Hirdetés
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aaron14
őstag
Sziasztok,
2008-as Volvo S40-es autóban szeretnék front szélvédőt cseréltetni. Gyárira kapásból több százezer forintos árat mondtak.
Teljesen laikus vagyok a témában. Ez valóban ennyire drága?
-
6030D
addikt
Tegnap felhajtott előttem az M2-re Dunakeszinél egy fekete Octavia 4-es, néztem is, hogy milyen tiszta, meg milyen sötét rajta a fólia. Óvatosan mellé gurulva láttam a műszerfal tövénél a szélvédőre cuppantott diszkólámpát. Ha jól rémlik, SIF-*** rendszámmal. #szolgálatiközlemény
-
Qru
MODERÁTOR
Most keddtől a benzin és a gázolaj ára is változik 3, illetve 6 forinttal nő.
-
-
-
Micsurin
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
Depo vállalható?
Jobbos burám erősen repedezett, és nem a lakk mint kiderült. Megpolírozta a srác és lakkozta is de erősen javalta, hogy ez időleges orvoslás lesz mert maga az anyag öregedett már el a naptól és nem csak a felső réteg.Gyári Hellat nem normális árban mérik... Xenon upgrade ha lesz is, nem most.
Ellenben 50-ért lenne akcióban Depo halogén előre. Vehetőek? -
válasz
BigBlackDog #319182 üzenetére
Illetve az Enyaq-on az egész Moszkvics hűtőrács világít. Amit láttam, azon csak egy "gyöngysor" a két fényszóró között.
Oldalról teljesen oké az Enyaq, tetszik.Itt ismét felmerül bennem a kérdés, mit lehet kezdeni a VW-k világító bajszával és logójával??? Fekete duct tape? Széthúzni valami csatlakozót? Gyári diaggal (Odis) ki lehet kapcsolni?
-
válasz
Kodiaq-ba is rendelhető
-
avl
senior tag
válasz