csendben bevegye, asszony folyton reccsentve teszi vissza.
Előfordul velem is, hogy körforgalomba behajtva a kettes már sok, az egyeshez pedig még gyorsan gurulok. Olyan kuplung - üres - kuplung fel - gázfröccs - kuplung - egyes. Ezzel segítettem neki felpörögni és simán becsúszik. -
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark #83539 üzenetére
Vagy még egy nyomás a kuplungon és kész. Elég nyers a váltó azért, szerintem kellően érezhető, hogy akar-e az a fogaskerék-pár párosodni vagy sem
De ez mondjuk lehet csomó embernek nem evidens. Az sem, hogy 30-nál nem 5. fokozatban vagyunk. Meg Ilyesmik. Anyámat lenevelni arról, hogy ne úgy vezessen, mint ahogy a céges Rangert kéne, szinte lehetetlen. Pedig ő sosem vezetett dízelt, hogy nyomatékból akarjon autózni, szimplán csak van fokozat, meghalni meg nehezen hal meg a motor Lada után, akkor meg miért ne. Nem szeressem az ilyesmit -
ArthurShelby
addikt
válasz
Markizmark #83539 üzenetére
Lehet, hogy félre értem, és ez másik szituáció, de én azt szoktam, hogy visszateszem ürüsbe, kuplungot föl engedem, majd újra lenyomom, és akkor már engedi azt a sebességet, amit szeretnék.
Egyébként ennek mi a magyarázata? Rosszul van huzalozva a váltó, azon kéne ilyenkor elvileg finomítani?
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Luck Dragon #83534 üzenetére
Általában a női tulajok kevesebbet vezetnek.
Egyébként tényleg bénábbak a nők (általában, mindig van kivétel mindkét irányba).
Számomra beszédes, hogy a jól vezető anyukám mondja mindig, hogy "biztos hogy nő".
Egyébként a kedvencem, a vidékről feljött nő (ott kevésbé van forgalom), aki kikerül a szűk körútra (ahol agresszíven egymást tolják, nem szabad egy kis helyet sem hagyni, mert bejönnek eléd...). Egyik mesélte, hogy teljesen bepánikolt, ideges lett, és azon gondolkozott, hogy kiszáll és ott hagyja a kocsit. -
KrAt
veterán
válasz
Markizmark #83539 üzenetére
Ez a recsegés olyan dolog, hogy a G Astrát egyszer sem reccsentettem meg, pedig az is tudna..
Valahogy a lassúsággal minden megoldódik, kuplung, majd szépen lassan tolom be rükibe, érzéssel, és egy halk klattyanással tudomásul veszi, hogy akkor most vissza
-
Markizmark
addikt
válasz
Tikakukac #83533 üzenetére
Amúgy.
Ha nem veszi a rükit, vagy recsegni szokott, akkor rüki előtt be kell tenni egy másik sebességbe.
Mivel a rükin kívül mindegyik szinkronos, ezért csendben megállítja a nyeles tengelyt, majd utána szépen becsúszik rükibe, kuplungot végig lent tartod.Még forgalmi vizsgán és bukta, ha nagyot reccsen a rüki.
Céges B zafiránk nagyon reccsenős, mindig eljátszom ezt a trükköt, többi kolléga meg szét reccsenti...
-
KrAt
veterán
válasz
ArthurShelby #83515 üzenetére
Hát, Bp-i boltban vettem aranyáron (kínaihoz képest legalább 10x-es áron) 2 LED-et, első beltér-világításnak, hogy ne sz.pjak a kínaival, hogy megdöglik..
Mindkettő 1 év alatt, pár hónap különbséggel megdöglött, szóval.. :/
-
Tikakukac
titán
válasz
Luck Dragon #83534 üzenetére
Nem én találtam ki, hogy valamiért női tulajjal kell árulni autókat, mert az valami értéket képvisel
Centivel nem, sőt.
-
-
Sanki
addikt
válasz
Luck Dragon #83534 üzenetére
Azért, mert még új és nincs bekopva a fogaskerék..
-
-
Tikakukac
titán
Piros D Corsa megkímélt, kevés km-el, női tulajtól eladó!
Remélem a szomszéd csaj kocsiját is így adják majd el. 5 perc alatt beparkolt egy 7m-es helyre, élőben nézhettem végig az emeletről. Közben a váltóból szerintem elfogyott 4-5 fog a fogaskerekekről. Nem értem, hogy miért püföli valaki a váltót ha rükibe akarja rakni. Ha érzed, hogy nem megy, üres, kuplung fel, kuplung be és szépen beveszi. Basszus, hideg kiráz a reccsenésektől.
-
Szada85
aktív tag
válasz
gxcman #83504 üzenetére
Az is elég beszédes tud lenni, hogy a 2 literes turbós autók közül a második legolcsóbb autót nézted ki, a következö darabok 4-500 Ezer Ft-tal drágábban vannak, illetve innen felfele.
Ez nagy eséllyel nem ok nélkül van így, ergo nagyon alaposan érdemes átnezetni a konkret autót, mert az én véleményem is az, hogy valószínü fog kelleni költeni rá, ezért kerül ennyibe.A jól felszerelt relatív, sima egyszerü rádió van benne, 1 zónás a klíma, de persze nem annyira rossz. A vezetöülés ülölapja kívül szét van repedve, ezzel biztosan kell foglalkozni.
Apróság, hogy a felnis képen a felni eléggé meg van gyötörve, padkázás nyomok, szépen lefestve ezüsstel.
A használati módra elég jó utalás, hogy -szintén a felnis képen- Yokohama Parada gumik vannak rajta, ami ugye nem egy templombajárós keverék, szóval ez az autó szerintem hajtva volt rendesen.
A Z20LE* motorok pedig híresen kényesek a használatra, gondos tulajra, ha ütik-vágják, akkor lehet baj a turbóval, szelepszárszimmeringgel, hasonlók, amik mind-mind komoly összegek tudnak lenni.
Tehát, ha ilyesmi motoros autót tervezel, akkor mindenképp legyen elrakva egy kisebb összeg, mert elöfordulhat, hogy beköszönnek ilyen kiadások.
-
toth_janika
őstag
válasz
Luck Dragon #83530 üzenetére
Holnap mindenképpen megnézem!
-
válasz
toth_janika #83529 üzenetére
Akkor hajrá.
Torony csapágy pedig tessék megnézni, mert nem játék. -
toth_janika
őstag
válasz
Luck Dragon #83528 üzenetére
Köszönöm
A tükör rendben van. A kesztyűtartó az rögtön kinyílik, nulla az ellenállása. Azt majd jól megnézetem, mert 2 hét múlva megy a kórházba. A kuplung sajnos cserés, és a hátsó fékbetéteket is cserélni kell. Ezt mindenképpen megcsináltatom a lehető leghamarabb. A tető kábelezését is megcsináltatom még a hónapban. Nincs még baja, de nem is akarom, hogy legyen.
A CIM modul hibára semmi nem utal. Minden, ami fel van sorolva, rendben működik. Bár az én kocsimban nincs kulcs nélküli indítás és elektromos kormányzár.
Ezek mellett, vagy ezekkel párhuzamosan akarom a fényeket is megcsinálni benne -
válasz
toth_janika #83527 üzenetére
Tessék még ezeket ellenőrizni:
1, visszapillantó tükör, ha kicsit is mozog akkor lassan elfogja hagyni az autót. Ezt vissza kell ragasztani.2, kesztyűtartó ajtaja ellenállás nélkül le nyílik akkor a gáz rugó elöregedett, azt kell cserélni és szépen lassan és elegánsan nyílik majd.
3, H Astra egyik még nagy sarkalatos pontja a CIM modul.
CIM modul = kormányoszlop modul:
A CIM működésének általános leírása:A CIM (Column Integration Module) a kormányoszlopon elhelyezett modul, amely többek között a gyújtászárat és a villogó- és ablaktörlő-kapcsolót tartalmazza. A következő (részben extra) alrendszereket egyesíti:
Indításgátló, kormánykerék-távirányító, transzponder-antenna, gyújtászár, irányjelző kar, fényszóró/tompított fényszóró kar, Sebességszabályozó kar, információs kijelző kapcsolók, ablaktörlő kar, rádióvevő a kulcs-távvezérléshez, kormányszög-érzékelő, kürtkapcsoló, PEPS (kulcs nélküli hozzájutási és indítórendszer) indítógomb és ESCL (elektromos kormányzár). A CIM a kormányoszlop huzalozás költségeiknek és súlyának csökkentése érdekében került kifejlesztésre.
Ha ezekből nem működik vagy nem rendeltetésszerűen akkor az a lúdas.
-
toth_janika
őstag
válasz
Luck Dragon #83526 üzenetére
Köszönöm a tanácsot! Holnap megnézem!
-
válasz
toth_janika #83525 üzenetére
Torony csapágy rozsdásodása nem látható helyen van, ezt könnyen ellenőrizhető.
Tessék felnyitni a motorháztetőt és a műanyag kupakot kell csak levenni. Ha tiszta rozsda akkor tessék minél hamarabb megcsinálni, ugyanis az egész felszakadhat és " beköszön" a motorháztetőbe. -
toth_janika
őstag
válasz
Luck Dragon #83524 üzenetére
Hm... Őszintén gőzöm sincs... Mielőtt megvettük egy szerelő nézte át, és aknán is állt. Mondta, hogy a középső dob kezd rozsdásodni, és a flexibilis csővel is lesznek idővel gondok, de nem mondott más rozsdásodási nyomot. A kocsinak mi a 4. tulaja vagyunk, mindenhol 2. 3. autónak használták és végig garázsban tartották...
-
válasz
toth_janika #83523 üzenetére
Csak kíváncsiságból, mint minden H Astra, az első torony csapágy alsó kérek évnél nem rozsdásodik? (Csak akkor látni ha fel van emelve a kocsi.
Másik hogy a torony csapágy nem rozsdás?
-
toth_janika
őstag
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni nekem. Imádom az én kincsemet, de szeretném egy kicsit "felpimpelni", mert vannak hiányossági. Az egyik ilyen, hogy a csomagtér és a belső világítás kritikán aluli. Szeretném ezt ledekkel kicserélni. A csomagtartóba fehéret, a két lábtérbe (előlre, bal és jobb oldal) rgb-t tervezek. Tudna valaki segíteni ennek kivitelezésében? Természetesen megállapodnánk a díjazásról. -
ArthurShelby
addikt
válasz
Luck Dragon #83520 üzenetére
Opsz, elnéztem. Azt hittem az, de nem, csak szimplán sportos.
-
Tikakukac
titán
válasz
ArthurShelby #83518 üzenetére
Egyes országokban lehet működne ez a felállás, itthon biztosan nem.
Plusz attól, mert hatszoros áron veszed a ledet ami rossz még nem lesz pilácsod
Meg ugye kívül elég rizikós is.
-
válasz
ArthurShelby #83518 üzenetére
Milyen GTC-t?
-
válasz
ArthurShelby #83518 üzenetére
Attól hogy az autó mutatja, nem jogosít a garanciális ügyintézésre. Mivel a dealer csak azt garantálja hogy működik az eszköz, nem az adott típushoz árulja, mivel aftermarket.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Tothgera30 #83516 üzenetére
Csak én úgy vagyok vele, ha ilyen drágán veszem, akkor vissza is veszik, van rá garancia, ott tudok reklamálni. Ha az autó mutatja, hogy nem jó, az elég jó indok.
Egyébként mindenki lehúzza azt a jó kis GTC-t. Tényleg nagyon oda kell figyelni, mindent le kell ellenőrizni, de lehet jó vétel is. Nem vagyunk túl optimisták (bár sajnos a magyar autópiacból kiindulva valószínűleg van oka).
-
válasz
gxcman #83504 üzenetére
Azért az fura hogy ilyen olcsón adják.
Tényleg jól felszerelt, de komolyabb átvizsgálásra azért elvinném , mert a motorral kapcsolatban nem két forint az alkatrésze. Főleg ha a "Letti" van benne.
Bár fúra az is hogy nem fekete a műszer fal egység, de lehet így kérték.
Egy alváz szám el kérést már most kérnek ellenőrzés véget, ha nem adják oda akkor már baj van, akkor érdemes akkor ott hagyni. -
válasz
ArthurShelby #83515 üzenetére
Ebbe nem mennék bele nagyon, mert sokszor a chip ugyan az, csak a forrasztás minősége más, van ahol pedig többszörös áron adják ugyan azt.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Tothgera30 #83514 üzenetére
Láttam már 2-3ezer Ft-os ledeket, azok csak jók.
Egyébként hiába lehetne kiírni op-commal, mivel túl kicsi ellenállású, kb állandóan világítana, meghülyítené a kp-i rendszert szerintem.
-
válasz
ArthurShelby #83490 üzenetére
Akadni akad minőségi, de ettől függetlenül eddig mindegyikre jelzett hibát. Másrészt nem vagyok annak híve hogy forraszunk ellenállást a ledre, mivel a keletkezett hőt ugyan úgy el kell fűteni, esetleg csak erősebb fényáram lehet az előnye (ami nem mindig jön össze).
#83491 stickermajom: Elvileg Op-Com-al ki lehetne írni, de akkor semmilyen hibát nem jelezne. Másrészt ilyen eszközt még kórincsálnom kellene valakitől, hogy kipróbáljam. A rendszámnál pedig két darab T10-es izzó adja a megvilágítás, amik egyenként 5W-ot égetnek el, ha ezt kell elfűteni ellenálláson, az szinte semmi. Gondolj bele, elől T20-as izzókat led-re cserélik, és bekötnek egy-egy 20W-os ellenállást.
-
Feenyx
aktív tag
válasz
gxcman #83504 üzenetére
Hello!
Gyanúsan alacsony az ár. A másik pedig hogy könnyen pénztemetővé tud válni ez az autó. Lehet locsolni a pénzt a motorra és a váltóra ha valami komolyabb baja van. És ebben még ott a Xenon és lehet hogy IDS+ -os futóműje van. És ezek csak a főbb dolgok voltak.
Nem mondom azt hogy nem érdemes ilyen autót venni, biztos nagyon szuper ezzel a felszereltséggel és motorral
Csak készüljön fel az ember arra ha esetleg beüt valami akkor szívfájdalom nélkül ki tud adni rá nagy összegeket
-
Tikakukac
titán
válasz
ArthurShelby #83510 üzenetére
Pontosan. Meg még utána. Nem tudom mennyi drága kacat van már egy ilyen fiatal dízelben, de jól nézzétek meg, mert tud pörögni a számla rendesen.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Tikakukac #83508 üzenetére
Hát igen, valószínűleg elhanyagolták, szóval költeni szerintem biztos kell majd a kocsira. Viszont mellette szól, hogy jól felszerelt, xenonos kocsi pl.
Itt jön a kérdés, hogy mennyire van elhanyagolva, mennyit kell rá költeni, mennyit kell foglalkozni vele. Ez meg egy átnézés során derül csak ki. -
Tikakukac
titán
válasz
ArthurShelby #83506 üzenetére
Nekem is hirtelen ilyen kicsit gazdaságosabb boyracer kocsinak tűnik. Épp ezért nem venném meg.
-
gxcman
tag
Sziasztok!
Vásárlás előtti tanácsot szeretnék kérni ASTRA H Cosmo lenne az a kiszemelt autó.
Gondolom elég ritka típus.
Ára talán átlag alatti, ajánlott ez típus, és mit érdemes alaposan átnézni ami anyagilag később esetleg fájhat, ha költeni kell rá ( ilyenekre gondolok mint típushiba ) a kopó alkatrészek azok cseréje az nem gond.Képek alapján egyben van a kocsi vagy inkább kerüljem el?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
ArthurShelby #83502 üzenetére
Sorry telóról írok...
Nem, ez Gombosék.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest