Új hozzászólás Aktív témák

  • AtaWrc

    aktív tag

    válasz Swenk #25794 üzenetére

    Hát nem tudom, heverőn tévét javítani?
    Én nem engedném, szálló por, feszülés, ezeknek a tévéknek már csak műanyag az előlapja, nem üveg.
    Elmondom az én garanciás történetem:
    Ügyfélszolgálatot felhívom, kedvesen kérdeznek, tájékoztatnak:
    Számláról, garanciáról, és a hibáról, a sorozatszámról, ha tudok csináljak fényképet, küldjem el emailben.
    Ez azért kell nekik, hogy ellenőrizni tudják, hogy jogos a garanciás követelésem, és nem kell fölöslegesen kijönniük.
    Aznap este felhívnak, hogy erre járnak meg tudom-e esetleg oldani holnap valamikor.
    A futár a megbeszélt időpontban jelentkezett, előtte rám csörgött.
    A tévét a szállító előtt látványosan telefonon lefilmeztem, evvel a szállításból, javításból eredő gondok, karcolások, stb. levédve.
    A doboz nem kötelező, csak, könnyebb biztosabb a szállítás, őket is meg lehet érteni.
    Én eddig csak pozitívan tudok nyilatkozni a szerviz garanciás hozzállásához.
    Nem hiszem hogy ilyen gyorsan bármelyik más gyártó garanciás javításban intézkedett volna.

Új hozzászólás Aktív témák