- Hamarosan megkezdődik a nubia 2,8K-s táblagépének szállítása
- Barátokká váltak az eddig rivális AI-óriások
- ASUS blog: Ideális olcsó utazós gép lett az új Vivobook S14
- Az Aura Displays hordozható monitorhármasa jól felturbózhatja a produktivitást
- Dual Mode-os IPS monitorral adott magáról életjelet a Gigabyte
Új hozzászólás Aktív témák
-
Locutus
veterán
válasz
velizare #40265 üzenetére
Ezért írtam én is, hogy teljes mértékben logikátlan feltételezés, hogy az xbox one x natív 4K-t renderelne. Ez maximum úgy lenne elképzelhető, ha más téren viszont visszább vesz, pl látótávolság, meg ilyenek. 100%, hogy ott is van valami trükközés, max a microsoft nem köti az orrára a népnek.
-
Locutus
veterán
válasz
velizare #40259 üzenetére
Kizártnak tartom, hogy az xbox one x 2070 szintű teljesítményre legyen képes, ami PC-n a minimum a 4k/30fps-hez még kissé visszavett beállításokkal is (nem ultrán).
Ha 4k/30-at esetleg ki is tolja natívan az xbox one x, akkor a grafikai minőség beállításoknál valami még sokkal jobban vissza van véve, vagy mással trükköznek hasonlóan a ps4 próhoz. -
válasz
velizare #40210 üzenetére
Összehasonlításnak, 2019Q3-as adatok:
AMD:
Bevétel: 1.80 milliárd US$
Nettó nyereség: 120 millió US$Intel:
Bevétel: 19,2 milliárd US$
Nettó nyereség: 6 milliárd US$Az nVidia november közepén fogja kiadni az eredményeit, ez előrejelzések 3,2-3,3 milliárd dolláros bevételt és 1 milliárd feletti nettó nyereséget várnak...
-
Habugi
addikt
válasz
velizare #40097 üzenetére
Szerintem a memory leaktől nem szenvedett amikor megjelent, h megtölt bármennyit és amikor túlcsordulna/ürít akkor másodpercekre beáll.
A bugokról nem beszélve, T pose ami mára úgy ahogy eltűnt de még mindig belefutni azért, vagy a talaj alá eső minitankok, az hogy ha kötélen lövöd le a BT mobot akkor beáll a script mint a gerely és mehet a restart, legyen az egy Roosevelt vagy RAID..
(Csak hogy olyanokat említsek amiket az utóbbi időben kihagytam a felsorolásokból de olvastad őket..)
Itt is csak annyit akartam érzékeltetni, hogy a játék kb legeslegkisebb gondja most a DX12, vagy hogy az NV driveres fordítója kuka hozzá.
-
GodGamer5
addikt
válasz
velizare #40042 üzenetére
Igen, amit leírtál az tényleg eléggé visszarántja a Remedy-t. Viszont dx12-nél arra gondoltam, hogy kb 2014 óta létezik, de sok játékban nagyítóval kell keresni az előnyt, az új Resinél például csak a késleltetés javult, a framerate viszont csökkent. Meg pascalos kártyákon 90 százalékban lassulnak a dx12 játékok. Olyan nyögvenyelős az egész. Erre mondtam, hogy szerintem csak az új gennel jönnek a valóban újraírt engine-ek, addig meg nagyon lassan terjed a dx12/vulkan api és alig van dx12 only játék.
-
válasz
velizare #39810 üzenetére
Elvileg pont, hogy nem
Intel has been keen to point out that this is not any kind of official render of next year’s Xe GPU, but hey, it still looks pretty cool…
“Intel China mentioned our upcoming Intel Xe graphics product in a post,” an Intel rep explained to us, “and included a video pulled from @IntelGraphics handle, what they didn’t do was call out the video they posted was not showing actual Intel Xe product but a community generated concept design of a graphics shroud.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #39492 üzenetére
Igazából minden autógyártó ezt fogja csinálni. Egyszerűen a saját zárt rendszerben érdekeltek, amit aztán licencelnek egymás között. Mondjuk a hardvert részben vagy egészben ettől még terveztethetik valakivel, de a szoftver az biztosan saját lesz.
(#39487) huskydog17: Most jelent meg a játék. Még nagyjából csak saját tapasztalatok léteznek. Majd ha bevesszük a tesztcsomagba, akkor már lesz róla teszttapasztalat is.
Magát a subgroup alapproblémát nem tudja megoldani patch. A fordítók a bűnösök, és azt a gyártók meg fogják oldani. Például az Intel legújabb meghajtója 30%-ot is gyorsított helyenként.
A memóriára vonatkozó dolgokat viszont gyorsan kezelték a játékban. Bekapcsolták az AMD VMA-t, és ez vezérlő a VRAM-ot a saját kódjuk helyett. Ez így egyébként jobb, mert stabilabb. Cserébe egy picit több VRAM kell a működéséhez, de igazából ahol a 8 GB elég, volt az elég marad, míg ahol a 4 GB kevés volt, az így is kevés lesz. A 6 GB-os VGA-k jártak rosszul, arra a határra volt belőve a motor.
-
Raymond
titán
válasz
velizare #38863 üzenetére
Es ennek mi koze a banyaszathoz? Az volt a Polaris elotti vergodesuk amikor semmi termek nem volt. Elotte volt, latszik is a bevetelen es utanna is volt, az is latszik. Az aranyokat nezd akkor amikor normalis a helyzet kb egyenlo a bevetelel es a banyaszat alatt az NV 2x annyi bevetelt produkal ugy hogy a kartyaik nem voltak annyira tularazva mint az AMD es joval kesobb is kezdtek venni ezeket banyaszatra (amikor az AMD teljesen elfogyott es crypto arak is felmentek). Azert tudtak ezt mert eleve tobb kartyat adtak el elotte is es erre meg dobak mert felemeltek a termelest.
-
Raymond
titán
válasz
velizare #38850 üzenetére
Miert, szerinted volt? Mert akkor beidezhetned a szamokat mert a negyedeves jelentesek szerint nem ugy nez ki. Igy nez ki az utobbi 5 evben a Q4 graphics revenue:
FY NV AMD
2015 - $ 646 - $662 - 0.98x
2016 - $ 810 - $470 - 1.72x
2017 - $1348 - $600 - 2.25x
2018 - $1739 - $908 - 1.92x
2019 - $ 954 - $986 - 0.97xCsak ez a ket szereplo van a piacon. A banyaszlaz alatt kb. 2x annyi volt a bevetel az NV-nel (meg ugy is hogy az AMD kartyak joval magasabban voltak tularazva), per pillanat visszatert a helyzet oda ahol volt.
-
Raymond
titán
válasz
velizare #38847 üzenetére
Mert nekik nem volt honnan leesni. A difi a ket ceg kozott az hogy az AMD kartyak a laz alatt zomeben a banyakba mentek, ezert nem volt kaphato semmi retail-ben. Az NV viszont novelte a termelest es volt a banyakba is es a retail-ben is, az utobbiban szinten tularazottan mint az AMD, de legalabb volt. A tultermeles miatt van most a raktarkeszlet problemajuk, a banyaszpiac eltunese miatt pedig a bevetelkieses.
-
Z_A_P
addikt
válasz
velizare #38280 üzenetére
nem volt az olyan rossz
Ne az elozohoz nezd, hanem az elemzoi varakozasokhoz. Ott nem hozta a bevetelt. Kulonosen rossz hogy sem a data center sem a client computing nem hozta amit vartak. Ja, es darabszamra is csokkent az eladas minden teren, viszont a profit/db nott.
De ez a kisebbik gond. A nagyobb, hogy a jovore nezve nagyon durvan visszavagta a szamait (16 vs 17.3 / 0.87 vs 1.02). A piac a jovot arazza. Es az most nem tul fenyes. -
-
Petykemano
veterán
-
#45185024
törölt tag
válasz
velizare #34733 üzenetére
Nekem megvan...
de nincs összefüggés a GF 7 elvesztésével vagy igen ?
Na de most nem ezt hoztam hanem egy érdekes videót
Nvidia's BFGD Monitors $5K AND Delayed! Samsung Sub $1K Freesync TVs Available TODAY!
és ne kezdjétek hogy már lehet NV kártyákkal is freesync-et használni mert igen de önmagában még nem)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #34291 üzenetére
A nagyobbak közül biztos nem. És ez egy probléma az NV-nek. Nem véletlenül módosítják ezt most. Évekig jó volt, aztán hirtelen szigorítanak, ráadásul olyan kiegészítésekkel, ami nem egyértelmű. Honnan tudja az újságíró, hogy mi az NV számára kedvező hír? Számukra az is rossz, ha valaki kiszivárogtatja, hogy a következő héten ilyen-olyan fasza funkciót kap az érkező driver. Hiába a pozitív hangvétel, ez simán megszegi az új NDA-t.
Beszéltem pár újságíróval, és lényegében az lesz, hogy számukra a teszthardverek kellenek, az NV hírek pedig le lesznek csavarva a hivatalos bejelentések szintjére. Túl általánosan fogalmaz az új NDA, hogy kockáztassanak a pletykákkal, szivárgásokkal, stb. Annyit még mondtak páran, hogy az biztos, hogy az oknyomozó dolgokat megírják továbbra is. A pletykákat el tudják engedni, az újságírói szemmel nézve nem jelentős tényező, de a többit nem. Nekem is hasonló a véleményem. Az nem különösebben hasznos az olvasóknak, hogy már év eleje óta két hónap múlva jön az új GeForce, de a GPP például fontos volt.
-
cskamacska
addikt
válasz
velizare #33403 üzenetére
Na hát az Asrockot sem a lassan szűkülgető vidkártya piac érdekli.
Techpowerup - Mining, and not Gaming, Compelled ASRock to Enter the Graphics Market
-
-
TTomax
félisten
válasz
velizare #30714 üzenetére
Be is másolom, mert elbeszélünk egymás mellett....
az unlocked framerate csak a monitor natív felbontásán működik, ha valamiért up/downsampling kell, bekapcsol a vsync.
Nem,nem működik ott sem!Nem kikapcsolható a játékban,nincs ilyen opció,és ezt a fejlesztők is jelezték.Csak egy workaround van rá bár ezt sem sikerült éppen senkinek sem eddig összehoznia csak a teszt készítőinek.
-
TTomax
félisten
-
Egon
nagyúr
válasz
velizare #30511 üzenetére
Ebben van valami, bár nem tudom miképp tudna megakadályozni egy harmadik fél egy ilyen akvizíciót, de mindegy.
Az nV-nek akkor lehet fontos az x86, ha egyszer eljő a digitális Armageddon, és nem lőn többé dedikált vga, mert pl. a PCI-E sínnek leáldozik vala (voltak ilyen rémképzetek korábban). Most a Ryzennel van életképes cpu rész, ha ehhez hozzáteszik a saját kis gpu-jukat, esetleg megspékelve némi AMD-s vga-technológiával (ahogy annak idején egyesek szerint a 3dfx örökségével is tették), egész ütős kis termékre lehetne kilátás, elvben legalábbis. -
-
-
smkb
őstag
válasz
velizare #30501 üzenetére
Nem merész. Ugyanazzal az erőforrásal, amivel az x86-on szarakodhatnának, jóval nagyobb sikereket érnek el máshol. Nagyon sok erőforrást vinne el a folyamatos versenyképes x86 cpu fejlesztés. Az apu-k sikereit meg nagyon jól láttuk az utóbbi 5 évben. Jelenleg ott tartunk, hogy a nagy apu elhozó AMD új cpui mind igp nélküliek, és majd később jönnek csak az apukkal, nem az a prioritás.
Nem váltotta meg a világot az apu. Szimpla fizikai korlátok miatt, amik az elején is láthatóak voltak, csak a nagy megmondóember itt nyomta a marketinget, ignorálva a fizikai korlátokat.
Két nagy probléma volt mindig is és van most is az apukkal/ igpvel. Nincs elegendő memóriasávszélessége az igpnek, mert igencsak drága lenne úgy a rendszermemória (célhardverek esetén megoldható, ha kifizeti a vásárló lásd ps4), és nincs elég tdp keret sem, hogy versenyezzen az apu egy erős cpu+közepes diszkrét vga-val. Innentől kezdve, ha egy modern up to date közepes teljesítmény is kell, nincs más megoldás, mint a diszkrét vga, saját gyors memóriával + cpu + "olcsó" rendszermemória. -
smkb
őstag
válasz
velizare #30498 üzenetére
Plusz az égvilágon semmi szükségük x86 licenszre. Minek... még ha lehetne is, minek kellene nekik egy olyan piac, ami a mérnöki erőforrásaik nagyrészét lekötné, és küzdhetnének egy Intellel. Sokkal okosabbak ennél, és alapvetően olyan piacokat keresnek már, vagy teremtenek meg, ahol max saját tempójukkal kell harcolni...
-
válasz
velizare #30367 üzenetére
Fogadd el, hogy ilyen az AMD. Ott csak táncikálnak, szivaroznak, pezsgőznek (lásd fentebb), de érdemi munka nem folyik. Ellenben az Nvidiánál folyamatos hajtás, tánc kizárt, és látod, hogy keresztbe-hosszába verik az AMD-t. Ez a megfeszített, fegyelmezett munka eredménye!
-
do3om
addikt
válasz
velizare #30365 üzenetére
Hmmm na akkor:
Nekem elég jónak tűnik a fejlődés ami összejött azokból a nyers számítási kapacitásokból ami csak részegységekre vonatkoznak a képeden. Hasonlóval igen csak elégetett lenne mindenki de ahhoz igen erősnek kell lennie a volta-nak.Na ennek tükrében az AMD ...... siralmas amiket összehoz a végére.
-
HSM
félisten
válasz
velizare #30279 üzenetére
Amúgy erről a dologról ha már szóba került szerintem érdemes megnézni azt is, hogy a két gyártó min dolgozott a generációk között. Az Nv a már meglévő architektúrát polírozta különösebb átalakítás nélkül. Ez driverfejlesztés szempontjából is előnyös, és hatékonyság szempontjából is.
Ehhez képest a Vega elég durván más lett, mint az előd. Újfajta CU, újfajta memória alrendszer, új belső buszrendszer, plusz csomó nyalánkság, mint pl. primitve shader, DSBR, HBCC. Viszont erős a gyanúm, hogy ahhoz, hogy tényleg lássuk, mit tud a Vega, meg kell várni, míg az új funkciók szoftveres része is beérik, sőt, még elvileg a HBM2-nek is van valami pseudo channel módja, ami még nem aktív. Így frissen megjelent sok területen átalakítot architektúrát összehasonlítani egy már eléggé kiforrott cuccal nem túl szerencsés.
-
Petykemano
veterán
válasz
velizare #30279 üzenetére
A kérdés jogos, de ha a pascal/maxwell jól/jobban skálázódik a shaderek és más részegységek számával (utalnék itt arra, hogy kimérték, hogy ugyanazon a frekvencián sok esetben alig gyorsabb a V64, mint a V56 és ez arra utal, hogy a shaderek nem hasznosulnak), vagyis az architektúra jól skálázódik széltében valamint az órajelet is jól tudják emelni anélkül, hogy csillagászati magasságokba emelkedne a fogyasztás, akkor az sajnos pont 2:0 oda. Ez a probléma az AMD-t, és a GCN-t,a fiji óta sújtja.
-
Raymond
titán
válasz
velizare #30239 üzenetére
Azon kivul hogy az emlitett harom nem technikai vezeto pozicioban volt es volt jopar belsos ember aki azonnal at tudta venni a munkat mindegyiknel volt "pocsoles" (ha hosszab idore gondolsz mielott mentek) talan Meyer-en kivul, mert o magatol ment. Ruiz-t evekig probaltak kitolni de foggal-korommel tartotta magat, sokaig elt a regi idok "fenyebol" es Sanders-hez valo kapcsolatabol. Meyer jobbra akart menni a tanacs pedig balra es ugy lett hogy akkor o ebbol nem er. Nem rugtag ki, ott volt a lehetoseg hogy az adott iranyba vezesse a vallalatod, de szerinte nem arra kellett volna es inkabb nem folytatta. Read-nel se volt hirtelen a dolog, honapokig keszitettek a levaltast, addig vartak amig a munkat amit kellet elvegzi (az uzleti oldalon kevesbe siralmas szamok legyenek) aztan lett Su aki ugy nez ki egyelore elegge mindenes mert technikailag, uzletileg es nem utolso sorban emberileg is jol jatszik.
Lehet Raja reszerol hiba volt a poziciot elfogadni, hiaba akarmilyen jo szakember technikailag, arra a poziciora az nem eleg, ezt belatta maga is es visszater a sima architect munkahoz, viszont ez picit ilyen kenyes kerdes. Ha sima architect (meg ha top pozicioban is) akkor penzugyileg (direct compensation and benefits) tul draga, egy kamu magas poziciot meg fentartani hosszu tavon nem eppen szerencses mar csak a tobbiekre nezve sem a cegnel. Mert vagy sima architect munkat vegez amihez draga vagy valami "visionary" marhasagot csinal ami meg eleg nehezen definalhato elonyokkel jar. Ilyen poziciok penzben uszkalo cegeknel vannak, tiszta image dolog es sokszor olyan emberek toltik be akik gyakorlatilag mar nem kellenek, de van annyi a hatuk mogott hogy a ceg PR gyanant es tiszteletbol megtartja oket igy.
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #30111 üzenetére
Azt nem is írtam, hogy az a Guru3D hibája lenne, csak ironikus, hogy ez a kártya nemhogy retail, de még távolabb van a véglegestől mint az eddig kiküldött kártyák, miközben ilyen jelzővel volt illetve.
A Guru3D részéről viszont tegnap még olyan is volt a cikkben ami arra utalt, hogy a tesztek egy része összeszerelés után - a régi pasztával (!) - történt, szóval nem lepődnék meg ha újabb trehány teszt lenne tőlük csak nem akarják elismerni és egyszerűbb ilyenekre fogni. A referencia BIOS márcsak a custom board miatt sem működne megfelelően, ha meg a ventikezelés is más akkor vagy halk lenne és melegedne vagy hangos és hűvösebb, NEM hangos+melegedős - ez inkább a rossz hőelvezetésre utal ami a helytelen összeszerelés miatt lehet.
-
Locutus
veterán
válasz
velizare #30036 üzenetére
Nem, valóban nem értem mi indokolja a GTA5 kivételét. Egy mindmáig eladási toplistás, százezreket érdeklő játék, amihez rendszeresen jön új tartalom is. Ez volt a lényeg, kösz hogy te is megállapítottad. És nem, a PUBG-ről továbbra sem volt szó, azt csak mások keverték ide.
-
Raymond
titán
válasz
velizare #30033 üzenetére
Pedig a PUBG sz*rt sem er, nem tudtad? Legalabbis ket hete meg ugy volt amikor a HUB tesztbol a Dirt4 1080p CMAA eredmeny volt linkelve orrba-szajba, de a tobbi mar nemigen tetszett mert a masik oldalra billent a merleg
"PUBG -t betenni? tesztbe ? na ne vicceljünk ... full béta optimalizálatlan játék .
Dishonored 2 is érdekes ."A plusz erveles se volt rossz:
"pubg-be nincs is benchmark kezdjük ott"
-
VTom
veterán
válasz
velizare #29387 üzenetére
Megköszönném, ha megosztanád, hogy hogyan lehet kikapcsolni a Chromatic aberration-t meg a Blurt, mert kifolyik a szemem játék közben.
(#29388) nubreed 6 óra alatt végig lehet tolni állítólag. Szerintem 15-20 óra. El lehet akadni benne itt-ott.
(#29391) nubreed Úgy tudom ennél az volt a koncepció, hogy kevés pénzből, kiadó nélkül egy rövid, de velős játékot tegyenek le az asztalra, 30 eurós áron. Szerintem sikerült, bár még az elején agyok, de nagyon jó a hangulata, tetszik a harc és az egész körítés.
-
nubreed
veterán
válasz
velizare #29387 üzenetére
Nem kikapcsolható a Motion Blur?
Bár inkább ez:
Mármint az ok, hogy ini-ben letiltod de az, hogy menüben nem, az elég szánalmas. Én is utálom azt az effektet az első lépés az szokott lenni nálam, hogy kapcsolom ki a játékokban.
Amúgy ez a hellblade kb hány órás játék? Valami 100+ -osat képzeljek el, open world sok side questtel vagy valami tök lineáris cső játék kb. 10 órával?
-
HSM
félisten
válasz
velizare #29086 üzenetére
Ó dehogynincs. Ez a lényeg. Tény, belerakhatták volna, ahogy írod, csak nem lehetett volna használni, amiatt, amit én írtam.
(#29087) Loha: Köszi a linket, érdekes volt.
(#29088) Abu85: Ezzel tisztában vagyok. De nem azért nem került bele a dupla CPU, mert volt jobb felhasználása annak a vacak 15mm2-nek, hanem a kompatibilitás miatt.
(#29089) Abu85: "Ott a fejlesztők nem panaszkodnak, hanem dolgoznak"
Nem a fejlesztők hozzáállása a baj. Hanem elsősorban a pénz. -
do3om
addikt
válasz
velizare #28687 üzenetére
De az NV-nek talán elmondható hogy van kialakult vevőköre ezekre a túlárazott termékekre.
AMD oldalon azért az otthoni felhasználásra nem sok példa volt az ilyen árú termékeknél. A céges felhasználás meg kérdéses ott sokszor az megy amit megszoktak. Ha van jobb, vagy olcsóbb akkor is. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #28301 üzenetére
Nem az lesz, mivel akkor eleve 60-61 lenne a határ és a minimum is emelkedett volna. Inkább a CryEngine 4, aminél már van sokkal jobb V-ös verzió is. A 4-est azért nem használják sokat, mert ennek a fejlesztése a pénzszűkés időszakokban volt, és sok hardverre nem is igazán optimalizálták rá. A legnagyobb megrendelő itt az AMD volt a Ruby demóval, és ennek a kiszolgálása volt a cég. Tehát inkább érdemes az V-ös verzióra ugrani, mert az egy sokkal jobb CryEngine változat, sokkal jobban skálázódik.
-
atok666
őstag
válasz
velizare #28283 üzenetére
Ok, csak azert kerdem, mert abbol amit Abu irt - egy rajzolási parancs beírása a parancspufferbe egymilliószor gyorsabb lett, tehát az az előny, amit a konzolnak biztosítottak az alacsonyabb szintű hozzáférések tulajdonképpen elszállt. nekem az jott le, hogy ez segitett behozni a konzolok oriasi elonyet. De ha ebbol a millioszoros gyorsulasbol semmit sem erezni, akkor nemigazan ertem.
Atok
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Samsung 980 PRO NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 7420 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" 4K I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest