Hirdetés
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
Hirdetés
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz Geresics #109826 üzenetére
Ezt a másik fórumba írtam ~2 hónapja..
".. szülinapi bulin voltam. Motoros társaság,ott mondja az egyik srác van egy KTM 790 ADV,közel 5M-es motor,250Km!! van benne és x m,x Km után leáll. Gyújtás ráad,karácsonyfa. Nem indul. Szervizbe vissza ott hetekig vakarják a fejüket. Ok,akkor egy másik szervizbe át. Dettó. Motor cseréről hallani sem akarnak. Most azon gondolkodik,hogy kiviszi Bécsbe..."Igaz ez egy motor/történet de ha te kapod ki..
Azóta nam tudom mi van a motorral.Itt egy másik KTM amit most vettek.
"Két éves 690 Duke R-t vettem, 6000km-el. Szinte új.
Találtam a hátsó traktusban egy hiányzó M8 csavart. Pótoltam, bár fura, hogy kiesett.
Aztán ma körözök Kakucson, egyszercsak elkezdett valami zizegni. Lejöttem, el is felejtettem.
20 perc múlva vissza, zizegés erősödik. Agyalok, hogy olajcsere, fékfolyadékcsere, kipufogó buzerálás, láncállítás közben mit nem húztam meg. Gondoltam inkább kimegyek, de a következő kanyarban hallottam egy halk koppanást, mint amikor a betonra esik valami fém bigyó. Ezzel egyidőben megszűnt a zizegés. Kimentem, átnéztem a motort, de nem láttam hiányzó elemet elsőre. Aztán megláttam, hogy a felső villahíd középső csavarja hiányzik. Visszasétáltam a pályán, megtaláltam. Egy jó arc csóka adott villáskulcsot, meghúztam.Itthon meg látom, hogy a váltó állító rudazat csavarja is lelazult. KTM-es ismerős szerint KTM-nél ez normális :-)))) "
" A legújabb:
Még csak 6000km van benne (illetve már 7000), kapott véltelkor egy olajcserét, fékfolyadékcserét. A légszűrőt még nem kell kicserélni, de gondoltam megnézem, kompresszorral kifújom.
Furcsállottam, hogy víz van a légszűrőházban. Aztán mikor raktam vissza a fedelet, látom, hogy el van vetemedve a légszűrőhàz fedele, felül van egy pár tizedes rés a gumitömítés és a ház között. Szégyenszemre rakhatom össze szilóval a légszűrőházat egy 2 éves motoron. Pedig csak 5 csavar kellett volna a fedélhez 4 helyett és probléma megoldva."[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen