Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ASUS notebook topic
- A NEX üzletágat is leválasztaná az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz
Markizmark #110997 üzenetére
Itthon 15+ év az autók átlagéletkora. Ez van.
-
dethroner
veterán
válasz
Markizmark #110991 üzenetére
Mi számít öregebbnek?
Látod a kolléga kocsija 2012-es és bár csúnyán néztek rá, de intézik neki -
Dorian
félisten
Tegnap végül ezt a Kraft-ot vettem, most már kíváncsi vagyok, de lehet túléli a 21 éves autót
-
molnarpeter
nagyúr
Ha kinézek az ablakon, látok 4-et ami ezt cáfolná. Amik tönkrementek idő előtt, azoknál mindig volt más hiba, pl túltöltő generátor vagy egy venti ami túlmerítette, stb.
Amúgy Unixnál A.Z. akkukat 2 év garin belül kb arra is kicserélik, ha le van merülvevagy kauffernél van Era 3 év garanciával. Meg ott az Optima, drágán hosszú élettartammal. Van több autó és gépek itthon, nekünk az EP éri meg így is - meg persze néhány okos- és csepptöltő
többet ér egy EP és Lidl 6000-es töltő, mint egy drágább akku töltő nélkül.
-
Markizmark
addikt
válasz
ArthurShelby #110990 üzenetére
Azt, hogy később érdemes visszanézni.
Az öregebb vasakat hívják első körben, mert az idő múlásával egyre instabilabb a ammónium-nitrát amivel töltötték (amitől ugye felrobbant Beirut), ezért azok a veszélyesebbek. -
ArthurShelby
addikt
válasz
Markizmark #110950 üzenetére
Ez most mit akar jelenteni? Nem lesz visszahívás, vagy csak hátrébb vagyok sorolva?
Dear Customer, We confirm that your vehicle is equipped with Takata airbags, but it is not included in any measure already launched. We will provide further information as soon as it is time to proceed with the recall process for your vehicle.
-
ncc1701
veterán
válasz
Markizmark #110987 üzenetére
Nálam gagyi banner van, viszont a gyári 72Ah helyett 100Ah-ás.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Markizmark #110986 üzenetére
A gyári gyerekülés nem olyan mint a becsületes politikus?
-
nrg.960
tag
válasz
Markizmark #110950 üzenetére
2012-es Astra H Classic III is érintett nekem, mind a 2 oldalt írja, voltam bent az Opelba, nem nagyon tetszett a munkafelvevőnek, hogy tudnak a népek róla (gondolom az ingyen munka miatt), de megrendelték nekem is hozzá az alkatrészt és majd csere.
-
dethroner
veterán
H Astra-m jövő januárban műszakira megy és addig új kipufogó rendszert kell hogy kapjon, sajnos a gyári már az enyészeté lett. Ki mire esküszik, mi vált be hosszabb távon, mi bírja legjobban a rozsdával szembeni harcot?
-
Zola007
veterán
válasz
Markizmark #110950 üzenetére
Nekem érintett
"Elvégzendő visszahívások
Elvégzendő biztonsági visszahívások
KBM - Kormány- és utasoldali légzsák (Takata)"Mi az ügymenet?
Márkaszervizt felhívom alvázszámmal, megrendelik majd ha megjött adnak időpontot és megvárható a csere? -
gban
veterán
válasz
molnarpeter #110979 üzenetére
Nem a garanciális problémákkal van gond hanem hogy van bennük egy beépített naptár és a gar lejárta után 1 nappal / héttel mennek tönkre
-
ncc1701
veterán
válasz
Greentea #110976 üzenetére
Tudom, de azok (tudtommal) sima hagyományos automaták. Plusz mikor az ember úgy vesz autót szalonból, h horoggal, akkor a váltó hűtést jobb esetben jobban megoldják. Az Insignia váltója nem tudom, mit szólna hozzá. Mondjuk az is igaz, h nem cementtel telipakolt utánfutót akarok húzni.
-
-
gban
veterán
Vagy körbenéznék a Kauffernél, pl. ez erősen jobb választás mint az említett 'kisboltos':
Igaz, nem tudom merre vagy és mennyire opció egy pesti bolt / szállítás.Illetve a Kraft is lehet hogy jó, nem olvastam el rendesen:
Az Kraftmann akkumulátormárka egy jó alternatíva, hogy felsőkategóriás minőségű akkumulátort vásároljunk megfizethető áron. A Kraftmann akkumulátorok a csehországi Johnson Controls gyárában készülnek és a Varta Blue és Silver Dynamic prémium akkumulátorok belső szerkezetével kerülnek gyártásra. -
gban
veterán
válasz
Dorian #110971 üzenetére
Neten találni ezer véleményt mindenről, viszont mint írtam, csak arról hogy Varta, nem lehet megmondani hogy azt pl. hol gyártották.
Ami tapasztalatom volt, leírtam, de ne várd hogy itt egy-egy tapasztalatnál többje legyen az embereknek, nem életszerű hogy mindenki használt már 10-10 vartát, kraftot meg bosch-t is már életében hogy legyen részletes infója megbízhatóságról.
Szóval ess neki a netnek és nézz véleményeket - az viszont erős buktató hogy a vásárláskor adott vélemény nem 1-2-5-8 éves tapasztalaton alapszik, így 'okosan' olvasd ezeket.update: No meg is van az első eredmény. 5 másodperc volt.
Google (a barátod), kraft akku beír, rögtön az első találat:Maradnék a Vartánál vagy a Bosch-nál....
-
Dorian
félisten
Közben voltam rgy kisebb boltban ő Kraft márkát árul. 55Ah 480A 28ezer. Erről mi a vélemény?
"Nézz megbízhatóságot"
Pont ez lenne a fő kérdésem -
ncc1701
veterán
Srácok, automata váltós autóra ha jól sejtem, nem praktikus horgot rakatni?
-
gban
veterán
válasz
Dorian #110965 üzenetére
Nézz megbízhatóságot, utolsót meg felejtsd el.
Vartám van nekem is, azokból állítólag az itthon gyártottak rövidebb életűek jóval.
Az meg hogy 55 vagy 60 Ah az szerintem nem lényeg, pláne G-nél. Indítóáram dettó.
De ez az én véleményem. Legfontosabb hogy a márka jó legyen. Ami csalóka mert pl. a Banner nálam is és másnál is meglepően kevés ideig húzta. -
-
Dorian
félisten
Sziasztok,
21éves G Astrába kelene új akku.
Az előző 60 Ah 540 A EN Mororcraft 11 évig bírta.
Viszont ma meg kell vennem az újat az itt kapható választékból.
Bosch 55Ah 460Aa EN jó bele? 33ezerbe kerül.
55Ah-t sejtem h igen, de a 460A minel számít?
Vagy van Varta 56Ah 480 A EN 35-ért
Vagy Elecric Power 55 Ah 460 A 27ezerért -
válasz
Honda567 #110941 üzenetére
Ilyen van a b veci-n is, de én megvettem a középdobot is hozzá, úgy passzolt. Mondjuk a végét le kellett vágni és megtoldani mert az én szememnek picit bent volt
És ne ott vedd szerintem. Menj fel a paragi oldalára és nézd meg hol mennyiér árulják:Pl.: mindjárt láttam olcsóbban:
-
mephi666
nagyúr
válasz
Micsurin #110962 üzenetére
mi F-ben előre hordozóban raktuk az első időszakban, amit menetiránynak háttal lehetett bekötni
légzsákot sem kellett kapcsolgatnunk, mert abban még nem volt... már 8 éves és nem tudom eldönteni, hogy pl céges kocsival (ami a 2 személyesre alakított 207-es haszongépjármű) vigyem-e ülésmagasítóval? 130cm fölött van magasságban, elvileg lehetne, de akkor is furcsa... másoknál meg látom, hogy simán beültetik előre a kisebbeket minden nélkül... (aztán ha baj van, mi fogja meg a gyereket?)
-
gban
veterán
válasz
Markizmark #110950 üzenetére
Megnéztem a J Astrát (legelső széria, 2009-es gyártás), azt írták, nekem is Takata van de még nem kerültem sorra nézzek vissza később
-
Sziasztok,
H astra 2007-ben, kombi, előre lehet gyerekülést tenni? Kikapcsolható valahogy a légzsák ilyenkor?
Illetve hátulra hány gyerekülést lehetne betenni? -
Jofi81
őstag
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni alkatrészkeresésben? Insignia B kombihoz lenne szükségem erre a műanyag valamire:
A cikkszáma 313351016. A gond csak az, hogy ez alapján más alkatrészt hoz a kereső, nem azt, ami nekem kellene, név alapján meg nem tudok keresni, mert nem tudom minek hívják. Van bárkinek bármilyen ötlete, hogy tudnék ilyet találni?
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Tudtok róla, hogy az opel elég sok autót visszahív a Takata légzsák botrány miatt? Érdemes ellenőrizni az alvázszámot az oldalukon, kb az összes H astra érintett pl. Az én 2009-esem kormány oldali légzsákja is cserés, már megrendelte a márka szerviz, hívnak ha mehetek.
Haveromnak az anyós oldali is cserés ...
[link] -
Greentea
senior tag
válasz
Tothgera30 #110945 üzenetére
Benne van, hogy elrepedt sajnos, de meg kell nézni. A repedés anno nálam elég látványos volt, de azon kívűl még cserélnem kellett azt az L alakú könyök csonkot is. Árban nem voltak drágák.
-
dethroner
veterán
Nekem most lett végre csepegésmentes az ablakmosó. Repedtek voltak a kis L alakú csatlakozók, a szivattyú alján/oldalán is szivárgott. És míg ezeket egyenként végigzongoráztuk, elég sok idő volt. Az Unixban vett új szivattyú fordított bekötésű volt, ha elől akartam mosni, hátra spriccelt és fordítva. Bárdinál 2500 körül akarták adni a kis csatlakozók darabját, rendeltem hát a Temu-ról párszázért. Igen ám, de az új szivattyúra nem jó, nagyon picit nagy rá, szivárog alatta, így inkább a szivattyúra ment a vízcső direktbe. Eszméletlen sok pöcsölés volt, de most már jó
Jövő héten jön a következő menet, a szellőző zsalu és a külső tükrök lesznek soron.
-
Honda567
tag
válasz
Tothgera30 #110945 üzenetére
Az ablakmosó szivattyút nézd meg a tartály alján van én rengeteget szívtam vele.
Új könyök csatlakozóval jó lett, előtte nekem Fbs-el volt az előző tulaj azzal ragasztotta be. -
mephi666
nagyúr
válasz
Tothgera30 #110945 üzenetére
...ezt 2emberes meló megnézni: egyik spriccelteti az ablakot, másik alulról nézi hol szökik a lé
nekünk mákunk volt és csak a tartályra csatlakozó cső volt repedve, aminek a cseréje gyors, filléres munka volt... tartálycsere meg érvágás lett volna
-
Idióta voltam. Pár napja -5 fokban, reggel 5-kor a szélvédőmosót ráeresztettem az ablakra. Törölni törölt, viszont nem mosott, így a kart hátra tolva a hátsó szélvédőnél is lespricniztem az üveget, amit tökéletesen le is mosott. Viszont elől továbbra sem jött folyadék. Hazaértem cca. 3km-re, akkor vettem észre hogy már elől is mos, viszont csöpög a szélvédőmosó a bal első kerék előtt. Mivel a téli folyadékot lassacskán hígítottam, ezért vegyük úgy hogy nyári volt benne, max. szintre töltve. A csomagtartóban lévő desztillált víz nem fagyott be. Mennyi esély van hogy tartályt is kell cserélni? Hol a rendszer leggyengébb pontja, amit szétnyomhatott? Cserélt már valaki G CL2-n ilyet, mekkora macera?
-
Honda567
tag
válasz
tlala #110942 üzenetére
Én nem tudok rá szervizet sajnos én is elvinném.
Akitől vettem az ülés aljára a sínt az ki cserélte a hát támlába a deréktámasz pálcákat is az javult is jobb lett, a sínen is volt kopás azt se ártott cserélnem.
Hát támla hátoldalán lehet a szövetet le bontani majd neki álok ha jobb idő lesz rá nézek hátha jutok valamire. -
Honda567
tag
[link]
Ilyet akarok H astrara előtte lévő kipufogó csővel passzol szerintetek?
Műszaki vizsga most jár le előtte felrakom, azt írják adnak vele mübizonylatot vizsgán gondolom be írják a forgalmiba. -
mephi666
nagyúr
válasz
hdanesz #110937 üzenetére
ja, az egy dolog hogy zafira után olyan mintha a földre ülnék, de f astra-nál se volt soha ilyen bajom
177cm/70kg vagyok, nyáron leszek 42 és úgy mászik ki abból a peugeot-ból mint egy 70éves
ha valakinek veseköve van kialakulóban, annak tudom ajánlani: kecskemét-solt oda-vissza 2 soron, utána 4-5 üveg sör és nevetve megválik tőle bárki
ui: amúgy alapjáraton szeretem úgy beállítani az ülést, ahogy az alsó képen van... peugeot-ban is emeltem rajta, hogy többet lássak a kocsi elejéből, de sokat nem segített
-
hdanesz
őstag
válasz
mephi666 #110936 üzenetére
Azért ott eleve alacsonyabban ülsz, nem feltétlen maga az ülés rosszabb.
Faternak van 206-os...abban sem leányálom üldögélni, bár én tényleg inkább az alacsony üléspozíció miatt érzem kényelmetlennek. Plusz az övében nincs deréktámasz, szerintem az még durvábbá teszi...mint ha lenne. Ha magasabb az üléspozíció, nincs annyira nyújtva a lábad...egyenesebben ülsz ami gondolom a derekadnak is jobb. Voltam 120 kg...most 95 vagyok ha egy kocsiban fájt a derekam...az fájt mindkét esetben...
A súlynak ebben az esetben nem tudom van-e köze a derékfájáshoz. A térdfájáshoz van...azt tapasztalatból tudom...
Anno a fapados G Astrámban nem volt bajom 3-400km után sem, ott viszont kb. széken ülsz...magasság szempontból. Gyorsan rajzoltam paintben egy szemléltető jellegű képet.
Fent a Pug...lent az Astra.
Persze sokat számít az ülés tömése, ki használta korábban...mennyire van kiülve stb.
-
mephi666
nagyúr
válasz
Honda567 #110932 üzenetére
...elmúlt 2 hétben elkezdtem sokkal magasabb szinten értékelni a mi b zafink ülését
15+ éves peugeot 207-el jártam oda-vissza az 52-est és 1 óra vezetés után meghalok, fáj a hátam, alig bírok kitápászkodni... pedig nem 120kg vagyok
zafival meg 700km 2 megszakítással olaszországig és semmi bajom...
-
kocolaci
csendes tag
válasz
Micsurin #110934 üzenetére
A két tükör kell hozzá, egy vezetőoldali ablakemelő kapcsoló behajtható tükör gombbal és a legtöbb esetben a két szál már át van húzva az utasoldali ajtóig (figyelem: nem az ajtóba, csak az A oszlopon lévő csatlakozóba). Sajnos aki gyártott hozzá külön vezérlő modult, már felhagyott ezzel az áldásos tevékenységével. A modul egyébként azt tudta, hogy bármikor lehetett működtetni a ki-be hajtást, illetve zárásra vagy reteszelésre magától behajtotta, nyitásra kinyitotta a tükröket.
-
kocolaci
csendes tag
Sziasztok!
dethroner: a külső tükör behajtás teljesen "buta": gyárilag csak a belső gombbal működtethető, kihúzott gyújtáskulcs és nyitott ajtó esetén nem működik, nincs kapcsolatban a REC modullal. Az egész külső tükröt cserélni kell.
peet137: nem kell nullázni, csak aktiválni kell néhány vezérlőben
Honda567: igen, jó bele -
Honda567
tag
Sziasztok
B Zafira vezető ülése jó a Ferdehátú H astraba?
-
peet137
tag
Sziasztok,
tudja valaki, hogy a gyári vonóhorog elektronikát kell-e nullázni, ha másik Astra H-ról jönne? Vagy csak OPCOM aktiválás és ennyi?
-
dethroner
veterán
Hali!
Ha szeretném a H Astra külső tükröket elektromosan behajtogatni, akkor teljesen új tükrökre van szükség, vagy lehetséges a jelenlegit felokosítani?
-
Úgy tűnik sikeres volt a váltó műtététem, pár szösszenet a folyamatról.
Előszőr is a váltókar "gömbjét" tuningoltam meg (picit már kottyos volt ezért ráolvasztottam egy pet palackot a gömbre, kapott szilikonzsírt is rendesen), aztán felújítottam a rudazatot:
Szétkaptam a váltót, és megtaláltam a hibát (egy nyomólap (alátét) elszabadult), azt nem tudtam beszerezni ezért a régit kiegyengettem. A váltót kívül / belül elmostam az esetleges fémreszelékek miatt.
Egyik tömítést nem tudtam hozzá szerezni így maradt az 1 mm-s klingerit vágás:Kapott új kuplungot is persze:
Most vajpuhán / tökéletesen teszi a dolgát a váltó
Egy dolog még zavar picit, mégpedig, h eléggé fent fog a kuplung. Most vagy én szoktam el tőle (dízelekkel közlekedtem) vagy légteleníteni kellene még egyszer
Erre még rá fogok nézni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #110924 üzenetére
Balos hátsó szinte 99%-ban kábelszakadás. Gyakran nem is egy szál szakad, ~5-7k egy teljes csere köteg csatlakozóval. A legegyszerűbb Tar Szabitól venni egyet és bekötni ~10p alatt.
Mi toldottunk, nem lett igazán tartós -> merevebb lett és hosszabb, ~3 hónappal később megint megtört.
-
itouchfan
senior tag
Sziasztok,
2010-es H Astra-m bal hátsó ajtaja nem nyílik ki, ahogy hallom, a távirányító nyomására nem is kattan a zár benne. Elvoltam vele az elmúlt időszakban, de nemsokára lejár a műszaki és szeretném megcsináltatni. Van esetleg tipp vagy tapasztalat, hogy mi lehet a probléma, illetve tudtok ajánlani olyan szervizt, ahol viszonylag rövid időn belül, normális áron megcsinálják? Bp és környéke (Buda elsősorban) lenne ideális. Köszi előre is! -
dethroner
veterán
válasz
Honda567 #110915 üzenetére
Majd ha valaki éjjel utánad megy és lekever egy nagy büdös sallert, akkor biztos lehetsz benne hogy jó erős a fénye
Ha már a jószerencse végre befújta kis hazánkba is a legális ledesítés lehetőségét, akkor miért nem azt rakod be amit a kolléga javasolt ( [link] )? Nem basztat a rendőr, a vizsgabiztos, ha jól be van állítva akkor édesanyád se csuklik álmában, békesség van. Igaz, nem egy zacskó szotyi az ára mint amit linkeltél, de pár éve még álom volt egy legális led, simán kicsengettem volna érte ezt a pénzt, mert látni jó! -
JanR
addikt
válasz
MikeWazowski #110913 üzenetére
A hátsó sornál a lábnál lent, a könyöklő mögött nincs további 2 USB portod? Nekem ugyan Innovation felszereltségű volt, de volt 2 usb-c portom ott.
-
MikeWazowski
veterán
Üdv!
Van egy K Astrám, Sports Tourer. Ugye csak egy USB-A bemenet van a könyöktámaszban. Tudtok ajánlani olyan elosztót, hogy két USB-C bemenet legyen benne? Két telefont szeretnék egyidejűleg tölteni vele. Köszönöm! -
ncc1701
veterán
Na, megérte a termosztát csere. Valós 140km/h, nyíregyháza oda-vissza, 5.95L-es fogyi. Egy 160 pacis dízeltől nem rossz.
-
válasz
hdanesz #110908 üzenetére
Én is arra jutottam, h a szívósort le kell venni és ott kezdeni a feltárást.
Az EGR hibakódot ide se másoltam az előbb, de az se 100-as (meg még két releváns dolog):P0115 - Motor hűtőfolyadék hőmérséklet áramkör magas bemenet
(07) - Jelen van
P0195 - Motorolaj hőmérsékletérzékelő áramkör magas bemenet
(07) - Jelen van
P0409 - Kipufogógáz visszavezetés (EGR), szelep visszacsatoló feszültség alacsony
(03) - Nincs jelen#110909gban: úgy tudom, h nem előszőr járt szerelőnél a gép. futóművét megcsinálták (persze nem "állítósra" csak simára), turbót cseréltek rajta (vagy felújították) - de a konkrétumokat nem tudom. a gazdája is nagyon vacillál a bontóba toláson egyébként
Amúgy nagyon fasza székek vannak benne, azt áttenném a B vecimbe
-
gban
veterán
válasz
body007 #110907 üzenetére
hátha van ötlet merre induljunk el
Elindulsz, bármerre, ennek már mindegy, és ha látsz egy bontót, begurulsz vele
Viccet félretéve, opc signum az nem jön szembe túlsűrűn, de ha ezek élő hibakódok, vagyis nem javítás után bennehagyottak, akkor többe kerül bőven a javítás így tippre mint az autó értéke.
Szóval én arra indulnék el hogy első lépésként tisztázzuk, akarja-e hogy megjavuljon és megvan-e rá a keret. -
hdanesz
őstag
válasz
body007 #110907 üzenetére
Én ennyit találtam:
P1110: Szívóoldalon van az örvénylapát rendszer, telement valószínűleg lerakódással és megszorult, vákuum vezérli, le kell bontani és kipucolni alaposan mindent, ilyenkor már érdemes EGR-t és MAP szenzort is belevenni.
P1902: Élő adatokkal átnézni a szenzorokat, illetve EGR tisztítást javasoltak szintén.
-
Nálam van haver opc signum-ja (Z30DT) - picit lóg szegénynek a bele. kb. 30 hibakódot olvastam ki belőle - ide teszek párat hátha van ötlet merre induljunk el:
P0382 - Izzítórelé diagnosztika kis feszültség (2. hengersor)
(05) - Jelen van
P1110 - Örvénylés terelőlap beszorult nyitva (1. hengersor)
(62) - Jelen van
P1112 - Örvénylés terelőlap beszorult nyitva (2. hengersor)
(62) - Jelen van
P1902 - Kipufogógáz 2. hőmérséklet érzékelő nagy feszültség
(07) - Jelen van
P0235 - Turbófeltöltő szabályozó modul hibás működés
(50) - Jelen vanA gép vészüzemmódban hajlandó csak menni (max. 2500-ös fordulat)
-
gban
veterán
Apám G Astrájában a rádió (mezei kazettás gyári) parkolás közben random bekapcsol.
Mi az oka? Bekapcs gomb elfáradt? -
Honda567
tag
Sziasztok
H astra Hátsó kipufogódob-ból sportdobot milyen márkát érdemes venni?
Csak gyáriakat találok googleba.
A hátsó sportdob a gyári csövekkel passzol rá lehet rakni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkoholista nevelde
- Okos Otthon / Smart Home
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Fűnyíró topik
- Star Trek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Ventillátorok és tápkábel modding kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest