Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
#Morcosmedve #29101 üzenetére
Nem akarnak, mert akkor meg azon menne a panaszkodás, hogy nem elég vékony, kigyullad a rárakott TV, hangos a hűtés, meg különben is miért kerül egy 10 éves használt autó árába...
-
HSM
félisten
válasz
#Morcosmedve #29095 üzenetére
Nem mesterséges butítás, hanem "természetes". Olcsón, kicsi TDP-ből kellett valami jóféle játékra alkalmas szerkezetet összedobni. Amennyiből ezt kihozták, egy korrekt irodai PC nem jön ki, nemhogy egy fullos játék PC.
Ehhez képest nagyon jó lett viszont ezt el kell ismerni. -
#45185024
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #28737 üzenetére
Oké az alkatrészhiány hat az árakra
de akkor a Vega árakra is pont annyira szintén -
#45997568
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #28703 üzenetére
Nem sporoltak ki semmit, itt nem lufit kapsz, hanem teljes erteku termeket
Na mindegy, ha jonnek az RX-ek Julius vegen okosabbak leszunk, addig pihi
-
#45997568
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #28672 üzenetére
haha, morcika
A kulcsszo: vizhutes
Rontom a delides uzletedet is, a minosegi CPU-kat forrasztva adjak, nem a kekek
-
imi123
őstag
válasz
#Morcosmedve #28672 üzenetére
Után égető kell az induláshoz?
-
HSM
félisten
válasz
#Morcosmedve #25622 üzenetére
Nem tudom, nekem a Guru3d jóval hitelesebb forrás, mint a legtöbb videós guru...
Aztán majd úgyis kiderül.... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #25484 üzenetére
Nem olyan véletlen az. Az AMD megmutatta a nem partner alaplapgyártóknak is, hogy mit tud a Ryzen. Azóta mindenki érdeklődik. Az EVGA is köztük van. De hogy ebből a médiában miképp lett Radeon+EVGA házasság...
-
válasz
#Morcosmedve #25477 üzenetére
Érdekes? Hogy valami NEM történik?
-
HSM
félisten
válasz
#Morcosmedve #24651 üzenetére
RX480-ból azért akad pár jóféle. Van az XFX-nek, a Sapphire-nek, az MSI-nek, a PowerColornak is szimpi modellje. És ez csak amikkel foglalkoztam. A 470-ből már azért jóval kevesebb, ami tetszik, de az igazából szóba se jön a mai bolti árazásán.... De a 480-ak szerintem egyáltalán nem rosszak.
Ami a 2013-at illeti, én elfogadom, hogy azóta az Nv rendbe rakta a driveres részét (bár mostanában ismét elég sok driveres hibáról hallani) de mivel azóta sem volt gondom a piros oldallal, és technikai oldalról nézve nálam klasszisokkkal verik a zöldeket, nem beszélve a piaci stratégiájuk is mennyivel szimpatikusabb, így azóta fel sem merült, hogy ne piros kártyát vegyek.
Ami az árazást illeti, nálam nem játszanak és soha nem is játszottak ezek a 100+ rugós kártyák. Egyszerűen nem látom értelmét ennyi pénzt beletenni. Pláne, hogy manapság nem is kapsz érte valami sokat. Amikor megvettem az 5850-em, 60 rugóért volt egy szuper kártyám 3 évre. Na, az korrekt befektetés volt.
(#24653) players111: Nekem is a ref 5850 volt az egyik kedvenc VGA-m.
725/1000-ről 930/1200Mhz easy...
(#24654) ->Raizen<-: Azon a kártyán a kedvező ár ára a gagyi hűtés volt. Valamit valamiért. Miért nem vettél egy jobbfajta gyártói kártyát, ha zavart ez a fajta működés? És még én szeretem szivatni magam...
-
Gainka
őstag
válasz
#Morcosmedve #24651 üzenetére
Miért nem az igazi?
Az a kicsit rátevés 55 000 Ft.
És nem kell itt unatkozni meg bőgni, ha most gyenge a 480 akkor venni kell 1070-et majd lesz erősebb amd-is, pont erre szoktam irni hogy tavasszal érkező flegship amd kártyákra nem éri meg várni meg váltani, meg amugy is olyan rosszkor jön, de a rá 2 hónapra érkező nvidiák, fuhh, az, az már nahh... -
gyiku
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #24169 üzenetére
ebben a honapban driverdomping van
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #23738 üzenetére
Ha mar igy fogalmazol, van valami technikai hattere is annak amit irsz, vagy csak egy szinten szubjektiv, de eltero velemeny?
-
Laja333
őstag
válasz
#Morcosmedve #23738 üzenetére
Értem.
-
Laja333
őstag
válasz
#Morcosmedve #23736 üzenetére
De elég beszédes. Egy ~2000 RPM-el forgó ventilátort tudsz finomítani hangra, de megszüntetni nem tudod a zaját, max ha légmentes helységben kacsolod be.
Nálam az 1900-2000 az ingerküszöb, ennél már bármelyik venti hangja kezd hallgatóvá válni.
Ezért is repült a gépemből a 480 Nitro+, ami 2100-2300RPM mellett üzemelt terhelve. -
#85552128
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #23611 üzenetére
Most próbáltam, simán letiltottaSzerk.: aha, "letiltja", de a hszeket nem tünteti el...
-
Venyera7
senior tag
válasz
#Morcosmedve #22666 üzenetére
Azert azt sem szabad kihagyni, hogy a Fury, Fury x meg 2 ev mulva is kartya lesz, nem ugy mint a 970, 980 ami mar a vitrinben vegzi nagy valoszinuseggel...
-
#85552128
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #22661 üzenetére
Ha nem kell a +VRAM ez a kártya felbontástól és játéktól függően ~25%-kal gyorsabb (TPU teszt, ahol az 1000 MHz-es 220W-os ASUS verzió van). Kompromisszumot meg mindkettővel kell majd kötni, viszont jelenleg a 4 GB VRAM kevesebbszer fogy el mint a 480 GPU teljesítménye. 1440p-re ez az igazi "belépő" kártya. A gond inkább az eredeti árával volt, nem véletlen, hogy az árcsökkenések óta megugrott a kereslet utána...
-
válasz
#Morcosmedve #22661 üzenetére
HBM nyűg és a 4 GB, pedig kevés
Az oké, hogy a 4GB kevés, de a HBM miért is nyűg? -
válasz
#Morcosmedve #22651 üzenetére
Elvitte
-
válasz
#Morcosmedve #22442 üzenetére
Most nem, mert pont tegnap bekrepált a rendes hűtőm, és most egy core2duo vicces babahűtője van rajta. Így is durván alul kellett feszelnem alapórjelen, hogy ne süljön ropogósra. De ma lesz megint egy normális hűtőm, majd utána mehet megint a 4.2/4.4
-
Milka 78
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #22406 üzenetére
Mea culpa
-
válasz
#Morcosmedve #22367 üzenetére
Á, értem. Akkor csak jelzem, hogy az a smiley kb. azt jelenti, hogy "mit beszélsz? ne má'!"
-
válasz
#Morcosmedve #22358 üzenetére
Igen, de miért forgatod a szemeidet?
-
válasz
#Morcosmedve #22358 üzenetére
Múlt héten, amikor leenvidijásoztuk, jelezte, hogy 460-at vett. Szóval igen.
-
Habugi
addikt
válasz
#Morcosmedve #22094 üzenetére
Ő engedje el?
Gyöngyösön amúgy mi történik..?
-
válasz
#Morcosmedve #22086 üzenetére
körbenéztem guru3d, tomshardware, anand, hw.fr, stb, hátha valamelyiken írnak a fastsyncről a 372.54 kapcsán, de nem. egyedül a németek (pcgh, cbase) updatelték a hírt. ha megnézed, a legtöbb helyen még a changelogot sem fejtik ki, átlag 3-4 sor van az új driverekről.
akkor nyilván ezek sem szakmai oldalak. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #22089 üzenetére
A fórumba tőlem azt írtok, amit akartok. De én nem kifejezetten szeretek olyan programokról írni hír szinten, amelyekről a gyártók nyomatékosan megkértek, hogy ne írjak, mert rengeteg fejfájást okoznak nekik az ezekkel kapcsolatos hibák, amelyeket a felhasználók úgy vesznek, hogy a driver a rossz. Hát nyilván az a rossz, nem a "pista által írt 3rd party reghackelős program".
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #22086 üzenetére
Nagy különbség van a funkció megléte és a funkció támogatása mögött. Előbbi esetben csak valahogy engedélyezhető, míg utóbbiban tesztelve is van, hogy működik.
Az NV Inspectoros dolgokról nem kifejezetten szeretünk írni, mert az NV nem szeretik, ha erre a programra felhívjuk a figyelmet, ugyanis rengeteg driveres problémáért ez az alkalmazás a felelős. Megtehetjük, hogy írunk róla, csak utána baszogatnak minket, hogy miért írtunk erről a fosról. -
válasz
#Morcosmedve #22079 üzenetére
Jobb később értesülni róla, mint soha...
-
válasz
#Morcosmedve #22079 üzenetére
ez a 372.54 release notesa. mutasd meg benne kérlek a fastsyncet. ha nem találod, egyúttal azt is tudod, miért nem volt róla hír.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #22041 üzenetére
Különösebben oka nincs. Magához a Frostbite-hoz jelenleg jobban illik DX12 binding modellje, mert az közelebb van a Mantle binding modellhez, mint ami végül a Vulkan API-ba került. A Vulkan modellje például nem bindless, míg a DX12-é az, illetve a GCN-nek van egy pure bindless szint is. Persze nem áthidalhatatlan a különbség, de jelen formában nekik kedvezőbb a DX12.
Annyira egyébként nem érnek rá, mert egyelőre csak stabil DX12 kódjuk van, de az nem gyors a letiltott optimalizálások miatt. Emellett csak GCN-re van tesztelve, tehát el kellene kezdeni majd az NV-re is tesztelni, különben lassú lesz a GeForce-okkal. Szóval meló az van bőven.
-
gyiku
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #21988 üzenetére
az lehet. full cover alatt nem csinal ilyeneket.
-
válasz
#Morcosmedve #21560 üzenetére
A fórumozás nem munka, a cikkírás az.
-
Venyera7
senior tag
válasz
#Morcosmedve #21370 üzenetére
-
Laja333
őstag
válasz
#Morcosmedve #21370 üzenetére
-
sixpak
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #21303 üzenetére
Kösz. Ezt lehet megveszem winter sale-kor.
...
-
keIdor
titán
válasz
#Morcosmedve #21208 üzenetére
Nézz videót milyen hangja van a 290X ref.-nek.
Nekem is volt 780 és 780Ti ref. is. Én se veszek többet, de ref. meg ref. között is hatalmas különbség van.
AiO szerintem csak tier1-re "kell". 200W TDP alá tök értelmetlen. Már csak a fesz lock miatt is, ami már GK110 óta van.
-
keIdor
titán
válasz
#Morcosmedve #21202 üzenetére
Közel sem egyforma. A 290X referencia 95 fokra felment és emellett volt hajszárító hangos. Ilyen hangot az nV ref. 100%-on ad, de úgy 70 valahány fok max a GPU. Vagy halk, de 83 fokig engedi. Ég és föld.
-
keIdor
titán
válasz
#Morcosmedve #21191 üzenetére
Az embereknek elég rossz emléke van az előző BF4+ref. 290X bundleről. Mennyien visszamondták azt...
Kíváncsi leszek tanultak-e belőle. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #21191 üzenetére
Nem biztos, hogy lesz Battlefield 1 bundle. Azért a DICE mindig is elkérte a pénzt ezekért a kódokért. 8/10 dollár/kód, és ez az AMD-nek 5-10 millió dollárjába került általában. Más cég ennél sokkal olcsóbban kínál promócióra kódot, mert belefoglalják a partnerszerződésbe. A DICE ilyet nem csinál. Ők a tudásért szerződnek és nem a pénzért. Ezt számításba kell venni, mert a Battlefield 1 mellett lesz még Civilization 6, Watch Dogs 2, stb. Szerintem a fő bundle cím az év további részére leginkább az új Deus Ex lesz.
-
imi123
őstag
válasz
#Morcosmedve #21191 üzenetére
BF1-hez bőven elég lesz a 480 is.
Kíváncsi leszek megint milyen marketing maszlagot raknak mögé.
Biztos lesz valami hyper super feature ami csak Vegán lesz elérhető,de nagyítóval sem fogod észre venni.Nem baj mi cserélgetjük évente a kártyánkat mert kell az a 150.FPS mint a falat kenyér.
-
Venyera7
senior tag
válasz
#Morcosmedve #21191 üzenetére
~800$ körül kellene lennie, egy kb. Titan X pacal szintü kártyának. Vinnék mint a cukrot, a pacal meg menne a kukába.
-
Venyera7
senior tag
válasz
#Morcosmedve #21182 üzenetére
Remélem mihamarabb itt lesz, túl sok a zöldség a piacon.
Akkor lehet tényleg a Bf 1-re tervezik kiadni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #20857 üzenetére
Egyelőre nem sokat. Nincs VR-re tervezett professzionális hardver, zárt az VR SDK, és nincs VR-re tervezett API az aktuális szabványok hiányainak foltozására. Nyilván ez lehet az oka annak a logisztikai kérdésnek is, hogy nincs egy fő "támaszpont" sem a filmgyártás központja mellett.
Van viszont egy Titan X, de ez nem olyan gyors VR-re, mint a Radeon Pro Duo, és nincs professzionális támogatás hozzá. Persze sosem mondta az NV, hogy ennek a VR a célpiaca, mindig is a gépi tanulást hangsúlyozták ki. -
edari
őstag
válasz
#Morcosmedve #20857 üzenetére
Semmit.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #20855 üzenetére
Nem tudnak. A VR nagyrészt egy szoftveres probléma. Két dolog hátráltatja ma a tartalomkreálást. Egyrészt a technikai támogatás távolsága, de ez logisztikai kérdés, csak oda kell települni a cégek mellé. A másik egy sokkal nagyobb gond, ami a VR-re tervezett API hiánya. Se a Vulkan, se a D3D12 nem ilyen API. Az input assembler lépcsője még mindig olyan kötöttséget igényel, hogy a kamerapozíció a jelenetszámításból lesz átemelve, és az nem változhat. A VR ezzel szemben azt igényli, hogy ez változzon meg. Itt jön képbe az, hogy az AMD-nek van egy saját Mantle API-ja, amivel API interoperabilitással megváltoztatják a kamerapozíciót, és onnantól kezdve már nincs baj a szabvány API-kkal sem. Ezt rajtuk kívül senki más nem tudja megtenni. Az előnye ennek, hogy nagymértékben növelni tudják a produktivitást, mivel jelentősen csökkentik a tartalomkreálásra használt szoftverek amúgy igen magas késleltetését.
Szintén fontos tényező még, hogy a LiquidVR SDK nyílt forráskódú. Tehát ha van valami egyedi igény, akkor megcsinálják egy hónap alatt és nem kell hónapokig tárgyalni az igény beépítéséről, amiből talán egy év múlva lesz valami.
A cégek csak a produktivitást választják, mert jóval hamarabb kész lesz a projekt. Hónapokat lehet nyerni vele, ami a kiadásoknál igen jelentős tétel. -
huskydog17
addikt
válasz
#Morcosmedve #20844 üzenetére
Nekem is van ilyen megérzésem, de biztos ami biztos rákérdeztem, ugyanis ha újságíró létére ekkorát tud mondani, azt be is kéne tudnia bizonyítani. Szerintem nem nagy dolgot kértem tőle.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #20722 üzenetére
Ez bonyolultabb. Nézd úgy, hogy a GDS egy nagyon gyorsan elérhető memória a lapkán belül, gyorsabb bármelyik gyorsítótárnál és a Global Ordered Append csoportból a GlobalOrderedCountIncrement függvénnyel megoldható a wave-ek sorrendben történő futtatása. Ehhez azonban az kell, hogy a multiprocesszorok ne futtassanak egy wave-nél többet egy feldolgozótömbön. Az AMD azért implementálja a hardverben így, mert a sorrend egy belső memória alapján lesz kialakítva, ugyanis mindig lesz egy look-up, hogy melyik wave jön. Ha minden look-up kimegy a memóriába, akkor az akármilyen memória mellett eléggé megöli a sebességet. Emellett járulékos veszteség az is, hogy a mai SIMT architektúrák úgy fedik el a memória késleltetését, hogy több wave-et futtatnak, de most a sorrendbe rendezés miatt csak egyet futtathat minden feldolgozótömb, vagyis itt is buknak egy csomót. Erre vezette be egyébként a GCN4 az utasítás-előbetöltést, hogy a szükséges adat már akkor ott legyen valamelyik a multiprocesszor gyorsítótárában, amikor a kérés megtörténik. Emiatt nem kell a memóriáig menni, amivel visszanyernek egy csomót az elméletben elbukott késleltetésből.
A fogyasztás a mérnökök számára nem egy célparaméter. Amit nekik észben kell tartani az a hatékonyság. Ilyen formában nyilván egy GDS+utasítás-előbetöltés a leghatékonyabb, mert gyakorlatilag GlobalOrderedCountIncrement függvény mellett is a lehető legkisebb lesz a késleltetés. Például van egy programod, ami fut 200 fps-sel, de szeretnéd a wave-eket sorrendben futtatni, akkor a GlobalOrderedCountIncrement függvény ezt GCN1/2/3-on megteszi úgy 150 fps mellett, GCN4-en megteszi 190 fps-sel, míg ha a memóriához kell kimenni, akkor ugyanez 30 fps-re csökkenti a teljesítményt. Így már egészen átalakul a hatékonysági sorrend. Ilyen formában egyébként az adott effektet már érdemes a GlobalOrderedCountIncrement függvény nem hatékonyan kezelő hardvereken tiltani, de nyilván a szabványba érdemes belerakni, mert a Microsoft is tudja, hogy a többi cég is fejlődik, tehát egy-két generáció és támogatni fogják. Valószínű egyébként, hogy több shader modell 6.0-s wave ops intrinsics függvényt maga a Microsoft akar, mert megy a vita arról, hogy a mostani specifikáció mennyire jó-e az Intelnek és az NV-nek. A wave scan és prefix kb. semennyire. Az AMD-nek ezekre direkt utasítása van, míg a többieknek semmi. A WaveBallot sem valami előnyös 64 bites maszkolással. A GCN-re ez illik, míg a többire nem. De áthidalható gondokról van szó. Az igazi probléma a Global Ordered Append csoport lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #20717 üzenetére
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a GCN4 ISA lényegében megegyezik a GCN3 ISA-val. Inkább a körítés változott (PDA, új ROP, új gyorsítótárak, instruction prefetch, stb.). A CodeXL-ben is GFXIP 8.1-ként van jelezve, miközben a GCN3 GFXIP 8. A Vega már GFXIP 9-es. Itt már a GCN4 alap köré építik az új ISA-t. Szóval ez most ilyen kétmenetes átállás lett. A Polaris az eddigi ISA mellett felújított mindent, míg a Vega megújítja a maradékot. Szerintem amiatt nincs nagyobb Polaris lapka sem, mert az ISA memóriamodellje a GFXIP8-ban a Fiji kialakításáig skálázható. Új memóriamodell kell, hogy mondjuk 4096 shadernél többet belerakjanak.
-
core i7
addikt
válasz
#Morcosmedve #20717 üzenetére
Azért kellett neki 3hsz ,hogy minnél előbb PH! Fél Isten legyen
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #20086 üzenetére
Ebből az következik, hogy nem értitek az AMD miért ment el ebben az irányba. A GPUOpen lényege, hogy amit konzolra lenyomnak R&D-t az egy az egyben hasznosítható legyen PC-n is. Ezzel a konstrukcióval sokkal fontosabbá válik a PC+X1+PS4 részesedés, mert ezt a három platformot végre egyként lehet kezelni. Emiatt jött egy csomó exkluzív funkció a GCN-re a Doomban, és ugyanezért kap ilyen exkluzív eljárásokat a GCN az új Deus Ex és Battlefield alatt. Ez egyébként nem jelenti azt, hogy az NV-re nem is dolgoznak, csak ebben az új szemléletben a GCN lett a piacvezető, ezért az van fókuszban.
Emiatt törekszik arra az NV, hogy a PC-t és a konzolt válasszák külön, mert a piacvezetői szerep attól függ, hogy miképp fejleszt a stúdió.Szerk.: Időközben szerkesztetted a hsz-t.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
#Morcosmedve #19343 üzenetére
Nem tudok több címről, pedig gyakorlatilag mindent kipróbáltam vele.
És az nem 3.5 gb vram hanem fizikailag 4, csak ha az utolsó 500 mb is be akar már telni akkor esik le a sávszél 22 gb/s-re. Nem képes minden játék betelíteni a ramot, főleg ha az aa-val csínján bánik az ember, nekem elég az fxaa többnyire, vagy msaa 2x. Többi kapcsoló maxon.
-
#35434496
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #19327 üzenetére
"Kedves hpeter" Szia bolhás!
Az a topik lassan tényleg a vicc kategória lesz. Egyébkènt egy msi gaming 1080 hány %-al gyorsabb mint egy 980 Ti?
-
->Raizen<-
veterán
válasz
#Morcosmedve #19325 üzenetére
Kedves hpeter. Konkrétan eddig kettő darab játéknak kevés a 4 gb ram igen... A doom nak nightmare grafikához, és a ryse of the tomb raider max textúra részletességéhez. Minden máshol elég FHD-ban. Ettől a két játéktól sokan vakultak, és rohantak 8 gb vramos vga-t venni. Ennél sokkal többet kell lerakniuk az asztalra , ha azt akarják hogy többen vegyenek ekkora memóriával felszerelt videókártyát.
-
mcwolf79
veterán
válasz
#Morcosmedve #19327 üzenetére
Addig, amíg tényleg az "öreg" DX11 lesz a szűk keresztmetszet vígan elleszünk a 980 Ti erejével.
Majd egyszer a JÖVŐBEN ha elkezdenek özönleni a DX12-es játékok (nem ma lesz), akkor ráérünk váltani. De lehet még akkor is lehet majd húzni, legfeljebb a 980 Ti nem fog tudni, csak 60 fps-t a 80 helyett. -
cyberkind
félisten
válasz
#Morcosmedve #19325 üzenetére
Dehogy kevés, az 1070 topikban megmondták, hogy 4K-ra is elég meg sok is.
-
asaca
tag
válasz
#Morcosmedve #19272 üzenetére
Én értem mit akarsz mondani. Az AMD megmutatta egy szűk rétegnek hogy mire képes. De a populáris hatás elmaradt. "Ezt tudtuk is mindig is hogy mire képes". Szóval ezért lenne szükség egy olyan címben 50% gyorsulásra mint a gta 5 (direkt írtam kiss betűvel),hogy a gyengén látók szemét felnyitná.
-
Balazs_
senior tag
válasz
#Morcosmedve #19272 üzenetére
Kár volt ezt a hozzászólást megírni, sok benne a tévedés, kezdve azzal, hogy a Civ6-ra nincs kereslet (akkor mi a töknek fejlesztik?), azon keresztül, hogy egy szem játék érdeki Pug-ot (én erre vonatkozóan nem láttam tőle semmit), iletve a Civ6, ahogy már felettem is írták állandó tagja a Steam top10-nek, ami nem csoda, mert 9millió embernek ott pihen a Steam accountján a játék.
Starcraftot meg tabletozást nagyon kár idekeverni. Butthurt-öt ne itt éljük ki kéremszépen, püben érdemesebb szócsatázni szerintem, mint itt.Node szállingóznak a jobbfajta hűtéssel felszerelt 480-asokról az új képek.
IceQ!
Bár elég érdekes, hogy custom 1060 kártyákról kb. több infó van. -
válasz
#Morcosmedve #19272 üzenetére
a civnek elég állandó bázisa van. 50k (24h peak) steames játékos nem rossz egy hatéves játéktól.
mindamellett megvannak a saját problémái, amik megoldásra várnak. a terep megfelelő minőségű tesszellálása pl. eléggé az, nem véletlenül foglalkozik velük ennyit az amd is.@Egon: nekem is a 3 és a 4 kedvencem, az 5öt nagyon vártam, de a 4 felmoddolva már annyira jó játékélményt nyújt, hogy a vanilla+kieges 5 a nyomába sem ér.
-
válasz
#Morcosmedve #19247 üzenetére
én el tudok ám képzelni olyan játékélményt is, amikor nagy térképen, nagy egységszámnál, ha kizoomolok, nem áll be a játék, mint a szög. meg olyat is, amikor nagy térképen, nagy egységszámnál, pár száz-ezer kör után, nem tart fél óráig a kör vége-kör eleje ciklus.
-
#45185024
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #18999 üzenetére
Az mondjuk egy szép álom hogy ezek a custom kártyák jönnek nektek 250 Dollárért. De álmodozni szabad.
Ez viszont egy szép 1060-as. csak persze nem 250 ért. -
Zeratul
addikt
válasz
#Morcosmedve #18994 üzenetére
Azért nem árt figyelembe venned hogy launch képeken mindenhol az FE verzió van ami 300 dodó, 250 dodóért nem fogsz ilyen hűtőt kapni rá, hogy mi jön ki 250 dodóból, az láttuk az 480 esetén.
-
TTomax
félisten
válasz
#Morcosmedve #18803 üzenetére
Szerintem csak akkor lehetséges,ha feszböl visszavesznek.Csakk akkor nem biztos,hogy minden kártya birni fogja a gyári órajelet,egyébként egyszerüen nem értem miért nem a 6pines pci-e terhelték.150Wig biztos birja az összes,régebben csomagoltak a vgak mellé 6ról 8ra átalakitót,soha semmi baj nem volt velük.
-
HSM
félisten
válasz
#Morcosmedve #18766 üzenetére
Csak a 8-as csati magában elbír ~280W-al.
(3x8Ax11,4V)
De ja nekem is a 6+6 a kedvenc kiosztásom.
Szval, okos tervezéssel szerintem bőven jó lesz. -
#85552128
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #18724 üzenetére
Meglehet próbálni, de ennyi "véletlen" egybeesést nem nagyon lehet...
-
VTom
veterán
válasz
#Morcosmedve #18693 üzenetére
én bizakodó vagyok
Sosem volt AMD kártyám, de én örülnék a legjobban, ha kicsit elkennék az nvidiát, mert amit most megengednek maguknak, az felháborító (paper launch, arany ár, stb.)
(#18691) cyberkind Persze, AoTS-t hiába mutogatják, mert kb. senki sem játszik vele. Arra vagyok kíváncsi, hogy mit hoznak ki a konzolos feature-ök PC-re hozásának, DX12-nek, és az új kártyáknak a kombinációjával. Talán elsülhet ez még jól is.
(#18692) Laja333 Tudom, de AoTS-ben, meg talán hitman-ben is a 980Ti szintjét is hozza DX12-ben. Az lenne a jó, ha ez így is maradna.
-
daveoff
veterán
válasz
#Morcosmedve #18181 üzenetére
Miért, szerinted van köze a tearingnek a játék állapotához?
-
#45997568
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #17897 üzenetére
Mint a grafikon, 1FPS kulonbseget milyen jol kihozott, mintha tobbszoros lenne a javulas
-
HSM
félisten
válasz
#Morcosmedve #17715 üzenetére
Nem mindegy, mert a csatlakozó olvad durván 10A magasságában, márpedig az nem vidám esemény, ez 2 pin esetén 20A-nél, vagy 3 pin esetén 30A-nél következik be. Persze, jó minőségű és kitűnő állapotú terminálokkal. Ezért van nagy tartalék az ATX szabványban.
-
TTomax
félisten
válasz
#Morcosmedve #17399 üzenetére
Most vettem csak észre,köszönöm!
-
TTomax
félisten
válasz
#Morcosmedve #17399 üzenetére
Nem látszólag nincs.Ahhoz olyan 2,3-2,4GHzet kellene menniük,ami ln2 nincs meg...Tehát OC után az olló összecsukódik,és nem is hiszem hogy a 1070ben nagyobb oc potencial lenne,mint a 1080ban.Mert a chip jó rendesen meg van vágva,igy elég spk minden belefér mint 1070.Ne feledjük itt mêg gddr5x sincs..,
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #17076 üzenetére
Ezeket az újításokat mindenki komolyan veszi. Mint írtam minden gyártónál vannak erre vonatkozó kutatások, csak nem ugyanott tartanak. Az AMD gyakorlatban is beveti az explicit API-k problémáinak megoldásait. De mondom nekik könnyű volt, mert ők 2012-ben már mértek, míg a többiek olyan szoftverkonstrukciókhoz csak 2014-ben jutottak, amellyel valóban mérni lehetett.
-
#85552128
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #17076 üzenetére
Polaris: Megváltás (2016), amerikai-kanadai sci-fi sorozat
-
#35434496
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #16896 üzenetére
P-s rendszámmal nem lehet hètvègén közlekedni.
-
HSM
félisten
válasz
#Morcosmedve #16900 üzenetére
Igen, 72hz monitorhoz 72FPS+ illik.
Sajna a mostani kártya nem hoz mindig annyit, 60-80 között ugrál High-on BF4-ben MSAA-val, de ennyi pénzért nem is kívánhatnék jobbat.
Akárhogy nézem, a harmadába se került, mint egy használt 290... -
HSM
félisten
válasz
#Morcosmedve #16896 üzenetére
Hehe...
A mostani Tahiti-LE-t épp húzom... 925 és 975Mhz közötti ugrálás helyett fix 1000-1050, mikor mennyire van meleg.Szóval tök változó, mit kezdek a kártyáimmal, leginkább azt, ami számomra a legmegfelelőbb.
A 290 TDP-jéhez már kevés volt a házhűtésem, de nem akartam hangosabbat, szval inkább lemondtam 50Mhz-ről, és úgy már jó volt. Bőven maradt erő benne úgy is.
-
TTomax
félisten
válasz
#Morcosmedve #16387 üzenetére
Soha nem volt a a közép-felsö közép nV kártyákban vapor.. se 460ban,se az 560ban,se 670/680ban és a 970/980ban se volt...
(#16391) Keldor papa
+1
-
keIdor
titán
válasz
#Morcosmedve #16390 üzenetére
Az az igazság, hogy mióta fesz lockolták a Keplert és a Maxwellt, a hűtésen kívül semmi értelme a customoknak sem. Ez Pascalnál sem lesz másképp. Mert nem tudod kihasználni azt a VRM-et, nyákot, ha szar GPU-t fogsz ki, akkor meg pláne.
LN2 más tészta persze, oda jó a Matrix, Lightning meg ezek, de ott a hűtés is egyből cserés...
-
keIdor
titán
válasz
#Morcosmedve #16387 üzenetére
Már a 780 és Titanban is volt.
bombibmw: Azért ha 67 fok OC-val terhelés alatt, és tartósan ennyi is marad, halk működés mellett, akkor nincs ezzel semmi baj. Azt tegyük hozzá, hogy van olyan custom is, ami rosszabb komponenseket használ a ref-nél, szóval ne lepődjünk meg azon, ha ilyen is lesz majd 600€-ért, meg ennél drágább egyéb custom kártyák... egy 1080 szerintem megint benézhet negyed millióért, mint a 980Ti, de ne legyen igazam.
-
bombibmw
veterán
válasz
#Morcosmedve #16387 üzenetére
Nem is szabad refet venni.
Nagyon jól néz ki, de kb. semmi értelmét nem látom, még Sli-hez sem. -
daveoff
veterán
válasz
#Morcosmedve #16209 üzenetére
Aha. Persze ez is csak pletyka, de ilyenkor szerintem már lehet hinni ezeknek...
-
imi123
őstag
válasz
#Morcosmedve #15320 üzenetére
Gondolom szeretnének mielőbb kijönni,nem tudják kivárni a GDDR5X-et.
A specifikációk alapján igen baráti árat kell hogy kapjon.Szerintem viszik majd mint a cukrot. -
Tomdriver
őstag
válasz
#Morcosmedve #15273 üzenetére
A tesztprogram ugyanaz (FS), a driver nem, mivel 290X-et tavaly ősszel eladtam, csak az eredményeket őriztem meg, hogy legyen összehasonlítási alapom kártyacseréknél.
Persze tudom a driver is fontos, pl. a legutóbbi Crimson is hozott néhány pontot az utolsó Catalysthoz képest 390-nél, de az eredmény engem is meglepett. Valószínűleg a 8Gb vram és mellé a jóval magasabb memória órajel benchekben ennyit hoz, játékokról sajnos nincsenek mentett adataim. -
imi123
őstag
válasz
#Morcosmedve #14499 üzenetére
Azért jó lenne látni a képminőséget is.
Az Nvidia trükközik a felbontással.
Mondjuk nekem mindegy mert én a 3D tv-t sem bírom 2-3 percnél tovább nézni.
Én ebből a jóból kimaradok. -
imi123
őstag
válasz
#Morcosmedve #14471 üzenetére
Alsóhangon fél milla egy VR konfig szemcsivel.
Hullámvasúton olcsóbban összeh@nyom magam. -
válasz
#Morcosmedve #14474 üzenetére
A dual GPU-s Fijire is. Szintúgy lassan egy éve. (nem én várok, azért hozzáteszem)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #14474 üzenetére
Egy explicit API (DX12) multi GPU-járól még a héten kapsz eredményt.
A VR multi GPU-járól is vannak fejlesztői beszámolók, de csak a LiquidVR-ről. Arra azt írta a Valve, hogy gyakorlatilag kétszerezi a sebességet és felére csökkenti a késleltetést. A VR SLI-ről nem beszélhet senki, ez meg van tiltva, tehát arról még nincsenek beszámolók.
-
bertapet11
tag
válasz
#Morcosmedve #14469 üzenetére
Sztem pont ezt mondtam én is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #14471 üzenetére
Mivel a kernel driver eltűnt az új API-kban, így a dual GPU-s rendszerek driverrel már nem kezelhetők. Semmilyen drivert nem tudsz rájuk írni, mert menedzsment része a dolognak átkerült direkten az alkalmazásba.
A VR része is hasonló, bár ott azért annyi a különbség, hogy maga a menedzselés jóval egyszerűbb, mert tulajdonképpen csak azt akarod elérni, hogy a két szem számára a két GPU külön számolja a képet, ez a módszer pedig minden motorstruktúrával kompatibilis. Ehhez elég meghívni LiquidVR Affinity multi GPU funkcióját, vagy a GameWorksVR VR SLI-jét. Ezek kvázi egy napos munka alatt implementálhatók. Persze másképp működnek, de egy-egy nap alatt beépíthető mindkettő. -
daveoff
veterán
válasz
#Morcosmedve #14295 üzenetére
ha teljesítményben nem is tudtak, de technológiában mindenképpen mutattak újat, a HBM-mel...
szóval a kövi generációról van szó, arról még nem igazán tudni sokat egyik oldaltól sem.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #14295 üzenetére
A nyaron erkezo kartyakrol van szo, ha megnezed mire valaszoltam.
-
füles_
őstag
válasz
#Morcosmedve #14282 üzenetére
Tökmindegy
Az új TR patch+új AMD driver kombó nagyon sokat hozott,főleg a Furyknak
[link] -
Milka 78
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #14046 üzenetére
Ref 290x VISZLÁT !😋
Players ajánlásával 😉
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- 130+131+132+133 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest