- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- Autós kamerák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Milyen videókártyát?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Házi hangfal építés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #14199 üzenetére
Sajnos az Xbox 360 sosem jutott el harmadik fázisba, vagyis sosem érkezte rá olyan játékok, amelyek normálisan kihasználták a konzolt. Ez szimplán azzal volt magyarázható, hogy a Microsoft a fejlesztőeszközökbe egy idő után nem ölt annyi pénzt. Ezért hagyta le a generáció végére a PS3 az Xbox 360-at. Amúgy tudta volna a lépést tartani, de a libGCM túl nagy dobás volt a Sony-tól, amire az MS-nek sosem volt válasza. Ez látható a The Last of Us-on. Az volt a PS3 csúcsa. Még volt benne tartalék, de az már aránytalanul nagy költség lett volna. Van az a pont, amikor kedvezőbb a generációváltás a fejlesztőknek is. Az összehasonlítást úgy érdemes felfogni, hogy az Uncharted 4-gyel ott fog tartani a PS4 technológiailag, ahol az első Uncharteddel tartott a PS3.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #14197 üzenetére
Áh még eléggé az elején járunk. Nagyjából ilyen sebességgel használták ki az előző generációt is, sőt lassabban. A PS4-et csupán a rendkívül magas eladásuk miatt simán megéri még 6-7 évig a piacon tartani, addig rengeteg szoftvert lehet hozzá hozni.
A piacok problémája sosem a hardver, hanem a termék eladhatósága. Azért megy sok kiadó a mobilra vagy konzolra, mert ott adható el a játék normális haszonnal. Ez mindig egy befektetési kérdés. A helyzet az, hogy a PC-re vonatkozó befektetés rendelkezik a legnagyobb kockázatokkal, míg a mobil a legkisebbel.
-
daveoff
veterán
Ha már a témánál vagyunk...
Digital Foundry vs Dying Light: The FollowingTechland's Enhanced Edition is brilliant on PC, but consoles suffer from presentation and performance issues.
PC: By far the best way to play Dying Light
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #14191 üzenetére
Ez nem elmélet, ez a keserű gyakorlat. Még az NVIDIA is elmondta az elmúlt évben az AndroidWorks bejelentésénél, hogy azért tették nyílt forráskódúvá az effekteket, mert másképp nem lehetne optimalizálni a játékokat. Az epices srác, aki mellette az UE4 bemutatót tartotta pont a kedvelt házépítős példával állt elő a zárt middleware problémájára. Természetesen lehet úgy építeni a házat, hogy előbb a tetőt húzod fel, de magad szívatod vele, mert akkor meg van kötve, hogy milyen alapot és házat csinálsz alá. Ráadásul ilyen formában az építkezés sokkal nehezebb. Ezért sokkal célszerűbb az effekteket átírni. Erre az AndroidWorks abszolút lehetőséget ad az NV-nél is, és pont az optimalizálhatósággal hirdetik. Ez ugyanaz a cég, aki a GameWorksöt kínálja ... érted már?
-
daveoff
veterán
válasz
velizare #14192 üzenetére
Pontosan, butították a látótávot, és máris jobban ment a játék, egyáltalán miért b@szták fel olyan magasra, ha nem bírta a PC-s port? Nyugodtan visszavehették volna megjelenés előtt is, és akkor nincs ez az egész...
Igazából szintre észrevehetetlen volt a különbség a butítás után, csak screenshotokon vetted észre, játék hevében úgysem erre figyel az ember.
-
válasz
daveoff #14189 üzenetére
maradjunk annyiban, hogy játszhatóvá tették a játékot. hogy ezt a grafikus beállítások brutális visszavágásával (az új distance max a régi 55-60%a) érték el, azt meg inkább fedje a feledés jótékony homálya. amikor az ubi butítja le a grafikát még kiadás előtt, hogy a játék játszható legyen (pl. watch_dogs), akkor meg megy a sz@rvihar, hogy átverik a vásárlókat.
ha az utolsó mondatod igaz, akkor az még rosszabb.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #14189 üzenetére
Azt csúnya lenne azt mondani, hogy elég jól helyrerakta. Elégtelenről talán elégséges szintre vitte fel.
Az a baj, hogy nem tudták kiadni így. A GameWorks DRM-je és az effektek belső felépítése folyamatosan változik, tehát amíg az eredeti verzióra esetleg jó a motor, addig az új verzióra már lehet rossz. A szerződés kötelezi őket arra a verzióra, amit az NV ad. Ahhoz létrehozzák a szükséges RT/erőforrásokat és kiadják. Az ok, amiért ennyit gyorsultak az az, hogy tudták mire van szüksége annak a GameWorks verziónak, amit használnak, és egy év alatt rá tudták szabni a leképezőt. Viszont ez csak ilyen formában működik, mert az első megjelenésnél nagyjából egy héttel a gold kód előtt látják a GameWorksöt. Egy hét alatt nem lehet elvégezni egy évnyi munkát. -
daveoff
veterán
A játék megjelenése után kb egy héttel jött a patch, ami már akkor elég jól helyre rakta a teljesítményt, szóval nem vágom miről beszéltek. Gondolom ezzel a játékkal is rengeteget játszottál. Az meg hogy egy év alatt ilyen jól optimalizálják, az nem egyedi eset, ez megszokott folyamat. Örüljünk hogy ennyit foglalkoztak a PC-s porttal. Gondolom kiadhatták volna így is, csak mégsem tették...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #14187 üzenetére
Az optimalizálás. A probléma a zárt middleware-rel, hogy nem lehet magába az effektbe beleírni, hogy például olyan RT, vagy erőforrást használjon, amit a leképező már létrehozott valamire. Az effekteknek saját igényeik vannak, amelyeket biztosítani kell a leképezőből, és ez pár effekt után már rendkívül pazarló lesz, mert létrehozol különböző erőforrásokat csak a működéséért, és ezek akkor is ott lesznek, amikor inaktív az effekt. Viszont, ha van extra egy éved, akkor át lehet dolgozni a leképezőt, így megpróbálhatsz pár korábbi RT és erőforrást törölni, és valahogy átütemezni ezeket a GameWorks által igényelt erőforrásokra. Ezzel viszont az a baj, hogy nagyon sok időbe kerül. Ezért sokkal kézenfekvőbb átírni magát az effektet, hogy a motor által eleve létrehozott erőforrásokat használja.
-
TTomax
félisten
Tessék be lehet a gameworksöt igy is építeni,ismét egy jó példa arra,hogy a kiadók mennyire is jó magasról tesznek a pc optimalizálásra....
Testing at high quality settings 1920x1080
Testing at maximum quality settings 1920x1080
Azt már nem is említem,hogy szegény kepler tulajok,ja vagy mégsem...
-
Xcom 2 easter egg: ha töltés közben megnyomod a capslockot, gyorsabban tölt be a játék. vagy kifagy.
hivatalos magyarázat:
Hitting the key, through a rube-goldberg-esque series of events, forces all outstanding load requests to be filled immediately in a single frame. This causes a massive hitch, and potentially could crash the game. If you don't care about those adverse effects the synchronous load is faster. -
Valdez
őstag
válasz
#45185024 #14177 üzenetére
Újabban bevett szokás lett ez az elbaszott verziószám kezelés. Bár nem ismerem, de ezekszerint itt is az 1.6 az kisebb mint az 1.10, mivel a 6-os az kisebb mint a 10-es. Normális helyeken ezt pl 1.06-al oldják meg, és máris nincs félreértés az 1.10-el kapcsolatban sem.
-
#45185024
törölt tag
Hát a 3 Millió forintra nem tudok mit regálni de a Followingre visszatérve.
Valaki ezt írja:
"Állitolag enchanced edition. de 1.10.0 verzió .nem ellentmondásos ez egy kicsit?
még a régi gagyi performancal is futott a jatek 50fpsesekre potyog le meg lefagyogat harc közben.
70 fpsel futkostam legutobb 1.6on"
Ezzel kapcsolatban aki játszott az eredetivel (v1.6 ig) az megosztaná a tapasztalatait érez e eltérést...-20 FPSekről meg Droppokról mesélnek emberek. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024 #14171 üzenetére
A Quantum még mindig elérhető a tervek tekintetében, de csak úgy éri meg a gyártóknak, ha 20000 dollárért adják. Van pár cég, akit érdekel az egész, de csak olcsóbban. Például Falcon Northwest csinál VR-re épített minigépet, amin egyébként az egész CES-en és a VRLA-n mentek a VR demók. Ez a Tiki lesz. Nem néz ki ugyanúgy, mint a Quantum, de ugyanaz van benne, és pici ez a gép is. Ennek az ára 10000 dollár, vagyis feleannyi, amennyiből a Quantum kihozható.
A WDDM 2.0 csak IOMMU módban tud memória-összevonást. Ezt a módot dedikált GPU nem támogathatja. A GPUMMU mód csak törlési lehetőséget biztosít, anélkül, hogy akadna tőle a program.
-
-
do3om
addikt
válasz
#45185024 #14171 üzenetére
[link]
Rákerestem a nevére.
Nahát csak nem eltaláltam akkoriban a dolgot? (meg sok mást is amiért pihengettem órákat-napokat mert megsértette egyesek álomvilágát)
Amúgy még biztos előveszik a dolgot ha kel a hírverés, persze kap majd új nevet, valami jót, ütőset az nagyon megy.
-
#45185024
törölt tag
QUANTUMnak hívták. Azt már lefújták. VR egybegépnek nagyon jó lett volna vagy Xbox Two-nak csak kérdés ki venne meg egy konzolt ennyi pénzért.
AMD-nél mindig nagyon kreatívek lesznek a negyedéves jelentés előtt pár nappalBeindul az ígéret Cunami
Szinte borítékolható hogy a Polaris is a 3. negyedéves jelentés előtt fog beesni pár nappal
persze ennek biztos semmi köze nincs a részvénymanipulációhoz ááá
No Persze ettől még lesznek kvantum számítógépek, csak úgy 100 év múlva
Ez is ilyen önbeteljesítő jóslat Olyan mint az Usának volt egy Nautilus nevű atomtengeralattjárója, akkor Verne megjósolta?
Egyébként valóban a DirectX12 leghasznosabb funkciója a Memóriaösszevonás lenne.
Írta itt Abu hogy majd figyelembeveszik hogy melyik memória milyen gyors lesz és annak függvényében töltögetik bele a cuccokat. Na hát ezek a megnyomok egy gombot és átportoltam 12 re dolog még szerintem nagyon nem ilyen dolog -
mlinus
őstag
Dying Light-hoz azért tegyük hozzá hogy 1-2 helyen azért butítottak is a grafikán
Persze más dolgok meg jobbak, és összeségében megérte, hiszen 100 alá nem esik az fps nálam, eddig pedig simán leesett 60-70 környékére helyenként.
Ja, és Chromatic Abberation továbbra sem kapcsolható ki.
-
daveoff
veterán
Starting February 17th 2016, The Division will be bundled with GTX 970, 980, and 980 Ti cards, along with 970M or above notebooks/laptops.
Hitman will be bundled with R9 390/390X GPUs and FX 6000 and 8000 series processors. -
do3om
addikt
válasz
#45185024 #14152 üzenetére
Kíváncsi leszek arra a 8GB-ra.
Jó lesz az a játékok 80%-ban 4-nek is.
Na meg még nem láttuk hogy képes e a dx 12 rendesen használni a ramot ha két (vagy kétmagos GPU) VGA van a gépben. Persze nem csak ezt de semmit nem láttunk még.Ja tényleg nyáron még ment az a dolog hogy micsoda szuper komplett gépek jönnek, már a nevére nem emlékszem (így megy ez feledésbe merül sok minden). Na azzal mi is van? Azt tudom hogy ősszel már már várták páran. Persze nem jött az X2 sem, és ugye az van benne, meg intel proci
De azóta nem nagyon van hír róla.
Na nem mintha érdekelne csak sokan ráindultak. -
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #14166 üzenetére
Igen, ezt akartam is írni, hogy nagyon rendbe raták ezt a játékot megjelenés óta, csak ugye foglalkozni kell az optimalizálással, ennyi. És nem ráfogni a DX11, hogy amiatt szar...
Az effektekről így fejből nem tudok nyilatkozni, holnap tudom megnézni mit lehet kikapcsolni, mit nem. De nekem tetszik a grafika effektekel együtt is, megadja a hangulatot.
-
huskydog17
addikt
válasz
daveoff #14161 üzenetére
Meglepően jó eredmény, sőt nagyon jó!
Úgy tűnik a Techland alaposan helyrerakta a Chrome Engine 6-ot.
Amúgy a játékban olyan extrém mértékben túlzásba vitték a Chromatic Aberration effektet, hogy hányni lehet tőle. Ki lehet kapcsolni a játékban ezt az undorító és teljesen haszontalan effektet?
Amúgy úgy látom, hogy nagyon sok semmirekellő effekttel szemetelték tele a grafikus motort, ezeket ki kell kapcsolni és akkor egy még egy R9 380/GF960-nál gyengébb VGA is elbánik vele 60 FPS-el.
-
Petykemano
veterán
Ha valakit esetleg érdekel ez az ócskavas
-
daveoff
veterán
-
_drk
addikt
Pont ezt a képet akartam belinkelni! Nekem a gtx 760 or r7 260x szúrja a szemem. De lehet lényegtelen mert ugyan olyan fosol fog menni? Pedig a 760 ha jól tudom még használtan is min 40k
Még a végén tényleg ps-t kell venni. 400 ezres gép kontra 100 ezres ps. Steam meg kalózkodás ide vagy oda...
(Tudom hogy pont ez a játék xboxone-os de az exkluzív játékok miatt sokkal jobbnak tartom a ps-t)
-
FLATRONW
őstag
válasz
velizare #14146 üzenetére
A WDDM2-től függetlenül még megcsinálhatják memóriapazarlóra a játékot. Az csak egy lehetőséget ad, hogy jól is meglehessen csinálni Állítólag a konzolos RoTR high texturákkal csak 400 MB VRAM-ot használ.
Hogyha nem így lesz, akkor már tényleg nem mutogathatnak másra a fejlesztők. -
mlinus
őstag
szerintem a "i7 4790 or AMD equivalent" viccesebb
-
mlinus
őstag
válasz
Malibutomi #14124 üzenetére
közben finomítottak a követelményeken.
-
xxxxxxxxx
tag
Mi várható az új szériáktól, ti mit vártok... Még tovább nyomják az árakat, még erősebb tápegység kellesz? Még nagyobb kártyák lesznek, micro ITX szinten is várható erősödés. Még jobban elterjednek a hibrid illetve a vízhűtős kártyák. Meghajtó problémák megszűnnek dx12 miatt?
-
-
-
xxxxxxxxx
tag
Ezeknél a játékoknál ajánlott gépigénynél azért felvillan a 16GB
-
#85552128
törölt tag
Pár hét és kiderül, februárra tervezik a második bétát [link]
Kíváncsi lennék, hogy az augusztusban hypeolt async compute mikor kerül bele az AMD kártyákhoz, meg mennyi haszna lesz, mert eddig még csak akkor hozták szóba amikor az nV-ről károghattak arra még mindig nincs magyarázat AMD-n miért nem megy fél évvel később sem
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amikor bejelentették az early access programot, akkor a Stardock felvázolta, hogy lesz egy alpha, ami az alap lesz. A beta 1 lesz az, amikor bekerül pár új játékelem. Új faj, matchmaking, stb. Itt lesz kialakítva a játék alapja. Nagyjából itt tartunk most, ezen belül is az új fajnál. Ezután a beta 2 az, amikor frissítik a leképezőt. Ez már megkapja majdnem az összes effektet, illetve az optimalizálást, ami ma teljesen inaktív. Valamint lesz multi-GPU támogatás ... asszimetrikus és cross-vendor. Ilyenkor lesz stabil maga a játék is. A beta 3 amikor már a technikai oldallal nem törődnek, így ott már a kiegyensúlyozáson lesz a fő hangsúly, és kipróbálásra kerül a térképszerkesztő. Végül jön a release build.
-
válasz
velizare #14127 üzenetére
Mitől lenne kevesebb? A pixelenkénti komplexitás nem változik.
(#14128) Abu85: Aha, szóval most még nem, de majd... Hol is hallottam már ezt?
Amúgy ha ez most kivételesen tényleg így lesz, és a lényeg még előttünk áll, akkor mi lesz a framerate-tel? /2? Mikor is lesz ez az örömteli pillanat?
-
daveoff
veterán
válasz
daveoff #14125 üzenetére
Ugyanez DX11-el, semmi különbség, ugyanaz az eredmény született, ráadásul nekem simábbnak tűnt az egész...
Emlékszem BF4-ben ugyanez volt, Mantle-el jobb volt a teljesítmény, viszont mikrolaggosabbnak tűnt a játék, mint a DX11-es kód. NV-vel meg tök mindegy, mert ott még teljesítményt se lehet nyerni a DX12-vel, csak a mikrolagot kapod...
Videónak lehet kell még pár perc, hogy elérhetővé váljon...
Ashes of the Singularity - DirectX 11 Benchmark - Extreme preset [980Ti+4790K] -
válasz
Szeszkazán #14115 üzenetére
Na végre, ideje volt, hogy valami megmutatkozzon az AMD-k potenciáljából.
Viszont érdekesség, hogy a FuryX esetében a DX11-DX12 különbség fullHD-ben 28%, 4K-ban már csak 11% (WQHD-ben meg félúton). Ez nekem arra utal, hogy az Ashes alatt futó motor ugyanolyan pixelorientált cucc, mint minden más, és nincs beleépítve a Nagy Októberi Szocialista Renderelés
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #14117 üzenetére
Ezzel a legfrissebb verzióval sokkal jobban megy nálam is, csináltam én is egy mérést, videóval.
VGA, és CPU is alapon, igaz hogy nálam a kártya alapon is 1430MHz-re boostol.
Ashes of the Singularity - DirectX 12 Benchmark - Extreme preset [980Ti+4790K] -
mlinus
őstag
Quantum Break jön pc-re is, elvileg dx12 lesz. Ajánlottnak Fury X / 980Ti van megadva.
-
#45185024
törölt tag
Ashes of Singularity | DirectX 12 Benchmark | GTX 980 Ti OC | Extreme preset
De ezzel is összehasonlíthatod.
Mennyi egy ilyen kártya 270 ezer ? Láttam én ott földközelben 54 FPS-t is. -
#85552128
törölt tag
válasz
Szeszkazán #14115 üzenetére
Szépen gyorsulnak a DX12-től, de a Fury X-nek ez csak annyira elég, hogy ugyanúgy a Ti körül legyeskedjen pedig a 390 DX11 alatt is tudja tartani a szokásos szintet. Ez inkább a gyászos DX11-es optimalizálást mutatja be az AMD részéről, bár a 970-re az nV sem lehet büszke ha ez így lesz minden játékban...
(mondjuk így legalább már van rendes összehasonlításom és tudom, hogy az Furym unlock+oc-vel kicsivel több mint ref Fury X szinten van)
-
Valdez
őstag
HITMAN To Feature Best Implementation Of DX12 Async Compute Yet, Says AMD
Kíváncsi leszek a benchmarkokra
-
Szeszkazán
senior tag
Friss Singularyti bench.
-
#45185024
törölt tag
-
#45185024
törölt tag
Kijott a Firewatch kapcsán egy érdekes teszt a frissebb játékok CPU dual GPU Memoria terheléseirol szerintem mindenképpen érdekes ránézni
Egy ilyen motor még mindig nem képes 4K ban a 60 FPSre ez azért dermeszto
295x2 would have provided the exact power required for 60FPS. Without the multi-GPU profile however, your best bet is to go for "acceptable" FPS (40-50) using a Fury X or GTX 980ti.
daveoff tobb oldalas a teszt majd kérlek lapozz benne -
#45185024
törölt tag
Saját ingyenes játékmotort készített az Amazon
Én ezt már rég mondom hogy AMDnek meg Nvidiának is igy kellene tennie
és mindenki a saját motorját szénné optimalizálhatná
Attol még persze kiváncsi vagyok az elso Lumberyard Bencmarkokra mit tud a két oldalon -
#45185024
törölt tag
Indul a Hitmen Béta szetszelése
PS4: Feb 12, PC: Feb 19
Menjetek ingyentesztelni -
válasz
huskydog17 #14106 üzenetére
ja ez ilyen easter egg.
-
huskydog17
addikt
válasz
#45185024 #14107 üzenetére
Nem, a DX12 leképző még nincs kész, épp ezért másoltam be a szöveget. Amint kész lesz, a DX12 mód biztosan átmegy a stabil ágba, vagyis mindenkinek látható lesz.
Pont emiatt nem szabad félinformációkat közölni, mert abból születnek a félresértések és rosszabb dolgok.
-
#45185024
törölt tag
Na most akkor magyarul. Van már Direct X 12 Larához csak még Béta verziónak számít?
-
-
#45185024
törölt tag
válasz
#85552128 #14102 üzenetére
Ettől van nagyobb baj is a Hitmennel, na nem az hogy az Haireffekt majd nem működik rajta hanem hogy epizódosan lesz kirakva. Veheted meg a szokásos 6 darabban módszer alapján hatszor.
Majd az lesz a pályák végére kiírva amit kb 2 óra alatt kiviszel hogy fáradjon a kasszához, game over helyett. -
#85552128
törölt tag
Updated: Rise of the Tomb Raider: AMD and NVIDIA Performance Results
30 másodperc után szépen jönnek elő stutterek (bár tény a korábbi lépten nyomon akadozás után már ez is előrelépés...), érdekes módon a 390 patch/driver nélkül is végig 30 ms alatt maradt (de még a 980 is). A multi-GPU benchnél szintén ez a helyzet, csak jóval instabilabb.
-
#85552128
törölt tag
A Hitman is annyira lesz DX12-es, hogy már nem csak a minimum, de az ajánlott gépigényhez is W7/8.1+Dx11 van írva [link]
Hiába na, még a steam userek 50 %-a is W7/8.1 x64-et használ amit nem lehet figyelmen kívül hagyni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Autós kamerák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- BestBuy topik
- Milyen videókártyát?
- Vicces képek
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Beszámítás! Apple iPad 11 2025 128GB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest