Hirdetés
Hirdetés
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #57139 üzenetére
Vártam, hogy ezt hozzámvágd. Nem, nem emiatt estem pofára. De ebbe ne menjünk bele.
Nem kell bele tízmilliókat beletolni, nem kell hozzá jó aszfalt sem. Volt szerencsém nemrég kipróbálni egy GSXR1000-et, a jóféle monoblokk Brembo fékeivel, és hát, arra nincsenek szavak. Olyan fékerőt tud nem épp ideális aszfalton is, hogy az ember az agyát eldobja. Szerintem úgy is, hogy életemben először ültem ilyen motoron durvábbat tudtam fékezni vele, mint az SV-n bármikor, nem kevéssel. Persze, nyilván száraz úton.
Vizes utas vészfékes dolgokat kár ide keverni, értelmes ember vizes úton 10X óvatosabb minimum, akár ABS-el, akár anélkül. Én egyszer nem voltam elég óvatos, és lám, pofára is estem. Ahogy 99%, hogy ABS-el is pontosan ugyanúgy estem volna pofára ugyanott.
Értem én a primitív agyat, ugyanakkor aki megtanul vészfékezni, annak vészhelyzetben is a begyakarolt vészfékezés fog jönni, nem a primitív belemarkolás. Ezt nyugodtan állíthatom tapasztalatból.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen