- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen nyomtatót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Logitech Z906
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Projektor topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
deadwing
addikt
Kicsit elkanyarodnék a komoly témáktól, de ez is ide való kérdés.
Volt már a kezeim között nem kevés vga, mindkét gyártótól.
Mi lehet az oka, hogy amd-vel sokkal, de sokkal kontrasztosabb képet kapok filmnézés közben mint nvidiával vagy intellel? A tv amin nézem egy plazma, szóval kontraszt van dögivel és hányok már attól, hogy utóbbi kettővel még a stáblista alatt is szürke a háttér, amdvel meg olyan fekete, mintha oledet néznék.
KMplayert használok, kodek kb mindegy, a jelenség ugyan az.
Driveres lehet a probléma?60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!
-
titán
Így van, számomra sem haldoklik, én egy kezemen meg tudom számolni, hány AAA címet vásároltam megjelenéskor az lemúlt 10 évben (valójában egy ujjamon is, GTA aktuális változatai), mégis ez idő alatt sokszázezret (talán milliót is) költöttem játékokra. PC excluzív (vagy PC primary) játékokra (MMO-k, szimulátorok, FPS-ek, mostanában népszerű survivalok) ment el a pénz. Szóval a DX12 aktuális hülyeségei engem csak marginálisan érdekelnek, lehet rajta lamentálni, egy fórumon nyavajogni, ennyi. Az ez idő alatt használt játékok közül talán, ha 10% futott az aktuálisan "csúcs" DX verzión, és a maradék 90% talán, ha 10%-ánál hiányoltam, hogy ugyan miért nem használ frissebb motort.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Egon
nagyúr
válasz #45997568 #16096 üzenetére
Én is kvázi üzemeltetés oldalon mozgok (IT security), és mások a tapasztalatok. A vékony kliens is PC, csak legfeljebb nem teljes kiépítés...
Nem állítottam, hogy haldoklik a PC-s játékpiac (mások állítják), mindössze arra próbáltam rávilágítani, hogy elbeszéltek egymás mellett."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#45997568
törölt tag
En voltam mindket vegen a dolognak, 40k gepet nyilvantartani, adatbazist vezetni roluk, menedzselni a szervizelest, szallitgatni oket, amikor egesz szinteket koltoztetenk at a varos egyik vegebol a masikba (ami nekem jo mert tulora, a cegnek kiadas) es sorolhatnam. Ehelyett van egy kozponti rendszerem, amire a felhasznalo kapcsolodik egy "thin client"-en keresztul a tobbi meg a szervereken fut, akkor ha az OS osszeomlik nem fogom a gepet elvinni ujraimage-olni, feltenni a szoftvereket/update-ket (ez mind sok sok ora amit ki kell fizetni = koltseg) aztan visszavinni es a usernek ujra mindent egyesevel beallitgatni, mert ha az ikonka nincs az asztalon vagy rossz helyen van akkor mar nyit egy hibajegyet es megy a hiszti hogy nem tud dolgozni Ehelyett adok neki egy masik VM-et (par kattintas a rendszerben es olyan 1p ha mindenhova be kell lepegetni/jelszavakat potyogni) a beallitasai es a dokumentumok/egyeni beallitasok lejonnek a szerverrol es ugy 5 perc alatt ujra tud dolgozni. Nincs hardver koltseg. Koltozeskor meg akarhonnan belep a felhasznalo nevevel/jelszavaval es ugyanonnan fojtatja ahol elkezdte.
Az atallas erre a rendszerre egy nagyobb egyszeri koltseg, jo tervezessel es kivitelezessel, utana rengeteget lehet vele sporolni.
Amig nem lattam mind a ket vegerol ezt a rendszert en sem ertettem, most viszont... En 20k geppel mar nem szivatnam magam, inkabb par szervervas, a csapat egy reszet atkepeznem akinek van affinitasa a dologhoz azt hadd szoljon.
A PC Gaming meg nem haldoklik, bar a mellekelt abran az van irva hogy PC Screen, nem az hogy PC, akar streamelhetem is ahogy az NVidia tervezte korabban, normalis internet sebesseg mellett es kis latency-vel lehet jo, de meg nem tartunk ott. Ott is egy kis "vevo egyseged" lenne, amire rakapcsolod a periferiaidat, a tobbit meg kiszamolja a Cloud, ugyanez a technika lenyegeben. Majd olyan 5 ev mulva kb.
Mondjuk az a kep akkor lenne igazan hasznalhato ha az elmult 15 ev statisztikai is ott lennenek, akkor latnank a trendet is.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A legnagyobb félreértéseket az szüli, hogy a PC-s játékpiacon itt a legtöbben AAA játékot értenek. Valójában a PC-s játékpiac legnagyobb része MMO, MOBA és eSport.
Igazából nem haldoklik semmi, mert a szabványok átdolgozása részben a szűkölő piacok életben tartását is szolgálja. Ha nem lenne DX12, akkor nem lenne Quantum Break és GoW: Ultimate Edition sem PC-re. Nyilván az tény, hogy ez a részpiac nem annyira erős, hogy érdemes legyen koncentrálni rá, de megváltozott a status quo is, mivel egyszerűsödött a portolás. Ergo olyan címek jöhetnek, amelyek a korábbi feltételek mellett nem jöhettek volna.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Egon
nagyúr
válasz #45997568 #16089 üzenetére
Mivel eltérő a kiindulópont, nem csoda hogy eltérő következtetésre jutottatok.
A "PC haldoklik" megállapítás nem egyenlő a "PC-s játékipar haldoklik" kijelentéssel...
Hogy ellenpéldát hozzak a háeszed második részére: közel 20K-t foglalkoztató intézmény, a továbbiakban is PC-t (azaz asztali gépet) vesz. Olcsóbb, könnyebben bővíthető és szervizelhető, és semmi sem indokolja a hordozhatóságot."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
daveoff
veterán
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Habugi
addikt
válasz Habugi #16091 üzenetére
Lemaradt a lényeg legvégéről.., amennyiben maradunk az említett múltbéli időszaknál/konzoloknál és számba vesszük azokat a "gaming" szempontból "előnynek" számító/nevezhető gyakorlati és kényelmi szempontokat, melyek révén manapság még mindig szembe állítható a PC-s játékkal, nos akkor azt a végeredményt kapjuk, hogy a "konzolos gaming" az elmúlt ~15évben kizárólag vesztett ezekből az erényekből, abból az identitásából amit egykor képviselt, kvázi ha valamiről elmondható hogy "haldoklik" az pont hogy a "Konzolos Gaming"..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
válasz #45997568 #16089 üzenetére
"Aki a PC haldoklik-ot a Console gaming vs PC gaming-re vetiti le az el van tevedve nem kicsit, nagyon."
Pontosan!
Pusztán annak okán hogy
kicsitoFF illetve azért mert rendszeresen heccelve vagyok azzal hogy túlzottan hosszú postokat írok.., röviden reagálnék.Tekintsünk vissza azokra az időkre amikor a SNES/Sega Saturn egyéb konzolok voltak jelen.
Vegyünk számba mit képviseltek a maguk kompaktságában, milyen hardveres/softveres felépítésük volt, milyen funkciókat voltak hivatottak ellátni és/vagy milyen funkciók/szolgáltatások voltak elérhetőek rajtuk.Na ha ez megvan akkor tegyük mellé akkoriban ugyan ezen dolgok terén mit képviselt a PC.
A PC felépítését és funkcióit tekintve gyakorlatilag a világon semmit nem változott, na a konzolokkal mi történt?!
Ennyi, nem érdemes ezt túlbonyolítani..A PC maradt az ami, a konzol pedig egyre inkább megy a PC felé. Megmaradhatott volna egy SNES szintjén de nem így történt. Ilyen formán egy technológiai zsákutca, mert ha fejlődni szeretne akkor egyre inkább PC lesz belőle.
Nyilván mivel olyan világban élünk amilyenben, nagyon apró lépcsőfokokra van bontva ez a folyamat, ergo nagyon lassan halad hogy legyen sok-sooook rókabőr de a tendencia és a gyakorlat adott. Az iránymegtartás mellett ha a konzol fejlődni szeretne kijelenthető hogy egyre inkább PC lesz belőle.
End of story, ilyenformán a PC az életben nem haldoklott, sem a PC gaming, nem is haldokolhat(na)!
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
he7edik.
addikt
Szeretem ezt a PC haldoklik dumát amikor egy-egy esport versenyt nagyságrendekkel többen néznek mint ahány jelenlegi generációs konzolt egyáltalán a piacon van.
Égő szöveg a flém vázon
-
#45997568
törölt tag
válasz Locutus #16087 üzenetére
Aki a "PC haldoklik"-ot a Console gaming vs PC gaming-re vetiti le az el van tevedve nem kicsit, nagyon. A PC (asztali gepek a pontossag kedveert) iparag mint olyan folyamatosan teret veszit, OEM-ek, uzleti PC-k, munkaallomasok. A Gamer PC-t ha erre vetited ra egy eleg szuk reteget fogsz kapni, par %, azon belul a HC gamer kozosseg szinten par %. Amikor arrol beszelnek hogy a PC eladasok csokkennek akkor az osszesitett (munka, jatek...) PC eladasok csokkennek, eleg szep %-okkal, evrol-evre.
Eloszor a laptopok kezdtek el csokkenteni a PC-s eladasokat (itt az asztali gepek = PC), aztan jott az igeny a meg kissebb eszkozok irant, -> tabletek megjelenese illetve a mindennapok reszeve valt az okostelefon. Most hogy ezeken az eszkozokon a vasarlobazis tobbsege el tudja vegezni a napi szukseges feladatokat nem fog venni egy helyhez kotott otromba vasdobozt mindenfele kabelekkel (gyerek csapda, kutya-cica jatek) meg plusz monitort, vesz egy nagy TV-t meg egy pici dobozt melle es meg van oldva a csalad szorakozasa. Csalados ember mar nem kockul estenkent 5-6 orat (keves kiveteltol eltekintve) arra a par orara meg ar/ertek aranyban egy konzol untig eleg, emailezni-netezni is tud rajta, vagy a tobbi eszkozon.
Nem veletlen fejlodik a hangalapu szovegbevitel, utasitas-vezerles, nem kell eger-billentyuzet, automatikusan forditja a szoveget a program a keszuleken, javitja a hibaidat, visszaolvassa, ez a jovo, az otromba vasdobozok meg maradnak a szervertermeknek meg azoknak akiknek meg van ra igenye. Fejlesztok, alkalmazottak tobbseget virtualis gepekre rakod, PC-nek lealkonyul, de nem fog eltunni, csak atalakul.
Az egesz a penzrol szol nem masrol, 11%-os elbocsajtas az Intel-nel, AMD is epit le folyamatosan, azok a szakemberek meg majd mast fognak csinalni, rengeteg uj terulet van ahol szukseg van rajuk.
Szamszaki pelda: az egyik korabbi helyen ahol dolgoztam 40e fos munkaero bazis van, ebbol par ezer fog maradni mobil eszkozokon, a tobbiek MIND mennek virtualis gepre, 40 ezer gep egy cegnel, ennyivel kevesebb eladas 2 evente. A mostani helyen kiserleti jelleggel van 250, latva a tapasztalatokat nem adok 2-3 evet az osszes doboz megy a kukaba, maradnak a mobil eszkozok es virtualis gepek, ujjabb 50-70 ezer doboz minusz. Ez 2 ceg volt, az osszes tobbi is ebbe az iranyba megy, gazdasagosabb, konnyeben megoldjak a karbantartasat es kevesebb ember kell az uzemeltetesehez => penz!
[ Szerkesztve ]
-
daveoff
veterán
-
Locutus
veterán
válasz Rasiel #16086 üzenetére
Ez csak a szokásos piaci kondícionálása a vásárlóknak, hogy inkább a konzol felé kacsingassanak. Gyakorlatilag azzal, hogy ezt elültetik a nép fejében, máris arra terelik őket a következő beruházásnál. Mert a PC-vel csak a gond van, a konzol meg a zisten.
Pont mint az AMD féle "hurrá optimizmus" Mantle/DX12 terén. Ha alaptalan, akkor is arrafelé hajtja a közvéleményt, ami előbb utóbb torzít a vásárlói szokásokon/igényeken is. (csak nekik ez nem annyira jön be eddig)Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Rasiel
senior tag
válasz daveoff #16085 üzenetére
Nem okoskodás vagy lehurrogás miatt írom, tehát félre ne értsd, de ezt a "haldoklik a PC" szöveget már kb. 1x éve lehet olvasni netszerte, és azóta sem tűnt el a PC-s játékipar (ok, persze vannak problémák szép számmal, de ez régen sem volt másképp, illetve a silány portokról is lehetne beszélni, stb....). Konkrétan nemrég egy Doom 3 Alpha irományban futottam vele össze, ami 2002 végén született. De már akkoriban is találkoztam hasonló véleményekkel, úgyhogy inkább már csak legyintek rá, ha olvasom valahol.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Örülök, ha Neked ilyen éles a szemed, az enyém ennyire eltérő textúraminőség mellett nem meri teljes bátorsággal látni, hogy mi fényesebb és mitől
Őszintén szólva, sosem voltam hurrá-optimista a DX12-vel kapcsolatban, de erre a mennyiségű szenvedésre én sem számítottam. Egyelőre a legalapvetőbb dolgokkal vannak gondok.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
imi123
őstag
válasz cyberkind #16082 üzenetére
Ez várható volt.
Persze a programozók valósággal könyörögtek a DX12-ért.
Most itt van. Lehetne villantani. Ha ez a villantás akkor köszi ebből nem kérek.
Sajnos megint igazunk lett nekünk szkeptikusoknak. Bár a Lottón jönnének be így a jóslataim.Nem arról szól ez hogy a Pc-seknek jó legyen. Semmi másról nem szól a történet mint hogy a kiadók nagyobbat kaszáljanak.
Szégyen. Nem ezt érdemeljük mi PC-sek.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
cyberkind
félisten
Tehát még nem, nagyon jó, 1 hónapja jött ki a játék, és gyakorlatilag azóta használhatatlan mert rá van erőltetve az emberre a DX12, csodás, de én voltam a hülye hogy azt hittem 6K-t megér a játék, de úgy látom hogy ami csak a Store-ban található egy zsák fekáliát se ér, a sokak által szidott Batman ehhez képest is tökéletes volt, és főleg úgy ha belenyúlt az ember kilehetett oldani a beállításokat, az új meg több mint tökéletes, innovál a M$ rendesen.
-
TTomax
félisten
válasz cyberkind #16077 üzenetére
Te nem érted,ez azért volt eddig igy,mert nem volt exit gomb,és a szerencsétlen pc usert aki 20percig kereste igy is ugy is kiléptette.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
félisten
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #16072 üzenetére
Várható volt, írták is korábban, hogy elég nagy "performance hit" lenne a natív renderelés... Eleve azért volt erre szükség, hogy elfogadható teljesítménnyel fusson a "tudjuk min", csak az igényesebbek torkán ezt a "látványt" nem lehetett lenyomni.
Azt mondjuk jó lenne ha megcsinálnák még, hogy a 4xMSAA ne legyen állandóan kényszerítve, mert ezzel legalább annyi FPS-t lehetne nyerni. Ezért már az Alan Wake-nél is kaptak kritikát, bár ott csak 2x volt és utána talán ki is patchelték ezt is.[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
válasz #85552128 #16069 üzenetére
Ja, de állítólag a natív felbontásért cserébe egy bazi nagy sebességvesztést könyvelhet el a játékos.
"Now the bad news is that this option comes with a performance hit. Reports suggest that there is a 20fps performance hit by simply disabling the game’s reconstruction tech (that is referred as “Upscaling”)."
A jó hír, hogy legalább végre kikapcsolhatóvá vált az ocsmány, undorító és teljesen értelmetlen film grain effekt is.
A patch "csak" 27 GB-ot nyom.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
stratova
veterán
Malibutomi: Mea maxima culpa, hogy elírtam a neved, majd ha akad időd s kedved oszd meg kérlek mire jutottál.
-
#85552128
törölt tag
Kijött a Quantum Broke patch, elvileg most már van natív renderfelbontás beállítására is lehetőség: "Film grain turned off, Upscaling turned off. Games looks WAY better. Now, you can really see how impressive the game is visually." [link]
Képeken is látszik, de mozgás közben állítólag jóval szembetűnőbb a különbség mert megszűnt a korábbi elmosott kinézet így sokkal élesebb, részletesebb lett a kép.
Temporal-1080p [link] native-1080p: [link]
Nálam 40 GB szabad hely mellett kevés helyre hivatkozik és nem tölti le[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
KAMELOT & daveoff:
Ezt a kérdést marhára nem nekem kéne ám feltenni, nem sokkal korábban gondolom lejött hogy magam sem jókedvemből kérdeztem Abutól azt amit..
Ez kényszer, pont.
Elég hamar tanulható, függően attól milyen motorral készült a játék egy idő után már zsigerből tudja az ember melyik fájlban mit kell és mire átírni, az hogy ez menüből miért nem elérhető.., hagyjuk, ettől a témától falnak megyek és függetlenül attól hogy egyetértésben vagyunk valakivel tuti össze fogok veszni.Ez van.., utoljára a Fallout4 féle forced vsync & DoF páros túráztatott meg keményebben, inkább vesződök velük 10-30percet sem mint úgy bámuljak egy játékot hosszú órákon keresztül, mintha egy belehelt búvárszemüveg lenne a kopasz fejemen. Ez a fícsör, ez van eladva akként..
Momentán a Hitman esetében sincs ám semmi másról szó, mint egy béta állapotban lévő játék hibáiról, ugye Abu leírta. Más kérdés hogy ez a béta állapotú játék pénzért megvehető/megvetethető/eladható de pusztán ettől a ténytől még nincs készen. Ez manapság a tendencia, 10/8 játék így jön ki.., kvázi megint/ismét kár pálcát törni a DX12 és/vagy 8GB vRam alatti VGA-k, stb.., ki honnan közelíti meg.., felett vagy azon hyperventillálni hogy mit produkál egy béta állapotú játékban (és ugye azért "csak" állapot mert Abu szerint javítva lesz..), mert semmi jelentősége. Az csak hab a tortán hogy a maxra tolt grafika minden post-processel együtt azt jelenti hogy egy homályos, életlen hányadék lesz az egész, ez a legtöbb DX11-es játéknál is így van.
Utoljára a Doom kapcsán írtam le szigorúan csak személyes véleményemet arról, hogy ennek az egész tendenciának maximum úgy lehetne elébe menni/véget vetni, ha az emberek szépen befejeznék a játékok előrendelését miután láttak pl egy ütős trailert és lehetőség vagy adott játékkal szemben tanusított kattanás fokától függően csak akkor tennének le érte pénzt az asztal amikor az a játék tényleg kiadásra kész/befejezték.., nem pedig fúrják-faragják-foltozzák még a megjelenését követően negyed év múlva is, mert közel játszhatatlan bármiért, akár VGA oldalról ugye NV/Radeon, akár azért mert zéró balance a multija, akár azért mert tiszta egy merő bug..
Most mi a helyzet? Random kiadó kihány egy FPS játék trailert ami annyi feltételezhető ingame jelenetet tartalmaz ami alapján akár egy RTS is lehetne ( ) és a magára oly büszke "PC Gaming" közösség olyan elánnal csap rá az előrendelés gombra, hogy pusztán ezen lendület okán kell gyakrabban új egeret venniük.
Kezdődik a hype és az egész bullshit, mindenki tegye a szívére a kezét, csoda hogy a kiadók/fejlesztők lesz@rják az egészet?!
Szerintem marhára nem.."Félkész? Fagy? NV-n/Radeonon akad, bugos a motor/AI akármi? Kit érdekel, toljuk ki a trailert YT-ra, mehet a hype, eladunk belőle egy csomót, majd a következő hónapokban rendberakjuk.., majd ha valamiért nagyon sírnak azt előrébb vesszük a sorban aztán kész.."
Ez megy most, illetve már egy jó ideje.., ezen a DX12 nem fog változtatni, sajnos..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
daveoff
veterán
válasz Habugi #16065 üzenetére
Hát ez qurvára nem a júzer dolga, hogy a konfigurációs fájlokat keressen, és szerkesztgesse azokat. Ezekért a játékokért kemény pénzeket fizetünk, jó lenne ha végre meg is dolgoznának érte a kiadók(fejlesztők)....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Habugi
addikt
válasz KAMELOT #16061 üzenetére
Az ilyen-olyan helyekre eldugott configurációs fájlok szerkesztését, melyekben rendszerint 10x annyi grafikára vonatkozó dolgot lehet állítani mint ami ingame menükön keresztül elérhető/hozzáférhető azért a magam részéről baromira nem nevezném programozásnak..
Speciel a Crysis első része óta így írtom a DoF-ot mert gyűlölöm, becsípődésem..
(#16064) stratova:
SárkányUram, teljesen igazad van, várjuk meg, én csak annyit
mondtamállítottam hogy a jelenlegi vRam-hoz mérhető skálázódás mellett is tuti meg lehet oldani azt, hogy ez a csoda effekt eltünjön és a textúra is magasabb legyen, tévedés jogát nyilván fenntartom..
Eredménytől függően amcsiverdás adott esetben majd átküldheti a config fájlokat, belenézek jhóóól...játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
stratova
veterán
válasz KAMELOT #16061 üzenetére
Szvsz legfeljebb valamilyen inicializációs vagy konfigurációs fájlt szerkeszt át a júzer, ha erre van igénye és lehetősége.
Prof. Hablatyológus, éppen azért linkeltem a korábbi három képet, mert nagyon nem az a DX12 max. ami az első pároson szerepelt, de tény, hogy VRAM függvényében automatikusan skálázza / skálázná a program, csak egyelőre kissé lehangoló az így elért eredmény. Azt mondom várjuk meg milyen eredmények születnek Malubitomi gépével.
-
titán
-
TTomax
félisten
Ha így haladunk DX15re már te írod magadnak a játékot...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Habugi
addikt
válasz stratova #16048 üzenetére
100% hogy "kicsalható" DX12 Nano és 980Ti-ből is a DX11 Nano "képminősége".
Nézd meg a három képen az elosztón lévő sárga matricát, még ha Abu nem is írta volna le, ide nekem a rozsdás bökőt hogy valami szenny Post-Process effekt barmolja szét a látványt DX12 alatt.
Rengeteg játékból írtottam ki az elmúlt években az ehhez hasonló, ingame video menüben PP-be/alá integrált szarokat, idő és Google kérdése csupán ( ) mennyire kell belenyúlni adott játékba, cfg/ini hax..
Ugye 98%-ban a PP mint olyan csak Low-ra állítható, ettől még pl a(z egyre sűrűbben beleintegrált) DoF működik/jelen van/látható, csak a mértéke kevésbé gyomorforgató, viszont némi ásással simán nullára is kikapcsolható majdnem minden játékban, egészen addig a pillanatig amig újra hozzá nem nyúl az ember a PP beállításhoz.. és/vagy magához a komplett presethez..
Itt annyi történt hogy egyszerűen csak nem vették a fáradtságot ezt végigcsinálni/kibogarászni, ha meglenne a játék megcsinálnám hogy DX12 alatt is normálisan ~DX11 módjára nézzen ki, 390X / 8GB-tól függetlenül.[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
KAMELOT
titán
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Ez egy rakat trágya. Nem hogy fejlődne a grafika hanem még le is butítják, hogy a xar konzolok mehessenek. Konzol max 10 éves korig van.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz stratova #16053 üzenetére
Pont ezért lenne a legérdekesebb a 390(X) teszt. Kiderülne, hogy egyáltalán létezik-e max textúraminőség DX12-ben, és ha igen, akkor látnánk, hogy mit is csinál az a shader, ami állítólag DX11 alatt nem fut le
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
stratova
veterán
Az alapbeállítással együtt legalább négy. Némi eltérés, még a kényszerített beállítás mellett is látható, ami mintha összhangban lenne a kártyák VRAM mennyiségével. Valamennyit biztosan számít az effektek közötti eltérés, de biztosan nem annyit, amit az alap DX12 és DX11 között látunk.
Jó lenne, ha Malubitomi is tudna kb. ebből a kameraállásból egy képet készíteni mindhárom módban [DX12, DX12 forced, DX11], bár neki éppen olyan kártyája van, amelynek nem okozhatna gondot gyári beállítással sem a magas textúraminőség/felbontás.
[ Szerkesztve ]
-
asaca
tag
Ez kezd vicc kategóriába menni hogy 8-9 milliárt tranzisztorral nem bírnak rendes valamit összerakni.
[ Szerkesztve ]
BF3: aSaca-Hun
-
stratova
veterán
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Elvileg a játék 2 GB VRAM-ig low, 3-ig medium 4-től high textúrát engedélyez (ha ez így van 4 től lennie kellene egy ultának is) DX12-nél, ami viszont kimaradt, hogy ugyanebben a tesztben megnézték a kégyszerített magas textúraminőséggel is. Szvsz így még mindig szebb a DX11, de közel sem ekkora a differencia:
DX11 Nano
DX12 Nano "Speichersutz aus" = forced high textures
DX12 980Ti "Speichersutz aus" = forced high textures
Ha jól nézem így alakul a képminőség: DX11 Fury Nano > DX12 GTX 980 Ti 6 GB forced > Fury Nano 4 GB forced > GTX 980 Ti 6 GB DX12. Hiányolom a Fury Nano DX12 és GTX 980 Ti DX11 beállításokat, de ez van.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Milka 78 #16044 üzenetére
Ne a homályosságot nézd, mert az a textúra beállítása miatt van. Amit nézni kell az az extra felületi ragyogás, ami egy post-process. A textúra lehet olyan részletes is, mint DX11-ben, csak az aktuális, nem túl jó frissítés miatt most kell hozzá egy 8 GB-os 390.
Attól nem gyorsul a játék, hogy a textúra beállításokat csökkented DX11-ben. Low és High mellett is ugyanaz a mintavételezés történik meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A megvilágításban az a helyes. Az, hogy rondább egyéni megítélés kérdése. Nyilván képzeld úgy, hogy a textúrák ugyanolyanok minden rendszeren, és akkor csak az a post-process effekt a különbség. Egyébként Surface Glare a motorban használt neve. Ez valamiért nem fut le DX11-ben. Egyfajta hamisan ragyogó hatást ad a nap által megsütött felületnek, ha oldalról nézed.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Habugi
addikt
Ők már csak a hordozók, engem a vírusgazda kiléte érdekel, aki lehetővé tette számukra a döntést/választást..
Abban az esetben sincs probléma ha egy kisebb csoport műve/torz agyszüleménye, ebben az esetben azt keresem aki aláírta/jóváhagyta a meeting végén. Kizárólag az eredet érdekel, nagyon.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
"ami nem enged lefutni egy post-processt.."
Nagyon sokat hajlandó lennék áldozni egyetlen névért cserébe, akire visszavezethetőek ezek a roppant hasznos és látványos (nem mellesleg erőforrás igényes) post-process effektek, melyek azon kívül hogy a képen látható módon egy maszatos/homályos szutykot varázsolnak az ember szeme elé, a világon semmi másra nem jók..
Nagyon komolyan gondolom, fontold meg kérlek, simán megér egy fapados retúr jegyet, ha többed magammal vágok neki még úgy is, 6-8 dolgos lendületes kéz tartósabb megoldást hozhat mint kettő..
Lásd aláírásom..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
nagyúr
válasz huskydog17 #16036 üzenetére
Ó dehogynem... kihagy a memóriád...
pl a Crysis nem rémlik hogy a DX10 lassabb volt behazudott extra grafikával?... aztán kiderült fut DX9 alatt is és ugyanúgy vagy jobban néz ki és gyorsabb is.
Meg volt több ilyen játék is már azóta... most így DX11re nem tudok példát mondani, ott inkább fagyásokra meg több bugra emlékszem, amíg ki nem pofozták őket (pl Batman-ek stb), ha nem is lassulásra. Meg akkoriban jöttek a játékok amiken nem ment az AA pl. (Mondjuk nekem nem hiányzott már akkor sem. )Volt itt minden már... nincs új a nap alatt.
Majd kiforrja magát, csak most a probléma is sokkal komplexebb lett... mert ja "drivert" kell írni a GPU szállítók helyett.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Laja333 #16033 üzenetére
Az előre megadott beállításoktól függ. A jelenlegi kódban mindegyik VGA-hoz hozzá van rendelve egy textúrabeállítás aszerint, hogy a streaming az adott hardverre mennyire hatékony. A 8 GB-os 390-eken a leghatékonyabb, így az kapja a High beállításokat. A Fijis és egyéb 4 GB-os Radeonok a Mediumot, míg az összes többi hardver a Low-ot (automatikus a nem definiált hardverekre). Aztán ezt felül lehet bírálni (nemigazán működik valamiért). Ez valószínűleg módosítva lesz pár napon belül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Ugyan csak az első epizód van meg, de nálam már el sem indul DX12-es módban a patch óta
Szerk.: aha "központi" a hiba: [link] még a hotfixet is sikerült bugosan kiadni
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
A textúrák butításával nem lehet sebességet nyerni. Ugyanazt a mintavételezési munkát végzi el a GPU akármilyen textúrával. Itt az előkonfigurált textúrabeállításokat lehet látni. Ezen update-enként változtatnak, mert gondjuk van a streaminggel. A DX11-es megvilágítás azért néz ki másképp, mert a DX11-es kódban van egy bug, ami nem enged lefutni egy post-processt. DX12-ben ez lefut, és világosabb lesz a kép nappal. Ezt majd javítják. Megvilágítás szempontjából az a helyes, amit a DX12-es képeken látsz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Firestormhun
senior tag
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
GDC-s prezentációjukban is már benne volt, hogy komoly fejfájást okoz számukra jelenleg az erőforrás menedzsment és DX11 módhoz képest + 1 GB-nyi "hulladék" adat keletkezik. Ezen az új pályán úgy tűnik hatványozottan jelentkezik a probléma, ezért csak alacsonyabb minőségű textúrákat tudnak streameltetni a memória foglaltság kontrollálására.
Ennek semmi köze nincsen csaláshoz, egyszerűen csak a fejlesztők a játékmotorjukba nem tudnak jó "drivert" írni.
[ Szerkesztve ]
...
-
cyberkind
félisten
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Igaz rég volt, de ilyen durva dolgokra nem emlékszem amikor a 11-re állt át mindenki szép lassan, lesz ebből valami értelmes is valaha?
-
oAcido
aktív tag
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Nesze neked DX12... Az hagyján, hogy így néz ki, de Radeon alatt még rondább, mint nVidia alatt... Aztán a Tomb Raider-es DX12 sikerült szarul... Legalább ott nem lett csúnyább az eredmény.
Múltkor volt a DX12-ős AMD driver hír, meg hogy mennyivel erősebb a konkurenciánál. Ezek után nem csodálkoznék, ha az összes DX12-es címben szarabbul nézne ki az AMD.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Ha jazaerek megnezem tenyleg van-e kulonbseg.
Lehet itt csak elszabtak valamit. -
rocket
nagyúr
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Occlusion mappingot is szepen visszavettek.
Ennek inkabb egy PC vs PS4 osszehasonlitasnak kene lennie
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
huskydog17
addikt
Ez csak szerintem nagyon gáz?
Mármint az, hogy DX12 alatt úgy nyertek sebességet, hogy drasztikusan lebutították a textúrák és a megvilágítás minőségét, vagyis nem kis grafikai butítást kap a Hitman DX12 alatt.
DX11 max:
DX12 max:
Azért az sem semmi, hogy a 4 éves Radeon 7870-es...öööhh akarom mondani az R9 270X elveri a GTX770-et.
Ebben a játékban sem működik jól a DX12, hiába a sebesség többlet, ha sokkal csúnyább úgy a játék.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
proci985
MODERÁTOR
válasz #85552128 #16017 üzenetére
Nem veletlenul nem jott el mar legalabb 20 eve a desktop Linux eve*.
*Teljes kephez: Mobilfronton viszont 80% folott van a Linux LTS kernelt hasznalo eszkozok szama, ez inkabb arrol szol, hogy a Linuxon a jatek mennyire nem prioritas. Munkagepen egyebkent nekem is ott figyel ket-harom kulonbozo *NIX varians.
daveoff: amikor kijott a win8 elso variacioja akkor erosen elgondolkodtam azon, hogy Ubuntura valtok.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#45185024
törölt tag
válasz FollowTheORI #16021 üzenetére
Majd az Nvidia Androidos Gamer Tabletjén a Shielden...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #16016 üzenetére
Ne elégedetlenkedj.
Lehet 2013 óta ezen dolgoztak, hogy legalább így elfusson...[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
válasz daveoff #16015 üzenetére
Nem tudom, csak érdekességképp tettem be, talán akad itt 1-2 mazochista.
Amúgy az is érdekes, hogy egyik tesztnél sem merték bekapcsolni a TressFX-et.TressFX nélkül kemény 40 FPS egy 7970-el? Ráadásul a leírás alapján ez a sebesség sem stabil, minden konfiguráción úgy ugrál a képkockasebesség, mint a bakkecske. Ez így f*s. Vulkan-nal talán többre mentek volna.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
daveoff
veterán
válasz huskydog17 #16012 üzenetére
Van olyan aki linuxon akar játszani?
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #16012 üzenetére
Csak a Linux port sebessége töredéke a Windows portnak. Főleg max. grafikán. Ez így halott.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
Ha érdekel valakit, tegnap megjelent a 2013-as Tomb Raider Linux-ra és SteamOS-re. A natív port OpenGL 4.2 API-t használ és a grafikai minőség egyezik a Windows verzióval (TressFX-et is portolták). A portolást végző csapat az a Feral Interactive akik többek között a Grid Autosportot és egyéb AAA címeket is átportoltak Linux-ra.
Eddig egy tesztet találtam, de ebben sajnos kizárólag NV VGA-k szerepelnek.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Malibutomi #16010 üzenetére
Ja csak abbol indulok ki, hogy a 6950 2GBbol volt csendes leghutott varians ami nem fozte meg a kartyat (HIS ICEQ), Hawaiinal meg mar az is oke eredmeny volt, ha az uber orajeleket nem dobalta le, az ezt elfogadhato hangero mellett tudo kartyakat meg nagyitoval kellett keresni. ennyit szamitott a 200W vs 300W.
Szoval ez itt inkabb arrol szol, hogy kell-e FC blokk a kartyara mint a 290Xnel, vagy sem.
Viszont ilyen 250-300usd korul 390 teljesitmeny fele fogyasztassal az eleg jol hangzik.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Malibutomi #16008 üzenetére
Ja, kozben leesett, hogy a 380(x) mar a 285 utodja, ami csak rokona a 79x0/280(x)nek.
Ha tenyleg hozzak a 480al a 390 teljesitmenyet 130Wos _valos_ fogyasztassal, az ugy nagyon jo lesz. Ha ez is ugy lesz 130Wos, ahogy a 970 "ref" volt 145Wos, akkor nem igazan fogja megerni valtani. Olyan 200Wig meg meg lehet huteni a kartyakat halkan legen, szoval az is eleg.
Viszont az jo lenne, ha vegre megint visszamennenk 150W alatti GPUkhoz, a Hawaii hutes szempontjabol tenyleg nagyon nehez eset.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz proci985 #16007 üzenetére
De mivel most csikszelessegvaltas volt ezert cserelodik a teljes paletta, epp a rancfelvarrasok miatt ideje. Minek tartananak egy 275w fogyasztasu kartyat (390), meg egy ugyanolyan eros 130w fogyasztasut (480) a piacon?
Amugy a 380 mas chip mint a 280.[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Malibutomi #16006 üzenetére
Ugy, hogy a 78x0 kulonbozo neveken, de a mai napig megvan. a 7970 GHZ / 280x / 380x szinten eleg kozeli rokonok. Mindket megoldas boven tobb, mint harom eve van piacon. Utobbi evekben gyakorlatilag az AMD rancfelvarrasokat csinalt az alacsonyabb szegmensekben.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz proci985 #16005 üzenetére
??
A 78X0 es a 79X0 egy szeria csak kulonbozo besorolasuak, nem tudom az hogy jon ide.
A 390X meg a 290X fejlesztett valtozata, de mar kifuto modell, szepen nyugdijba megy, ahogy az osszes 28nm-es chip. Talan a Fury X marad ha a 480X nem lesz erosebb nala, de az is csak ev vegeig amikor jon a Vega. -
proci985
MODERÁTOR
válasz Malibutomi #16003 üzenetére
Ld 78x0 / 79x0 széria.
Mondjuk az elméletedben annyi igazság lehet, hogy az EK ami kábé mindenre gyárt FC blokkot highenden belül nem csinált blokkot a 390Xes szériára, lehet tudtak valamit.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FollowTheORI #15998 üzenetére
Az sem mindegy, hogy miképp játszol. A Hitmant lehet úgy játszani, hogy lelövöd a célszemélyt, aztán ezer mentésbetöltéssel valahogy kimászol a slamasztikából. Vagy megoldod úgy, hogy egyszer sem töltöttél újra, ami egészen más élményt ad. Így azért erősen gondolkodni kell. Azt kell mondanom, hogy ilyen formában játszva a lehetőségek igen durvák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest