- Hamarosan megkezdődik a nubia 2,8K-s táblagépének szállítása
- Barátokká váltak az eddig rivális AI-óriások
- ASUS blog: Ideális olcsó utazós gép lett az új Vivobook S14
- Az Aura Displays hordozható monitorhármasa jól felturbózhatja a produktivitást
- Dual Mode-os IPS monitorral adott magáról életjelet a Gigabyte
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gaming notebook topik
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
válasz
mcwolf79 #29222 üzenetére
Vagyunk még itt páran volt AMD hardvertulajdonosok. HD 6850 és a HD 7850 remek játékos tudása után (a régi idők DX11-es játékaiban) még-még elégedett voltam, de amit utána kaptunk azt senkinek nem kivánom. Driver és hardver miatt ment a picsogás, mert a játékokban nem adta sem a megfelelő teljesitményt, sem a megbizható müködést. Mindenféle artifactok tettek keresztbe, hogy a játékokban ne találjunk sok örömöt. R9 380 4GB adott egy kis reménysugarat nekem, hogy innentől felfelé indul meg ez az erőssen szivárgó tengeralattjáró. Hiába engedtem ki minden ballasztot, mert átváltottam i5 procira... ez az U-Boot nem akart a felszinre emelkedni. Most már elhagytam ezt a lélekvesztőt az RX 470 után, mert az elavult diesel-elektromos meghajtás után a GTX 1070 már atom-meghajtásnak tünik annyira más vizeken megy. Még ezek után is fontolgatom majd a GTX 1170-et vagy a jelenlegi kártyám utódjára való fejlesztést. Az ebben a sztoriban a buktató, hogy az AMD az elméletileg a legfejlettebb architektúrával biró videókártyák gyártója, aztán teljesitményben eddig mindig elfolyt az olaj és ez a hiba felfedte a helyzetét az ellenségnek. Ezek után könnyedén eltalálhatják és elsülyeszthetik a hullámsirba. Hallom ahogyan csobbanak a mélyvizi bombák.
-
Dtomka
veterán
válasz
mcwolf79 #6414 üzenetére
(#28698) mcwolf79
"De azért 60 fps VS 100 fps-nél már nincs olyan jelentős előny a 100 fps javára."
Ha 200% resultion scale-n lenne 100+ FPS-em akkor szép lenne a látvány és az inputlag sem lenne nagy. Sztem nem csak nekem lenne előny...bár az fps huszárok általában leveszik a grafikát, mert akkor a tereptárgyak nem látszódnak és amiatt nagyobb az előnyük.
PEACE!DX12 ben az Nvidia kártyák, már utolérték az AMD vga-kat? Remélem eljön már az a nap mikor már lesz értelme a DX12-nek. Mert most még inkább hátrány mint elöny. Kevesebb FPS, és én nem látok grafikailag különbséget.
Én~ dx5 óta használom a PC-m játékra ...(dx5 Tomb Raider) -
->Raizen<-
veterán
válasz
mcwolf79 #27792 üzenetére
Mondjak itt hogy konzolra a hardver közeli programozas miatt konnyebb fejleszteni meg folyamatosabb a játék erre itt a 30 fps lock tömegével meg a pc-s portok jobban futnak, mondjuk a preybe van egy helyiség ami ugyan úgy akad konzolon és pc-n is. Sztem röhely ez a konzolgeneráció.
-
válasz
mcwolf79 #27682 üzenetére
Nem tisztem megvédeni, és nem is akarom, mert én is erős fenntartással kezelek tőle minden megjelenési dátumot, promót, és a túlzó teljesítmény kijelentéseket, de azért szerencséje van itt pár fikabárónak, hogy ilyen higgadtan tűri a dolgokat.
Pontosan a fenn említett emberek közül van néhány, aki azonnal moderátorért rohan, ha valaki kicsit keményebben beszól neki. -
deja vu
addikt
válasz
mcwolf79 #27682 üzenetére
Pontosan erről van szó. Más házigazdát milyen furcsa nem szoktak vegzálni csak Abut. A PH legalább egy picit törekedhetne a függetlenségre, és nem minden nap az AMD hittérítést kéne nyomni. A másik meg amikor nem jönnek be az ígéretek, akkor Abu kiadhatna helyreigazító cikkeket, hogy bocsi srácok ez nem jött be.
-
mcwolf79
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mcwolf79 #23775 üzenetére
Ez már nem igazán helytálló. Az IW Engine az elmúlt két évben pont, hogy rendkívül sokat fejlődött. A COD Ghost volt a váltópont, amikor előálltak egy igen nagy felújítással az előző motorhoz képest. Ebben a motorverzióban vezették be a displacement mappingot és a subdivision surface-t, de mivel a korábbi konzolokra is dolgoztak a leképezőt még meghagyták egymenetes forwardnak. Emellett az Activision tipikus problémája, hogy évente kér COD-ot, ezért nem lehet nagy változásokat hozni hirtelen, mert muszáj, hogy a COD mögött dolgozó ~700 fős művészi csapat munkájában megmaradjon a kompatibilitás, így maradt a phong árnyalás is. Ezek miatt a COD Ghost összhatása nevetségesen gyenge volt ahhoz képest, amit mondjuk a Battlefield 4-től láttunk, de mégis rendkívül fontos lépcső volt a motor alapjainak újragondolásához. Ezután a COD: Advanced Warfare ezen a vonalon ment tovább, végre nem volt opció az előző generációs konzol, így a forward leképezőt ugyan nem cserélték még le, de már elkezdődött a PBR-re való átállás, ami egy nagy lépés a művészi munka miatt, ugye ez a ~700 fős csapatra extrém terhet ró. Ez volt a legnehezebb része a váltásnak, ami meglátszott még a COD: Advanced Warfare-en is. De a COD: Black Ops 3-ban már teljes volt az átállás, így leváltották a forward leképezőt deferredre, és tulajdonképpen befejezték a PBR-re való átállást. Ezzel együtt ez volt az a COD játék, ahol a motor fejlesztőeszközeit is újraírták, így beépültek a GI-ra vonatkozó fejlesztések is. Szóval a Black Ops 3 óta a COD alapjául szolgáló IW Engine eléggé újnak és modernnek mondható, legalábbis még csak nem is hasonlít a korábbi verziókra.
Egyébként a Titanfall 2 is igazából csak nevében Source. Olyan sok dolgot átírtak már benne, hogy nem sok köze van ahhoz, amit eredetileg licenceltek.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
mcwolf79 #23709 üzenetére
Ha nem is kazán, de abban igaza van, hogy nem éppen sweet-spoton járnak a 480-ak..főleg ha megcincálod a bajszát, elszabadul a fogyasztás/hőtermelés. Ebben a Pascal verhetetlen (perf/wattban)
Egyébként fizika I osztály, full nem számít a hőmérséklet, nem attól lesz egy kártya kazán, hogy neked mennyit mutat a chip hőmérője. A hőmennyiség számít amit lead.
Ettől függetlenül a 480 még épp belefér az értelmesen hűthető kártyák körébe, tehát nem kazán. Nem kell rá fél tonnás vízhűtés. Maximum a történet szebb lett volna, ha beigazolódik a 110 Wattos pletyka
Sweet spoton annyi is... dehát red sweet dreams
-
Puma K
nagyúr
válasz
mcwolf79 #23558 üzenetére
Az megvan, hogy attol meg hogy a jatek nevenek az elso szava megegyezik a sok evvel ezelott megjelent verziokkal a jatek amugy fejlodott grafikailag es jatekmehanikailag?
Amugy jatszottal is valamelyik ujabb verzioval? Vagy legalabb neztel videot milyen is egy ujabb pl: Mario?
-
DudeHUN
senior tag
válasz
mcwolf79 #23558 üzenetére
+Yoshi, Kirby, Donkey, Smash Bros, talán Metroid. Plusz 1-2 új cím a gépre, ha bukik akkor is. Így belegondolva kőkemény a Nintendo first party felhozatala. Ha mellé még beesik néhány jobb 3rd party fejlesztés is. Simán meg fogja érni a masina. Meg is győztem magam
Bocs az offért.
-
#85552128
törölt tag
válasz
mcwolf79 #23229 üzenetére
Az UE4 eddig mindenen szarul futott, de ezt a játékot az igényes PC-s port iskolapéldájaként emlegeti pár review (gondolom nem is annyi ráfordítással készült mint az eddigi MS portok...). Nem csak azért mert nagyon jól optimalizált, hanem mert nagyon sok lehetőség van a grafika testreszabására és a benchmark mód is profin lett megcsinálva. Gyakorlatilag az első normális DX12/UWP játék...
-
PuMbA
titán
válasz
mcwolf79 #23034 üzenetére
Akkor tájékozódj több helyen, mert írják rajtam kívül is. Sőt, a Eurogamer elemzést azután írták, hogy én írtam ide:
"There are compromises, of course. Object detail pop-in is probably the biggest issue, and moving to PC doesn't address it so much as move the LODing artefacts further into the distance. "
Egyébként vicces olvasni a reakciókat, hogy mennyire távol álltok ahhoz, amire én gondolok
Nem írok többet, mert sok lesz az off topik így
-
keIdor
titán
válasz
mcwolf79 #23034 üzenetére
Eleve ott kezdődik szerintem, hogy az Xbox One hardverénél gyengébbet játékra nem veszünk.
Ezekkel a mai PC API-kkal (DX11, DX12) eleve sokkal rosszabb eredmény lesz, de legalább azt a minimális HD7790 féle hardvert illene alátenni, mint minimum!
Nem tudom egy APU-tól mit vár. 1000 köpcentis, 3 hengeres motortól is vár 300km/h-t vajon? Mert ez kb. ilyen elvárás... sőt üzemanyagot se kérjen. -
PuMbA
titán
válasz
mcwolf79 #22881 üzenetére
"Amúgy ezek szerint ki sem próbáltad a játékot, csak a videók alapján pocskondiázod"
Érdekes lenne úgy kipróbálni, hogy nem megy
Ha veszel nekem hozzá VGA-t, akkor szívesen megnézem.
"Innen tovább nincs miről beszélni."
Csak tudom, hogy milyen grafikával játszok most más játékot és mit látok a videókon. Azért jó látásom még van ennyi idősen
"megjegyzem az általad linkelt videóban továbbra sem látom azt az égbekiáltó pop-up-ot amit skandálsz"
Sajnos a látásban nem tudok segíteni
(#22885) gollo91: Ezért a grafikáért meggondolandó, talán kivárok még, hogy mi lesz a alsó kategóriás VGA-k sorsa a későbbi DX12-es játékokban.
-
PuMbA
titán
válasz
mcwolf79 #22832 üzenetére
Én autós játékban jó távolra nézek mindig, hogy lássam, hogy mi következik - a KRESZ-ben is benne van ez
Sajnos jó gépem nincs, így Low-on játszhatnék vele, de nézz már rá ezen a videón a Low oldalra vagy rakd át a játékot Low-ra a gépeden. Előtted 30m-re változik át és nő ki a bal oldalon a fa egy pacából. Ha erre azt mondod, hogy ez teljesen ok egy százezernél többe kerülő PC-n és ez jó irány amerre megyünk, akkor nem értek egyet
Néha gondolkozok, hogy vegyek-e jobb videókártyát, de ezek elkeserítenek, ha ez lesz a DX12-es játékok sorsa. Bárhova besírhatom, ezért van a fórum
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mcwolf79 #22386 üzenetére
Ez az ovi színvonala. Ez egy szakmai fórum, ahol ki lehet beszélni ezeket a dolgokat. Természetesen ezeket a kérdéseket megválaszolom, de nem mindenki fogja érteni, hiszen alapvető felkészültséget azért igényel az egész. Ha nem értesz valamit, akkor kérdezz, mert nem vagyunk már gyerekek, hogy ovi színvonalon reagáljunk ezekre.
(#22387) =WiNTeR=: Gondolom a szokásos Forza/GoW-féle konverteres port lesz.
-
kő pí
csendes tag
válasz
mcwolf79 #21528 üzenetére
"Nem közösíti ki őt senki, csak már mindenki magasról tesz a mondandójára."
Ne rugdoss valakit, aki a földön fekszik. Pláne ne sokan 1 embert.
(OFF: mindenhol meg szoktam említeni, itt is megteszem: szerintem több, de főleg jobb erkölcs-órák kénének. Nagyon fontos dolog hogy a tömeg ne kezdjen el rugdosni egy valakit csoportosan, akár ténylegesen, akár csak verbálisan. Szituációs játékokban például meg lehet mutatni hogy milyen érzés, meg lehet fogadtatni a gyerekekkel hogy ők ilyet sosem, sőt, még azt is, hogy közbeavatkoznak ilyenkor.
Én például elsőre leblokkoltam, amikor a villamoson valakit kiraboltak késsel (ahogy mindenki azt tette). Nem tettem volna, ha már látok előtte hasonlót. OFF bezár)(#21533) Petykemano: "És a hawaii bagázs 25%-kal megy a néhai nagy rivális 780ti-től. Dx11-ben."
Ez van a többi mai játékban is?
Na, akkor a Hawaii csak jobban megérte, igaza lett Abu-nak, nem? -
vader108
tag
válasz
mcwolf79 #21376 üzenetére
Az Abubliából hatalmas mennyiségű jövendölést olvashatsz.
De még mindig nem következett be az AMD DX12/MANTLE/SHADER INT/ASYNC etc. mennybemenetele
Az elmúlt fél évben pascal kijövetele óta, Abunál only BF1 téma van. Mással sem tudja igazolni magát... Aztán majd jön a bukó amikor BF1-ben ugyanúgy teljesít az nv vagy jobban... De természetesen akkor is meglesz majd magyarázva, hogy majd a jövőben jobb lesz AMD-n...
Nem tudom, hogy vagytok vele de az a gyönyörű minimum fps nagyon tetszik a tesztben....... Inkább venném azt a kártyát (1060), ami fixen stabilan hozza az fps-t, mint egy olyat amiben ekkora kilengések vannak a minimum és maximum fps között....
"A többiek nem akarnak felkészülni ezekre a játékokra, így maradnak az 1060-nál. Azon is futni fog, csak nem kapcsolható be minden, illetve nem a gyors kód fog futni. Nagyjából ezeket mérlegelheti egy hozzáértő vásárló." - Abu wan Kenobi, Coruscant Köztársasági Marketing Akadémia szakos hallgatója
Ez annyira tetszik és szívmelengető kijelentés
-
-
->Raizen<-
veterán
válasz
mcwolf79 #21070 üzenetére
Nem csak az AAA címeknél gond hogy az amd nem győzi kiadni az ilyen olyan béta drivert, hogy ne legyenek jelentős teljesítmény problémák, hanem még az indie címeknél is akad probléma pl no mans sky. r9 390el olvastam hogy valakinek akad, míg gtx 970el tükörsima teljesen maxon nem is a legfrissebb driverrel. Valahogy nem az jön le hogy a fejlesztők elsődlegesen amd-re optimalizálnak/fognak optimalizálni pcre. És ez már évek óta így van, konkrétan a geforce 3 ti 200 óta ezt tapasztalom.
Az amd a jövőbe látó, az nv meg szépen türelmesen fejleszt a jelen kornak megfelelően és hozza teljesítmény ugrásokat stabil driverekkel.
-
Zeratul
addikt
válasz
mcwolf79 #20485 üzenetére
Élsimítás mindig homályosabb textúrákat okoz nV-n mint AMD-n, főleg a geometriai szűrésénél. Ha minden igaz a nV szándékosan elmossa a textúrákat hogy ne legyen flickering, az AMD nem, ott viszont néha van flickering ugyanezen okokból. Választhatsz homályos kép oda nem illő textúra vibrálással, vagy éles kép néha némi textúra vibrálással.
-
válasz
mcwolf79 #20392 üzenetére
Senki nem mondta, hogy földhöz fogja őket vágni...
De azért nem is pár ezer USD-ről van összességében szó..
According to TopClassAction website, NVIDIA has agreed to pay 30 USD to each buyer of GTX 970. Company will also cover additional attorneys’ fees, which are estimated at 1.3 million USD.
És ez csak az additional fees....
Mondjuk ezt a hozzáállást nem teljesen értem, annak örültök, hogy alacsony a bünti és nem fogja az nV-t arra ösztönözni, hogy ne lépjen ilyen szépeket a jövőben.... ha még AMD fanatikusok mondanák ezt, azt megérteném, hadd szopassa az nV a saját vásárló bázisát... de ahogy nézem, pont a saját táborából kerülnek ki azok az emberek, akik annak tapsikolnak, hogy alacsony a bünti...
Ez ám a fanatizmus -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mcwolf79 #20138 üzenetére
Természetesen nem fogod érezni a hátrányát annak, hogy az AMD specifikus, míg az NV szabványos shadert futtat. Pusztán azért nem, mert kétféle shader kód van szállítva. Egy gyors és egy szabványos. Ennek igazából nincs hátránya csak előnye. Az AMD-re gyors kódot írnak a fejlesztők és ennyi. Például az 1060-ra vonatkozóan annak önmagában nincs hátránya, hogy a speciális gyors kód mellett az RX 480 20-30%-kal gyorsabb a Doomban.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mcwolf79 #19529 üzenetére
Amikor a böngészős gyorsításról beszélünk, akkor az eléggé általános dolog. Igazából nem ajánlott kikapcsolni, mert például az Edge gyorsítása teljesen szabványos, így működik minden hardverrel. Ugyanakkor vannak olyan böngészők, amelyek nem követik teljesen a szabványt ebből a szempontból (Chrome, Firefox) és ilyenkor nyilván a szabvány szerint felépített driverek nem igazán tudnak ezzel mit kezdeni, amíg nem frissítik a böngészőre vonatkozó rutinokat. Emiatt gyártófüggetlen ez a gond.
A DDU egyáltalán nem ajánlott!!! Ennek használata okozza a problémák zömét. [link] - ez az ajánlott törlési metódus. Teljes törlésnél pedig ez: [link]A ZeroCore a bug állítólagos ideje alatt évekig működött a tesztjeinkben.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
mcwolf79 #19499 üzenetére
Ezzel szemben NV oldalon, a Win reinstall a szar driver miatt, nem mukodo portok a kartyakon, nem mukodo VR a kartyaval, bekapcsolt bongeszo hardware gyorsitas miatti szivas honapokig az mind feature es nem bug
Ja meg az async driver, ami jon-jon, csak olyan sokaig tart megirni, hogy inkab kihoztak kozben a Pascalt. -
Laja333
őstag
válasz
mcwolf79 #19499 üzenetére
Még jó, hogy Geforce-al ilyen nem történik meg.
-
#45997568
törölt tag
válasz
mcwolf79 #19499 üzenetére
A szoftveres reszleg bamulatosan osszekapta magat es eleg stabil, jol mukodo csomagokat adtak ki mostanaban. Az atszervezes jot tett neki, biztos van meg mit javitani, de szoftveresen a zold oldalon is vannak hibak. Ha 5 evvel ezelotti hibak alapjan itelnek meg egy termekkategoriat ahol evente jonnek uj termekek es ujjitasok, technologiak az eleg maradi szemlelet lenne
Fury X-el semmilyen szoftveres hibat nem talaltam (nem is kerestem) az elmult fel evben, masnak elofordulhat. Egy eros kartya johetne, szivesen vennek ujra AMD-t
-
cyberkind
félisten
válasz
mcwolf79 #19499 üzenetére
Igaz jó rég volt, de ezt a jelenséget leírom mert imádtam anno.
Játszottam a Mass Effect 2-vel, amihez akkor se kellett atomerőmű, nálam egy 5970+5870 volt CF-be kötve de még az 5870-et se enné meg az a játék, aztán csak egy résznél de mindig csak annál az egy résznél a CF miatt, még csak 5970-nel is gondolt egyet a gép és lekapcsolt, ha nem veszem ki az 5970-et azóta se játszottam volna ki azt a játékot, ez csak egy a sokból, régi szép Amd-s idők(de azokat a kártyákat imádtam). -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mcwolf79 #19439 üzenetére
Mint mondta ki lehet listázni a custom modelleket a webáruházakba, de ellátás nem lesz. Ugyanaz lenne a helyzet, mint a GeForce-nál. Rendelés után kapnád a levelet, hogy mire tudják a rendelésed változtatni.
Nyilván egyébként az AMD-nek és az NV-nek más gondjai vannak. Az NV-nek a TSMC a gondja, míg az AMD-nek az OEM-ek kiszolgálása, de az eredmény ugyanaz. Ha bejelentenek custom modelleket, ha nem, ellátni már nem tudják a piacot ezekkel. Még legalább kell hozzá egy hónap, hogy normalizálódjon a helyzet. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mcwolf79 #19401 üzenetére
A BF1 egyáltalán nem azt a kódot futtatja GCN-en, amit a többi más hardveren. Ott az új motort úgy tervezték, hogy az Xbox One D3D12 mono, míg a PS4 libGNM API-t használ, míg a PC-n lesz egy GCN-es mód, ami a DX12+AGS4.0 API-t használja, és lesz a normál DX12 szabványos kód a többi architektúrára, illetve egy DX11 fallback, ha nincs Windows 10. Azt is elmondták már, hogy a gyors shaderek az új kivágási rendszert érintik. A szabványos kód nem futtat Ballot, RFL, barycentric, M3 és ordered count funkciókkal tarkított kódot. Egyébként a szabványos kód ettől nem fog szarul futni, csak a gyors kód gyorsabb lesz a'la Doom.
-
#45997568
törölt tag
válasz
mcwolf79 #19352 üzenetére
Ott is voltak gondok, mindenhol vannak (csak nem kell a pajzsra emelni egyiket a masik elleneben), ez egy ilyen sport
A teljesitmenyre kivancsi vagyok, 2025-on megy most a kartya, Kombustor alatt nem melegszik 40Cig sem (viz termeszetesen), a tobbit meg majd a topkijaban.
-
#45997568
törölt tag
válasz
mcwolf79 #19348 üzenetére
Ezt nem lehet elnezni
Lement egy adag frissites, ugy hogy valamelyik volt a hianyzo darab. AMD driverben benne van minden ami kell, bar az utobbi idoszakban ott nem volt gondom mar szoftveresen, ez meg tipikus. Nalam belefer, en szeretem tweakelni a rendszereket,, szoval ami jol megy az mar gyanus
Nalam minden NV cucc az elejen kicsit furan mukodik, uh nem vagyok reprezentativ minta, kap most ez a tarsasag is egy eselyt, van ami itt jo es eros, van ami masik oldalon.
-
emmm
őstag
válasz
mcwolf79 #18971 üzenetére
Ezt egy jó évtized után kiölték belőlem. Már csak azt hiszem és fogadom el, amit aktuálisan látok.
Ezért mondom, hogy jó-jó ez az AMD jövőbe tekintés, de ha nincs min használni jelenleg, akkor halottnak a csók. Kb. mint a 4k-s tévé a HD Ready adások mellett...
Viszont a versenynek én is örülök, természetesen. -
#25237004
törölt tag
válasz
mcwolf79 #18610 üzenetére
Tisztában vagyok ezzel, de nem a játék minősége volt a hsz-em lényege. Arra reagáltam mindössze, hogy ezek nem éppen kis, alacsony példányszámban eladott címek. Ráadásul amennyire rossz játékoknak tartom az AC szériát, és amennyire rosszul sikerült a Watch Dogs, a második rész videóit látva lehet esély rá, hogy ez valami más legyen. Persze lehet, hogy csak megint ügyesek a trailerekkel.
-
kicsako
őstag
válasz
mcwolf79 #18353 üzenetére
Mert a kartya letjogosultsaganak boncolasa ertelmesebb volt
Tobb hir is szolt rola, es Abu is igazolta hogy jatekok alatt meg sem fogod kozeliteni a tdpt, atlagban 110w korul fog enni a kartya. Dx12es jatek meg mar iden is jon par(deus ex, bf1, watchdogs2, a mar megjelent total war+hitman), es meg ki tudja mik jonnek meg. Nem a multnak vesz az ember videokartyat. -
odorgg
addikt
-
#45997568
törölt tag
válasz
mcwolf79 #18084 üzenetére
Van az mindenhol hogy elszall a driver, jellemzoen nalam AMD driver tovabb birta. 3db 980Ti-bol ha kicsit hibazott a kartya mar elszallt a holdra meg vissza, Fury X alatt meg eloszor szemetel, aztan nagyon szemetel (artifact) es utana szall el de 3D mark meg sok hibaval is lefutott (290X mestere volt ennek), ha fokozatosan huzod van jele hol johet a vege.
Most mar az OC dream kartya elszal hamarabb kinaba, mindegy mit csinalok vele
Persze alkalmazas fuggo, van ahol el tudok menni 1180MHz-ig is, van ahol 1080-at sem bir.
Lutri, a driverekkel meg vagyok elegedve, eleg latvanyosan fejlodik a szoftveres csapat, meg nem tokeletes, de remek munkat vegeznek.
-
Mirman
őstag
válasz
mcwolf79 #17517 üzenetére
Azért ne dramatizáljuk túl ezt a dolgot szerintem . Mind a két gyártó le fog fedni minden kategóriát egymáshoz közeli áron, hol az egyik hol aasik lesz a best buy . Maximum a legfelső kategória tetején lehet különbség az Nv javára, bár még a Vegarol semmit sem tudunk . Lehet hogy megeszi a nagy vega a 1080Ti-t is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mcwolf79 #17061 üzenetére
Az OnlyAMDFeature nem igazán volt cél korábban. Legalábbis törekedtek arra, hogy amit csinálnak az lehetőség szerint legyen szabványos. Ez már csak azért is kell, mert nem elég nagy a PC-piac, hogy speciális dolgokkal foglalkozzanak a fejlesztők.
A GPUOpen hozza, illetve hozta ebben a törést, amikor az AMD már nem csak a PC-re dolgozik, hanem a PC+PS4+Xbox One kombinációra. És úgy már elég nagy a piac ahhoz, hogy a fejlesztők speciális dolgokkal foglalkozzanak. Jött is az OOO-raszter, illetve az mbcnt. Mindkettő csak a kezdet, de ezeket kérik a leginkább a konzolról portoló fejlesztők. Jön még a ds_swizzle és a writelane, illetve az ordered atomics. -
HSM
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- ÚJ Lenovo Legion Pro 5 16IRX9 - 16" WQXGA 165Hz - i5 14500HX - 32GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged