Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Apple MacBook
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Házimozi belépő szinten
- Home server / házi szerver építése
- Vezeték nélküli fejhallgatók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
z0l1ka
aktív tag
válasz
pető bá' #41397 üzenetére
hát nekem is járt suzuki szervizbe az autó,átnézték akkor a srác azt mondta h kitakarították az egr-t.Hát remélem is h ezt meg is tették.
Utána olvastam én mar,használt katalizátort venni nagyon lutri..Van külön betét bele 25ezerért,kivágják kicserélik majd vissza hegesztik..dehát elv ez se nagyon tartós..
újat biztosan nem veszek,mert baromi drága..
Én a shell kúton szoktam tankolni sima 95-öst..Mol-t még nem próbáltam. -
válasz
z0l1ka #41395 üzenetére
Lambda szondát én nem cseréltem, egy EGR tisztítást kértem (205k km-nél), az ugyan ráfért a szerelő szerint (most volt először tisztítva), de a P0420 jött szokás szerint.. Mivel fogyasztásban nincs változás, így törölgetem szorgalmasan a hibakódot.
A 70 km mondjuk már elég idegesítő lehet.. Én csak azért szoktam törölni, mert egyrészt zavar, másrészt induláskor jóval magasabbra pörgeti a motort CheckEngine-nel ahogy észrevettem. Ha megjavulna, rászánnám a (két) új szonda árát, de ahogy látom semmi garancia.. Katalizátorra azt mondták, hogy rendben van.Milyen benzint tankolsz? Nálam a Mol 95 az alap, próbáltam a Mol 100-ast is, ugyanúgy jött a hibaüzenet.. A szokásos finomabb járás, jobb gázreakció (placebo?
) megvolt.
(2005, 1.3, ~207k km) -
-
z0l1ka
aktív tag
válasz
r.levente75 #41394 üzenetére
300ezret átléptem nem olyan rég..280ezerrel vettem..lambda szonda csere megvolt,igaz használt de gyárit kapott.
-
z0l1ka
aktív tag
2005 swift,p0420 hibakód..elég makacsul vissza jön,kb 70ezer km után mindig előjön🤔 Teljesítmény,fogyasztás terén nem érzékeltem semmi változást. Kell e ezzel komolyabban foglalkozni?
-
csaba1203
addikt
válasz
laca891 #41389 üzenetére
Ha lesz mindenképp a GL+ lesz.
Nálam az autóbeszámítás is nyom a latba majd de megpróbálok mást is belealkudni.
Ha viszont azt mondják,hogy tényleg itt lesz 2 hét múlva tutira az Ignis azt kivárom bár a türelmem mostanra elfogyott.
Jobban örülnék annak az 1.2-es szívó motornak de nem félek az 1000-es turbó-tól sem. -
laca891
aktív tag
Ha Vitarát veszel próbálj bele alkudni az árba egy téli gumi garnitúrát, főleg, ha GL+ veszel.
Meg kérjél több helyről ár ajánlatot, mert a forgalomba helyezéssel esetleg vonóhoroggal zsiványkodnak. -
csaba1203
addikt
válasz
laca891 #41386 üzenetére
Igen van náluk láttam ma de olyan színekben,hogy falra másztam tőlük.
Hála isten a szerződésben előleg szerepel én emlékeztem rosszul tehát bármikor módosíthatom.
Holnap bemegyek és ha megint elkezdenek ködösíteni,akkor vagy pénz vissza vagy Vitara.
Attól félek arra is várni kell majd a szín miatt -
dethroner
veterán
Olvasva itt a határidőket, kíváncsi vagyok mit mondanak holnap a kereskedésben, tudnak-e adni és mikor ásványszürke 1,2-s GLX-et.
-
laca891
aktív tag
válasz
csaba1203 #41382 üzenetére
Én most májusban 3 nap alatt felhajtottam egy Swiftet.
Körbe kell kérdezni a Suzuki márkakereskedéseket, hogy hol van raktáron, mond fel a megrendelést, mivel nem tartják a határidőt.
Ha nem találsz Ignist, szerintem simán áttudsz nyergelni Vitarára, mert abból van bőven készleten. -
Brogyi
őstag
válasz
gyenesmartin #41376 üzenetére
Fényérzékelője van. Az üveg nem karcos, retkes? Nem te vagy akinek nem akart működni az ACC?
"Lakott területre beérve sem kapcsolt le magától."
Olyan érzékeny a szenzor, hogy a városi közvilágításra már lekapcsol. Szinte csak tök sötétben vált fel.
Valami nem kerek nálad. -
pjen
félisten
válasz
alphaville #41381 üzenetére
Megvan,most 120K körül van benne,tehát 25-30Km körül az új csapágy sorban.Ha meglész még 150 hél megint lecserélem az olajat.A szervízben azt mondták jobb minőségű csapágyat raktak bele,mint a gyári,de az alul méretezésen nem segít.
-
csaba1203
addikt
válasz
gyenesmartin #41371 üzenetére
Te legalább át tudtad venni.Az én januárban megrendelt Ignisem a mai napig nem érkezett meg.
Azon gondolkodtam,hogy mivel foglalót adtam és nem akarom bukni megkérdezem nem lehet-e helyette egy Vitarát kihozni?
Működhet ez a dolog szerintetek vagy kereskedője válogatja? -
r.levente75
addikt
válasz
alphaville #41372 üzenetére
Valamit nagyon benézhettek a suzuki mérnökei, ha ez a nyelestengely csapágy, sőt abs kocka probléma ennyi, vagy ha nem minden modellnél jelen van.
-
pjen
félisten
válasz
alphaville #41377 üzenetére
Ennek picit még olvass utána.Ahol nekem csinálták,mondta a szerelő,hogy 20K kilóméterrel is hoznak csapágyas váltót.Enyémen pont volt csere 45 k nál.Aztán ha vissza keresed.Hosszas agitálás után 90K nál megint cseréltem.Kétezer kilómétert ment a friss olajjal.Egyébként kötelező volt az olaj csere 45 k nál.A Totál kár is hosszú cikket szentelt a csapágynak.
-
-
alphaville
aktív tag
10 év alatt egyszer sem cseréltek benne váltóolajat. Valami metafizikai okból, már-már általánosan téves vélemény sok tulajdonosnál, hogy váltóban nem kell olajat cserélni. A Suzuki annyiban hibás, hogy a 2004 és 2008 között készült egyes típusainál- ilyen a Grand Vitara is- nem jelölte meg a váltóolaj-csere periódusát. Olyannyira nem, hogy a szakszervizek központi számítógépes rendszere sem jelezte 45ezer kilométerenként a garanciális autókra a kötelező olajcserét. Ez a Vitara is ennek áldozata (volt).
-
gyenesmartin
őstag
Távolsági fényszóró asszistens hogy működik?
AUTO-ba van téve, főúton mentem 80-al, bekapcsoltam a távolságit, de szemből érkező kocsira nem akart lekapcsolni, muszáj voltam kézzel tompítottra váltani.Lakott területre beérve sem kapcsolt le magától. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Tom1939 #41373 üzenetére
Az elég fura lenne...de alapból az is fura, hogy Japánból és Indiából exportálnak autót ide, miközben van itt is gyáruk...sőt Európában csak itt van gyáruk. Az Indiai dolgot még megértem, mert ott biztos még olcsóbb a munkabér, de hogy Japánból miért éri meg exportálni ide, miközben van itt is gyár, ami csak fél gőzzel megy...azt nem értem.
Nekem sajna a Vitara túl drága, meg az alapmotorja sem tetszik...az SX4 meg még drágább és külsőleg sem jön be. Szóval Baleno vagy Swift kellene...az Ignis túl kicsinek tűnik és annak sem jön be a kinézete.
-
pjen
félisten
válasz
alphaville #41372 üzenetére
Sima típushiba.
-
válasz
gyenesmartin #41371 üzenetére
Akkor lesz itthon Vitara+Scross és kész? Esetleg Jimny örökkévalóság várakozás után?
Akkor lehet hogy Rav4 suzuki változat sem lesz... Pedig az érdekelne.
-
gyenesmartin
őstag
válasz
Tom1939 #41370 üzenetére
Nekem azt mondták amikor átvettem a Swiftet, hogy az enyém volt az utolsó, amit be tudtak rendelni. Február óta nem tudtak semmit sem berendelni Japánból. Ez volt a Szabó Suzukinál, de szerintem mások sem tudtak rendelni.
Azt mondták azért van, mert a japánoknak nem éri meg exportálni Magyarországra, mivel más európai országokba sokkal többért is el tudják adni. -
válasz
gyenesmartin #41369 üzenetére
Nem lesz már Ignis és swift sem? Vagy csak motorváltás körüli átmeneti állapot? Ha jól tudom ennek a teljesen jó kis szívó 1,2-esnek is reszeltek (és ezt én őszintén sajnálom, szerintem új autóhoz mérten kis pénzből a legjobb valami suzuki 1,2-es mocival).
-
Tigerclaw
nagyúr
Gondolkozok egy Baleno, vagy Swift vásárlásán. A kérdésem az, hogy egy összegben fizetve is érvényes az akciós ár vagy csak hitelre vásárolva?
-
blokad
senior tag
válasz
Napfénysüti #41358 üzenetére
40-60 nm rémlik, de megkeresem pontosan!
-
blokad
senior tag
válasz
Napfénysüti #41356 üzenetére
Nem is a fogyasztásban látszik meg a hybridség, ezt nem állítottam.
Teszem hozzá én napi 2x20 km autópályázok nem 90-nel, azért ennyi
-
blokad
senior tag
válasz
Napfénysüti #41343 üzenetére
Nem a loero szamit, hanem alacsony fordulaton a plusz nyomatek.
Erezni is, mikor fel van toltve az akku es ugy nyomod a gazt vs mikor ures es ugy...
Pedig turbos kisbenzinbol ultem at. Feltoltott akkuval nincs kulonbseg, motorfekkel meg majdnem minden lampahoz teli akkuval erek! Fogyasztas meg altalaban nem figyelve es haladosan (palyan 150, egyebkent meg dinamikusan igy alakul )
Ami fura, hogy 200 korul sem raz es akar szetesni veszettul
-
válasz
Napfénysüti #41347 üzenetére
Azért már erősen kíváncsi vagyok a suzuki féle toyota rav4-re. Pl. a suzuki maga fogja gyártani, vagy toyotáék fogják csak suzuki márkajel kerül rá. Ja és mi lesz a neve, grand vitara?
Mondjuk érdekes dilemma lenne a egy hibrid változat szervizelése (toyotánál millió éve ismerik, de mégiscsak suzukinál vette az ember).
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
csaba1203 #41352 üzenetére
Na pont ezt kérdeztem korábban én is. Nem látom hogy bármi értelme lenne ennek a jelenlegi MILD hibrid rendszernek.
Egyedül arra tudok gondolni hogy ez amolyan első szárnypróbálgatás volt a Suzukinál, és hogy teszteljék piacra dobták hátha veszik azért az emberek. Meg persze így kifelé is mutatják hogy foglalkoznak a témával. -
csaba1203
addikt
válasz
Napfénysüti #41351 üzenetére
Akkor viszont nem értem,hogy mi értelme az egésznek?
-
kisza25
félisten
válasz
Napfénysüti #41347 üzenetére
Tesztek szerint is 1-2 dl a különbség, mert alapból jól fogyaszt a suzuki
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
csaba1203 #41345 üzenetére
Múltkor néztem egy Suzuki kereskedésben a károsanyag kibocsátási értékeket, ez a MILD hibrid cucc valami eelenyészően kevesebbet pöfög ki mint a sima. Még itt se látom értelmét.
De gondolom van oka hogy a Toyotával összeállnak, tőlük kaphatnak igazi hibrid technológiát amivel már lehet csökkenteni a szennyezést és még lesz is értelme autózás közben nem egy ilyen 3 LE-s valami játékmotort tesznek bele amennyit kis túlzással egy sprintnél kitermelek magamból. -
csaba1203
addikt
válasz
Napfénysüti #41343 üzenetére
Szerintem semmi de ha nem raknák bele iszonyatos büntetéseket kéne fizetniük jövőre.
2020-tól euró 7-es kibocsájtás nagyon szigorú lesz. -
tboldi
nagyúr
válasz
Napfénysüti #41343 üzenetére
Megspóroltak egy önindítót. Vagy generátort.
-
kisza25
félisten
válasz
gyenesmartin #41332 üzenetére
2000-2500 között tartsad
-
HKorn
veterán
válasz
csaba1203 #41337 üzenetére
Biztos, hogy az 1.0T sokkal dinamikusabb, csak hát ugye kis köbcenti+részecskeszűrő+turbó, de igazából ezzel sincs baj, ha figyel rá az ember.
Suzuki turbómotorjai amúgy elég jó konstrukciónak tűnnek, habár nekem 1.6-os Vitarám van, bármikor elcserélném egy 1.4T-re (1.0T-re nem). 1100Kg-os kasztnit viszi mint a szél.
-
csaba1203
addikt
Annyival jobb az 1.2-es,mint a turbó 1000-es?
Akkor jól döntöttem,hogy azzal kértem az Ignis-em.
Igazán van erről már tapasztalat ezek a motorok nemrég óta vannak forgalomban?
Vitarákban is ki tudja hogyan muzsikálnak akkora nagy tömeget vinni ilyen pici motornak még ha turbós is? -
Herczi
senior tag
Lefoglalóztam egy 1.0 SHVS Glx Swiftet. 4,25m, Tesztautó, 2 éves, 1700 km van benne. Nyugtassatok már meg, hogy nem olyan rossz vétel, mert nem vagyok meggyőződve.
-
Laby
őstag
Az oké, de ez a bajom, hogy tök hosszú lábam van és messzire kell ülnöm a kormánytól. Múltkor vezettem egy olyan autót ahol állíthattam közelebb a kormányt (nem ilyen nagymamisan az arcomba) és annyira jó érzés volt végre ideális távolságra lenni a kormánytól, úgy hogy nincs a nyakamban a térdem.
-
kisza25
félisten
válasz
gyenesmartin #41317 üzenetére
a kettő nagyon nem ugyanaz, az autóm mutatja mindkettőt, a hűtő folyadék kb 1,5-2km után 90 fokos, az olaj meg 4-5km után
-
Laby
őstag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 2008-2009-es évjáratú Swift-et.
Olvastam többféle felszereltség táblázatot, de nem áll össze a dolog.Látok olyan GC modelleket, ahol a kormányon vannak vezérlő gombok, és olyan jobban felszerelt GLX-ket ahol meg nincs ilyen.
Amennyire én tudom a GC a fapad, a GLX már elfogadható, a GS meg a frankó verzió.
Ezeken belül is van még sokféle variáns?Ami fontos kérdés lenne még, hogy meglehetősen hosszú lábaim miatt távol kell ülnöm a pedáloktól. Ezekben a Swift-ben a kormány távolsága is állítható, vagy csak a magassága? Ha utóbbi, akkor az elég szívás lenne, mert akkor más típus után kéne néznem.
-
Brogyi
őstag
Gondolkozz logikusan. Ha egy software van minden szuszkára, és csak a régió a különbség akkor kizárt, hogy ne legyen az adat rajta a buszon. A GL/GL+/GLX teljesen azonos csak a ráakasztott műszerfal más. Kizárt, hogy különböző legyen, esetleg a típus specifikus motor adatok másak. A legegyszerűbb változaton nincs vízhőmérséklet, de a buszról le tudod olvasni. Ez alapján az olajhőmérséklet is ilyen. Honnan tudná mikor kapcsolhatja le a motort a start/stop? Az egy másik kérdés, hogy mire állították be.
A mivel olvasod ki, és milyen buszon van, azt majd valaki Esztergomból megmondja.
Tévedés jogát fenntartom. Bocsi -
-
Szajo
őstag
válasz
gyenesmartin #41312 üzenetére
Én szoktam nézni OBD-n keresztül a hőmérsékleti értékeket nekem elég hamar felmelegszik... 20-25C°-nál kb 5-8km után üzemmelegnek mondható 80C° körül.
-
tboldi
nagyúr
válasz
gyenesmartin #41312 üzenetére
VW-ek hajlamosak kamu értékeket mutatni a user felé, lásd a mindig 90 fokos hűtőfolyadék. A való életben nem létezik, hogy ne legyen még egy pici ingadozása sem.
-
Brogyi
őstag
válasz
gyenesmartin #41312 üzenetére
Ne szívass ezen van olajhőfok? Egy képet róla pls.
Eddig a sportban volt csak.
Valaki felrakta az új fw-t a swiftre (1870)? Tapasztalat? Azt azért nem értem, hogy más ország az fw publikus nálunk meg nem. -
tolts.hu
őstag
Van amiben nem változott én is úgy láttam (2019-es vitara), maradt a kb.20 évvel ezelőtti "suzukis" feeling:
-néhány műanyag minősége
-duda
-a kormány bal oldalán lévő kapcsolókAmit még nem értek, olyan nehéz lett volna megcsinálni hogy az automata váltónál lássam melyik fokozatban vagyok? Csak a műszerfalon látszik, de ha fejjel lefelé van a kormány azt sem látod. (A vw. konszernnél sárgán világít a fokozat a váltó mellett)
Szerk.: navi: nekem a Waze jött be carplayyel.
Egyszer viszont már megcsinálta hogy nem ismerte fel hogy rá van dugva a telefon.. -
-
SirKero
őstag
válasz
Arolotifar #41304 üzenetére
Ezt alá írom sajnos a frissítésekkel vannak gondok ( saját tapasztalat is
) de ettől függetlenül még mindig kategóriákkal jobb szerintem mint a Google Maps vagy a Vaze. De hát kinek ez kinek az. Jó hogy van választási lehetőség
-
blakey
titán
válasz
Brogyi #41301 üzenetére
Ezek után nem értem minek veszik meg a térképeket. Minden embernek van mobilja, sőt vezetés közben nyomogatja. Gondoljátok meg. - mert nagyon kényelmes és része az autónak. Nagyon szeretem, már a negyedik kártyát használom, legfrissebb térképpel, nem vagyok a mobilhoz kötve. Amiért egyesek az AA vagy a CarPlayt szeretik úgy mások a beépített Navit, nem hiszem, hogy bárkinek magyarázkodnia kéne, mindkettőre lehet jót és rosszat mondani, de egyikre sem, hogy hülyeség. Számomra nagyon kényelmes és eddig nem hibázott. Ennyi.
(#41304) Arolotifar
Bizony, iGO-ban elsőre találtam egy 30 éves hibát, az utcánk zsákutca, mégis jelzi, hogy tovább lehet menni illetve a lakásunkhoz is egy zárt parkolón vinne át, 1 évvel ezelőtt még ez volt a szit és sok futárt is megszivatottu, szóval elsőre az iGO egy kalap k@ki volt, de lehet, hogy minden másban a legjobb. -
-
Brogyi
őstag
válasz
Multikiller #41300 üzenetére
Sokszor látom az utcán, hogy van konzol a Suzukiba, és a mobilt nyomogatják. A konzol az autó része azért nem büntet a rendőr, de ha mobilt nyomogatod az fizetős.
Ott az Android Auto. Tessék használni. Google Map, vagy Vaze. Egyiket se kell frissíteni, és napra kész.
Ezek után nem értem minek veszik meg a térképeket. Minden embernek van mobilja, sőt vezetés közben nyomogatja. Gondoljátok meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 4 - i7-11G I 16GB I 256SSD I 15" Touch I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest