Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Imi1981
veterán
Tudja valaki mennyi a fogyasztása a tévének kikapcsolt állapotban gyorsindítás bekapcsolva / kikapcsolva? Ja meg van még a kijelző nélküli szolgáltatások ( hasonló a neve) ami ha be van kapcsolva akkor ugyan úgy gyorsan kapcsol be. Gondolom ez is rátesz valamennyit fogyasztásban.
-
XenHai
senior tag
Ez az x1 x2 mizéria annyira gáz egyébként . Úgy kell le vadásznod egy x2 példányt . Remeg a kezem a vásárlás felett . 75c845 .
-
AtaWrc
aktív tag
Valamennyire "ismerem" az alaplap, panel stb. cserét.
Hoztam már vissza videókártyát is a sírból.
A régi nagy dög csöves tv egy masszív szerkezet volt, nem okozott neki semmi gondot.
Viszont az új mostani tv egy műanyag lap, papír vékony fémkeret /jó esetben/.
SZERINTEM nem árt alá egy stabil fix asztal, hogy ne tekeredjen, feszüljön.
De nem vagyunk egyformák.
-
ETOM
addikt
"Az volt a furcsa amúgy hogy pl. fh5-nél be tudtam kapcsolni a HDR-t és változott is a kép, de ha a TV nem írja ki hogy HDR10 -ben van akkor a kép nem HDR csak legfeljebb a jel amit a készülék kap az."
Hmm nekem csak átvált game módba és szép élénkek a színek, de nem írja ki, hogy HDR a TV. Most akkor ez így nem jó?
-
Swenk
aktív tag
válasz
AtaWrc #25837 üzenetére
Szerintem tévedésben vagy. Nem a szervízmunka, a javítás összetettsége, bonyolultsága miatt szállítják a központi helyre a tv-t, hanem azért, mert országos szervíz, és nincs annyi utazó technikusuk, akik bejárnák kis hazánk címeit.
Javítás heverőn:
Sony szervíztől 2x jött ki szerelő: 1x megállapította az alaplap csere szükségességét, aztán megrendelte, és amikor készhez kapta az újat, ismét eljött és kb 20 perc alatt készen lett a tv. Igen, a francia ágyra leterítettem még egy plédet, és rá a tv-t. Ennél puhább hely nem kell. A port meg nem is értem. Amúgy belül minden tv poros ám, van ami nagyon./Hidd el,10 évig javítottam tv-ket, a legtöbbször a címen, csak nem képzeli bárki is, hogy minden nagy dög, csöves tv-t elszállítottunk volna, ha kell, hanem, mert ettől lesz szakszerű. Csöveket cseréltünk, kapcsolási rajzot böngésztünk, mértünk, forrasztottunk. Aztán jó lett.
Vissza a heverőhöz: tudod, hogy zajlik le egy a tv alaplap csere?
Hátlap le, alap panel rögzítő csavarjai, ki, alaplapi csatlakozók eltávolítása, alaplap a heverőre.Új, be a régi helyére, minden vissza. A legfontosabb most jön: laptopról a felszoftverezés. És kész. Mi a gond ezzel? A tv egy központi szervíz asztalán sem kapna nagyobb kényeztetést. Így előtted zajlik minden esemény, nem kell bizonyíték fotókat készíteni négy irányból, aggódni, hogy minden csavar visszakerül a helyére stb, vagy bizonyító eljárást indítani karcok ügyében. Náluk vagy nálam?
A mai tv-éknek nagyobb réssze számítógép, mint elektronika.
Belenézel, nagy üres felület, néhány panellel. A mai szervíz ezeket a paneleket egyben cseréli általában. Nem éri meg kiméregetni a szakadt, vagy zárlatos diódát, egyszerűbb az egész tápegységet kicserélni. -
AtaWrc
aktív tag
Hát nem tudom, heverőn tévét javítani?
Én nem engedném, szálló por, feszülés, ezeknek a tévéknek már csak műanyag az előlapja, nem üveg.
Elmondom az én garanciás történetem:
Ügyfélszolgálatot felhívom, kedvesen kérdeznek, tájékoztatnak:
Számláról, garanciáról, és a hibáról, a sorozatszámról, ha tudok csináljak fényképet, küldjem el emailben.
Ez azért kell nekik, hogy ellenőrizni tudják, hogy jogos a garanciás követelésem, és nem kell fölöslegesen kijönniük.
Aznap este felhívnak, hogy erre járnak meg tudom-e esetleg oldani holnap valamikor.
A futár a megbeszélt időpontban jelentkezett, előtte rám csörgött.
A tévét a szállító előtt látványosan telefonon lefilmeztem, evvel a szállításból, javításból eredő gondok, karcolások, stb. levédve.
A doboz nem kötelező, csak, könnyebb biztosabb a szállítás, őket is meg lehet érteni.
Én eddig csak pozitívan tudok nyilatkozni a szerviz garanciás hozzállásához.
Nem hiszem hogy ilyen gyorsan bármelyik más gyártó garanciás javításban intézkedett volna. -
-
onedroid
csendes tag
-
pusi1981
aktív tag
Ár érték arányban van most jobb ajánlat egy 65" C805-nél?
-
Rolika109
csendes tag
Sziasztok. Szerdán telepítettem a v098 at a 999v3 helyére és nekem jobban bejön. A kép is kicsivel mintha szebb lenne és pl foci meccs alatt előfordúlt nekem a v3 al néha akadás az a v098 al teljesen megszűnt. Szóval az eddigi tapasztalataim alapján nekem jobban bejön a v098 mint a 999v3.
-
kenicsab
tag
sziasztok!
Új T653T01...
img. került fel, akit érdekel:
[link] -
st6969
őstag
Ahogy a többiek is utaltak rá, NINCS ilyen, hogy a garanciális javítást ahhoz kötik, hogy lefotóztad-e az adatlapot, vagy sem. Viccnek is rossz. Értem, hogy ezt kérik (sajnos
), ezért valóban helyre kell őket tenni, puffogtathatsz pl. fogyasztóvédelmi passzusokat. Itt biztos tudnak segíteni, ilyen utat válassz --> link Nem baj, ha tudják, hogy tudatos vásárló vagy. Nyilván a sorozatszám kell nekik onnan, de a garancia jegyen is rajta kell, hogy legyen és a menüben is. Küldj a menüről egy fotót, hátha...
Ezt is írták többen: NEM feltétel a doboz megléte sem. Az el- és visszaszállítást oldja meg a megbízott cég (bár tulajként nyilván érdeked, hogy megfelelő védelem mellett tegye ezt, mert ők ebbe tojnak bele. Főleg, ha feleslegesen utaztatják meg egy olyan probléma miatt, amit nem is tudnak épp akkor reprodukálni és egy fw frissítéssel elintézik, hogy "javítva", aztán otthon meg újra előjön.
Egyébként, ha az Auchanban vetted, őket kérdezted már? Miért nem intézik ők a garanciát?
Egyébként ez agyrém. Imádkozni kell, hogy ne legyen baja a tv-nek, ki lehet törölni az 5 év garanciával (Hitachi tv-vel megjártam, ott is pont ennyit ért az 5 év gari, mint itt)
Kitartás (és ne hagyd magad). -
Swenk
aktív tag
válasz
balu1977 #25816 üzenetére
Én biztosan nem vagyok olyan ügyes,mint Te, aki egyedül lekapja a 65 colos tv-t a falról. Igen, ez nekem probléma, bevallom. Ezért nagyon megköszönném, ha elárulnád milyen módon csinálod TE egyedül, hátha tanulok belőle. Bááár...
Biztosan kicsit együgyű is vagyok, de nem is tudnám megcsinálni a firmvare cserét, hisz még azt sem tudom, hogyan lehet hozzájutni a letöltéséhez.
-
ssj81
aktív tag
Köszönöm.
-
Swenk
aktív tag
válasz
mikrofon #25813 üzenetére
Igen, ezt szeretném csinálni, de bevallom, nem tudom, hogy hogyn tudok rátalálni a firmvare-ra. Nekem jelenleg ez a Telegram kicsit kínai, mint a TV, pedig, ahogy írtátok orosz.
Beütöttem a fórum keresőbe, de csak egymást jól értő szakik beszélgetését találtam: "ezt szedtem le a telegramról, nem adja a kódot, a fórumon mondták stb."
Erről a Telegrammról csak itt hallottam a fórumon.Addig jutottam, hogy egy üzenet küldő platform, de akkor mi köze a firmverekhez?
Odáig jutottam, hogy megnyitom a telegram oldalt és előjön egy QR ábra, közepén egy ikonnal. Aztán alul ad egy lehetőséget a mobilszámos belépésre. Beütöm, kér egy jelszót, de az sosem ok. A mobilszámra, amit megadtam a desktop app-ban , sms-ben küld egy számot, beütöm, next és semmi. A mobil app-ban ismét kéri a számomat és hozzáférést a híváslistához, és engedélyezést a hívások fogadásához. Hosszúmküzdelem után most úgy állok, hogy üdvözölt a Telegramban egy kiscsirke. Aztán, hogy ebből hogy lesz tcl firmvare lövésem sincs. -
mikrofon
veterán
Mint ahogy előttem írták sajnos a jogaidat ki kell harcolni. Mert először meg próbálnak ....
Ez egy ilyen ország...A szoftver cserét te is megcsinálhatod....
Kell egy img FW.
Először Faktory reset
Img frissítés
Reset all
Reset shop
Mehet fel a legszínpatikusabb OTA FW
BeállításÉn ezeket végig csinálnám mielőtt elvitetem a szervezzel. Nincs egy óra beállítással mindennel együtt....
Én amúgy nem szeretném ha a hibás tv-met a kanapémon borítanák szét és ott állnának neki szerelgetni. Szeretném azt hinni hogy az előírásoknak megfelelő környezetben, körülmények között és eszközökkel szerelik a TV-met....
-
Swenk
aktív tag
MINDENKIHEZ, akinek garos TCL TV-je van! pláne, ha nagy.
Mielőtt felszereli a falra, mindenképpen fotózza le hátulról a tv-t, látszódjon az adatlapja, mert enélkül nincs garanciális javítás az ország egyeten szervízében Székesfehérváron. Ha elmulasztja, szerelheti le újra, a fotózás miatt.
-
Swenk
aktív tag
válasz
Celtis #25804 üzenetére
"Másfelől ez olyan hiba, amivel átmenetileg együtt lehet élni. Inkább megpróbálnám kitalálni hogyan, milyen körülmények között jön elő,"
Igen, ez így igaz, szerintem is, ezt próbálom tenni én is.
"TCL ügyfélszolgálattal, hogy mégis milyen megoldást javasolnak."
Sajnos csak általános megoldásokat tudnak javasolni, /hardreset, feszültség mentesítés 5 percre, gyári visszaállítás/, de azért teszek még egy próbát.
-
Swenk
aktív tag
válasz
Celtis #25804 üzenetére
"A szoftverezés pedig sz@rt se fog segíteni."
Lehet, hogy így van, lehet, hogy a másik szervízes technikusnak van igaza, mert Ő mondta a lehetséges szoftver hibát."Azt nem várhatod el, hogy legyen egy gyorsreagálású egység"
Természetesen nem várom el, nem is írtam ilyet, hogy azonnal jöjjenek . Jó, ha a cégnek jobban megéri, elszállítani a a tv-t bármi hibája is van, mint egy helyszíni hiba felmérés, ok. Nincs egy hiba szűrés, mielőtt szállítanak? Persze ez a szervíz dolga, Ők tudják."Lehetőleg 15 napon belül, de mindenképpen 30 napon belül kell kijavítaniuk."
Azt már megtanultam, hogy ha 1 hónap lehet a max javítási idő, akkor min annyi lesz, ha szerencsém van."Szerintem pl. kifejezetten igénytelen a kanapén szervizelni."
Ez így nagyon hatásosan hangzik, de túlmisztifikálod ezt a dolgot.
Konkrétan alaplap cseréről volt szó és igen, ehhez nem kellenek laboratóriumi körülmények, egy 50 colos tv esetében.Jól meg is csinálták
Végül, ami nagyon dühít, az a fotózgatás. Mit kell nekem igazolni, kell nekem tudni, hogy mi az az adatlap, és, ha rosszat fotózok le, ugrik a gari, vagy vegyem le még 1x? Mi a fene közöm van nekem a tv adatlapjához?
Ok, küldöm az emailt, a számlát és a garit beszkennelem mellékletben. Ha ez kevés, akkor megkérdezek tanult jogászokat, hogy ilyenkor mi van. -
Celtis
veterán
Vannak a garanciális javításra vonatkozó előírások. Lehetőleg 15 napon belül, de mindenképpen 30 napon belül kell kijavítaniuk.
Azt nem várhatod el, hogy legyen egy gyorsreagálású egység, aki másnap ott van és javít. Vagy legalábbis nem ezért a vételárért.
Azért se reklamálj, hogy nem a helyszínen javítanak. Szerintem pl. kifejezetten igénytelen a kanapén szervizelni.A hiba természete meg olyannak tűnik, amit nehéz lesz elkapni. Eleve a szervizben járatniuk kell, hogy jön-e a hiba. A szoftverezés pedig sz@rt se fog segíteni.
Másfelől ez olyan hiba, amivel átmenetileg együtt lehet élni. Inkább megpróbálnám kitalálni hogyan, milyen körülmények között jön elő, illetve felvenném a kapcsolatot a TCL ügyfélszolgálattal, hogy mégis milyen megoldást javasolnak.
-
ρσгτσ
addikt
Ezt gondolom nekem akartad írni. Normális esetben vannak rekeszek az autóban, amibe bele tudják rakni a TV -ket. Vagy biztosítanak hozzá dobozt, csomagolóanyagot. Neked nem kötelességed elrakni a csomagolást egy másfél hónapos TV -nél. Teljesen mindegy, hogy mit mond az ügyfélszolgálat.
Nyilván egyszerűbb, biztonságosabb a saját dobozában, de nem neked kell gondoskodni a megfelelő szállításról.
-
ρσгτσ
addikt
Mail -ben kérni neked is jobb, mert van egy könnyen elérhető bizonyítékod arról, hogy mikor kérted a garanciális javítást. Utána már náluk ketyeg az óra.
Persze nem túl ideális, ha hetekig ül a szerviz a garanciális javításon...de megteheti a hivatalosan előírt korlátok között.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PROHARDVER matricás ház ingyen elvihető
- AKCIÓ! MSI B450M R5 4500 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Csere-Beszámítás! Xbox One X 1TB Játékkonzol Olvass! Model 1787
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest