- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
imi123
őstag
válasz
#Morcosmedve #14499 üzenetére
Azért jó lenne látni a képminőséget is.
Az Nvidia trükközik a felbontással.
Mondjuk nekem mindegy mert én a 3D tv-t sem bírom 2-3 percnél tovább nézni.
Én ebből a jóból kimaradok. -
#Morcosmedve
veterán
válasz
gainwardgs #14498 üzenetére
Dual Fiji X2 dupla megkettőzött sömfmfffffzzpsssztkk
-
#45185024
törölt tag
Ketyeg a Far Cry PRIMAL órája
-
imi123
őstag
Ez nem tudom volt e már.
-
válasz
Malibutomi #14488 üzenetére
A Hitman alatt korábban is egy igen backend-intenzív motor dolgozott. Miután a Maxwellnek elég durva ROP:MEM aránya van, nem tartom kizártnak, hogy egyes jelenetekben bedől a sávszélesség hiánya miatt. Gondolom ezt driverben majd orvosolják.
Viszont ha ezt összevetjük a mai korábbi eszmecserével, és azzal a lehetőséggel, hogy a Pascalban lehetnek visszalépések a Kepler irányába... Hmmm...
-
válasz
Malibutomi #14488 üzenetére
szerintem inkább optimalizáció. a fury ugyanúgy 4gb, és ugyanúgy a pci-express porton keresztül tud a vramba tölteni.
a computerbase végre csinált összehasonlító teszteket 970vs980 és 290vs390 kártyákkal frametime szerint. igaz 1440p-n, de ott még jobban látszódhatna, ha 3,5vs4gb, vagy 4gb vs 8gb miatt lenne microlag/stutter.
igazából egyértelműen csak a shadow of mordornál lehet látni. minden játékban olyan beállítások mellett teszteltek, ahol a 390 még folyamatos frameratet produkált. -
#45185024
törölt tag
390x min 34 FPS
390 min 33 FPS
980 min 30 FPS /pont mint konzol/ -
hitmanó béta benchmark
érdekesek a frametime-mérések. -
Petykemano
veterán
a preempció problémájára legalábbis hardveres tekintetben nem lenne megoldás az Nvidia részéről is egy dual GPU-s megoldás, ahol az egyik GPU számolná a képkockát, a másik meg ügyelne, hogy ha az új jelenet lekérné az időablakot, akkor kitegye a fejmozgás miatti új képkockát?
-
válasz
Malibutomi #14481 üzenetére
De ez az 1:3 "tudott" dolog? A 4TF DP sebesség hiteles pletykának tűnik, a 12TF SP nekem még csak az "el tudom képzelni" kategória. És persze az is igaz, hogy a 8TF SP igen kevés lenne, a 16 meg nagyon soknak tűnik, de egyik sem lehetetlen, függően az elérhető órajelektől.
-
imi123
őstag
válasz
Malibutomi #14481 üzenetére
Nvidiából kiindulva nem fog 3 lépést előre lépni ha minden lépésből lehet külön kaszálni.
Biztos gyorsabb lesz mint a Maxwell,de én nem várok csodákat. -
imi123
őstag
válasz
#Morcosmedve #14471 üzenetére
Alsóhangon fél milla egy VR konfig szemcsivel.
Hullámvasúton olcsóbban összeh@nyom magam. -
válasz
#45185024 #14466 üzenetére
Nem bármilyen oldalról kommentálva, a 4TF dupla és a 12TF szimpla sebesség akkor fér össze, ha más lesz a shader-tömbök felépítése, mint a Maxwellben. Mondjuk pl. olyan, mint a Keplerben - az elég vicces lenne
A cikk utolsó bekezdése viszont szenzációs: miután magukhoz képest relatíve konzekvensen elemeztek egy információt, utolsó bekezdésként odahajítanak valami teljesen megalapozatlan és semmivel össze nem függő kitalálmányt. Bravó
VR-ben szinte biztosan jobb lesz a Fiji X2 - lehet, hogy sokkal, de az is lehet, hogy alig észrevehető mértékben. Nem a TF-deficiten fog múlni a dolog, hanem az architektúrán és a szoftveres környezeten.
-
válasz
#Morcosmedve #14474 üzenetére
A dual GPU-s Fijire is. Szintúgy lassan egy éve. (nem én várok, azért hozzáteszem)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #14474 üzenetére
Egy explicit API (DX12) multi GPU-járól még a héten kapsz eredményt.
A VR multi GPU-járól is vannak fejlesztői beszámolók, de csak a LiquidVR-ről. Arra azt írta a Valve, hogy gyakorlatilag kétszerezi a sebességet és felére csökkenti a késleltetést. A VR SLI-ről nem beszélhet senki, ez meg van tiltva, tehát arról még nincsenek beszámolók.
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
bertapet11 #14473 üzenetére
Ertem, masrol beszeltunk
X2-vel gondolom o amugy egy dual kartyara gondolt en onmagaban a pascalra.
Abu: still talalálgatás, papiron igy kellene legyen, eredmenyre varunk mar lassan egy eve.
Szerk.: varom tovabbra is akkor.schawo: en semmire se varok, de egyelore maradjunk annyiban, hogy ez mind talalgatas es szobeszed kategoria.
-
bertapet11
tag
válasz
#Morcosmedve #14469 üzenetére
Sztem pont ezt mondtam én is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #14471 üzenetére
Mivel a kernel driver eltűnt az új API-kban, így a dual GPU-s rendszerek driverrel már nem kezelhetők. Semmilyen drivert nem tudsz rájuk írni, mert menedzsment része a dolognak átkerült direkten az alkalmazásba.
A VR része is hasonló, bár ott azért annyi a különbség, hogy maga a menedzselés jóval egyszerűbb, mert tulajdonképpen csak azt akarod elérni, hogy a két szem számára a két GPU külön számolja a képet, ez a módszer pedig minden motorstruktúrával kompatibilis. Ehhez elég meghívni LiquidVR Affinity multi GPU funkcióját, vagy a GameWorksVR VR SLI-jét. Ezek kvázi egy napos munka alatt implementálhatók. Persze másképp működnek, de egy-egy nap alatt beépíthető mindkettő. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024 #14466 üzenetére
Az SC15-ön erről elég sok adat derült ki. A SuperMicro suttogta is, hogy a Pascal DP-ben a 4 TFLOPS-ot célozza meg. Meg persze suttogtak mást is, amiből írtam is egy hírt. [link]
Na most SP teljesítményről nem suttogott senki, tehát az ma még eléggé olyan információ, ami gyakorlatilag ismeretlen. Elképzelhető, hogy 12 TFLOPS lesz, de az is, hogy nem.Sehogy. VR-ben a dual Fiji idén legyőzhetetlen lesz. Szimplán a dual GPU-s felépítése miatt, mert az felezi a késleltetést. Egy single GPU-s rendszer VR-ben eleve hátrányban indul, még ha a teljesítménye ugyanakkora is.
A többi majd kiderül. Az NV annyit ígért csak, hogy a mostani preempcióról a VR miatt átállnak egy finomabb szemcsés modellre. -
#Morcosmedve
veterán
válasz
bertapet11 #14468 üzenetére
Rosszul, a csucs Pascal elvileg 1 GPU es HBM2-es memoria. Reszletek is mind talalgatas.
-
#45185024
törölt tag
Jaj mit olvasok a PASCALról. Emellett ne menjünk már el mert ez nagyon ide kivánkozik.
Kommentálná ezt valaki Nvidea oldalról ?
Tehát a hír kb az hogy a Pascal 12 TFLOPs sebességgel jön ki és ehhez mutat egy szorzótáblázatot
(4 TFLOPs kétszeres pontosságú számítási teljesítményen) ami a lehetséges Shader és MHz értékeket mutatja.
Na ez a hír sokkal érdekesebb mint hogy áprilisban jön a 400 as sorozatu amd laptop.
Sok kérdés jut az ember eszébe.
- Hogy fogja ez a kártya állni a sarat az X2 8000 shaderével és 16 terraflopp teljesítményével szemben VR alatt?
-Támogatja e teljes értékűen a párhuzamos futószalag végrehajtást?
-Tier 3 bekötésű lesz e már?
Engem az a cikk érdekel legjobban és ezt mondom a legnagyobb szakmai alázattal ami majd kijön ennek a valószínű nagyon sok memóriát tartalmazó legnagyobb kártyájának ami ugye HBM2-vel felszerelt lesz , szóval ennek az Interposer megvalósításáról.
Hogy hogyan oldották meg ezt.
Meg vajon azért jön ki később mint a Polaris mert még nincs kész, vagy azért mert várnak az AMD kártyák teljesítményére, vagy mert várnak egy nagyobb (több rétegű ) HBM2-es memóriára ami esetleg csak akkor lesz kész. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Sir Ny #14464 üzenetére
Technikai szinten több ilyen bit lesz. Nem mindegy, hogy milyen ruhában mész, csinálsz-e valamit, mennyire közel mész, váltottál-e ruhát, stb. Eléggé bonyolult rendszer lesz benne ebből a szempontból.
Csak egy példa. Vannak néhol tévés stábok, és ha megzavarod a forgatást azzal, hogy átmész a kamera előtt, akkor beszól az kameraman, hogy "köszi szépen", és ezután jóval könnyebben fog téged felismerni, mintha elmentél volna mögötte, vagy nem zavartad volna meg a forgatását. -
válasz
#45185024 #14462 üzenetére
Nem tudom feltűnt e, de ez egy "tesztpálya" szimuláció a játékon belül is... azért nincs se víz se semmi... még a helikopter is csak egy fa tákolmány...
Amugy Abu leírta már... itt az a baj, hogy a sok karakternek külön AI meg minden vacak van... ami valószínűleg DX api limitációt okoz.
Az Ashes of Singularity csapat is pont ezen a poblémán dolgozik és talált (evileg) megoldást... csak stratégiai vonalon. -
#45185024
törölt tag
Maga az otlet jo hogy egy kollektivát akarnak osszekovácsolni meg minden
sikeres program mint tudjuk fuggést okoz a baj inkább azzal van ami miatt nem látom a csillogást nvidiás barátaim szemében hogy nincs viz effekt
/pedig egy hajon játszodik csak épp szárazdokkban/ nincsennek csillogo feluletek pedig alfában voltak meg nincs a fejukon valami ami hullámzo /elárulom a nagy titkot lesz sejk kendo / az majd hullámozhat rajtatok lehet tesszellálni
Szoval hogy lehet a pályát választották meg rosszul de mindenki a Nagy Direct x 12 es villantást várta volna és ehelyett szegényes effekt tár várt minket
a klassz átvezeto animáciok is elkerulték
ami persze lehet lesz csak épp a kezdésre ellohettek volna pár Petárdát belole -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14458 üzenetére
Akkor elmondom a problémát. A Hitman esetében az a legnagyobb gond, hogy folyamatosan fejleszteni kellett egy új játékot. Az IO Interactive már régen akar egy homokozónak gúnyolt valamit csinálni, ami lehetővé tenné számukra, hogy gyorsan képesek legyenek bővíteni a sorozatot. Ez már évek óta a levegőben lóg, de sosem voltak ideálisak a körülmények a megvalósításhoz. A mostani Hitman lesz az alap, és erre felépíthetik az elkövetkező 4-5 évben a terveket. Az első évben a már bejelentett területeket.
Ezért lesz az új Hitman elsődlegesen PC-s játék, mert a PC az a terület, ahol a modók elterjedtek, márpedig ez a modell idővel a módokra fog épülni.
A full experience a bejelentett hat környezetet takarja, és a történet kvázi lezárását. A további frissítés már pénzbe fog kerülni. -
#85552128
törölt tag
Egy MMO azért elég máshogy működik, főleg a wow, aminél 10+ év alatt muszáj volt fejleszteni mást is.
4-5 évig ez a játék nem fog fennmaradni, ezt már a béta alapján megmondom, haa feléig1 évig sikerül aktívan tartani a játékot már "siker" leszHa meg évről évre meg fog újulni akkor a "Full experience" pack pontosan mit is takar (mert a jelenlegiek alapján csak az éven megjelenő tartalmakat...) ? Évente meg kell majd venni mint egy season passt ? Mert kétlem, hogy egyszeri 50€-ért évekig fejlesztenék tartalmat hozzá...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14455 üzenetére
A World of Warcraft is kap új motorverziókat időnként, mégsem early access a játék. Ugyanígy a Hitman is kapni fog. Azért lett így kialakítva a modell, hogy ez legyen egy teljes alap az IO Interactive számára, hogy legalább 4-5 évig ne kelljen új Hitman játékot fejleszteni, hanem ezt bővíteni lehet az elkövetkező években, gyakorlatilag folyamatosan. Technikailag nem MMO lesz, de hasonló a fejlesztési görbe, mint a World of Warcraft esetében. Évről-évre meg fog újulni, és nagy terv, hogy megadható legyen a játékosoknak, hogy készítsenek ők is saját tartalmakat. Gyakorlatilag kapsz egy homokozót, amibe időnként vehetsz homokot, vagy más homokját beleöntheted.
-
#85552128
törölt tag
"A játék az elkövetkező hónapokban is fog fejlődni, ahogy jönnek hozzá a tartalmak. A megjelenésre kiadandó kód egy alap annak érdekében, hogy számos effektet hozzáadhassanak az év során."
Nekem ez nem kész produktum. Se tartalmilag, sem pedig technikailag nem nevezhető annak.
Attól, hogy hivatalosan nem early accessbe került, még nem sok választja el azoktól a játékoktól... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14453 üzenetére
Nem. Az Early Access a Steamen belül egy speciális kategória. Azt a Valve sem igazán ellenőrzi, ha ebbe a kategóriába sorolják a fejlesztők az alkotásukat. Ez belsőleg az epizodikus kategóriába lesz sorolva, mert ami megjelenik az kész lesz, azaz nem early szintű, hibáktól hemzsegő kiadás, hanem teljesen játszható kész produktum.
Az epizodikus modell abból a szempontból kedvező az IO Interactive-nak, mert ez a Hitman alap bővíthető, tehát nem kell majd új játékot fejleszteni, hanem ha befejezték a tervezett pályákat, akkor egyszerűen újabb DLC-kkel vihetik tovább a sztorit, és idővel majd a játékosok is kaphatnak eszközöket arra, hogy saját pályákat készítsenek. Ezzel a Hitman gyakorlatilag egy bővíthető játékká válik. -
#85552128
törölt tag
válasz
daveoff #14452 üzenetére
A népszerűbb címek ilyenkor már a főoldalon szoktak lenni (primal, division, nfs már ott is van...), ennek meg még az adatlapja is hiányos
Szerintem is az van, hogy csak digitálisan jön amíg be nem fejezik mert még a konzolos verziók sincsenek fenn.
Olyan mint egy early access játék -
-
#45185024
törölt tag
válasz
mlinus #14447 üzenetére
Csak kérdés hogy akkor a forgalmazo miért nem tudja hogy 11.-én jon a játék
Amugy az Alfa anno nekem is jobban tetszett de lehet csak azért mert az egy másik pálya volt -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #14446 üzenetére
A Glacier 2 nem használ konzolon alacsony szintű elérést. Elképzelhető, hogy visszaportolják oda is, de a startra biztosan nem. Inkább valamelyik év közepe felé érkező csomagba.
A Deus Ex nem a Glacier 2-re épül, hanem annak egy átalakított verziójára, aminek a neve Dawn.
Tipikus overhead para, ha az egyik irányba nézel, akkor jó a sebesség, míg ha a másikba, akkor visszaesik. Ugyanebben a gonddal küzd a Rise of the Tomb Raider a soviet installation és a geothermal valley pályákon. Ezt a DX11 limitjei okozzák.
A Hitman esetében az embertömeg a probléma és a kapcsolódó AI. Ez a Glacier verzió több munkát végez, mert az NPC-k nem csak állnak és néznek, hanem reagálnak rád, megjegyzik az arcod, stb. Ez bonyolultabb AI-t igényel, mint az Absolution esetében.
-
TTomax
félisten
A GPUOpen,várj csak te nem olvasol Abu85öt a prohardveren?Hiszen azt az AMD hozta el,hogy megmentse a pc gaminget a végzettől.
Mert hát ez az a motor ami majd ugye konzolon is használja végre a low level apit ugye? [link],mert majd erre épül a deus ex is igaz?Végül is akkor minek is írni normális dx11es kódot,hiszen így majd a normálisan megírt dx12es majd azt lehet mondani mennyivel jobb ez nekünk igaz?Mert hát így kell megírni egy Dx11-es játékot,ha jobbra fordulsz 85fps,ha meg balra akkor meg 45... [link].Az a baj az egésszel hogy az előző részt még meg tudták írni normálisan,ott ilyen nem volt...és még jobban is nézett ki.Ez amit kihoztak itt nekünk betaként még egy alfa szintjét sem nagyon éri el...valahogy demonstrálni kell,hogy mitől is jó a dx11,csak picit kilóg a lóláb az én gyomrom nehezen emészti,de akinek tetszik lelke rajta. -
Balazs_
senior tag
válasz
#45185024 #14444 üzenetére
megy ki aranykorongra már nem is lehet rajta módosítani.
Hogyne lehetne. Day0/1 patch. Elvileg még elég sok változtatás lesz a Division-ben, elvileg a béta nem is a legfrissebb build volt, de most ennek igazolására nem találok linket perpill.
Szerintem jó ez a béta megnevezés, valahogy eddig is minden, már kiadáshoz közel járó, kipróbálható szoftvert így hívtak és mégsem volt belőle gond.
-
#45185024
törölt tag
A régi HITMANben is voltak 300 an.
Amúgy ahogy én ezt látom itt a BÉTA fogalmában látom a torzulást az erőben.
A HITMAN is béta meg a The Division is. Csak a Divisiont már úgy küldték ki a játszható Bétára
hogy lesz még utána egy újabb Béta (???) és megy ki aranykorongra már nem is lehet rajta módosítani.
Március 8-al kijön. Úgy értem a Boltba és oda ki is kell szállítani addig.
Ez inkább egy kész játék Demo verziója volt.
Míg a Hitman valóban béta, és sok változtatás lesz még benne kiadásig.
Szerintem a Bétán belül is kellene hogy kategóriák legyenek mert ez így félreérthető. -
#85552128
törölt tag
Elvileg PhysX-et is használ: [link]
Legalább megmagyarázza miért "füstöl" az ellenfél ha belelőnek -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Malibutomi #14440 üzenetére
A LABS vezetője írta már, hogy még sok effekt van fejlesztés alatt, tehát ezek kimaradtak a bétából. A teljesítmény nyilván változhat, de annyira a DX12-höz alakították ki a motort, hogy a tömegjeleneteknél DX11-ben sosem lesz hatékony. Ez a Glacier verzió akár 300 karaktert is képes mozgatni úgy, hogy egy képen vannak. Erre szükség van, mert az elvegyülés egy alapvető játékelem lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #14434 üzenetére
Nincsenek még. Igazából nem is AMD effektek lesznek benne, hanem GPUOpen effektek. Ezeket a Square Enix R&D csoportja a LABS fejleszti, akik csinálták a PureHairt. A mostani béta egy decemberi build.
A játék az elkövetkező hónapokban is fog fejlődni, ahogy jönnek hozzá a tartalmak. A megjelenésre kiadandó kód egy alap annak érdekében, hogy számos effektet hozzáadhassanak az év során. Ez az alap tartalmazza a normál DX11-es leképezőt és a DX12-nél a multiengine optimalizálást. A multiengine adja az effektek alapjait, mivel minden effekt, amit hozzáadnak compute, és szimplán párhuzamosan futhat a grafikus vezérlőn.
Az AMD azért promózza, mert a Glacier 2 továbbfejlesztése lesz a Square Enix multiengine implementációinak alapja. Ezt a koncepciót kapja meg az új Deus Ex is a Dawn motorban. Gyakorlatilag ez egy olyan implementáció lesz, ami megmutatja, hogy milyen, amikor a GPU nem sorosan, hanem párhuzamosan dolgozza fel a feladatokat. -
Malibutomi
nagyúr
-
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #14436 üzenetére
Màsodjára is leirom, az effektek is a grafika része....
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
TTomax #14434 üzenetére
Mert szerinted nincsenek amd effektek benne
[link]
Mi koze az amd-nek a grafikahoz? Max effektek amit adnak, a grafika minosege es stilusa a fejlesztokon mulik.Latom az olvasas nem megy
Szerintem hagyjuk, igy nem sok ertelme van ha el sem olvasod miket ir a masik, csak hajtod a magadet.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #14433 üzenetére
"Ne irjam le neked is ujra, hogy a GW cimek nem a grafika kinezete miatt vannak altalaban ekezve."
Ne írjam már le még egyszer, hogy nem elég, hogy szarul/ugyanúgy fut mint egy GW-s cím ÉS a grafika is ronda mellé.
Ha még mellette nézne is ki valahogy legalább "csak" az optimalizálással lenne gond, de nem..."A szarul fut ugyanugy igaz a hitmanre is, lehet kopkodni nyugodtan, de az hogy a fejleszto ronda embereket rajzol ne mar az AMD sara legyen."
Ja, de azért lehet ha mellette még optimalizálatlan is az már csak "extra", hogy kritikán aluli a játék kinézete és ez jön majd DX12+meg aszink kompjútevel... Bár lehet akkor direkt van elcseszve a DX11-es mód mint annó az AOTS-nél utána meg majd lehet óriási "gyorsulásokat" demonstrálni.
-
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #14433 üzenetére
Mert szerinted nincsenek amd effektek benne,és az nem a grafika része...aha...tökvéletlen promozza az amd a termékeihez.
-
Malibutomi
nagyúr
A teljesitmenyhez van koze a cegnek akivel partnerek, mivel ok adjak az effekteket, optimalizalasban segitenek.
A grafikahoz nincs kozuk mivel azt ugye a grafikusok vegzik.
Remelem igy mar sikerul felfogni. Remelem nem kell betuznom.Es igen nem fut valami fenyesen, boven futhatna jobban is, de az hogy a grafika kinezete miatt is gyorsan bofogjunk egy budoset az AMD-re, bar ahhoz semmi koze az kicsit mar idiotasag.
(#14432) Szaby59
Egy szot sem irtam arrol hogyan fut, arra reagaltam hogy ez lenne a next gen AMD grafika. Hat nem, mivel az AMD nem grafikusakat alkalmaz tudtommal. Ne irjam le neked is ujra, hogy a GW cimek nem a grafika kinezete miatt vannak altalaban ekezve.
A szarul fut ugyanugy igaz a hitmanre is, lehet kopkodni nyugodtan, de az hogy a fejleszto ronda embereket rajzol ne mar az AMD sara legyen. -
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #14427 üzenetére
Mert ehhez a grafikához szerinted ilyen teljesítmény oké ?
Ugyanolyan szarul fut mint pár másik AAA cím, de legalább még azoktól rosszabbul is néz ki. És azért van felhozva az AMD mert más játékoknál ugyanúgy felhozzátok az nV-t meg a Gameoworksot itt meg ugye AMD meg GPUOpen van ami sokkal "jobb"... -
Egon
nagyúr
válasz
Malibutomi #14427 üzenetére
Mert a teljesítmény az nem a fejlesztőn múlik, csak a grafika, LOL...
Még szerencse, hogy nincs kettős mérce - oh wait... -
bombibmw
veterán
válasz
Malibutomi #14425 üzenetére
Ez igaz, de a FHD-s fps-ek is gázak, főleg annak fényében, hogyan néz ki a játék.
És, ha ennél a felbontásnál le kell venni a simítást egy csúcskarival, nem éppen next gen grafikával, az már szájhúzós.
Még mindig a FHD a legelterjedtebb felbontás, vagy még ez alatt is és mégis 980Ti-re, meg Fury-ra vannak optimalizálva a gémek.
Hááát... -
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #14427 üzenetére
Mert itt rendbe van a teljesitmény ugye? Csak legalább jó randa is...
-
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #14425 üzenetére
Pont annyi mint a batmenhez az nVidianak,ott persze ez nem jutott az eszedbe.
-
Egon
nagyúr
válasz
Malibutomi #14425 üzenetére
Még szerencse, hogy a Batman-nál meg az Assassin Creed-nél a fejlesztő, és nem az nVidia lett fikázva - oh wait...
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
TTomax #14423 üzenetére
Mi koze az amd-nek a grafikahoz? Max effektek amit adnak, a grafika minosege es stilusa a fejlesztokon mulik.
(#14421) bombibmw
Elég lenne egy FHD teszt is, hiszen ki az, akinek elég a 25-30fps?Ez igaz az elmult 2-3 evben megjelent osszes benchmarkra gyakorlatilag. Kb. minden jatekban 30 fps amit tudnak a csucskartyak 4k-ban.
-
bombibmw
veterán
Vicces ez a Hitman teszt.
Elég lenne egy FHD teszt is, hiszen ki az, akinek elég a 25-30fps?
Még FHD-n is éppen játszható a csúcs kártyákkal.
Jó, gondolom, aki 4K-n, vagy akár 1440-ben játszik, az leveszi az elsimit, de akkor is.
A kinézet is egy f.s, úgyhogy nagy bukta várható ennek a játéknak. -
-
imi123
őstag
válasz
Szeszkazán #14414 üzenetére
Akkor csak neked egy értelmes hozzászólás.Hoopááá!
Na milyen volt? -
imi123
őstag
válasz
Szeszkazán #14412 üzenetére
Úristen,úristen,úristen!!
13 üres doboz.Micsoda izgalom. -
Szeszkazán
senior tag
-
Venyera7
senior tag
válasz
FollowTheORI #14408 üzenetére
Nemsok a difi ez nagyon jó hír. Reméljük dx12 alatt még többet gyorsul majd a Fury.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #14408 üzenetére
A bétában csak a DX11 van benne.
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #14405 üzenetére
Főleg ahogy mellette kinéz...
-
füles_
őstag
Hitman Beta: Fury X vs. 980Ti
A beta már használja az async computeot? -
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024 #14402 üzenetére
Nem csak a HBM a lényeg ( ha a GPU takarékosabb akkor ugyanott lesznek a Furynál is a GPU ugyanúgy sokat fogyaszt az termeli a legtöbb hőt még mindig...) hanem a teljes TDP és hogy ahhoz tervezzék a hűtőt - ez pedig a hűtő készítőjének érdeme... A 290X/390X is hűthető custom kártyáknál. A Palit 980 Ti-nél is megtudták oldani, hogy halk és max 72°C legyen még OC-vel is, egy jóval rövidebb hűtővel és ezen csak "ócska" GDDR5 van: [link]
A következő generációnál meg eleve szépen esik majd a GPU fogyasztása, úgyhogy annyira még nem lesz fontos hűthetőség szempontjából, majd utána... -
#45185024
törölt tag
válasz
#85552128 #14401 üzenetére
Én ezt azért írtam mert el van bagatelizálva a HBM jelentősége.
A Custom kártyában sem tudná HBM nélkül ezeket az értékeket tartani a Nitro.
Amellett hogy Sapphire szerintem egyike a legjobb bérgyártóknak és nagy szerencséje AMD-nek hogy mellettük áll, ebből a szempontból nincs hozzá köze, De HBM nélkül nem lenne 68 fok bárki is a gyártó.
A következő generációban is nagyon fontos lesz hogy lesz e a kártyákon HBM2 vagy nem. -
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024 #14400 üzenetére
Te a 70 fokról meg a 21 decibelről beszéltél, az nem az AMD érdeme hanem a gyártóé aki a hűtést csinálta és pont azért is hangsúlyoztam ki előbb, mert tudtam, hogy te arra akartál kilyukadni milyen ügyes ez az AMD amikor a custom hűtést a ref hűtéshez hasonlítottad - pedig nem, ők kiadtak egy 270W-os szörnyet, de ref. léghűtést már inkább nem is terveztek hozzá...
A duplájára hizlalt shadereknek majd akkor lesz értelme ha bizonyítottak is - 7+ hónappal később ez még mindig nem történt meg, olyannyira nem, hogy sokszor kategóriával lejjebbi kártyák akár házon belül is elkenik/egy szinten vannak vele.
Ha meg azt vesszük, hogy hamarosan itt vannak a leváltói a kártya gyakorlatilag élettartama nagy részében alul teljesített (már ha időközben helyre jön és nem teljes egészében lesz így...).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Reklámblokkolók topikja
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest