Új hozzászólás Aktív témák

  • st6969

    őstag

    válasz Swenk #25810 üzenetére

    Ahogy a többiek is utaltak rá, NINCS ilyen, hogy a garanciális javítást ahhoz kötik, hogy lefotóztad-e az adatlapot, vagy sem. Viccnek is rossz. Értem, hogy ezt kérik (sajnos :((( ), ezért valóban helyre kell őket tenni, puffogtathatsz pl. fogyasztóvédelmi passzusokat. Itt biztos tudnak segíteni, ilyen utat válassz --> link Nem baj, ha tudják, hogy tudatos vásárló vagy. Nyilván a sorozatszám kell nekik onnan, de a garancia jegyen is rajta kell, hogy legyen és a menüben is. Küldj a menüről egy fotót, hátha...
    Ezt is írták többen: NEM feltétel a doboz megléte sem. Az el- és visszaszállítást oldja meg a megbízott cég (bár tulajként nyilván érdeked, hogy megfelelő védelem mellett tegye ezt, mert ők ebbe tojnak bele. Főleg, ha feleslegesen utaztatják meg egy olyan probléma miatt, amit nem is tudnak épp akkor reprodukálni és egy fw frissítéssel elintézik, hogy "javítva", aztán otthon meg újra előjön.
    Egyébként, ha az Auchanban vetted, őket kérdezted már? Miért nem intézik ők a garanciát?
    Egyébként ez agyrém. Imádkozni kell, hogy ne legyen baja a tv-nek, ki lehet törölni az 5 év garanciával (Hitachi tv-vel megjártam, ott is pont ennyit ért az 5 év gari, mint itt) :(((
    Kitartás (és ne hagyd magad).

Új hozzászólás Aktív témák