Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
válasz
gainwardgs #48907 üzenetére
A 2016-os Doom is állat volt, nagyon hasított, szinte lefolyt a képernyőről. Tavaly egy RX 480-on játszottam végig (asszem) full grafikán fHD-n.
-
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs #48904 üzenetére
Addigra csak megcsinálják...reméljük
Szerintem már mindenki látja az iparban, hogy jelenleg a legoptimalizálatlanabb motor az UE5. Bármi más kenterbe veri, az IdTech 8 is mintha 10 évvel előrébb járna...az UE5-öt mintha meg valami amatőrök összetákolták volna és valami fura ok miatt "industry standard" lett. Erről talán Abu85 tud mondani valamit. Anno legalább a 2000-res évek elején a RenderWare motor jó is volt amellett, hogy kb. mindenki azt használta, de erről
-
Zilko87
tag
válasz
gainwardgs #48894 üzenetére
Javítva itt: [link] -
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs #48889 üzenetére
"Rdr2 mai napig epic"
A Rockstar optimalizáció miatt
A GTA VI trailerből is látszik, hogy magasan a legjobb motor az övéké. Várjuk PC-re. Egy Unreal Engine 5 motoros címnek esélye sincs hasonlóra. Hiába az RTX5090, ha konzolon egy sokkal gyengébb hardverből kihozzák a legjobb minőségű hajszimulációt....
-
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs #48887 üzenetére
Igen, de igazából nem csak a konzolok miatt. A PC-sek többségének is pont olyan erősségű VGA-ja van, mint a konzoloké
A statisztikákban látszik, hogy a legnépszerűbb kártya az RTX3060 / RTX4060. A PC-s a GTA VI-nak ezeken is futnia kell jól, így érdemes minél optimálisabb kódot írni.
gainwardgs: "Nem érdekel a többség"
A játékfejlesztőket érdekli. Ők sosem csúcsprocikra, csúcskártyára írnak játékokat, ezért van az, hogy Ultra grafikán sokkal rosszabbul fut csomó játék és grafikában alig van különbség a High-hoz képest.
-
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs #48884 üzenetére
A GTA V Enhanced a GTA VI megoldását kapta meg, hiszen feleslegesen a Rockstar sose mozdítja / mozdította meg a kisujját sem
Csak ha nyomós oka van rá. RDR2 a mai napig 30fps-sel megy PS5-ön, mert nem csináltak hozzá next-gen javítást. Nincs rá nyomós oka vagy érdeke.
Egyébként a nem rég kijött második GTA VI trailerben látszik a tükröződés minősége. Zizis, de nem vészes.
-
Pug
veterán
válasz
gainwardgs #48874 üzenetére
1. Nem az "ulespontom" hatarozza meg az allaspontom.
Leforditom, az objektovitasra valo torekvesemet egy adott termek/marka birtoklasa szeremcsere nem tulzottan befolyasolja.
2. Nem "aggodom", csak erdekel a tema (tudod, 30 eve ez a hobbim es 21 eve vagyok itt a PH-n)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gainwardgs #48868 üzenetére
Az azért jön külön, mert az egy nagyon-nagyon lassú kód. Direkt úgy van megírva, hogy ne is fusson jól, lásd az Indiana Jonesban. Nem azért, mert ennyire lassúak a hardverek, hanem azért, mert így van megírva. Ezért adják ki azt külön, mert az nem az ID kódja.
Hasonló a helyzet, mint anno a PhysX esetén. Hiába telt el 10+ év, azért nem gyorsult semmit, mert szándékosan volt lassúra megírva, így miután kihúzták a talajt alóla, itt maradt a rosszul megírt CPU-s kód, ami sosem fog futni semmin, mert koncepcióból van lassúra írva.
-
Pug
veterán
válasz
gainwardgs #48868 üzenetére
Miért lenne az?
-
Pug
veterán
válasz
gainwardgs #48865 üzenetére
Szerintem nem sok koze van az AMD-nek ahhoz a diskurzushoz, hogy az nV mostani es eggyel korabbi generacioja kozott hol vannak bottleneck elteresek....
-
Pug
veterán
válasz
gainwardgs #48847 üzenetére
Nope, csak nV SW department fail, ugy az elmult honapokban konstans....
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #48840 üzenetére
Path Tracing nyilván a high end kártyáknak lesz a játszótere, ahogy eddig is, tehát RTX 4090 és 5090, a Doom 6 (így rövidítem a Dark Ages-t az egyszerűség kedvéért) esetén a sima FG-hez kell legalább 55 FPS render performance, míg MFG-hez legalább 65 fps, ezt a tempót nagy valószínűséggel csak a két említett high end RTX fogja tudni teljesíteni.
-
Zilko87
tag
válasz
gainwardgs #48840 üzenetére
Csak arra gondoltam, hogy más driverrel mérték, mert az nv számok meg egyeznek, de a radeonoké nem.
-
Zilko87
tag
válasz
gainwardgs #48830 üzenetére
HW tesztben 4k-n sokkal jobban mennek a radeonok.
-
Yutani
nagyúr
válasz
gainwardgs #48830 üzenetére
Egyébként 4k-n szépen látható, hogy fogynak el a 8GB kártyák. Normál esetben a 3080 10GB olyan 50%-kal gyorsabb a 3060Ti-nél, ami fHD-n jön is, de 4k-n több, mint a duplája a 3080.
De mondhatnám az 5060 Ti 8GB-ot is, ami 30%-kal gyorsabb fHD-n a 3060Ti-nél, 4k-n meg még lassabb is, ellenben a 16GB verzió dupla olyan gyors.
Az is látszik, hogy a 12GB miatt kártyájukat jövőbiztosnak gondoló 3060 tulajok tévedtek, mert becsuklik 4k-n a 3060, nem gyorsabb a 8GB-os 3060Ti-nél, és a DLSS sem segít rajta.
-
Yutani
nagyúr
válasz
gainwardgs #48830 üzenetére
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
gainwardgs #48721 üzenetére
nem biztos am
cyberpunk kb az 1800X/2700/3600on futott rendesen, marmint kb minimalis gepigenykent. es az a jatek lassan 6 eves.
Stalker UE, de abbol nem indulnek ki, kb minimal viable product szinten lett kiadva.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
gainwardgs #48718 üzenetére
vagy a 3600 négy generacióval korábbi, es teljesítményre kb az 1800X szintjén van, ami egy 8 éves CPU.
AM4 platformon az 5950X konkrétan 3-4szer gyorsabb. szóval lehet lassan upgradelni kéne.
UE nagyon jól skálázódik a szálakkal.
-
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs #48718 üzenetére
Vannak kiválóan futó címek, a most megjelenő Clair Obscur: Expedition 33 is UE5 és rendesen fut!
Black Myth: Wukong is. Az a szerencse, hogy mire Witcher 4 meg ezek lesznek 2027-28-ra már pont jó lesz az endzsin, értsd gyorsabban és könnyebben optimalizálható mindenféle felhasználásra.
-
Raggie
őstag
válasz
gainwardgs #48700 üzenetére
Ez alapján valóban nem tűnik valami nagy változásnak.
De ez egyébként PC-t hasonlít a PS5-höz vagy Ps5-öt a PS5-höz?
Mert a PC-set kéne hasonlítani szerintem. Az előzőnél is talán annál volt csak látható a grafikai frissítés igazán. -
Raggie
őstag
válasz
gainwardgs #48698 üzenetére
Azért a játék "remastered" azaz felújított next gen grafikáz kapott. Természetes, hogy több erőforrást is igényel, mint az eredeti. Nem tudom ugyan, hogy a látványban ez ki is jön-e, de a gépigény növekedés azért várható volt.
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #48669 üzenetére
Nincs azzal a sebességgel semmi gond. Figyelembe véve, hogy az új Anvil mennyi dolgot számol a háttérben (szimulációk, fizika, virtuális textúrázás és geometria stb.), teljesen érthető a magas gépigény, főleg, hogy az egyik legszebb játék a piacon, példaértékű RTGI-t kapott, ráadásul a játékpiac egyik legjobb RT implementációja, ugyanis az RTGI a mellett, hogy brutálisan növeli a látványt, mindössze 10%-ot eszik a sebességből, ami a látványnövelés mértékéhez képest nevetségesen kevés.
Nincs még egy olyan játék, ami ilyen részletesen szimulált időjárási rendszert használ rombolható környezet és virtualizált geometria mellett. Ehhez társul a gigantikusan nagy játéktér, amit az Anvil zéró akadással kezel, nincs se shader compilation akadás, se traversal akadás, a streaming rendszere a motornak agyonveri az UE5-öt. Arról nem is beszélve, hogy NV esetén annyira sima a frame pacing, amilyet a CB még nem nagyon látott.
Az Ubi technikailag itt megint hatalmasat alkotott.Ha csúnyább lenne a játék, akkor meg az lenne a gond.
Természetesen a sebesség még valamicskét nőhet majd a game ready driverekkel és néhány post-launch patch-el, de ezektől általában pár százaléknyi tempót lehet várni, szóval csodát nem fognak tenni.
Ez egy AAA cím AAA technológiával. Arról az Ubi pedig abszolút nem tehet, hogy Blackwell széria ennyire f*s lett sebesség szempontjából.
-
gejala
őstag
válasz
gainwardgs #48669 üzenetére
4K-ban quality upscallel 60 fps egy felső-közép kártyán egy brutál jó grafikájú játékban miért nem jó?
-
válasz
gainwardgs #48578 üzenetére
Az lesz az
-
válasz
gainwardgs #48515 üzenetére
2-2.5 misit el lehet durrantani, ennyi.
-
Alogonomus
őstag
válasz
gainwardgs #48510 üzenetére
Az biztos, hogy játékélmény szempontjából egy sugárkövetésben visszafogottabb, de Nanite segítségével ultrarészletesre megalkotott textúrákkal/geometriával 100 fps fölött elfutó játék sokkal élvezetesebb, mint egy sugárkövetésre kihegyegyezett játék, ami a komoly sugárkövetés miatt egyszerű textúrák/geometria mellett is éppen eléri a 30 fps-t csúcshardveren.
-
Devid_81
félisten
válasz
gainwardgs #48510 üzenetére
Most mar azert vannak jatekok amiben van ertelme bekapcsolni, az mas kerdes, hogy a performance hit megeri-e vagy sem.
Szvsz velemenyem szerint pl az Indiana Jones nagyon jol tud kinezni RT Maxon, csak ugye hardware nem igazan van hozza, most a dlss+FG-t nem raknam hozza, mert amennyire javul a latvany a full RT-tol annyit romlik a a skalazo cuccoktolValahol megertem az Nvidiat, hogy kellenek ezek a trukkok a jatszhato FPS-hez, kulonben nincs az az a hw ami birna.
Nemhogy eloallna valaki egy GPU+RT chip multi chiplet megoldassal vegre...vaaagy lehetne kulon PCB-n is, mint ahogy 3D gyorsito a Voodoo 2-3-4 volt
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #48510 üzenetére
Nem azt fogod bámulni, de szükség van rá, hogy fejlődjön a grafika, az RT nélkül nem lehet már jelentősen növelni a látványt, ez elkerülhetetlen, az egész játékipar erre megy, a konzolok is. Ha nem akarsz semmilyen formában RT-t látni, akkor jobb, ha most szállsz ki a játékiparból és másik hobbit keresel, mert egyre több játék fogja kötelező jelleggel használni szerencsére. Én örülök, hogy így lesz, mert egy 80 eurós, sok millió dolláros AAA játék igenis legyen technikai szempontból is a toppon. Én nem 10 évvel ezelőtti grafikát akarok látni egy ekkora kaliberű projekteben és szerencsére a fejlesztők többsége és számos játékos is így gondolja.
Ha esetleg a Path Tracing-re gondoltál, akkor amiatt sem kell aggódni, mert az opcionális lesz és a nélkül nagyon gyors lesz, láthattuk már az Indiana Jones játékban, hogy nem lassú ez a motor.Ha ennyire félsz az RT-től, akkor inkább az indie vonalon keress magadnak valami retro pixel grafikás boomer shooter-t, azokban nem fogsz csalódni.
"lassan akkor kukáznom kell a 13600k-t"
Öhhh...miért kéne kukázni? Az egy 14/20-as CPU (14 mag/20 szál).
"Viszont indiana jones után a vram használatra kíváncsi leszek"
Nagy valószínűséggel ugyanaz lesz: 4K-hoz 16 GB VRAM, míg alatta 12 GB VRAM kell.
-
Raymond
titán
válasz
gainwardgs #48510 üzenetére
"gaytracing" - most oszinten, ez mire jo, miert kell?
-
T.Peter
őstag
válasz
gainwardgs #48326 üzenetére
Mire azok kijonnek, mas lesz a kozep kategoria. Plusz ha van annyi eszuk, akkor nem 5.1-gyel adjak ki, hanem 5.5-tel vagy 5.6-tal.
-
X2N
őstag
válasz
gainwardgs #48303 üzenetére
Jobb lett volna ha maradnak X-ray engine-en?
-
gainwardgs
veterán
válasz
gainwardgs #48302 üzenetére
[link] Stalker 2, a "stutter engine" újabb fejezete megérkezett, már a videóban látszik a mikroszaggatás
-
Devid_81
félisten
válasz
gainwardgs #48297 üzenetére
Mindenki megvarja hozza az 5090-et mert nem akarjak elhinni, hogy a 4090 csak 32fps-t tud 4K-ban nativban
-
Devid_81
félisten
válasz
gainwardgs #48230 üzenetére
Gyanitom, hogy 9800X3D-vel jobb lesz picit.
Nekem gyanus, hogy 4080S 4090 kozott szinte nulla elteres van nativban.
CPU limitre tippelek.
Ettol fuggetlenul kah, elertunk a generacio vegehez, egyszeruen "kinottuk" a lehetosegeket.1080p mellett meg teljesen ugytunik nekem, hogy cpu limitbe utkozik a jatek.
-
Devid_81
félisten
válasz
gainwardgs #48226 üzenetére
Ezert nem kell a 4K-t eroltetni, hacsak nincs a usernek penz nyomdaja a garazsban.
Minden generacio vegere eljutunk ide, hogy nem eleg mar a high-end 4K-ra -
gainwardgs
veterán
válasz
gainwardgs #48225 üzenetére
Megint csak a Dlss3
-
X2N
őstag
válasz
gainwardgs #48199 üzenetére
Neked mi bajod van?
-
X2N
őstag
válasz
gainwardgs #48197 üzenetére
Ez mi? Többet vártam.
Vicc, többet fogyaszt mint a 7800X3D és alig gyorsabb...
-
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs #48156 üzenetére
Pontosan, de az NVIDIA oldalon véletlenül kihagytad a gyorsabb RT-t
Úgy már 100%-osan pontos.
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #48150 üzenetére
A Dead Space Remake-ben valóban vannak traversal akadások, amiket sose javítottak, viszont ez nem jellemző a Frostbite-ra, a több Frostbite játéknál nem jön elő, lásd most a napokban jelent meg az új Dragon Age játék szintén Frostbite motorral, ott semmi akadás sincs. A Frostbite tehát nem stutter engine, valamiért a Dead Space remake-ben csesztek el valamit, de ami még szomorúbb, hogy sosem javították azokat a traversal akadásokat.
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #48148 üzenetére
Sajnos az új TR-t biztosan nem a Nixxes fogja csinálni, ugyanis a Nixxes kizárólag Sony címeket portol PC-re, néhány éve ezért vette meg őket a Sony. Igen, az új TR sajnos Stutter Engine 5-t használ majd.
-
szmörlock007
aktív tag
válasz
gainwardgs #48142 üzenetére
Mondjuk én, aki nem szokott ilyen skálázókat használni, csak nevetek ilyenkor amennyit sírni tudnak egyesek a felskálázók miatt
-
fLeSs
nagyúr
válasz
gainwardgs #48123 üzenetére
Ja, úgy tűnik cudimmel elég sokat nyer a proci, minél gyorsabb a memória (ha az elérése alapból lassú), annál jobb. Csak ez tovább drágítja a platformot és éppen csak elég behozni az AMD-t.
Sztem a háttérben az Intel elég rendesen b@sztatja MS-ot az ütemező miatt, mert tuti hogy gond van vele. -
Devid_81
félisten
válasz
gainwardgs #48054 üzenetére
Lesz, de addig eltelik par ev
Szerk: majd atadnak az AMD-nek megint egy adag market sharet desktopon legalabb, igy AMD oda arazza az 5% al gyorsabb CPU-it ahova nem szegyeli.
X3D meg a csillagos eg es azon is tul.
Kerdes, hogy ki fogja megvenni a cuccot -
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #48011 üzenetére
FSR FG-t és VSM-t nem nagyon sikerült még megjavítani. Pedig a fejlesztők azt írták, hogy javítva lett az FSR FG.
Egy játékon nem segít, ha a launch után heteket/hónapokat kell várni, míg rendbe teszik.Jedi Survivor 9 patch után még mindig katasztrófa!
Ezen felül ha egy játékban van traversal stuttering, azt soha nem javítják ki, azt még a Dead Space Remake-ben sem javították, pedig ott nem is UE-t, hanem saját motort használtak. UE-re pedig sajnos hatványozottan jellemző a traversal stuttering.
-
Yutani
nagyúr
válasz
gainwardgs #48011 üzenetére
Pedig a Stalker2-t megjelenéskor tervezem megvenni.
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #48002 üzenetére
Attól függ, hogy a GSC mennyire fog foglalkozni ezzel a dologgal, illetve ha akarnak is vele foglalkozni, mennyire tudják endbe tenni az UE5 katasztrofális streaming rendszerét.
Én is inkább arra számítanék, hogy lesz benne stutter bőven, mivel rendkívül ritka az olyan UE játék, amiben nincs stuttering. -
Valdez
őstag
válasz
gainwardgs #48002 üzenetére
Ez szerintem is borítékolható sajnos.
-
Busterftw
nagyúr
válasz
gainwardgs #47961 üzenetére
A cikk szerint épp nem fogy el
-
X2N
őstag
válasz
gainwardgs #47959 üzenetére
Majd veszel új gépet ha stutterel
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #47950 üzenetére
Igen, a Silent Hill 2 Remake frame pacing szempontból egy katasztrófa lett. Ezt a CB tesztje megerősíti.
-
Enton
addikt
válasz
gainwardgs #47916 üzenetére
Nvidia is gyorsan kidobta a videóját a témáról:
Is Native Resolution Always the Best Image Quality? | GeForce Fact or Fiction
Mi más is lenne a verdikt mint ami(első a marketing), de ez ettől azért sokkal többrétegűbb téma mintsem ezzel a pár példával és mondattal ilyen egyszerűen el lehessen intézni.
-
válasz
gainwardgs #47918 üzenetére
Ezzel nagyon egyetértek,de ennek hangot adtam már anno. Nagyon remélem, hogy azért lesznek stíúdiók, akik kitartanak a saját motor mellett.
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #47918 üzenetére
Én a Stutter Engine-en csak röhögni tudok, mármint azon a trenden, hogy mindenki azt isteníti, miközben egy nagy stutterfest az egész. Sajnos ez a jövő, a legtöbb fejlesztőnek - érthető okokból - fontosabb a gyorsabb haladás egy projekttel (pl. gyorsabban készül el egy pálya), mint a jó performance. Sok indie stúdió ezért váltott UE4/5-re, mert úgy gondolták, azzal hamarabb készülnek el egy játékkal, illetve adott idő alatt így több játékot tudnak csinálni. Az UE-re jellemző súlyos akadás problémákkal a legtöbb fejlesztő nem foglalkozik.
Bár én nem ismerem a train sim world 5-öt, de úgy látom, hogy UE4-re épül, meg se merem tippelni mennyi akadás van benne.Minden UE játéknál sajnos számítani kell arra, hogy nagy stutterfest lesz, rendkívül ritka az olyan, ami nem az (pl.: Atomic Heart), olyankor örülünk, mert az egy kellemes meglepetés.
#47918 PuMbA: A Frame Gen emeli meg jobban a VRAM igényt, de a játéknak vannak nagyobb problémái is, mint ez.
Az is érdekes jelenség, hogy 4-5 VGA nagyon szorosan egymás nyakán van:
RX 6800 XT, RX 7800XT, RX 7900GRE, RTX 3080 és RTX 4070 szinte ugyanazt a tempót hozzák. Mondjuk azon abszolút nem lepődöm meg, hogy az RX 7800 pontosan ugyanazt a tempót hozza, mint az elődje, mert ez nagyon sok játékban így van, viszont az fura, hogy az RX 7900 GRE mindössze erre a tempóra képes, nem tudja lehagyni a sima RTX 4070-et. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gainwardgs #47896 üzenetére
Azok a dolgok hiányoznak, amikre a PS-en ID Buffer van használva, mert ilyen megoldás nincs a PC-s API-kban. Ezek nem lettek átírva, hanem ki lettek vágva.
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #47896 üzenetére
Igen, vannak hiányosságai, de szerintem ezek inkább bug-nak tűnnek. Ahhoz képest, hogy egy noname stúdió csinálta a portot, nem rossz, a hiányosságokat remélhetőleg javítani fogják.
#47897 b.: Stagnálás van piaci részesedésben, de legalább az eladások nőttek globálisan nézve. Szerintem most mindenki várja az új generációkat és nem sokan váltanak addig.
-
X2N
őstag
válasz
gainwardgs #47794 üzenetére
A wukong egy csőjáték, ez meg egy "open world" 5 bolygóval. Nem fair az összehasonlítás.
-
X2N
őstag
válasz
gainwardgs #47792 üzenetére
Jó lesz ez majd 0.5-1év múlva akciósan. Ha 0 day akarod tolni akkor erősebb kártyát kellett volna venni.
-
válasz
gainwardgs #47790 üzenetére
Miért ez mi amit belinkeltem?
30.-án jön a játék , gondolom utána lesz bőven ennél jobb is. Már ma is jött hozzá állítólag két patch.
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #47762 üzenetére
Na igen, kicsit szerencsétlenül jött ez ki az Intelnek, itt most a játékosok jogosan is tehetik fel a kérdést akkor az Ubinak és Intelnek: akkor most ez a játék nem fog crashelni Intel CPU-kon?
Az is fura, hogy az Intel partnerprogramja ennyit tesz hozzá, még csak egy XeSS sincs a trailerben, ez eléggé gáz egy ekkora kaliberű projektnél. -
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #47759 üzenetére
A kettőt nem lehet összehasonlítani, a Jedi Survival egy tipikus UE4 stutterfest, míg az Outlaws a Snowdrop motort használja, ami fényévekkel fejlettebb, ahogy gejala is írja, az Avatar-ban látjuk mire képes.
-
gejala
őstag
válasz
gainwardgs #47759 üzenetére
Ugyanazt a motort használja, mint az Avatar és az tökéletesen fut 1440p ultrán egy 4070-en, ami a középkategória alja. Ott is mindig-on RT van.
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #47752 üzenetére
Tech-demohoz képest a látvány elég gyenge. Ma már több olyan játék van a piacon, amely szebb ennél, nem is kicsit.
-
válasz
gainwardgs #47473 üzenetére
Így van.
-
válasz
gainwardgs #47463 üzenetére
Az architektúrának az fekszik amit rá optimalizálnak.
-
válasz
gainwardgs #47455 üzenetére
Még jó hogy léztezik az a játék mert az összesített eredményeket az viszi mindíg fel a maga 20 % előnyével. Volt olyan teszt , ahol duplán vették az eredményét anno....
Amúgy egy kávédarálón is elmegy kis túlzással. -
gV
őstag
válasz
gainwardgs #47455 üzenetére
Call of Duty Modern Warfare 3 GPU/CPU test | Action / FPS / TPS | TEST GPU (gamegpu.com)
nem vészes, de tény, ennél nyeri a $/perf mutatót a Radeon
de a legfontosabb, ez egy sz*r játék és ingyen sem kéne, na az AW2-re ez nem igazRibi: linkeltem és írja is, hogy "Max", nem tudok többel szolgálni
-
Ribi
nagyúr
válasz
gainwardgs #47457 üzenetére
Ami eredmény még mindig teljesen más mint a fentebb linkelt izé. Szóval?
-
válasz
gainwardgs #47446 üzenetére
Ez nem azt jelenti hogy rossz stratégiai döntéseket hoznak, és leállnak a fejlesztésekkel,mint az Intelnél.
-
válasz
gainwardgs #47444 üzenetére
Miből következtetsz erre?
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #47376 üzenetére
Meglepődnék rajta. Annyira nem lehet sz*r, mint a Cities Skylines 2 és a Starfield.
A Snowdrop motor eddig minden játékban (Division 1-2, Starlink) kiválóan teljesített, így én itt reménykedem egy jó minőségű portban.
Önmagában az a tény, hogy mindegyik felskálázó technika jelen lesz és azok mellett többféle RT-t is támogat majd arra enged következtetni, hogy az Ubi nem vette fél vállról a PC portot, mint a Colossal Order vagy a Bethesda. -
Raymond
titán
válasz
gainwardgs #47361 üzenetére
A teljesitmeny sokkal jobb mint amit a system requirements alapjan varthatott volna az ember. Es ezek a PT-ben 3 bounces ertekek, a CP2077-ben csak 2 bounces van.
-
gV
őstag
válasz
gainwardgs #47361 üzenetére
nem is vészes, a CP2077 PT 1080p-n 39FPS 4070-el [link] ha RR-el itt is szebb látványt kapsz a natívnál akkor "okés" a hardver követelménye a játéknak.
-
gainwardgs
veterán
válasz
gainwardgs #47360 üzenetére
4090 natív 32.8 fps
-
Yutani
nagyúr
válasz
gainwardgs #47355 üzenetére
Ennek valahol vége kell szakadjon, különben nem fogják tudni eladni a játékokat. A piac kis része rendelkezik felső kategóriás kártyával, arra nem lehet építeni.
-
Yutani
nagyúr
válasz
gainwardgs #47344 üzenetére
Valószínűleg elkerülte a figyelmed a DLSS Performance mode. Ahogy b. kolléga is írja, 540p a renderelt felbontás. Tehát szerinted rendben van, hogy egy 3070 ezt a játékot 540p-ben tudja medium beállításokkal 60 FPS-sel megjeleníteni?
-
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs #47346 üzenetére
Én is remélem, hogy nem ez lesz
Remedy azért képes optimalizálni. Kicsit hihetetlennek tűnik egy ilyen sose látott erősségű gépigény. Az is lehetséges, hogy medium beállításon már olyan jól néz ki, mint más játék ultrán és a beállítások nagy része túlzás / jövőbe mutató.
-
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs #47344 üzenetére
"Sokkal jobb lesz optimalizáltság szempontjából mint összes eddigi unreal5 megjelenés"
A kép alapján jelenleg rosszabbnak tűnik, mert eddig semelyik Unreal 5-ös játéknak nem volt ilyen durva gépigénye.
"A 3070 egy 2020-as kártya. Csak nem gondoltad hogy fullon fog futtatni egy majdnem 2023 végén megjelenő játékot"
Milyen fullról beszélsz?
A 3070 közepes grafikán 960×540 felbontáson fogja futtatni a kép alapján. Ez kb. a felháborító kategória.
-
Yutani
nagyúr
válasz
gainwardgs #47342 üzenetére
60 FPS 1080p-n médiumban 3070-en csak DLSS Performance módban van meg? Nem vészes?
-
Yutani
nagyúr
válasz
gainwardgs #47327 üzenetére
GameGPU?
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #47317 üzenetére
Kiegészítés az előző hozzászólásomhoz:
Itt már abszolút rendben van a sebesség. Nekem az a "Performance Target" beállítás nagyon gyanús. Mindenhol, ahol sima "Unlocked" van beállítva, ott jó a sebesség. Én legalábbis jónak tekintem, mert RT melletti natív 4K-ról van szó, ennek fényében a 85 szerintem abszolút jó.A fenti kép innen származik. Nem az én mérésem.
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #47317 üzenetére
Ez nagyon nagy különbség a PCGH méréséhez képest, főleg figyelembe véve, hogy nálad 1080p rendering felbontáson futott a DLSS Performance miatt. A PCGH natív 4K-ban kapott átlagosan 87,5 FPS-t. Sőt, mi több, a Ryzen 7800X3D magasabb pontszámot ér el, mint a Core i9-13900KS, azaz az AMD CPU-val elvileg valamivel még magasabb tempót is ki lehet sajtolni. Nálad valamiért brutális összeomlott a sebesség, pedig semmi nem indokolja. DLSS nélkül is ennyire rossz? Mondjuk a Performance Target beállítás is más nálad, nem tudom, hogy van-e érdemi különbség az "Unlocked" és az "Unlocked (V-Synch)" között.
Én nem tudom leellenőrizni, mert nincs meg nekem a játék.
-
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs #47030 üzenetére
Azt sem mondhatjuk szerintem rá, hogy rosszul fut. 4090-en 4K Ultrán megvan a 60fps
Élőben, tehát nem YouTube videón keresztül azt mondják, hogy jóval jobban néz ki.
Egyébként meg a szintén UE5-ös Black Myth Wukong-on YouTube-on keresztül is látszik, hogy egyértelmű grafikai előrelépés. Ezzel a kinézettel én elfogadom a gépigény növekedést.
-
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs #47027 üzenetére
Nem. Ez Unreal Engine 5
Más UE5 játékoknak is hasonló a gépigénye, pl. a Remnant 2 jelenleg 5 patch után se fut ennél jobban.
-
Pakmara
őstag
válasz
gainwardgs #46923 üzenetére
Kell vmit hagyni 5000-es szériára is
. NV üzletpolitika sokat nem lehet tenni ellene. Max halasztani a vásárlást, de nem hiszem hogy a későbbi generációkban ne lenne ilyen vagy hasonló jelenség. Teljesítmény/fogyasztásra értettem egyébként. AMD marketingelt kezdetben hogy hű meg ha. NV-nél nem ezt domborították ki. Aztán meg ezen a téren is lenyomták. NV (meg úgy általában) árazásról, kategória eltolásról perszer ne is beszéljünk....
-
gainwardgs
veterán
válasz
gainwardgs #46908 üzenetére
Állítólag a driverrel van gond
-
Devid_81
félisten
válasz
gainwardgs #46425 üzenetére
Meg az a 12GB ugy ahogy okes most, de jah azok is pont kibirjak jovo ev vegeig amikor is ujra venni kell majd valamit
-
válasz
gainwardgs #46129 üzenetére
Soha nem tagasram ezt egyertelmuen a zold kartyakat szeretem,de latom a gondokat veluk.
Jok az uj radeonok,az arazasuk szar. -
Busterftw
nagyúr
válasz
gainwardgs #46129 üzenetére
A hatalmas kulonbseg itt az, hogy az Nvidarol es megoldasaikrol nem hangzanak el evrol-evre ugyanazok a mesek es fantiaziak, csak mas kontosben.
Az Nvidia inkabb kijon valamivel aztan az elterjed es fejlodik.
Persze minden esetben jon a kontra es meg van magyarazva, hogy az miert halott otlet, bezzeg az AMD megoldasa.
Aztan a valosag meg teljesen mas. -
Dtomka
veterán
válasz
gainwardgs #45692 üzenetére
Köszi, értem. De azt gondoltam nem kell még a usernek még ilyenekkel "tök...nie" Egy noctua is lga 1700 platformra 40k+ már és még ez sem elég, tré az irány ami fele tart ez az IT azon belül a CPU és GPU ipar.
#45693 b.
És mert valaki egy excel táblában beírta ezeket az adatokat attól még nem biztos\valós eredmények. De ha tényleg igaz akkor a 4090 tényleg brutális minden téren.
Nekem 3070 -em van ~2080TI szint, akkor több mint 10x a teljesítménye. -
bozont
veterán
válasz
gainwardgs #45625 üzenetére
A teszt azért (is) készült mert a 4090 tesztben 5800X-et használtak, ami már meglátszott az eredményen és a fórumban is sokan szóvá tették, hogy kevés az a proci már ide.
Mondjuk szerintem elég jól szerepel itt is az 5800X, 15% az nem olyan vészes. Mondjuk jó lenne fps értékeket is látni a táblázatban, hogy mit is jelentenek pontosan a százalékértékek.
-
gV
őstag
válasz
gainwardgs #45625 üzenetére
lesz avval is
-
válasz
gainwardgs #45625 üzenetére
néztem tesztet már de a 5800x3D nem tudja megfogni a12900k-t.
A 7600X tudja hozni. -
válasz
gainwardgs #45615 üzenetére
Jó kis kártya az 1080 Ti.
A Pascal ugrást ez sem érte el sztem, bár nem néztem utána. -
válasz
gainwardgs #45613 üzenetére
mert őket nem lehet megvesztegetni és ha kapnának kártyákat akkor Nvidia bérencek lennének. persze Wolfgang azért a cikk végén leírja hogy:
"A ComputerBase tesztelésre megkapta a GeForce RTX 4090 FE-t az Nvidiától. A grafikus kártyát NDA keretében tették elérhetővé. Az egyetlen követelmény a lehető legkorábbi megjelenési dátum volt. A gyártó nem befolyásolta a vizsgálati jelentést, és nem volt köteles közzétenni."
-
válasz
gainwardgs #44986 üzenetére
Valószínűleg igen, de ez már az elején köztudott volt. Arról volt szó, hogy az Ada 3090x 2,3 a navi 3 3090 2,5.
-
tozso001
csendes újonc
válasz
gainwardgs #44974 üzenetére
Azért a benchmarkok adnak egy "reális" (hatalmas nagy idézőjel alatt!) képet a kártya teljesítményéről. Szóval a nem hozzáértőknek jó kiindulási pont, persze aki ért hozzá, az tudja, hogy emögött sokkal többről van szó.
-
Petykemano
veterán
válasz
gainwardgs #44970 üzenetére
Szerintem meg épp az lesz, hogy az RDNA3 remek gyártási költséggel (kis lapkák, jó yield), és elfogadható fogyasztással fog jönni, de a Lovelace egy-egy nagyon jól sikerült példányára indít az nvidia egy olyan terméket, ami mondjuk 1.5x akkora fogyasztással ugyan, de nyer a benchmarkokban.
-
keIdor
titán
válasz
gainwardgs #44970 üzenetére
Meglátjuk…
Szerintem még bármi lehet. Pletykákat kivéve semmi konkrétum nincs. Túl messze vannak még.
Szerintem a Lovelace Cuda Core száma stimmelni fog, de órajelet nem tudunk, IPC-ről sincs semmi konkrét.MCM a másik oldalon is ki tudja hogy sikerül. Lehet jól, lehet kevésbé.
-
Devid_81
félisten
válasz
gainwardgs #44964 üzenetére
Meleg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GEFORCE RTX 4070 SUPER WOW EDITION (bontatlan)
- ASUS RTX 5080 16GB GDDR7 TUF GAMING OC - Új, 3 év garancia - Eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 WINDFORCE OC SFF - Új, 3 év garancia - Eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 AORUS MASTER - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Csere-Beszámítás! Asus Dual RTX 4060Ti 8GB GDDR6 Videokártya!
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest