Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
nagyúr
válasz
#45997568 #30097 üzenetére
Ezt találtam, hogy már majdnem egész 1 hete más is ezt hozta fel azaz erre hivatkozott valaki.
Amit írtak itt is a fórumtársak ebben a topikban, hogy a custom azaz egyedi hűtős megoldású kártyák jobbak lesznek a ref-eknél ("customok váltják meg a világot")
Szóval ez a történet, nem most-ma lett kitalálva sem a zöldek sem az objektív tagok körében.
Hanem az egyikpropellertag kezdett ilyeneket írogatni mint láthatod, a többiek meg ezt olvashatták és láthattak benne némi fantáziát-igazságot... aztán gondolom ő is vehette valahonnan
...
......
.........
.... meg hát... alapból az lenne a normális az eddigi évek tapasztalatai alapján VGA kártyáknál, hogy a gyári megoldáshoz képest amit kiad az adott GPU tervezője-gyártója és átvesznek a különböző VGA-kat gyártó cégek, hogy az akár teljesen áttervezett egyedi kártya a gyárihoz képest jobban teljesít adott %-kal teljesítményt tekintve a gyárihoz képest, a hűtője meg hatékonyabban végzi a dolgát azaz hűvösebb, halkabb és jobban tuningolhatóbb és mint írtam mindezt adott plusz teljesítmény mellett.A Vega meg a fentebb leírtakhoz képest... hullámzó teljesítményt nyújt ha levegős hűtéssel van megáldva... szóval erre a kártyára igen erősen ajánlott a víz az eddigi tapasztalatok alapján... és ezek csak 1db GPU-s AMD kártyák baromi magas fogyasztással.
-
#45997568
törölt tag
válasz
->Raizen<- #30098 üzenetére
Jajjajaj, kikapok
Linkeld neki ezt is csak hogy tisztazzuk a dolgokat
Vega-rol beszeltem, az meg hogy szted (az a franya SHIFT mindig eltunik
) ki es miert veszi az maganugy
-
->Raizen<-
veterán
-
Puma K
nagyúr
válasz
#45997568 #30088 üzenetére
"Kivancsi lennek kitalalta ki a custom = vilagmegvaltas parhuzamot,"
"szoval megiscsak "zold gondolkodokra" lehet visszavezetni"
Pl:
2017-08-30: "Az ugye megvan, hogy a custom Vega56-ok is gyorsabbak lesznek?" - [link]
2017-08-30: "Nem tudom mit nem lehet érteni. A custom Vega56-ok is gyorsabbak lesznek a referenciánál." - [link]
Meg mintha más is írta volna még ettől is korábban...
-
#45997568
törölt tag
válasz
->Raizen<- #30093 üzenetére
Amig te (bocs, nem talaltam a SHIFT-et
) ezen ragodsz az ismerosi korom szepen feltankolt Vega-kkal es Ryzenekkel.
Van akinek semmi sem eleg jo, es vannak a tobbiek
-
#85552128
törölt tag
válasz
->Raizen<- #30093 üzenetére
"Mindig" egy elég érdekes megfogalmazás, mert ez az első tényleg normális Strix hűtő évek óta ami van olyan jó mint a konkurenseké. Az előzőeknél vagy a VRM hűtés volt spórolósan megoldva (külön egy kis borda vs. thermalpaddal átvezetve a nagy hűtésre mint most) vagy a hővezetőcsövek közül nem érintkezett mind a GPU-val (persze ez is kapott egy jó marketingnevet, hogy direkt ilyen...).
Ezért is elég fura, hogy csak ennyire képes, mert ez tényleg egy jó hűtő. -
->Raizen<-
veterán
-
Milka 78
nagyúr
válasz
->Raizen<- #30085 üzenetére
Senkié
Ő igaz és egyetlen,ohne dupla reg
-
Milka 78
nagyúr
válasz
#45997568 #30084 üzenetére
Rupszi,ne húzd fel magad,de konkrétan pont kemény magos,amd fanok példálóztak a Hawai karikkal,hogy ott is sokat javult a custom (ami igaz is).Itt kb zéró értelme volt,de egy naqvada generátorral,szerintem van még ebben a kariban!
Meneküljön ki merre lát,Hupszi terminátorba kapcsolt (hüje pléjersz tehet erről is)!
-
#45997568
törölt tag
válasz
->Raizen<- #30085 üzenetére
Nice try, szoval megiscsak "zold gondolkodokra" lehet visszavezetni, akkor nincs tobb kerdesem
A kerdesed elso felerol meg a modikat kellene megkerdezni ha ilyen kivancsi vagy
-
Petykemano
veterán
válasz
#45997568 #30084 üzenetére
Az nvidia kártyák pár generáció óta gyárilag korrektül -
100-200mhz - húzhatók relatív fogyasztástöbblet mellett. Az amd kártyák ehhez képest már gyárilag határig vannak.feazítve, jóval kisebb mértékben lehet az AIB kártyát húzni és jóval nagyobb arányú foygasztásbeli árat kell fizetni érte.Valami Nvidiás kitalálhatta, hogy ah aib kártyák megváltják a világot. Ehhez képest az amdnél gyakran csak a vállalhatatlanul hangos hűtést cserélik az amúgyis túlpörgetett lapka fölött.
-
-
s.bala31
őstag
válasz
->Raizen<- #30067 üzenetére
Ez a Strix hűtés GTX 1080-on elég jól teljesít, de úgy tűnik a Vega kifogott rajta...
Majd a "csodadriver" ezt is megoldja...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #30076 üzenetére
50-50%. Elvileg az alapproblémájuk az, hogy támogatni kell a WDDM 1.x-et is, ami kényszeríti őket nem kívánt döntésekre. Mert a BF1-et már úgy tervezték, hogy csak WDDM 2.0-tól fog működni.
Ezt már megnézték a fejlesztők a Vegával. Direkt rákérdeztem, hogy ezt a bugot javítja-e a HBCC aktiválása és az volt a válasz, hogy teljesen megszünteti a jelenséget. De azt is írták, hogy továbbra is dolgoznak azon, hogy a program oldalán is javítsák a vezérlés hatékonyságát a régebbi hardvereken.
Azért inaktív alapértelmezetten, mert a Radeon Settings default beállításait egyszer tesztelik Win7-re és Win10-re. Mivel Win7-re nincs HBCC, így ha az aktív lenne, akkor különálló tesztelés kellene, ami dupla idő és dupla költség. De amúgy a funkció működik. Az AMD mondta is nekünk, hogy ha nem hisszük el, akkor teszteljük nyugodtan aktív HBCC-vel az összes tesztjátékot. Meg is tettük, és nem tapasztaltunk hibát.
-
#85552128
törölt tag
Vajon a Battlefront 2-nél már javítják ?
Szerk.: Ha majd jön egy min, 0.1%-os vagy frametime DX11/12 összehasonlítás Vegával és ki is mutatatja ezt akkor elhiszem, hogy kiküszöböli... Bár valamiért a HBCC alapból ki van kapcsolva a jelenlegi driverekben, szóval nem vennék rá mérget.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dtomka #30073 üzenetére
Nem igazán fog változni. A problémát a memória menedzselése jelenti. Egyszerűen egy csomó szemét keletkezik a VRAM-ban, mert rossz az allokációs stratégia, amit nagyon nehéz lenne javítani. Minél több memóriád van, annál jobb lesz a helyzet.
(#30074) Szaby59: A Vega speciális hardver a BF1 problémáját tekintve. A HBCC szegmens aktiválásával teljesen ki tudja kerülni azt a programhibát, ami az akadozásokat okozza. Direkt emiatt lett kifejlesztve a HBCC, hogy ha egy alkalmazásnál az allokációs stratégia valamiért problémás, akkor a hardver átvegye a vezérlést a programkódtól.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Dtomka #30073 üzenetére
Ööö mit érsz vele, hogy átlagFPS-ben (nem másban) gyorsabb picivel ha élményben rosszabb az akadozások miatt ?
Nesze semmi fogd meg jól, emiatt értelmetlen az összes DX12-es benchmark ebből a játékból.Szerk.: na látod ebből is látszik, hogy fogalmad sincs miért szar az a teszt
"Az akadozás is meg fog oldódni előbb utóbb! De gondolom VEGA-d van ha ezt így kijelented.... "
Meg persze 2016. október - azaz a megjelenés óta ilyen, de majd "előbb utóbb" biztos jobb lesz
Nem, ahhoz nem kell Vega, bármilyen kártyával tapasztalható milyen nagyszerű a BF1 DX12-es módja, kb. a legeslegrosszabb DX12-es implementáció, még a Tomb Raidert is sikerült pár hónap alatt kipofozni, ez meg nem is úgy néz ki, hogy egyáltlán foglalkoznának vele. -
Dtomka
veterán
válasz
#85552128 #30071 üzenetére
Gyorsabb? Igen!
Én is DX11 ben játszom mert úgy több az fps. A DX12 miatt tettem be leginkább, mert lehet a jövő játékaiban már tényleg meg fogja hozni amire már várunk régóta, szebb és gyorsabb lesz mint a DX11.
(#30074) Szaby59
Nem sokat, de már lehet van jobb kártya mint a 1070....DX12 ben.
"gyorsabb picivel ha élményben rosszabb az akadozások miatt ?"
Az akadozás is meg fog oldódni előbb utóbb! De gondolom VEGA-d van ha ezt így kijelented....A BF1 most a korábbi Update miatt tréé, lagghegyek vannak, és a tegnapi javítás sem javította ezt a problémát.
De meg fogom nézni hátha DX12-ben változott vmi, pozitív irányba egy 1070 nel. -
Raggie
őstag
Szerintem be lehetne lőni ezeket jóra, csak kicsit foglalkozni kellene vele. A gyári beállításokkal tényleg nem túl acélos.
-
-
Milka 78
nagyúr
válasz
->Raizen<- #30067 üzenetére
Hát ez így egy forintot sem ér.Ha ez igaz akkor a "custom hűtős majd megmutatja" elmélet el is bukott.
-
->Raizen<-
veterán
Rog strix vega 64. Szerintem nem éri meg. Sokszor a ref-nél is lassabb 1-2 fps-el meg kb ugyan úgy melegszik meg olyan hangos mint a ref.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #30065 üzenetére
A HPG-n volt róla szó, hogy a Microsoft UE4 verziója jó 50-60%-kal gyorsabb, mint az alap UE4. Ez ilyen nagy átlag. Bizonyos körülmények között kisebb a különbség, de esetenként akár két és félszeres is. Az ARK-ba ebből a verzióból emelték át az optimalizálást.
Ettől még a Vulkanon futó Linux verzió gyorsabb.
Egyáltalán nem volt katasztrófa. A Quantum Break azzal küzdött, hogy a legtöbb DX12-es játékkal ellentétben a fejlesztők nem hagyományos bindinget használtak, hanem elsőként rámentek a bindlessre. Azt sajnos nem tudták, hogy ilyen körülmények között nem működik az NV D3D12-es implementációja. Viszont AMD-n és Intelen jó volt a kód. Igazából már NV-n sem olyan katasztrofális, mivel azóta javult a meghajtó, de a régi implementációval tényleg nagyon szar volt. Ezért viszont nem a Remedy a felelős, ők csak jóhiszeműen kihasználták a D3D12 egyik fő újítását, bízva abban, hogy a piacon lévő hardverek hatékonyak vele.
A Steam verzió azért kapott DX11-et, mert az NV kérésére visszatértek az eredeti motorstruktúrára, mivel a GeForce egyszerűen nem alkalmas ezekre a modernebb bekötésekre. Emellett utólag kiderült, hogy a Steam verziónál minden gyártó külön paraméterezhette az effekteket, hogy ebből se legyen gond. Ezért van nagy különbség a képminőségben az egyes hardverek között.
Az meg, hogy szebben futott relatív. Intelen és AMD-n még mindig a D3D12-es verzió a jobb. Esetenként jelentősen.
Az nagyon tipikus egyébként, hogy a GeForce architektúráknak egyszerűen nem fekszik a bindless, illetve az a fajta motorstruktúra, amivel ez elérhető, mivel lezárja a hardverbe épített összes fast pathokat. Az Intel és az AMD architektúrák viszont pont erre vannak tervezve, memóriaalapú rendszerként működnek (az Intel ezt csak brute force-ból emulálja, de kétmillió slot van beépítve tehát az eredmény ugyanaz) kevés fast path, és kigyúrt általános pathok. -
huskydog17
addikt
"Az ARK fentebb ki lett beszélve. A Windows Store verzió lényegesen gyorsabb mindenen. Érdemes azt vásárolni, ha a Steam verzió teljesítménye nem elég."
Pontosan mennyivel gyorsabb a Store verzió? Sajnos nem találtam sehol egyetlen tesztet sem, ami a Steam és Store verziót hasonlítja össze sebesség szempontból. Tudnál légyszi linkelni ilyet?
#30054: A Mad Max steames verziójával abszolút semmilyen probléma nem volt, kiváló PC verziót kapott.
#30056: A Quantum Broke Store verziója egy totáli technikai katasztrófa volt, ezt mindenki tudja, nem véletlen jött a DX11-es Steam verzió, ami sokkal szebben futott a Store verziónál.
-
Crytek
nagyúr
válasz
->Raizen<- #30060 üzenetére
Nem kell több MS Store példa mondom pc-n az nem piac...se a MS nak se másnak bármennyire is akarják...
-
cyberkind
félisten
válasz
->Raizen<- #30060 üzenetére
De a minőségi QB DX12-es portot meg leszarják.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Crytek #30055 üzenetére
Azért valamennyire árnyaltabb a helyzet ennél. A qantum broke steames verziója már teljesen jól futott gtx 970-en dx11ben. A dx12-es kód valamiért nagyon lassú volt az ms storeos verziónál. De Volt ez még így a forza horizon 3-al is. Csakhogy az a helyzet hogy kb 1 év alatt marha sokat javítottak rajta. high preseten is néha laggolt, de mostmár ultra preseten vajsima még a városokban is.
(#30062) Crytek: De lesz még példa nyugodj meg, ott lesz a forza motorsport 7 amit már elővételben is megéri megvenni.
-
Crytek
nagyúr
Nem mellesleg pl nem is találom az ARK-ot a MS Storeban pc-n.... Valami speckó neve van?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cskamacska #30057 üzenetére
A Windows Store pont olyan bolt, mint a többi. Maga az UWP verzió akármelyik áruházban üzemképes lenne, ha az adott áruház támogatná az UWP platformra írt alkalmazások futtatását.
Az meg nem olyan egyszerű, hogy elérhetővé teszi mondjuk az MS a saját UE4 kódját a fejlesztőknek, mert az a kód natívan Windows 10 komponensekre van fejlesztve, mindenféle legacy API támogatása nélkül, tehát marha sok idő lenne az egészet már szimplán Steamre portolni. Ez már csak azért is nehéz, mert az eredeti UE4 a sok támogatott platform miatt használ egy alapvető réteget arra, hogy ne kelljen annyi OS-t dedikáltan támogatni, és elég legyen magát a motort egy amolyan keresztrendszeres keretre ráemelni. Ez az alsó réteg az OS-ek és azok egyedi komponenseinek direkt támogatását megoldja, míg felette egységes lehet a kód. A Microsoft ezt teljesen kidobta, és náluk az egységes kód natívan UWP-t, DirectX-et, és egyéb Windows 10 komponenseket céloz. Ezért nem lehet rengeteg dolgot visszaműteni az Epic motorjába, annak ellenére, hogy a Microsoft is UE4-et használ.
Úgy képzeld el ezt az egészet, mint egy autót. Az UE4 egy szimpla utcai járgány, tök általános beállításokkal. Ezt az MS megvette, és átépítette egy versenygéppé. Sokkal gyorsabb és hatékonyabb lett így, annak ellenére, hogy maga a kocsi, főleg a motorja ugyanaz. Viszont az MS kocsija így már csak száraz aszfalton (Windows 10-UWP-DirectX 11.L-WDDM 2.0) üzemképes, míg a normál UE4 még megy esőben (Windows 7/8-Win32-Vulkan), sárban (Linux-Vulkan), hegyen (Linux-OpenGL), homokon (Android/iOS), bármin (képzeld ide, amit még nem írtam), de persze sokkal lassabban. De az MS sose akarja kivinni esőbe, nekik tök elég az, ha csak száraz aszfalton megy.
-
cskamacska
addikt
Na, ácsi.
Nem úgy van a dolog, hogy a MS tart magánál egy saját DX12-re optimalizált Unreal Engine 4 változatot, amit most az ARK fejlesztőinek kegyeskedtek átengedni beépítésre szigorúan csak az UWP / Xbox változatokba, esetleg még kivételes jóindulatuk bizonyítékául tanácsadással és némi kódolással beszálltak a buliba?
Mert akkor miért az segítene, hogy az UWP app és a Microsoft multi szerver támogatást beépítik a Steam kliensébe (amik magukban semmit nem gyorsítanak sehol
), ahelyett hogy véget nem érő kegyelmük nem csak a Windows Store és a saját pénztárcájuk széléig érne
, és az összes ARK tulajdonos felhasználó örömére minden más változatba is engednék beépíteni a saját UE4 optimalizációikat ahelyett hogy a fejlesztők maguk szenvedjenek a jó ég tudja milyen friss,
jó ég tudja milyen hatékonyanborzalmasan kihasznált mainstream UE4 változattal?Persze lehet hogy ott kallódik egy Gears of War fejlesztésből visszamaradt UE4 Hyperfast Steam Edition változat Gabe Newell mérhetetlen pénztárcájában, és csak merő rosszindulatból nem segíti meg a 100+ milliós bevételből senyvedő független játékfejlesztőket, ezt sosem lehet tudni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #30055 üzenetére
A Quantum Break a Remedy játéka volt. Az MS abba nem avatkozott bele. Nekik csak a PC-Xbox exkluzivitás kellett.
Nem az ARK az egyetlen cím, amit felkaroltak. Számos UE4-es játéknál segédkeznek az Xboxra portoláson, és világos, hogy ezeknek lesz majd egy PC Windows Store változata is. A Microsoftnak ez nem akkora teher, mert nagyon ismerik az UE4 problémáit, és tudnak rajta segíteni a tapasztalatukkal.
Aztán, hogy értékeled-e ezt a hozzáállást, vagy azt a portot vásárolod, amelyik nem kapott ennyi figyelmet már a te döntésed lesz. Nem fogják rád kényszeríteni a jobb verziót, de a saját minőségbiztosítási elveik miatt megcsinálják a "master race" PC-s rétegnek. Neked ebből hátrányod nem lesz. -
Crytek
nagyúr
"Az nem a Microsoft hibája, hogy egyedül ők tartották fontosnak a minimális optimalizálást." Igen kvantum brék esetében is is látható volt a Store jótékony hatása... ja nem!
Ha az párszáz ember jelentene valamit a piacnak azt mondanám ők csinálják...de hibahatáron se jegyzik a pc-n a storeba vásárló embereket...Bármennyire is erőlködik a MS..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #30053 üzenetére
Ugyanúgy kiadhatja a fejlesztő az UWP-s verziót a Steamhez, amint a Valve beépíti az UWP támogatását a platformba. Nem először látnánk külső áruházhoz való linkelést, lásd UPLAY az Ubisoft címeknél. Az nem a Microsoft hibája, hogy egyedül ők tartották fontosnak a minimális optimalizálást. Mondhatták volna azt is, hogy elég nekik is a gyenge minőség, de gondolom van egy minimum elvárt színvonal a saját értékeik szerint, amit megcéloznak.
Nem az ARK az első, ahol a Windows-Steam párosításnál van jobb. Lásd Mad Max és a Warhammer 40,000: Dawn of War III, ahol a Linux-Steam párosítás gyorsabb.
-
Crytek
nagyúr
válasz
Yutani #30052 üzenetére
" hogy a vásárlóknak biztosítottak " Nem rohadtul nem biztosítottak. MS Store-ban NINCS pc-s vásárló fel kéne fogni a rohadék MS-nak.... Nem steam-es százerzres meg milliós számokról hanem pár ezer emberről lehet szó akik ott képes bármit vásárolni.
Nem véletlen nincs egy kósza szó sem ejtve ebből meg abból az ms cuccból mennyi fogyott a pc-s store-ba..Én sem égetném magam olyan számokkal -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #30048 üzenetére
Nem értem, hogy miért ők a szemetek. Úgy gondolták, hogy az a minőség, amit a Studio Wildcard lerakott egy fos. Részben az egyiptomi Instinct felelt számos programozási munkáért, viszont a Microsoft fogta magát és magára vette ezt a terhet az Xbox One-ra vonatkozóan. Mivel ennek minőségbiztosítási célja volt, így nyilván a fejlesztők sem ellenkeztek. Ezután ezt a verziót megkapta a Windows Store is.
Megtehette volna a Valve is, hogy odaáll és azt mondja, hogy technikailag híg fos, amit csináltok, így átveszem tőletek, hogy a Steam-re kikerülő port értékelhető minőségű legyen, de nem tették meg.Bár az áruház fenntartója kismértékben felel a partnerek minkáiért, a Microsoft valószínűleg úgy gondolta, hogy az ARK nem üti meg a minimum mércét, ezért besegítettek. Ez miért paraszt lépés? A saját pénzüket tették fel a Windows Store portra, ami ráadásul semmivel sem drágább, mint a Steam port.
-
Crytek
nagyúr
+ Nem mellesleg az milyen már ,hogy egy játékot több helyen adnak ki és egyik helyen szarabbul fut?
Ezt sosem értettem? A Windows Store az emulál valamit menet közben? Ezek fájlok amiket tökmindegy honnan töltesz le elvileg ugyanaz...de kiderült mégse.. Ez egy arcátlan mocskos pofátlanság nem más...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #30043 üzenetére
Akkor használjátok a sokkal lassabb portot.
Az MS-nek semmi célja nincs ezzel. Ők csak felrántották technikailag elfogadható szintre a játékot, hogy jól működjön Xbox One-on, és ha már lett Store verzió, hát leportolták oda is. Ugyanezt egyébként kiadhatnák Steamre is, ha a Steam támogatná az UWP-t.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cskamacska #30041 üzenetére
A PUBG azért ilyen, mert nagyjából másfél éves az UE4 alapja. Ez a Vega számára nem nagy gond, mert tud vele mit kezdeni az új raszterizálójával, ami kapott új profilt is a 17.8.2-es meghajtóban, tehát nem itt van a vége, amit a linkelt tesztben látsz. A régebbi hardvereknek hiányzik az a másfél év, amiben benne volt a 4.16-os UE4 frissítés is, amiben pont kapnak egy megfelelő kezelést azok a hardverek, amelyekben nincs draw-stream lehetőség. Ezért is tud a Vega az 1080 Ti nyakára mászni, ha nincs bandwith limitje a még nem aktivált pseudo channel mód hiányában.
Szóval ez nem szeretethiány. Egyszerűen a Vega hardverből képes bizonyos problémákat kezelni, amit más hardver nem tud, és nem is lett beépítve a játékba a problémák szoftveres kezelése sem. Nyilván ebben benne van Early Access is.Az ARK fentebb ki lett beszélve. A Windows Store verzió lényegesen gyorsabb mindenen. Érdemes azt vásárolni, ha a Steam verzió teljesítménye nem elég.
-
cskamacska
addikt
válasz
Raymond #30035 üzenetére
Egyébként mire a nagy dráma? Lemaradtam valamiről és az RX460 csendben beelőzte a GTX1080-at, erre minden nVidia hívő beleőrült?
PCGamesHardware.de májusi PUBG tesztjében elég harmatosan szerepeltek az AMD kártyák, RX580 nem hogy a 1070 alját leste volna, de éppen hogy a GTX970-et be tudta előzni 1080-ban.
Ezen PUBG teszt 0829-es ismétlésében tényleg szépet sikerült lódítani a sebességen, és egyből az élre is optimalizálták a Vegákat 1080Ti verő pozícióba, de közben a GTX970 fHD-ban le is hagyja már az RX580-at, GTX1060-al meg már köszönő viszonyban sincsenek. Ezt nem tudom hogy oldották meg, de a Polaris kártyák nem kaptak Vegának járó szeretetet.
GameGPU.ru ARK Survival Evolved teszt elég borzalmas FPS értékeket mutat, de ezen belül is az AMD kártyák el vannak vérezve.
GTX1060 3GB a R9 Nano-val haverkodik az RX480 8GB orra előtt
-
-
-
Locutus
veterán
válasz
velizare #30036 üzenetére
Nem, valóban nem értem mi indokolja a GTA5 kivételét. Egy mindmáig eladási toplistás, százezreket érdeklő játék, amihez rendszeresen jön új tartalom is. Ez volt a lényeg, kösz hogy te is megállapítottad. És nem, a PUBG-ről továbbra sem volt szó, azt csak mások keverték ide.
-
Crytek
nagyúr
ARK Survival Evolved VGA/CPU teszt ...avagy amikor nem a MS dolgozza meg az UE4-et
-
Raymond
titán
válasz
velizare #30033 üzenetére
Pedig a PUBG sz*rt sem er, nem tudtad? Legalabbis ket hete meg ugy volt amikor a HUB tesztbol a Dirt4 1080p CMAA eredmeny volt linkelve orrba-szajba, de a tobbi mar nemigen tetszett mert a masik oldalra billent a merleg
"PUBG -t betenni? tesztbe ? na ne vicceljünk ... full béta optimalizálatlan játék .
Dishonored 2 is érdekes ."A plusz erveles se volt rossz:
"pubg-be nincs is benchmark kezdjük ott"
-
válasz
Crytek #30025 üzenetére
srácok, a steamspy/steamdb szerint a gta5nél legtöbb, egyszerre online játékosok száma 364548 volt. a valós legyen a másfélszerese, duplája, jó? csak mert máshol is meg lehet venni. mostanában stabil 100k-t foglalkoztat a cím.
a pugbnél a mai peak meg majdnem egymillió. nem győztetek meg róla, hogy a cím nem érdemel semmi odafigyelést, és hogy senkit sem érdekel. -
Szeszkazán
senior tag
Rupsz: Igen , NV- n sokkal jobban fut
-
#45997568
törölt tag
válasz
Locutus #30029 üzenetére
Gondolom azert szedtek ki mert nem arra kivancsiak melyik kartya oldja meg legjobban "brute force" modban.
A teszteknel annak kellene lennie az egyik szempontnak a sok kozul melyik alkalmaz olyan technologiakat amik elterjedtek es ujak.
PUBG meg ha jol tudom NV tamogatott jatek, javitson ki valaki ha tevedek
-
-
#45997568
törölt tag
Latom paratoknak nem megy, segitek. Minden idoszaknak megvan a divatjateka, GTA5-re sokaig vart a PC-s kozosseg es amikor egre megkaptak egybol top 10-es jatek lett (nalam nem, de a PUBG sem, de nem is ez a lenyeg.
PUBG huzott egy mereszet es a semmibol a legkaposabb legdivatosabb jatek lett. Hogy ez meddig marad igy a fejlesztokon mulik, sikerul-e a jatekosok erdeklodeset folyamatosan fent tartani. Nem egy Rockstar kaliberu csapat es nincs is egy felepitett brandjuk mint a GTA es lam, megis lenyomtak a tronrol egy idore.
Ha ez kifullad jon mas, ami majd megint nem fogn tetszeni par embernek miert van benne a tesztekben.
Azt a tesztet olvasod el amelyik tetszik, ha nem tetszik akkor meg nem nezel bele es tovabblepsz.
-
Callisto
őstag
válasz
Crytek #30025 üzenetére
Egyik írja, hogy miért hagynak ki olyant, amit sokan játszanak, de bezzeg ami AMD-nek jobban fekszik (PUBG) az benne van. Erre válaszolt, hogy ha már számára az a lényeg, hogy hányan játszák, akkor felvilágosítaná, hogy a PUBG-t 10x annyian. Mestere vagy a gondolkodásnak.
-
Locutus
veterán
válasz
->Raizen<- #30020 üzenetére
Főleg ha a GTA5 már nagy kegyesen ki van hagyva a tesztből. Mert ugye az nem számít, hogy azzal még mindig sokan játsznak, csak az, hogy mi fekszik az AMD-nek jobban.
-
#00137984
törölt tag
válasz
solfilo #30019 üzenetére
Elmegyeget vagy csak eldöcög, azért nem mindegy. Idővel azokat a játékokat egyre magasabb beállitásokkal lehetne újra kijátszani. A több éve kiadott játékokhoz a javitások ott vannak és a driver játék profil adott. Ezen kivül már kizárólag a hardvereken áll a jó játékélmény biztositása. Persze ha ezeket az erőforrásokat a DX12-re és az új Win10-re korlátozzák, akkor semmi javulás nem érezhető. Most egy ideje ez van.
VEGA most eddig pont ezért nem lett megemlitve, mert új fejlesztés és DX12-re optimalizált. VEGA hardveres felépitése erőből képes lehet a régi játékokban is jobban teljesiteni. Ott van már egy kis erő és ez mellé + fogyasztás, amitől ez a kártya elmozdult a holtpontról felfelé.
-
nubreed
veterán
válasz
#00137984 #30017 üzenetére
"Rengeteg DX9-10-11 játék van amiről nem szivesen mondana le egy játékos, hogy a legfrissebb játékokban egy kis előnyt élvezzen az Nvidia videókártyákkal szemben"
Ott a pont. Az AMD már megint vagy még mindig nem érti a piac és az emberek működését. Vagy a Microsoftnak ennyire kell az AMD, hogy tolja a Win10 és a DX12 szekerét. Erőből nyomják, ez vissza fog ütni.
És úgy ahogy mondod, a Volta valószínűleg simán fogja hozni azokat a feature -öket, amiket jelenleg mondjuk csak a Vega tud. Azzal a különbséggel, ismerve az nVidiát, hogy megjelenés napjakor aktiválva is lesznek már, nem úgy, mint a Vegánál, hogy várni kell a december körüli csoda driverre, amikor majd aktiválják az új, jelenleg kikapcsolt feature -öket. Na akkor lehet majd Poor Voltázni. -
#00137984
törölt tag
válasz
cskamacska #30013 üzenetére
A visszafelé kompatibilitás most akkor nem annyira érdekes AMD-nek, mert mindent a Win10-re és a DX12-re tesznek fel. Rengeteg DX9-10-11 játék van amiről nem szivesen mondana le egy játékos, hogy a legfrissebb játékokban egy kis előnyt élvezzen az Nvidia videókártyákkal szemben. Előre elterveznek néhány évet megemlitve az AMD GCN architektúra Next Gen tudásbeli fölényét, de a DX12-re optimalizált hardveres felépitéssel nem érték el kiemelkedően jó teljesitményt. A GCN 1-2-3 generációk lemaradása egyre nyilvánvalóbb és az R9 390X videókártya kivételével nem hoztak ki még egy ilyen jó játékos kártyát. Nvidia jobb a régi játékok többségében és ez a teljesitmény kiegyensúlyozottabb a régi és új játékcimekben. A 2017 Q4 és 2018-ban megjelenő játékokra meg kiadják a Volta videókártyákat és az már DX12-ben szintén nagyobb tudású lesz, és remélhetőleg a régi DX9-10-11 játékok jó futtathatósága megmarad. Itt még a GTX 1070 vagy GTX 980ti teljesitménye ér majd valamit, de még akár egy GTX 970 vagy GTX 1060 6GB tulajoknak marad egy kis idejük játszani a fejlesztések előtt. R9 390X szerintem még jó lehet közepes kompromisszumokkal.
-
->Raizen<-
veterán
Megelőző csapás a vega nano minire!
Gigabyte gtx 1080 mini itx 8g. A kis cuki!
A 970 minimet imádom, ezt is tudnám csipázni. -
->Raizen<-
veterán
válasz
cskamacska #30013 üzenetére
A legteljesebb dx12 támogatást most a vega hozza. Ez oké meg rendben is van. De nv oldalon sem ülnek a babérokon szerencsére a programozók. Tényleg sokat számít a low level mert kvázi sokat tudnak optimalizálni a fejlesztők a grafikus motoron hogy később jobban menjen a játék. Tökéletes példa a forza horizon 3. Nagy gépigénnyel jött ki minimum 6600k meg ilyenek. Aztán kb lassan 1 év alatt addig addig patchelgették, amíg eljutott egy olyan szintre a program hogy a korábbi max high presetes beállítást nyugodtan lehetett ultra presetre tenni és a gépem ugyan az! Gtx 970, i5 6600k. Persze korábban 1 magot terhelt a program, de most már többszálúságra is fel lett készítve és már városban sem laggol tökéletes látványt nyújtva repeszt mindenhol. Jó látni hogy tényleg nem függ már annyira egy vga drivertől a teljesítmény. Na de kérem, azért az nv is fejleszett a drivereken, hogy minél jobban menjenek a kártyái. Az amd nem tud már jelentős teljesítmény többletet sem felmutatni ami azért korábban ment nekik low level alatt. Ez elgondolkodtató. Lehet venni most akármilyen hardvert, mindenen jól fognak menni a játékok egy bizonyos szinttől. És ez jó.
-
mcwolf79
veterán
válasz
cskamacska #30013 üzenetére
A remény és a várakozás.
A kulcsszó a szokásos: MAJD.
Szerencsétlen AMD-sek erre a sorsra vannak kárhoztatva már jópár éve -
cskamacska
addikt
válasz
Venyera7 #30005 üzenetére
Csoda driver szvsz nem lesz. Ellenben az AMD most már fél évtizede arra tett fel mindent, beleértve az energiahatékonyságot és a DX11 sebességet is, hogy a saját elgondolása alapján mintázott, gyakorlatilag a kártyáira szabott DX12-ben majd jól lenyomja a konkurenciát. Idén még a Windows 8 támogatást is kivágták(laza 10% részesedésről mondtak le ezzel), hátha még többen migrálnak a nekik előnyösebb Windows 10-re.
Abu szerint az echte DX12-re felkészített motorokkal startoló játékok idén év végére megérkeznek. Ha az 5 éves jósolgatása igaznak bizonyul, akkor ezek kapásból jobban fognak menni a GCN kártyákon, ráadásul DX11 mód is csak utángondolásos akár félig-meddig emulált dolog lesz, esetleg nem is lesz.
Na ez lesz a vízválasztó. Nem egy random újabb driver, vagy egy random képesség ami vagy hoz 5%-ot DX11 alatt vagy leginkább nem, hanem hogy az 100% DX12 játékokban hogy fognak teljesíteni.
Nekem két bajom van az AMD 2017aDX12desktopéve reményeivel. Egyrészt félek hogy a korábbi GCN generációk(mondjuk 1-3 között) azonos nyers teljesítmény szint(pl R9 390-RX480, de pláne a GCN1) feature hiány miatt lemaradnak mint a borravaló, és a DX12-vel édesgetett korábbi tulajok így járnak, mire DX12-re kerül a sor, a kártyájuk már technológiailag is kiöregedik.
Illetve már maga Abu figyelmeztetett hogy az alacsony elérés nem csak játék és mese, (Lesznek kedvezőtlen mellékhatásai az alacsony szintű grafikus API-knak), adott hardverre kell elkészíteni a játékot, ami programozási büdzsétől függően okozhat majd leséseket, ha a kiadáskori 3-4 kurrens kártyacsaládon kívül akarjuk majd a játékot futtatni, akár 2 évvel később is.
És a kire sokat bíztak, többet kívánnak tőle: Segítene a DirectX 12 legnagyobb gondján a Microsoft?
DX12 két évvel a kiadása után is patkolásra van szorulva mert:
"Inkább az a baj, hogy a programozóknak az a része lett megkérdezve, akik alapvetően nagyobb szabadságot akartak. Az a része régebben nem is szólhatott bele, akik esetleg más álláspontot képviseltek. Az utóbbi réteg most kezdi belevetni magát és felmerültek a problémák. Ezek közül a legsúlyosabbat szerencsére egy szimpla függvénykönyvtárral, vagy mondjuk egy olyan hardveres megoldással, mint a HBCC kezelni lehet. "Ilyen tempóval(még csak most gondolkodnak memóriakezelési segítségen?
) full DX12 Battlefield már idén érkezhet, indie játékok meg akár már 2020-ra is jöhetnek rendes DX12 képességekkel. Mikorra a Volta is kiöregszik
-
Petykemano
veterán
válasz
Yutani #30010 üzenetére
szerintem egyébként az AMD nem fog már polarist gyártani. Decemberben itt a vega11.
Mármint bejelentik, hogy januárban lesz egy event, amin bemutatják, és elmondják, hogy februárban van release tesztekkel és már márciusban kapható lesz a boltokban
Erre a fennmaradó rövid időre még a bányászoknak is felesleges a korábban előirányzottnál többet gyártani.
-
válasz
Petykemano #30009 üzenetére
...kivéve, ha a Vega emiatt legalább a duplájába fog kerülni, mint egy RX 580. Ami 220-240 kHUF, és akkor a Polaris marad a bányász gépében.
-
Erdei88
veterán
RX Vega Isn't for Gamers: Achieves 43 MH/s @ 130 W in Ethereum Mining
Aki megvette jól járt, úgy néz ki lassan ez is elérhetetlen lesz
-
FLATRONW
őstag
válasz
TTomax #30000 üzenetére
Kb. 1 évvel ezelőtt is volt egy ilyen teszt, akkor ez volt az eredmény: [link]
Az eredmény megvolt magyarázva azzal, hogy a kezdetleges SDK-k vannak használva.
Most is meglesz magyarázva a bizonyítvány.
Pedig milyen szép, hangzatos technológiák vannak az AMD GPU-kban, mint pl. finomszemcsés preempció. -
#45997568
törölt tag
Nem tudom ki csinalta ezt a hulyeseget, teljesen mind1, most fejeztem be egy ora Robo Recall-t, folyekony csoda az egesz Vega 64-en, Eve Valkyrie ugyanaz
A hulyeseget kar terjeszteni, bar ugy latom ez a divat. Tartalomhoz a forma.
Mondjuk VR-t sem sokan hasznalnak itt de az eszt osztani az megy
-
TTomax
félisten
válasz
->Raizen<- #30001 üzenetére
Ráadásul ez a legdrágább AIO64 a tesztben...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Google Pixel topik
- OLED monitor topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged