- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #5862 üzenetére
Előbb exkluzív játékok kellenének
Az éven mi is jön ami AMD-s ? Hardline, Battlefront... tovább ?
És ugye a VGA Bundle akciók sem elhanyagolhatóak, az R300 és a Fiji mellé mit fognak csomagolni ? A mindenhol már most szarrá akciózott Hardline-t ? nV-nél ősszel ment a Unity, FC4, Crew, most megy a W3, GTAV, Arkham Knight, meg a Dying Light is.
Az AMD is pakolhatta volna a DA:I-t mint teljes játék, de minek rakjunk inkább egy űrhajót a még alpha szimulátorhoz... Az Alien Isolation meg önmaga kevés volt...[ Szerkesztve ]
-
mlinus
őstag
válasz FollowTheORI #5862 üzenetére
akkor én köszöntem, marad a konzol. Az nvidia már így is kaphatna az arcára, nem kell hogy még az AMD is ezt csinálja...
-
veterán
válasz FollowTheORI #5923 üzenetére
A mai modern játékmotorok esetében a fizika, AI, hálózat, hang stb. nincsenek szorosan összekötve a képkockák számával vagy megjelenítésével, tehát ezeknek a számításoknak nem kell várniuk arra, hogy a képkocka megjelenjen, képkockáktól függetlenül a háttérben futnak a processzoron.
-
veterán
válasz FollowTheORI #5930 üzenetére
Szinkronizálva vannak, csak nem a képkockák számához, hanem az időhöz.
Ha a fejlesztő azt állította be a fizikai motorban, hogy másodpercenként 600x modellezze le a fizikát, akkor 30 és 120 fps esetén is 600 számítást fog végezni a motor, csak egyik esetben két képkocka között 20x számol fizikát a motor, a másik esetben meg 5x. -
veterán
válasz FollowTheORI #5932 üzenetére
Nagyon jól értem, hogy még "framehez kötve" gondolkodtok, de a mai modern játékokban már nagyon sok minden nincs képkockákhoz kötve (de ezt már írtam), egyik nyilvánvaló példa a hang, mert azt ugye eleve nem is kell megjeleníteni , aztán autós játékokban pl. a gumi kopás/melegedés/tapadás szimulációját, vagy a veled együtt köröző AI versenyzők "gondolatait" sem kell megjeleníteni, csak azok eredményét. Aztán az egész fizikai motornak sem kell a képkockaszámmal azonos frekvencián ketyegnie, nem is ketyeg (de ezt is már írtam).
-
TTomax
nagyúr
válasz FollowTheORI #5967 üzenetére
Ami nem valami nagy ugye....csőjáték az,csak kicsivel szélesebb a cső.
Mellesleg grafika/látótávolság szempontjából ez tök irreleváns
Ezt ugye csak viccnek irod,vagy nem játszottál ilyen játékokkal... bár ha te szereted akkor a "loadig screen" a játék részének tudni,esetleg barangolás közben két percenkét szereted a 3mp-es prefetch lagot akkor nem szóltam.
(#5969) NetTom
Nem rosszak bizony,barangolhattál egy nem túl nagy szigeten,csakhogy céltalanul... mert a küldéshez bizony mindenkinek ugyanoda kellett menni vagy nem ment a játék tovább.És azt nem te választottad meg mi/hogy/merre lesz a következő jelenet... scriptelve volt az...
Ezzel az erővel meg bármelyik játékra elmondhatjuk hogy nem csőjáték...de egyébként ugye arról a Crysis 1- röl beszélünk amit maxra húzni nem lehetett semmin kb 5évig ...igaz egyébként szerintem jól skálázható volt.[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz FollowTheORI #5969 üzenetére
Igen ez volt az sziget amit 10perc alatt körül lehetett járni, (céltalanul) ez kb sehol nincs egy Skyrimhez képest.
(#5971) NetTom
Azért érdekes amit írsz,mert ezt kaptuk a dx11-el,de azért bízol a dx12ben.Ott látom benne a csőt hogy a a játék pontról pontra megy,azért ki ne találjuk már hogy a Crysis 1 egy openworld játék irtam,szélesebb a cső,de nem openworld... a GTA, a Skyrim, meg Witcher azok...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz FollowTheORI #5974 üzenetére
Nem hiszek én ebben.. a konzolokra sem ment eddig másfél év alatt,a DX12re se fog 9hónap vagy egy év alatt...majd esetleg 2-3év múlva lesznek olyan játékok ahol látszik is valami.Addigra a Fiji is kuka lesz,meg a maxwell is...
(#5976) daveoff
Hát igen,csak most meg azért mert gyenge az a vas ...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
daveoff
veterán
válasz FollowTheORI #5974 üzenetére
Pontosan, és szerintem ez így is marad, a konzolok ezután is visszafogják majd a PC-t, és fogunk szívni még miattuk, nem keveset....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
CsonkaImo
addikt
válasz FollowTheORI #5993 üzenetére
Azthiszem az aszinkron compute kezelése van hátrányban, legalábbis a Tahiti-nél (7xxx) biztos.
Szerk.: Itt a cikk. Compute parancslisták száma 2, míg a Hawaii és Tonga GPU-knál 64.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
Televan74
nagyúr
válasz FollowTheORI #6108 üzenetére
Van egy olyan érzésem hogy Abunak igaza lesz.Mind kélt gyártótól kell kártyát itthon tartani.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Televan74
nagyúr
válasz FollowTheORI #6133 üzenetére
Akarsz venni 200k ért 970 -t,300k 980 -t, 500k 980Ti -t.Konkurencia nélkül ez lenne.Látni lehet a 980 -n árán(+50.000-60.000 drágábban mérik)Se én, se sokan mások nem fognak ennyit költeni.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Gyula84
veterán
válasz FollowTheORI #6336 üzenetére
ezt az idióta videót
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
HSM
félisten
válasz FollowTheORI #6472 üzenetére
Igen, kis szórás. VRM tekintetében pedig az általam tesztelt kártyákon ugyanaz a konstrukció volt fellelhető. Nyilván nem hasonlítanék almát a körtéhez.
Ja, igen, és a csip kitesztelt stabil fesze is fontos tényező a szórás csökkentésében. -
válasz FollowTheORI #6559 üzenetére
nem feltetlenul ilyen egyszeru a helyzet.
nezd meg a 290x teszteket a megjelenes korulrol es vesd ossze a teljesitmenyet a 780tivel akkor es most. foleg 5760/4Kban.
290xnel a hutes volt a problema, kell ra az FC blokk, de onnantol rendben van a teljesitmenye.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #6559 üzenetére
128 ROP-pal 4K-ban 10-20%-kal gyorsabb lett volna, mint a Titan X. Így sem lesz azért annyira rossz, mert blending mellett a 64 full speed ROP gyorsabb, mint a 96 half speed. Sima pixelműveletek esetén pedig a GM200-at valamennyire fogja a sávszélesség.
TMU amúgy 256.Azért amikor kijön az AotS alpha, akkor érdemes lesz egy pillantást vetni a két kártya viszonyára. Nem lesz ez trend a következő egy évben, de abból látszani fog, hogy az AMD mire gyúrt.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #6849 üzenetére
Nem rossz... Én "ma" már nem kezdem el.
Siklás közben nincs szaggatás ?[ Szerkesztve ]
-
westlake
félisten
válasz FollowTheORI #6849 üzenetére
Nincs túlkomplikálva, ahogy látom.
Texture Resolution-ből a normal-nál nincs jobb?[ Szerkesztve ]
Play nice!
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #6852 üzenetére
Elvileg nincs lock, de ezen is olyan Vsync van, hogyha nincs stabil 60 FPS akkor 30-ra korlátoz...
A Gameworksos füst viszont nevetségesen néz ki
nVidia SmogWorks™:
Szerintem ha ezt kikapcsolom kapok vagy +15 FPS-t
Amúgy van rajta valami filter (Chromatic A. ?) is mert ennek nem ilyen "szemcsésnek" kéne kinéznie.
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz FollowTheORI #6855 üzenetére
Szerintem nagyon is jól néz ki ez a füst. Sosem volt alacsony a PhysX-nek az ára, és ilyen sűrű sem volt soha a füst ezelőtt, tehát elvárható volt hogy jobban is terheljen ezekben a helyzetekben.
-
FLATRONW
őstag
válasz FollowTheORI #7823 üzenetére
Persze, ez tényleg csak filozofálás. Mondjuk az Intel tudna x86-os CPU-kat gyártani, még a saját 64 bites kiegészítőjüket is hozzácsaphatnák. Azonban ezzel nem mennének sokra, mert nem kompatibilis az AMD64-el.
-
Laja333
őstag
válasz FollowTheORI #8494 üzenetére
Ezeken pont az látszik, hogy a ref 980ti összesítettben a ref Fury X szintjén van. FC4-ben meg jobb a Radeon.
-
Televan74
nagyúr
válasz FollowTheORI #8680 üzenetére
Ateista vagyok!
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
imi123
őstag
válasz FollowTheORI #8694 üzenetére
Zseniális a linkben szereplő írás.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
letepem
aktív tag
válasz FollowTheORI #8694 üzenetére
Ebben tényleg van valami Bár ezt szimpatikusabban teszik ... igaz kicsit bénán, de mindig feltalálnak valamit, amit a piac átvesz és persze ők ebből nem profitálnak szinte semmi
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #8694 üzenetére
VR?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
rocket
nagyúr
válasz FollowTheORI #8739 üzenetére
Az megrosszabb lesz az AMD-nek, ha mar driverbol se lesz meg a lehetoseg a Radeonok gyorsulasara, mert az boritekolhato, hogy az NV DX12 jatekokban is fog sajat kodot irni.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FollowTheORI #8739 üzenetére
Nehéz megmondani, hogy lesz-e benne DX12, mert a motor amit használnak alapjaiban 12 éves, tehát strukturálisan biztosan nem felel meg low-level API-khoz. Még a konzolokon is a magasabb szintű elérést használják.
Az Activision és az NV partnersége egyébként fontos mindkét cég számára, mert az EA meg összeborult az AMD-vel. Ők már nem csak olyan szerződéseket kötnek, hogy az AMD reklámozza a Star Wars-ot, hanem kizárólagosságra vonatkozó pontok is vannak, például a Star Warst csak az AMD-hez lehet kötni a reklámanyagokban. Az NV-nek erre reagálnia kellett, mert nekik is szükségük van egy brandre, amit ki tudnak rakni a kereskedők a reklámanyagokban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
válasz FollowTheORI #8746 üzenetére
Szimpla reklamokkal semmire nem mennek.
Az a 25 inkabb 20, es nem Project Cars kulonbsegre gondoltam, igy elvezheto lenne a konkurencian is, de megis csak a csoda Radeonok lennenek a topon."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Yllgrim
őstag
válasz FollowTheORI #9141 üzenetére
Az emberek tobbsegenek nem jott at, jo esellyel fingjuk sincs mi a kulonbseg a ket API kozott, csak azt mantrazzak magukban: "DX12 a megvaltas! (hanyok) A kartyamon menjen jol es akkor ujra megmondhatom a magamet! Meg fikazhatok minden mas kartyat hasznalot!,Meg amugy is szar *************... "
Szerintem probaltak pol korrektek lenni, bar azert az egyik videon szepen lehetett latni hogy DX11 alatt mar szaggatot mig DX12 folyekonyan viitte tovabb, foleg a zoomolaskor.
Vegre a hardverek jobban ki lesznek hasznalva ezaltal jobb jatekelmenyt kapunk majd, itt mar nem lesz majd mire fogni mi miert nem megy ugy ahogy, driver, meg support, meg lusta programozo...
Lesznek meg meglepetesek
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #9141 üzenetére
Ez nem csak egy tesztprogram, hanem egy játék is. Igaz alfa állapotban van még, úgyhogy mire megjelenik szépülhet, de jelenleg tény, hogy nem valami szép...
[ Szerkesztve ]
-
gtamate2
veterán
válasz FollowTheORI #9141 üzenetére
Ez egy játék nem csak egy teszt, ezzel promózzák a dx12-t is /az amd-nél/. Ennek ellenére nem igazán látok nagy különbséget dx 11 és 12 között, de még akár 10 is lehetne, mert grafikailag a játék ne kicsit le van maradva.
Értem hogy jóval nagyobbak a dx12 adta lehetőségek, de ebből lássunk már is valamit, ne pedig egy 7-8 éves grafikát idéző játék akarja ezt megmutatni.
*Sn0w
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #9404 üzenetére
az applet azért hoztam fel példának, mert a piaci részesedésük kb. ugyanannyi, és csak felsőkategóriás készülékeket gyártanak a mobil piacra. megfelelően megválasztották a termékpalettájukat, és sz@rrá keresik magukat.
a linkelt cikk meg elég jól alátámasztja, amit írtam. repkednek a -10%ok, és nem csak az amd kapcsán. hogy egy évente negyedével kisebbedő ("Total discrete GPU (desktop and notebook) shipments from the last quarter decreased -17.07% and decreased -26.27% from last year.") tortából most 22% vagy 18% a részem, az egyformán siralmas, de az ötszöröse is az lenne.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
do3om
addikt
válasz FollowTheORI #9468 üzenetére
Gyanús hogyha dx11-et pach-elik meg az is hoz sebesség növekedést nem kel hozzá dx12, de ezt ilyenkor ugy sem tudjuk meg. A lényeg gy is az hogy remélhetőleg gyorsul.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FollowTheORI #9468 üzenetére
Az UE4 más játékban is ilyen, szóval a teljesítményprobléma forrása a motor. Ennek a motornak nem az API-val van gondja, hanem azzal, hogy két leképzőt támogat. Egy forward opciót a mobilba és egy temporal deferred alternatívát a DX11-hez. Mivel az UE4-et AAA projektekhez a nagy kiadók már nem licencelik, így a mobil leképző kapja a fókuszt, míg az alternatív leképző optimalizálása egyelőre nagyon rossz. Természetesen az Epicnek is korlátozottak az anyagi erőforrásai, így olyan helyre invesztálnak, amely eladást hoz számukra. A DX12 annyiban jelent könnyítést, hogy az UE4 DX11 kódja meglehetősen limitált, mert a PC kapja a legkisebb fókuszt és ezen belül a legnagyobb probléma, hogy az erőforrásokat hogyan hozzák létre úgy, hogy ne legyen nagyon korlátozott a teljesítmény. Nyilván DX11-ben nem lehetséges a futtatási időben létrehozni azokat, de DX12-ben már igen, és itt pont szereznek annyi előnyt, amennyivel a DX11-es leképző rendkívül gyenge sebességét előremozdíthatják. Ennek persze az lesz a hátránya, hogy a DX11-es kódot már sosem rakják normálisan össze, mert nincs értelme hónapokat eltölteni ennek az optimalizálásával, amikor van DX12, és ott az erőforrás-kreálás sokkal kedvezőbb formában megoldható. Innen egyébként nekik nagyon egyszerű lesz a DX12-vel sebességet hozniuk, mert a DX11 kód hibáit ki tudják ütni. Ezért is lesz érdekes ez a patch, mert ez lesz az első projekt, ahol a low-level váltást nem tökéletesre csiszolt DX11 leképzőkhöz hasonlítjuk, hanem egy olyanhoz, amely meglehetősen rossz optimalizálással rendelkezik.
De az is látszik, hogy még a DX12-ben sem fókusz a PC. Az UE4 csak a kötelezően támogatandó dolgokat kezeli, mint a többszálú parancskreálás és az aszinkron DMA/compute, illetve lesz multiadapter mód, hogy az IGP teljesítménye hozzáadódjon a dGPU-hoz, de sajnos a hagyományos több GPU-s rendszerekre (2-3-4 ugyanolyan VGA) már nem lesz támogatás. Valószínűleg ezt már túl költségesnek érzik, hogy specifikus multiadapter implementációt írjanak rá.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
->Raizen<-
veterán
válasz FollowTheORI #9481 üzenetére
Már megjött a patch, szemre jobban fut és kevesebb volt az akadás, iszonyú nagy gépigénye van, komoly függőséget tud okozni a játék, már csináltam baltát, csákányt stb.
[ Szerkesztve ]
-
->Raizen<-
veterán
válasz FollowTheORI #9483 üzenetére
Ja, értem.
-
daveoff
veterán
válasz FollowTheORI #9493 üzenetére
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
daveoff
veterán
válasz FollowTheORI #9500 üzenetére
Most volt PCGuru live stream, a PS4-es verzióval játszott a srác, és azt mondta, hogy nagyobb robbanásoknál, akciójeleneteknél be-be akad a játék. Szóval......
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Malibutomi
nagyúr
válasz FollowTheORI #9532 üzenetére
Nem tudom hogy igy van-e, majd az okosok kivesezik, engem is erdekel a tema.
-
rocket
nagyúr
válasz FollowTheORI #9536 üzenetére
Clickbait
Azert csak sikerult az AOTS-al felkavarni az allovizet.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #9659 üzenetére
Egy időben több ezer feladat fut egy GPU-n. Abban szinte biztos vagyok, hogy nem a 31+1 a probléma a Maxwellnél, mert az Oxide "mérsékeltként" aposztrofálta a saját a-c használatát. De amúgy csak az a biztos, hogy az AOTS csinált valamit, amire a Maxwell + driver kombó nincs felkészülve. A jelenségből én olyan problémára gyanakszom, ami vagy driver oldali hiba, vagy driver oldalon kezelhető - ha az előbbi, akkor vihar a biliben, ha az utóbbi, akkor az lehet komolyabb gondok előfutára is.
Nem volna rossz, ha sayinpety kolléga erre járna, mert ő már programozott ilyesmit, és ha jól rémlik, volt valami szívás náluk is...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #9688 üzenetére
A queue-kat nem kell csomagokra bontani, ott jönnek be a feladatok, és onnan "viszi el" őket a scheduler. Azt mondjuk nem tudom pontosan, mit jelent fizikailag a 31-es limitáció átlépése (talán csak annyit, hogy vmi contex switch kell, ha több van, talán többet).
Könnyen lehet, hogy az AOTS 1 grafikai és 1-2 compute queue-t használ - többnek csak akkor van értelme, ha valamiért foghíjas mind a gfx, mind az összes compute queue.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Laja333
őstag
válasz FollowTheORI #9722 üzenetére
Ha jól tudom a GCN is sorosan futott. Ez a program hibája, hiányossága. Fórumban már rávilágítottak erre.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz FollowTheORI #9734 üzenetére
Azert az eleg duva volna ha egy 290X 1440p-ben majdnem olyan eros mint egy 980Ti. 4K-ban meg joval erosebb.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Komplikato
veterán
válasz FollowTheORI #9734 üzenetére
Mióta van HT a programok jelentős részénél LASSULÁST okozott, nem?
Aminél direkt jó volt, azzal volt szokás tesztelni, grafikus és videó programok például."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
titán
válasz FollowTheORI #9734 üzenetére
Ez szinte mindig így van. A HT csak a kétmagosokon segít, négy magtól árt. Nagyon kevés az a játék, ahol a i7 HT nem rontja le a valódi minimum fps-t (max frametime-ot). Ezt szajkózom a cpu topikban jó ideje. Saját méréseim is ezt mutatták.
Az a baj, hogy a szakmai lapok szinte mindig csak a mezei minimum fpst mérik,ami azt jelenti, hogy mennyi az a legkevesebb képkocka, ami egy teljes másodpercen belül megjelenítésre kerül. De ez nem mond semmit a valódi szakadozásról. mert ha a szakadást utána behozza még a másodpercen belül sok gyors képkockával, akkor a mzei min, fps szép értéket fog mutatni a darabos, szaggató érzés ellenére.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
imi123
őstag
válasz FollowTheORI #9795 üzenetére
Az újakkal nekem is voltak összeomlások REF 980-nál.
A hardveres gyorsítás levétele Chrome-ban megoldotta a gondot.Sokan jönnek AMD oldalon hogy sosem volt probléma a driverrel.
Nálam az ugyan olyan probléma hogy a bitang erős kártáyát nem tud kihajtani DX11-ben.
Sokat írták hogy a micro laggolás az új driverekkel megszűnt.Ez egy + pont az AMD-nek.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #9973 üzenetére
gcn stateless, cserébe nem "emlékezhet" az előzőleg végrehajtott feladatokra, csak azzal dolgozhat a gpu, amit megkapott.
amíg nvidiánál sávszél spórolás van, addig a stateful működés nekik a megfelelő, és a soros feldolgozás.
de majd a profik megmondják.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.