- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FireKeeper
nagyúr
válasz huskydog17 #559 üzenetére
az új Total War már alapból GE, ugye? csak mert az tuti PC exkluzív.jah most nézem hogy be nem jelentett cím.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #559 üzenetére
Lehet, hogy Ruby nem csak techdemó, hanem játék szintjén tér vissza. Igazából abba érdemes belegondolni, hogy az Illfonic egy játékfejlesztő cég, és ők csinálják a techdemót. Lehet, hogy több az amit rájuk bíztak, csak még nem beszélnek többről, mint techdemó. Eleve a csapat összesen 12 fő, tehát a Ruby demó teljesen leköti őket, viszont ennyi erőforrást belefektetve, meg abból kiindulva, hogy az egészet játékként kezdték el dizájnolni, simán lehet belőle game. Az AMD ingyen osztogatja, az Illfonic pedig felrakja steamre és abból van pénzük.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
SzlobiG
félisten
válasz huskydog17 #559 üzenetére
Ez azz megint olcsón jutok AAA gémekhez,
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #563 üzenetére
Inkább az a kérdés, hogy hova menjenek. Nem azért van ennyi Gaming Evolved AAA konzolport, mert az AMD letarolja a piacot, hanem inkább azért, mert az NV-nek nincs rájuk erőforrása. Elviszik az embert a PC exkluzív projektek, a Tegra támogatása, ami marha sok embert kíván, és a saját motor fejlesztése, amit az NV a felhőbe szán. Ezek mellett nincs már elég erőforrás az AAA konzolportok kiemelt támogatásához. Az AMD-nek van. A Far Cry 3 is maradt volna TWIMTBP programos, de ez nem csak a fejlesztőkön múlik. Ha az NV-nek ez teher, akkor mennek máshova. Igazából az AMD is túlvállalja magát szerintem, 2013-ban mindenképp.
Javítások lesznek még szerintem. Elsősorban az NV-nek kellene megoldani, hogy végre jól működjön a HDAO. És ezt nem ártana a fejlesztőknek elintézni, mert ők rontották el.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
BlackSoft
addikt
válasz huskydog17 #1767 üzenetére
Fentebb meg ott a másik teszt, ahol kb -0,2%-ot csökken az átlag fps a DX-hez képest Szóval eddig 100 teszt mind ellent mondott a másiknak, nincs semmi aminek hinni lehet.
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
BlackSoft
addikt
válasz huskydog17 #1775 üzenetére
Az a helyzet, hogy ha megnézed az 1000 dolláros procikkal csinált teszteket, akkor ott pont hogy semmi különbség nem lesz, vagy pont hogy visszalépés lesz a Mantle-el. És miért? Megmondom miért
Azért, mert az 1000 dolláros cpu lazán kihajtja a kártyát, és azzal a Mantle nem tud már csinálni semmit, viszont a 170 dollcsis proci ami éppen hogy működtetni tud egy 290x-et, a Mantle segítségével ki tud hajtani sokkal jobban.Tehát ha ez másképp lenne, és hozna 45%-ot egy 3960x-el is, akkor azért ott lenne értelme egy CF-nek, azért mert 4K játékhoz sajnos sok esetben a 60fps-hez kell 4db 290x vagy 4db 780/780Ti. Ha 45%-ot dobna a 2db 290x teljesítményén, akkor 2kártyával kevesebb is elég lehetne 4K-ra lazán. És már mennék is a boltba venni 290x CF-et, meg egy 2160p felbontású monitort Tehát az egy jó dolog lenne, mert nem kellene 600-800ezerért vga-kat venni, hanem feleannyiból is meglehetne ugyan az.
Az pedig szép és jó, hogy egy olcsó valami procival ki lehet hajtani egy 290x-et a Mantle-el, de továbbra is azt mondom, hogy aki 290x-et ki tud fizetni, az nem fog 170dolláros AMD procit venni mellé, meg valami legolcsóbb lapot És azt sem szabad elfelejteni, hogy hiába tudja kihajtani a szar proci is a 290x-et a Mantle segítségével, attól még nem a proci lett az erős... Tehát egy programban, ahol neked sehol nem kell a vga-d meg a mantle, ott a proci önmagában egy 170 dolláros proci lesz továbbra is.
Magyarul a 170 dollcsis procival úgy fog játszani valaki, mint ahogy én játszok a 700 dollcsis procimmal, viszont ha mondjuk elindítunk mindketten egy-egy render-t, akkor én végzek 30perc alatt, az AMD-s procis meg 4-6óra alatt. Na az a nem mindegy, ott nem segít se a Mantle, se a DX, se az akarat
És egyelőre nem is megoldás játékra sem a 170dollcsis proci, mert 1001 játékból hány támogatja Mantle-t? 1... Azaz hiába a 290x a szar proci mellé, mert a BF-en kívül semmi játék nem fog menni, amikor a kártya nem lesz képes a gyenge procival 20%-nál többre
[ Szerkesztve ]
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
BlackSoft
addikt
válasz huskydog17 #1779 üzenetére
Fent épp leírtam... De amúgy tudod mi az érdekes megint ezekben a tesztekben?
DX alatt jobb mindkét esetben az átlag eredmény De amúgy én nem hiszek ezeknek a teszteknek, mert más tesztekben meg pont az ilyen gyenge low-end procik épp hogy megforgatják a 290x ventijét
És megint más az ha 1920x1080-ról beszélünk, mintha 2560x1440-ről beszélnénk. Utóbbi esetben gyengébb proci, alacsonyabb órajel is jobbak kihajtja a kártyát. Míg előbbi esetben az én procim egy 780 SLI-t 4,3-4,4GHZ-től tud kihajtani rendesen, egy 3770K-t nagyon nagyon meg kell húzni, hogy kihajtson egy 780 SLI-t, oda már kell 4,6-4,7GHZ is. Viszont ha 1440p-t állítasz be, akkor mindkét proci már 4GHZ-nél lazán 100%-on tudja pörgetni a kártyákatSzóval 1080p teszteket kell nézni, ahhoz lehet bőven viszonyítani is, hiszen legtöbb embernek 1080p-je van, nem 1440p...
Szerk, az utolsó mondatodra: Látom nem érted. Direkt külön megemlítettem azt is, azért hogy mondjak egy példát, hogy miért semmire nem jó továbbra sem az, hogy egy 170dollcsis cpu ugyan azt tudja, mint egy 1000dollcsis a játékok alatt
Másba nem lehetett belekötni, akkor gyorsan ebbe[ Szerkesztve ]
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
HSM
félisten
válasz huskydog17 #1819 üzenetére
Amúgy halkan hozzátenném, itt szerintem az is erősen közrejátszik, hogy a Tomb Raider más témájú játék. A GTA4-el ellentétben itt nem egy forgalmas nagyváros van, millió emberrel, autóval, amiket le kell generálni, szimulálni a működésüket, a fizikájukat, stb. Itt van egy fix táj, kevés NPC-vel. Szóval érthető az alacsonyabb igény. Ettől függetlenül tényleg jó munkát végeztek a motor készítői, jól fut, a pályák is szépek.
-
Laja333
őstag
válasz huskydog17 #3076 üzenetére
Ma ezt találtam gdc 2015re. Érdekes, hogy AMD előadásban főleg dx12vel foglalkoznak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #5490 üzenetére
Az NVIDIA a GameWorksöt nem véletlenül vezette be. Nagyon sok fejlesztőnek korlátozott az anyagi tőkéje, és a GameWorks esetében kínálnak kész effektet, amelyeket csak be kell építeni és még egy rakás pénzt is adnak hozzá. Nyilván a GameWorks hátránya, hogy ha nem sikerül integrálni, akkor nem sikerül. Nem tud az adott fejlesztő semmit sem tenni, hogy működésre bírja a rendszert, mert korlátozott az idő a megjelenésig.
Azt nem hiszem, hogy a CDPR megbánta a döntését. Elvették az NV-től a pénzt és befejezték a játékot. Aztán persze a tervekhez képest nem úgy néz ki, kivettek belőle egy csomó GameWorks effektet, illetve a végén már a GPU-s PhysX rendszert is eltávolították, de a játék kész, és ennyi ami számít.A fejlesztők alapvetően nagyon jó munkát végeztek a játékkal. Addig a pontig, amíg azokat az effekteket kapcsolod be, amiket ők terveztek és teljes egészében kontrolláltak nagyon jó a port. A többire pedig nincs ráhatásuk, ezek zárt middleware-ek, így csodát nem lehet velük tenni. Valószínűleg kapni fognak egy ideig a médiától, hogy mekkora butítást lőttek, de most nehéz a médiának megmagyarázni, hogy itt azért ezt a programot működő formában kell kiadni a játékosoknak, márpedig alapvetően megnehezíti a munkát, ha egy integrálásra váró effekt vagy eljárás forráskódját nem módosíthatják, vagy esetleg nem is láthatják. Ez mindig ott fog lebegni azoknál a stúdióknál, akik nyílt megoldások helyett zártra szavaznak, mert inkább pénzre van szükségük, mint szaktudásra.
A Rockstar egészen más kategória. Őket nem fenyegeti az a veszély, hogy a fejlesztés végére elfogy a pénz. Ettől sokkal szabadabb döntéseket lehet hozni. Az olyan stúdiókat szintén nem, mint a EA összes, a Square Enix nyugati csoportja, a Rebellion, a Firaxis, a Stardock stúdiók, ésatöbbi. Ők anyagilag jóval stabilabbak, így számukra logikus döntés a nyíltságot és a szaktudást választani a zártság és a pénz helyett. Ezért is tudják jellemzően jól megoldani azt, hogy a játék a terveknek megfelelően készüljön el.
(#5496) Szaby59: Elég sok olyan konzolos játék van, ahol a látótávolság nagyobb, mint PC-n. Van ellenpélda is, ahol a konzolt a fejlesztők wrapperen használják. A konzolon máshol vannak a limitek. A látótávolságot jellemzően a draw call limit korlátozza és ez PC-n a legnagyobb, amennyiben a konzolon tényleg használod a low-level elérést. Ha nem, akkor a konzol sem fog egymilliószor gyorsabban beírni egy parancsot a parancspufferbe.
Pont két olyan játékot nézel, amelyek nem low-level elérésűek konzolon. Nézz mondjuk egy Dragon Age: Inquisitiont. Az minden platformon kínál low-level elérést és ott a látótávolság elég nagy. Még DX11-be is átmentették ezt a látótávolságot, bár itt elég durva a pop-in probléma, de alapvetően ellátsz addig, amíg low-level eléréssel el lehet.Egyébként a látótávolság (ami egyébként így sem rossz) "gondja" a W3-ban simán meg lesz oldva, ha átállnak low-level API-ra. Azt nem mondom, hogy más kimaradt effekt bekerül, mert ott azért több meló lenne. Alapvetően a kiadó is inkább játékbeli tartalomba forgatná vissza a bevétel egy részét, mert az jobban érdekli a vásárlókat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #6238 üzenetére
Attól függ, hogy a Ghost Games hogyan dönt. Ez nem az AMD és a Frostbite Team döntése.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #6243 üzenetére
Nem a Frostbite 3-at használja a játék. Az EA egy nagyon durva fejlesztési tempót diktál, amióta különvált a Frostbite Team és a DICE. Mostantól évente lép egy hagyott a Frostbite és nem két évente.
A Ghost Games döntése attól függ, hogy mi az ideális a játékhoz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #6247 üzenetére
Nézd az NV szabadon eldöntheti, hogy milyen optimalizáláshoz adják a nevüket. Korábban is láttuk, hogy nagyon rossz optimalizálással is jó az NV-nek egy játék. Tekintve, hogy sok szabad kapacitásuk van nem valószínű, hogy válogatnak a potenciális címek között.
rocket: Vannak az AMD-nek effektjei. Rengeteg. Radeon SDK a gyűjtőneve. Az valóban igaz, hogy ez nem zárt, hanem nyílt forráskódú. Ez azért van, mert a zárt forráskód sokszor megakadályozhatja az effekt beépítését. Nem véletlen az az irány 2015-ben, hogy nyitják meg sorra az eredetileg middleware-eket. Nagyon sok potenciális licencelőnél ez kritérium lett.
A másik dolog amiért az AMD nem csinál GameWorks alternatívát stratégiai jelleggel, mert nem tartják jó ötletnek az egy éve kiadott hardverek teljesítményét mesterségesen limitálni csak azért, hogy az új generáció jobbnak tűnjön. Ennek nem örülne a felhasználó.
Felsoroltam párat fentebb, hogy az AMD milyen játékokon dolgozik jelenleg. Több cím nem szerepel a doksikban. Annyit tudok még mondani, hogy némelyik játékban vannak olyan funkciók, amelyeket csak Radeonokkal érhetsz majd el. Elsődlegesen azért mert a Mantle-höz kötődnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz huskydog17 #6265 üzenetére
Ezzel egyetertek. Nem kellene foglalkozniuk vele.
-
Laja333
őstag
válasz huskydog17 #7782 üzenetére
És ehhez már elég volt egy szimpla 980.... Mint ahogy a kommentben is írják, majd egy 960-on fut így, akkor már használható lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #7782 üzenetére
Az 1.0 is így néz ki. Ezen is látszik a rossz élsimítás és átlátszóság. De nem ez az igazi gond, hanem a zártság. Ez egy izolált környezet. Úgy van megírva alá a motor, hogy a Hairworks összes eleme aktív lehessen. Mi van, ha a játék motorja valamit nem támogat? Például az önárnyékot, ahogy a Wither 3 esetében. Nem tudod módosítani, így le kell kapcsolni az effekt önárnyékát. Mi van, ha az MSAA-t nem támogatja a motor? Ezen működik az AA, ha nincs meg az alap hozzá, akkor le kell kapcsolni a teljes AA-t, ahogy Monster Hunter Online esetében. [link]
Ezek teljesen behatárolják a Hairworks minőségét, mert nem tudod rászabni a rendszert a motorra.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
deadwing
addikt
válasz huskydog17 #8453 üzenetére
SS4 még mindig DX9? Jól látom? Nem értem én ezt...
60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!
-
Ren Hoek
veterán
válasz huskydog17 #9356 üzenetére
Red Faction-ön kívül én nem nagyon tudnék példát mást. Úgy igazán. Talán BF. Meg FEAR...
Itt a lényeg, hogy ne 10-ből 1 játéknál legyenek ezek a fícsörök, amik komolyan szimulációval járnak, hanem 10-ből 9-nél. Kiegyeznék 5-el is.
Ahogy a fejlesztő kolléga is elmondta, nem tudod hogy miket kukáznak ki végül a játékból a brutál dx11 kernel szopatás miatt.Csak maga az érzés, mondjuk egy STALKER 2-őt képzeljünk el úgy, hogy teljes rombolható környezet van. Minden fát ki tudsz dönteni, minden ablakot ajtót falat be tudsz zúzni. Persze nem lenne fegyvered hozzá, nem Red Faction lenne a játék. Azzal a 4 RPG töltettel épphogy egy faházat bezúzol mondjuk. Nem a rombolás a cél,hanem rombolHATÓSÁG. Maga a szabadság egy ilyen foka. Persze ha találsz egy orosz harcihelikoptert, akkor egy egész zombikkal fertőzőtt labort porrá rombolhatsz. Élményen óriásit dobna, és talán nem kell majd sakkozni az erőforrásokon, mert ott figyel a motorban az implementáció.
Az is eléggé illúzióromboló tud lenni amikor otthagysz valamit egy játékban visszamész egy idő múlva és respawnolt, vagy eltűnt a kocsi/hulla stb. Akár kis mértékben folytatóthatna a szimulációja az AI-nak ott is.
A lényeg, hogy nem extraként rakod bele a rombolhatóságot, fizikát és AI-t a játékba, hogy erről szóljon, és szétverj mindent egy kalapáccsal, (és közben vért pisálva próbálod beletenni a szimulációt, hogy ne menjen a látványra) - hanem mert megteheted para nélkül. Lehet már a fejlesztésnél a motorban benne van eleve, csak a fal anyagát kell kiválasztania a művésznek. Egy Deus Ex-nek pl jót tenne taktikában, hogy mehetsz a szellőzőn is, de ha átrobbantod a falat ott is. stb...)
.[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
válasz huskydog17 #9379 üzenetére
285-ben nem voltak ezek benn ugyan úgy?
May the Force be with you!
-
UnSkilleD
senior tag
válasz huskydog17 #9563 üzenetére
pc tomb raiderben csak dx12 lesz? erről nem is hallottam
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #9563 üzenetére
Gondolom a Rise of the Tomb Raider olyan fejlesztés lesz, mint a Fable Legends. A PC-s port annyi lesz, hogy az Xbox One kód kap pár sor kiegészítést, és azt tesztelik. Az MS ezért hozza ennyire közel a konzolt és a PC-t szoftveres szempontból, hogy végtelenül egyszerű legyen portolni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
gtamate2
veterán
válasz huskydog17 #11362 üzenetére
+1
Ilyen játékkal nem hogy a DX12-t, de még egy terméket se promóznék. Komolyan vicc hogy ezen kell összemérni a kártyák teljesítményét, mert nincs más. Szerintem lesz még 1 év mire ideér az első normális dx12-es játék, ráérünk még, ez a meccs még nagyon nincs lejátszva.Olyan mintha World of tanks-al mérnénk a procik közti különbséget.
[ Szerkesztve ]
*Sn0w
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #11362 üzenetére
Azok az eredmények mondjuk egymáshoz viszonyítva is érdekesek, mert ha most tényleg async-sávszél orgia ez a játék/bench mód ( )
Akkor az állítólag async, képtelen jóval kevesebb sávszéllel rendelkező 980 Ti hogy lehet olyan gyors mint a Fury X ?
De ugyanez érvényes a 970 vs 390-re 7-10% különbség van ami 1-2 játékban eddig is megvolt főleg ha a refet néztük.
Az meg tényleg nevetséges, hogy mondjuk egy Battlefront DX11 alatt 60+ FPS ezeken a kártyákon egy ilyen ocsmányság meg még a 30/40-et is alig éri el.Az Oxide-nak nyilván jól jött, hogy első DX12-es bench és hírverést kaphat a játék az AMD meg utolsó elkeseredésében ellőtt egy Async "botrányt" de úgy néz ki ennek (is) nagyobb a füstje mint a lángja.
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
válasz huskydog17 #11362 üzenetére
Azt sem felejtsd el hogy mi ment tavasz környékén:
Olyan jó lesz mindenben az AMD hogy nem kel fejleszteni a DX12 miatt mivel ezzel a (kamuAbu szerint) min 20 de akár 40% al gyorsabbak lesznek a gamek. Tehát az újabb játékokban gyorsulni fognak a régi karik nem hogy lassulni. Ezzel egy időre a vga fejlesztéseket is el lehet napolni. A csodás dx12-ben minden gyorsabban fog menni nem lesznek alacsony FPS-ek. Meg egy rakás játékra fogják kinyomni a DX12 módot így a régebbi AMD karik gyorsulnak majd és nem kel újat venni.A baj nem azzal van hogy ez nem így lesz hiszen akinek van esze tudja hogy az újabb játékok mindig nagyobb erőforrást igényelnek. Ezzel mindenki tisztában van akinek van esze. Azzal is hogy nem fogják orrba szájba gyorsítani a régi szériákat, nem fogy özönleni a dx12 javítás a megjelent címekhez hogy jobban menjen és elkerüld a fejlesztést.
Egyszerűen nem értem hogy aki(k) összehordanak minden szart hol voltak az előző DX váltásoknál?Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Ren Hoek
veterán
válasz huskydog17 #11464 üzenetére
Két kérdés: Async-e? Illetve Maxwellen hogy-e fut-e?
-
daveoff
veterán
válasz huskydog17 #11467 üzenetére
Itt ez most 5.99$-ért a teljes játék, vagy ez mi? Annyit megér, hogy kipróbáljam....
[link]LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Malibutomi
nagyúr
válasz huskydog17 #11464 üzenetére
Grafika kb DX9 szintu ahogy nezem.
-
#52815360
törölt tag
válasz huskydog17 #11464 üzenetére
Ez a gyakorlatban mit jelent? 200fps vs 240?
-
TTomax
nagyúr
válasz huskydog17 #11732 üzenetére
A Batman pc portját is kb ennyien csinálták a Warnernak.,,
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
oliba
őstag
válasz huskydog17 #11800 üzenetére
Én azt még észrevettem, hogy a nap máshonnan süt + a csónak is megfordult a kikötőbe Cím nélkül ki tudná megmondani, hogy melyik grafikai beállítás a szebb?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #11803 üzenetére
Az hagyján, de a PS4-en az FC4 esetében volt egy olyan fasza god rays effekt, amit Michal Drobot kidolgozott, hogy példát vehetett volna róla az ipar. Ráadásul 0,2 ms volt az egész és kompatibilis volt a volumetrikus köddel is. Erre a PC-ben választani kell, hogy god rays vagy volumetrikus köd. Akkora bullshit ez, hogy az valami félelmetes.
De azé megy a MasterRace meg minden.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #11818 üzenetére
Gameworks... ja nem.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
rocket
nagyúr
válasz huskydog17 #11832 üzenetére
Majd nezd meg a frametimeot es mindjart nem leszel ilyen optimista.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
válasz huskydog17 #11852 üzenetére
PBR-re gondolsz? Azért van már pár játék amiben van...
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #11890 üzenetére
Tehát áthozták egy az egyben az Xbox One kódot és kiderül, hogy a GCN-en igazán jó. Wow, so shocking!
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
gtamate2
veterán
válasz huskydog17 #11890 üzenetére
Az év legjobban megírt játéka címre pályázik ez az új Cod szerintem
*Sn0w
-
Asbee
veterán
válasz huskydog17 #11890 üzenetére
Egyelőre nem lenne rossz, ha kicsit foltoznák a játékot futás szempontjából. Mert olyan fps droppok és laggok vannak hogy néha játszhatatlan (multi). A vga kihasználtság össze vissza ugrál, van, hogy olyan jeleket produkál akár 1-2 percig mintha elfogyna a vram vagy a rendszer memória. Én ezután vonnék le következtetést. Amúgy 290 alatt megy.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #11890 üzenetére
Még valami:
Gyanúsan beállít pár kártya 92-93 FPS-re 1080p-n (olyanok amelyek között 30-40%-os teljesítmény különbség) - nem lehet, hogy FPS cap van a játékban ? Mert az megmagyarázná, hogy a Ti miért "gyorsul" drasztikusan 1440p-n ott ugyanis már nem éri a limit a másik kettő meg beáll a várható szintjére (és itt már a Furyt foghatja a 4 GB VRAM a 390X-szel szemben).[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
válasz huskydog17 #11890 üzenetére
Ez igen.
Jól muzsikálnak a Radeon kártyák.
Még a végén megint Radeon kártyám lesz.
Mondjuk ezért a játékért nem váltanék vissza.Majd a Rise of Tomb raider megmutatja hogy is kell egy TOP kártyát kihasználni.Brutális jó a játék még X360-on is.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Laja333
őstag
válasz huskydog17 #11890 üzenetére
Na! A 980ti hozza egy húzott 290x szintjét? Na majd a Pascal...
Csak reagáltam az Anno-s agymenésre, miszerint egy játékban rosszul teljesít a Radeon, akkor szarazáemdé.
Nem szabad egy eredmény alapján általánosítani. Itt is lesz majd fix. -
daveoff
veterán
válasz huskydog17 #11890 üzenetére
Érdekes, mert én a 980Ti-vel ugyanezeken a beállításokon bőven 100fps felett vagyok, singleben, és multiban egyaránt. Csinálhatok videót is, meg fps benchet is, ha valakit érdekel.
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #11913 üzenetére
Na lejött végre nekem is, elindítottam a campaignt (motion blur, aa, dynamic shadows off) de abba is hagytam amíg nem javítják, utolsó sor az FPS érték akar lenni (új bétával természetesen...): [link]
Nem túlzás ha azt mondom, hogy a B:AK még nyáron is jobb állapotban volt.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #12001 üzenetére
Jó hát ez van. Egy zsír új motor kifejlesztése drága, így marad a régi polírozása. Ronda a játék mint a bűn, de elég jól fut a gépeken és elég stabil a motor ahhoz, hogy jó játékot tudjanak rá építeni.
(#12002) Szaby59: De az az effekt a legnagyobb probléma. A Low beállításról Ultrára váltás gyakorlatilag megfelezi a sebességedet. +30-50 fps-t nyersz vele, ha leveszed lowra, és észrevehető minőségkülönbség nincs! Ez az egész PC-s ipar égbekiáltó problémája, és az NV a szoftveres fejlesztéséinél nem azt nézi, hogy mi hozhatna valódi minőségi előrelépést a PC-nek, hanem azt, hogy mivel lehetne egyszerűen megnövelni a gépigényeket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #12010 üzenetére
Nincs ezzel komoly gond szerintem, ahogy elnézem a tesztet, bekapcsolt GW mellett a 390X közelebb van a 980-hoz, mint nélküle. Úgy tűnik, a God Rays az új Lens Flare, anélkül nem is élet az élet...
Az sokkal izgalmasabb új vívmánya a technológiának, hogy már a fénysugarakat is tesszeláljuk. Mi jöhet még? Kutya f***án a szőrzet? Ja, hogy az már megvolt a Witcherben
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz huskydog17 #12026 üzenetére
Ilyet tuti nem... azért van egy nem kicsi különbség.
Nem vitatom lehet az nV túlzásba vitt valamit, de azért a mostani volumetric light god ray implementációk jóval jobb és komplexebb látványt adnak mint pár éve.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #12026 üzenetére
A God Rays esetében nagyon sok algoritmus van, amivel ezt meg lehet csinálni, és ezek minősége eltérő, bár az effekt jellege miatt azért hatalmas különbségek nem lesznek. Itt azt szokták mérlegelni, hogy az egyes algoritmusok mennyire eszik a sebességet, és azok az előnyök, amiket behoznak megérik-e az időbudget feláldozását. És most itt ne a GameWorks-féle megoldásra gondoljunk, annak a minősége kb. az összes ismert alternatíva közül legrosszabb ráadásul nevetségesen magas gépigénnyel. Ha ki kellene emelni valamit, akkor az Uncharted 3-nak van nagyon jó volumetrikus fénykezelése.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hszilard666
veterán
válasz huskydog17 #12086 üzenetére
Aztán olyan gépigényt kapnánk hogy letesszük a hajunkat Emlékezzünk csak vissza a crysis 3 ra, ezzel a motorral egy csőjáték ami felzabálta az akkori konfigokat, na most egy sandbox játékot csinálni cryengine.nel szerintem több mint öngyilkosság egy fejlesztő csapat részéről...
AKCIÓ! ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER tinyurl.com/36ex7xtm
-
rocket
nagyúr
válasz huskydog17 #12293 üzenetére
$ ar x1.15=Nemet euro ar.
$ ar x1.25x315=Magyar forint ar.
Ez kb. az egyenlet jelenlegUjdonsag varazsa elmulik megjelenes utan 2 hettel akkor olcsobbak lesznek.
105k korul tobb fele GTX970 kaphato, 390 arat szepen felnyomtak egyik naprol a masikra ~15%-kal, legalábbis IPON-on.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
válasz huskydog17 #12293 üzenetére
És így már az AMD is nyújtani fogja azt a lehetőséget, hogy 10% extra teljesítményért 25%-os felárat fizethetsz. Ezek után érdekes lesz, mit ad ki válaszul az nVidia - a GM206-ot nemigen lehet ennyire felpörgetni, a GM204-et meg nehéz lesz ennyire lebutítani. Mondjuk ha úgy csinálnák, hogy sok benne a unit, és alacsony az órajel, az szimpatikus lenne
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
wjbhbdux
veterán
válasz huskydog17 #12360 üzenetére
teljese jó port, 750ti-n is játszható. hibát biztos lehet találni, de a unityhez képest előre léptek.
/s
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.