- Papíron már készül a PCI Express 8.0
- Home server / házi szerver építése
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi belépő szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- OLED TV topic
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
füles_
őstag
válasz
#45185024 #15999 üzenetére
Ha 300 dollár lesz a 480X nálam az lesz a befutó,ha több lesz akkor a sima 480.Francba már elkellene kezdenem hirdetni a jelenlegi VGA-m mert az értéke a felére fog csökkenni
Szerintem így fog kinézni a felállás:
GTX 1080=980Ti+20%
GTX 1070(Ti?)-R9 480X=980Ti
GTX 1070(?)-R9 480=R9 390
GTX 1060-R9 470X=R9 380X
GTX 1050-R9 470=GTX 950 -
#45185024
törölt tag
Since both companies are well aware of this fact, we are expecting a very competitive pricing of new Radeon R9 480 / GeForce GTX 1070 series in the next few months. AMD has already confirmed that they are focusing on mainstream segment with Polaris 10, whereas NVIDIA will probably offer more powerful solutions at higher price.
LINK -
válasz
Laja333 #15997 üzenetére
Ez pusztán azon múlik, hogy játszol is tényleg valamivel... vagy csak bencsmárkolsz, meg panaszkodsz hogy milyen rosszul fut/nem optimalizált stb.
A Batman is jó játék, csak vannak akik nem tudtak elszakadni a botránytól meg hogy hogy fut... rosszabb esetben ki sem próbálták, csak mentek a árral.
-
Laja333
őstag
Úgy látszik a Hitman is megosztja az embereket
-
#45185024
törölt tag
válasz
FollowTheORI #15993 üzenetére
Persze csak arra utaltam hogy a 1080 at 980TI re lovik be a leak-ek a 490x et meg ugy fogalmaznak hogy megkozeliti a 980TI-t persze tudom ez nem jelent semmit
Csak jobb lenne ha lenne valos árharc -
válasz
#45185024 #15992 üzenetére
Miért ne lehetne gyorsabb... volt olyan időszak is... gyorsabb is lehet... azonos vagy minimálisan jobb áron akkor is jó lenne.
A probléma inkább a körítés sajnos amin óriási javulás kéne hogy versenyben legyenek.
Kellenének minőségi hűtéssel szerelt kártyák, stabil minőségi szoftvertámogatás... stb stb.
És nem csak egy egy rövid időre... hanem hónapokon át... és generációkon át felépítve és megtartva! a minőséget.Akkor talán lenne esély egy egészségesebb piaci leosztás kialakulására.
Sok időnek kell még eltelnie mire erre csak esélyük lesz kicsi is... és a "köznép" sem Geforce-ot ajánlj a boltban vagy kér majd az eladótól. Tehát a köztudat is átfordul.
-
#45185024
törölt tag
Az szerintem nem várható el egy cégtől hogy ne olyan játékokon teszteljen amiken nem fut jól a kártyája.
Az hogy nektek nem tetszik egy játék az a Ti saját szuverén véleményetek, egy promóciós jelleg hadd legyen már a gyári tesztekben, hiszen ezek eleve reklámok.
Az ár meg roppant egyszerű ha megnézed mennyi haszon volt a 980 -on meg a a Furyn akkor gyorsan belátható hogy a HBM nagyon megdrágította a gyártást (Nanót se nagyon tudnád már lejjebb vinni)
De ha ez a kényszerítő tényező eltűnik a képletből és 14 nanométeren jön a GDDRX es 490x az 1080 ellen akkor bizony ott AMD nagyon keményen egy árcsapdába csalhatja azt a kártyacsaládot amire a Direct x 12 csak rátesz egy lapáttal.
Ezt a 980TI VS Fury X történetet csak ti hájpoljátok túl , nem ott folyik az igazi küzdelem.
AMD nek az előtöréshez egyetlen dolgot kellene tennie hozni az Nvidia kártyák teljesítményének 90%-át 70-80%-os áron,(ez a CPU iparra is értendő) és azonnal vissza menne egy jó adag tömeg.
Az emberek nagy részének már egyáltalán nem elfogadható ez a több százezres árszint amit erőltetnek... -
válasz
#52815360 #15988 üzenetére
Nem is erről van itt most szó...
Egyszerű ez üzletileg... nézd meg a mostani sebesség és árkategóriákat... tolj mindent eggyel lentebb, és akkor kb közel jársz ahhoz ami várható.
Nézd meg mit kapsz 300 dollárért, nézd meg mi eggyel nagyobb... és kb azt fogod kapni 300 dollárért pár hónap múlva.
Meg lesz egy új kicsit gyorsabb csúcs, nyilván kb azonos áron mint ma.Igazából egy GTX580->680 váltáshoz hasonló fog lezajlani, mivel nem jön "nagy GPU" most.
-
#52815360
törölt tag
válasz
FollowTheORI #15987 üzenetére
De nem fogják adni, mert kivezetik a piacról.
-
válasz
füles_ #15986 üzenetére
Egy szóval sem mondtam hogy nem lehetséges technikailag... de azért ha a Fury árazásából indulsz ki, nem fogják 300 dollárért hozzád vágni.
Ígyis a fogukat húzták kb annyira ellenálltak bármi árcsökkentésnek (még vesztett helyzetből is), Nano is meddig tartott, mire belátták.Technikailag az NV is adhatná ennyiért akár a Ti-t is... talán még akkor is keresnének rajta... de 980-at bőven.
Szépen majd megint lekövetik egymást, kb a mostani árszinteken maradva / kategória = sebességszint most itt... szerintem már tudják egymás dolgait ki mivel hova mennyiért jön.
Le van ez már papírozva így 1-2 hónappal a megjelenések előtt. -
füles_
őstag
válasz
FollowTheORI #15984 üzenetére
Olcsóbb VRM,PCB,hűtés,kevesebb de hatékonyabban használt SPU-k-azaz egyszerűbb felépítés...Csak a gyártástech. lesz eleinte drága,de ígyis ha nagyon akarják lehetséges 300-350 USD-ért 980Ti teljesítmény
-
-
wjbhbdux
veterán
970 áron 980ti teljesítményt hoz az AMD [link]
-
cyberkind
félisten
válasz
huskydog17 #15964 üzenetére
A Batman Arkham Knight még nyomokban se volt ennyire szar mint a Quantum Break, még 6K-t se ért meg amennyiért vettem, + megjegyzem hogy a Batman azóta nagyon jó port lett, itt kevés az esély erre.
Le is törlöm ezt a szart és játszok valami normálissal, a M$-nál meg legyen öngyilkosok mindannyian.
-
-
TTomax
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az első játék, ami kihasználta a BattleForge volt. A DX11 megelejenésenek héten jött. Utána igen gyorsan jöttek a DX11-es játékok.
Azt nem tudom, hogyan nézhette be ennyire a techreport, de a DCC-hez hasonló eljárások a textúrákra nem érnek semmit. A textúratömörítes az egy alternatív dolog. Ahhoz, hogy ezt elemezni lehessen látni kellene a forráskódját és a textúra formátumokat.
A DCC ellenőrzése persze elég bonyolult, de az NV ajánlott módszere a legjobb az átlagfelhasználónak, vagyis 3DMark Vantage Color Fill gyakorlat és elméleti max különbsége. -
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #15964 üzenetére
Nem csak PC-n vannak ilyenek: Lichdom Battlemage PS4/Xbox One: Worst Frame-Rate We've Ever Tested
"We've been measuring frame-rates since 2008. And we never seen anything as consistently bad as this."
12-20 FPS 'oszt fix hardverre kell dolgozniuk, ettől még az AK meg a QB PC-s portja is jobb
Amúgy a "lepaktálás" nem lenne rossz, ott van az az előnye, hogy se a QB (vagy akár az Alan Wake), se az Arkham sorozat nem készülhetett volna el egy nagyobb kiadó nélkül. Főleg, hogy story orientált játékokba nem is nagyon szeretnek már pénzt fektetni
A QB, GOW is az UWP meg a DX12 erőltetése miatt lett olyan amilyen, mindehhez persze hozzájön még az, hogy a lehető legkevesebb pénzből a lehető leggyorsabban kellett megcsinálni...
-
huskydog17
addikt
"Quantum Break nagyon esélyes a közelmúlt legrosszabb PC-s portja díjra."
Szerintem a 2016-os évben simán elviheti azt a díjat. ma már az Ubifos is fényévekkel jobb PC portokat csinál, mint a Remedy. A finn csapat a Warner-rel akar versenyezni a citrom díjért.
Az arányok kb. ugyanazok, a Remedy ezzel a ballépésükkel jó mélyre elásták magukat a PC-s tábornál. Valami gigantikus nagy csodát kell műveljenek, hogy visszanyerjék a PC-sek bizalmát. Nem tudom, hogy Sam Lake-nek és csapatának megérte-e az MS-el való lepaktálás a nagyon rossz hírnév és végtelenül alacsony reputációért cserébe. Na persze biztosan mindenkinél megvan az a pénz, amiért elkurvul. Amúgy a legnagyobb gond a QB-kel - ahogy azt már többen is megjegyezték -, hogy alapból a grafikus motor egy nagy kaka, így utólag nem is tudnak mit tenni a PC verzióval.
-
Loha
veterán
válasz
Malibutomi #15961 üzenetére
Ha nem Xbox One exkluzív játéknak készült volna a kezdetektől...
Ha nem a megjelenés előtti utolsó pillanatban szól a MS, hogy ki kell adni PC-re...
Ha hagyott volna időt a MS a PC optimalizációra...
Ha már kiforrott online játékbolt lenne a MS Store...
Ha nem MS Store only lenne a játék... -
Malibutomi
nagyúr
válasz
oAcido #15958 üzenetére
NV-nek szerencseje, hogy ez a jatek az alapoktol mar a motorral el lett szabva, es fel is sul (sult) PC-n ugy fest. Meg csak nem is a port annyira rossz, hanem maga a motor. Ahogy nyilatkoztak jopar dolog van benne amit nem is tudnak javitani emiatt.
Ha utos, nepszeru jatek lenne akkor most nagy pofaraeses lenne ez nekik. -
oAcido
aktív tag
"Quantum Break nagyon esélyes a közelmúlt legrosszabb PC-s portja díjra."
Legalább elértünk a konzolok szintjére. Nem elég, hogy a FHD 60fps nincs meg, de ha nincs a gépedbe Fury Nitro/Fury X, akkor még a 30 fps-nek is búcsút mondhatsz
Még több copy-paste játékot a népnek. Ez a jövő
-
Loha
veterán
2009 végén jelent meg a Win7 DX11-el, és az első játék ami SZVSZ érdemben ki is használta a DX11 lehetőségeit a BF3 volt 2011 végén.
Quantum Break nagyon esélyes a közelmúlt legrosszabb PC-s portja díjra.
Szerintem ez a kép szemlélteti a legjobban a DCC-t:
Első csík: gyakorlati memória sávszélesség nagyon jól tömöríthető textúrával.
Második csík: gyakorlati memória sávszélesség tömöríthetetlen textúra esetén.Ahol a két csík egyforma, ott nincs semmilyen textúra tömörítés, ahol nagy az eltérés a 2 csík között, ott pedig nagyon hatékony veszteségmentes tömörítés működik.
"Also, our understanding from past reviews was that the R9 290X was limited by ROP throughput in this test. Somehow, the Fury X speeds past the 290X despite having the same ROP count on paper. Hmm. Perhaps we were wrong about what limited the 290X. If so, then 290X may have been bandwidth limited, after all—and Hawaii apparently has no texture compression of note." techreport.com
-
Loha
veterán
válasz
Malibutomi #15955 üzenetére
Voltak ilyen irányú pletykák, de semmi megerősíthető, nyilván megvizsgálták a HMC-t is mint lehetőséget, a többi találgatás.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegyiknél.
Elég a copy-paste plusz 10-15 sor. Ilyen a Quantum Break például.
DCC-hez hasonló technika először a TeraScale 2-ben jelent meg, majd a Fermiben. Amik most vannak, azok már harmadik generációs megoldások. Ezek a leghatékonyabbak, mert más kódolást használnak. Ezek a GCN3-tól és a Maxwell2-től vannak. Előtte a DCC-féle konstrukciók igazából nem segítettek a sávszélhiányon, mert nem minden formátumra tömörítettek.
A DCC hatékonyságát egyébként abból lehet a legegyszerűbben lemérni, hogy a 3DMark Vantage Color Fill tesztjében a gyakorlati eredmény mennyire van közel az elméleti maximumhoz. Nyilván minél közelebb van annál jobb. -
Loha
veterán
válasz
tailor74 #15943 üzenetére
Melyik DX esetén ömlöttek a játékok ~1 évvel a megjelenés után, és miért lenne ez most másképpen a DX12 esetén?
NV kártyák Keplertől hivatalosan is támogatják a DX12-őt.
"a fejlesztők, azt hitték Copy-paste elég lesz az új játékokhoz"
Nem hitték azt, persze ilyen cikkeket lehetett olvasni itt..."Csak szólok, hogy jelenleg az NV megy technológiában az amd után, és nem fordítva, hiába övé a piac 80%-a. Lásd HBM memória..."
Máshogyan közelíti meg a 2 cég a problémát, csak itt mindig az AMD megoldásai vannak hypeolva.
Az NV szereti a problémákat házon belül megoldani, ha lehetséges.
NV már az első Keplerbe beépítette a Delta Color Compressiont és egy olyan GDDR5 memória vezérlőt, amit órajelben csak a rá aggatott GDDR5 chipek korlátoztak, aztán ez lett továbbfejlesztve a Maxwellben.
Az AMD pl. azért volt kénytelen 512bites memóriát használni a Hawaii kártyáin mert egyik technológiával sem rendelkeztek, és ez nem tett jót a fogyasztásnak, meg a költségeknek sem. Aztán a Tongába be is került egy Kepler szintű DCC... Aztán az egész problémakört megszüntették a HBM-el, de lett helyette más: magas ár, korlátozott memória méret.
Az NV-nak csak hátrányt okozott volna a HBM, az hogy nem építettek rá terméket, nem azt jelenti, hogy nem kísérleteznek vele régóta. -
Venyera7
senior tag
Ez nem ide tartozik, de érdekes.Volt már?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennek semmi köze a technikai tudáshoz, hiszen ballot, readfirstline, swizzle, manual barycentric lehetséges NV-n is. A Fermi/Kepler/Maxwell is képes ra. Persze a barycentric nem könnyű, mert fel kell építeni rá egy új driver modult, de elméletben lehetséges. Ami itt történik az csupán arra megy ki, hogy az AMD olyan kiterjesztéseket csinál, amelyek helyből benyelik a konzolos HLSL shadereket. Például ott a ballot. Az AMD és az NV is csinált hozzá DX11/12 kiterjesztést. De amíg az AMD-hez elég a konzol shadert átmásolni, addig az NV-hez másik shadert kell írni. Világos, hogy ezzel mi a probléma. És ez az egész a shader modell lemaradása miatt van, mert például Vulkan alatt van szabványos ballot es readfirstline.
-
"Az AMD-nek jónak kel lenni abban amiben az NV az, ezt kéne szem előtt tartani. Az NV-nek meg megvan az előnye hogy ugyan ezt fordítva ne keljen."
Ez pont az ellenkezője annak, amit én írtam.
Még egyszer...Most az nv megy technológiában az amd után, tehát most nekik kell hardveresen felfejlődni a feladathoz, nem lesz elég a kiherélt maxwell sorozat.
Megtehetik szinte büntetlenül, hogy minden cuccot vissza tegyenek a kártyáikba, amit a fogyasztás érdekében kiszedtek a maxwell-ből, mert a 16nm-re való átállás önmagában hoz annyi fogyasztás csökkenést, hogy nem lesznek "kazán" kártyák.
Egy kis olvasni való a témáról gbors-tól, főleg a "konklúzió"c. fejezetet ajánlom figyelmedbe. -
oAcido
aktív tag
válasz
Malibutomi #15947 üzenetére
Engem nem érint, mert amúgy se érdekel egyik játék sem (na meg Intel IGP-n is szépen futna
). De azzal érvelni, hogy az MS leszarja az NV-t, miközben mindenkit leszar magán kívül... Csupán erre próbáltam rávilágítani.
-
do3om
addikt
válasz
imi123 #15944 üzenetére
Ez nagy duma ami itt ment Abutól hogy milyen gyorsan átírják majd a konzolt PC-re elégé befürödni látszik.
Ö ezt lelkesen írta akinek meg esze van szomorúan olvastaNagy öröm lenne ha egy az egyben jönnének át a konzolos játékok mondhatom.
Sokat számít majd melyik gyártónak mekkora lesz majd az eladása (nem a tudása, fejeltsége!), meg mennyit fordít a kiadókra. -
oAcido
aktív tag
válasz
Malibutomi #15945 üzenetére
Ahogy, megfigyeltem az AMD-re se szánnak időt. Ugyanis szar mind a két gyártó VGA-ján mind a két játék
-
Malibutomi
nagyúr
Latjuk mennyire nagy a befolyasa az NV-nek...csak epp a takaronak is vege van valahol, lasd MS pont le....ja hogy az NV-nek mi a jo. Neki az a jo ha nyomja a DX12 jatekokat ki PC-re. A minoseg mas teszta, de pont nem erdekli oket es nem is szannak ra idot hogy NV-re optimalizaljanak ahogy eddig latszik.
-
imi123
őstag
Azért az új játékokat elnézve abszolút semmi szégyenkezni valója nincs a Radeonoknak.
Én Pascalig visszatértem piros oldalra egy R9 290-el és eddig nagyon meg vagyok elégedve.
Itt az fog dönteni hogy a programozóknak mi éri meg jobban.Kevesebb ráfordítással költséghatékonyabban áthozni a konzolos játékokat Pc-re, vagy összepacsizni az NV-vel egy kis támogatásért. -
Szép eszme futtatás volt, csak éppen semmi újat nem mondtál.
Nyilván azért nem ömlenek a dx12-es játékok, mert az nv jelenlegi kártyái egyszerűen nincsenek rá felkészülve hardveresen, se a fejlesztők, azt hitték Copy-paste elég lesz az új játékokhoz.
Semmi nem sürgeti a kiadókat, jönnek a pascal-ok, polaris-ok, tudni fogják amit kell, figyeld meg, hogy hirtelen mindenki dx12-ben akar kiadni mindent, még a mario-t is.De azt komolyan gondolod, hogy az amd polaris kártyái butábbak lesznek,mint a mostaniak?
Mikor jelenleg a mostani generációs amd-k felelnek meg hardveresen a dx12 követelményeinek?
Csak szólok, hogy jelenleg az NV megy technológiában az amd után, és nem fordítva, hiába övé a piac 80%-a.
Lásd HBM memória... Oké, első széria a fogyasztáson kívűl nem hozott nagy megváltást, de ha annyira szar lenne, akkor miért erőlködnének a hbm 2-vel?"kell", így helyes..
-
do3om
addikt
Nagyon lelkesen írod mennyire jól jön majd az AMD-nek a technikai tudása amit az NV nem tud és nem is lehet vele kompatibilis. És a fejlesztőknek külön kel támogatni.
Csak aztán nehogy megint sírás legyen hogy ezt a sok szép dolgot leszarják és építenek a piacvetőre aki segítek: NEM az AMD.
Akkor meg újra elmehetnek a csoda dolgokkal ahova akarnak, kijön majd rá valami gány ultrafos játék (persze majd cikket lehet arról is írni mekkora király)
De ha az NV is elhozza a leít újdonságokat nem lesz nagy baj, ha nem akkor szopás lest mert a piacot nem az AMD irányítja. Próbálja, meg úgy állítja be de aztán látjuk mire megy.
Az AMD-nek jónak kel lenni abban amiben az NV az, ezt kéne szem előtt tartani. Az NV-nek meg megvan az előnye hogy ugyan ezt fordítva ne keljen.
Ha az új AMD GPU-k nem hoznak valami lehengerlőt akkor ez a trend hogy különféle dolgokat támogatnak,csak bukást hoz az AMD-nek. Ha kel akkor a piac kivárja amíg az NV felnő az esetleges problémák legyűréséhez, de nem fognak vele szembe menni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #15940 üzenetére
Nem ágyaz meg semminek, mert még ha két IGP is lesz a lapkában, akkor is ugyanazt a memóriát érik el. Egyszerűen nem lesz más logikai nézetben, mint a konzoljátékoknál ma is sűrűn használt statikus particionálás, csak a fejlesztőnek lesz két fix teljesítményű partíciója, amit természetesen továbboszthat.
VR-nek valóban jó, de a PS4-re készülő VR játékok eleve úgy készülnek, hogy IGP/2 logikailag elosztva, és akkor mehet a két szemnek külön.Bizonyos dolgok sosem lesznek átmenthetők konzolról, jöhet a PC-be akármilyen low-level elérés. A statikus particionálás ilyen. PC-ben a sok hardver miatt dinamikus particionálás kell, de annyira nehéz ezt belőni, hogy inkább nem használnak semmilyent.
Az NV egy helyen nem tudja majd tartani a lépést. Ezek a DirectX kiterjesztések. Hiába hoznak például ők is Ballot kiterjesztést a DX12-höz, ahogy az AMD, az NV kiterjesztése nem kompatibilis a konzolokra írt kóddal.
Nekik azt kell elérni, hogy a SPIR-V-t használják a fejlesztők, mert abban van Ballot és ReadFirstLine-hoz hasonló szabványfunkció. Ez sem kompatibilis a konzol kóddal, de legalább szabványos, tehát lehet azt mondani, hogy írjátok az alkalmazást arra, mert a konzolos kód csak az AMD kiterjesztésein fut. A rossz hír, hogy a Vulkan API-ban sincs swizzle, illetve manual barycentric. Utóbbit kvázi mindenki használja a konzolon különböző analitikai AA-kra, és ezt a HSLS shadert májustól elég csak bemásolni a PC-s portba és Radeonon automatikusan fut. Ilyenekre egyébként tudna írni támogatást az NV, csak nem sok érdeklődő van iránta. Az AMD-nél is csak az teszi ezeket a kiterjesztéseket izgalmassá, hogy copy-paste módon szállíthatók. Ha hozzá kellene nyúlni a kódhoz, akkor az AMD kiterjesztései is hidegen hagynák a fejlesztőket. -
Petykemano
veterán
Ha a ps4k tényleg két gpuval jön, akkor tényleg megágyaz a két(-4) gpus kártyáknak, rendszereknek. És simán védhető azzal, hogy ez a vr -nak is így jó. Persze kérdéses, az nvidia miért ne tudna lépést tartani. És a végén a processzoros utalást se teljesen értettem
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Németh Péter #15937 üzenetére
A lenyeg hogy az 1080 GPU foto nem NV ref nyakrol keszult, hanem valoszinuleg egy MSI darabrol, mert a lukak stb ugyanott vannak mint a 980 MSI kartyan.
Hopp nem neked ment hanem actival63 kolleganak
-
actival63
aktív tag
válasz
Németh Péter #15937 üzenetére
Értem. Köszi!
-
-
actival63
aktív tag
válasz
Németh Péter #15935 üzenetére
Mennyit eszik ez a kártya, hogy 2x8 tápcsati van rajta?
-
válasz
Malibutomi #15933 üzenetére
Azt sejtik, hogy a legutóbbi fotó már egy MSI gaming kártyáról van:
Forrás: http://videocardz.com/59310/leaked-gp104-400-is-from-msi-geforce-gtx-1080-gaming-8g
-
actival63
aktív tag
-
oAcido
aktív tag
válasz
Televan74 #15927 üzenetére
Talán ezért lesz 650$ az x80. Reméljük, hogy csak pletyka és 600 alatt fog megjelenni
(#15929) Malibutomi: Az oké, hogy kapnak chipeket, de ha az nVidia-nak elég egy termékre, akkor az AMD is jöhetne GDDR5X-el. Hacsak tényleg nem direkt játszanak más-más területre a nyáron (nV: közép-felső, AMD: alsó-közép).
(#15930) mcwolf79: Csúcs alatt a fullos Polaris 10-re, illetve a GP104-re gondoltam.
AMD-nél a Vega 10 kap majd csak HBM-et. De azért egy 490/X idén még jöhetne GDDR5X-el.
nV oldalon pedig remélhetőleg lesz GP100 (GP102?) gamer kártya, amire megint csak HBM kerül.
(#15931) daveoff: akkor meg is van, honnan emlékeztem rá
-
oAcido
aktív tag
Nem úgy volt, hogy a GDDR5X ősszel jön legkorábban? Előfordulhat, hogy az nVidia felvásárolta az AMD elől a készletet és utóbbi ezért csak később tudja piacra dobni a csúcskártyáit?
-
schwartz
addikt
válasz
Locutus #15877 üzenetére
Mondjuk az elég érdekes, hogy HA tényleg az új konzolokhoz nyertek 3 soc szerződést, azt vajon miért. Miután....a vérgyenge hardverük...
Az eszem megall.. Szerinted az AMD megvezette a Sony-t bagy az MS-t? Azt kaptak amit kertek. A konkurencia meg ennyit sem volt kepes felmutatni. (most sem) Nem arrol van szo, hogy az AMD nem tud/akart erosebb hardvert szallitani, de ha ezt kertek...
-
válasz
rocket #15874 üzenetére
Saját tőkét, készpénzt és a tulajdonosokét nyeli folyamatosan (+ nyilván bankok meg befektetők hitelei)... hát nem lennék egyik "gazdája" sem, várhatnám a csodát, meg hogy majd egyszer viszont látom a pénzem... vagy persze eladom a tőzsdén... csak lehet ott is nagyon buknék.
Nem egyszerű a szitu az már biztos.
Kíváncsi lennék ha mondjuk az elmúlt 5 év veszteségeit összeadnánk mekkora summa jönne ki.
-
rocket
nagyúr
válasz
Petykemano #15918 üzenetére
Reszvenyeskent valamiben muszaj hinni, es elore kell inni a medve borere
Kinai licensz dij sokat nyomott az biztos, megkerdeznem azert az Amerikai kormanyt mit szolnak a dealhez -
rocket
nagyúr
válasz
Malibutomi #15920 üzenetére
Az okes, de konkurencia is lesz igy belole, igy nem biztos hosszutavon jobban fognak jarni.
-
Malibutomi
nagyúr
Mar 52%-nal tart eppcsak 4$ alatt
(#15919) rocket
A 300 millio egyszeri, de utana minden gyartot termek utan fizetik a royalty-t az AMD-nek.The agreement is expected to generate $293 million in licensing fees for the struggling chipmaker in addition to royalties on the sale of chips created by THATIC.
-
rocket
nagyúr
válasz
#45185024 #15917 üzenetére
Ne beszelj zoldsegeket.
Semmi 10$-os reszveny arfolyamrol nem irtam, az a jelenlegi 2.5x-ese lenne, az nem tragikus, hanem megtriplaznak Lisa Su fizeteset
A negyedevenkenti uzleti jelentes a tragikus mar vagy 6-8 negyedev ota,a 2016Q1 jelentesukben se sok pozitivum van.
Az Conference Call utan a reszveny index reszben bearazza, hogy mit hittek el a CEO-nak, jelenleg ugynezki mindent.
Pontosan a 300millio $-os licensz dij is nagyot lenditet, de ez egyszeri 300millio, es azzal, hogy licensz dijat eladtak rovid tavon jol jartak, hosszutavon konkurenciat igy bevetel kiesest hozhat, ha az folozi le a hasznot (vagy X reszet) aki megvette a licenszet. (magyarul konkurenciat krealt ezzel maganak az AMD, hogy eladta masnak is a szellemi tulajdonat)AMD reszvenybe az fektet mar jo ideje, aki arra jatszik, hogy az AMD-t valaki felvasarolja, azzal lehetne nagyot kaszalni, es ebbe boven belefer, hogy evekig fizetik a veszteseg rajuk eso reszet.
-
Petykemano
veterán
válasz
rocket #15914 üzenetére
Minek örömködnek a részvényesek? Előre isznak?
- Az biztos, hogy a Polaris jobb eresztés lesz, mint a 300+Fury, és az is igaz, hogy utóbbi széria azért kezdi behozni lemaradását a tesztekben, azt még nem tudni, hogy a Polaris hogy fog helytállni a Pascallal szemben.
- Az is biztos, hogy a Bristol Ridge nem fogja növelni a mainstream kategóriában a versenyképességet, mert nem fog kimagasló teljesítményt nyújtani, nem nagy dobás. Sejthető, hogy a mobil pc szegmensben decens teljesítményt fog biztosítani, de csak reménykedhetünk, hogy nem lesz ugyanúgy a "körülmények" áldozata, mint az amúgy ígéretes, de megkésett Carrizo.
- Szerintem az utolsó negyedéves AMD eredményének csökkenése és a hamarosan érkező új MS és s Sony konzolok között lehet összefüggés. S ugyanígy érkezhet bevétel a három új konzol piacra kerüléséből, de ez szerintem önmagában csak az életben maradásra elég. Akkor jelenthet segítséget, ha a más által megfizetett tudást, designt, IP-t saját termékekben / külön termékekként ezúttal is fel tud használni.
- Kína, India, persze mndenki ezekre a piacokra igyekszik betörni, meg a HPC-k piacára. Bár kétségtelen, hogy az AMD számára jó hírek, hogy sikerül ide-oda bejutnia, itt-ott szerződéseket lekötni.
De én összességében akkor is egy picit előre örvendésnek látom. -
#45185024
törölt tag
válasz
rocket #15914 üzenetére
Rocket ezt csak Te állítod be minden negyedéves jelentés után tragikusnak, és jösz a 10 dolláros részvényárral.
De ez sosem volt több mint Nvidia Flame , mert a részvényeik évek óta 1.6 és 3 között ingadozik.
Ebből is leszűrhető hogy a részvényárfolyamot egyáltalán nem érdekli vagy csak nagyon kicsit hogy egy cég veszteséges vagy nem, jelentés előtt mindig leesik és utána felszökik, a híresztelések sokal jobban befolyásolják a tőzsdét, most épp a Kínai piacból befolyó jogdíjak nyomják fel. De egy értelmes ember akkor vesz részvény amikor olcsó és akkor adja el amikor drága. -
rocket
nagyúr
Meglodult az AMD reszveny arfolyama, 3.72$-on van jelenleg, ami a tegnapi zarohoz kepest 41.79%-os emelkedes
2014 szeptember 23. ota nem volt ilyen magasan a reszveny arfolyam.
-
-
oAcido
aktív tag
válasz
Szeszkazán #15911 üzenetére
Ennyiből pont hogy nem derül ki semmi. A PS4 GPU-ja ezt tudja:
18 CU = 1152 Shader, 800 MHz
Ebből jól látszik, hogy dupláztak, meg megemelték az órajelet. Vagy ahogy Abu írja kettő IGP került bele.
-
Szeszkazán
senior tag
válasz
#45185024 #15909 üzenetére
[The new NEO specs:
8 Jaguar Cores at 2.1 GHz
Improved AMD GCN, 36 CUs at 911 MHz
8 GB GDDR5, 218 GB/s
36 CUs = 2,304 Shaders (64 per CU).
This also matches up with the leaked Polaris 10 specs:
http://techfrag.com/2016/03/25/amd-polaris-10-gpu-specs-leaked/
Polaris 10 is equipped with an 8GB GDDR5/X memory and 256-bit wide memory bus. The GPU features 36 compute units (CUs) coupled with 2304 4th generation GCN cores.
Full Polaris 10 is 2,560 SPs./I]Ezt csicsergik, tehát a kisebbik P10.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a probléma a konzolnál az architektúrával, hogy amíg PC-n nem szállít senki binárist a GPU-ra, addig konzolon simán megteszik a stúdiók. Ergo nem lehet csak úgy kicserélni a hardverben az architektúrát, mert lehet, hogy eltűnt valamelyik utasítás, vagy megváltozott a büntetőciklusa, stb. Szóval GCN4 biztosan nem lesz a PS4K-ban, mert abból hiányzik egy csomó GCN2-es utasítás. Ellenben azt meg lehet csinálni, hogy a GCN2-t a Sony igényei szerint továbbfejlesztik a meglévő ISA képességeit csupán kiegészítve és nem módosítva.
Sokkal nagyobb egyébként a valószínűsége annak, hogy megfogták az IGP-t és belerakták még egyszer, így az APU-ban két IGP lesz. Ez a VR-hez is kedvezőbb, mert két IGP két szem számára számolhat külön képet. -
#45185024
törölt tag
válasz
Szeszkazán #15907 üzenetére
és azt nem csicsergik hogy 10 vagy 11 ?
mert az a nagy vízválasztó... -
oAcido
aktív tag
válasz
Malibutomi #15905 üzenetére
Ha Polaris-szal jönne, hogyan oldanák meg a teljes kompatibilitást? Minden eddigi munkát szinte dobhatnának a kukába.
Én úgy tudom a konzol játékokat spécin az adott konzolra optimalizálják, még az is fontos hogy a CPU-GPU rész hány Mhz-en üzemel.Szerk.: Én eddig csak az új Nintendo kapcsán olvastam a Polaris-ról. Viszont, ha a Nintendo meglépi( a többiek meg kénytelenek maradni), akkor erősebb lesz a Nintendo konzolja?
-
oAcido
aktív tag
válasz
#45185024 #15900 üzenetére
Marad ugyan az az APU, csak kicsit tuningolnak rajta. Ha más architektúra lenne, mehetne a kukába az eddigi fejlesztés. Elvileg akár a cpu részen való bármiféle módosítás (gondolok itt +10mhz-re) miatt is inkompatibilis lehet az egész cucc. A játékokat nem csak az APU-hoz, hanem a konkrét teljesítményéhez optimalizálják.
Jelenlegi (és a most érkező) konzolgeneráció modulárisan = PC. Ha alkatrészeket akarsz cserélgetni tessék utóbbi mellett dönteni/maradni.
Ráadásul ha lenne ilyen megoldás, akkor ahogy fentebb írtam totálisan inkompatibilis lenne.(#15903) Pepeeeee: Ugyan olyan sebességgel fognak futni az eddig megjelent játékok az új PS4-en, mint a régin. Hacsak nem nyúlnak hozzá és kiaknázzák az új erőforrásokat. Aztán patch formájában kiadják.
-
#45185024
törölt tag
válasz
cyberkind #15901 üzenetére
Támogathatsz Te valamit úgy is hogy egy eredeti verzióval 30 FPS-el megy A MÁSIK modullal meg 60-al.
És akkor elnevezed 60FPS modulnak , nem is érdekli az embereket az hogy mi van benne, csak hogy akarod e a 60FPS-t? és rávágják hogy IGEENSegítsetek már valamiben az AMD hivatalos közleményében az van hogy
The year-over-year decline was primarily due to lower sales of semi-custom SoCs and client notebook processors.
Kérdés mi az a semi custom SoCs ???
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Bomba Ár! Dell XPS 13 9380 - i7-8GEN I 16GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest