Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Melyik tápegységet vegyem?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz
Markizmark #110576 üzenetére
Ezt a ficsört nem írja még a kezelési sem, de kipróbáltam és tényleg tudja. Beszarás, mik voltak már 20 évvel ezelőtt is
-
tlala
addikt
2018-as Opel Mokkámban cseréltem mostanában H7-es izzót.
Kipróbáltam többféle erősebbnek mondott hagyományos halogén izzót és ledes fényforrást is.
Ami a gondom, hogy iszonyú kínlódás a rúgós rögzítés. Mindegyik izzót borzasztó gyengén tartja mindkét lámpában, ahányszor beteszem, annyiféle szögben világít.
Borzalmas.
Nem létezik erre valami utólagos megoldás?
Pl. erősebb rugó, vagy hasonló?
Vagy talán a fészek kialakítása nem tökéletes? -
gban
veterán
válasz
Faterkam #110594 üzenetére
Csak a Bosch - próbáltam én minden opelemben mindenfélét, '90 óta, a legegyszerűbb gyári vagy az annak megfelelő Bosch vált be mindegyikben a legjobban.
A16XER-ben is volt sokféle, mert a szerelő (családtag) szerint azok nagyon tutik - most ismét Bosch-t vettem.
Közben nekem is volt trafósor csere, vannak olyan vélemények hogy a gyertyák okozzák, ami simán lehet, mert ugye nem Bosch volt benne.Ezt vettem, de várd meg más mit mond.
-
Faterkam
addikt
válasz
Markizmark #110593 üzenetére
2012-es ez már Classic III. néven ment, decemberig lehetett forgalomba helyezni az EU-ban.
-
Faterkam
addikt
Sziasztok!
Nem akarok vallásháborút gerjeszteni, de egy utolsó szériás H astrába milyen gyári gyertya kell. Ha jól láttam Champion márkájó van benne. De erre rákeresve, és a motorkódot megadva: A16XER több típusú Championt dobott fel, szikraköz, elektróda távolság stb.A hiba, amiért cserélném:
Karácsony másnapján 3 hengerezett a mootor, pont indultunk volna vidékre több napra. Sikerül találni egy szakit aki kijött aznap. OBD kiírta, hogy a 3. henger nem megy. Gyertyák csere ide-oda ua. Gyujtótrafó kampec, élt 12 évet! Rendelt december 27-én újonnan egy Hella gyujtótrafót és 4db.NGK gyújtógyertyát. Most hétvégé nezek közül egynek repedt volt már 500km után a porcelánja. Kihagyott néha a gyujtás terhelésen. Most visszaraktam a több éves gyári GM champion gyertyákat. Evvel a hiba megszűnt egyenlőre!Szóval ha lehet linket, hogy milyen kell bele gyárilag légyszi!
-
-
csabi98
tag
Sziasztok.
Egy nagyon jó barátom/ismerősöm autóvásárlás előtt áll és tőlem kért tanácsot mert tudja hogy én vagyok a nagy Opeles a mi családunkban.
Városban szaladgálni illetve a környező nagyobb városokba való alkalmankénti bejutáshoz használná!
Van egy kicsi gyerekük(3éves) és aztmondta vagy az Astra G Ferdehátú(5 ajtós) lenne vagy az A meriva amit kinézett. 1.4twinport Z14xep motorral. Mondtam neki a motorválasztás jó lehet.
Astra G nekünk is van 3db így tudom mi az az árkategória amit már meglehet venni és kevesebb abban az árkategóriában a hibalehetőség.
De sajnos a Meriva nekem kicsit idegen terep. Ebből mi az az árkategória aminél már kevesebb lehet a buktató és meg szabad venni? 850-1millió ft körül nézegetett ilyeneket! Ezek már talán jók lehetnek? Mert találni 600ért is persze.
Aztmondta ami lényeg neki hogy max 250ezer valós km legyen benne,évjáratban pedig 2006 vagy attól felfelé nézeget.
A motortípust is csak azért mertem neki ajánlani mert van a G astra is ezzel szerelve és ezeket ismerem,hogy milyenek.
Valami jobb nevű nagyobb kereskedésből venné!
Köszönöm ha tud valaki ebben segíteni,mert itt most én is kissé elakadtam,hogy mit tanácsoljak! -
Kolty
aktív tag
-
gban
veterán
válasz
313313 #110587 üzenetére
Érdemes lenne legalább egyszer mindenkinek kipróbálnia...
Simán benne van hogy a tapasztaltak valakiben úgy rakódnak le hogy már a csúszós út gondolatától is kirázza a hideg és nem mer elindulni sem ha úgy gondolja hogy csúszhat az út, mert tuti megforgok....
Pedig lehet életében nem téved ennyire csúszós útra.
Mondjuk az se jobb ha életében először élesben csúszik meg és lefagy teljesen. -
MaddeNNNN
addikt
-
ncc1701
veterán
Kicsit off. Anyát el akarom küldeni valami olyan vezetéstechnikai tréningre, ami jeges, csúszós utakra van kihegyezve. Jól vezet, de jégen parázik. Van valakinek tapasztalata, ajánlása?
-
Kolty
aktív tag
Sziasztok! C Corsa ablaktörlővel van problémám. Szerencsére a hátsó. Olyant produkál, hogy ha bekapcsolom megy egy kicsit és leáll, játszani kell vele, hogy ott álljon meg ahol kell. Elvileg úgy kellene működnie, hogy ha be van kapcsolva töröl egyet, vár kicsit, majd ismét töröl. Illetve van egy olyan funkciója, hogy a kart előre nyomva folyamatosan mos és töröl, ezzel nincs gond, ez működik rendesen, tehát nem gondolnám, hogy mechanikai probléma. Vajon hol kéne keresnem a hibát? Köszönöm.
-
Markizmark
addikt
válasz
dethroner #110574 üzenetére
Astra J ugyan nem tudom mit csinál, de a H astra és B zafi le tudja magát szárítani, ha digitklímás. Leállítás után benyomod az auto gombot és 20 percig jár kb 2-3-as fokozaton, akkor is ha közben bezárod az autót. Ennél jobb nem kell.
Nyilván a már szagos klímán nem segít.
-
dethroner
veterán
Z18XER motornál hidegindítás után kb 10 mp-re beáll az alapjárat olyan 1000-re, majd ez idő után megpróbálja finoman csökkenteni. Leengedi olyan 850-re, érzi hogy még ez túlzás, felpörgeti 1200-ra, majd lassan finoman megint csökkenti 850 körülre, még mindig túl kevés, ismét folnyomja és így tovább. Túl sokáig nem szoktam várni vele, kb fél percig melegítem reggel, utána az első gázfröccstől helyrejön, többé ne pörgeti, nem csökkenti túlságosan le. Nincs rángatás, nem fullad le, menet közben normálisan megy és ha nem hideg a motor, akkor az indítás után nem csinálja ezt, csak reggelente. Kérdésem, érdemes foglalkozni vele, vagy hagyjam amíg rosszabb lesz? Gondolom a fojtószelepet kéne megpróbálni tisztítani.
-
dethroner
veterán
válasz
birozoli7800 #110572 üzenetére
Ha nincs ózon hamar, akkor egy bomba is megoldás rövid távon. De ha jót akarsz magadnak, akkor ha tudod mennyi idő múlva érkezel meg és állítod le az autót, pár perccel leállítás előtt klímát kikapcsolod és a ventilátort jó magas fokozatra állítod, hogy ki tudjon száradni a hőcserélő, ami így nem párásodik és penészedik be. Mondjuk nem rossz ha eközben picit lehúzod az ablakod, még jobban ki tud menni a pára.
-
ncc1701
veterán
válasz
birozoli7800 #110572 üzenetére
Ózon, ha nem jön össze, akkor szétszedni, és kitakarítani. Bocs. A folyadékot befújós verziókat hanyagold.
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Astra J típusú gépkocsim klímája picit szagos lett. Vagyis pont akkor van minimális szaga, ha kikapcsolom a klímát. Ki, hogyan szokta tisztítani? Van valami csodaszer?
-
dethroner
veterán
válasz
ncc1701 #110399 üzenetére
Ja, örömködtél pár hete hogy a kocsidba berakott Osram LED a rendelet miatt road legál lett. Hát nem
Ez megvan?
-
ncc1701
veterán
Dízelben dióhéjas szívósor-egr tisztíttatást csinált már valaki? Insignián gondolkodom, de mivel fordítva van a mocc, ezért q sokat kell csavarozni, és marha drága. Filózom, h megéri-e a rizikó, és ár. Ugye tizen éves korban már simán törhet minden műanyag elfele.
-
itouchfan
senior tag
Sziasztok, remélem nem rossz helyen kopogtatok.
2010-es Opel Astra H hatchback-re keresek tetőcsomagtartót, lehetőség szerint jó ár-érték arányban (35-45k).
Van valami ajánlott típus, márka esetleg? Menabo-t néztem, kicsit drágább sajnos, de abból jött szembe pár, a Thule már nagyon drága. Köszi előre is!
-
MaddeNNNN
addikt
válasz
ArthurShelby #110563 üzenetére
ennyi pénzért elvinném mégegyszer a helyedben
-
ArthurShelby
addikt
válasz
313313 #110562 üzenetére
Egyáltalan nincs tervezve eladás. Ha tervezve lett volna, akkor már rég meg lett volna hirdetve.
Jól szolgál, lehet gazdaságosabb lett volna eladni, de ezt ismerjük, szeretjük (kötődés, sok extrás). Kb 9 éve lehet meg az autó, 150ezerrel vettük ismert előélettel.
Időközben bejött 10% alkatrészengedmény, csak 831ezer lesz. (így már szinte ingyen van)
-
313313
addikt
válasz
ArthurShelby #110558 üzenetére
Hasonló korú autókba is kb ugyanennyi az alkatrész. Lehet azért kicsit erősen fogott a szerelő ceruzája. Mondjuk az ezmeg az lehetett drága is...
Motorolaj, váltóolaj, szűrők cserélve, számlával 66k.Szerk.: ha tervezed az eladást, számla jó lett volna mindenről...
-
ncc1701
veterán
válasz
ArthurShelby #110560 üzenetére
Ott már azért elfárad ez-az. Nekem 840eft volt 2 éve az af-40 automata váltó felújítás. Nem egy örömünnep kifizetni, de legalább jó lett.
-
ncc1701
veterán
válasz
ArthurShelby #110558 üzenetére
Ütős ár, de ez van. Méter mennyi benne?
-
ArthurShelby
addikt
C zafira (2012), f40-es váltó, kettőstömegű+kuplung+váltóbowden+ezmegaz (váltóolajcsere pl)+munkadíj számla nélkül=892ezer
Időszerű volt, minden össze lett várva, de azért fájó ár (a kocsi érhet 2,5milllát)
-
ncc1701
veterán
Visszajelző ledet rá kell kötni a visszapillantó, vagy hátsó szélvédő fűtésre, uis ezeket is bekapcsolja, h növelje a terhelést a mocin. Még nem jutottam el idáig.
-
erx470
csendes tag
válasz
ncc1701 #110552 üzenetére
Mondták már VAG csoportos dizelnél is: az se irja ki mikor regenerál, csak onnan tudni mikor épp csinálja, hogy megemeli a fordulatot és bekapcsol a hűtő venti, ha végzett fordulat normál lesz és a venti lekapcsol. Na ilyesmit az Astránál is tapasztalok mikor nem jelzi vissza a kijelzőn a regenerálást, pluszba füstöl is rendesen a kipuf (ilyenkor tisztes távolságban lemaradnak mögöttem).
-
erx470
csendes tag
válasz
Micsurin #110550 üzenetére
Megnéztem a menübe: már 1%- ot ír (ez az említett/írt olajcserekor 100%-on volt, érdekes, hogy ilyen rövid idő/km alatt lement/elhasználodott).
Lehet a regenerálásokat miatt van ez, van hogy kiírja, hogy csinálja (ilyenkor megvárom, hogy megcsinálja csak akkor állítom le) van, hogy nem (ilyenkor nem jelenik meg a kiírás csak random füstöl a kipufogó eléggé, majd abba hagyja, az egyik szervizben ezt mondtam is: azt mondták ez ilyen). Nem volt még Opelem, ill. ilyen DPF-es dizel motoros autót se használtam tartósan. Csupán szeretném, ha sokáig menne.
Nem saját, céges autó (szervizeléséről nem én döntök). Amúgy szeretem, megy, nagy, teszi a dolgát a vas (már közelebb is van a 300k km-es futáshoz). -
Micsurin
nagyúr
válasz
Markizmark #110549 üzenetére
Ezért írtam a regenerálásokat… meg kéne nézni. Ha gyakori és megszakított akkor 2-3000 alatt lazán felhigítja az olajat.
-
Markizmark
addikt
Bennem valamiért az van, hogy figyeli az olaj minőségét is. Az enyémben legalábbis nem csak szintjelző hanem minőség szenzor is a neve. Elvileg ha sok a rövidtáv akkor előbb bejelez. Opcomban is láttam, hogy ez a funkció ki-be kapcsolható a motorvezérlőben.
Legalábbis XER motoron biztos. -
erx470
csendes tag
Köszi Srácok
,
elvileg aszem nullázva lett, de megnézem menü-s dolgot is (itt rémlik, hogy a csere után 100%-ot írt, szerviz cserélte, szerintem azok se álltak topon rtfm/Opel ügyileg). Ja az olajat néztem az ok (szint ok, még a színe is ok).
Köszi.
-
-
erx470
csendes tag
Üdv,
adott egy J Astra 1.7 cdti (2013-as). Olaj csere után néhány ezer km múlva ismét kiírja: "Mielőbb cseréljen olajat."
Olaj és szűrők is voltak cserélve, mint írtam nemrég.
Mi lehet ez?
Köszi.
-
peet137
tag
Sziasztok. Az alany egy 2004-es, Z14XEP astra G. Frissen hengerfejezve, az összes ezzel járó cucc cserélve. De egyszerűen nem talál alapjáratot. A szétszedés előtt is egyenetlen volt, vagyis valószínűleg nem függ össze a két dolog, de meg kell említeni.
Szóval, OPCOM-mal néztem értékeket és két gyanús dolog van. Az egyik a beszívott levegő hőmérséklet a verda szerint 18 fok, ez kb tegnap este 9kor volt, max 2-3 fok lehetett.
A másik, hogy 2 fojtószelep helyzetérzékelő van, ami V-ban mér. Az egyik kb 0,8-at mutatott, a másik pedig 4,x V-ot. Ezeknek egyeznie kellene? A fojtószelep valós érték alapjáraton 0-4% között ugrabugrál.. Lehet, h ő a ludas?
Ja, amint a gázra lépek, kisimul a járás, a fojtószelep helyzet is fix lesz, nem ugrál. -
atee_13
őstag
Üdv!
Astra k aksicsere után azt a tünetet produkálja, hogy nem aktív a tolatóradar érzékelője a gomb sem világít. Van valami ötlet mi lehet a probléma?
-
313313
addikt
válasz
Zolás #110531 üzenetére
Én autómatától fázok (cégesbe olyan van, de ezt nem én fizetem ha elromlik).
Ha ismerőstől van és volt vele foglalkozva nagy baja nem lehet...
Minél újabb az autó, annál több kütyü/szenzor van benne, illetve ezeket már nem örökélet+2 napra tervezik...Azért ez nem kis autó ám, széles és hosszú is 12 méteres forduló kör... mondjuk mi ekkorákat nézegettünk.
-
313313
addikt
válasz
Zolás #110529 üzenetére
Én decemberben vettem egy 2012-es 1,4 T 120le manuál 6 sebességgel. Mi 5-en használjuk egyenlőre meg vagyunk vele elgégedve.
Láncos vezérlés (cserénél nincs időkorlát), kettőstömegű van benne.
Én átnéztem vásárlás előtt a főbb alkatrész árakat, kb egy árban voltak a többi kiszemelttel is. A motor ajánlott, váltóróp nem tudok nyilatkozni. -
Zolás
addikt
Szép napot kívánok mindenkinek.
Autó vásárlását tervezem, és ismerős ismerősének van egy 2013 Zafira 1.4t automata váltós autója 179k km állással. Nem vagyok egy autó mágus, szeretnék segítséget kérni, mire figyeljek átnézés során, illetve egyáltalán szabad e ezt az autót megvenni. Jelenleg egy Ford fusion van, de már eléggé le van harcolva, és nem szeretnék annyit rákölteni, amennyit kellene.
Előre is köszönöm mindenkinek aki segít! -
ncc1701
veterán
válasz
ArthurShelby #110525 üzenetére
Értsd már még, h van az a szitu, mikor az a luxus, amikor nem tudsz menni, ha kell. Ez csak pénz, vannak sokkal fontosabb dolgok is az életben.
-
birozoli7800
senior tag
válasz
Markizmark #110499 üzenetére
Sőt J astra csoportban azt mondják a hozzáértők, hogy a 12 utáni váltókba is a régi gyári piros olajat kell beletölteni.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Markizmark #110524 üzenetére
A luxus a fönntartasa. Nyilván egy b corsa relatíve olcsó, szinte már kivétel. De minden autóra van adó, kgfb, a gumi elöregszik/cserélni kell (esetleg téli-nyár, vagy 4 évszakos), tankolni, kopófogyó, folyadékok cseréje...
-
Markizmark
addikt
válasz
ncc1701 #110519 üzenetére
Nálunk is 3 van. B Zafi a polcon van lekenegetve, portalanítva, heti egyszer megy, a H astrával az asszony megy dolgozni meg bölcsibe, én meg járok a 29 éves B corsával mert azt nem sajnálom rövidtávokra, hideg időben munkába járok vele kb 1200 métert, azon is kétszer indítva bolt miatt.
Luxusnak tűnhet, de a B corsa mostani ára kb 300k lenne, 2 éve lakatoltattam ki 120-ért (akkor még nem volt az astra, muszáj volt) és tavaly cseréltettem benne szélvédőt 60-ért. 8 év alatt egyszer sem volt hibakódja, 1.2 8v, sohasem hagyott cserben, egyszerűen vétek lenne eladni. Sohasem lesz több ilyen megbízható és egyszerű autóm.
-
ncc1701
veterán
válasz
Markizmark #110521 üzenetére
Amit néztem, az gyárilag felújított bosch. Elvileg ez a gyárija.
-
ncc1701
veterán
válasz
ArthurShelby #110520 üzenetére
Szükség. Nem mindenki lakik olyan helyen, ahol van bkv.
-
Markizmark
addikt
válasz
ncc1701 #110512 üzenetére
Ez is egy szempont, viszont én kevésbé bízom az utángyári cuccokban, mint a gyári és korrektül felújítottakban, hiába bosch. Pl nekem polcon van egy felújított ABS kocka is ami a zafiba meg az astrába is jó, a felújítás se 2 forint, de maga a csere legutóbb is otthon 2 óra és 4 sör volt, meg 2 pizza.
Egyik autó sem eszik se vizet se olajat, teljesen megbízhatóak, nagyon rendben tartom őket, mégis úgy szocializálódtam, hogy nyaraláson volt nálam olaj, víz, szerszámos, akku és opcom is. -
mephi666
nagyúr
válasz
ncc1701 #110515 üzenetére
érdekes, hogy ahogy idősödik az ember, úgy lesz egyre megfontoltabb és igyekezik magát minden eshetőségre bebiztosítani... én és asszony is majdnem 30 évesek voltunk, amikor megcsináltuk a jogsit, majd 11 éve elmentünk belföldi nászútra az akkor 22 éves f astra-val... (2-3 éves jogsikkal és rutinnal) mentünk bő 1 hét alatt kb 2000km-t és meg se fordult a fejünkben, hogy ilyen biztosítás kéne, mert bármi baj lehet a kocsival
...nem volt semmi gond, csak tankolni kellett, de visszagondolva ugyanilyen merészen nem vágnánk bele újra (belföldre is kötnénk valamit, nehogy az utat elrontsa egy műszaki hiba, ami után ott a plusz költség, szállást bukunk, stb)
-
ncc1701
veterán
válasz
lsebestyen #110516 üzenetére
Tudom, van már felújító kontaktom. Szerelő haver azt mondja, csakis Fer-Vill kft. Generátort is így csináltattam, kivettem odavittem a xvii-ben egy öreg szakihoz, majd odamentem, mikor kész volt, betettük a kocsiba. Mentem vele, hibaüzenetek, kivettük, visszavittem. Majd visszamentem, mikor mondta, h minden OK, vissza a kocsiba, nem jó. Megrendeltem az újat, betettük, nincs hibaüzenet. Ez a sztori volt nekem 100eFt. Úgyhogy most spórolnék egy kicsit, és kapásból újat tennék bele.
-
ncc1701
veterán
válasz
mephi666 #110513 üzenetére
Mindig kötök biztosítást rá, mikor kintre megyek.
#110514 lsebestyen: Gondoltam rá, de én már csak ilyen vagyok. Újítattam már fel gyári generátort, és szar lett, utána vehettem újat. Most ezt fordítva csinálnám, veszek egy újat, és megcsináltatom a régit.
Esetedben a szerelésért kérnének több pénzt, de nekem most pár 10-20 (50)eft ide-oda nem számít ennél az autónál.
-
-
mephi666
nagyúr
válasz
ncc1701 #110512 üzenetére
lehet kötni már 15+ éves kocsikra is bosch assistance szolgáltatást: eu-ra 13500/év és abban van helyszíni javítástól kezdve csomó egyéb apróság
hazatrélerezés mondjuk nincs (az az 5800ft/hó csomagban van), de ha helyben csinálják és 0-24 support van, akkor nem is gond... idénre kötöttem egy ilyet, az elmúlt években hosszabb utak előtt alfa-nál kötöttem olyan biztosításokat 5-10ezrekért, amikben volt assistance (gépkocsi hazaszállítással, szállásbiztosítással, mindennel) ...ennyit megért a nyugalom, hogy "ha lerohadna bárhol a kocsi, ott a telefonszám és a gyors megoldás"
-
ncc1701
veterán
válasz
Markizmark #110511 üzenetére
Sajna 370ekm van benne. Nem akarom, h otthagyjon külföldön valahol. Automata, így csak trélerrel lehetne hozni-vinni, az meg rögtön drágább, mint egy csere most. Az ilyen eléggé tönkrebaszarinthatja a nyaralás hangulatát. Elég jól szerelhető helyen van, és nem is drága alkatrész.
-
ncc1701
veterán
Srácok, önindítóból most mi a jó? A bosch-ról kb azt hallottam, h full kínai az egész, és nem is jó.
-
válasz
Markizmark #110506 üzenetére
Igen, olvastam
Abban "reménykedem", h a febi-nél nem akkora sügér banda ül, h csak úgy odaírogatják a cikkszámokat random a termékeikhez (magyarán amit bele öntöttem az GL4/5-ös olaj)
-
Markizmark
addikt
válasz
body007 #110505 üzenetére
Érdekes.
Gondolom belefutottál Te is abba a TC cikkbe, ahol a GL5 és GL4 viszonyáról van szó. Elvileg visszafelé kompatibilis volna, de ha nincs rá felkészítve egy GL4-et igénylő váltó, akkor a GL5 folyadék sajnos kikezdi a színesfém alkatrészeket.
Másik verzió, ha nem tudod megmozgatni, hogy beszart a reteszelő mechanika, bár nem tudom előfordulhat-e, nem egy bonyolult dolog. -
válasz
Markizmark #110499 üzenetére
Ma nem csináltam - dolgozni is kell néha - holnap remélem otthon tudok maradni és megnézem, h meg tudom-e mozdítani fentről. A cikkszámot a Haynes könyvből néztem ki:
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Markizmark #110501 üzenetére
...GTK mert DTH-hoz pl lassan nincs épkézláb bontott F17
-
MaddeNNNN
addikt
válasz
Markizmark #110499 üzenetére
FL előtti M32-be is ez kell, 3 litykó.
-
Markizmark
addikt
válasz
ncc1701 #110500 üzenetére
Tudom, de mégis ez a "gyári" és azokkal nem szokott gond lenni, sőt, váltóba és szervoba a legtöbben csak ezekre esküsznek. Egyébként is jól sikerültek az opel váltók, pl m32 és az f17 is örök darabok ugye, az egyik felújítható, a másik meg gtk.
Kivétel a motorolaj, de azt a témát ne indítsuk el, hitkérdés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Energiaital topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest