Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
1.4 turbo 120 lovas J Astra kombi. Mennyire normális ha a kocsi kipufogójából víz folyik? Mármint, tudom...bizonyos esetekben az.
De nekem úgy tűnik, hogy ebből szinte mindig folyik. Hidegen...melegen...5 napja nem mentünk vele. Kint állt, lefagyott. Beindítás után 2-3 percet járt a motor amíg a jeget vakargattam. Előrébb gurultam vele és rendesen folyamatos 'csíkot' pisilt maga után.
Nem hűtőfolyadék illatú a kijött nedű és a tartályból sem fogy a víz. Amit észrevettem, hogy a hátsó dobnak öblösebb a hangja...lehet azzal van valami gond? Majd próbálok képet/videót csinálni hátha látok valami lyukat...vagy egyebet.
A víz miatt gyakrabban füstöl is vagyis több párát nyom ki. Nem füst...hanem pára.
-
ncc1701
veterán
válasz
Markizmark #110398 üzenetére
Ez igen. Itt a full osram led kompatibilitási lista. Akkor insigniámba road legál lett, szuper.
-
Markizmark
addikt
https://hegylakok.hu/2025/01/h4-led-csereizzo-legalis-magyarorszagon/
Holnaptól legál a led a felsorolt típusokhoz bizonyos égők esetén.
-
válasz
Tikakukac #110393 üzenetére
Ennél bonyolultabb vagyok. Kézifék nálam három kattanás és tovább nem tudom húzni a kart, de már első kattanásnál is rögzít. Ami zavar hogy ha megbeszéljük hogy mindenből gyári minőséget szerel be, akkor mondjuk levegő és pollenszűrő esetén nem Alco-ra és QWP-ra gondoltam (bár ha van időm, saját magamnak cserélem). Mivel sokszor ez van "polcon", így inkább ezekből viszek sajátot, vagy tavasszal esedékes tárcsa/betét csere, inkább rendeltem TRW/Zimmermann-t.
-
Tikakukac
titán
válasz
Tothgera30 #110392 üzenetére
Nekem az igényeim: ha nincs kézifék és leadom a kocsit akkor legyen jó mikor elhozom (kötél csere kellett csak, ez már sok volt a szakinak), illetve ha konkrétan megkotlik hidegen annyira nincs már alapjárat se, akkor legalább mondjon valaki valamit. Ez sem sikerült.
Mindezt Nyíregyháza mellett 20km-el. -
válasz
Tikakukac #110391 üzenetére
Jelenleg két szerelőt tudok a környékemen akire rá merem bízni bármelyik autónkat. Mindkettő cca. 60km-re lakik tőlem (megyeszékhely). Hozzátenném hogy háklis vagyok, sokszor én viszem az apróbb alkatrészt (Hengst, Mahle, Mann-Filter, stb. szűrők, olajak), ezzel nekik nincs problémájuk.
-
Tikakukac
titán
válasz
Tothgera30 #110390 üzenetére
Iszonyat lehangoló, hogy ilyen 100km távolságon belül keresek már embert melóra. Pedig van 10km-en belül vagy 30 szerelő.
-
-
Tikakukac
titán
válasz
dethroner #110387 üzenetére
Az is komoly szerelő lesz.
Olyan mint amihez muter vitte: hibakód nincs, az autónak nincs baja. Mondom ember, olyan hangja van mint egy traktornak, csont hidegen annyira 2-3 hengerezik, hogy le is áll. Alapjárat se sok, de legalább csörög a lánc is, hidrotőke fix.
De hibakód nincs, szóval az autó jó. Én behalok ezeken a figurákon, micsoda szaktekintélyek vannak itt az iparban
-
dethroner
veterán
Hello!
Z18XER H Astra. Beszéltem egy szerelővel hogy esetleg csinálni kéne szelephézag ellenőrzést/állítást, de ő azt mondja nem kell, mert ennél a motornál az olajnyomás állítja a szelephézagot. A könyv szerint 150 ezer km, de legkésőbb 10 évente ellenőrizni és állítani szükséges. Most akkor kinek higgyek?A másik kérdés meg hogy ha ezt kéne de elmulasztom, akkor milyen hátrányok lehetnek?
-
#34047885
törölt tag
válasz
Markizmark #110385 üzenetére
Igazad van, köszi az infót!
-
#34047885
törölt tag
Sziasztok! 2007-es H Astra GTC, Z16XER. Kezdi csinálni a traktorhangot, okoskerekeket már megvettem, január elején vezérléscsere és nagyszervíz alkalmával ki lesznek cserélve, a kérdés az lenne hogy a két szolenoid szelepet is érdemes akkor már kicserélni? Nézegettem, akkor már nem akkora tétel. Köszönöm előre is a segítséget!
-
nrg.960
tag
válasz
dethroner #110381 üzenetére
Lehet akkor a 16 mellett döntök, ahogy nézegettem a B Meriva van az 5x110 osztókörrel, et35-37 és 65,1 furattal de már a J Astra "fazonú" felnikkel.
Lehet az alól vadászok valamit ami illik ehhez a baltával faragott dizájnhoz.
Mondjuk a Interlagos jelleg nagyon bejön, az egy B7 Passaton is jól mutat, és az is baltával faragott stílus számomra. -
-
nrg.960
tag
Astra H SW alá szeretnék nyárinak gyári alufelni szettet. Eddig R16 205/55-t néztem, viszont az a felni ami nagyon bejön R17 225/45.
Kérdés, hogy a kis A16XER motor mennyire mozgatna jól egy ekkora kereket, illetve komfortban jelenős eltérés van a 16 és a 17 között? -
mephi666
nagyúr
válasz
Markizmark #110370 üzenetére
...majd lefotózom a b zafit 400km rövidtáv után, amiből 1 etap se több 5km-nél
...nem mustáros
-
marquuard
veterán
válasz
Markizmark #110369 üzenetére
Egy ilyen olcsóság megfelelő lesz? [link]
Nem zavarna különösebben ez a mocsok a beöntőkupakon, ha ezzel párhuzamosan nem szökne még valahol a víz, ezért gyanakszok hengerfejre. Nyomáspróba alatt nem ment el. Kell neki 30-40km, hogy elkezdjen csökkenni a vízszint, tehát meleg motornál szivárog. Azt olvastam, hogy a nívópálcának is ugyanilyen ocsmánynak/habosnak kellene kinéznie, egy helyi szerelő szerint pedig nem kellene, mert ott "eldolgozódik" ez az anyag, kupakon meg lecsapódik és ott marad.
-
dethroner
veterán
Hello!
Tegnap volt egy 500km-es utam, 90%-ban autópályáztam. Ahogy lejöttem a pályáról, a lassabb menetre váltva kigyulladt a sárga olajjelző lámpa. Sose láttam még ilyet. Félreáltam, leállítottam, pár perc múlva indítottam és nem jött vissza. Utána mentem még este 100 km-et, de szerencsére nincs azóta se lámpa. Mi az ördög ez a sárga olajlámpa és mit jelent? -
marquuard
veterán
válasz
mephi666 #110365 üzenetére
Kipufogógáz nem édeskés, igazából nem is gőzöl kifelé semennyire. Nyomáspróbán volt 3 órát a fűtéscső csere után, nem fogyott el a víz. Tehát melegen a hengerfejnél gondolom összekeveredik az olajjal. Színre jó a víz a kiegyenlítőben, szagot még veszek, hátha kipufogószagú.
Remélem csak hengerfejtömítés + egyéb kapcsolódó alkatrészek, nem pedig repedés.
-
mephi666
nagyúr
válasz
marquuard #110362 üzenetére
...a mustárból szerintem megvan, hol a gond, mert normál esetben 100% rövidtáv mellett se szabadna így kinéznie
ha meg pályázás van, végképpp... jó szagos a fagyálló? ...amikor nálam cső eresztett, a motortérből is érezni lehetett a szivárgást... kipufogót szagolgattad? ...ha eszi, onnan is van hogy érezhető
-
-
marquuard
veterán
Sziasztok, Opel Astra H 1.4 benzin (Z14XEP). Az alábbi ocsmányság csapódik ki az olajbeöntő sapkára. Gondolom hengerfej tömítés lesz, vagy szóba jöhet más is? Nem tudom a repedés mennyire jellemző ennél a motornál. Illetve a víz szépen fokozatosan elszökik valahol. Volt nyomáspróbán, fűtőcsőnél és egy tömítésnél szivárgott, ezeket cserélték. Ez nem oldotta meg a hűtővíz elfogyását.
A nívópálca egyébként tiszta, a vele felhordott olaj is tisza, kiegyenlítő tartályban tiszta a víz és nem olajos a felülete. De gondolom valahol összefolyik a víz és az olaj, a sapkából ítélve. Kipufogóból amúgy se hidegen, se melegen nem jön fehér füst/gőz. Melegen leállítva és újraindítva sem jön semmi.
Jó eséllyel hengerfej tömítéssel lesz a gond? Még az ünnepek előtt és a nagy zárvatartások alatt mivel kísérletezhetek, hogy egyértelműbb legyen a hiba forrása? Bár komoly esélyekkel hengerfejre gyanakszok.
-
yoogie
aktív tag
Sziasztok,
autóvásárlás előtt vagyunk, kinéztem egy Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi 170 LE-s 2017-es autót, ez már az újabb konstrukció, de egyáltalán nem ismerem a márkát sem.
Mit kell tudni ezekről, illetve mire kell odafigyelni?
-
nrg.960
tag
Sziasztok. Astra H-ba csinálom a csomagtérbe a 12v csatlakozót, viszont kárpit bontásnál a raragasztott műanyag rögzítő elvált, mivel tudnám én azt visszaragasztani, vagy mivel lenne érdemes?
-
nrg.960
tag
válasz
dethroner #110341 üzenetére
Imádni fogod majd a AFL xenont, sajnos nekem halogén van benne, az átépítés meg kb 300 lenne, és akkor még nincs felújítva a xenon szett. Fenyszórók, szintszabályzó, fényszórómosó, lökharító hozzá, szenzor a szelvédőbe, szélvédő csere.. így sajnos elengedem. Mondjuk Classic III (2012) modell az enyém, így azoknál már kevesebb volt az annyira extrás.
A kanyarkövető szerintem az egyik legjobb dolog, megszokod, utána meg minden más autóban azt fogod keresni.
Én a halogénra és a ködlámpára keresek valami megoldást hogy kormányszögre kapcsolja azt az oldali ködlámpát, amerre kanyarodok, végülis kanyarfénynek, hogy jobban lehessen látni egy kis ívű befordulasnál mi van az úton.
Nálad ezt a kanyaros xenon intézi majd szépen egy adott szintig. -
bul07
nagyúr
válasz
Zola007 #110346 üzenetére
Unix/Bárdi is jó ha van kellő kedvezményed
Öcsémnek a Unix-hoz van 46%, és nem is autószerelő aki napi szinten hordja a drágaságokat, így már van hogy jobb ár jön ki mint mondjuk a KauffernélKonkrétan tavasszal olcsóbb volt az Unixnál a hátsó kerékcsapágyam mint Kauffernél, bár ha több lett volna kicsivel akkor is meglett volna véve mert fék szerelés közben derült ki hogy azt is cserélni kel, és azért az nem pálya hogy napokat legyen bakon, blokkolva a helyet is
..........
Faluba van egy két "szerelő"
G Astra vezérlés cserére ment, első indításnál beröffent majd valami hang, azóta nem indul
Persze aztán kiderült hogy nem teljesen volt jó a szett se a kocsihoz de azért berakták
Hát a gazdája nem örül, és még folyamatba van
Kontár szerelőktől mentsen meg mindenkit amibe hisz -
dethroner
veterán
válasz
dethroner #110333 üzenetére
Fényszórók beszerelve, esti próbaút megvolt. A fénye nagyon jó, de még pontosítani kell, hiába tűnik jónak a vetítési kép, szerintem a magasság pontosítást igényel (rövidet világít), de holnap elviszem egy műhelybe és géppel talán jól belövik. De ezt a kanyarkövetést szokni kell, marha idegesen reagál a kormánymozdulatokra, folyamatosan pásztáz, nyílik és záródik a két lámpa fénye. Biztos hasznos lesz, de nagyon fura és szokatlan még.
A tegnapi szegedi árra visszatérve. Ugye ott annyi pénzért kaptam 2 új projektort a lápmákba. A miskolci Reflektorklinika csupán a foncsort javította/cserélte volna 203 ezerért -
Petyyyyy
addikt
válasz
Zola007 #110339 üzenetére
Vectra-ra két évvel ezelőtt volt 100K a két első tárcsa (passz)+betét (csak Textar volt).
Itt valami 100+ ezer lett volna a gyári tárcsa darabja.Corsa szintén két éve körbefék 100K (márkát passzolom).
Nem tudom ki a gyári beszállító.
szerk.: ezek szerelői kedvezményes árak.
-
313313
addikt
válasz
Zola007 #110334 üzenetére
Lengés csillapító csak, vagy toronycsapágy, gólyaláb, ütközők, talpas gömbfej? Kutyacsont?
Itt nézz szét, helyi bolt ezeknél az áraknál olcsóbban hozott nekem cuccokat.Kuplungra szettet néz, azt mondják az okosok Valeo gyártja a lukot és a sachs-t is. Citroenben (előző autóm) a Valeo volt a gyári.
Fék/lengés csillapítóból Trw, Bosch vonalon mozognék, vezérlésre Gates/Inna ezekre mondják, hogy jó, én Gatest raktam a Citromba.
-
Zola007
veterán
Astra H ferdehátú 1.6 benzin kapcsán
- kuplung
- vezérlés
- első féktárcsa+betét
- első lengéscsillapító
tételekre kb milyen összeggel érdemes számolni gyári minőségű alkatrészek esetén? (munkadíjjal együtt) -
mephi666
nagyúr
válasz
Markizmark #110325 üzenetére
F-nél én gyorsan megéreztem, amikor 4 hengerből 1 elkezdett sztrájkolni és megcsappant a 60 ló
mértek kompressziót, azonnal megmondták hol és mi a baj... 8 éve se volt olcsó a művelet, ma bele se merek gondolni mennyit kérhetnek... rendesen robbantani kell mindent hozzá, órabérek is duplázódtak, gondolom a gépműhely is vastagabban számláz.... az akkori 80ezer körüli számla lehet most vagy 200?
-
313313
addikt
válasz
bul07 #110328 üzenetére
Én most vettem Philips 12k/db áron sima halogén izzót hir2-es foglalatba, projektoros lámpához. Ráadásúl a tompítottat és a távolságit ugyan ez az izzó állítja elő.
Szerintem minden lámpának megfelelő volna a fényereje, ha a megfelelő izzó kerülne bele. Nyilván mindig van erősebb...
-
bul07
nagyúr
Engem sokszor vakítanak a ledes lámpájú autók, de mivel látom hogy amúgy tompítottal jön nem fogok villogni, egyszerűen nagy szúr a fénye és zavarja a szememet jobban elvakít
Főleg ha hiba van az automata magasságállításba is, mert ugye ezekbe már kötelező de azt nem nézi meg főleg nem fogja megcsináltatni senki ha nem működik benneNa de majd én is rakok bele és letojok mindenkit csak én lássak jól
. És rám se fognak villogni
-
Markizmark
addikt
válasz
hdanesz #110324 üzenetére
Pótanyós autója, én még nem láttam csak após küzdött vele. Van olajfogyás de az már egy ideje. Olajhűtő meg olaj pumpa ház tömítés ismerős nekem az XER motorokról, de ezzel a 3 hengeres varrógéppel vakon vagyok. Teljesítményvesztést nem tudom, de állítólag szarul jár, még a 3 hengerhez képest is... szerintem ezt bontani kell...
-
hdanesz
őstag
válasz
Markizmark #110323 üzenetére
Más benzinmotoroknál szokták az olajhűtő tömítését emlegetni....nem tudom ennél lehet-e ilyesmi.
Hengerfejtömítés...esetleg?
Más egyéb tünet van? Olajat fogyasztja? Füst? Gyengélkedő menetteljesítmény? -
Markizmark
addikt
Sziasztok,
Ha C Corsa Z10XE-ben olaj van a vízben az lehet mástól a hengerfejen kívül?
-
peet137
tag
válasz
Honda567 #110306 üzenetére
Én is agyaltam egy 2DIN-es fejen, mert nekem is jó lenne az Astra-ba, de az a helyzet, hogy amiket ilyen 50 körül vesztegetnek, azok nem tűnnek valami acélosnak. Lehet benne tőlem 2/4GB ram, ha mellette egy hulladék végfok van... Szépen fog kinézni, lesz benne BT, esetleg navi, kamera, kormányvezérlés, miegymás, de ha úgy szól, mint egy sokol rádió, akkor felejtős és ezt nem lehet kipróbálni előtte. Van ilyenekkel is tapasztalat?
Nyilván a Pio, Kenwood stb lenne a tuti, de annyit én nem szánok fejegységre... -
ncc1701
veterán
-
bul07
nagyúr
válasz
MaddeNNNN #110313 üzenetére
Aztán meg állandóan szembe villogókkal találkozik
Pont most volt egy írás hogy még a ledre tervezet lámpák is vakíthatnak
Vakítják az autófényszórók? A helyzet egyre rosszabb, és erről a gyártók is tehetnek! -
-
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
A J Astrában nem túl acélos a tompított világítás fénye. Ha kint megnézed az autót szemből akkor vakít mint a rossssseb. De vezetés közben sötét főúton kb. egy gyertyaláng erejével világít. Fura ez a kettősség.
Ezek a 'cool blue' meg hasonló halogén izzók érnek valamit? Adnak valami pluszt 'csóvában'?
-
LK
addikt
Sziasztok! Holnap 2012-es 1.4-es D corsát (cosmo) nézek meg. Látom hogy láncos motor.
Érdeklődnék, hogy vehetőek-e ezek és mi a véleményetek róla. Néztem rahedli tesztet, de a véleményetekre vagyok kíváncsi. Személyes tapasztalat,tanács jöhet, köszi.(Volt régebben 2003-as Zafiránk, érdekes módon a Bárdi corsa D teszt ugyanazokat a hibákat sorolta fel, gyújtótrafó, esetleges sok olaj fogyás, szelepfedél tömítés, kiegyenlítő tartály repedés. Ezek a hibák még mindig megvannak?
)
-
Honda567
tag
válasz
peet137 #110305 üzenetére
Pioneer Mvhs-420BT rádióm van H Astra-ban jól szól csatlakozik telóra is Bt-vel, de én Pendrive-ról szoktam zenét hallgatni rajta. A kormányról a hangerö állitás megszünt létezni + 30e lett volna a kábel hozzá hogy tudja. A gyári hangszórók gyengén szólnak de a régi CD30 meg egyáltalán nem birta meghajtani nulla volt. Majd egy 2din kijelzös rádióra ki fogom cserélni mert a tolatókamera kellene.
-
peet137
tag
válasz
Micsurin #110302 üzenetére
Asszony Nissan-jába vettünk mi is egy JVC X342Bt fejet, rohadt jó kis cucc, plusz van neki dedikált láda kimenete is, meg vagy 1000 beállítás. Atom gyorsan kapcsolódik telóhoz, van saját mikrofonja is.
Én is agyaltam egy ilyenen az Astra-ba, de annyira nem szép vele a középkonzol, h végül elvetettem, nekem is most egy aux-ra dugott BT-vel szól a zene a CD30MP3-ról. -
dethroner
veterán
válasz
nrg.960 #110301 üzenetére
Igen, pont azt tervezem hogy megválok tőle. Aux-ba dugtam egy [BlitzWolf BW-BR6 Bluetooth transzmitter-t], telefonról bt-n küldöm át zenét, jól szól, de nem tudok dalt léptetni, csak a hangerőt szabályozni. Ha kell a fej, megbeszélhetünk egy árat
-
nrg.960
tag
válasz
Micsurin #110302 üzenetére
Az a baj, hogy régen beütöttem a fejem, nagyon gyári párti vagyok
. A lökhárító jobb oldaláról a fényszóró alól hianyzott a gumicsík, 3 napig kerestem cikkszám alapján, hogy pótolni tudjam
. Más észre sem venné, éngem rettenet zavar.
G "Classe" (G Astra)- ban volt nekem 306-os, imádtam, annyira egy jó fejegység volt, rögtön csatlakozott, hibátlan hang, jó volt a telefonálás is vele.
Most 309-et nezegettem, de valahogy zavarna a nem gyári kinézet. -
nrg.960
tag
válasz
dethroner #110300 üzenetére
Én pont azt keresek a cd30 mp3 helyett. Bár a helyedben biztos nem cserélném azt a jó fejet egy hulladék gagyi androidosra.
Tennék mellé egy bt adaptert, vagy ha csere akkor egy normális kenwood, vagy hasonló fejet tennék mondjuk az 100+ ha tapicskolós kell, ha 1din akkor 50k. Csak akkor bukod a rejtott menüt. LWPM-vel kiiratható közép kijelzőre csak az is 40k, meg mellé egy kormányadapter, megint 30 párezer.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy S24FE 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest