Hirdetés
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
veterán
Néztem egy 2015-ös Aprilia Shiver 750 ABS-t, és első látásra beleszerettem
Visszakerestem itt, nem nagyon találtam róla véleményt, gondolom ritka mint a fehér terror itthon. Mennyire rizikós így belevágni? Esetleg valakinek van tapasztalata a típussal? -
norbert1998
nagyúr
válasz
dellfanboy #132497 üzenetére
Én még egy autóban se láttam tönkremenni. Persze a szerelő egyből cserelteti, de 95%-ban nem az a gond, feljebb keresendő. Ezért mondom, hogy nem megy az tönkre.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #132491 üzenetére
Nem igazan tudom, hogy mi lenyegesen dragabb, ezert kerdeztem, hogy mire gondolsz.
Az hogy valami levegos vagy vizes, szerintem semmibe nem szol bele. Koltseg szinten nem tudom mit befolyasol a felkeszitesen. Attol, hogy valami egy kobalta, nem jelenti azt, hogy nem romlik el, vagy idealisabb. Bizonyos szint alatt pedig nagyon vigyaznod kell ra. Mondjuk egy etz vel nem mehetsz 80 nal tobbet, kulonben az ott fog hagyni valahol. Biztos az ut szelen szet tudod szedni, de szet is kell sajnos.Tamás9x
1 hengerrel lambda szonda hibanal? Ez honnan jon? Berak valami olyan befecs terkepet, ami kozepszar, de nem fog egyhengerezni. Vagy valami mast produkal, de bizonyos gazallasnal bizonyos fordulaton figyelembe se veszi a lambda szondat, szoval nem ez lesz a fo gondod.
Egy regi befecsnel inkabb a benzinpumpa lehet az, ami miatt nem tudsz tovabbmenni. -
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #132496 üzenetére
miert ne menne tonkre?
-
Tamás9x
őstag
-
Geresics
addikt
-
norbert1998
nagyúr
Bolond endurozas ma. Kicsit nagy fába vágtam a fejszem. A futómű és a hasmagasság is gond volt. De főleg a 30 centi vastag futó sár. A képen szereplő darabon negyed óra volt átjutni 🤣🤣
Nemigen volt rutin. Meg társ se. Csak háromszor feküdtem el amúgy, mármint a motor, én egyszer sem. És a 22,9-es bukó cső kevés. A köd lámpa megkarcolta az idomot. 😳
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #132483 üzenetére
Sztem azt te nagyon jól tudod
Tamás9x:
Azt kívánom a legjobban sikerüljön, és minden gond nélkül sikerrel és élvezettel teli legyen az utad.Van már egyébként útvonal terv?
-
Tamás9x
őstag
-
válasz
boost #132486 üzenetére
Ha kopott vagy öreg akkor igen.
Ocsem most vett 2018-as motort ~5000km-el. 500-as motor leven, azon meg kb alig volt kopas es a kor sem indokolta a cseret.
Fater is vett egy 4.000km-t futott motort iden, de az 15 eves motor, patika allapot viszont a gumi mar nagyon öreg.
-
boost
addikt
sziasztok, most veszek egy mocit 7000km-el. Érdemes rögtön egy gumicserével kezdeni?
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #132481 üzenetére
Mi lehet komplikalt egy kombinalt fogoban? :).
Nekunk semmi, Dzsibutiba a homokba elo embernek lehet maga vilag csodaja.Illetve egy transalp 700 felkeszitese lenyegsen tobb koltseggel jarana.
Mint irtam penztarca kerdese. :).Barmivel barhova el lehet menni, csak a logisztika legyen megoldott.
Ezek szerint nem jol emelekztem. :), vagy nem jol ertettem.
De ezt mar kibeszeltuk szamtalanszor. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #132478 üzenetére
Nem, nem ezt nem irtam le. Egy ilyen motornal pedig kisse tulzonak talalom ezt a velemenyt. Mi lenne ebben a motorban annyira komplikalt?
Ezt azokra az altalaban premium motorokra ertem, ahol a fenyszoronak is kulon vezerloje van.Az, hogy vizes valami, az nem oszt nem szoroz.
-
csongi
veterán
válasz
Tamás9x #132479 üzenetére
Nemigaz. Mindegyik alkalmas rá.
Csak kell egy komplett szervizes háttér csapat. Ami egy ilyen expedició költségének a 2/3-a Sztem.
Egy ilyen buliba, könnyen lehet ott hagyod a motort, mert az értékének a sokszorsa lesz mire kimented és újra tudnád folytatni az utad.
Felkészülni sok pénzzel lehet, vagy a minimálisra csökkenteni a kockázatot.
Olvasd el, a motorválsztás is megér egy misét, és a videókat is nézd meg. Irdatlan információ van benne.A seregben sem a katona kerül sokba, hanem annak a kiszolgálása
.
-
csongi
veterán
válasz
Tamás9x #132476 üzenetére
Mert komplikált. Vizes blokk, felesleges elektronikával. Sok meghibásodható alkatrész.
Ezt már Persu is leírta.
Olyan kell, amit az egyszerűbb országokba is megjavítanak.
De ha olyan területre mégy ahol a szervizelést meg tudják oldani egy Injektoros motornál, akkor semmi gond.
Vagy kellő szintű supportal vágnál neki az útnak. -
duni84
aktív tag
válasz
norbert1998 #132471 üzenetére
az is lehet, hogy simán levette a hirdető vagy eladta
sose derül ki.
-
Tamás9x
őstag
válasz
JoinR #132461 üzenetére
Nem ismeri valaki esetleg? [link] XL700V
Ez már közelít az ingerküszöbömhöz...
-
duni84
aktív tag
válasz
norbert1998 #132446 üzenetére
ezek szerint a mostani tulaj előtt történt valami a motorral, szóval legalább az eredetvizsgánál rögzítettek egy km állást: ahhoz képest mennyi van benne most 1-2 év elteltével? ha elég sok, akkor én azért látok rá esélyt, hogy alapvetően egy nem összegányolt darabról van szó, mivel nyilván mentek vele és megkérdezném telefonon, hogy mit tud róla. a spektrum másik vége, hogy ha a vásárlás óta belekerült 25 km, akkor gyanús, hogy nem ebből lesz a szuper megbízható világjáró élettársad
-
norbert1998
nagyúr
Uraim, egy új típus, amivel még nem találkoztam. Csak érdekességnek. (Mindenesetre XRV lehet a típusjel, de akkor is. )
[link] -
bacus
őstag
Az, hogy egy motoron akár többször is idomzatot (szint) cserélnek, nem jelenti azt, hogy kuka. Sajnos nem kell túl nagy esés ahhoz (sokszor elég egy ártatlan eldőlés vagy pont hogy a te motorodra dől rá egy másik), hogy az oldal idomokat olcsóbb legyen cserélni, mint javíttatni.
Az én DL 650-em, kék színűként kezdte, majd egyszer csak a következő tulaj teljesen feketét csinált belőle, majd az előttem lévő pedig sötét szürkét. Akkor még nem volt ez a lekérdezés, csak mielőtt árulni kezdtem lepődtem meg én is lekérdezve, hogy épp csak piros és sárga nem volt a motor. Közben látszott, hogy jöttek mentek rajta a kézvédők, bukócsövek, oldal doboz konzolok is, mert valamiért könnyebb "csupaszon" eladni a motort és külön minden tartozékot, mint fullosan felszerelve, ahol az extrák jó esetben rajta maradhatnak ingyen...
A dl-en konkrétan 4 db műanyag elem cserével illetve a tank cserével/fényezésével más színt kapsz, nem nagy cucc.Mikor megvettem bevittem a barátomhoz a MAMI-ba, minden csapágyat cseréltünk, mert 500 Ft /db volt és valamelyiknek már volt hangja, szóval volt teljesen levetkőztetve, a motoron komoly sérülés nem volt. (pl váz, blokk eredeti, nem javított volt)
Egyébként aki értett hozzá, mikor meglátta a motorom, rögtön mondta, hogy nem eredeti a szín, mert 2004-ben még nem volt ez a szín.. akkor azt gondoltam, na persze, így megy ez a suzukinál, de azóta sem volt érdemi fejlesztés a kis dl háza táján, az elmúlt 3 évben tényleg csak a színek változtak.
-
Somatom
veterán
válasz
norbert1998 #132462 üzenetére
Hogy lehet ilyen öltözékben motorozni? Legalább egy szürke/fehér pólót felvehetett volna a kék helyett.
-
norbert1998
nagyúr
Legnagyobb látvány
-
JoinR
őstag
válasz
Geresics #132458 üzenetére
Mit linkeljek, csak a hivatalos honlapot tudom, válaszd ki a zöldet
Az extrák egyelőre: bukócső, Givi kézvédő és magas plexi..a táskákat majd a 390-ről örökli meg, gyárival feldobozolni szürreális összeg..
A markolatfűtésen gondolkozom még (az se olcsó, 140k katalógus áron, talán 40%-ot engednek), bár most olyan téli kesztyűt vettem a Shoxban, hogy 10°C felett még túlzás is (úgyhogy most vehetek egy harmadikat 10-20°C közé).
Jah meg kell majd még egy telefontartó, a műszerfalra kirakható GPS már most hiányzik.#132459 Tamás9x: még átgondolom
#132460 vlevi: igen, ott jöttek elő érdekes dolgok...random lefulladás nálam is volt kb. 3 az első 1000 km-en, azóta se. Szintén az elején párás időben elment a kép 2x, az is megszűnt, úgyhogy tényleg öngyúgyuló
1 garanciális javítás volt, a váltókar felől folyt az olaj, vártam 3 hónapot az alkatrészre, ami csak nem jött meg, úgyhogy megrendelték a szomszéd SKF-től és 20 perc alatt kicserélték.
-
Geresics
addikt
válasz
norbert1998 #132453 üzenetére
Akkor miért kérded?
-
palfitom
félisten
válasz
norbert1998 #132446 üzenetére
Én megkérdezném a hirdetőt erről a tényről, s a válasza alapján döntenék az elmenetelről.
-
Horvi
őstag
válasz
norbert1998 #132450 üzenetére
Szart csak is olcsón
Nem kizárt, hogy lenne még vele munkád miután megvetted.
Egy telefonhívást megér, csekkolni, hogy tudott-e róla a mostani tulaj vagy sem. Egy kis szondázást megérhet a dolog. -
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #132446 üzenetére
legalabb olcso?
-
válasz
norbert1998 #132446 üzenetére
En nem. Fel se hivnam.
-
Geresics
addikt
válasz
norbert1998 #132446 üzenetére
felhívni, megkérdezni olcsóbb
-
norbert1998
nagyúr
Ti elmennétek egy olyan motort megnézni 200 km-re, ami a lekérdezés alapján egyszercsak pár éve teljes új idomzatot kapott, fehérből barna lett, ráadásul szerepel is benne, hogy károsult volt 2 éve, de a hírdetés még csak utalást sem tsz rá? A rendbehozatal után került a mostani tulajhoz.
-
Micsurin
nagyúr
Köszi szépen
GTVili ...jövő héten mennek az elemek a fényezősráchoz szóval erősen remélem én is nyugi. Eső után köpönyeg kérdés volt igazából...
Azt az allis lámpát leszámítva ez a terv:
Gyári sárga matrica szettet volt igazán macera szerezni, 5 bennragadt raktárból sikerült összevadászni 5 hét alatt. -
Micsurin
nagyúr
Ha amúgy is lejár a műszakim és fényezünk akkor azt lehet egy kör alatt rendezni NKH állomáson 1x vizsgával ugye? És akkor csak a +6k mint új forgalmi díj jön rá?
-
Geresics
addikt
-
Tamás9x
őstag
válasz
csongi #132431 üzenetére
Papírozással nem lesz gond, abban segítenek a vizsgahelyen.
Bármi olyan dolgo amire kényes? ha már bontás nélkül tud 50.000km-t akkor nyert ügy.
Még azon vacilálok kell e bele öndinditó, avgy sem.
17-es kerékkel és vékony gumikkal akár tudna 140-150-et is, ha lehet hinni a fórumoknak, és a top speed videóknak. -
Hablaty 70
újonc
Köszi!
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
Hablaty 70 #132426 üzenetére
Szia,
En csak annyit tudok hozzatenni, hogy van a “robogo, kismotor” topic, ott talan tobben tudnak segiteni.
-
Hablaty 70
újonc
Sziasztok, szép napot!
Ez az első hozzá szólásom, nagyon új vagyok .Tanácsot, vagy valami jó ötletet kérnék ha van valakinek...
Az elején kezdeném. Egy KYMKO szuper 8 van. A helyi önkormányzattól vettem, nagyon lepusztult állapotba. Bazi sokat ált ( 5 évet) kint a szabadban, napon, esöben, hóba, minden féle fedél nélkül.
Gyakorlatilag, fél évi szabad időmet rá fordítottam , hogy életre keljen, és hogy úgy nézzen ki, ahogy ki kell néznie...
Ma elvittem egy hosszabb "teszt" körre mivel a fiamnak szánom, nem akarnám, hogy valahol megtréfálja, és esetleg elmenjen a kedve a motorozástól!
A problémám:
Új henger szett van rajta, új kevlár membrán, új CDI, új porlasztó, amit már sikerült ráhangolni. A hajtáshoz még nem nyulam. Egy bizonyos fordulaton, (se lejjebb, se feljebb) csatogogo hangot hallani gázadáskor, aztán elmulik, és nem sokkal utánna úgy álmeg a motor, mintha megszorulna a dugattyú.
Mi után meg ált, önínditoval pöcre indul! És megy!
Van egy másik ugyan ilyen S8-om, ami néha ugyan ezt csinálja, mondjuk, csattogás nélkü! Ezt random pridukálja!
Volt, hogy 100km után, és volt, hogy15km után.
De a leállások után mindig el indul, mintha semmi nem történt volna..
Mi lehet a probléma? Tanácstalan vagyok...
A hajtás?? Vagy ez S 8 betegség?
Ha netán valakinek van használható ötlete nagyon megköszönném! -
Tamás9x
őstag
persuader
neked nem ismerős ez a blokk vélletlenül? ZS190v2
Túl olcsó.. kerülendő ? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #132420 üzenetére
Ducatinal is ugyanannyira fontos, mint barmelyik mas markanal. Ds1000 multinal celszerszam nelkul tudsz szijat cserelni, gondolom erre gondolsz, mivel ez az egyetlen ducati, amivel talalkoztal hosszabb ideig. celszerszam nelkul lehet szelephezagot allitani. Ezeknel a regi ducatiknal annyira sok minden nem kell ezekhez a muveletekhez. Regi multit nem, de 1000 es monstert csinaltam, aminek ugyanaz a blokkja. desmoquattro-n kivul csinaltam mindent a 2000 es evekbol. Esetleg ha a ket stiftet a desmodue-hez celszerszamnak tekinthetjuk, ahhoz eleg konnyu hozzajutni.
A szerviz vs otthon szereleseknel nem ezek a gondok. Plane nem a regebbi motoroknal. Vannak markaspecifikus celszerszamok, amik tenyleg csak markaszervizeknek van, de nem sok ertelme van pl regi ducatikhoz a mathesis- kiolvasot megvenni 1 millioert, ha amugy barmit ki tudsz merni oszcilloszkoppal, vagy multimeterrel, es a hibakodot a 2000 es evekben amugy sem jelezte a muszerfalon.
Az uj, vagy ujabb premium motorokat viszont a garancia miatt soha nem vinnem markaszervizen kivul, de azt azert mert ha ott vmi beszarik- es van bennuk 20 ecu amibol konnyeden beszarik valamelyik- akkor az tobbszazezres tetel. De ha mar nincs ra amugy sem gari, es mindenkepp fizetned kell ha vmi beszarik, akkor joforman mindegy hova viszed, a lenyeg, hogy hozzaerto normalis emberhez keruljon.YT on fenn van minden, es valoban meg tudja csinalni nehany ugyes ember, amennyiben a YT video nem egy fogalmatlan embertol van, ahogy tobbsegeben szokott lenni. De mit csinalsz akkor, ha mondjuk egy elterjedt sornegynel, ha hezagot kell allitanod, es a veztenygelyt ki kell szedned, de ossze van sulve az egyik oldalon a csapagyazas, mikozben te lazitod fel azt az oldalt ahol epp nyom a tengely? Hogy veszed le a csapagyat? Alanyulsz csavarhuzoval? hogyan improvizalsz? Vagy egy v2 nel ha lehuzod a veztengelyt, es nem laza, hanem szorors? YT alapjan eszre se fogod venni az ilyet. Vagy nem fogallkozol vele, mert fogalmatlan vagy. Ez csak egy pelda es eleg sok olyan dolog van, amire nagyon kell figyelni. Szoval annyira azert nem egyszeru egy olyan fogalmatlan embernek ezt megcsinalni, akit ez sosem erdekelt, nem is foglalkozott ezzel addig semmit.
-
Somatom
veterán
válasz
Geresics #132418 üzenetére
Én nem látom azt a fenenagy választékot. Ez az NT is Enduro jellegű. Aki még döngölt földre sem akar menni (mármint túrán, egy 250Kg + utas + csomag géppel), annak sztem még a jelleg is fölösleges. Megnéztem a 2022 -es kínálatot és úgy tűnik, hogy a túra kategóriában a "lecsupaszított" boxer 6 -ot gondolják alternatívának. Nekem hiányzik a palettáról egy olyan, mint a PanEuropean.
-
Geresics
addikt
válasz
#31733248 #132410 üzenetére
Ez szerintem nagyon-nagyon cégfüggő! Anno mikor vettem a Pegaso-t körbejártam a pécsi szerelőket, és katasztrofális volt a helyzet! Konkrétan egy Tesco-s biciklit nem hagytam volna ott náluk! Azóta találtam egy szeretlőt Pécsváradon, akihez bátran odaviszem a KTM-et is, mindent fotódokumentál amit csinál, sőt végig ott is lehetek, ha nem túl bonyolult a feladat (olajcsere, fékolaj, stb). Márkaszerviz ebben a zsákfaluban (Pécs) nincs.
A KTM-et most a télen viszontí így is márkaszervizbe fogom vinni, és kizárólag a szelephézag miatt. Anno vergődtem ezzel, hogy elvigyem máshoz, mert azért nem egy lehetetlen küldetés (igen, youtubon meg lehet nézni hogy hogy lehet akár az otthoni garázsban is megcsinálni), de mégis a márkaszerviz lesz a tuti!
Miért? Mert
- vannak célszerszámaik (pl. Ducati-nál ez durván fontos!),
- vannak gyári tömítéseik, és nem vergődnek a beszerzésükkel,
- van gyártói leírásuk a szereléshez (pl. a pécsi enduróban a Ducati első telószervizét kifizettették, de valójában szét sem szedték! Mikor mi szétszedtük látszottak a nyomok, hogy próbálkoztak vele, de feladták, pedig csak le kellett volna tölteni egy manual-t, és rájött volna, hogy mit csinált rosszul),
- mert náluk van esély arra, hogy kapnak a gyártótól képzést időnként, amiből akkor is ragad rájuk valami, ha nem nagyon figyelnek oda,
- mert megcsinálják a szoftverfrissítést (mondjuk nekem már a legfrissebb van),
- mert nem szilóval akarnak mindent is megoldani,
- mert van érvényesíthető garancia a munkájukra,
- mert jár(hat)nak a szerviz mellé extra dolgok (pl. KTM-nél 1 év Road Assistance)Viszont ha valaki talál egy jó szakembert, aki privát, akkor ezek nagy részét ő is tudja!
Ugyanakkor az is el kell mondanom, hogy autóhoz van Pécsett több márkaszervi is, és katasztrófa a helyzet! Konkrétan anyagi károkat okoznak sokszor! (Pl. haveromék céges, újonan vásárolt teherautójában pl. 2x egymás után csak kiszámlázták, de nem cserélték az olajat!
), és a piaci ár sokszorosát elkérik! Ráadásul simán át akarnak verni ha valami javítandó dolog van! (Mazda6 turbó hibajelenséget 1,4MFt-ért akarták cserélni, és mikor kérve lett ár más, megbzható szakembertől, és közöve lett, hogy tegyék össze az autót szállítható állapotúra, akkor mondták, hogy "hát, igazából nem is muszáj cserélni komplett, mert van gyári javítókészlet hozzá, mert ismert a hiba a gyártó előtt, és úgy 200 csak"!!!) De számtalan ilyen eset van még, és akkor még el sem hagytam ezt a zsákfalut!
Szóval nem fekete/fehér a helyzet, ha másban nem, ebben szerintem mind egyet tudunk érteni!
-
Geresics
addikt
válasz
goofy85 #132404 üzenetére
Sógorom szintén most csinálja az A kategóriát, csak ő alacsony, és 70kg. Na, neki talán jó volna a 310GS! Meg a csajoknak, akik picit azért szeretnek kalandozni is!
A Te méreteiddel a CB500X mérföldekkel jobb választás! A kis GS-re ha ráülsz, úgy fog összeülni, mintha fele akkora volna! (Talán az onroad, vagy a totalbike videójában ez látszik is.) Én a 310GS helyett (ha a CB500X valamiért mégsem jó) sokkal inkább a KTM 390 Adventure-t venném! Bitang jó belépőmotor szerintem, és sokkal időtállóbb választás is!
Ezeken felül bár nagyobb motor, de mégis tökéletes kezdőmotor szerintem a Honda NC750X! Teszteltem anno egy romániai túrán, és szerintem kevés ennél univerzálisabb kezdőmotor van! -
Geresics
addikt
válasz
vlevi #132401 üzenetére
Mé'pont én?
Csak Mályinka környékén voltam, az valami "csodálatos" volt!Amúgy szerintem igenis van létjogosultsága az ilyen motoroknak! Ha csak magamból indulok ki, akkor ott a remek példa: a Pegaso a túraendurók között a terepképesebbek közé tartozott, voltam is vele mindenhol! Következő motornak a KTM 790 AdvR-t szerettem volna (alternatíva volt még a Yamaha T700, de elsőre bár olcsóbbnak tűnik, ha raksz rá védelmet (a KTM-nél a tank az!), akkor máris nem olcsóbb, és az elektronikája egy nagy 0 a KTM-hez képest)! Az AT is ilyen kategória, csak még drágább!
Aztán megvettük a KLX-eket, ami már "célszerszám" a mi léptékünkben. Innentől kezdve a nagymotornak nem kell univerzálisnak lennie, elég, ha kényelmes, erős, pakolható, és nekem még az is fontos volt, hogy egy külföldi túrán ne kelljen visszafordulni, ha egy murvás, köves, vagy szikás felületű, de mégis útnak nevezhető terepen járunk! A gumim sem lesz már épp ezért TKC70, mert nem kell akkora tudás, elég lesz a TrailAttack is!
De ez én vagyok, mások nem akarnak 200+kg motorokkal még döngölt földre sem menni, nekik (és azért ők vannak többen) tökéletesek az ilyen motorok (meg a RoadAttack, vagy még aszfaltosabb gumik)!Annak pedig, ha van választék, szerintem csak örülni kell - bár én ugye egyértelműen a túraenduro világát szeretem!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #132416 üzenetére
Na szuper!
-
norbert1998
nagyúr
Jelentem, összeállt a Cagiva. Nélkülem. Nem hagyta öcsém, hogy elvigyen hétfőn mérni.
Poccre indult elsőre. Már csak a rohadt tűszelep cucc kell bele mert az gatya és nem jót vettem.
Van alapjárat, stb, jön megy, de nem dudál. (Nem kap áramot.)
Erre a szezon maradékra jó lesz szerintem. Aztán majd kiderül.
Viszont nem mentem vele én, mert sírt a szája, hogy menjünk már be 😅 -
-
csongi
veterán
válasz
vlevi #132401 üzenetére
Értem, csak szerintem ilyen vásárlóból van kevesebb.
Az AT-is lehet állítani a puhaságot.
Ez a 15 évvel ezelőtti elgondolás nem aktuális. Egyértelműen a túra motorok és naked viszik az eladásokat.
Meglátjuk, nekem nem tetszik, és nem is fog bekerülni a látó mezőmbe.
Minden ami NT-volt eltűnt belőle.
intgerált doboz, tároló rekeszek, a többi aszfalt túra motorhoz képesti súly előny.
kapott egy nagy műanyag fejet az AT vázát kisebb villaszöggel, és kisebb kereket.
Nem látom mi az, amiért érdemes lenne megvenni?
Minimális az ár különbség. Ha egy két éveshez képest nézem, meg teljesen vert helyzetben van.
Jön a Cb1100X. Nem értem az NT létrejöttét. Megint válság motoros választék lesz?
Ugyan az a blokk, és körítés más csomagolásban.
Volt már ilyen a történelemben, néha felesleges típusok kerülnek piacra. -
#31733248
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #132403 üzenetére
Aha, tehát ha betolom az átlagos szerelőhöz a gépet, jobb kezekben lesz, mintha márkaszervizbe vinném. Hát persze...
-
boost
addikt
válasz
goofy85 #132406 üzenetére
én is kapásból A-ra mentem (187cm), az első két órán rutinon 125ccm volt, második két órán Suzuki GS500 ( fiam szerint azon olyan voltam mint cirkuszi majom a kisbiciklin), és a 6-7. órán meg már 650es Fazeren, amire ráülve elsőre kicsúszott a hűba***meg akaratlanul is, aztán még aznap nagy is volt, a következő alkalommal ráülve meg már mintha egy mérettel összement volna. Szóval fontos a fokozatosság, de azért megijedni sem kell tőle. Pont azért van a tanfolyam, és a jó oktató, hogy megtanítson az alapokra.
GTVili: igen, de azért általánosságban esetben a méret és a súly az kéz a kézben jár a nagy erővel.
-
boost
addikt
-
goofy85
kezdő
Nézegetem, hogy mit kellene a fa alá tolni ajiba első motorként.
Rutinon 250 után volt szerencsém ötszázast is kipróbálni, amit nagy ember (193cm/110kg) lévén megfelelő méretűnek, de bitang nehéznek találtam kezelés szempontjából. Elgondolkoztam, hogy mégis csak kisebb kellene kezdésnek és megakadt a szemem a propelleres 310gs-en (cb500x volt eddig kinézve). Van tapasztalatotok róla? Nem terepezni kell, bár vannak földutak a környékünkön és kirándulgatnék rajta, de nekem jobban tetszik a lovagló póz motoron, mint a gubbasztás. Harley batárok meg drágák meg még nagyok, pedig a hónaljszellőztetés tetszik...
Újban gondolkodom, ezért érdekelnének a bmw szerviztapasztalatok is. -
#31733248
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #132398 üzenetére
Senki sem állította a gyári szervizről, hogy atombiztos megoldás, a checklisttől sem esik hasra senki és hidd el, mindenki tudja, hogy vannak vérprofi függetlenek, akiknél jó kezekben van a szervizelés. Az átlag szerelőről és az átlag márkaszervizről beszélünk továbbra is.
-
vlevi
nagyúr
válasz
csongi #132399 üzenetére
Mégsem sikerült jól leírnom.
Aki nem akar AT-t venni, de egy CB-nél több kényelemre vágyik, az talán elgondolkodik az NT-n.
"Az AT futomuve tudja az NT tudasat, forditva nem igaz. "
Hát, ebben nem lennék olyan nagyon biztos. Más kategória a kettő. A 21-es kerék, és a hozzávaló huszonvalahány centis rugóút felesleges aszfaltra.
De abban igazad van, hogy a szar minőségű aszfaltúton (mint pl. a Bükkben Bánkút felé), nincs az a motor, ami elég lenneMajd Geresics megmondja, járt-e arra mostanában az KTM-el, de szerintem azzal sem leányálom ott felmenni
Ez a motor, az én olvasatomban a Deauville-nél kicsit sportosabb kivitelű túramotor akar lenni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ingatlanos topic!
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samus: Tomb Raider Remastered I-III
- PlayStation 4
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Milyen videókártyát?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- További aktív témák...
- Fekete Számítógép asztal 124 x 55 x 75
- Xiaomi Electric Scooter 4 Lite Gen2 (2 év jótállás)
- Tuya/Smart Life wifi TRV radiátor termosztát, 7500/ darab, beszámítás ill. csere laptop v. telefon
- Whirlpool mosógép vezérlő panel - Wave ECO B K2AB
- Kék mintás plüss sarokkanapé, ággyá nyitható, ágyneműtartóval
- 3DKRAFT.HU - PROFESSZIONÁLIS 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - 475+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad 3! R3 7320U / 16GB DDR5 / 512GB SSD
- HP 15s-eq1036nh - 15,6"FullHD IPS - Ryzen 5 4500U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest